Algaja soovib lennuki teemal abi

Siia üldine arutelu lennuaparaatide teemal.

Moderaator: JazZ

Vasta
jyrka88
Postitusi: 145
Liitunud: 07.12.2005 18:23
Asukoht: Tartu

Algaja soovib lennuki teemal abi

Postitus Postitas jyrka88 » 22.12.2006 00:31

Soovin siis teada mida arvatakse sellest lennukist: http://shop.pistik.com/product_info.php ... b6c5335f0f

ise arvan et esimeseks oleks hea pole väga kallis ja suur kui alla kukub ei hakka väga kahju :)
...ja on see ikka sisepõlemis mootoriga :?:

Suur Tänu aitajatele :!:

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 22.12.2006 01:05

Kui nüüd ausalt vastata, siis on see mudel kõike muud, kui algajale sobiv... Nimelt on tegu vigurlennu mudeliga, mille piloteerimine vajab küllaga kogemusi! See lennuk pole ka täiskomplekt, see tähendab, et kõik alates mootorist kuni raadiaparatuurini tuleb eraldi juurde osta, kui seda olemas pole!

Algajatele sobivad v-kujuga ülatiivalised lennukid - stabiilsemad ja "lendavad ka ise" ehk hoiavad end õiget pidi. Soodsaim variant on osta elektrimootoriga lennuki täiskomplekt (nii 1600 krooni kanti) kus on kõik vajalik lendamiseks olemas. Teine variant on korralik aparatuur ja muu vajalik hankida ning esimeseks lennukiks mõni "trainer" tüüpi sisepõlemismootoriga lennuk. Variante on veel, kuid need on põhilised. Tänapäeval saab edukalt ka arvutisimulaatoril harjutada, on olemas nii tasuta kui tasulised simulaatorid. Korralikemaid saatjapulte saab arvutiga ühendada!

Täpsemat infot võid juba otse minult küsida...
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

jyrka88
Postitusi: 145
Liitunud: 07.12.2005 18:23
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jyrka88 » 22.12.2006 01:24

no arvutil ja pleissil olen lennukitega lennanud küll aga sellest pole vist midagi kasu, päriselt asi ikka teine aga nii palju ma tean et kui mingi osa tiival liigub (vist oli lüüs selle nimi?) siis tean kuidas ka lennuk käitub.
ja vigurlennukiga oleks tegelt päris lõbus :D
sooviks siis kuni 3kilo kui asi väärt vb ka natuke rohkem ja sisepõlemismootoriga ja kindlalt täiskomplekti.
pane siia mõned lingid mida sa ise kui 3kilo juures soovitaksid ja mis ka natuke tugevamad oleks.
SRY kui väga jobu paistan :oops:
Kui midagi välja valin eks võtan siis sinuga isiklikult ühendust

Tnx :!:

jyrka88
Postitusi: 145
Liitunud: 07.12.2005 18:23
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jyrka88 » 22.12.2006 12:45

ooh leidsin netist lennustimulaatori demo :D
keegi veel harjutada tahab siis andke tuld: http://www.realflight.com/free-g3-demo.html

H2
Postitusi: 14
Liitunud: 28.08.2006 11:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas H2 » 23.12.2006 09:48

http://foorum.hpi.ee/viewtopic.php?t=1383

Sellel puldil on see pistiku koht olemas, millega saab simus harjutada.

jyrka88
Postitusi: 145
Liitunud: 07.12.2005 18:23
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jyrka88 » 26.12.2006 16:06

oskab keegi öelda kui külma ilmaga või el.lennukida lennata :?:

Kristoka
Postitusi: 109
Liitunud: 11.11.2005 13:14

Postitus Postitas Kristoka » 26.12.2006 16:21

Ise lendan,ei ole väga hea,aga kui on kõva tahtmine siis lendab ära ;)
Kristo

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 26.12.2006 20:25

Selline kuni miinus 5 pole eriti probleem, kui vähegi ette valmistuda. Elektrilennukil reeglina on voolutarve nii suur, et akupakk läheb soojaks lennu ajal. Akude/patareide mahtuvus külmast peast on kordades väiksem, tuleb sellega äärmisel ettevaatlik olla! Näiteks saatja akud/patareid võivad külma käes "otsad anda". Sama probleem võib ka olla sisepõlemismootoriga lennukil parda akuga. Niiet kui akud soojas hoiad ja elektroonika vastu peab pole muret!

Külmaga lennutamise võimalikud probleemid:
* näpud ja nägu külmetab, veidi vastik on, aga saab hakkama ja harjuba ära!
* sisepõlemismootoriga jändamist rohkem, aga saab ka kenasti käima!
* sisepõlemismootori seadistamine on VASTIK, sest töötav propeller puhub külma õhku kätele samal ajal, kui nõela seadistad
* kui on styrofoam või mõni taoline lennuk, siis materjal võib jäigaks muutuda ja olla kergemini purunev. Sama kehtib ka plastik juppide kohta.

Kui on vastav lennuk, siis üle 10m/s tuulega ja rohkem kui -10C külmaga jääb ehk lennutamine ära. Näkku sadav vihm on ka raskendav asjaolu, äike eluohtlik lisavürts...

võid ka siit lugeda
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

jyrka88
Postitusi: 145
Liitunud: 07.12.2005 18:23
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jyrka88 » 27.12.2006 09:42

no siis pole midagi akule sall kaela :D
Kas kellelgi on tartus või lähiümbruses korralikku simulaatorit on puldi ja muu mölluga?

Tänud!

Vasta