2,4 GHz raadioseadmete saatusest Euroopas
2,4 GHz raadioseadmete saatusest Euroopas
http://www.efra.ws/news/download/2008_c ... -RLANS.pdf
Mitteametlik kokkuvõte Euroopa Komisjoni juures toimunud koosolekust, mis toimus teemal "mudeliraadiote eksisteerimine 2.4GHz sagedusalas".
Ühesõnaga, ei ole see pidu nii ilus ja ühel hetkel võib selguda, et suurem osa täna saadaval olevatest seadmetest ei vasta nõuetele...
ollo@tea kas peaks oma 40MHz aparaadi müügist maha võtma?
Mitteametlik kokkuvõte Euroopa Komisjoni juures toimunud koosolekust, mis toimus teemal "mudeliraadiote eksisteerimine 2.4GHz sagedusalas".
Ühesõnaga, ei ole see pidu nii ilus ja ühel hetkel võib selguda, et suurem osa täna saadaval olevatest seadmetest ei vasta nõuetele...
ollo@tea kas peaks oma 40MHz aparaadi müügist maha võtma?
mulle tundub see jällegi juuksekarva lõhkiajamisena. Nagu ma aru sain, siis on wifi mehed kurjaks saanud. Ise enesest nagu oleks neil ka põhjust, kuna 2,4 GHz peal on eeter suhteliselt läbu täis. Siin on aga väike konks. Läbustatud on 2,4 GHz ala sellistes kohtades, kus mudeli rajad üldjuhul ei asu ja vastupidi seal kus asuvad mudelirajad ei ole jälle eetri resursiga probleeme, kuna rajad on enamasti hõreda asustusega piirkondades. Aga elame näeme, see dokument ütles lihtsalt: "Meil ei ole teile midagi öelda, aga me peagi mõtleme välija mida öelda ja siis ka ütleme."
Minu tagasi hoidliku arvamise kohaselt on 10 mW pisut vähe selles sagedusalas auto juhtimiseks. Aga on kellelgi reaalset kogemust jagada teemal 10 mW saatjaga auto juhtimine ?
Minu tagasi hoidliku arvamise kohaselt on 10 mW pisut vähe selles sagedusalas auto juhtimiseks. Aga on kellelgi reaalset kogemust jagada teemal 10 mW saatjaga auto juhtimine ?
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]
Kogu selle jama taga on CISCO - soovitan mudelistidel põhimõtteliselt suure kaarega sellest firmast mööda hakata vaatama. akaver - pane oma switchid põlema Üldiselt öeldes tahab Cisco piirata 2.4GHz vabakasutust ja justnimelt suuremat võimsust (100mW), millega töötab enamik RC-seadmeid. Eesmärgiks on keelata kõik mitte-võrguseadmed 2.4GHz vabasagedusalas (mis on võimsamad kui 10mW)
Probleem on õhus olnud umbes aasta algusest alates, kui Cisco saatis sellekohase kirja-kaebuse-soovi. Tuleb loota, et mudelismiga tegelevad ühendused suudavad oma pointid ära tõestada, miks ei tohiks meil seda kõike ära keelata.
kpihus, ma nüüd veidi arvan, täpselt ei mäleta, aga kas mitte Spektrumi saatja ei töötanud 10mW rezhiimis kui BIND nuppu all hoida? Igatahes siis töötas ta vähendatud võimsusel, et testida töökaugust - ja see oli väike selle vähendatud võimsusega!
Probleem on õhus olnud umbes aasta algusest alates, kui Cisco saatis sellekohase kirja-kaebuse-soovi. Tuleb loota, et mudelismiga tegelevad ühendused suudavad oma pointid ära tõestada, miks ei tohiks meil seda kõike ära keelata.
kpihus, ma nüüd veidi arvan, täpselt ei mäleta, aga kas mitte Spektrumi saatja ei töötanud 10mW rezhiimis kui BIND nuppu all hoida? Igatahes siis töötas ta vähendatud võimsusel, et testida töökaugust - ja see oli väike selle vähendatud võimsusega!
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
uued spektrumid peaksid vastama ka uutele nõuetele
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
Sinuhobi, VAEVALT! Ära lihtsusta keerulist asja
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
ma nagu kuskilt oleks lugenud aga võin ka eksidalauri kirjutas:Sinuhobi, VAEVALT! Ära lihtsusta keerulist asja
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
Huvitav. Ma olen seda 2.4GHz Euroopas juttu lugenud mudellennunduse foorumitest. Seal on seda serveeritud kui "100mW kasutamine mudellennukite juhtimiseks". Vt. näiteks:
http://www.rc-network.de/magazin/artike ... 29-01.html
Jutt siis samast koosolekust. Cisco jaoks oleks loomulikult loogiline mistahes muu 100mW seadmestik keelata, et saaks mõnusalt HD videostriimi üle õhu tassida. Samas, kui vaadata asja turvalisuse poolt, siis on mõttekas keelata kõige ohtlikumad mudelid (kopterid, suured propeller- ja turbiinlennukid).
RC Groupsist ühe õnnetu belglase kommentaar:
"Out of that official letter I only read that Austria is waiting for the "final" European decision, just like Belgium ( BIPT said they would follow the Austrian rules before, meaning 2.4 not permitted for model airplanes flying according to them. So you may use your Fasst system, just not for controlling a model airplane...)"
Arne
http://www.rc-network.de/magazin/artike ... 29-01.html
Jutt siis samast koosolekust. Cisco jaoks oleks loomulikult loogiline mistahes muu 100mW seadmestik keelata, et saaks mõnusalt HD videostriimi üle õhu tassida. Samas, kui vaadata asja turvalisuse poolt, siis on mõttekas keelata kõige ohtlikumad mudelid (kopterid, suured propeller- ja turbiinlennukid).
RC Groupsist ühe õnnetu belglase kommentaar:
"Out of that official letter I only read that Austria is waiting for the "final" European decision, just like Belgium ( BIPT said they would follow the Austrian rules before, meaning 2.4 not permitted for model airplanes flying according to them. So you may use your Fasst system, just not for controlling a model airplane...)"
Arne
See on täielik BS (väheke olen töötanud antud alal).
1) 2.4 sagedus ei saa mitte kuidagi puhtamaks RC duudide välja tõstmisega - täiesti "normaalne" on juba olukord kus ridakate piirkonnas on 25 ap'd korraga nähtavad - mitte üks neist pole RC pult (ei saadud Ruccus'ega video linki käima ja uuriti milles kamm) ning see hulk kasvab ennekõike..
2) Cisco ise on loonud 2,4G peale kommerts wifi platvormi (et, seda telkodele müüa), mis oli muus eas ise väga "vaenulik" kõigi teiste seadmete vastu (karjudes eetrisse teiste seadmete kohta, et "tulge nende küjest ära"). Minu pärimise peale, et mis õigusega nemad vabas levis karjuvad, kelle külge sobib minna ja kelle külge mitte nemad karjuvad nad igatahes vastata ei osanud. Cisco magas lihtsalt wifi tõusu maha ja nüüd tõmbleb.Ta saab üldse paljude käest viimasel ajal peksa.
Kahjuks pilti praegu ei leia kuid keegi naljamees kunagi kirjutas mingile ulme Cisco kasti ekraanile "When I grow up I want to be M5" (M5 on Juniperi üks väiksemaid kaste) - vahet pole naljakas on see siin vist ainult max 5'le inimesele ja nemad peaksid endale samuti elud otsima.
1) 2.4 sagedus ei saa mitte kuidagi puhtamaks RC duudide välja tõstmisega - täiesti "normaalne" on juba olukord kus ridakate piirkonnas on 25 ap'd korraga nähtavad - mitte üks neist pole RC pult (ei saadud Ruccus'ega video linki käima ja uuriti milles kamm) ning see hulk kasvab ennekõike..
2) Cisco ise on loonud 2,4G peale kommerts wifi platvormi (et, seda telkodele müüa), mis oli muus eas ise väga "vaenulik" kõigi teiste seadmete vastu (karjudes eetrisse teiste seadmete kohta, et "tulge nende küjest ära"). Minu pärimise peale, et mis õigusega nemad vabas levis karjuvad, kelle külge sobib minna ja kelle külge mitte nemad karjuvad nad igatahes vastata ei osanud. Cisco magas lihtsalt wifi tõusu maha ja nüüd tõmbleb.Ta saab üldse paljude käest viimasel ajal peksa.
Kahjuks pilti praegu ei leia kuid keegi naljamees kunagi kirjutas mingile ulme Cisco kasti ekraanile "When I grow up I want to be M5" (M5 on Juniperi üks väiksemaid kaste) - vahet pole naljakas on see siin vist ainult max 5'le inimesele ja nemad peaksid endale samuti elud otsima.
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB
-
- Postitusi: 892
- Liitunud: 22.09.2005 13:01