plastiku parandamine-millega?
plastiku parandamine-millega?
Tegu siis ühe auto eelsoendi pumba korpusega...
Mis on plastikust... ja kus on pragu sees...
Tegu siis veepumbaga...ehk jahutusvedelikku peab see parandamine kinni pidama... Surve on ca 0.5-1.5bar
Kuna parandada üritada saab tõenäoliselt ainult üks kord...tahaks ,et see siis ka õnnestuks. Seepärast siis kogun ideid
Algul mõtlesin sulatada(korpusest mujalt ka kilde väljas kus sai katsetada...)...aga see materjal ei taha päris hästi nakkuda vms... Sulab küll ja kinni jäi nagu ka aga mitte eriti tugevalt... Ja ei tea ka kui hermeetiliselt...
Mõtlesin siis ,et äkki on mingi liim olemas? tavalist supperliimi ei tahaks väga usaldada...
Kuna praegu on korpuses olev pragu puhas... siis oleks hea panna mingit vedelat liimi mis roniks prao vahele ka...
Temperatuuri peaks ka kannatama ca 120kraadi...
Mis on plastikust... ja kus on pragu sees...
Tegu siis veepumbaga...ehk jahutusvedelikku peab see parandamine kinni pidama... Surve on ca 0.5-1.5bar
Kuna parandada üritada saab tõenäoliselt ainult üks kord...tahaks ,et see siis ka õnnestuks. Seepärast siis kogun ideid
Algul mõtlesin sulatada(korpusest mujalt ka kilde väljas kus sai katsetada...)...aga see materjal ei taha päris hästi nakkuda vms... Sulab küll ja kinni jäi nagu ka aga mitte eriti tugevalt... Ja ei tea ka kui hermeetiliselt...
Mõtlesin siis ,et äkki on mingi liim olemas? tavalist supperliimi ei tahaks väga usaldada...
Kuna praegu on korpuses olev pragu puhas... siis oleks hea panna mingit vedelat liimi mis roniks prao vahele ka...
Temperatuuri peaks ka kannatama ca 120kraadi...
[size=75] Gaui EP550 // T-rex 450SE //Honey bee king II//Lama V4
CH 77/63 [/size]
CH 77/63 [/size]
see ei ole rabe...õigemini pragu pole tekkinud vanusest vaid hooletusest...täpset ajalugu ei tea aga mingi asjaga see korpus puruks on löödud vms...
Aga see osa kus on pump ja veetorud... seal on ainult väike mõra sees...
Kui muud võimalust pole tuleb jah uus osta aga see maksab 2500.-
Aga see osa kus on pump ja veetorud... seal on ainult väike mõra sees...
Kui muud võimalust pole tuleb jah uus osta aga see maksab 2500.-
[size=75] Gaui EP550 // T-rex 450SE //Honey bee king II//Lama V4
CH 77/63 [/size]
CH 77/63 [/size]
Mina teeks epoga. Ei tea kuidas sul see pragu seal on, aga kui kannatab, siis freesiks risti üle prao sooned, sinna sontesse liimiks peenikese traadi epoga, ning lisaks mäkerdaks ka prao pikkupidi korralikult epoga kinni. Ehl jääb sedasi pidama.
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]
Kas panid ainult liimi või ka krunti ja aktivaatorit vms...?ziilike kirjutas:Olen liiminud sõiduauto radika otsapaaki klaasiliimiga (See liim millega autodele klaasid külge liimitakse) ja peab ütlema et tulemuslikult. Veel olen liiminud bemmi karteripõhja ja kütusepaaki sama liimiga. No problemos!
Võib ju proovida epo liimi ja veel klaasiliimiga suurem ala üle katta...
[size=75] Gaui EP550 // T-rex 450SE //Honey bee king II//Lama V4
CH 77/63 [/size]
CH 77/63 [/size]
Ma küll ei tea öelda kuidas seda teha saab, ent ma võin tuua vähemalt 10 erinevat näidet kuidas ei saa.
Niiväga kui ma ka loodan et ma eksin, on minu antud valdkonna katsetamised lõppenud umbes järgnevalt.
a)Lähed poodi - ostad uue. Kulu 2500kr.
b) Üritad remontida. Kulu erinevatele tarvikutele n+100kr
Kulu tegevusele, mitte vähem kui neli-viis tundi.
Lõpptulemus. Lähed poodi ja ostad uue 2500kr eest.
Aga jõudu testimisel.
Niiväga kui ma ka loodan et ma eksin, on minu antud valdkonna katsetamised lõppenud umbes järgnevalt.
a)Lähed poodi - ostad uue. Kulu 2500kr.
b) Üritad remontida. Kulu erinevatele tarvikutele n+100kr
Kulu tegevusele, mitte vähem kui neli-viis tundi.
Lõpptulemus. Lähed poodi ja ostad uue 2500kr eest.
Aga jõudu testimisel.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
klaasi liim on liiga "kummi" ei hoia.tuhkur kirjutas:Kas panid ainult liimi või ka krunti ja aktivaatorit vms...?ziilike kirjutas:Olen liiminud sõiduauto radika otsapaaki klaasiliimiga (See liim millega autodele klaasid külge liimitakse) ja peab ütlema et tulemuslikult. Veel olen liiminud bemmi karteripõhja ja kütusepaaki sama liimiga. No problemos!
Võib ju proovida epo liimi ja veel klaasiliimiga suurem ala üle katta...
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]
mõttekäik on hea...RandoM kirjutas:Ma küll ei tea öelda kuidas seda teha saab, ent ma võin tuua vähemalt 10 erinevat näidet kuidas ei saa.
Niiväga kui ma ka loodan et ma eksin, on minu antud valdkonna katsetamised lõppenud umbes järgnevalt.
a)Lähed poodi - ostad uue. Kulu 2500kr.
b) Üritad remontida. Kulu erinevatele tarvikutele n+100kr
Kulu tegevusele, mitte vähem kui neli-viis tundi.
Lõpptulemus. Lähed poodi ja ostad uue 2500kr eest.
Aga jõudu testimisel.
Aga kuna 2500.- pole mul lähiajal välja käia... siis tähendaks ,et see talv tuleb iga hommik külma autoga alustada...
Seega ma ikkagi üritaks...suvel on aega koguda seda 2500.-
[size=75] Gaui EP550 // T-rex 450SE //Honey bee king II//Lama V4
CH 77/63 [/size]
CH 77/63 [/size]
RandomM ma näen, et sa ei oska kohe üldse lõbutseda :sRandoM kirjutas:Ma küll ei tea öelda kuidas seda teha saab, ent ma võin tuua vähemalt 10 erinevat näidet kuidas ei saa.
Niiväga kui ma ka loodan et ma eksin, on minu antud valdkonna katsetamised lõppenud umbes järgnevalt.
a)Lähed poodi - ostad uue. Kulu 2500kr.
b) Üritad remontida. Kulu erinevatele tarvikutele n+100kr
Kulu tegevusele, mitte vähem kui neli-viis tundi.
Lõpptulemus. Lähed poodi ja ostad uue 2500kr eest.
Aga jõudu testimisel.
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]
Kristjan:
Lõbutsemine lõbutsemiseks, aga kuna kodanik küsis abi teemal kuidas seda kõige paremini teostada siis eeldasin et tegu pole "Ma olen mees, ma ei vaja abi, see on imelihtne" stiilis ettevõtmisega, vaid lahenduse otsimisega reaalsele probleemile. Tati ja taburetijalgadega veepumba korpuse komplekteerimine ei ole lahendus, aga probleemi liigutamiseks määramatusse tulevikku on ilmselt lahe ettevõtmine küll
Vabandan "tuhkuri" ees, et suutsin konkreetse küsimuse mõttetuks plämaks keerata.
Lõbutsemine lõbutsemiseks, aga kuna kodanik küsis abi teemal kuidas seda kõige paremini teostada siis eeldasin et tegu pole "Ma olen mees, ma ei vaja abi, see on imelihtne" stiilis ettevõtmisega, vaid lahenduse otsimisega reaalsele probleemile. Tati ja taburetijalgadega veepumba korpuse komplekteerimine ei ole lahendus, aga probleemi liigutamiseks määramatusse tulevikku on ilmselt lahe ettevõtmine küll
Vabandan "tuhkuri" ees, et suutsin konkreetse küsimuse mõttetuks plämaks keerata.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
...autode hingeeluga olen ma kursis(amet selline)... ehk siis tean millega see lõppeda võib...
Aga kuna nö klientide puhul vahetatakse katkised asjad välja mitte ei remondita...
Siis ma nüüd enda jaoks mõtlesin proovida ka parandada midagi...
Aga kuna nö klientide puhul vahetatakse katkised asjad välja mitte ei remondita...
Siis ma nüüd enda jaoks mõtlesin proovida ka parandada midagi...
[size=75] Gaui EP550 // T-rex 450SE //Honey bee king II//Lama V4
CH 77/63 [/size]
CH 77/63 [/size]
21. sajandil on sisuliselt iga plastiku jaoks liim olemas. Mis täpsemalt seda plastikut liimib, tõepoolest ei oska arvata ega soovitada.
Kas see pump ka lahti käib? Mis otstarvet see pragunenud korpus täidab? Ehk õnnestub talle paremini seestpoolt läheneda...
Kas see pump ka lahti käib? Mis otstarvet see pragunenud korpus täidab? Ehk õnnestub talle paremini seestpoolt läheneda...
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Selliste survestatud asjade puhul on targem tõesti seest probleemile
läheneda. Ise olen pidanud ühte survepesurit parandama, (külm pressis
mingi toru lõhki) väljast võid liimida ja mässata miljoni klambriga, ikka leiab
vesi tee välja. Siis sai kaval trikk tehtud ja törts mingit pehmemat liimi prao
siseküljele pandud. Väljast tõmbasin igaks juhuks klambri ümber, et pragu
edasi ei liiguks. Lahendus peab siiamaani. Muidugi ma ei tea mis siis juhtub,
kui ma sealt 120 kraadist jahutusvedelikku läbi hakkaks pressima. Sestap
tasuks enne päris asja kallale asumist mingi test teha, kuskil vanas kastrulis
vesi kuumaks ajada ja väljavalitud liimi katsetada, vastasel juhul võib liim
ära sulada ja mujal pahandusi tekitada.
Aga see jutt, et kulutad 200 krooni ja see "võib" mitte töötada ja parem on
osta kohe 2500 krooni eest uus asi ja mitte proovida on jama, sest 200.- lahendus
"võib" ka töötada. Sellisel juhul on ju kokkuhoid 200 krooni asemel 2300.-
Olgem ausad, kui peale 5h nokitsemist projekt ka ilusti õnnestub, on
rahulolu kõvasti suurem kui poele 5 Jakobsoni loovutades.
Lisaks, matemaatiliselt võttes, 5h närvitsemist ja ropendamist on ikkagi
odavam kui 2500.- krooni. Palju te kuus töötades teenite? Ilmselt mitte 500.- tunnist.
läheneda. Ise olen pidanud ühte survepesurit parandama, (külm pressis
mingi toru lõhki) väljast võid liimida ja mässata miljoni klambriga, ikka leiab
vesi tee välja. Siis sai kaval trikk tehtud ja törts mingit pehmemat liimi prao
siseküljele pandud. Väljast tõmbasin igaks juhuks klambri ümber, et pragu
edasi ei liiguks. Lahendus peab siiamaani. Muidugi ma ei tea mis siis juhtub,
kui ma sealt 120 kraadist jahutusvedelikku läbi hakkaks pressima. Sestap
tasuks enne päris asja kallale asumist mingi test teha, kuskil vanas kastrulis
vesi kuumaks ajada ja väljavalitud liimi katsetada, vastasel juhul võib liim
ära sulada ja mujal pahandusi tekitada.
Aga see jutt, et kulutad 200 krooni ja see "võib" mitte töötada ja parem on
osta kohe 2500 krooni eest uus asi ja mitte proovida on jama, sest 200.- lahendus
"võib" ka töötada. Sellisel juhul on ju kokkuhoid 200 krooni asemel 2300.-
Olgem ausad, kui peale 5h nokitsemist projekt ka ilusti õnnestub, on
rahulolu kõvasti suurem kui poele 5 Jakobsoni loovutades.
Lisaks, matemaatiliselt võttes, 5h närvitsemist ja ropendamist on ikkagi
odavam kui 2500.- krooni. Palju te kuus töötades teenite? Ilmselt mitte 500.- tunnist.
Savage X 4,6
Panin krunti ja ka aktivaatorit.tuhkur kirjutas:Kas panid ainult liimi või ka krunti ja aktivaatorit vms...?ziilike kirjutas:Olen liiminud sõiduauto radika otsapaaki klaasiliimiga (See liim millega autodele klaasid külge liimitakse) ja peab ütlema et tulemuslikult. Veel olen liiminud bemmi karteripõhja ja kütusepaaki sama liimiga. No problemos!
Võib ju proovida epo liimi ja veel klaasiliimiga suurem ala üle katta...
On mõned autod, ja paar koperdist.
Siinkohal on sobilik meenutada sugupoolte erinevust. Ükski MEES ei saa ju lihtsaid lahendusi kasutada:
Auto õlivahetus naiste moodi:
1) Kui eelmisest õlivahetusest on möödunud 10 000 kilomeetrit, sõida teenindusse
2) Joo tass kohvi
3) 30 minuti pärast maksa arve ja lahku hooldatud autoga
Kulud: Õlivahetuse sooduspakkumine - 395 krooni, tass kohvi teeninduses - 5 krooni
Kokku: 400 krooni
Auto õlivahetus meeste moodi:
Oota õlivahetusega reede õhtuni. Käi varuosapoes ja osta 700 krooni eest kanister sünteetilist õli, õlifilter, lehter, kätepuhastusvahendit ja lõhnakuusk. Sõida koju, söö kõht täis, pane vanad tunked selga ja lahku, six-pack näpu otsas, garaazhi suunas. Avasta, et kasutatud õli jaoks mõeldud vana kanister on pilgeni täis. Aja kokkuhoiu mõttes ära hakka seda tanklasse vedama, vaid mata tagahoovi maha. Ava esimene õlu ja loputa kaevetööde väsimus ning tolm alla.
Tõsta auto esiosa tungrauaga üles. Enne kuluta pool tundi tõkiskingade otsimiseks. Leia tõkiskingad poja pedaaliauto alt. Ava järgmine õlu. Pane mootori alla õlivann. Otsi õlikorgile sobivat võtit. Loobu ja kasuta korgi avamiseks tellitavat võtit. Eemalda õlikork. Pilla kork õlivanni mootorist valguva kuuma õli sisse. Kõrveta näpud. Roni auto alt välja, pühi õlipritsmed näolt ja oota paar minutit. Kuni õli nõrgub, võta õlut. Otsi õlifiltri võtit. Loobu otsimisest, löö vanast õlifiltrist suuremat sorti kruvikeeraja läbi ning keera filter maha. Õlu. Saabub naabrimees. Joote ära kogu õlivahetuseks mõeldud õlle. Õlivahetus võib lõppeda ka laupäeval.
Järgmisel ennelõunal tiri õlipann mootori alt välja ja tühjenda sinnasamasse, kuhu vana õlinõugi matsid. Õlu. Ei, see sai eile otsa. Täida uus õlifilter värske õliga ja ürita paigaldada. Mingil põhjusel ei sobi filter oma kohale. Ilmselt oled saanud kauplusest vale filtri. Otsusta vana filter tagasi panna ja sõita varuosapoodi õige järele. Damn, meenuta kruvikeerajaaukudega vana filtrit. Jalgsimatk varuosapoodi õige filtri järele. Sinu poolt hoolikalt värske sünteetilise õliga täidetud uut filtrit ei taha müüja millegipärast tagasi võtta.
Lähed natuke endast välja ka. Tagasiteel käid Selverist läbi ja rahustad end paari six-packi hankimisega. Uus filter sobib oma kohale! Ära üle pinguta, kolmveerand pööret pingutuseks on küllaldane. Viimaks ometi - värske õli mootorisse! Kuuled solinat.?? Katkesta õli kallamine, torma tagaaeda õlikorki otsima. Leiad selle prügiaugust vana õli seest. Võta aeg maha ja joo paar õlut. Avasta, et üle poolteise liitri uut õli on mootorist alt välja voolanud. Võta lohutuseks veel üks õlu. Roni auto alla õlikorki paigaldama. Tellitav võti libiseb õliselt korgilt ja sõrmenukid kohtuvad ootamatult valusalt metalliga. Eelmise punktiga koos lööd ära ka pea. Vannu südamest. Ürita võti täpsemalt korgile sobitada. Kitsastes tingimustes raskelt käiva patentvõtme sobitamisele kulutad viis minutit. Keera õlikork peale.
Tule auto alt välja. Puhasta käsi ja ürita peatada verevool sõrmenukkidest. Enne ja pärast seda võta õlut. Kalla sisse allesjäänud uus õli. Avasta, et seda on ikkagi vähevõitu. Käivita mootor ja veendu, et õlirõhu tuli siiski kustub. Võta õlut. Korja kokku tungrauad-tööriistad. Mine proovisõidule, ühtlasi otsusta käia bensiinijaamas ja osta paar liitrit õli lisaks. Tagasiteel, õlistes riietes, õllesena ja ilma ühegi dokumendita pälvid liikluspolitsei tähelepanu. Avastad, et ka telefoni ei ole kaasas. Auto arestitakse, tänu juhuslikult tagataskust leitud passile pääsed ise vahistamisest.
Esmaspäeva alustad auto äratoomisega tasulisest parklast. Maksad takso, teisaldamise ja hoiuteenuse eest kokku 850 krooni. Kolmapäeval käid liikluskomisjonis. Kerges joobes ja ilma dokumentideta sõidu eest ostad 5500 krooni eest politsei aktsiaid. Kulud: Õli, filter, kätepuhastusvahend - 700 kr, teine õlifilter - 75 kr, kaks lisaliitrit sünteetilist õli tanklast - 270 kr, auto teisaldamine ja tasuline parkla - 850 kr, trahvid - 5500 kr, õlu - 18 × 9,50 = 171 kr
Kokku: 7566 krooni
Kokkuvõtteks: mina olen nende poolel, kes ütlevad et osta uus ja kogu puhvet. Kui 2500 on kallis, siis otsi, kust odavamalt saab ja osta ikka uus. Koonerdamine ei ole kokkuhoid.
Jahutusvedelik + surve + 120 kraadi ei ole meeldiv keskkond. Veel vähem meeldiv on, kui see junn kõige ebasobivamal hetkel kusagil karu p..s võsa vahel otsustab, et talle nüüd aitab ja päästab kõik veed välja. Ja seda ta teeb. Sel hetkel sa mõtled, et oleks võinud selle 2500 eeki SMS-laenu võtta...
Mingi tatiga selle asja lappimisel on mõte ainult siis, kui:
1) sul ei ole kunagi vaja autoga jõuda punktist a punkti b, ehk sul on täiesti kama sellest, kui ta su teele jätab (milleks sulle sel juhul üldse auto?) ja/või
2) kuu või kahe pärast viid sa selle auto nagunii emexisse
Auto õlivahetus naiste moodi:
1) Kui eelmisest õlivahetusest on möödunud 10 000 kilomeetrit, sõida teenindusse
2) Joo tass kohvi
3) 30 minuti pärast maksa arve ja lahku hooldatud autoga
Kulud: Õlivahetuse sooduspakkumine - 395 krooni, tass kohvi teeninduses - 5 krooni
Kokku: 400 krooni
Auto õlivahetus meeste moodi:
Oota õlivahetusega reede õhtuni. Käi varuosapoes ja osta 700 krooni eest kanister sünteetilist õli, õlifilter, lehter, kätepuhastusvahendit ja lõhnakuusk. Sõida koju, söö kõht täis, pane vanad tunked selga ja lahku, six-pack näpu otsas, garaazhi suunas. Avasta, et kasutatud õli jaoks mõeldud vana kanister on pilgeni täis. Aja kokkuhoiu mõttes ära hakka seda tanklasse vedama, vaid mata tagahoovi maha. Ava esimene õlu ja loputa kaevetööde väsimus ning tolm alla.
Tõsta auto esiosa tungrauaga üles. Enne kuluta pool tundi tõkiskingade otsimiseks. Leia tõkiskingad poja pedaaliauto alt. Ava järgmine õlu. Pane mootori alla õlivann. Otsi õlikorgile sobivat võtit. Loobu ja kasuta korgi avamiseks tellitavat võtit. Eemalda õlikork. Pilla kork õlivanni mootorist valguva kuuma õli sisse. Kõrveta näpud. Roni auto alt välja, pühi õlipritsmed näolt ja oota paar minutit. Kuni õli nõrgub, võta õlut. Otsi õlifiltri võtit. Loobu otsimisest, löö vanast õlifiltrist suuremat sorti kruvikeeraja läbi ning keera filter maha. Õlu. Saabub naabrimees. Joote ära kogu õlivahetuseks mõeldud õlle. Õlivahetus võib lõppeda ka laupäeval.
Järgmisel ennelõunal tiri õlipann mootori alt välja ja tühjenda sinnasamasse, kuhu vana õlinõugi matsid. Õlu. Ei, see sai eile otsa. Täida uus õlifilter värske õliga ja ürita paigaldada. Mingil põhjusel ei sobi filter oma kohale. Ilmselt oled saanud kauplusest vale filtri. Otsusta vana filter tagasi panna ja sõita varuosapoodi õige järele. Damn, meenuta kruvikeerajaaukudega vana filtrit. Jalgsimatk varuosapoodi õige filtri järele. Sinu poolt hoolikalt värske sünteetilise õliga täidetud uut filtrit ei taha müüja millegipärast tagasi võtta.
Lähed natuke endast välja ka. Tagasiteel käid Selverist läbi ja rahustad end paari six-packi hankimisega. Uus filter sobib oma kohale! Ära üle pinguta, kolmveerand pööret pingutuseks on küllaldane. Viimaks ometi - värske õli mootorisse! Kuuled solinat.?? Katkesta õli kallamine, torma tagaaeda õlikorki otsima. Leiad selle prügiaugust vana õli seest. Võta aeg maha ja joo paar õlut. Avasta, et üle poolteise liitri uut õli on mootorist alt välja voolanud. Võta lohutuseks veel üks õlu. Roni auto alla õlikorki paigaldama. Tellitav võti libiseb õliselt korgilt ja sõrmenukid kohtuvad ootamatult valusalt metalliga. Eelmise punktiga koos lööd ära ka pea. Vannu südamest. Ürita võti täpsemalt korgile sobitada. Kitsastes tingimustes raskelt käiva patentvõtme sobitamisele kulutad viis minutit. Keera õlikork peale.
Tule auto alt välja. Puhasta käsi ja ürita peatada verevool sõrmenukkidest. Enne ja pärast seda võta õlut. Kalla sisse allesjäänud uus õli. Avasta, et seda on ikkagi vähevõitu. Käivita mootor ja veendu, et õlirõhu tuli siiski kustub. Võta õlut. Korja kokku tungrauad-tööriistad. Mine proovisõidule, ühtlasi otsusta käia bensiinijaamas ja osta paar liitrit õli lisaks. Tagasiteel, õlistes riietes, õllesena ja ilma ühegi dokumendita pälvid liikluspolitsei tähelepanu. Avastad, et ka telefoni ei ole kaasas. Auto arestitakse, tänu juhuslikult tagataskust leitud passile pääsed ise vahistamisest.
Esmaspäeva alustad auto äratoomisega tasulisest parklast. Maksad takso, teisaldamise ja hoiuteenuse eest kokku 850 krooni. Kolmapäeval käid liikluskomisjonis. Kerges joobes ja ilma dokumentideta sõidu eest ostad 5500 krooni eest politsei aktsiaid. Kulud: Õli, filter, kätepuhastusvahend - 700 kr, teine õlifilter - 75 kr, kaks lisaliitrit sünteetilist õli tanklast - 270 kr, auto teisaldamine ja tasuline parkla - 850 kr, trahvid - 5500 kr, õlu - 18 × 9,50 = 171 kr
Kokku: 7566 krooni
Kokkuvõtteks: mina olen nende poolel, kes ütlevad et osta uus ja kogu puhvet. Kui 2500 on kallis, siis otsi, kust odavamalt saab ja osta ikka uus. Koonerdamine ei ole kokkuhoid.
Jahutusvedelik + surve + 120 kraadi ei ole meeldiv keskkond. Veel vähem meeldiv on, kui see junn kõige ebasobivamal hetkel kusagil karu p..s võsa vahel otsustab, et talle nüüd aitab ja päästab kõik veed välja. Ja seda ta teeb. Sel hetkel sa mõtled, et oleks võinud selle 2500 eeki SMS-laenu võtta...
Mingi tatiga selle asja lappimisel on mõte ainult siis, kui:
1) sul ei ole kunagi vaja autoga jõuda punktist a punkti b, ehk sul on täiesti kama sellest, kui ta su teele jätab (milleks sulle sel juhul üldse auto?) ja/või
2) kuu või kahe pärast viid sa selle auto nagunii emexisse
Pumba saab korpusest eemaldada...lauri kirjutas:21. sajandil on sisuliselt iga plastiku jaoks liim olemas. Mis täpsemalt seda plastikut liimib, tõepoolest ei oska arvata ega soovitada.
Kas see pump ka lahti käib? Mis otstarvet see pragunenud korpus täidab? Ehk õnnestub talle paremini seestpoolt läheneda...
Ja seal kus see nö tiivik ringi käib see pragu ongi...
Samas ruumi tiiviku ja seina vahel on ca 4mm
Mis temperatuuri puudutab siis pole ma küll näinud ühtegi autot mis sõidaks 120kraadise vedelikuga...panin 120 lihtsalt max väärtuse...
Ega ise ka eriti selle liimi peale looda... Aga usun ,et üritada ikkagi tasub...
[size=75] Gaui EP550 // T-rex 450SE //Honey bee king II//Lama V4
CH 77/63 [/size]
CH 77/63 [/size]