1. leht 1-st

TLR 8IGHT3.0

Postitatud: 30.01.2013 09:29
Postitas R0mm
Nagu Nürnbergi messiks oodata oligi, siis TLR tõmbas täna katteriide mitmete uuendustega 8IGHT platvormilt. Implementrreitud on juba varem lisavarustusena saada olnud detaile, kui ka täiesti uusi lahendusi, mis peaksid võimaldama mudelit kiiremini sõidutama, säilitades samas legendaarse lihtsa juhitavuse ka algajamal tasemel mudelistide rõõmuks. Võrreldes EU senise mudeliga on kuskile vist kadunud küll alumiiniumist eesmised käändmikud ja rooliplokid.
http://www.tlracing.com/Products/Defaul ... d=TLR04000" onclick="window.open(this.href);return false;
Saadavuse esmatähtajaks on kirjas aprilli lõpp 2013

[youtube]woqvthALOCQ[/youtube]

Re: TLR 8IGHT3.0

Postitatud: 30.01.2013 23:38
Postitas R0mm
Lisaks pooletunnine video tegijatelt, kus räägitakse kogu kontseptsioonist lähemalt

[youtube]mKWgTR-ZK5o[/youtube]

Re: TLR 8IGHT3.0

Postitatud: 02.02.2013 17:58
Postitas olerex
Esimene vaimustus hakkab ära kuluma seoses cvd-dega, rohkem juppe veermikus ei muuda asja paremaks. JQ-l ka vist dogboned keskel.

Re: TLR 8IGHT3.0

Postitatud: 18.04.2013 13:23
Postitas R0mm
Hetkel huvilistele veel 1 uus kit siin kohal olemas!

Re: TLR 8IGHT3.0

Postitatud: 30.07.2013 14:34
Postitas R0mm
Selle eelmise postituse võiks siit tõesti likvideerida!

Aga teemasse ka.

Eestis esimene võistlus peetud, kus osales ka 2 uut 3.0 mudelit. Mõlemale oli see esimene võitmine rajal üldse. Kui nüüd täitsa aus olla, siis minu enda omal küll oli rajaminuteid umbes kuni 10 ja seda Laitse rajal.

Võistlustulle sai taaskord astutud uue mudeliga Tartus, kus toimus muide ka Eesti esimese 8IGHT 2.0 esimene võistlus, tol hetkel Jonas Nahkori piloteerimisel. Kes mäletab, siis selle võistluse esikoht läkski talle. Seekord meil Jonast ei olnud ja esikohta ei tulnud. Tegelikult küll tuli, aga nüüd samuti 2.0EU mudelile. Ülejäänud poodiumikohad läksid kahele uuele 3.0 bagile. Minu enda kolams koht oli täielik üllatus terve sõidu vältel, kus enamus ajast sõitsin teisel kohal ja mingitel hetkedel isegi esimesel. Eelsõitude põhjal ei oleks sellist asjade kulgu osanud küll ennustada, kuid samas käis pärast iga eelsõitu mudeli seadistamine ja sissesõit. Finaaliks tundus mudel juba väga hea ja ühtlasi läksin sõitma teadlikult rahulikult (startisin eelviimaselt positsioonilt), et sõita veatult lõpuni. Mõni eksimus küll tuli, aga üldiselt tundub olema see tõsi, et uue mudeliga on veel lihtsam kiiresti sõita. Elektriklassi taaskordse õidepuhkemise kõrval on hea tõdeda, et nitromootoriga bagi on ikka ülimalt nauditav sõita.