1. leht 2-st

Täismõõdus 8s Brushless dragster mootorratas!

Postitatud: 27.07.2007 18:48
Postitas eerikkarts
Asi ei puutu päris RC teemasse kuid siiski on kasutuses ühine tehnoloogia RC mudelismis
Selle kohta ütlen mina HOLY SH*T!
Jah aeg ei ole midagi eriti utoopilist kuid tegemist siiski brushless mootorrattaga mis on toidetud A123 akupatareidega ja konfiguratsioonis 110S9P 23000mAh ja 380V. max voolud mis asjast läbikäivad on 1575A
Mes ma latran kes soovib vaatab ja loeb ise
http://www.a123racing.com/html/killacycle.html
Vaadake burnouti :D

Postitatud: 27.07.2007 19:01
Postitas CSracing
Ma arvan, et on vähe inimesi, kes sellist tõmmet masina selga jäävad.

Postitatud: 27.07.2007 19:03
Postitas rallikas
Kuramuse võimas tõmme!!!

Postitatud: 27.07.2007 19:25
Postitas RonM
Tõmme on hull

Postitatud: 27.07.2007 21:20
Postitas lauri
Sisepõlemismootorid ei saa enam elektrikatele vastu jah...

A123 akude kohta veidi inffi (mis mõeldud mudellennunduse jaoks):
2300mAh, 3.3V nominal, 70g
10A Max Charge Rate,
Cycle Life typical 500+ cycles
Suggested Peak "C" rate of 25C
50C Max Discharge (10 sec)

Meile kõigile kättesaadava aku maksimaalne lubatud tühjaklaadimisvool on antud 50C ehk 115A elemendi kohta. Kui seal mootorrattal neid 9 paralleelis oli, teeb see "kõigest" 1035A (375kW siiski ;)). Niiet mehed seal mootorrattal piinasid akusid või siis kasutasid veidi võimsamaid :)

Ahjaa, ühe elemendi hind on nii 15-20$ ehk siis nii 180 tuhande kr eest akusid oli peal ainult.

A123 akude eelised:
* võimaldavad kiirlaadimist (kuni 15-20 minutiga täis)
* ei ole tuleohtlikud nagu LiPo-d
* ei kaota oma mahtuvust nii kiirelt nagu LiPod, pigem nagu NiMh
* tugevas ümaras korpuses (nagu AA akud jt)
* mahtuvuse/kaalu suhte poolest lähedased LiPodele
* ei "sure" koheselt, kui liiga tühjaks lasta, pidid taluma sisuliselt 0V-ni tühjakslaskmist.

Veel link sama teema kohta: http://www.greencarcongress.com/2007/04 ... otorc.html

Akud (siin 880tk, rattal oli rekordi ajal 990tk)
Pilt

Postitatud: 28.07.2007 10:04
Postitas harg
lauri kirjutas: A123 akude kohta veidi inffi (mis mõeldud mudellennunduse jaoks):
2300mAh, 3.3V nominal, 70g
10A Max Charge Rate,
Cycle Life typical 500+ cycles
Suggested Peak "C" rate of 25C
50C Max Discharge (10 sec)
h=66mm
d=26mm

Neid juba siinmail ka osta saab või peab meerikast tellima? Mis hind võiks olla.

Postitatud: 28.07.2007 11:18
Postitas RonM
Huvitav oleks teada palju ta on selle peale raha kulutand. Aga tal on muidugi ka sponsorid akude hind on juba võimas .

Postitatud: 28.07.2007 12:27
Postitas lauri
Kogu see mootorratas on üks suur reklaam, PR ja sponsorite toetatud asi.

Postitatud: 05.02.2008 21:14
Postitas Indrek_s
Sai kah soetatud 1/1 mõõtkavas Brushless auto.
Akusi (Nimh) laeb 1.3 bensiinimotor 8) akude mahtuvuse kohta infot leida pole
Mootor on 158V

Klõpsisin kiirelt telefoniga paar pilti. Mingi hetk üritan korralikumad teha.
Pildid siis tehtud mõni minut enne salongist väljasõitu

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: 05.02.2008 21:44
Postitas J.
no see bensiini mootor mitte aind ei lae akusi vaid siiski tegeleb vedamisega ka.

Postitatud: 05.02.2008 22:40
Postitas lauri
Miks Civic mitte Prius?

Postitatud: 05.02.2008 22:53
Postitas Zebra1188
Sest Priusel hoo pealt käe aknast välja pistes auto keerab sinna suuda, kuhu käe pistad.

Postitatud: 05.02.2008 22:55
Postitas Herkki
lauri kirjutas:Miks Civic mitte Prius?
Oled sa Priust kunagi näinud? Ma ükskord nägin... rohkem ei taha... :D , ratastel Kirde sai IMHO, aga maitseid on erinevaid, ei vaidle.
Huvitav oleks teada, kui mitu versta tolle Civivuga puhtalt aku peal vahepeal laadimata võimalik liikuda on. :)

Postitatud: 05.02.2008 23:08
Postitas kaval
Zebra1188 kirjutas:Sest Priusel hoo pealt käe aknast välja pistes auto keerab sinna suuda, kuhu käe pistad.
ongi ju hea,põle vaja rooli kruttida :D

Postitatud: 05.02.2008 23:10
Postitas J.
üksi sõitmine vähe vasakule ei kipu minema? : )

Postitatud: 05.02.2008 23:41
Postitas kaval
J. kirjutas:üksi sõitmine vähe vasakule ei kipu minema? : )
eks peab paremale käele pikendus proteesi muretsema :wink:

Postitatud: 06.02.2008 09:55
Postitas Zebra1188
hehehe :D Prius ruulib :P .. tegelikult mulle ka absoluutselt ie istu Priuse disain :) Civic näeb ses suhtes nagu Civic ikka välja :)

Postitatud: 06.02.2008 10:25
Postitas lauri
Vaatasin Honda hindasid. See Hybrid Civic on suht soodne, niiet miks ka mitte! Samal ajal on diisel 2.2 Accord täpselt sama hinnaga. Klassi võrra parem auto, kütusekulu gramm suurem ja manual-kast.

Prius on tõesti disaini mõttes selline, millega tibisid rajalt ei võta ;) Kallim kah, kui Hybrid Civic, aga samas rohkem elektriauto.

Postitatud: 06.02.2008 10:47
Postitas tomkar
Palju nendel hybriididel aku eluiga on?
Ma lihtsalt mõtlen, et kas globaalses mõttes oleks targem inimestel oma vanade rontidega edasi sõita ja uut kola mitte peale toota (tööstuse reostus on kohati oluliselt suurem kui lõpp-produkti enda poolt toodetav).
Kui seda elektri ja hybriid autode maaniat natuke ülevõimendada siis päris lihtsalt võib endale ette kujutada olukorda, kus kõik kes saavad vahetavad oma hybriidi iga 2-3 aasta tagant välja ning tunnevad samas ennast keskonna sõbralikuna - wtf? Lõpuks on sama värk mis mobiilidega.

Inimese keskonna sõbralikust ei tuleks minu arvates mõõta selle järgi kui keskonna sõbralikku toodet ta kasutab vaid selle järgi, millal ta sellest tootest loobub. Kas siis kui tuleb uuem ja edevam välja või siis kui toode on muutunud kasutuskõlbmatuks. Mis mõtet on osta 500'000 km'se läbisõidu ressursiga masin ning siis see välja vahetada kui oled vaeval 200'000-ni jõudnud.
Just my 0,02$ :roll:

Postitatud: 06.02.2008 11:19
Postitas ollo
Tomkar - ma arvan, et oma CRXiga edasi sõites ületad sakeskkonnasõbralikkuselt kõik hübriidid, mis olemas on või kunagi olema saavad :) Keskkonnasäästlikkus ei ole mitte see, et iga poole aasta tagant vahetad oma elektriauto välja uuema vastu.

Elektriauto on muidugi tore asi linnakeskkonna mõttes, aga globaalselt vaadates suht nonsenss. Saaste ei kao ju kuhugi, lihtsalt see tekitatakse linna asemel elektrijaamas.

Või nagu taastuvenergia alased uuringud räägivad, praeguse tehnoloogia juures kulutatakse 1 liitri biodiisli tootmiseks 2 liitrit diislit... hea bisness.

Postitatud: 06.02.2008 11:24
Postitas kpihus
lauri kirjutas:Vaatasin Honda hindasid. See Hybrid Civic on suht soodne, niiet miks ka mitte! Samal ajal on diisel 2.2 Accord täpselt sama hinnaga. Klassi võrra parem auto, kütusekulu gramm suurem ja manual-kast.

Prius on tõesti disaini mõttes selline, millega tibisid rajalt ei võta ;) Kallim kah, kui Hybrid Civic, aga samas rohkem elektriauto.

noh selle civicuga on see teema, et noh kuidas nüüd öeldagi ..... pointless

tegin sellega proovi sõitu paar päeva. pmst see kütuse sääst tahetakse saavutada sellega, et bensu mootor on seal 1,3 liitrine, mida loomulikult sellise suure masina jaoks on vähe. Selleks et bensu mootorilt mitte viimast välja pigistada on elektri mootr appi pandud. nimelt muidu kasutab bensukat, kui aga jõudu väheks jääb, võitab elektrika appi. Tegelikult peaks olema teistpidi. Akude mahtuvus tundub suht lesine olevat. kui võrrelda tehase andmeid, siis tehase andmete järgi on kütte kulu 4,6 vms sajale, tavalisel civikul 6,6 vms. Ehk siis kulu vahe on 2 liitrit. samas masinate hinnavahe on 100 kilo. väike matemaatika ütleb, et selle civicu tasuvuse aeg praeguste hindade juures on ca 2 aastat, st 2 aastaga jõuame nulli, edasi hakkame juba säästma. seda eeldusel, et aastas sõidame 30000 km, mis võiks selline harju keskmine olla. samas see 4,6 tundub minumeelest veidike alapakutud, reaalselt vist kipub rohkem kuluma.

Herkki: too civic ei ole võimeline yldse puhtalt akude peal liiklema. elektri mootor on abimootor.

Priuse kohta ei oska öelda, kuna seda ei ole proovinud (veel)

akude kestvusega on sedasi, et puhastel elektrikatel kestavad nikkel akud kuni 100 kkm, liitium akud kuni 250+ kkm


ahjaa, mis puutub selle civicu co2 emisiooni, siis neid bensu masinaid on piisavalt, mis küündivad sama emisioonini, aga maksavad 3x vähem (uuena). Noh jah, nad ei ole nii mugavad, aga ärgem unustagem, et tegemist on kõigest autoga.


seega see hybriidinduse teema on IMHO lihtsalt selleks, et keegi saaks raha teenud. Või noh tegelikult on kogu see CO2 teema puhas kulla akuk. kvootide myygiga aetakse mõningates maades (ka Eesti) roppu pappi kokku, samas need kes tegelikult palju CO2 toodavad lasevad kõrge kaarega neile kokulepetele (USA, Hiina jms). Ja mis puutub kliima soojenemisse, siis siinkohal olen nõus akadeemik Raukase arvamusega, et meie inimesed oleme piisavalt nõrgad mõjutamaks looduse käitumist: http://ooper.postimees.ee/030406/lisad/ ... 194454.php

Postitatud: 06.02.2008 11:56
Postitas RandoM
ollo kirjutas: Või nagu taastuvenergia alased uuringud räägivad, praeguse tehnoloogia juures kulutatakse 1 liitri biodiisli tootmiseks 2 liitrit diislit... hea bisness.
Kas samas uuringus oli ka kirjas kui palju diislit kulutatakse liitri diisli tootmiseks? Selles mõistes, et viimati kui mina asjasse süvenesin siis "must kuld" oma jalgadel veel emiraatidest siia ei reisinud.

Ma eeldan, et selle 2l sisse on ikkagi arvestatud lisaks tootmiskuludele (traktor mis seemet külvab, niidab) ning töötlemiskuludele ka logistilised kulud.

igasuguste elektri asjade poolt räägib muidugi asjaolu, et kui elekter (=saaste) toodetakse mujal siis on tema tootmine rohkem kontsentreeritud ning seega on ka (minu matsiloogika kohaselt) saaste määra lihtsam ohjeldada/kontrollida.

Postitatud: 06.02.2008 12:00
Postitas tomkar
RandoM kirjutas:igasuguste elektri asjade poolt räägib muidugi asjaolu, et kui elekter (=saaste) toodetakse mujal siis on tema tootmine rohkem kontsentreeritud ning seega on ka (minu matsiloogika kohaselt) saaste määra lihtsam ohjeldada/kontrollida.
Massi-tootmisel saab protsessi ka paremini häälestada ning saavutada suuremat effektiivsust. Samas kui koondada asi suurtesse keskustesse tulevad vastu jällegi ülekande kaod. Elektri ülekande kaod on eeldatavalt aga oluliselt väiksemad kui kütust vedava auto kütusekulu...

Postitatud: 06.02.2008 12:11
Postitas kpihus
tomkar kirjutas:
RandoM kirjutas:igasuguste elektri asjade poolt räägib muidugi asjaolu, et kui elekter (=saaste) toodetakse mujal siis on tema tootmine rohkem kontsentreeritud ning seega on ka (minu matsiloogika kohaselt) saaste määra lihtsam ohjeldada/kontrollida.
Massi-tootmisel saab protsessi ka paremini häälestada ning saavutada suuremat effektiivsust. Samas kui koondada asi suurtesse keskustesse tulevad vastu jällegi ülekande kaod. Elektri ülekande kaod on eeldatavalt aga oluliselt väiksemad kui kütust vedava auto kütusekulu...
tegelikult oleks muidugi hea teada, kui palju EE toodab 1 kw/h elektrienergiaga koos CO2, need pisikesed elektri punnid kulutavad ca 200w kilomeetri kohta, sealt saaks CO2 emisiooni kätte.

Postitatud: 06.02.2008 12:17
Postitas lauri
Elektriautoga sõites tarbiksin mina ainult taastuvatest energiaallikatest toodetud elektrit. Minuteada peaks isegi tänasel päeval olema võimalik endale osta sellist elektrienergiat. Teed vastava lepingu ja maksad kWh eest rohkem lihtsalt. Kõik see on muidugi kujundlik ja paberil, keegi eraldi juhtmeid sulle korterisse või majja vedama ei hakka :wink:

Postitatud: 06.02.2008 12:23
Postitas kpihus
lauri kirjutas:Elektriautoga sõites tarbiksin mina ainult taastuvatest energiaallikatest toodetud elektrit. Minuteada peaks isegi tänasel päeval olema võimalik endale osta sellist elektrienergiat. Teed vastava lepingu ja maksad kWh eest rohkem lihtsalt. Kõik see on muidugi kujundlik ja paberil, keegi eraldi juhtmeid sulle korterisse või majja vedama ei hakka :wink:
noh see on rohkem selleks, et EE saaks sinupealt rohkem raha teenida, muud midagi.

Postitatud: 06.02.2008 12:45
Postitas Indrek_s
kpihus kirjutas:
lauri kirjutas:

ahjaa, mis puutub selle civicu co2 emisiooni, siis neid bensu masinaid on piisavalt, mis küündivad sama emisioonini, aga maksavad 3x vähem (uuena). Noh jah, nad ei ole nii mugavad, aga ärgem unustagem, et tegemist on kõigest autoga.
Nimeta üks, mille CO2 emissioon jääb alla 125-e

Ok, aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida. Eks iga üks ostab auto selle järgi, mida tal vaja on. Sama raha eest oleks saanud täislaks accordi, uue mazda-6e või Mondeo.
Aga minu puhul tasub see auto ära umbes 1 aastaga. Asi selles, et töötan Südalinnas, ja kontori ees on parkimine 2500.-/kuu. Samas selle civicu eest maksan ainult 3500.-/kuu ja parkimine on TASUTA. Siin on 30 000.- aastas kokkuhoidu parkimise pealt.
...nojah..alati võib spekuleerida, et miks mitte kasutada pargi-ja-sõida süsteemi...aga mille kuradi pärast siis ma üldse auto ostan, kui sellega töölgi käia ei saa.

Kütusekulu:

odomeeter näitab hetkel 150 km. Kõik sõidetud tallinnas. Kulu näitab 7.1
Müügimees väitis, et pärast mootori sissesõitu kulu oluliselt väheneb linnas (kasutajad kinnitasid sama)

Wikipediast sain teada ka aku mahtuvuse. See 6.0 Ah

Postitatud: 06.02.2008 12:51
Postitas J.
kas mitte see hybriidide tasuta parkimine ära ei pidavat kaotatama?

Postitatud: 06.02.2008 12:55
Postitas kpihus
Indrek_s kirjutas:
kpihus kirjutas:
lauri kirjutas:

ahjaa, mis puutub selle civicu co2 emisiooni, siis neid bensu masinaid on piisavalt, mis küündivad sama emisioonini, aga maksavad 3x vähem (uuena). Noh jah, nad ei ole nii mugavad, aga ärgem unustagem, et tegemist on kõigest autoga.
Nimeta üks, mille CO2 emissioon jääb alla 125-e
Citroen C1 - 109 g/km, jah autod ei ole võrreldavad, aga siiski :)


EDIT: btw kuidas sa selle civicu eest 3500 kuus maksta saad ? palju sa sissemaksu tegid ? kui ma võtan 385000 ja jagan selle 60'ga saan nõks yle 6 kilo.

Postitatud: 06.02.2008 12:56
Postitas Indrek_s
J. kirjutas:kas mitte see hybriidide tasuta parkimine ära ei pidavat kaotatama?
Seda küsimust olen kuulnud umbes 10 korda 3 päeva jooksul

I etapp - Lubati tasuta parkida KÕIKIDEL hübriidautodel
II etapp (2007) - lubati parkida KÕIKIDEL autodel, mille CO2 emissioon on alla 125 (selliseid väikeseid diisleid oli palju lisaks hübriididele)
III etapp (2007) - lubati parkida AINULT hübriididel, mille emissioon jääb alla 125. Seega sõelale jäid vaid 2 autot. prius ja Civic. Lexuse maasturite ja GS-idega enam ei saa.

Postitatud: 06.02.2008 12:57
Postitas Indrek_s
kpihus kirjutas:
Indrek_s kirjutas:
kpihus kirjutas: Nimeta üks, mille CO2 emissioon jääb alla 125-e
Citroen C1 - 109 g/km, jah autod ei ole võrreldavad, aga siiski :)
Võib olla küll, ma pole süvenenud....küllap on veel teisigi pisipunne

Postitatud: 06.02.2008 12:57
Postitas J.
no küll siis tuleb varsti ka neljas etapp : )

Postitatud: 06.02.2008 12:59
Postitas Indrek_s
enne 2009 mitte..sest nii pikaks ajaks väljastati mulle luba.
Mis peale seda toimub, on mõnes mõttes ükskõik, sest auto on ennast tagasi teeninud.

ma loodan ikka parimat..et liisinguperioodi lõpuni vähemalt saaks parkida

Garantii hübriidosale ja akule on 10 aastat. kaua see NiMh aku kestab...seda ei tea

Postitatud: 06.02.2008 13:01
Postitas kpihus
ahjaa mis puutub sellesse civicusse kui sellisesse, siis on ta täitsa ok auto, pole ühtgi paha sõna öelda. piisavalt mugav, piisavalt varustust jms.

Postitatud: 06.02.2008 13:02
Postitas kpihus
Indrek_s kirjutas:

Kpihus´ele - Sissemaks oli u 100k. hinnast (397 000 koos talverehvide, alarmi ja ARK-ga) kauplesin 30 000 alla
mitme aasta peale sa liisingu võtsid siis ?

Postitatud: 06.02.2008 13:03
Postitas Indrek_s
kõige pikema, mis pakuti...5 a, kui ma ei eksi

Postitatud: 06.02.2008 13:05
Postitas RandoM
Indrek_s kirjutas:intress on olematu (töötan pangas :wink: )
aga kodulaenu võtad ikka sampo pangast?
(Lapsed, ärge vaadake liiga palju televiisorit, see võib mõjuda teie kesknärvisüsteemile)

Postitatud: 06.02.2008 13:05
Postitas Indrek_s
RandoM kirjutas:
Indrek_s kirjutas:intress on olematu (töötan pangas :wink: )
aga kodulaenu võtad ikka sampo pangast?
(Lapsed, ärge vaadake liiga palju televiisorit, see võib mõjuda teie kesknärvisüsteemile)
:D good one....

Postitatud: 06.02.2008 13:06
Postitas kpihus
Indrek_s kirjutas:kõige pikema, mis pakuti...5 a, kui ma ei eksi
397000-30000 = 367000
367000-100000=267000
267000/60=4450 + intress (oletame, et 6%) = 5162.-

Mis mul kahesilma vahele jääb ?


st intress ei ole siin oluline, kuna ka ilma intsessita tuleb summa suurem sinu mainitust.

Mitte et mul kade meel oleks, sest sa maksad nii vähe, vaid ma tahaks ka nii vähe maksta :D ehk räägi meile kah, kuidas saab.

Postitatud: 06.02.2008 13:11
Postitas lauri
Savisaare linnavalitsus elektriautodele tasuta parkimist seega ei võimaldagi :lol: ? Peaks sel juhul puhast tõugu elektrikale sisepõlemismootori külge panema ja ta hübriidiks maskeerima? Tule taevas appi!

Kui tasuta parkimise said tänu hübriidile, siis igati mõtekas valik. Pole küll variaatoriga ise sõitnu, kuid see vist kasutaja seisukohast enamvähem nagu tavaline automaat, ainult et parem?

Civic Hybrid aku 158V x 6Ah = 1kWh

Postitatud: 06.02.2008 13:13
Postitas kpihus
lauri kirjutas:Savisaare linnavalitsus elektriautodele tasuta parkimist seega ei võimaldagi :lol: ? Peaks sel juhul puhast tõugu elektrikale sisepõlemismootori külge panema ja ta hübriidiks maskeerima? Tule taevas appi!
ära muretse, saavad puhasttõugu elektrikad kah tasuta ;)

Postitatud: 06.02.2008 13:21
Postitas lauri
Hybrid Civic (ja teiste masinate) kasutajafoorum - http://www.greenhybrid.com/discuss/f51/

Kohe jäi silma enamvähem kinnitatud fakt, et külmade ilmadega on kütusekulu suurem. Jaheda/külma NIMH aku tõttu! Niiet tasub vist autot soojas garaazhis hoiad kui võimalik ;)

http://bbhhs96.dyndns.org/~czakelj/images/mpg.jpg

Postitatud: 06.02.2008 13:33
Postitas kpihus
lauri kirjutas:Hybrid Civic (ja teiste masinate) kasutajafoorum - http://www.greenhybrid.com/discuss/f51/

Kohe jäi silma enamvähem kinnitatud fakt, et külmade ilmadega on kütusekulu suurem. Jaheda/külma NIMH aku tõttu! Niiet tasub vist autot soojas garaazhis hoiad kui võimalik ;)

http://bbhhs96.dyndns.org/~czakelj/images/mpg.jpg
jah sesmõttes on "plug-in" autod head, kuna nagunii on saba parkides kogueg seinas, siis pole suurem probleem selle vooluga ka autot ja akusid soojas hoida :)

Postitatud: 06.02.2008 13:55
Postitas ollo
kpihus - mis su arvutusi puudutab, siis liisingu jääkväärtusest oled kuulnud? 25% 5a liisingu puhul üsna tavaline, arvesta seda ka.

Postitatud: 06.02.2008 13:58
Postitas Indrek_s
PS! ühele eelkõnelejale: Eedik pakub ka elektriautodele tasuta parkimist

Postitatud: 06.02.2008 14:30
Postitas kpihus
ollo kirjutas:kpihus - mis su arvutusi puudutab, siis liisingu jääkväärtusest oled kuulnud? 25% 5a liisingu puhul üsna tavaline, arvesta seda ka.
krt ja ma juba lootsin, et rahamasin on leiutatud.

Postitatud: 06.02.2008 14:31
Postitas kpihus
Indrek_s kirjutas:jääk 30% intress 5.1%

PS! ühele eelkõnelejale: Eedik pakub ka elektriautodele tasuta parkimist
jah, mõlemale elektriautole on tasuta parkimine lubatud :D

Postitatud: 06.02.2008 16:44
Postitas antia
Indrek_s kirjutas:jääk 30% intress 5.1%
ma sain Sampo kalkulaatoriga kuumakseks 3876.03 EEK.

OT kpihus, minu geopeituseks palju sobivama auto liising maksab ainult "veidi" rohkem/kuu. aga sa ei taha teada palju kütust kulub ja mis kasko maksab :)
ega vist elektriauto kasko ka tasuta pole...

Postitatud: 06.02.2008 16:50
Postitas kpihus
antia kirjutas:
Indrek_s kirjutas:jääk 30% intress 5.1%
ma sain Sampo kalkulaatoriga kuumakseks 3876.03 EEK.

OT kpihus, minu geopeituseks palju sobivama auto liising maksab ainult "veidi" rohkem/kuu. aga sa ei taha teada palju kütust kulub ja mis kasko maksab :)
ega vist elektriauto kasko ka tasuta pole...
noh, kui ma teda ei liisi läbi, siis ei pea ka kaskotama. ja kui keegi varastabgi ära, siis siis otsimis raadius on väike, ainult 100km :D

Postitatud: 06.02.2008 16:50
Postitas Indrek_s
...