Savage X > Elektriks...
Savage X > Elektriks...
Olemas selline masin:
+ 4 jooksu väga vähe kasutadud rehve, 5S lipo laadija, 2,4Ghz saatja/vastuvõtja
Kuna mulle see Nitro teema ikka eriti ei sobi aga sõita ikka tahaks siis prooviks elektriga kah käe valgeks saada...
Nimekiri asjadest mida peab veel soetama:
HPI Idler Gear 44t/Shaft Set #100905 (tekitab võimalise mootoriga pidurdada)
HPI HD DRIVE GEAR 18-23 TOOTH (1M) #102514 - see tuleb tellida siis kui originaal hakkab lõppema(pidavat vähe tugevam olema)
HPI Racing MACHINED BULLETPROOF DIFF BEVEL GEAR 29T/9T SET #102692 - sellega kah nii et kui olemasolevad (4tk) otsa hakkavad
saama siis tuleb midagi tugevamat ehk sellised tellida... (neid kasutatakse Fluxil)
HPI Motor Mount Plate 8mm(Gray) #100903
see on ka selline asi et ei tea veel kas tellida... võibolla teen sobiva suurusega ise klaasplastist
Auto elektroonika kohapealt olen ma veel suht roheline...
tahaks teka masina 2 x 2S lipo toitega
Esc esialgsed mõtted on sellised:
Hobby King 150A High performance Brushless Car ESC
või
Hobby King Brushless Car ESC 100A w/ Reverse
Mootor võiks olla vast midagi sellist:
KD36-60-11L 2200kv Brushless Inrunner
Kv (rpm/v) 2200
Weight (g) 293
Max Current (A) 55
Resistance (mh) 0
Max Voltage (V) 22
Power(W) 0
Shaft A (mm) 5
Akuks midagi sellist:
5000mAh 2S1P 20C hardcase pack
Sellised on minu plaanid....
Kui teil on midagi mulle pakkuda midagi sellist mida mul veel pole siis ootan huviga...
teie poolsed soovitused ja materdamised, projekti arendamise osas, võtan ka kõik vastu
+ 4 jooksu väga vähe kasutadud rehve, 5S lipo laadija, 2,4Ghz saatja/vastuvõtja
Kuna mulle see Nitro teema ikka eriti ei sobi aga sõita ikka tahaks siis prooviks elektriga kah käe valgeks saada...
Nimekiri asjadest mida peab veel soetama:
HPI Idler Gear 44t/Shaft Set #100905 (tekitab võimalise mootoriga pidurdada)
HPI HD DRIVE GEAR 18-23 TOOTH (1M) #102514 - see tuleb tellida siis kui originaal hakkab lõppema(pidavat vähe tugevam olema)
HPI Racing MACHINED BULLETPROOF DIFF BEVEL GEAR 29T/9T SET #102692 - sellega kah nii et kui olemasolevad (4tk) otsa hakkavad
saama siis tuleb midagi tugevamat ehk sellised tellida... (neid kasutatakse Fluxil)
HPI Motor Mount Plate 8mm(Gray) #100903
see on ka selline asi et ei tea veel kas tellida... võibolla teen sobiva suurusega ise klaasplastist
Auto elektroonika kohapealt olen ma veel suht roheline...
tahaks teka masina 2 x 2S lipo toitega
Esc esialgsed mõtted on sellised:
Hobby King 150A High performance Brushless Car ESC
või
Hobby King Brushless Car ESC 100A w/ Reverse
Mootor võiks olla vast midagi sellist:
KD36-60-11L 2200kv Brushless Inrunner
Kv (rpm/v) 2200
Weight (g) 293
Max Current (A) 55
Resistance (mh) 0
Max Voltage (V) 22
Power(W) 0
Shaft A (mm) 5
Akuks midagi sellist:
5000mAh 2S1P 20C hardcase pack
Sellised on minu plaanid....
Kui teil on midagi mulle pakkuda midagi sellist mida mul veel pole siis ootan huviga...
teie poolsed soovitused ja materdamised, projekti arendamise osas, võtan ka kõik vastu
[url=http://foorum.hpi.ee/viewtopic.php?t=4611]Minu masin[/url]
Re: Savage X > Elektriks...
Ülekande kohapealt sooviks ka natuke nõu et kas mu arvutuskäik on õige ja millist pioni valida
munu arvutuskäik:
P. 20t > S. 44t
käigukastis (kui panna otse ilma 2. käiku kasutamatta)
18t > 44t
32t > 29t
diffrid:
9t > 29t
20*18*32*9
-------------- = 1:15,7
44*44*29*29
munu arvutuskäik:
P. 20t > S. 44t
käigukastis (kui panna otse ilma 2. käiku kasutamatta)
18t > 44t
32t > 29t
diffrid:
9t > 29t
20*18*32*9
-------------- = 1:15,7
44*44*29*29
[url=http://foorum.hpi.ee/viewtopic.php?t=4611]Minu masin[/url]
Re: Savage X > Elektriks...
Üks sedasorti samast poest ostetud KD36 põles väga kiiresti maha. Läks alguses isegi ilma koormuseta 40 kraadi peale. Hobbykingi mootorid ei ole kindel investeering (senini on mul ka teist tüüpi sealt pärit mootorid maha põlenud). Lisaks jääb selline mootor savage peal kindlasti nõrgaks. Ma natuke kahtlen et 7,4v aku on sobilik, jube kuumaks lähevad nii mootor, regu kui ka aku (20c ainult).
Re: Savage X > Elektriks...
mõte on panna 2 sellist akut ja jadamisi... sest savagele on vist mõistlik pnna mõlemale küljele 1 aku... ehk siis 14,8 vedvin kirjutas:Üks sedasorti samast poest ostetud KD36 põles väga kiiresti maha. Läks alguses isegi ilma koormuseta 40 kraadi peale. Hobbykingi mootorid ei ole kindel investeering (senini on mul ka teist tüüpi sealt pärit mootorid maha põlenud). Lisaks jääb selline mootor savage peal kindlasti nõrgaks. Ma natuke kahtlen et 7,4v aku on sobilik, jube kuumaks lähevad nii mootor, regu kui ka aku (20c ainult).
ja kuna mahtuvused on neil suht suured siis peaks ka 20C olema enamvähem ok... ehk siis saab 14V ja 100 amrit...
teine variant mida ma veel kaalunud olen on et pinget tõsta 6S peale (2 x 3S lipot) saab voolud väiksemaks/kasutegur paremaks
aga toob kaasa veel lisakulutusi...
[url=http://foorum.hpi.ee/viewtopic.php?t=4611]Minu masin[/url]
Re: Savage X > Elektriks...
Kuna Kusti mul sõitis aasta elektribagiga,siis oma mehhaanikukogemusest võin öelda järgmist:1.unusta ära kõik odavad hiinakad,kui vähegi rahast lugu pead ja sõita ka tahad.Osta kas Tekkini või Mamba mootor ja regu,toimivad,kestavad,järele proovitud.2.milleks 2s akud,kui on välja mõeldud 4s? tuleb odavam ja elektrilisi ühendusi on vähem.Mahutavus on neil suht väike,mitte suur.5400 Mah aku kestab 10 min kui kõik tingimused on soodsad.ja peale seda tund laadimist.Normaalseks võistlemiseks on mõistlik omada 2 akut,mis kestavad 1aasta.Peale seda võid nendega vaid väheke veereda:3. 6s kasutamine sõltub mootorist ja regust,pead uurima,kas nad sellist pinget taluvad.Ja kuidas need voolud peaks väiksemaks minema?20C ei ole suht ok,hoopis suht nigel on.
Kulutused elektrikale on samad või suuremad mis nitrol.Meie tegime oma auto nitroks ja on palju lõbusam.Aga see on juba maitse asi
Kulutused elektrikale on samad või suuremad mis nitrol.Meie tegime oma auto nitroks ja on palju lõbusam.Aga see on juba maitse asi
yokomo b-max 2, team associated b4.1, team associated rc8
Re: Savage X > Elektriks...
Toomased kirjutas:Kuna Kusti mul sõitis aasta elektribagiga,siis oma mehhaanikukogemusest võin öelda järgmist:
1.unusta ära kõik odavad hiinakad,kui vähegi rahast lugu pead ja sõita ka tahad.Osta kas Tekkini või Mamba mootor ja regu,toimivad,kestavad,järele proovitud.
Hinna vahe 3-5korda... arvan et alustuseks sobib mingi hiinakas... kui midagi maha põleb eks siis saab ühe kaupa firmakaid osta
Toomased kirjutas: 2.milleks 2s akud,kui on välja mõeldud 4s? tuleb odavam ja elektrilisi ühendusi on vähem. Mahutavus on neil suht väike,mitte suur.5400 Mah aku kestab 10 min kui kõik tingimused on soodsad.ja peale seda tund laadimist.Normaalseks võistlemiseks on mõistlik omada 2 akut, mis kestavad 1aasta. Peale seda võid nendega vaid väheke veereda:
Savagele peaks panema ikka 2 akut... muidu läheb tasakaal paigast ära... ja akusid ongi mul plaanis tellida vähemalt 4 tk ehk 2 komplekti
Toomased kirjutas: 3. 6s kasutamine sõltub mootorist ja regust,pead uurima,kas nad sellist pinget taluvad.Ja kuidas need voolud peaks väiksemaks minema?20C ei ole suht ok,hoopis suht nigel on.
kui pinge kasvab siis vool väheneb et saada kätte samapalju võimsust...
Võimsus = pinge x voolutugevus
ja veel kuidas 20C 5000mah väheks jääb? mootor ja regu kannatavad vähem kui 100A... enne kärsab mootor kui akude piir ette tuleb
Toomased kirjutas: Kulutused elektrikale on samad või suuremad mis nitrol.Meie tegime oma auto nitroks ja on palju lõbusam.Aga see on juba maitse asi
Asi ei ole kulutuste kokkuhoidmises vaid selles et tegelt on ülevisand nirtomootori häälestamine ja muud ädad seoses nitroga...
[url=http://foorum.hpi.ee/viewtopic.php?t=4611]Minu masin[/url]
Re: Savage X > Elektriks...
Ma muus osas nõu ei annaks, aga 20C aku on liiga lahja, sealt lihtsalt ei saa vajalikku hulka voolu kätte. Korduvalt tõestatud. Mudel ei liigu korralikult, aku hakkab kuumenema ja paisuma ning rikneb kiiresti. Ma elektrifüüsika kohalt suht rumal, aga reaalne elu näitab, et 20C ei ole piisav. Pigem natuke rohkem raha kulutada ja vähemalt 40C aku muretseda. Monsterile pigem aeglane mootor ja rohkem pinget (5-6S aku sõltuvalt regust).
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu
https://www.claypitrc.eu
Re: Savage X > Elektriks...
Njah... elektri praktika puudub mul... paberipeal on kõik ilus ka 20C aga õnneks see 20C>40C hinna vahe väga suur ei ole...R0mm kirjutas:Ma muus osas nõu ei annaks, aga 20C aku on liiga lahja, sealt lihtsalt ei saa vajalikku hulka voolu kätte. Korduvalt tõestatud. Mudel ei liigu korralikult, aku hakkab kuumenema ja paisuma ning rikneb kiiresti. Ma elektrifüüsika kohalt suht rumal, aga reaalne elu näitab, et 20C ei ole piisav. Pigem natuke rohkem raha kulutada ja vähemalt 40C aku muretseda.
4S lipo 40C ja 5000mah annavad paberil maksimaalseks pidevaks võimsuseks 2,9 KW (14.8V * 40C * 5Ah) Sellise arvutusega sain et 20C saaks umbes 1,5 KW kätte
ei tea kas lipo akusid oleks võimalik ka paraleelselt ühendada?R0mm kirjutas: Monsterile pigem aeglane mootor ja rohkem pinget (5-6S aku sõltuvalt regust).
Sellisel juhul saaks 2 x 5S lipoga variant kõnealla tulla... savagel ju see teema et peab ka akut kasutama
[url=http://foorum.hpi.ee/viewtopic.php?t=4611]Minu masin[/url]
Re: Savage X > Elektriks...
Hinna vahe 3-5korda... arvan et alustuseks sobib mingi hiinakas... kui midagi maha põleb eks siis saab ühe kaupa firmakaid osta
ma tõsiselt soovitan osta kohe korralik.Tark õpib teiste vigadest.ODAV HIINAKAS PÕLEB RUTTU MAHA.Usu inimesi
ma tõsiselt soovitan osta kohe korralik.Tark õpib teiste vigadest.ODAV HIINAKAS PÕLEB RUTTU MAHA.Usu inimesi
yokomo b-max 2, team associated b4.1, team associated rc8
Re: Savage X > Elektriks...
odav mootor ja regu kokku mingi 57$ + transaja ja maksudToomased kirjutas:ma tõsiselt soovitan osta kohe korralik.Tark õpib teiste vigadest.ODAV HIINAKAS PÕLEB RUTTU MAHA.Usu inimesiRaunoCCE kirjutas:Hinna vahe 3-5korda... arvan et alustuseks sobib mingi hiinakas... kui midagi maha põleb eks siis saab ühe kaupa firmakaid osta
firma komplektid jäävad enamus sinna kanti:
ma võtan seda odavamootori ostu kui loterii piletit... kui ei vea siis viskan kohe minema kui näkkab on hästi...Combo siis reaalselt sõitnud ca 1h. On peale tartu võistlust lahti võetud, puhastatud seest ja trükiplaat veekindla lakiga üle tehtud. Seega võiks teoorias paremini vett kannatada kui originaalis.
Hinda küsiks 4000krooni. Eelistan müüa mõlemad asjad koos
ja kui mõlemad vaja väljavahetada siis kogusummast läheb mootori ja esc hind u 20% kallimaks...
See selleks tegelt rohkem huvitab mind see pool et mille järgi seda mootori KW'd ja pioni valida?
ütleme nii et päris 100kmh+ kiireks seda ajada ei taha aga peakks ikka nii olema et naabrimees ei ütleks et sitt on
[url=http://foorum.hpi.ee/viewtopic.php?t=4611]Minu masin[/url]
Re: Savage X > Elektriks...
Kõigepealt uuri välja mis su auto sisemine ülekandearv on, siis mõõda rehvidiameeter ära, nende arvude põhjal saad juba pinioni ja spurri ülekandearvudega mängides ka välja arvutada auto lõppkiiruse antud pinioni ja spurri puhul.
Lõppkiiruse arvutamiseks on muidugi ka vajalik teada kasutatava mootori max pöördeid, mida vist sai välja arvutada kv numbri järgi.
Lõppkiiruse arvutamiseks on muidugi ka vajalik teada kasutatava mootori max pöördeid, mida vist sai välja arvutada kv numbri järgi.
Re: Savage X > Elektriks...
Võtsin Exeli appi ja tuletasin matemaatika valemid meelde....meph kirjutas:Kõigepealt uuri välja mis su auto sisemine ülekandearv on, siis mõõda rehvidiameeter ära, nende arvude põhjal saad juba pinioni ja spurri ülekandearvudega mängides ka välja arvutada auto lõppkiiruse antud pinioni ja spurri puhul.
Lõppkiiruse arvutamiseks on muidugi ka vajalik teada kasutatava mootori max pöördeid, mida vist sai välja arvutada kv numbri järgi.
tulemused sellised (ilma mootorikasutegurit arvestamatta):
2200kv 19t 4S kiiruseks 49kmh
1800kv 19t 4S kiiruseks 40kmh
2200kv 21t 4S kiiruseks 54kmh
1800kv 21t 4S kiiruseks 44kmh
kumb variant parem on kas suurem kw ja väiksem pinion või vastupidi
Viimati muutis Raunocce, 20.10.2010 10:23, muudetud 1 kord kokku.
[url=http://foorum.hpi.ee/viewtopic.php?t=4611]Minu masin[/url]
Re: Savage X > Elektriks...
Mul endal e-savage ning ostsin sinna peale hobbykingi elektroonika. Nüüdseks 4-5 kuud jupid masinal peal olnud ning hobbykingi tehnika on senini veel kenasti vastupidanud. Kuumaks pole küll veel ei mootor, esc ega ka akud läinud. Mootoril loomulikult peal radikas+ventikas.
Täpsemalt jupid siis sellised:
2x #Z52002S2P-30/9966 ZIPPY Flightmax 5200mAh 2S2P 30C hardcase pack
1x #HK-100A/8993 Hobby King Brushless Car ESC 100A w/ Reverse (Upgrade version)
1x #KD36-60-08L/6674 KD36-60-08L 3000kv Brushless Inrunner
1x #FAN5010-3665/9131 TURNIGY Heat Sink with Fan for 36 series motors.
Akud peavad minul umbes 30-45 minutit vastu. Tavaliselt lõpus juba ei viitsiga enam sõita kuniks akud tühjaks saavad Akud siis jadamisi ühendatud.
Mootor sai natuke liiga võimas võetud ehk see 3000kv on minu masina jaoks liiga palju. Soovitan 2000-2300kv kanti. Praegu masinal on kiirust 70km/h+, põhjagaasi põhimõtteliselt kasutada ei saa. Ehitasin ise ka wheeliebar'i taha, et natukenegi saaks rohkem gaasi anda kohapealt minnes, muidu olid kohe saltod kärmed tulema Ühesõnaga masinal on jõudu isegi liiast, ei suuda taltsutada ja pult on ka suht odava poolne ja ei saa gaasikurvi sättida.
ESC on täitsa korralik, selle mootori jaoks on enam kui küll. Panin ampermeetri vahele ning sain alla 40A tarbimist.
Tule läbi ja näitan, milleks masin võimeline
Leidsin netist ka kalkulaatori, kus saad vajalikud asjad endale sobivaks sättida. http://www.scriptasylum.com/rc_speed/_top_speed.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Täpsemalt jupid siis sellised:
2x #Z52002S2P-30/9966 ZIPPY Flightmax 5200mAh 2S2P 30C hardcase pack
1x #HK-100A/8993 Hobby King Brushless Car ESC 100A w/ Reverse (Upgrade version)
1x #KD36-60-08L/6674 KD36-60-08L 3000kv Brushless Inrunner
1x #FAN5010-3665/9131 TURNIGY Heat Sink with Fan for 36 series motors.
Akud peavad minul umbes 30-45 minutit vastu. Tavaliselt lõpus juba ei viitsiga enam sõita kuniks akud tühjaks saavad Akud siis jadamisi ühendatud.
Mootor sai natuke liiga võimas võetud ehk see 3000kv on minu masina jaoks liiga palju. Soovitan 2000-2300kv kanti. Praegu masinal on kiirust 70km/h+, põhjagaasi põhimõtteliselt kasutada ei saa. Ehitasin ise ka wheeliebar'i taha, et natukenegi saaks rohkem gaasi anda kohapealt minnes, muidu olid kohe saltod kärmed tulema Ühesõnaga masinal on jõudu isegi liiast, ei suuda taltsutada ja pult on ka suht odava poolne ja ei saa gaasikurvi sättida.
ESC on täitsa korralik, selle mootori jaoks on enam kui küll. Panin ampermeetri vahele ning sain alla 40A tarbimist.
Tule läbi ja näitan, milleks masin võimeline
Leidsin netist ka kalkulaatori, kus saad vajalikud asjad endale sobivaks sättida. http://www.scriptasylum.com/rc_speed/_top_speed.html" onclick="window.open(this.href);return false;
X-Ray XT8 brushless
Re: Savage X > Elektriks...
Täpsustaks seda kV asja. tegemist just kV mitte kw-ga. Näitab mitu pööret minutis teeb mootor ühe V (voldi) pinge kohta. Kui sul on seal 2200kV mootor ja 6S aku näiteks, siis teoreetiline mootori kiirus on 48840rpm. Täislaetud LiPo on aga suurema pingega - 6S aku 25,2V seega seesama 2200kV mootor käiks 55440rpm. Mina soovitaksin pigem aeglasemat mootorit (alla 2000kV) ja võimsamat akut (5-6S).
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu
https://www.claypitrc.eu
Re: Savage X > Elektriks...
Arvan et algul jään ikka 4S lipo peale... saan olemasoleva laadijaga veel mõne aja hakkama...
Vahepeal tekkis küsimus et mida tähendab pinioni kitjelduses: "64db" või Pinion (Hard Alloy 48dp 27T)
Kas see on mingi tugevuse tähis?
Vahepeal tekkis küsimus et mida tähendab pinioni kitjelduses: "64db" või Pinion (Hard Alloy 48dp 27T)
Kas see on mingi tugevuse tähis?
[url=http://foorum.hpi.ee/viewtopic.php?t=4611]Minu masin[/url]
Re: Savage X > Elektriks...
See 64dp ja 48dp peaks tähistama hammaste suurust (kaugust üksteisest)??
[i]Kyosho MP777 WC-E[/i]
Re: Savage X > Elektriks...
see näitab siiski hammaste pitchi ehk eesti keeles võiks öelda tihedust võibolla. Sul peaks vaja olema module 1 pinionit hoopis ja 5mm võlli läbimõõduga juhul kui need elektroonikakomponendid on ikka 1/8 skaalale mida sa seal vaatad. 46dp pinionid on reeglina 1/10 mudelitel, 64dp kasutatakse ka kohati 1/10 ja 1/12 mudelitel, rohkem onroadis vist. originaal e-savagel kasutatakse mingit 0,6 module pinionit vist veel? See on muidu tavalise 1/8" võllile, kuid väiksema harvemate ja suuremate hammastega kui 48p pinion.
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu
https://www.claypitrc.eu
Re: Savage X > Elektriks...
E-savage on 32pitch ehk matemaatiliselt peaks see olema mod 0.8. Päris 100% kindel pole, kas neid ka segamini kasutada võib (nt spur gear mod 0.8 ja pinion 32pitch). Nitrokatel tavaliselt mod 1.
X-Ray XT8 brushless
Re: Savage X > Elektriks...
Kas on kellelgi laenata või ära anda mõnda vana kasvõi lõppend elektri mootorit...
tahaks natuke mootori paigutust proovida...
tahaks natuke mootori paigutust proovida...
[url=http://foorum.hpi.ee/viewtopic.php?t=4611]Minu masin[/url]
Re: Savage X > Elektriks...
Võin sulle anda sellise http://www.hobbycity.com/hobbyking/stor ... oduct=4938" onclick="window.open(this.href);return false;
see ei tööta enam aga saad teha sellega mis tahad
Guido 5131957
see ei tööta enam aga saad teha sellega mis tahad
Guido 5131957
Re: Savage X > Elektriks...
see natuke suur... tahaks ikka 36mm mootorit
aga aitähh pakkumast...
aga aitähh pakkumast...
[url=http://foorum.hpi.ee/viewtopic.php?t=4611]Minu masin[/url]
Re: Savage X > Elektriks...
kas teistel on ka sellist muret et Savage mootori plaat praguneb?
mul on 2 plaati millel päris tõsised praod sees ja mõlemal plaadil ühe ja sama kohapeal... punaste ringide sees:
SUURENDA
Kas sellest oleks kasu kui lasta see plaat teha alumiiniumi asemel mingist terasest ja kollase ringiga märgitud augud tegematta jätta?
mul on 2 plaati millel päris tõsised praod sees ja mõlemal plaadil ühe ja sama kohapeal... punaste ringide sees:
SUURENDA
Kas sellest oleks kasu kui lasta see plaat teha alumiiniumi asemel mingist terasest ja kollase ringiga märgitud augud tegematta jätta?
[url=http://foorum.hpi.ee/viewtopic.php?t=4611]Minu masin[/url]
Re: Savage X > Elektriks...
Mul vanad e-savage originaal mootorid vist kuskil vedelemas.Raunocce kirjutas:see natuke suur... tahaks ikka 36mm mootorit
aga aitähh pakkumast...
X-Ray XT8 brushless
Re: Savage X > Elektriks...
Niih...
uuendaks vahepeal teemat...
ümberehituses olen teinud mõningaid muudatusi:
1. mootoriks Turnigy TrackStar 4068 2560KV 1/8th Brushless Motor
2. ESC Turnigy TrackStar 150A 1/8th Scale Brushless Car ESC
3. olen sunnitud ruumipuudusel vahetama kere sellise vastu(kui ma tellisin sealt siis oli hind22$)https://www.tcscrawlers.com/Introductor ... 17756.html
4. Akud mis tellisin: Turnigy 5000mAh 2S2P 7.4v 40C hardcase pack
Aku kinnitusi veel ei ole tellinud... hetkel on isearetatud...
veel on puudu mõned juhtmete ühendused (ESC<>mooror)... siis saaks juba proovida...
uuendaks vahepeal teemat...
ümberehituses olen teinud mõningaid muudatusi:
1. mootoriks Turnigy TrackStar 4068 2560KV 1/8th Brushless Motor
2. ESC Turnigy TrackStar 150A 1/8th Scale Brushless Car ESC
3. olen sunnitud ruumipuudusel vahetama kere sellise vastu(kui ma tellisin sealt siis oli hind22$)https://www.tcscrawlers.com/Introductor ... 17756.html
4. Akud mis tellisin: Turnigy 5000mAh 2S2P 7.4v 40C hardcase pack
Aku kinnitusi veel ei ole tellinud... hetkel on isearetatud...
veel on puudu mõned juhtmete ühendused (ESC<>mooror)... siis saaks juba proovida...
[url=http://foorum.hpi.ee/viewtopic.php?t=4611]Minu masin[/url]
Re: Savage X > Elektriks...
Täna sai esimesed paar tiiru tehtud....
Esimeset tulemused ei lasknud ennast kaua oodata...
tagumise diffri sisu:
aga ei hullu... kiire diffri vahetus ja lõbu oli jälle
2x2S 5000mah lipoga sai mingi 20 minutit mõnuga sõita...
mootor läks kergelt soojaks ja toimis ma arvan et väga hästi... asi tundub kordades lõbusam kui nitro mootoriga jamades...
Talvel, enne kui HK'sse tuli müüki mu praegune mootor, tellisin endale sellise:
S3674-2370 Brushless Inrunner (2370kv)
nüüd on see üle ja kui keegi tahab võib selle 25€ ära osta...
mootor on täiesti uus korra masinale külge kruvitud ja toas proovitud et töötab...
Esimeset tulemused ei lasknud ennast kaua oodata...
tagumise diffri sisu:
aga ei hullu... kiire diffri vahetus ja lõbu oli jälle
2x2S 5000mah lipoga sai mingi 20 minutit mõnuga sõita...
mootor läks kergelt soojaks ja toimis ma arvan et väga hästi... asi tundub kordades lõbusam kui nitro mootoriga jamades...
Talvel, enne kui HK'sse tuli müüki mu praegune mootor, tellisin endale sellise:
S3674-2370 Brushless Inrunner (2370kv)
nüüd on see üle ja kui keegi tahab võib selle 25€ ära osta...
mootor on täiesti uus korra masinale külge kruvitud ja toas proovitud et töötab...
[url=http://foorum.hpi.ee/viewtopic.php?t=4611]Minu masin[/url]
Re: Savage X > Elektriks...
Mul endal kull e-savage, aga sarnase mootoriga jne. Ei viitsind praegu netist otsima hakata, aga äkki keegi teab, kas e-savage ja savage x ja fluxi difrid on mõõtudelt samad ehk kas neid saab omavahel ka vahetada? Nimelt sain nädalavahetusel jagu esidifrist (sama, nagu pildil eelnevalt viidatud) ning ka keskdiffer lendas suht samaaegselt. Keskdiffer e-savagel plastik hammakatega (peab vist metallid asemele panema).
X-Ray XT8 brushless
Re: Savage X > Elektriks...
Mina olen aru saanud nii, et e-savage on "normaalsavagest" väiksem ja osad ei kattu.
Re: Savage X > Elektriks...
Kui Sa teema pealkirja uuesti üle vaatad siis näed et tegemist on Savage X'ga, mitte E-Savagerallikas kirjutas:Mina olen aru saanud nii, et e-savage on "normaalsavagest" väiksem ja osad ei kattu.
sellel kattuvad paljud osad...
[url=http://foorum.hpi.ee/viewtopic.php?t=4611]Minu masin[/url]
Re: Savage X > Elektriks...
Vastasin kasutaja Kodanik küsimusele, mis oli :
kas e-savage ja savage x ja fluxi difrid on mõõtudelt samad