1. leht 1-st

Lama V4 mured...

Postitatud: 05.07.2008 12:17
Postitas tuhkur
Teades seda ,et see kopter võiks ka täitsa paigal püsida...
Siis mul on sedasi ,et teeb kella osuti suunas tiire...
Ehk siis nina on ilusti õiges suunas ja püsib paigal(kui siis tatuke liigub paigast)

Ja tiire teeb ta siis umbes meetrise raadiusega.

Postitatud: 06.07.2008 09:18
Postitas Alpro
kas trimmid oled ikka paika seadnud?
kui ja, aga ikkagi kisub kuhugile, siis tuleb natuke füüsiliselt sekkuda ja õigesti kivvitada jubinad mis on selle toru küljes mis tiirleb, see kuhu kinnitub alumiste tiivikute kinniti, nüüd vist kiskus segaseks aga me kopteri õigeid termineidei tea :?
minul aitas selline tegutsemine

Postitatud: 06.07.2008 09:33
Postitas tuhkur
no minu loogika ütleb ,et kui trimmid paigast oleks siis ta kisuks mingis (mingites) kindlas(kindlates) suunas (suundades).

aga mul ta ju otseselt kuhugi ära ei kaldu... vaid teeb ringe...
ja neid ringe teeb ta peaaegu ühe koha peal... ehk siis ma võin puldi käest panna ja ta ei kao kuhugi vaid jääb tiirutama nina seal suunas kuhu ma jätsin...

kuna mul toas väga palju ruumi ka pole siis ei saa päris käest pulti ikkagi panna kuna ta kergelt ikkagi oma tiirudega kuhugi kaldub ja ka nina keerab vähesel määral kuhugi poole.

ja selleks ,et kopter siis paigal hoida pean ma parema kangiga tegema ise kellaosuti vastassuunas väikseid ringe...

Postitatud: 07.07.2008 08:55
Postitas Alpro
viimati kui enda laamat proovisin ideaalseks saada, sain lõpuks teada, et see ikkagi 100% võimatu :P

niiet, proovi asi ajada parimaks, ja lenda piisavalt kiiresti ja hästi, et see tiirlemine ei olks häiriv :twisted:

Postitatud: 07.07.2008 10:58
Postitas tuhkur
hobikeskuses kui käisin seal väideti ,et nemad suutsid ta ka kohapeal nii seisma saada ,et võis vahepeal teisest ruumist kohvi tooma minna :D

nii heaks ma ei tahagi...
aga tore oleks kui ta ei tiirutaks nii palju...sest see teeb näiteks täpse maandumise peaaegu võimatuks...

kuigi jah ega tegu polegi ju teab mis täpse riistapuuga

Postitatud: 07.07.2008 12:44
Postitas RandoM
Aga kui sa keerad sabatüüri trimmerit paremale ja edasi/tagasi kallutus trimmerit natuke tagasi, mis siis juhtub?

Ma kohvi tooma päris ei läheks, aga Lama seisab niipalju küll, et puldi võiks lauale toetada ja lonksu kohvi juua.

Postitatud: 07.07.2008 15:28
Postitas kpihus
BTW kohvi saab ka ilma Lamata juua. been there done that.

Postitatud: 06.08.2008 08:07
Postitas tuhkur
Sai nüüd ka labasi veidi lühemaks tehtud. Aga ei midagi...

Ennem lendasin toas kus suurt ruumi polnud.
Nüüd aga sai proovitud ka suuremas ruumis...

Ja viga esineb ka siis kui näiteks edasi lennata...

Siis ta lendab edasi....siis võtab korraks hoo maha ja siis jälle lendab edasi...
Umbes sama sagedusega siis nagu ta neid ringe teeb...

Postitatud: 19.08.2008 16:13
Postitas tuhkur
ei oska keegi midagi öelda?

googlest leidsin ka kaks inimest kellel sama jama aga lahendust ikka ei leidnud...


labade lühemaks tegemisega tundus ,et teeb veidi väiksemat ringi.
Proovisin veel lühemaks teha aga ei midagi...
Labade vahetus ei aita. Tasakaalus tunduvad labad ka olevat...
Flybari raskuse lisamine/eemaldamine ka ei aita...

Postitatud: 21.10.2008 16:49
Postitas tuhkur
sain oma eelmisest murest jagu...

aga nüüd hakkab mingi järgmine asi oma töölepingut lõpetama.

(pole kõik need rc terminid selged aga proovin siiski selgitada)

Kui nüüd õhku tõusta ja nö kohapeal keerata(ehk siis üks mootor peaks siis kiiremini/aeglasemalt liikuma hakkama) siis teeb kopteri saba väga äkilisi nõkse...

Ja kui üles tõusta ja laskuda... siis tõusmise ajal ka nagu mingi hetk tuleb suurem jõud taha ja kopter sööstab üles...

Ehk siis meenutab see nagu halba kontakti... et vahepeal annab paremini ühendust ja siis jälle kehvemini vms...

Ise arvan ,et viga võiks siis olla saatja potekas, vastuvõtjas, mootori regulaator või mootor ise...

Aga milline vigadest kõige tõenäolisem võiks olla?

Kui mootoril harjad otsa saama hakkavad siis kuidas sellest aru saada?
Harjade viga oleks nagu minumeelest kõige loogilisem...
Aga kui ma nüüd oma loogika järgi võtan siis peaks kopter ju just kohapeal hakkama tiirutama kui üks mootoritest rikkis on?
Või seda ei juhtu kuna güro annab siis mootorile rohkem pöördeid(voolu)?


Mul on ka kaks akut üks on 10C ja teine 15C
Võimama akuga on see eriti hästi näha lahjemaga ei saa suurt aru midagi... kui siis keeramine pole kõige sujuvam...