VAJAN ABI!!!
VAJAN ABI!!!
Olen Oliver Tallinnast, kes ei saa väga hästi auto soojaks tegemisest aru(HIGH SPEED NEEDLE, LOW SPEED NEEDLE ja IDLE ADJUSTMENT SCREW keeramine) Otsin abi.....Tahaks, et keegi saaks minuga kuskil kokku, et aidata mul SAVAGE X soojaks teha ja kõik need sättimised valmis saada....Ma ei saa INSTRUCTIONS-itele pihta väga hästi
Palun keegi aidake!!!
Palun keegi aidake!!!
hm arusaamatuks jääb nüüd see kas sul on auto juba olemas või alles saad selle kätte 2 nädala pärast nagu teises teemas kirjutasid.
Mis sa susserdad räägi parem nii nagu asjad on !
Mis sa susserdad räägi parem nii nagu asjad on !
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
see ei aita et sa kaks teemat siia teed egas lugejat konda juurde ei tule rohkem tuleb vihaseid inimesi juurde kes veel vähem viitsivad sulle appi tulla
K..at oota see auto ära sis topi see teeveetee kuskile mängiasse ja vahi hommikust õhtuni kuni asjad pähe kuluvad sis võta oma auto kruvi kõiki kruve kuni arusaad et asi käib ka mööda praktikat mitte et sa siin surfad mööda netti riputad siia küsimuse ja vahid jälle edasi oota palun see auto ära aga enne seda käi jahuta ennast külma dussi all!!!
K..at oota see auto ära sis topi see teeveetee kuskile mängiasse ja vahi hommikust õhtuni kuni asjad pähe kuluvad sis võta oma auto kruvi kõiki kruve kuni arusaad et asi käib ka mööda praktikat mitte et sa siin surfad mööda netti riputad siia küsimuse ja vahid jälle edasi oota palun see auto ära aga enne seda käi jahuta ennast külma dussi all!!!
Ära nyyd solvu, aga enne kui järgmise postituse teed loe see lehekylg läbi:
http://linux.ee/~kala/smart-questions.html
See käib kyll arvuti teemal, kuid kehtib smahästi mis iganes teemas.
http://linux.ee/~kala/smart-questions.html
See käib kyll arvuti teemal, kuid kehtib smahästi mis iganes teemas.
Abi ei saa välja sõimata :D:D ega ka inimesi sundida ennast abistama.oliwer999 kirjutas: OK..OK..krt kyll...ma lihtsalt tahtsin abi
Vaata roogoja raja teemat ja jälgi kui rahvas sinna sõitma läheb. Siis klapi oma asjad nii, et saad samuti sinna minna, võta oma auto kaasa (kui sul veel autot pole siis pole sul mõtet veel suurt teadust nende nõelte teemal teha - vara veel) ja seal sind abistatakse alati. Nagu ma aru sain sinu ühest varemasest postitusest siis sul on isa abiks nii, et transport ei tohiks probleem olla ja "kaks pead on ikka kaks pead". Tegelikul ma arvan, et kui sa vaatad koos oma isaga süvenedes ära selle DVD, mis masinaga kaasa tuleb siis saad paljudele oma küsimustele vastused. Seal on muueas seda karburaatori keeramist väga hästi selgitatud.
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB
YESSS!!!!!!!!!!SEE KARBURAATORI ASI KÄIBGI MULLE PINDA
Aga ma ei tea kas http://www.lightninghobby.com/hpi_1_8_s ... 6_prd1.htm -st tuleb see kaasa ....Saaksite palun välja uurida...Ma saatsin mitu sõnumit juba sinna aga vastust pole.
Aga ma ei tea kas http://www.lightninghobby.com/hpi_1_8_s ... 6_prd1.htm -st tuleb see kaasa ....Saaksite palun välja uurida...Ma saatsin mitu sõnumit juba sinna aga vastust pole.
1) Loomulikult käib ta sulle pinda kui sa EI KUULA MIDA SULLE ÖELDAKSE. Juhendites on kirjas, DVD näitab, kullo seletab - ja sa ikka pärid täpselt sama küsimust edasi. Kui sa vastust kuulda ei võta siis sa ei saagi saama seda oma küsimusele. "Kui tihti mõõta temperatuuri, kui kruvi keerad?" - Nii tihti et sa masinat üle ei kuumuta, keegi ei loe minuteid, katse-eksituse meetod.oliwer999 kirjutas:YESSS!!!!!!!!!!SEE KARBURAATORI ASI KÄIBGI MULLE PINDA
Aga ma ei tea kas http://www.lightninghobby.com/hpi_1_8_s ... 6_prd1.htm -st tuleb see kaasa ....Saaksite palun välja uurida...Ma saatsin mitu sõnumit juba sinna aga vastust pole.
2) See link on ju tervele masinale nagu ma aru sain ja siis nendele küsimuse saatmisest, et "kas see tuleb kaasa" kui isegi mina ei saa aru mida sa "selle" all mõtled pole kasu - isegi viie küsimuse saatmisest.
Anna andeks oliver kuid kui sinu küsimused on segased ja sa küsid neid edasi kuigi sulle on vastatud nii hästi kui see on võimalik siis see on juba teiste inimeste närvidega mängimine.
Muretse endale masin - tule rajale (koos isaga, siis saab hiljem tema sinu korduvatele küsimustele juba kodus vastata ja sind juhendada) ja kõik saab selgeks.
Üldiselt: Masina karbi peal pole soovitavaks vanuseks ilma asjata märgitud 15+. Kuna sina veel selles eas pole siis on sinu isa asjast osa võtmine kindlasti vajalik muidu sa lihtsalt ei tule toime selle masinaga.
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB
O'Donnellit müüakse ühe gallonilistes kanistrites. Gallon = 3,78 liitrit.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
ei taha küll tähenärija olla kuid BENSIINI pole seal tilkagi. Sõltumata kanistri suurusest.
Metanoolil baseeruvat kütust aga 1 gallon, mis on ~4L.
Metanoolil baseeruvat kütust aga 1 gallon, mis on ~4L.
Viimati muutis tomkar, 15.06.2006 08:20, muudetud 1 kord kokku.
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB
Tower Hobbi lehel on olemas kalkulaator http://www.towerhobbies.com/help/convcalcs.html kus saab vaidlused lõpetada.
Viimati muutis uljaspea, 21.07.2006 19:09, muudetud 1 kord kokku.
lenska maantee Maksimarketi/ehitus sercisi parkimis plats on yldjuhul suht tyhi, eriti vara hommikul, või hilja õhtul.oliwer999 kirjutas:Kas keegi teab kus ma saaksin korralikult BREAK IN-i lõpetada? Tavaliselt sinna kuhu ma isaga lähen on palju autosid ja on kitsas plats. Mul vaja ainult need LOW ja HIGH SPEED NEEDLE-id ära sättida. Tallinnas muidugi
Mul väike probleem.... Sõidu ajal kui on mingi pool paaki tühi hakkab mu auto rohkem õhku mootorisse andma. Ma pole veel neid LOW- ja HIGH SPEED NEEDLE-eid näppinud. Kas kui need on sätitud, kas auto siis ikka veel hakkab poole paagi peal rohkem õhku andma?...või siis kui annab kas see ei mõjuta üldse? KUI...siis tahaks teada kas see teeb mootorile paha.
ei, keerad vähe rikkamaks, kui paak on täis, siis töötab natuke liiga rikka seguga, kui tyhjem, siis töötab notmaalse seguga. Liiga rikas segu ei tee haiget mootorile. Lihtsalt minek on kehvem, kui segu on rikas, aga see ei ole sul hetkel veel oluline.oliwer999 kirjutas:tahad öelda, et kui need LOW- ja HIGH SPEED NEEDLE-id on sätitud..pean ma koguaeg poole paagi pealt jälle segu rikkamaks keerama w?
- JazZ
- Fast Hobbies
- Postitusi: 1104
- Liitunud: 10.06.2005 13:23
- Asukoht: Pärnu
- Has thanked: 9 korda
- Been thanked: 1 kord
- Kontakt:
Seda see tähendabki, et tühikäigul ei tohi pidurid peal olla.
Mina lahendasin selle piduri peale jäämise probleemi väikese teibi tükiga mille keerasin ümber selle hoova mis pidurit tõmbab nii et kui servo piduri lahti laseb tõmbab ta ka piduri natuke tagasi (mul on kindlasti teine masin, nii et mai tea kas seda trikki Sinu masina puhul kasutada saab).
Mina lahendasin selle piduri peale jäämise probleemi väikese teibi tükiga mille keerasin ümber selle hoova mis pidurit tõmbab nii et kui servo piduri lahti laseb tõmbab ta ka piduri natuke tagasi (mul on kindlasti teine masin, nii et mai tea kas seda trikki Sinu masina puhul kasutada saab).
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
kui neutraalis pidur peal on, siis mootoriga ei juhtu midagi, sidur lahutab mootori ära ja mootor käib omasoodu. Küllaga mõjub see auto minekule. Kujuta ette, kui kurvis, kus gaasi on vaja maha lasta, ei veere auto mitte kurvist läbi ilusti, vaid jääb seisma. Kaotad ajas väga palju, seega, kui puldi kaasi hoob on lahti lastud, siis ei tohi peal olla ei gaas, ega ka pidur, servo peab olema neutraalis.oliwer999 kirjutas:kas brake drag at neutral teeb mootorile haiget w?
BTW kui sul tyhikäigu pöörded on liiga madalad, siis keera pöördeid peale ikka mootorist, mitte puldi "th trim" nupust. Kui "th trim" nupust madalaid pöördeid kompenseerida, siis pidurdamisel on ikka pöörded liiga madalad ja auto sureb välja.
Laupäeval Roogojale võistlema tuled ?
Mitte vältimatult. Paljud "vanakoolimehed" kasutavad väikest drag-brake, et kurvi sissekeeramist parandada. Nii saab tegelikult päris kiiresti edasi. Kurvi teises pooles on nagunii juba gaas peal (seda muidugi ei laksata täiega, triggeril on ikka oluliselt rohkem asendeid, kui 3.kpihus kirjutas:kui neutraalis pidur peal on, siis mootoriga ei juhtu midagi, sidur lahutab mootori ära ja mootor käib omasoodu. Küllaga mõjub see auto minekule. Kujuta ette, kui kurvis, kus gaasi on vaja maha lasta, ei veere auto mitte kurvist läbi ilusti, vaid jääb seisma. Kaotad ajas väga palju, seega, kui puldi kaasi hoob on lahti lastud, siis ei tohi peal olla ei gaas, ega ka pidur, servo peab olema neutraalis.oliwer999 kirjutas:kas brake drag at neutral teeb mootorile haiget w?
mina eelistaks seda kurvi sisenemise pudurit ikka näpuga panna (ka pidurit saab natuke vajutada). Teinekord on just vaja, et vabalt veereks (näiteks kui just enne finisit välja sureb )ollo kirjutas:Mitte vältimatult. Paljud "vanakoolimehed" kasutavad väikest drag-brake, et kurvi sissekeeramist parandada. Nii saab tegelikult päris kiiresti edasi. Kurvi teises pooles on nagunii juba gaas peal (seda muidugi ei laksata täiega, triggeril on ikka oluliselt rohkem asendeid, kui 3.kpihus kirjutas:kui neutraalis pidur peal on, siis mootoriga ei juhtu midagi, sidur lahutab mootori ära ja mootor käib omasoodu. Küllaga mõjub see auto minekule. Kujuta ette, kui kurvis, kus gaasi on vaja maha lasta, ei veere auto mitte kurvist läbi ilusti, vaid jääb seisma. Kaotad ajas väga palju, seega, kui puldi kaasi hoob on lahti lastud, siis ei tohi peal olla ei gaas, ega ka pidur, servo peab olema neutraalis.oliwer999 kirjutas:kas brake drag at neutral teeb mootorile haiget w?
samamoodi saab gaasi pisut peal hoida, kui on vaja, et vabalt veereks
drag brake mõte on selles, et ta on üsna ühtlane ja sa ei pea vaeva nägema igas kurvis piduri täpse doseerimisega. Eriti oluline, kui ees kasutatakse ühesuunalaagreid (s.t. pidurdab ainult tagaots ja spinn on kerge tulema), aga see on miskit sellist, millest offroadimehed suurt midagi ei tea.
Edit: et mind mitte valesti mõista, siis ma ise drag brake ei kasuta. Olen proovinud ja sain nii ka sõidetud, aga mulle meeldib ka vabalt veerev auto rohkem.
Drag brake pooldajate üks põhiargumente on, et autol jääb gaasilt pidurile minekul üks üleminekufaas vahele, s.t. läheb otse gaasilt pidurile, mitte gaas-vabakäik, vabakäik-pidur. Iga selline üleminek "ärritab" autot ja on potentsiaalne võssamineku põhjus. Samas "normaalselt" pidurdavad tüübid ütlevad selle kohta, et sellises kurvis, kus nad pidurit kasutavad, vabakäigule nagunii ei lasta vahepeal, laksatakse gaasilt kohe pidurit. Ainus erand on võibolla muutuva raadiusega kurvid, kus aluse lauges osas saab/tuleb vabaga lasta ja kurvi teises faasis pidurdada. Samas sõidetakse sellised kurvid tihti "pooleks", st. vahepeal lastakse auto sirgeks ja pidurdatakse sirgel osal, tehes nii ühest kurvist kaks. Ehk kahte üleminekut ühes kurvis ikkagi ei toimu.
drag brake mõte on selles, et ta on üsna ühtlane ja sa ei pea vaeva nägema igas kurvis piduri täpse doseerimisega. Eriti oluline, kui ees kasutatakse ühesuunalaagreid (s.t. pidurdab ainult tagaots ja spinn on kerge tulema), aga see on miskit sellist, millest offroadimehed suurt midagi ei tea.
Edit: et mind mitte valesti mõista, siis ma ise drag brake ei kasuta. Olen proovinud ja sain nii ka sõidetud, aga mulle meeldib ka vabalt veerev auto rohkem.
Drag brake pooldajate üks põhiargumente on, et autol jääb gaasilt pidurile minekul üks üleminekufaas vahele, s.t. läheb otse gaasilt pidurile, mitte gaas-vabakäik, vabakäik-pidur. Iga selline üleminek "ärritab" autot ja on potentsiaalne võssamineku põhjus. Samas "normaalselt" pidurdavad tüübid ütlevad selle kohta, et sellises kurvis, kus nad pidurit kasutavad, vabakäigule nagunii ei lasta vahepeal, laksatakse gaasilt kohe pidurit. Ainus erand on võibolla muutuva raadiusega kurvid, kus aluse lauges osas saab/tuleb vabaga lasta ja kurvi teises faasis pidurdada. Samas sõidetakse sellised kurvid tihti "pooleks", st. vahepeal lastakse auto sirgeks ja pidurdatakse sirgel osal, tehes nii ühest kurvist kaks. Ehk kahte üleminekut ühes kurvis ikkagi ei toimu.
käiguvahetus käib automaagiliselt, selleks sa mingeid trikke tegema ei pea ja see sõltub ainult mootori pööretest. Käiguvahetust saad reguleerida käigukasti vasakult küljelt (loe manuaali) aga ära tee seda enne, kui sa aru saa, et vot just see on see, mis su ringi aega paremaks teeb.oliwer999 kirjutas:aga kas see käiguvahetust mõjutab?....kui ma tahan käiku vahetada siis ma pean mingit trikki tegema....ma pean laskma , et vahetada
Aga laupäeval ikka Roogojale võistlema tuled ?
noh enne võistlust vabatreeningus ja eelsõitudes saad harjutada. Nagu kuulda on olnud siit, siis on reede õhtul suurem seltskond roogojal, mul ilmselt neljapäeval kah plaan seal olla, seega ytle isale, et käeline tegevus arendab vaimu ja kyll ta tooboliwer999 kirjutas:siis kui isa viicib tuua siis jah ....tglt ma peaks enne natuke sõitmist harjutama
Mul on ka tglt autoga väike probleem.....kui ma tahan autot käivitada siis ma pean natukene gaasi andma, et see tööle läheks ja ma pean mõned sekundid seda gaasi hoidma et auto välja ei sureks.....see võib olla suur probleem võistlustel .....aga äkki peaks ma IDLE ADJUSTMENT SCREW-d keerama kõrgemaks või mis sa arvad?
kui sa käivitad masinat, siis ilmselgelt ei ole mootor töötemperatuuril ja võtab natuke aega, et mootor soojeneks. külm mootor ei tööta kunagi stabiilselt, selle pärast on nn päris autodel kütusesüsteemil "toore" reziim, st, kui mootor on külm, siis süsteem automaatselt seab segu rikkamaks. Mudeli karburaator on oma ehituselt lihtne ja seal seda segu rikastamist külma mootori jaoks ei ole. Seepärast peabki käivitamisel mingi ajavahemiku jooksul lihtsalt keerama "gaasi" peale, et mootor soojeneks ja saaks töötada oma normaalreziimil.
kui filtri valge osa sees pool on juba mustust näha, siis on filter väga must.oliwer999 kirjutas:ok....QRX....Sul on SAVAGE X nagu ma aru saan....saaksid näidata milline on X-i must õhufilter?
Eks see filtri mustus on sisetunde asi, võta valge osa välja ja vaata, kui ikka pealt juba kole tundub, siis on must ja tarvis vahetada, või pesta.
oliwer999 kirjutas:kui tagumisest aknast antenni välja panna ...kas siis levi läheb lühemaks?
olen vahest teinud nii, et võrnud antenni kõrre ära ja keeranud juhtme kere tagumiste kinnitus klambrite ymber, pole sõitmist seganud. Levi läheb lühemaks kyll, aga kui norm antenniga levi on 300m, siis vähenemine 100m peale pole kah veel miski probleem. Seega ära pabista, enne kaob silmside autoga ära, kui raadio side, muidugi sellise antenni seadistuse korral hakkavab puldi patareide tyhjenemine kiiremini tunda andma
pisut aitab, yldislet on probleem jällegi selles, et mida vähem kytet paagis, seda lahjemaks segu jääb, sellest ka temperatuuri tõus.oliwer999 kirjutas:ok ....nyyd veel natuke probleeme......Mul poole bensiinipaagi pealt hakkab temperatuur kiiremini tõusma....mida teha?
ma olen märganud et ilma korpuseta ei tõuse temperatuur nii kiiresti...kui korpuse aknasse lõigata auk et rohkem õhku mootori juurde pääseks, kas see aitkas?
1. üle poole paagiga sõidad veidi liiga rikka segugaoliwer999 kirjutas:tean jh.....on sellele mingi lahendus ka ve?
2. mitte Savage paak, mis tõenäoliselt vajab lisaks midtank-ile ümberehitust
http://foorum.hpi.ee/viewtopic.php?t=366
Minu surnud Savagel oli see koos Ofna 140ccm paagiga
3. uniflow
http://foorum.hpi.ee/viewtopic.php?t=5
seda sai katsetatud aga see voolik tuli nõmedalt pikk.