Algaja küsib ostuabi
Algaja küsib ostuabi
Tere
On siis tekkinud huvi rc autode vastu. Kuna ise pole asjaga eriti kokku puutunud ja ka selliseid tuttavaid ei leidu, siis kysiks abi targemate käest.
On siis plaan soetada Auto.
Nüüd järgneb jutt, mida te köik ilmselt olete 100x kuulnud---aˇla tahan odavat kiiret vastupidavat jne. Proovin siis vähe täpsustada, mis meeles mölgub:
1.auto vöiks ikka suuremat sorti olla
2. pigem offroad---ja pigem maastur/monstrum kui bagi
3.pigem mitte elektrikas
4.piisavalt vastupidav ja soodsate/saadavate varuosadega
milleks mulle auto?
puhtalt vahest vabal ajal töristamiseks...enneköige kuskil maastikul. siledal asfaldi platsil tiirutamine ei paku huvi(vähemalt praegu mitte)
vöistelda ei plaani.
Olen lugenud erinevaid mudelismifoorumeid ja niipalju kui silma on hakanud, järelturul(ehk siis kasutatud) autode valik on suht nutune.
seega peab ilmselt ostma uue---RTR loomulikult.
olen vaadanud mitmeid eesti e-poode, aga ei oska miskit sealt valida. samuti on e-poodides enamus juhul kirjas vaid mudeli nimi ja pilt, mis mulle kui vöhikule ei ütle midagi.
silma on muidugi paar asja jäänud. hpi lehelt näiteks savage 4.6 seeria. selle hind on jälle 7,5k ja nagu aru saan tuleb sinna oma 1,5k eest asju veel juurde osta. läheb tiba kalliks vabaaja hobi kohta? samas, ega 3k eest ntx ei saa samuti midagi.
paneks siis hinnaklassiks 8k....pigem vähem kui rohkem
sai pikk, lohisev ja segane jutt, aga loodan, et saate aru. kui ma ei täpsustanud piisavalt, mida ma soovin, esitage palun suunavaid küsimusi.
tänades,
Andrus
On siis tekkinud huvi rc autode vastu. Kuna ise pole asjaga eriti kokku puutunud ja ka selliseid tuttavaid ei leidu, siis kysiks abi targemate käest.
On siis plaan soetada Auto.
Nüüd järgneb jutt, mida te köik ilmselt olete 100x kuulnud---aˇla tahan odavat kiiret vastupidavat jne. Proovin siis vähe täpsustada, mis meeles mölgub:
1.auto vöiks ikka suuremat sorti olla
2. pigem offroad---ja pigem maastur/monstrum kui bagi
3.pigem mitte elektrikas
4.piisavalt vastupidav ja soodsate/saadavate varuosadega
milleks mulle auto?
puhtalt vahest vabal ajal töristamiseks...enneköige kuskil maastikul. siledal asfaldi platsil tiirutamine ei paku huvi(vähemalt praegu mitte)
vöistelda ei plaani.
Olen lugenud erinevaid mudelismifoorumeid ja niipalju kui silma on hakanud, järelturul(ehk siis kasutatud) autode valik on suht nutune.
seega peab ilmselt ostma uue---RTR loomulikult.
olen vaadanud mitmeid eesti e-poode, aga ei oska miskit sealt valida. samuti on e-poodides enamus juhul kirjas vaid mudeli nimi ja pilt, mis mulle kui vöhikule ei ütle midagi.
silma on muidugi paar asja jäänud. hpi lehelt näiteks savage 4.6 seeria. selle hind on jälle 7,5k ja nagu aru saan tuleb sinna oma 1,5k eest asju veel juurde osta. läheb tiba kalliks vabaaja hobi kohta? samas, ega 3k eest ntx ei saa samuti midagi.
paneks siis hinnaklassiks 8k....pigem vähem kui rohkem
sai pikk, lohisev ja segane jutt, aga loodan, et saate aru. kui ma ei täpsustanud piisavalt, mida ma soovin, esitage palun suunavaid küsimusi.
tänades,
Andrus
Kahjuks lähen täna sünnipäevale, nii et homme pole ma kyll suuteline kuhugi liikuma samas möte hea, äkki keegi saab mönest söidust pisikesi videoklipi teha? youtube on videosid täis aga enamus sellised promo omad et öiget ylevaadet ei saaziim999 kirjutas:Soovitan tulla homme Luigele võistlust vaatama, saad äkki palju toredaid mõtteid.
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
Savage on hea asi alustamiseks aga üsna kiiresti mõistad et ta pole ikka nii kiire ja juhitav kui teised sportlikumad mudelid mis püsivad kordades paremini ratastel nagu näit. Truggy. Vaata truggy ka, mudeli lihtsus ja töökindlus võrreldes monstriga on suurem! Paljud on alustanud monstriga kuid üsna pea üle läinud truggile ja mõni ka bagile. Soovitan võistlusi pealt vaadata siis näed, mis sümpatiseerima hakkab!
Viimasel ajal on märgata 1:8 elektrikate pealetungi ja nii nagu ka Käver võistlustel mainis hakkab Nitro kütuse hind peagi ülepea kasvama seega kas ikka on see nitro just algajale kõige parem (Minu arvamus)
Ise tellisin endale vahelduseks ja lisaklassis sõitmiseks ära elektrikaE-REVO seda enam kui viimasel võistlusel sai vaadatud kui hästi üks elektri Truggy (tootjat ei mäleta) oli võimeline liikuma. Kahjuks enda tellitud auto viimaseks suveetapi võistluseks kohale ei jõudnud aga võistlemiseks ju terve Talv veel ees
Sinu hinnaklass 8 kilo on just sellele masinale paras ja mõnisada krooni jääb seemneks ka korraliku laadija muretsemiseks
TOOTJA VIDEOD
Ise tellisin endale vahelduseks ja lisaklassis sõitmiseks ära elektrikaE-REVO seda enam kui viimasel võistlusel sai vaadatud kui hästi üks elektri Truggy (tootjat ei mäleta) oli võimeline liikuma. Kahjuks enda tellitud auto viimaseks suveetapi võistluseks kohale ei jõudnud aga võistlemiseks ju terve Talv veel ees
Sinu hinnaklass 8 kilo on just sellele masinale paras ja mõnisada krooni jääb seemneks ka korraliku laadija muretsemiseks
TOOTJA VIDEOD
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
Mina pigem küsiksin endalt : Mida ma selle mudeliga teha tahan?
Kui sa oled selle selgeks teinud siis võib edasi minna. Tragi ja bagi soovitan pigem ikka siis kui sul on soov võistelda. Monster sobib niisama sõitmiseks ja funnimiseks väga hästi.
Kui sa oled selle selgeks teinud siis võib edasi minna. Tragi ja bagi soovitan pigem ikka siis kui sul on soov võistelda. Monster sobib niisama sõitmiseks ja funnimiseks väga hästi.
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
[quote="asterix"]Mina pigem küsiksin endalt : Mida ma selle mudeliga teha tahan?
quote]
Nagu esimeses postis öeldud, oleks tegemist vabaaja veetmisel kasutatava meelelahutusliku lisaga, ehk siis piltlikult öeldes, söpradega mättapeal ölut juues oleks ka väike sportlik programm päevakorras.
vöistelda ei soovi/plaani.
Elektrikate suhtes on väga tugev eelarvamus, mis on seotud eelköige aku kestvuse/vastupidavusega.
quote]
Nagu esimeses postis öeldud, oleks tegemist vabaaja veetmisel kasutatava meelelahutusliku lisaga, ehk siis piltlikult öeldes, söpradega mättapeal ölut juues oleks ka väike sportlik programm päevakorras.
vöistelda ei soovi/plaani.
Elektrikate suhtes on väga tugev eelarvamus, mis on seotud eelköige aku kestvuse/vastupidavusega.
Siis ma soovitan sulle kindlasti kas monsterit või kui võimalus 1/5 skaalast bensukat.
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
Elektrika aku kestab sama kaua, kui nitroka kütusepaak. Elektrikal tuled boksi akut vahetama (ja paned tühja laadima), nitrokal tuled tankima. Nitroka mootor kestab heades kätes heal juhul 6-8 gallonit kütust, odav mootor mitte palju üle 4 galloni. 1 gallon = 3.78L = umbes 4h sõiduaega
Nitroka puhul ka hällestamise vaev (algajale pole just lihtne, ka mitmed kogenud sõitjad maadlevad mootoritega), küünlaid kulub, õhufilter võib mootori karburaatorilt eralduda ja kui seda tolmustes tingimustes tähele ei pane, lähed juba samal õhtul poodi uue mootori järele Ma ei hirmuta, endal ka hetkel 2 nitrokat ja elektrikat pole, kuid elu on selline. Kui mitte varem, siis kevadeks plaanin küll ise 1:8 elektrikas soetada.
Suht muretu on ka hea bensukas, näiteks HPI Baja... kasutatult ehk napilt mahub sinu hinnklassi, uue RTR-i hinda ma ei tea, hpi kodukal vast olemas.
Aga nii või naa võid ühe sõidutunni kohta vähemalt sada-paarsada krooni kulu varuosadele arvestada. Jupid kuluvad + lähevad katki.
Nitroka puhul ka hällestamise vaev (algajale pole just lihtne, ka mitmed kogenud sõitjad maadlevad mootoritega), küünlaid kulub, õhufilter võib mootori karburaatorilt eralduda ja kui seda tolmustes tingimustes tähele ei pane, lähed juba samal õhtul poodi uue mootori järele Ma ei hirmuta, endal ka hetkel 2 nitrokat ja elektrikat pole, kuid elu on selline. Kui mitte varem, siis kevadeks plaanin küll ise 1:8 elektrikas soetada.
Suht muretu on ka hea bensukas, näiteks HPI Baja... kasutatult ehk napilt mahub sinu hinnklassi, uue RTR-i hinda ma ei tea, hpi kodukal vast olemas.
Aga nii või naa võid ühe sõidutunni kohta vähemalt sada-paarsada krooni kulu varuosadele arvestada. Jupid kuluvad + lähevad katki.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
ee muidugi "paha uudis", et nitro mootorid nii vähe vastu peavad. et siis 20-25 tundi tundi on eluiga? samas, kui poole tunni kaupa nädalavahetustel töristada, jätkub löbu...hmmm 7 kuuks?:D
privasse on tulnud päris mitu pakkumist kasutatud nitro masinate kohta...seega peab neil köigil lähemas tulevikus mootori vahetuse ette vötma?
mis elektrikasse puutub siis kaua muidu aku laadimine aega vötab? ja mitu akut tavaliselt ostes kaasas on? samas , ega metsas pole akut kuskil laadida ka nagu...
bensiinikad kestavad muidu kauem? baja bagi ei tundu kuigi fun oma ehituselt juba, sellega metsas eriti ei roni... samuti ainsad bensukad, mis ma olen eesti e-poodidest leidnud maksavad 15+k mis jääb siiski kalliks
mis muidu nendest riistapuudest arvate?
http://www.hobbybox.ee/?uudised&uid=23
http://www.hobao.ee/pood/index.php?act= ... oductId=23
http://hpi.ee/?lang=est&m1=1&m2=4&m3=6&tk=1&prod=12
privasse on tulnud päris mitu pakkumist kasutatud nitro masinate kohta...seega peab neil köigil lähemas tulevikus mootori vahetuse ette vötma?
mis elektrikasse puutub siis kaua muidu aku laadimine aega vötab? ja mitu akut tavaliselt ostes kaasas on? samas , ega metsas pole akut kuskil laadida ka nagu...
bensiinikad kestavad muidu kauem? baja bagi ei tundu kuigi fun oma ehituselt juba, sellega metsas eriti ei roni... samuti ainsad bensukad, mis ma olen eesti e-poodidest leidnud maksavad 15+k mis jääb siiski kalliks
mis muidu nendest riistapuudest arvate?
http://www.hobbybox.ee/?uudised&uid=23
http://www.hobao.ee/pood/index.php?act= ... oductId=23
http://hpi.ee/?lang=est&m1=1&m2=4&m3=6&tk=1&prod=12
Kõikide kasutatud asjadega on alati seotud ohud aga kui on hea pakkumine siis jääb kindlasti raha üle varuosade jaoks. Mudelit ostes tuleks kindlasti jälgida, et varuosade saadavus Eestis oleks enamvähem OK.
Sõltuvalt elektrikast või siis rohkem akust võtab laadimine aega tavaliselt mitte rohkem kui ühe tunni. Laadija peab muidugi olema "korralik". Odavate mudelitega kipuvad tavaliselt kaasas olema nn. üleöö aeglased laadijad millega tõesti on jama asju ajada.
Metsas saab akut laadida sõiduauto aku pealt ehk siis enamus laadijaid töötavad 12V pealt.
Sõltuvalt elektrikast või siis rohkem akust võtab laadimine aega tavaliselt mitte rohkem kui ühe tunni. Laadija peab muidugi olema "korralik". Odavate mudelitega kipuvad tavaliselt kaasas olema nn. üleöö aeglased laadijad millega tõesti on jama asju ajada.
Metsas saab akut laadida sõiduauto aku pealt ehk siis enamus laadijaid töötavad 12V pealt.
Mugen MBX-5T ProSpec | LRP .28 Spec 3
Mugen EMBX-5T | RC Product Design | NEU 1515 1.5D/F 2700KV | Mamba Monster
Schumaher Mi3.5 | Nosram ISTC+17.5
Align TRex 450SE V2 | GY401+S9257 | HT65MG
Savage X, HPI E-Firestorm
Futaba 3PK | Spectrum DX7 2.4GHz
Mugen EMBX-5T | RC Product Design | NEU 1515 1.5D/F 2700KV | Mamba Monster
Schumaher Mi3.5 | Nosram ISTC+17.5
Align TRex 450SE V2 | GY401+S9257 | HT65MG
Savage X, HPI E-Firestorm
Futaba 3PK | Spectrum DX7 2.4GHz
kokkuvõttes peab ju akusid laadima nii ühel kui ka teisel mudelil ......... nitrokal ja bensukal on ju samuti aku mis elektroonikat juhib ja elektrikal siis mis kõike teeb ............. vahe ainult selles, et elektrikal kulub kiiremini
NB! Bensiiniga monstreid ka odavamalt saada
NB! Bensiiniga monstreid ka odavamalt saada
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
saad äkki mingi konkreetse pakkumise teha/viite anda?Sinuhobi kirjutas:kokkuvõttes peab ju akusid laadima nii ühel kui ka teisel mudelil ......... nitrokal ja bensukal on ju samuti aku mis elektroonikat juhib ja elektrikal siis mis kõike teeb ............. vahe ainult selles, et elektrikal kulub kiiremini
NB! Bensiiniga monstreid ka odavamalt saada
samuti ei saanud vastust kysimusele, kuda bensu mootor vörreldes nitro omaga vastu peab?ja mis nende suurimad erinevused on? nii palju , kui ise suudan möelda, siis bensukas nagu "lahjem"?
mida muidu need Kyosho Inferno ST Sports endast kujutavad? myygi foorumis paar tykki saadaval?
Sinu küsitud mudelite kiir-kommentaar.
- RC8 Factory Team - minuteada ainult auto, likaks vaja mootorit+summutit ja kogu elektroonikat ning palju muud. Metsas sõitmiseks suht mõttetu, tegu võistlusmudeliga. Sõiduvalmina läheb hind (ostes uusi asju) pigem 15k kanti.
- Hobao ST RTR - seda julgeks mina küll soovitada Selle raha eest masinat küll. Margusel (tema müübki hobao.ee kaudu asju) peaksid ka jupid olemas olema Eestis. Oma kogemusele tuginedes on truggy ka üks stabiilsemaid offroad masinaid, lai madal ja suure teljevahega.
- Savage X 4.6 Reversiga - kah variant, aga eelistaksin tänasel päeval siiski truggy (Hobao ST näiteks). Otsustada võid ka selle järgi, kummal maaletoojal on rohkem varuosi laos kohapeal olemas. Kui savagel on reverse käik olemas, siis tegelikult on see mõningane eelis küll. Minu monsteril oli ka. Üksi sõites ja kuskile kinni jäädes on sellest päris tihti abi, ei pea kohe autole järele jooksma.
Monster on ägedam vaadata ja naabrile näidata, vägev. Truggy on sõitjale etem, stabiilsem ja kindlasti ringrajal kiirem. Teoorias (ka praktikas) laguneb truggy vähem, kuna puuduvad käigukastid, teine käik jms - lihtsama ehitusega.
- RC8 Factory Team - minuteada ainult auto, likaks vaja mootorit+summutit ja kogu elektroonikat ning palju muud. Metsas sõitmiseks suht mõttetu, tegu võistlusmudeliga. Sõiduvalmina läheb hind (ostes uusi asju) pigem 15k kanti.
- Hobao ST RTR - seda julgeks mina küll soovitada Selle raha eest masinat küll. Margusel (tema müübki hobao.ee kaudu asju) peaksid ka jupid olemas olema Eestis. Oma kogemusele tuginedes on truggy ka üks stabiilsemaid offroad masinaid, lai madal ja suure teljevahega.
- Savage X 4.6 Reversiga - kah variant, aga eelistaksin tänasel päeval siiski truggy (Hobao ST näiteks). Otsustada võid ka selle järgi, kummal maaletoojal on rohkem varuosi laos kohapeal olemas. Kui savagel on reverse käik olemas, siis tegelikult on see mõningane eelis küll. Minu monsteril oli ka. Üksi sõites ja kuskile kinni jäädes on sellest päris tihti abi, ei pea kohe autole järele jooksma.
Monster on ägedam vaadata ja naabrile näidata, vägev. Truggy on sõitjale etem, stabiilsem ja kindlasti ringrajal kiirem. Teoorias (ka praktikas) laguneb truggy vähem, kuna puuduvad käigukastid, teine käik jms - lihtsama ehitusega.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
kellelgil HoBao-st tellimisega kogemusi on? Tundub, et kodulehte just väga tihti ei uuendata. see ST "piiratud kogusega" pakkumine on juba pool aastat vana nagu. iseenesest oleks vist huvitatud, kuna ei suuda miskit paremat pakkumist leida. Kui kellelgi tuleb möni hea soovitus/möte andke teada
sorry et nii kärsitu olen, ei viici pikalt oodata/möelda. sest mida rohkem/kauem möelda, seda hullem on löpptulemus---ntx ostan mingi 30k maksva bensuka
sorry et nii kärsitu olen, ei viici pikalt oodata/möelda. sest mida rohkem/kauem möelda, seda hullem on löpptulemus---ntx ostan mingi 30k maksva bensuka
Bensukas ei maksa teps mitte 30k. Baja RTR näiteks on 14 tuh ja juurde vajad sinna 8x akut või patareid saatjasse, 98 kütust ning õli segamiseks ja kogu moos.
Mis puutub savage käigukasti siis neid eriti küll laiali pole lastud. Vana difri probleem on samuti lahendatud.
Mis puutub savage käigukasti siis neid eriti küll laiali pole lastud. Vana difri probleem on samuti lahendatud.
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
Nojah läks nagu karta oli.
RandoM saatis pm-i ja kutsus poodi kylla kohvi jooma ja ernevate mudelite plussidest/miinustest rääkima.
Ennem kui ma asjast arugi sain, jalutasin Thunder Tiger ST-1 1:8 truggy kaenlas kodu poole, totter naeratus näol.
Naise kommentaare ei hakka siinkohal ära tooma, kui ta autot nägi...önneks pangakonto seisu pole veel näinud
Nii et teema vöib minu poolest lukku lykata
RandoM saatis pm-i ja kutsus poodi kylla kohvi jooma ja ernevate mudelite plussidest/miinustest rääkima.
Ennem kui ma asjast arugi sain, jalutasin Thunder Tiger ST-1 1:8 truggy kaenlas kodu poole, totter naeratus näol.
Naise kommentaare ei hakka siinkohal ära tooma, kui ta autot nägi...önneks pangakonto seisu pole veel näinud
Nii et teema vöib minu poolest lukku lykata
Nojah... edu!
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Nojah konkurendid kohe leilis
ilmselt sönastasin valesti. Erinevate mudelite vahel mötlesin nitro/bensiini/elektri mudeleid.
löppvalik oli selline 90%, mida algusest peale tahtsin. Vöimalik, et sama raha eest oleks miskit paremat saanud, aga see ei oma enam nagu tähtsust
ise olen rahul, kui välja arvata osade asjade kokkusobimatus ja see, et pool kasti juppe jäi autot kokku pannes yle ;P
homme proovib siis käima panna, sissesöidu ja esimesed kiiruskatsed teha. Siis saab juba löplikult öelda, kas oli hea ost vöi ei.
ilmselt sönastasin valesti. Erinevate mudelite vahel mötlesin nitro/bensiini/elektri mudeleid.
löppvalik oli selline 90%, mida algusest peale tahtsin. Vöimalik, et sama raha eest oleks miskit paremat saanud, aga see ei oma enam nagu tähtsust
ise olen rahul, kui välja arvata osade asjade kokkusobimatus ja see, et pool kasti juppe jäi autot kokku pannes yle ;P
homme proovib siis käima panna, sissesöidu ja esimesed kiiruskatsed teha. Siis saab juba löplikult öelda, kas oli hea ost vöi ei.
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
Absoluutselt mitte, lihtsalt lootsin kuulda miskit.AGVX kirjutas:Nojah konkurendid kohe leilis
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4