LRP buggy
ei, auto ilmselt ei läinud katki. Mudelit lõhkuda oli seal suhteliselt keerukas.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
-
- Postitusi: 892
- Liitunud: 22.09.2005 13:01
üks on, aga ainult raha eestollo kirjutas:asterix, ära mine bagi sõitma, parem võta omale hea tiimisõitjapeale laupäeva vaatame, kas on mõni saadaval

jõuame tagasi selle teema juurde?

"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Niih, just käis kuller ning nüüd on mu kõrval põrandal on LRP kast.tomkar kirjutas:Kõlab hästi, meie eksemplar on hetkel tracking järgi "KARMELAVA,
LT 30/01/2008 7:00 ARRIVAL SCAN" ning "In Transit - On Time"
Kohe kaevan lahti ning teen pilte. Kokku paneb asja ollo.
Ollo, tule täna meile külla

HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB
Poeriiulil jääks küll teiste tootjate autode varju...
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Kruvikeerajalihased on väsinud, aga hunnikust juppidest hakkab moodustuma midagi autot meenutavat
Transmissioon on koos, edasi tuleb raadioplaat, mida ma ei viitsi hakata keset ööd tegema, seda enam et servod tuleb veel teise auto pealt maha keerata...
Pildid hetkel laevad, aga siia nad tulevad (ma ise lähen vist enne magama, kui valmis saavad, 23 pilti peaks tulema):
http://nagi.ee/photos/ollo/sets/70201/

Pildid hetkel laevad, aga siia nad tulevad (ma ise lähen vist enne magama, kui valmis saavad, 23 pilti peaks tulema):
http://nagi.ee/photos/ollo/sets/70201/
Saidki offroadi pisiku külge
? Einoh, see on päris motiveeriv jah, kui auto lagunemise tõttu tulemust kirja ei saa 


Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Tegelikult lasi küll vaadata... mina nägin pilte samal ajal, kui ollo neid laadis. NB! Sul on hämmastavalt aeglane interneti upload
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Ma ei tea, mis värk selle uploadiga on... mingi tähemehikese äge kolmikpakett mul on, downloadi kiirus on tavaliselt küll piisav, aga upload on suurte piltide jaoks vist veits aeglane. Savi, mul aega on.
Igatahes auto on koos ja uus laks pilte läheb parasjagu üles. Nüüd on veel mootor sisse vaja töötada, kere värvida ja auto geomeetria paika keerata. Hetkel on moto ka testiks peale kruvitud, aga sidur ilma klotsideta
Akaver lubas lahkesti oma töökoda ja mootoristendi kasutada, eks ma millalgi katsun seda külastada ja mootorile elu sisse puhuda.
Auto kokkupanemisest: on tunda, et tegu on preproduction kitiga, st. kõik asjad manualis ja päriselus ei lähe omavahel kokku... alustades sellest, et osade kotid olid nummerdatud, aga manualis tähtedega tähistatud
Mõnde kruvid olid teise pikkusega, kui ette nähtud, üllatavalt palju oli plasti sisse keeramiseks plekikeermega kruvisid, samas kui manuaal rääkis igal pool ainult M-kruvidest. Manuaal üleüldse oleks võinud parem olla, kohati oli minulgi raske aru saada, mis jupp kuhu läheb ja ma ometi olen nii mõnegi auto elus kokku pannud. Ehk nad parandavad seda ka veel. Või siis mitte, hakkama saab sellega ka, kui ajud peas.
Aga kui väikesed dokumenteerimise kalad välja arvata, läks auto kokku väga kenasti. Viili ja puuri ei läinud kusagil vaja, kõik jupid sobisid oma kohale ja tunduvad toimivat.
Osad jupid (difrikorpused nt.) on mingist naljakalt läikivast plastist, mis algul tekitas küsimärgi... mudelijuppide juures pole sellist varem näinud. Aga ju ta toimib. Üldse on suht palju erinevaid plastisegusid kasutatud, igas kohas oma materjalid.
Positiivseid emotsioone tekitanud asjad, mis piltidelt ja kirjeldusest polnud mulle silma hakanud:
+puksid õõtsade sees. Osades kohtades kummipuks, mille sees omakorda metall, osades lihtsalt kõvemast plastist puksid. Jätab mulje, et selle peale on mõeldud, et õiges kohas oleks õiged materjalid.
+"kanalisatsioon" paagi peal.Täiteava ümber on piiratud "vann", millest jookseb põhja alla äravool... ehk tankimisel ülesoristamine on oluliselt vähem dramaatiline, teoorias peaks oluliselt vähem kütust lõpetama oma elu piduriketaste ja mootori jahutusribide peal.
+väga "high tech" amordikolvid, ma polnud selliseid igatahes enne näinud. Paras kellassepatöö oli neid kokku kruvida, seal oli mingi nii pisike kruvi, et ei seisnud näppude vahel ja nii väikest Phillips kruvikat mul ka polnud, PH0 oli pisut suur. Aga ägedad näevad välja. Kolvi peal on vedruplekist klapid, mille augud on pisut väiksem kui kolvi augud. Sisuliselt tähendab see seda, et rebound on pehmem kui compress, reboundi ajal lükkab õlivool need klapid kolvist eemale, compressi ajal kinni. Kolvid saab muidugi kokku panna ka klassikaliselt, ilma klappideta.
+üldse amordid tundusid suht normaalsed olevat. Üks WTF? küsimus küll tuli üsna alguses, kui kolbe valuraami küljest lahti üritasin murda ja see ei õnnestunud (liiga pehme plast), tuli lõigata. See asi võiks pisut parem olla, sest vähe hooletum tegelane võib kogemata liiga suure tüki kolvist ära lõigata või veel hullem, jätta mingi "hamba" kolvi külge ja see ei käi normaalselt. Igatahes mina sain hakkama, amordid läksid kokku väga ilusasti (ka alumiste tihendite kinnitusklip oli väga mugav panna, erinevalt koda ühekõrvalisest rõngast, millega ma eelmisel korral väga hädas olin) ja amordid said esimese korraga väga head ja ühtlased, mis on saavutus omaette.
Huvitav on see, et teised kolvid (teises mõõdus aukudega) olid kaasas lahtilõigatuna...
Negatiivset:
-manuaali kiiksud, aga beetaversioonile on need andestatavad
-amordikolbide lahtilõikamine
-rehvide liimimine. Mismõttes rehvid tulevad liimimata, tehases liimitud rehvid on ju ometigi parim asi pärast viilutatud leiba
-plekikeermega kruvid. Ma oleksin eelistanud näha igal pool M-kruvisid, aga võibolla on see ainult minu kiiks. Kruvid olid muidu head, suurem osa kuuskantpeaga (2.0 ja 2.5 põhiliselt, mõni 3 ja 1.5) ja mingeid probleeme ei tekkinud.
Aga mis sellest kõigest, nädala pärast on näha, kuidas ta rajal toimib. Ega mul esimesele võistlusele väga suuri ootusi ei ole, auto on ju täiesti seadistamata... eelmisel korral sain hea auto ja tegin seda oma jaoks veel paremaks, seekord tuleb kuidagi jooksu pealt leiutada.
Igatahes auto on koos ja uus laks pilte läheb parasjagu üles. Nüüd on veel mootor sisse vaja töötada, kere värvida ja auto geomeetria paika keerata. Hetkel on moto ka testiks peale kruvitud, aga sidur ilma klotsideta

Auto kokkupanemisest: on tunda, et tegu on preproduction kitiga, st. kõik asjad manualis ja päriselus ei lähe omavahel kokku... alustades sellest, et osade kotid olid nummerdatud, aga manualis tähtedega tähistatud

Aga kui väikesed dokumenteerimise kalad välja arvata, läks auto kokku väga kenasti. Viili ja puuri ei läinud kusagil vaja, kõik jupid sobisid oma kohale ja tunduvad toimivat.
Osad jupid (difrikorpused nt.) on mingist naljakalt läikivast plastist, mis algul tekitas küsimärgi... mudelijuppide juures pole sellist varem näinud. Aga ju ta toimib. Üldse on suht palju erinevaid plastisegusid kasutatud, igas kohas oma materjalid.
Positiivseid emotsioone tekitanud asjad, mis piltidelt ja kirjeldusest polnud mulle silma hakanud:
+puksid õõtsade sees. Osades kohtades kummipuks, mille sees omakorda metall, osades lihtsalt kõvemast plastist puksid. Jätab mulje, et selle peale on mõeldud, et õiges kohas oleks õiged materjalid.
+"kanalisatsioon" paagi peal.Täiteava ümber on piiratud "vann", millest jookseb põhja alla äravool... ehk tankimisel ülesoristamine on oluliselt vähem dramaatiline, teoorias peaks oluliselt vähem kütust lõpetama oma elu piduriketaste ja mootori jahutusribide peal.
+väga "high tech" amordikolvid, ma polnud selliseid igatahes enne näinud. Paras kellassepatöö oli neid kokku kruvida, seal oli mingi nii pisike kruvi, et ei seisnud näppude vahel ja nii väikest Phillips kruvikat mul ka polnud, PH0 oli pisut suur. Aga ägedad näevad välja. Kolvi peal on vedruplekist klapid, mille augud on pisut väiksem kui kolvi augud. Sisuliselt tähendab see seda, et rebound on pehmem kui compress, reboundi ajal lükkab õlivool need klapid kolvist eemale, compressi ajal kinni. Kolvid saab muidugi kokku panna ka klassikaliselt, ilma klappideta.
+üldse amordid tundusid suht normaalsed olevat. Üks WTF? küsimus küll tuli üsna alguses, kui kolbe valuraami küljest lahti üritasin murda ja see ei õnnestunud (liiga pehme plast), tuli lõigata. See asi võiks pisut parem olla, sest vähe hooletum tegelane võib kogemata liiga suure tüki kolvist ära lõigata või veel hullem, jätta mingi "hamba" kolvi külge ja see ei käi normaalselt. Igatahes mina sain hakkama, amordid läksid kokku väga ilusasti (ka alumiste tihendite kinnitusklip oli väga mugav panna, erinevalt koda ühekõrvalisest rõngast, millega ma eelmisel korral väga hädas olin) ja amordid said esimese korraga väga head ja ühtlased, mis on saavutus omaette.
Huvitav on see, et teised kolvid (teises mõõdus aukudega) olid kaasas lahtilõigatuna...
Negatiivset:
-manuaali kiiksud, aga beetaversioonile on need andestatavad
-amordikolbide lahtilõikamine
-rehvide liimimine. Mismõttes rehvid tulevad liimimata, tehases liimitud rehvid on ju ometigi parim asi pärast viilutatud leiba

-plekikeermega kruvid. Ma oleksin eelistanud näha igal pool M-kruvisid, aga võibolla on see ainult minu kiiks. Kruvid olid muidu head, suurem osa kuuskantpeaga (2.0 ja 2.5 põhiliselt, mõni 3 ja 1.5) ja mingeid probleeme ei tekkinud.
Aga mis sellest kõigest, nädala pärast on näha, kuidas ta rajal toimib. Ega mul esimesele võistlusele väga suuri ootusi ei ole, auto on ju täiesti seadistamata... eelmisel korral sain hea auto ja tegin seda oma jaoks veel paremaks, seekord tuleb kuidagi jooksu pealt leiutada.
Makrodega oligi see suur s*tt, et valgust polnd. Ringvälku ma ka ei oma, pole eriti kärbeste suguelu pildistamisele petsjaliseerunud 
Ahjaa, et päris mölaks ei läheks, siis üks asi autost ka veel - kui räägiti, et pidurid on "nagu päris autol", siis ma kujutasin miskipärast ette, et piduriklotsid on ikka ka kattega, nagu päris autol. Aga ei, alumiiniumkolb käib vastu terasketast ja nii ongi. Praegu kuivalt ja puhtalt tundub väga hästi toimivat, eks paistab mis ta rajal teeb. Alusidurid ju toimivad (BTW, sellel on ka 3 klotsiga alu sidur kaasas).
Pidurite juures üks positiivne omadus on veel balansi reguleerimine (ette-taha), mida tehakse ühe pika kruvi keeramisega (pidurilinkide piltidelt on näha), sellega reguleeritakse esi- ja tagapidurite jõuõlgade suhet servolingi peal ja sellega balanssi. Algul oli jupp tegemist, et aru saada, kuidas see kokku käib ja toimib, aga kui õiged tükid lõpuks üles leidsin, polnd hullu

Ahjaa, et päris mölaks ei läheks, siis üks asi autost ka veel - kui räägiti, et pidurid on "nagu päris autol", siis ma kujutasin miskipärast ette, et piduriklotsid on ikka ka kattega, nagu päris autol. Aga ei, alumiiniumkolb käib vastu terasketast ja nii ongi. Praegu kuivalt ja puhtalt tundub väga hästi toimivat, eks paistab mis ta rajal teeb. Alusidurid ju toimivad (BTW, sellel on ka 3 klotsiga alu sidur kaasas).
Pidurite juures üks positiivne omadus on veel balansi reguleerimine (ette-taha), mida tehakse ühe pika kruvi keeramisega (pidurilinkide piltidelt on näha), sellega reguleeritakse esi- ja tagapidurite jõuõlgade suhet servolingi peal ja sellega balanssi. Algul oli jupp tegemist, et aru saada, kuidas see kokku käib ja toimib, aga kui õiged tükid lõpuks üles leidsin, polnd hullu

Ei, mootor tuli vahepeal maha, see oligi seal testinstalliks peal ainult, käis pühapäeval akaveri töökojas sissetöötamisel ~liiter sai mootorist läbi lastud. Kõrvad vilistavad üleeilsest saati... mootori sissetöötamisega samal ajal sai ka kere omale värvi selga. Peale seda ei ole suurt muud juhtunud, kui et mõned kleepsud said eile öösel kerepeale 
Reede õhtuks on plaan ikka asi kokku keerata ja väike test teha, eks siis on näha, kas võib rahuliku unega laupäevale vastu minna või tuleb öö läbi ponnistada, et autot tööle saada

Reede õhtuks on plaan ikka asi kokku keerata ja väike test teha, eks siis on näha, kas võib rahuliku unega laupäevale vastu minna või tuleb öö läbi ponnistada, et autot tööle saada

Lühidalt siis muljeid esimesest testvõistlusest:
reedest trenni ootasin nigut jõuluvana, samas väike värin see, et kas minu parima äraarvamise järgi kokku pandud auto ikka toimib. Mingit "factory setupi" ei olnud olemas ega ka tiimisõitjate seadistusi, millelt vihjeid võtta.
Peale rajaehitust nägin kõvasti vaeva käivitamisega, mis nagu hiljem selgus, oli tühjakssaanud küünlatoite probleem. Selleks ajaks, kui see selgeks sai, olid mõistagi juba ka starteri akud tühjad... nojah, kes neid pisiasju ikka jõudis peale eelmist võistlust laadida
Pool tundi pausi, starteriakudesse pisut voolu sisse ja küünlatoide laenatud (tänud Andres), läks asi paugust käima. Tiba tjuuningut, et mootor käigus püsiks ja rajale. Esimesest ringist oli selge, et õli amortides on liiga paks. Seda oli ennegi arvata, amortidesse oli läinud esimene ettejuhtunud 45wt õli ja tunde järgi oli see ka selgelt liiga jäme.
35wt taga tegi asja paremaks ja auto oli juba sõidetav. Trennis palju rohkem suuri muudatusi ei teinud (pisikesi ikka) ja üritasin pigem sõitma õppida.
Hommikul otsustasin siiski amorte veel vedelamaks lasta, ette läks 35 ja taha 30wt. Esimese eelsõidu sõitsin nii ja tulemus oli enamvähem, 5. koht, aga ringiaeg oli üle sekundi kehvem, kui parimatel. Arvasin seda rehviprobleemiks, all olid LRP originaalrehvid, mis olid tunde järgi väga kõva seguga ja kõvade valatud sisudega, sõita iseenesest oli väga hea.
Käisin nutuse näoga mööda tuba ringi ja Arpo juhatas mind ühe maagilise kasti juurde, kust sebisin ühed suhteliselt kulunud CrimeFighterid alla.
Teine eelsõit - teiste ratastega muutus auto käitumine totaalselt, hüppas mööda rada ringi nagu kummipall. Õnneks suri korra sirge lõpus välja ja auto tuli nagunii boksi, sai siis ühtlasi ka pisut madalamaks lastud. Läks paremaks... tulemus küll tänu suremisele ja uuesti sõitmaõppimisele muidugi kehvem, aga parim ringiaeg paranes 0.3, samas kui teistel läks sekundi kehvemaks, ehk nüüd olin teistega samas augus, kaotasin 1-2 kümnendikku, täiesti OK. Teises voorus keegi eriti ei parandanud, olin endiselt 5. kohal ehk A-semi 3. stardikoht.
Semi - olin täiesti veendunud, et semi on 20 minutit ja leppisin enne sõitu Hansuga kokku, et 6:40 pealt teeme tankimise. Stardis muidugi jäin esimesel ringil kolistamistega viimaseks (keskelt startimise rõõmud)... aga sõit läks suht kenasti. Peale esimest tankimist sain mingil hetkel teadustajalt infot, et sõit on 15 minutit, mis mind muidugi rämedalt üllatas
Oma tähelepanematus, et seinalt sõidu kestust lugeda ei oska. Aga noh, pole hullu, edasisaamine oli suht kindel... enne oma lisatankimist olin lausa esimene, aga sellega (ja sellele järgneva sirge lõpus seina kinnisõitmisega) kukkusin kolmandaks. Lõpetasin tänu kellegi jamadele teisena, väga hea. Mootor toimis väga hästi, auto oli OK, ringiaeg vist oli ka parim. Teises semis Taivo lutitas muidugi meid kõiki, aga mis sinna teha. Vähemalt ei pidanud autol numbrit vahetama, finaalis ka 3. stardikoht.
Finaal - alguses kukkusin paar kohta, aga üsna varsti veeresin 3. kohal, Taivost ja Jankost 8 sekundit maas oli üsna tüüpiline seis
Sõidu jooksul juhtus muidugi igasuguseid asju... 2 korda "sõitsin" peale puntratantse mööda rada vähemalt pool ringi vale autoga (Janko liikus väga kenasti, ei saanud tükk aega aru, et see minu auto pole
) ja paar korda suutsin oma olematu offroadi kogemusega ennast teel risti olevatesse autodesse väga pahasti kinni sõita... enne kolmandat tankimist suri auto veel välja ka, õnneks vahetult enne boksi sisenemist, nii et väga palju aega Hans jooksmisega ei kaotanud. Kogu selle jama peale oli vahe veninud Taivoga 3 ringile, Jankoga 2 ringile, hoidsin ainult oma 3. kohta ja nii oli see veel minut enne lõppu. Sõidu lõpuks olin enda üllatuseks teine, Jankol oli vastuvõtja töölt lahkunud... kahju temast lausa, truggys jäi tal ka finaal mingi suhteliselt lolli asja pärast pooleli.
Kokkuvõtteks olin mootoriga paksult rahul, autoga enamvähem, oma sõit oleks võinud finaalis vähe parem olla... aga nu, nähtavus oli ikka väga s*tt ja minu ja Janko autod olid lihtsalt nii ühte värvi
Einari hämmeldunud nägu on mul meeles, kui ma teist korda Janko autoga "sõitmise" lõpetasin ja oma auto lõpuks tema nina alt liivahunnikust üles leidsin, olin vist üsna tükk aega seal naljakaid asju teinud
Aga lõpptulemuseks parim ringiaeg finaalis, teine koht täiesti uue autoga ja akaveri Vanade Asjade Kastist leitud rehvidega polegi nii paha minusuguse algaja offroaderi jaoks. Auto tahaks veel pisut tjuuningut, et temast maksimumi välja pigistada, tegin muidugi päeva jooksul ka iga kord väikseid muudatusi ja auto läks pidevalt paremaks, aga kõike huvitavat muidugi ei jõua nelja sõiduga proovida.
reedest trenni ootasin nigut jõuluvana, samas väike värin see, et kas minu parima äraarvamise järgi kokku pandud auto ikka toimib. Mingit "factory setupi" ei olnud olemas ega ka tiimisõitjate seadistusi, millelt vihjeid võtta.
Peale rajaehitust nägin kõvasti vaeva käivitamisega, mis nagu hiljem selgus, oli tühjakssaanud küünlatoite probleem. Selleks ajaks, kui see selgeks sai, olid mõistagi juba ka starteri akud tühjad... nojah, kes neid pisiasju ikka jõudis peale eelmist võistlust laadida

Pool tundi pausi, starteriakudesse pisut voolu sisse ja küünlatoide laenatud (tänud Andres), läks asi paugust käima. Tiba tjuuningut, et mootor käigus püsiks ja rajale. Esimesest ringist oli selge, et õli amortides on liiga paks. Seda oli ennegi arvata, amortidesse oli läinud esimene ettejuhtunud 45wt õli ja tunde järgi oli see ka selgelt liiga jäme.
35wt taga tegi asja paremaks ja auto oli juba sõidetav. Trennis palju rohkem suuri muudatusi ei teinud (pisikesi ikka) ja üritasin pigem sõitma õppida.
Hommikul otsustasin siiski amorte veel vedelamaks lasta, ette läks 35 ja taha 30wt. Esimese eelsõidu sõitsin nii ja tulemus oli enamvähem, 5. koht, aga ringiaeg oli üle sekundi kehvem, kui parimatel. Arvasin seda rehviprobleemiks, all olid LRP originaalrehvid, mis olid tunde järgi väga kõva seguga ja kõvade valatud sisudega, sõita iseenesest oli väga hea.
Käisin nutuse näoga mööda tuba ringi ja Arpo juhatas mind ühe maagilise kasti juurde, kust sebisin ühed suhteliselt kulunud CrimeFighterid alla.
Teine eelsõit - teiste ratastega muutus auto käitumine totaalselt, hüppas mööda rada ringi nagu kummipall. Õnneks suri korra sirge lõpus välja ja auto tuli nagunii boksi, sai siis ühtlasi ka pisut madalamaks lastud. Läks paremaks... tulemus küll tänu suremisele ja uuesti sõitmaõppimisele muidugi kehvem, aga parim ringiaeg paranes 0.3, samas kui teistel läks sekundi kehvemaks, ehk nüüd olin teistega samas augus, kaotasin 1-2 kümnendikku, täiesti OK. Teises voorus keegi eriti ei parandanud, olin endiselt 5. kohal ehk A-semi 3. stardikoht.
Semi - olin täiesti veendunud, et semi on 20 minutit ja leppisin enne sõitu Hansuga kokku, et 6:40 pealt teeme tankimise. Stardis muidugi jäin esimesel ringil kolistamistega viimaseks (keskelt startimise rõõmud)... aga sõit läks suht kenasti. Peale esimest tankimist sain mingil hetkel teadustajalt infot, et sõit on 15 minutit, mis mind muidugi rämedalt üllatas

Finaal - alguses kukkusin paar kohta, aga üsna varsti veeresin 3. kohal, Taivost ja Jankost 8 sekundit maas oli üsna tüüpiline seis


Kokkuvõtteks olin mootoriga paksult rahul, autoga enamvähem, oma sõit oleks võinud finaalis vähe parem olla... aga nu, nähtavus oli ikka väga s*tt ja minu ja Janko autod olid lihtsalt nii ühte värvi

