moototi küte

Siia üldine arutelu lennuaparaatide teemal.

Moderaator: JazZ

Vasta
andres75
Postitusi: 1
Liitunud: 03.07.2005 17:58
Asukoht: Harjumaa

moototi küte

Postitus Postitas andres75 » 03.07.2005 18:03

Tere.

Mis kütet kasutavad vene mudellennuki mootorid? Kas bensiin kõlbab?

Võsalendur
Postitusi: 62
Liitunud: 29.06.2005 12:50
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Võsalendur » 08.07.2005 15:16

Sõltub mootorist. Kompressioon mootorid kasutavad eeter+petrooleum+kastoorõli. Hõõgküünlaga mootorile pane nitrokütust (5% peaks vist sobima).

Kui teadjamad-targemad on teisel arvamusel siis parandage mind.

Kasutaja avatar
bown
Postitusi: 14
Liitunud: 21.07.2005 21:28

da

Postitus Postitas bown » 24.07.2005 08:58

Minu vene "komet" mootor (küünlaga) tahab saada muidu metanooli+petrooleum+kastoorõli segu. :wink: kui ma just ei eksi.. :roll:
Bown

Võsalendur
Postitusi: 62
Liitunud: 29.06.2005 12:50
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Võsalendur » 25.07.2005 08:30

ups.. :P

kurikoer
Postitusi: 1
Liitunud: 26.07.2005 17:02
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas kurikoer » 26.07.2005 17:16

Minu teada läheb diislitele(kompressioonmootoritele) - eeter+petroolium+kastoorõli, mille juurde pannakse veel ka mingit muud õli(mineraalõli vms.)
Hõõgküünlale olen ma ise segnud lihtsalt metanooli ja kastoori. Ostes on nitrometaan sees, aga saab ilma ka hakkama. Kastoori hulk peaks sõltuma mootori kulumisastmest.

T.

mcaivar

Postitus Postitas mcaivar » 05.08.2005 13:37

kust ma kastoorõli osta saan?

Kasutaja avatar
ranno
Postitusi: 359
Liitunud: 21.06.2005 08:47
Asukoht: talin

Postitus Postitas ranno » 06.08.2005 11:51

Näiteks apteegist..

frank40
Postitusi: 474
Liitunud: 20.06.2005 21:59
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas frank40 » 06.08.2005 18:14

Kastoorõli=riitsinusõli, vähemalt apteekrite keeles! Nii nad vähemalt väitsid mulle.

ollo
Postitusi: 1613
Liitunud: 27.07.2005 14:47
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ollo » 07.08.2005 21:47

kurikoer kirjutas: Kastoori hulk peaks sõltuma mootori kulumisastmest.
Tood äkki siis arvutusvalemi ka välja, kui selliste avaldustega esined?

Väike kogus nitrometaani (5-10%) on kõigile hõõgsüütega mudelimootoritele abiks, käivad ühtlasemalt ja häälestus on kergem. Kuigi saab ka ilma.

Kasutaja avatar
martseger
Postitusi: 13
Liitunud: 10.08.2005 17:52

Postitus Postitas martseger » 10.08.2005 17:55

ma kasutan ostetud 10%nitroga kütust

skriimsilm110
Postitusi: 2
Liitunud: 02.10.2006 19:32

Postitus Postitas skriimsilm110 » 02.10.2006 22:54

Kas kellegil seda Kompressioon mootori kütust saada pole kuskilt?Ma ise ei mõista seda kuskilt otsida.Tahaks proovida kas mu Kompressioonmootor töötab.Mark on MK-17 Aga kui see mootor töötabki mis mul temaga teha on kui lennukit mul pole? Palju sellised lennukid maksavad millele see peale läheks? :roll:

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 03.10.2006 07:49

Sellist vana vene mootorit (eriti kui kogemusi pole) ei tasu hakata lennukile peale panema. Kui tahad lennukile mootorit, siis korralik maksab umbes 1000-2000 vahele (1.5 - 10cc) ja töötab laitmatult. Selle vene mootoriga näed vaeva ja tulemust pole, rikub ka isu lennukiga tegeleda, targem on seda niisama kärutada ja käivitada.

Üldiselt võid siit lugeda, täpselt sama teeme on läbi räägitud põhjalikult: http://forum.pistik.com/viewtopic.php?t=354
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

Ropka
Postitusi: 22
Liitunud: 13.03.2006 19:18
Asukoht: Tallinn,Nõmme

Postitus Postitas Ropka » 03.10.2006 09:34

kui huvi on, võin näidata, et see ka töötab (juhul kui ta juba läbiaetud pole või kokku lastud) need mootorid kulusid üsna kiiresti.

aga üldiselt nendega pole enam midagi teha, mootor on nii jõuetu, et õiget lennukit sellega lennutada ei saa ja nomuidugi diislite aeg on ammu läbi, asi ei ole seda vaeva väärt et nende tatiste asjadega jamada, pärast oled sa ülepeakaela õline ja haised petrooleumi järgi nagu diislimees kunagi:D

PS. mu kogusse sobib ta ikkagi :roll:
kogun lennukite mootoreid

skriimsilm110
Postitusi: 2
Liitunud: 02.10.2006 19:32

Postitus Postitas skriimsilm110 » 03.10.2006 15:32

Tahaks kuskilt seda kütust saada et proovida kasvõi korra käima seda mootorit.Mootor vähemalt välimuselt nagu uus ja ma arvan et ta ongi uus,sest ta on veel platmassis originaal karbis .Ennast huvitab kyll lennumudelism kuid pole raha ja aega eriti tegeleda sellega.Tegelikult võiksin pilte ka saata mootorist aga ei tea kuhu pildid üles laadida.



To ropka:Mõtlen veel selle üle kas loovutada mootor su kogusse ja kui hästi läheb siis äkki jõuame kokkuleppele.

Ropka
Postitusi: 22
Liitunud: 13.03.2006 19:18
Asukoht: Tallinn,Nõmme

Postitus Postitas Ropka » 04.10.2006 19:49

noh tegelikult kui sa pole ise kunagi diislit käivitanud, siis arvatavasti päris omal käel sa seda käima ei saa ka...

peale seda kui sõrm on ära paranenud, peale küsimusi-vastuseid, on võibolla juba natuke lootust :lol:

igasugused kruustangid, bensiinid, drellid ja nöörid võib ka ära unustada, ei toimi, lõhub vaid mootori ära, igaveseks

seda, milline on MK-17, teab vast iga mudelist kes on vähemalt 10 aastat tagasi asja nuusutanud või "noores tehnikus" käinud.

mul oli plaanis veel diislite kohta video teha, kuidas käivitada, millised käivad hästi, millised ei ole loodud eriti käima jne, aga aeg sai diiselmootorite jaoks otsa ja peale minu (ja teiste kollektsionääride) pole neid enam eriti kellegil....

või kui on, andke aga teada :twisted:

kui sul skriimsilm, ikka huvi on näha kuidas MK17 käib ja mis põrgulärmi diislid üldse teevad, ma võin kasvõi mõne oma mootori peal näidata (tallinnas)
kogun lennukite mootoreid

Vasta