WinterCup 2009|2010

WinterCup - Estonian 09/10 winter offroad series info is here.

Moderaatorid: akaver, RandoM

Suletud
motokrosser
Postitusi: 892
Liitunud: 22.09.2005 13:01

Postitus Postitas motokrosser » 13.11.2009 19:35

Enivei, kui keegi leiab GaasiLambi juurest ühe toiteadaptri (12V, 5A) või on endale omastanud võtke kaasa.

reigo
Postitusi: 139
Liitunud: 30.01.2008 20:10
Asukoht: Tallinn/kohila

Postitus Postitas reigo » 14.11.2009 17:25

HÄDA HÄDA...
Kas keegi suudab veel aidata.
Oleks soov võistelda, kuid transport sinna puudub. Pühapäevaks, Trimmeriga

Tallinn, Reigo, 59069505

Kasutaja avatar
Grim Reaper
Postitusi: 1209
Liitunud: 02.12.2006 00:45

Postitus Postitas Grim Reaper » 14.11.2009 19:09

Pakun tasuta lõunat sellele kes jätab Reigo sinna kus ta on :lol: :lol:

Nali naljaks :D
Baltic champion 2015 Large scale 2WD
KONTAKT:555 628 95

motokrosser
Postitusi: 892
Liitunud: 22.09.2005 13:01

Postitus Postitas motokrosser » 14.11.2009 20:18

Sõitmine läks häzti.
Ja põhi pooleks.

Tore oli.

fireTeam
Postitusi: 315
Liitunud: 23.04.2009 17:08
Asukoht: viimsi
Kontakt:

Postitus Postitas fireTeam » 14.11.2009 20:39

motokrosser kirjutas:Sõitmine läks häzti.
Ja põhi pooleks.

Tore oli.
:shock:
juhtub...:D

olerex
Postitusi: 659
Liitunud: 17.09.2006 13:53

Postitus Postitas olerex » 14.11.2009 20:50

Kaks sõna: f**k yeah! - nii pidigi võistlust korraldama, super töö...
Jonas Nahkor

Team Xray

Kasutaja avatar
edvin
Postitusi: 612
Liitunud: 05.01.2008 14:10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas edvin » 14.11.2009 20:59

motokrosser kirjutas:Ja põhi pooleks.
Pane põhjaplaadile tugevdus alla, muidu seda külmaga tugevaks ei saa. Liiga palju auke on põhjaplaadi otsa nõrgestamas. oople.com/forums oli näidatud kuidas teha lazer pommikindlaks. Tõsi, hetkel Avast karjub et oople levitab viirust ja ei lase sisse.

Kris-Timo
Postitusi: 165
Liitunud: 26.02.2008 21:14
Asukoht: Aruküla-Jüri-Tallinn

Postitus Postitas Kris-Timo » 14.11.2009 21:15

reigo kirjutas:HÄDA HÄDA...
Kas keegi suudab veel aidata.
Oleks soov võistelda, kuid transport sinna puudub. Pühapäevaks, Trimmeriga

Tallinn, Reigo, 59069505
Kui endiselt vaja, saab su ära tuua. Olengi parajasti suure autoga. :)

Tel. 58228238

Kasutaja avatar
Toomased
Postitusi: 307
Liitunud: 07.09.2008 08:51
Asukoht: Laagri

Postitus Postitas Toomased » 14.11.2009 21:31

Autasustamine oli täna ülikõva... :lol:
yokomo b-max 2, team associated b4.1, team associated rc8

motokrosser
Postitusi: 892
Liitunud: 22.09.2005 13:01

Postitus Postitas motokrosser » 14.11.2009 21:54

edvin kirjutas:
motokrosser kirjutas:Ja põhi pooleks.
Pane põhjaplaadile tugevdus alla, muidu seda külmaga tugevaks ei saa. Liiga palju auke on põhjaplaadi otsa nõrgestamas. oople.com/forums oli näidatud kuidas teha lazer pommikindlaks. Tõsi, hetkel Avast karjub et oople le
vitab viirust ja ei lase sisse.
Ja Tarvi&Co juba soovitasid miskist jubinat, et põhi eest enne silda ära ei murduks.

Kasutaja avatar
R0mm
Postitusi: 1804
Liitunud: 05.05.2007 07:04
Asukoht: Tallinn
Been thanked: 1 kord
Kontakt:

Postitus Postitas R0mm » 14.11.2009 23:37

Oleks teadnud, et nii läheb, oleks vähemalt habeme ära ajanud :o
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu

Kasutaja avatar
Sandervend
Postitusi: 76
Liitunud: 12.10.2008 23:09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Sandervend » 15.11.2009 21:04

Mahe üritus , tore autasustus :D, tänud kõigile kaasvõistlejatele.
Eri tänud Käverile , Latikale, Ressarile, Joonasele, Edvinile ja muidugi ka Taitsile suurepärase tõlke eest.
Viimati muutis Sandervend, 16.11.2009 15:48, muudetud 1 kord kokku.
Kyosho Lazer ZX-5 võistlusvalmis ja tuunitud , HotBodies Cyclone D4 WCE, Robitronic Mantis x2,HPI MT2 18SS, Robitronic Protos, Mingi onroad asi on ka.
[img]http://img167.imageshack.us/img167/9571/foorumisignahu7.jpg[/img]

olerex
Postitusi: 659
Liitunud: 17.09.2006 13:53

Postitus Postitas olerex » 15.11.2009 21:22

Aga palun...ütleb mees, kes Sandri autot parandab praegu, õnneks ei midagi kapitaalset 8)
Jonas Nahkor

Team Xray

Kasutaja avatar
Toomased
Postitusi: 307
Liitunud: 07.09.2008 08:51
Asukoht: Laagri

Postitus Postitas Toomased » 15.11.2009 23:37

Minu suured tänud Tõnisele,kes lahkelt lubas sõita enda suurepärase ,kauni,kiire ja võimsa autoga Openit.Ja tänan ka kaasvõistlejaid mõistva suhtumise eest,kuna sõitsin nitroautoga elus esimest korda.Oli tõsiselt tore nädalavahetus,tänud korraldajatele! :lol: :lol: :lol:
yokomo b-max 2, team associated b4.1, team associated rc8

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 16.11.2009 00:08

1:8 elekter on ÄGE - täiesti ausalt. Kiireim offroad mudeliklass, tõestatult 8)

* võistluste kohta pole ühtegi halba sõna öelda, ainult head - väga mõnus!
* autasustamine oli muidugi nagu päris ;)
* 1:8 elekter - äge, mõnus, võimas, töökindel, mugav, puhas, kuiv, kiire
* seltskond, rada, korraldus, toitlustus... 5+

Suurimad tänud Tõnule, kes laenas mootori kinnitust ning toimivaid rehve. Ja tänud ka Veltsile, kellel täiesti juhtumisi oli olemas vajaminev Xray 808 akuboks... Akuboks sai auto külge leiutatud reede õhtul, mootori kinnitus laupäeva hommikul. Auto sain valmis siis, kui esimene sõit oli 4 minutit käinud. Rajale, servo revers peale ja rohkem nagu muresid päeva jooksul väga polnudki. Põhimõtteliselt kõik toimis ja kestis. 4S akust kulus 3000mAh ehk keskmine võimsus ainult ~18A*3.7V*4 = 266W. Ülekanne oli üks ja sama, mis oli välja arvutatud - pauku piisavalt ja miski üle ei kuumenenud. Ja kes brushless süsteemi ostavad, siis ostke sensoriga, näiteks Tekin!

Pildid nähtaval siin (kahjuks oli veidi pime ja mõned udused)
Tulemused hobi.ee lehel
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

Kasutaja avatar
Toomased
Postitusi: 307
Liitunud: 07.09.2008 08:51
Asukoht: Laagri

Postitus Postitas Toomased » 16.11.2009 00:33

Ma pole kunagi ennem näinud Lauril uduseid fotosid.Ainus võimalik põhjus on minu meelest uus autasustamiskord. :wink: Neiud olid tõesti kaunid,pole midagi imestada, et Lauril silma uduseks ja käe värisema võttis! :lol:
yokomo b-max 2, team associated b4.1, team associated rc8

Kasutaja avatar
parmaat
Postitusi: 140
Liitunud: 14.04.2008 22:54
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas parmaat » 16.11.2009 11:25

võistlus oli mõnus nagu ikka, kui Rando korraldab, kuigi minu jaoks lõppes see varakult. Ja pilte vaadates (autasustamine), oleksin ikka pidanud Stocki sõitma :D

Natuke asjalikku juttu ka - minu arvates on rada igav, see üks "hüpe", mis tuli juurde kuu ajaga, on lihtsalt ülesõit ja juurde nagu midagi ei anna. Minu võidusõit lõppes peale suurt hüpet, kui hüppe alt tulev auto minu taga ratta otsast sõitis (metall pooleks). Küsimus, et kas kuidagi oleks võimalik piirata nende hüpeka alt tulijate teed nii, et nad peaksidki sõitma ikka hüpeka lähedalt, mitte aga sealt äärest, kuhu mõned maanduvad?
Kas teiste meelest on hüppeid piisavalt? Mulle meenutab Saue rada, kui 1:10 Offroad sõidab (On-roadil siis)! Midagi natuke tehnilisemat tahaks proovida, nagu oli eelmine aasta Wintercupil Jälgimäel, et ikka oli hüppeid, mis sõidu kulgu muutsid ja põnevamaks tegid.

Kasutaja avatar
edvin
Postitusi: 612
Liitunud: 05.01.2008 14:10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas edvin » 16.11.2009 12:05

parmaat kirjutas: kui hüppe alt tulev auto minu taga ratta otsast sõitis (metall pooleks)
Äkki oli rattamutter nii ülemäära pingul et väike kõks oli piisav murdumiseks?

Kasutaja avatar
parmaat
Postitusi: 140
Liitunud: 14.04.2008 22:54
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas parmaat » 16.11.2009 12:56

ei usu, ei pinguta neid ülemäära, aga tabamus lihtsalt oli nii täpne ja õige nurga alt. Aga seal oli pidevalt mingi maadlus, nii et see raja osa võiks kuidagi muutuda! Kõik ei saa hüpekast korralikku pikka hüpet ja maandubki auto sirge peale!

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 16.11.2009 14:53

See hüpe on oma profiili poolest vaieldamatult Eesti parim. Tublid rajaomanikud mujalt võiksid käia ja selle hüppe profiili kopeerida - viskab auto väga hästi :wink:

Eks sattusin ise ka ühel korral sinna hüppe "taha" maha Taivole jalgu, kuid ega see mingi suur probleem tegelikult pole - vähemalt buggy klassis. Tagaveoliste ilma pidamiseta autodega ehk suurem mure, kuid...

Võibolla hüppe lõpust seda jätkata üle all oleva rajaosa võrgu abil nagu siin...
Pilt
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

Kasutaja avatar
Sandervend
Postitusi: 76
Liitunud: 12.10.2008 23:09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Sandervend » 16.11.2009 16:13

Võrk ei toimi 1/10 puhul. Ja ei ole seda kohta praegu vaja muuta.
Kyosho Lazer ZX-5 võistlusvalmis ja tuunitud , HotBodies Cyclone D4 WCE, Robitronic Mantis x2,HPI MT2 18SS, Robitronic Protos, Mingi onroad asi on ka.
[img]http://img167.imageshack.us/img167/9571/foorumisignahu7.jpg[/img]

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 16.11.2009 17:46

1:10 nii väike, et kukub läbi võrgu silma ;) ? Eks neid võrke ole erinevaid! Küll ta toimiks, kuid ega väga karjuvat vajadust hetkel tõesti ei ole. Kuid, kui teha, siis selline võrgu lahendus oleks tõenäoliselt toimiv.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

Kasutaja avatar
R0mm
Postitusi: 1804
Liitunud: 05.05.2007 07:04
Asukoht: Tallinn
Been thanked: 1 kord
Kontakt:

Postitus Postitas R0mm » 16.11.2009 17:54

Mul omal küll selle hüppe juures probleeme väga ei tekkind, välja arvatud üks sõit kui Jörg mu pisikesele bagile kogemata peale astus seal. Ja siis veel paar korda keegi ees oli, aga sain enamvähem mööda manööverdatud.
Kui nüüd sinna sildu ehitada ükskõik mis materjalidest, siis hakkavad pihta uued probleemid sellega, kuidas neid kätte saada, kel õnnestub end võrgu all kuskile kinni sõita.
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu

olerex
Postitusi: 659
Liitunud: 17.09.2006 13:53

Postitus Postitas olerex » 16.11.2009 17:58

Ei ole vaja mingit silda! Lauri jutt puha, thinking too big
Jonas Nahkor

Team Xray

Kasutaja avatar
edvin
Postitusi: 612
Liitunud: 05.01.2008 14:10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas edvin » 16.11.2009 19:45

Uhh, sellisel platool saab olema serv, mis võib väga kergesti ainult tagaratastega pihta saamisel auto katusele visata. St. maanduma peab kas enne serva või peale serva.

motokrosser
Postitusi: 892
Liitunud: 22.09.2005 13:01

Postitus Postitas motokrosser » 16.11.2009 21:09

Mingigi maandumine siiski oleks sweet.
1/10-ga käivad aegajalt päris heledad paugud.

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 17.11.2009 00:40

"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

Kasutaja avatar
parmaat
Postitusi: 140
Liitunud: 14.04.2008 22:54
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas parmaat » 17.11.2009 01:42

ühesõnaga ainult mina siis teen TÜHJA koha pealt kära, et selline suvaline kahe suuna ristumine on täitsa vägev teistele?! Huvitav on aga see, et sõidu ajal kuulsin kogu aeg pukis mingit mula selle kohta, et keegi on seal pikali ja ees, aga ju vist kuulsin siis valesti, sest ainult minul oli ju seal probleem. Teised panevad nagu pohli :lol:
edvin - ja see toru mille peale maandud on parem, kui serv sillal?

Kasutaja avatar
Grim Reaper
Postitusi: 1209
Liitunud: 02.12.2006 00:45

Postitus Postitas Grim Reaper » 17.11.2009 06:23

Rait sa pole ainuke kellel sarnane otsasõit toimus. Ma ka ei saanud hoogu piisavalt ülesse ja maandusin täpselt hüppe taga. Tulemus oli see, et Priit sõitis samasse kohta sisse nagu sulle sõideti ja ülemine turnbukle läks kõveraks kergelt. Hea, et mitte midagi katki ei läinud ja asi toimus eelsõidus mitte finaalis.

Samas ei tea kas see võrgu teema ikka hea mõte on.Keegi sõidab ennast sinna alla kinni ja ega sealt alt pole just kõige toredam teisi välja aidata.
Hüppeid pole ka ju kuhugi lisada .... pärast on samasugune Luige karusell :lol: :lol:
Baltic champion 2015 Large scale 2WD
KONTAKT:555 628 95

reigo
Postitusi: 139
Liitunud: 30.01.2008 20:10
Asukoht: Tallinn/kohila

Postitus Postitas reigo » 17.11.2009 19:07

Tekkis küsimus, kas enam ringi aegu ei näe? Oli tore neid vaadata. Kuid ei ole tingiv vajadus nende järele.

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 17.11.2009 19:17

reigo kirjutas:Tekkis küsimus, kas enam ringi aegu ei näe? Oli tore neid vaadata. Kuid ei ole tingiv vajadus nende järele.
näeb ikka. Hobi.ee uudis muudetud.

Hüpete ja hüppamise kohta:
Ülehüpe on de facto see asi mis peab olema, muidu mina ei mängi. Ülehüppe heaks omaduseks on suurenev kurvide arv erinevas suunas ning efektiivsem pinna kasutus, seega seda muuta ei taha. Silla ideed olen algusest peale vaaginud, ent vaadates kui suhteliselt vähe selles kohas probleeme on võrreldes näiteks üle piirete vastassuunda sõitmisega on sild minuarvates pseudoprobleem. See et mõni auto sellest katki läheb et ta satub kohta kus ta ei peaks olema on siiski minuarvates rohkem sõitja kui raja probleem. Võibolla ma eksin muidugi. + Igasuguste sildade vastu räägib küsimus mis saab siis kui keegi sinna alla jääb.

Väike hüpekas mis kuuga lisandus tundub mulle just selle kohana kus ringiaeg kas tehakse või ei tehta, sest selleks, et olla täpselt paigas järgneva kiire parema ja terava vasakkurvi jaoks peab teda tabama ikka väga täpselt õigest kohast ja õige kiirusega.

Raja profiil: Saab järgmiseks korraks kindlasti muudetud ning pigem saab see tehtud varem kui hiljem. Ehkki ma pean ausalt tunnistama et teda kuidagi muuta on väga keeruline sest mulle isiklikult imponeerib ta täpselt sellisena nagu ta praegu on :)

Võistluste kohta: Väga meeldiv on kuulda jäägitult positiivset järelkaja ning ma luban, et neiudega selle hooaja üllatused ei lõppe vaid jagub nii mõndagi ka eelseisvatele etappidele.

Mis mind isiklikult hämmastas oli üllatavalt väike osalejate arv 1:10 stock klassis, mis on ühtlasi ka see asi millele ma ei suuda põhjendust enda tegudest/tegemata jätmistest leida. Loodetavasti oli tegu halbade juhuste kokkulangemise ning ajutise tagasilöögiga. Hämmastavalt suur oli osalejate arv 1:10 modified klassis, kellest paljud oleksid minu isikliku arvamuse kohaselt võinud alustada hoopis stockis. Aga vaba maa ja igaühel on õigus ise otsustada.

Kehvasti läinud asjadest veel: Lauri, ma tegelikult ka mõtlesin sinu ja pildistamise peale, aga võtan omaks süü selle üle, et ei kontrollinud Jaanuse toodud prosede töökorras olekut, sest enne nad ju töötasid. Valgust oli tegelikult plaanitud piisavalt et häid pilte saada. Aga ütleme nii et mis valesti see uuesti :) Vaesed piigad jäid ka haigeks, aga tänu Jonasele ja tema puhurile peaks järgmisel korral soem olema. Eks ma siis lähen ja kostitan neid piparmünditeega vahepeal. Tagajärgede eest peab ju vastutama, olgu see kui ebameeldiv tahes :)

Aga kõik muu paistis sujuvat ning tundus lahe. Nüanssides arenemisvõimalusi on veel muidugi meeletult.

Ahjaa, ja üks asi veel. Kui oled vanuses 35+ siis pane enda vaim pühapäevaks (13.detsember) valmis ;)
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

Kasutaja avatar
parmaat
Postitusi: 140
Liitunud: 14.04.2008 22:54
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas parmaat » 17.11.2009 23:02

miks sinna silla alla keegi kinni jääb? See on ju peaaegu sirge?! Ja Rando, vihjata sellele, et mina olin seal kus poleks pidanud, siis mõte, et juhtida hüppealune liiklus hüppele lähemale, oligi pakutud just seetõttu, et ratta kaotasin ma toru juures, kus mingil arusaamatul põhjusel üks sõitja üritas oma kurvi raadiust lühendada, sõites trajektooril, mis kuhugi ei vii ( aga osad maanduvad just selles kohas!).
1:10 stocki vähene huvi - rada on enamus sile pind ja seoses sellega, et midagi tehnilist pole, siis ei olnud ka eriti huvi rohkem aeglase autoga sõita. Ei oska teiste kohta öelda, aga lihtne rada aeglase autoga on natuke igav!

männikmees
Postitusi: 663
Liitunud: 30.03.2007 12:47
Asukoht: helsinki-vantaa-espoo

Postitus Postitas männikmees » 17.11.2009 23:29

vöistlus oli vägev ja kiitus eestvedajatele !

paremaks vöiks teha :¤ suur hype teeb haiget suurele mudelile kui
maandud rajapiirdele (kui muudetakse rada ,siis saaks äkki sellega arvestada) 8)
¤ väga paha kui rajamehhaanikud on: kurdid, pimedad, laisad, uimased, rumalad (mudel visatakse suvaliselt rajale-mitte söidusuunas) 8)
¤ tore kui oleks autasustamisel alati fotograaf (kasvöi fotokas millega pildistada) 8)
¤ autasustamistelk peaks olema veel soojem siis vötaks neiud soojendusdressi ka maha :wink:
¤ Grimm-i bagile lisada +5kg et tal nii libe poleks :lol:
ilma mudelita Targutaja

Kasutaja avatar
tony012
Postitusi: 786
Liitunud: 29.12.2006 12:22

Postitus Postitas tony012 » 18.11.2009 09:23

Võrdle näiteks Käveri 1:0 modi ringiaegu ja stock ringiaegu... mismõttes see stock siis niii aeglane on?

parmaat kirjutas: 1:10 stocki vähene huvi - rada on enamus sile pind ja seoses sellega, et midagi tehnilist pole, siis ei olnud ka eriti huvi rohkem aeglase autoga sõita. Ei oska teiste kohta öelda, aga lihtne rada aeglase autoga on natuke igav!
Associated RC10 B74.1
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 18.11.2009 11:01

Õnnitlused Taivo, Siim ja Kuldar. Olete Neobuggy esilehel.

http://www.neobuggy.net
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

Taits
Postitusi: 591
Liitunud: 12.11.2005 22:01
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Taits » 18.11.2009 12:40

Oh, õudu. Härra ei jõua nüüd neid naisfännide horde endast eemal hoida. Telefon on pidevalt punane ja piltilusad tüdrukud saadavad siivutuid kirju ja pilte. Aga ma ei jõua ju igale poole. Ja nüüd veel nii kuulus. Raske on see mudelisti elu, et ma nii ilus olen ja nüüd ka ülemaailma kuulus. Järgmisel aastal Euro B´l lased kaasvõistlejad härra aupaklikult igas kurvis mööda ja annavad teed. Isegi Keilia teeb silma ja püüab härra tähelepanu võita, mitte vastupidi.
Burn more fuel!

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 18.11.2009 12:45

parmaat kirjutas:1:10 stocki vähene huvi - rada on enamus sile pind ja seoses sellega, et midagi tehnilist pole, siis ei olnud ka eriti huvi rohkem aeglase autoga sõita. Ei oska teiste kohta öelda, aga lihtne rada aeglase autoga on natuke igav!
Juhtusin seda 1:10 modi terve päeva kõikides sõitudes mehhaniseerima. Rada igavaks tembeldada 1:10 sõitjate poolt on küll väheke ülepakutud. Ei näinud ma rajal ühtegi meest, kes oleks suutnud selle raja igavaks sõita. Minumeelest jagus enemikes kurvides põnevust, sest igal ringil läbiti kurve erineva trajektooriga - see ju küll igav pole :roll:

Pigem olid 1:10 sõitjatel rehvid valed, pidamist vähe ning seaded täiesti mööda ehk siis lihtsalt ebameeldiv sõita? Jah, rada ongi "flat" ning tuleb nö onroad seadet kasutada. Trennis sai tõdetud, et kui autol vähekenegi mingi seadistuselement mööda on, siis sõitmine väga piinarikas. Täiesti usun, et heas seades ja heades kätes 1:10 stock masinaga oleks 1:10 modi võinud vabalt ära võita. Niiet ei saa ka aru, miks stocki ei sõideta. 17-keeru mootor on ju tegelikult väga kiire.

Ega see siis lahenus pole, et kui kurvides ja sirgetel pidamist pole ning sõita ebamugav - paneme kõik kohad hüppeid täis ;) Mina küll naudin olukorda, kus seadel on suur tähtsus ja vähegi vale rehviga on võimatu sõita (Taivo on mingi müstiline erand!). Offroadis sellist olukorda pole varem Eestis olnud.

Minu 2 senti.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

Kasutaja avatar
Toomased
Postitusi: 307
Liitunud: 07.09.2008 08:51
Asukoht: Laagri

Postitus Postitas Toomased » 18.11.2009 21:22

Taits kirjutas:Oh, õudu. Härra ei jõua nüüd neid naisfännide horde endast eemal hoida. Telefon on pidevalt punane ja piltilusad tüdrukud saadavad siivutuid kirju ja pilte. Aga ma ei jõua ju igale poole. Ja nüüd veel nii kuulus. Raske on see mudelisti elu, et ma nii ilus olen ja nüüd ka ülemaailma kuulus. Järgmisel aastal Euro B´l lased kaasvõistlejad härra aupaklikult igas kurvis mööda ja annavad teed. Isegi Keilia teeb silma ja püüab härra tähelepanu võita, mitte vastupidi.
Raske on olla ilus mees! :D :D :D
yokomo b-max 2, team associated b4.1, team associated rc8

Kasutaja avatar
parmaat
Postitusi: 140
Liitunud: 14.04.2008 22:54
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas parmaat » 19.11.2009 00:06

igavaks tembeldasin raja ma peale esimest võistlust, sõitsin 15 keeruga ja ikka enamuse ajast pidi sõitma gaas põhjas. Seda ma mõtlengi tehnilise osa all, et oleks siis seal tagumistes kurvides vaja vahepeal pidurdada või tugevamini gaasi anda (et üle hüpata millestki näiteks). Aga sealt sõidad lühikese trajektooriga läbi ja siis gaas põhja pikaks ajaks. Pigem siis ukerdan juba modiga, millega ei saa gaasi põhja niisama lihtsalt lükata. Modiga on seetõttu ka huvitavam, sest ei ole üldse lihtne sõita :o , eriti kui auto on off-road seades. Lootsin, et tehakse rada hüppelisemaks, aga jäi saue onroadiks kahjuks. Maitse asi!

Kasutaja avatar
R0mm
Postitusi: 1804
Liitunud: 05.05.2007 07:04
Asukoht: Tallinn
Been thanked: 1 kord
Kontakt:

Postitus Postitas R0mm » 19.11.2009 08:55

Ma omaltpoolt toetaks teooriat, et modiga on mõnus. Põhjagaasiga sõitmisest on asi kaugel, seda saab hetkeks rakendada vaid sel ainsal sirgel, ülejäänd on vähemalt 2wd mudelit juhtides üsna vähese gaasiga ja küllaltki tehniline, et õigesti kurve sõita, mis mul veel näiteks kaugeltki ideaalselt ei õnnestu, seega arenguruumi on. Samas tuleb juba oluliselt paremini välja kui varem. Eriti heaks on läinud tagumise otsa kurvide sõitmine, mida õnnestub päris ideaaltrajektoori jälgides läbida. Kohati muidugi kukuvad ka liiga suured poognad välja, aga asi edeneb. Samuti on märgata ringiaegades olulist stabiilsuse kasvu, mida näiteks veel suvel eriti ei olnud. Kuni ma kõiki ühe ringi aegu poole sekundi sisse ei sõida, sinnamaani vist veel rada igavaks ei hakka nimetama. Hetkel ei oska ka hüpetest puudust tunda, kuna rajal on kurv kurvi otsa ja kurvitamine pakub juba piisavalt tegevust. Peasirgele küpete lisamine oleks ilmselt paha, kuna kohe raja ääres on täiesti juhuslikult mingid väljaulatuvad konstruktsioonid, kuhu end saaks jube mõnusalt katki hüpata.
Mingite elementidega võiks ju raja siledust kuskil konarlikumaks teha, aga mingeid selliseid a la kicker Lattik küll vist kuskile ära ei majuta?
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu

Kasutaja avatar
Grim Reaper
Postitusi: 1209
Liitunud: 02.12.2006 00:45

Postitus Postitas Grim Reaper » 19.11.2009 10:23

Ega keegi pildi tegijatest ei taha oma JPEG'sid ehk jagada pühapäevast ?? :)
Baltic champion 2015 Large scale 2WD
KONTAKT:555 628 95

Kasutaja avatar
parmaat
Postitusi: 140
Liitunud: 14.04.2008 22:54
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas parmaat » 19.11.2009 19:10

no vot Romm, nagu sa ütlesidki, et tulevad kurvid ideaaltrajektooril juba enam vähem. No aga see on ju on-road, nagu sauel, aga kass Wintercupi mõte pole mitte olnud ikka off-road hooaja jätkumine?`Või olenmillestki valesti aru saanud :oops:

ahti
Postitusi: 138
Liitunud: 15.06.2006 23:18
Asukoht: siin ja seal

Postitus Postitas ahti » 19.11.2009 21:33

Taits kirjutas:Oh, õudu. Härra ei jõua nüüd neid naisfännide horde endast eemal hoida. Telefon on pidevalt punane ja piltilusad tüdrukud saadavad siivutuid kirju ja pilte. Aga ma ei jõua ju igale poole. Ja nüüd veel nii kuulus. Raske on see mudelisti elu, et ma nii ilus olen ja nüüd ka ülemaailma kuulus. Järgmisel aastal Euro B´l lased kaasvõistlejad härra aupaklikult igas kurvis mööda ja annavad teed. Isegi Keilia teeb silma ja püüab härra tähelepanu võita, mitte vastupidi.
Ma arvan, et martin lee vaatab ka nüüd taitsi poole ila suunurgast tilkumas (taits 2008 euroB 8) )

Kasutaja avatar
Toomased
Postitusi: 307
Liitunud: 07.09.2008 08:51
Asukoht: Laagri

Postitus Postitas Toomased » 19.11.2009 23:18

parmaat kirjutas:no vot Romm, nagu sa ütlesidki, et tulevad kurvid ideaaltrajektooril juba enam vähem. No aga see on ju on-road, nagu sauel, aga kass Wintercupi mõte pole mitte olnud ikka off-road hooaja jätkumine?`Või olenmillestki valesti aru saanud :oops:
Kogu minu lugupidaamise juures ei saa ma Sinust hästi aru.Kõigepealt Sa virised,et hüpe on paha ja sa ei suuda piisavalt kaugele hüpata.Järgmises postituses kirjutad,et rada on liiga sile ja sellepärast igav.Kumba Sa siis tahad? Minu meelest on tiba ebaviisakas viriseda inimeste kallal,kes on selle raja valmis ehitanud ja mitte vähe vaeva näinud,et kõigil oleks võimalus talvel kuskil võistelda.Ma usun,et korraldajad võtavad rõõmuga vastu Sinu abikäed,kui Sa tahad aidata rada paremaks,huvitavamaks,mõnusamaks muuta. :roll:
yokomo b-max 2, team associated b4.1, team associated rc8

Taits
Postitusi: 591
Liitunud: 12.11.2005 22:01
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Taits » 19.11.2009 23:44

Ma arvan, et martin lee vaatab ka nüüd taitsi poole ila suunurgast tilkumas (taits 2008 euroB 8) )
Eks arvan, et just Martin Lee kaasa kena assopusa vahetab nüüd omanikku. Järgmine kord kui temake mind basseini ääres näeb, tuleb ta just minu lauda, kus härrad tõsisemalt võistluste ettevalmistusega tegelevad, mitte ei putita mudeleid. (2008 euro b) :D
Burn more fuel!

JAN
Postitusi: 661
Liitunud: 22.07.2005 19:58
Asukoht: TARTU

Postitus Postitas JAN » 20.11.2009 13:04

Taits saa ometi kaineks. 8)

Kasutaja avatar
parmaat
Postitusi: 140
Liitunud: 14.04.2008 22:54
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas parmaat » 20.11.2009 15:57

Toomased - loeme ikka teiste kirjutatud teksti ka, mitte hüpe ei ole paha, vaid maandumise kohas ristuvad teed, selles on asi. Ülejäänud rada on nagu on-road, onju nii! Ja silla mõte oli selles, et ometi oleks mõnel hüppel ka maandumise koht (langus)!

olerex
Postitusi: 659
Liitunud: 17.09.2006 13:53

Postitus Postitas olerex » 20.11.2009 17:41

Kas onroad on kõigile nii selge, et seda õppida ei tasu? Ma usun, et paha ei tee ja see rada on üsnagi tehniline. Sellest ei saa ehk aru need, kes sõidavad lihtsalt piirete vahel, mitte mööda trajektoori. See pikk kurv väikse hüppega on üks kõige keerulisemaid kohti üldse meie mudeliradadel.
Jonas Nahkor

Team Xray

Kasutaja avatar
edvin
Postitusi: 612
Liitunud: 05.01.2008 14:10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas edvin » 20.11.2009 18:13

olerex kirjutas:See pikk kurv väikse hüppega on üks kõige keerulisemaid kohti üldse meie mudeliradadel.
Äkki reedad saladuse kuidas peaks ja kuidas ei tohiks seal sõita? Ma tahan ka targaks ja osavaks saada!

Kasutaja avatar
Toomased
Postitusi: 307
Liitunud: 07.09.2008 08:51
Asukoht: Laagri

Postitus Postitas Toomased » 20.11.2009 20:39

parmaat kirjutas:Toomased - loeme ikka teiste kirjutatud teksti ka, mitte hüpe ei ole paha, vaid maandumise kohas ristuvad teed, selles on asi. Ülejäänud rada on nagu on-road, onju nii! Ja silla mõte oli selles, et ometi oleks mõnel hüppel ka maandumise koht (langus)!
Mina lugesingi Sinu teksti ja sain sellest niimoodi aru.Ma olen üsna vilets sõitja,aga isegi mina sain oma tagaveolise stock autoga sealt probleemideta üle.Ja et rada oleks igav kuulen ma esimest korda.Saaksin sellest aru kui Sinu nimel oleks n arv kiiremaid ringe,hunnikus esikohti jne.Ei ole ma kuulnud seda ka Tõnu,Taivo,Rando,Jonase,Raineri,Andrese ,Lauri ega teiste kiirete meeste käest.Aga maitse asi,mulle näiteks ei meeldi Luige.See aga ei tähenda,et see igav rada oleks.Ja minu jutu mõte on selles,et kui mingi asi Sulle ei meeldi,ei tähenda see veel,et see on halb. 8)
yokomo b-max 2, team associated b4.1, team associated rc8

Suletud