3. leht 7-st

Postitatud: 10.10.2009 21:21
Postitas olerex
Mina olen rahul, sain lõpuks ka kone revolutsioneerima :) (käveri hoole ja armastusega kolvi sisse pekstud täkked kulusid lõpuks maha ning 5 kuud talvel õues kondensi kogunud kütusega harjus mootor samuti ära) .
Aitähhsõnad lähevad jällegi Rometile ja akaverile, teadajubamillekõigeeest. Vinni oli tubli ja visa rajamehhaanik minu ja akaveri eest, kiitus ka talle. Rada oli samuti nauditav ja midagi uut jälle, ei saa respektita jätta ka Randot, wintercupi hinge ja vaimu ning pmst eestimaa viimase 7-e crystal'i rehvi omanikku, parim rehv sel rajal siiani! saab kohe varsti proovitud ka losi step pin'id :P

Lehmake, sinu disainikompanii debüütpreemia on väga ilus!

Postitatud: 10.10.2009 21:55
Postitas Toomased
Meie oleme ka rahul. :D Korraldus asjalik,rada äge.Kõige parema mulje jätsid Taivo luuletused,loodetavasti homme kuuleme neid tihedamalt! :D :D :D

Postitatud: 10.10.2009 22:00
Postitas olerex
Jah, Lehmakese luuletused jätsid samuti sügava jälje tänasesse päeva!

Postitatud: 10.10.2009 22:07
Postitas inimene.
Õnnitleks kõiki tänasepäeva võitjaid ja eriti Joonast, kuna sai talle abiks oldud.

Postitatud: 11.10.2009 20:04
Postitas olerex
Palun lisage siia ka pilte, kallid inimesed!


Tänane päev oli ka väga tore, kukkus välja nii, et sain ühe sigaägeda mudeliga korralikult võidu sõita...Openis! tänud eelkõige tänastele konkurentidele.

Postitatud: 11.10.2009 20:09
Postitas Sandervend
Täname kõiki korraldajaid ja konkurente ja muidu niisama ägedat rahvast. Pildid oodatud.

Postitatud: 11.10.2009 20:25
Postitas Toomased
Ühinen Sandervennaga,tänud korraldajatele,konkurentidele ja muidu toredatele ja abivalmis inimestele,keda siin kahe päeva jooksul kohtasime!Tunne sõitudest on kahetine.Hea meel on selle üle,et Kusti suudab väga kiiresti ja korralikult rajal liigelda.Kurb on,et ilmselt hakkab kätte jõudma hetk,kus tema vajadused hakkavad ületama meie võimalusi.Aga kohtume järgmisel korral! :D

Postitatud: 11.10.2009 20:57
Postitas RandoM
Tulemused on HOBI.ee lehel ka väljas.

Lahe oli näha kõiki kihutamas. Mina igatahes nautisin täiel rinnal mõlemat päeva. Igasugused ided ja mõtted mida võiks paremini teha või millele lihtsalt rohkem tähelepanu pöörata palun saata aadressil rando@hobi.ee.

Tänama kedagi enam ei hakka. Häid inimesi on selleks lihtsalt liiga palju.
PS: Ja eriti õnnelik võin ma muidugi rajarekordi (15,77sek) üle olla :)

Postitatud: 11.10.2009 21:32
Postitas T-TEAM
Tore võistlus oli. Esimese off-road sõidu kohta läks Raidol ju igati hästi.
Suur tänu Edvinile ja Randole akude eest! Loodame ka järgmistel sõitudel konkurentsi pakkuda.

Postitatud: 11.10.2009 21:42
Postitas Taits
Ideena mina näituseks laiendaks väheke noorte sõitu. Nimetaks selle ümber näiteks "junnid ja sennid". Ehk, võistleja peab täitma ühe või teise kriteeriumi:
1) olema alla 14 aasta noor(nagu praegu oli, oli vist see piir 14)
2)olema üle 40 aasta vana
kõik, kes sinna vahele jäävad ei tohi sõita. Mida arvate, vanakesed?

Ja muidukuulajatele ei lugenud rohkem luuletusi, sest need oleksid sisaldanud natuke liiga palju inetuid sõnu.

Postitatud: 11.10.2009 21:52
Postitas edvin
Meil oli väga lahe päev, usun et Miku sai väga vägeva energialaksu! Väga mõnus aga kiire oli!


Lubjakate klass oleks tore! Aga kuidas seda aga ajakavasse mahutada - ei tea. Korra käis peast mõte läbi et lubjakad võiksid alustada 1/8 autodega varem, enne 11 näiteks. Saaks autosid testida ja noorte jaoks kiiresti midagi veel ümber seadistada.

Postitatud: 11.10.2009 22:10
Postitas lauri
http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... cup-2010-1

Au ja kiitus korraldajatele ehk Rando ja co! Väga kiiduväärt ettevõtmine. Loodame, et rajale nüüd liiga palju uusi hüppeid, pesulaudu ja prevresusi ei teki :wink: Rada praegusel kujul mõningate täiustega on väga äge!

Postitatud: 12.10.2009 08:19
Postitas tony012
Lauri: tuleb lihtne 6 osaline (iga osa koosneb 2 või 3-st väikesest hüppekesest) rütmikasektsioon, 3 stopperit ja mõned pumpsud, mis sõitjatel uinuda ei lase raja igavates kohtades... ajaa... ja siis ikka üks suur hüpe kaa... Midagi muud eriti muutma ei hakka...

OK Nali... ;)

Ilmselt natuke teeme pumpse ja siis vaatab... üritaks ringiajale paarkümmend % otsa sättida...

Postitatud: 12.10.2009 10:03
Postitas Alpro
minul oli väga lõbus 8)

ma olen ka meelitatud, et minu panust pandi tähele mõlemal päeval, ja siin kohal ütleks kõigile tänajatele vastu: Aga palun!

alustaks siis laupäevast:
3-e esimese eelsõiduga tulid enamvähem kõik raja nõrgemad kohad välja ning peale seda kui Rometiga Luigelt vaipu toomas käisime sai rajale ka suurejooneline inspektsioon ja tugevdustuur koos Sildver Racing Team-i noorema liikmaga tehtud. Peale seda tuuri sai ka suure suuga välja lubatud: "Rada püsib ja keegi ei suuda midagi dramaatilist teha, isegi Large Scale 4WD" ja teate mis, JA NII ONGI :lol:
paaris kohas peaks järgmiseks korraks vaibad "üle lappima" või siis lausa kokku sulatama aga need on juba pisidetailid võrreldes selle suure ja VÄGA kiirelt valminud raja juures.
Minu meelest olid kõik ääretult tublid, lihtsalt kes jõudis rohkem kes vähem ja lõppkokkuvõttes sai kõik tehtud.

Laupäeva kogemustest:
Osaleda võistlusel mitte sõitjana on täiesti teistsugune kogemus! soovitan kõigile kasvõi korra võistluspäeva näha "raja kõrvalt"
Hr. Indrek Vallnerile sai oldud tankijas 1/8 Buggys, rääkisin suure suuga, et esimest korda olen tankija aga meenus, et kunagi ammu olin smale härrale ka Tartu rajal tankija.... khmmm... siis polnud aga kordagi tankida vaja, ma olin mudeliga jooksupoiss kuna tal auto suri nii palju välja, et selleks hetkeks kui "Wolla" otsustas rajalt lahkuda polnud kütuski otsa saanud :lol: Seekord aga palus sõitja mul sisse kutsuda ta iga 4 minuti tagant mis tundus jõle lühike aega, sai arvutatud ja riskitud aga mõõtsime välja, et 8 minutit on siiski kindel aeg selle autoga sõitmiseks antud seades. (auto ei surnud ka kordagi ;))

ja selle päeva lõpuks olin ma nii väsinud, et kõige magusamat osa; autasustamist, ma vaadata ei jõudnudki

Pühapäev:
...algas nii, et olin rajal enne 9-t ja vahetasin külmas "soojas" ruumis riideid ning sellest hetkest hakkas ka väga külm, seetõttu sai ka pruugitud "natuke" puhast rummi mida provaidis üks inimene kelle nimelist hüpet kõik tarbisid 2 päeva vältel väga aktiivselt. Nii saabus soe tunne ja päev oli juba ammu alanud.
Kuna sel päeval osalesin ka ise võistlejana siis oli vaja auto ehitada nii, et kõik kestaks ja oleks probleemitu, DuckTape tuli ka seekordki abiks ja võisin rahulikult olla rajmehaanik ka siis kui ma seda olema ei pidanud, ma arvan, et ma ei valeta kui am ütlen, et suure enamuse eilsest päevast olin ma rajal mehaanikuna :D, meie kõigi suurlemmik luuletaja/rajkohtunik/kommentaator isegi määras mind vabatahtlikuks mehaanikuks ühes sõidus ;) kuna aga rada kestis (loe eelnevat peatükki, seal on antud lubadus) siis võisin olla mehaanik, sõitja või alkohoolik, kõik said rada nautida.

nii nagu peakorraldaja mainis oli tõesti Openi sõit väga vaatamist väärt, oli üleüldse üks väärt sõit, 3 erinevat autot, kui ma ei eksi siis kõik kolm ka erinevalt tootjalt?, ja niiiiiii tasavägine ja pingeline, lihtsalt tahaks öelda selle klassi sõitjatele aitähh, et näitasite seda show-d!!!

enda sõiduga (arvestades minu adekvaatsuse indeksit) olen rahul 2-2-1, kahju, et Rait viimases sõidu katki läks, ma just sain rütmi ja püsisin tal poole ringiga ilusti eest :roll:
aga tänaks kõik enda klassi konkurente ja mainiks veelkorra, et see on ääretult lahe ja mõnus klass! (ärge unustage, et 2WD autot oskavad ka hüpata;))



ja üldkokkuvõttes ütleks, et kõik oli fain ja tshill


ja mõned takistus sektsioonid on kindlasti tulemas! (isegi kui Rando veel nii ei arva :twisted: :twisted: :twisted: )

Postitatud: 12.10.2009 10:09
Postitas edvin
Alpro kirjutas:ärge unustage, et 2WD autot oskavad ka hüpata
Ja keeravad hästi ja ei kisu üldse külge ette ja et MärtentunedŽ 17T mootor on väga tegija. Täiesti huvitavad ja üllatavad avastused.

Postitatud: 12.10.2009 10:22
Postitas RandoM
Vana bemmimees teab juba ammu - Tagavedu, kindel edu.

Postitatud: 12.10.2009 19:15
Postitas T6nuT
noo jõudsin ka siis lõpuks koju arvuti ette.
Talutav võistlus oli, hüppeid tahaks ja kruusa.
Aga igatahes suured tänud käverile konkurentsi eest :) muidugi tulede show oli ka oma ette kino. Suured tänud ka raja eest mis on tegelikult hea kui alati saab paremini.
Aga autasustamisest pilte?

Postitatud: 12.10.2009 19:20
Postitas Sandervend
Rando pane oma hõbedase fotoka pildid ülesse :D

Postitatud: 12.10.2009 20:17
Postitas fireTeam
nii nüüd olen arvuti taga ja saan kah kirjutada.
laupäeval ei olnud kohal kuna ei olnud klassi mida sõitagi aga pühapäeval olin ikka küll.
väga lahe ja mõnus päev oli.raja kohta siis nii palju et jah paar hüppet võiks küll olla rohkem ga muidu väga OK üritus.truggy klassis pakkus kõva konkurentsi tõnis ja (tema nime ma ei tea) see kes esimeseks tuli.truggy finaalis oli u 3-4 min sõita ja siis tõnisel midagi juhtus(ei tea mida) ja sain natuke edumaad kuid kohe peale seda ka endal auto esiõõts läks :lol: .
muidu tegelt 3 koht sest ainult 3 võistlejat oligi :D
suured suured tänud peakorraldajale Randole,Taitsile,Tõnisele,Märtenile ja muidugi ka kõikidele teistele.

kristjan narusk

Postitatud: 13.10.2009 15:12
Postitas motokrosser
Trenn on mis kellast?
Lauad on?

Postitatud: 13.10.2009 15:15
Postitas Sandervend
Narusk , iseendale tegid ikka ära :D, aga muidu see tundmatu olin mina.

Postitatud: 21.10.2009 22:52
Postitas RandoM
Lauri galerii lõpus on ka minu fotokaga tehtud autasustamise pildid.

http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... 0-1&page=6

Postitatud: 27.10.2009 20:28
Postitas Arps

Postitatud: 27.10.2009 23:15
Postitas fireTeam
Kas 1:8 offroad youth ei peaks mitte tasuta olema,või oli ainult esimene etapp tasuta?

Postitatud: 28.10.2009 00:08
Postitas RandoM
Peaks ja on, väike näpukas sattus sisse. Tänan tähelepanu juhtimast.

Postitatud: 31.10.2009 12:05
Postitas RandoM
Kohustuslik lugemine võistlejale:
http://www.hobi.ee/content/view/259/40/

Postitatud: 31.10.2009 20:53
Postitas rallyart
http://register.modelcar.ee/?action=eve ... odelid=239

Läti ka juba eestisse võistlustele roninud ;)

Postitatud: 01.11.2009 09:02
Postitas äge marten
ma vist tulen 2. etapiks 1:10 mody ja vb ka open. :wink:


ja selline küsimus ka et kas openis sõidavad kõik kes tahavad?
ma olen kuulnud et 1:10 ja väiksemad on open.

EDITED:igaks juhuks küsin üle et kas noorte klassis saab tasuta sõita?

Postitatud: 01.11.2009 09:41
Postitas Toomased
rallyart kirjutas:http://register.modelcar.ee/?action=eve ... odelid=239

Läti ka juba eestisse võistlustele roninud ;)
Nad on siin kogu aeg käinud,nagu ka meie seal.Mida rohkem võistlejaid,seda parem. :D

Postitatud: 01.11.2009 09:57
Postitas rallyart
äge marten kirjutas:ma vist tulen 2. etapiks 1:10 mody ja vb ka open. :wink:


ja selline küsimus ka et kas openis sõidavad kõik kes tahavad?
ma olen kuulnud et 1:10 ja väiksemad on open.

EDITED:igaks juhuks küsin üle et kas noorte klassis saab tasuta sõita?
Open on kuni 1:8 nii,et tule julgelt :D
Noorte sõit on ikka traditsiooniliselt tasuta nagu olen aru saanud.

Aga edu võistlustel ;)

Postitatud: 01.11.2009 17:07
Postitas äge marten
ainuke asi noorte sõidus on ju ainult 1:8 autod ja ma sõidan 1:10

Postitatud: 01.11.2009 19:33
Postitas Toomased
Sõidavad 1:10 ka,ära karda,tule julgelt! :lol:

Postitatud: 01.11.2009 20:07
Postitas rallyart
Maksimaalne suurus lubatud, on 1:8! tule, aga tule. Keegi ei keela ;)

Postitatud: 01.11.2009 20:46
Postitas fireTeam
Mhm,tule aga julgelt ,1:10 ongi lahedam sõita! :P

Postitatud: 01.11.2009 20:48
Postitas Sandervend
Ei oska küll praeguse raja olu järgi öelda kuna rada vahepeal natuke muudeti aga 1:10 oli kohati kas kiirem kui 1:8 või siis vähemalt samakiire.
Ja muidugi on alati võimalik laenata mõnelt teiselt võistlejalt autot.

Postitatud: 01.11.2009 20:51
Postitas fireTeam
No nää ,saadki 1:10 kiirust ka arendada :)

Postitatud: 01.11.2009 21:06
Postitas äge marten
esimest korda lähen rajale niiet ma arvan et päris täis gaasiga koguaeg ei sõida :lol: aga kui ma õieti aru olen saanud siis eelmüügist pilet vms ostes ja lauda rentides tuleks mul kokku 325.- kui ma sõidan 1:10 mody ja noored

Postitatud: 01.11.2009 21:13
Postitas rallyart
375.- ikka, sest 1/10 on 350.- ja laud 25.- , Ole tähelepanelik ;)

Edit: Vabandust, ei vaadand, et mõtlesid eelmüügi piletit :lol:

Postitatud: 01.11.2009 21:18
Postitas äge marten
okey tänan nüüd on kõik läbi ja lõhki selge küsisin ikka igaks juhuks üle :wink: ega see paha tee :D

Postitatud: 01.11.2009 21:26
Postitas edvin
äge marten kirjutas:okey tänan nüüd on kõik läbi ja lõhki selge
Tee jälgimäel enne võistlust törts trenni, rahuned maha ja saad enda ning auto nõrgimad kohad teada. Hea kui esimene trennipäev ei oleks reede enne võistlust, siis on kõik liikurid rajal koos ja väiksemate autode sõit kujuneb rohkem ellujäämiskursuseks. Raskete autode juhid võivad olla ükskõik kui hoolikad aga juhuse vastu ei saa.

Postitatud: 01.11.2009 21:30
Postitas rallyart
Tõsi ta on, olen ise mitukorda bajaga reedel seal käinud, ja ei ole hea elu nendel väikestel ;)

Postitatud: 01.11.2009 21:30
Postitas äge marten
mul ei ole vist reedel aega sinna sõita aga kas enne võistlusi ei saa teha?

Postitatud: 01.11.2009 21:33
Postitas rallyart
Enne võistlusi, on igal klassil treeningud ja eks need kvalifikatsioonid võid ka treeningutena võtte, sest väljalangemisvõimalus on väga väike, pole sõitjaid lihtsalt!

Postitatud: 01.11.2009 21:37
Postitas äge marten
hea küll siis ei ole karta et ei saa natuke rada ja mida kõike veel õppida

Postitatud: 13.11.2009 10:07
Postitas R0mm
Närimiseks üks idee. Võimalik, et varem kuskil arutletud, kuid avalikult mitte.

Mul oli see muidugi juba enne esimest võistlust, kuid nüüd on asi saanud toetuspinda lähtuvalt elust enesest.

Jutt käib nimelt 1/10 Stock klassist, mida seekord hakkab sõitma ilmselt 0-1 inimest. Idee on muidugi hea lasta algajad sõitma odavate masinatega, aga tundub, et pole väga huvi selle vastu.

Samas on meil üks 1/10 klass, mis on igavene segapudru ja mille saaks liigitada kaheks grupiks ühe oliulise "liigitunnuse" järgi - vedavate rataste hulga!

Seega minu ettepanek on lahku lüüa 2wd ja 4wd eraldi klassidesse ja kaotada stock 1/10 klass. Sealjuures mootorid, akud jms mõlemas klassis piiranguteta. Seal rajal pole tõesti vahet kas sõidetakse 17 keeruse harjadega mootoriga või 5.5t harjadeta mootoriga (loomkatsetega tõestatud). Lõpuks on ikka oluline see maagiline element, mis pulti hoiab.

Ma arvan, et seda teooriat toetab praeguse seisuga 7 2wd mudelit, mis end on 1/10 klassi reganud millele lisandub ilmselt veel 2 tk stock klassist. 4wd on siin lausa vähemuses (hetkel 4 registreerunut) seega 2wd võiks ju väärida eraldi äramärkimist.

Arvamusi?

Postitatud: 13.11.2009 10:43
Postitas edvin
Mujal maailmas on samuti vist 1/10 jagatud kaheks vedavate rataste arvu järgi?

Libedal Jälgimäe rajal võimas mootor annab eelise tõepoolest ainult peasirgel, seda eriti tagaveolise puhul. Seega mootorid võiksid tõesti vabad olla.

Postitatud: 13.11.2009 17:36
Postitas rallyart
Raido Tsekenjukil vast veab, ainuke 1:10 Stock klassi esindaja :lol:

Postitatud: 13.11.2009 18:11
Postitas villu18
1/10 electric, 2wd ja 4wd lahku.

Postitatud: 13.11.2009 18:52
Postitas Sandervend
Ei ole vaja siis ei ole sõitjaid, neid niigi vähe, kõik tühistavad vaikselt.

Postitatud: 13.11.2009 19:34
Postitas edvin
Jalgeall lirtsuv vesi väljub nina kaudu... Põhjustades mõningat põlemistemperatuuri tõusu...

Kogu elektroonika on 1/10 stocki asendussõitja jaoks valmis pakitud! Elame näeme.


PS! Olen ikka veel Rommi pakutud 1/10 klasside ümberkujundamise poolt!