Algaja soovib lennuki teemal abi
Moderaator: JazZ
Algaja soovib lennuki teemal abi
Soovin siis teada mida arvatakse sellest lennukist: http://shop.pistik.com/product_info.php ... b6c5335f0f
ise arvan et esimeseks oleks hea pole väga kallis ja suur kui alla kukub ei hakka väga kahju
...ja on see ikka sisepõlemis mootoriga
Suur Tänu aitajatele
ise arvan et esimeseks oleks hea pole väga kallis ja suur kui alla kukub ei hakka väga kahju
...ja on see ikka sisepõlemis mootoriga
Suur Tänu aitajatele
Kui nüüd ausalt vastata, siis on see mudel kõike muud, kui algajale sobiv... Nimelt on tegu vigurlennu mudeliga, mille piloteerimine vajab küllaga kogemusi! See lennuk pole ka täiskomplekt, see tähendab, et kõik alates mootorist kuni raadiaparatuurini tuleb eraldi juurde osta, kui seda olemas pole!
Algajatele sobivad v-kujuga ülatiivalised lennukid - stabiilsemad ja "lendavad ka ise" ehk hoiavad end õiget pidi. Soodsaim variant on osta elektrimootoriga lennuki täiskomplekt (nii 1600 krooni kanti) kus on kõik vajalik lendamiseks olemas. Teine variant on korralik aparatuur ja muu vajalik hankida ning esimeseks lennukiks mõni "trainer" tüüpi sisepõlemismootoriga lennuk. Variante on veel, kuid need on põhilised. Tänapäeval saab edukalt ka arvutisimulaatoril harjutada, on olemas nii tasuta kui tasulised simulaatorid. Korralikemaid saatjapulte saab arvutiga ühendada!
Täpsemat infot võid juba otse minult küsida...
Algajatele sobivad v-kujuga ülatiivalised lennukid - stabiilsemad ja "lendavad ka ise" ehk hoiavad end õiget pidi. Soodsaim variant on osta elektrimootoriga lennuki täiskomplekt (nii 1600 krooni kanti) kus on kõik vajalik lendamiseks olemas. Teine variant on korralik aparatuur ja muu vajalik hankida ning esimeseks lennukiks mõni "trainer" tüüpi sisepõlemismootoriga lennuk. Variante on veel, kuid need on põhilised. Tänapäeval saab edukalt ka arvutisimulaatoril harjutada, on olemas nii tasuta kui tasulised simulaatorid. Korralikemaid saatjapulte saab arvutiga ühendada!
Täpsemat infot võid juba otse minult küsida...
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
no arvutil ja pleissil olen lennukitega lennanud küll aga sellest pole vist midagi kasu, päriselt asi ikka teine aga nii palju ma tean et kui mingi osa tiival liigub (vist oli lüüs selle nimi?) siis tean kuidas ka lennuk käitub.
ja vigurlennukiga oleks tegelt päris lõbus
sooviks siis kuni 3kilo kui asi väärt vb ka natuke rohkem ja sisepõlemismootoriga ja kindlalt täiskomplekti.
pane siia mõned lingid mida sa ise kui 3kilo juures soovitaksid ja mis ka natuke tugevamad oleks.
SRY kui väga jobu paistan
Kui midagi välja valin eks võtan siis sinuga isiklikult ühendust
Tnx
ja vigurlennukiga oleks tegelt päris lõbus
sooviks siis kuni 3kilo kui asi väärt vb ka natuke rohkem ja sisepõlemismootoriga ja kindlalt täiskomplekti.
pane siia mõned lingid mida sa ise kui 3kilo juures soovitaksid ja mis ka natuke tugevamad oleks.
SRY kui väga jobu paistan
Kui midagi välja valin eks võtan siis sinuga isiklikult ühendust
Tnx
ooh leidsin netist lennustimulaatori demo
keegi veel harjutada tahab siis andke tuld: http://www.realflight.com/free-g3-demo.html
keegi veel harjutada tahab siis andke tuld: http://www.realflight.com/free-g3-demo.html
http://foorum.hpi.ee/viewtopic.php?t=1383
Sellel puldil on see pistiku koht olemas, millega saab simus harjutada.
Sellel puldil on see pistiku koht olemas, millega saab simus harjutada.
Selline kuni miinus 5 pole eriti probleem, kui vähegi ette valmistuda. Elektrilennukil reeglina on voolutarve nii suur, et akupakk läheb soojaks lennu ajal. Akude/patareide mahtuvus külmast peast on kordades väiksem, tuleb sellega äärmisel ettevaatlik olla! Näiteks saatja akud/patareid võivad külma käes "otsad anda". Sama probleem võib ka olla sisepõlemismootoriga lennukil parda akuga. Niiet kui akud soojas hoiad ja elektroonika vastu peab pole muret!
Külmaga lennutamise võimalikud probleemid:
* näpud ja nägu külmetab, veidi vastik on, aga saab hakkama ja harjuba ära!
* sisepõlemismootoriga jändamist rohkem, aga saab ka kenasti käima!
* sisepõlemismootori seadistamine on VASTIK, sest töötav propeller puhub külma õhku kätele samal ajal, kui nõela seadistad
* kui on styrofoam või mõni taoline lennuk, siis materjal võib jäigaks muutuda ja olla kergemini purunev. Sama kehtib ka plastik juppide kohta.
Kui on vastav lennuk, siis üle 10m/s tuulega ja rohkem kui -10C külmaga jääb ehk lennutamine ära. Näkku sadav vihm on ka raskendav asjaolu, äike eluohtlik lisavürts...
võid ka siit lugeda
Külmaga lennutamise võimalikud probleemid:
* näpud ja nägu külmetab, veidi vastik on, aga saab hakkama ja harjuba ära!
* sisepõlemismootoriga jändamist rohkem, aga saab ka kenasti käima!
* sisepõlemismootori seadistamine on VASTIK, sest töötav propeller puhub külma õhku kätele samal ajal, kui nõela seadistad
* kui on styrofoam või mõni taoline lennuk, siis materjal võib jäigaks muutuda ja olla kergemini purunev. Sama kehtib ka plastik juppide kohta.
Kui on vastav lennuk, siis üle 10m/s tuulega ja rohkem kui -10C külmaga jääb ehk lennutamine ära. Näkku sadav vihm on ka raskendav asjaolu, äike eluohtlik lisavürts...
võid ka siit lugeda
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]