EAMK rahvaloendus
EAMK rahvaloendus
Seoses EAMK tibude lugemisega riikliku toetuste arve pidamise tarvis oleks äärmiselt kasulik omada täpset nimekirja aktiivsetest mudelistidest. Minu poole pöörduti palvega, et ma annaks transpondri ostnud isikute nimekirja, et selle näol saada hea ülevaade aktiivsetest raadiomudelistidest, keda EAMK varem võibolla ei teadnud (off-roaderite hulgas on neid päris palju).
Kuna ilma osapooltelt luba küsimata ei tohi kolmandatele osapooltele tehingu teinute andmeid avaldada siis küsingi teie luba avaldada ostjate päris nimed (foorumi omad on avalikult näha juba).
Ma usun, et kõigil neil, kes foorumis avalikult tellisid, pole selle vastu midagi siis pigem ootaks nende isikute märgu andeid, kes selle vastu on.
Asjaga on tegelikult ka mõnevõrra kiire - kui kellelgi on vastu siia andke ruttu endast PS'iga märku.
Taustast veel niipalju: riigi jaoks on igati positiivne kui mudelismiga tegelevate isikute arv kasvab. See näitab, et isikud tegelevad arendavate tegevustega pigem kui nõela otsa minekuga ja mida rohkem inimesi tegeleb arendava tegevusega seda rohkem on riik valmis oma õlga sellele alale alla panema.
Kuna ilma osapooltelt luba küsimata ei tohi kolmandatele osapooltele tehingu teinute andmeid avaldada siis küsingi teie luba avaldada ostjate päris nimed (foorumi omad on avalikult näha juba).
Ma usun, et kõigil neil, kes foorumis avalikult tellisid, pole selle vastu midagi siis pigem ootaks nende isikute märgu andeid, kes selle vastu on.
Asjaga on tegelikult ka mõnevõrra kiire - kui kellelgi on vastu siia andke ruttu endast PS'iga märku.
Taustast veel niipalju: riigi jaoks on igati positiivne kui mudelismiga tegelevate isikute arv kasvab. See näitab, et isikud tegelevad arendavate tegevustega pigem kui nõela otsa minekuga ja mida rohkem inimesi tegeleb arendava tegevusega seda rohkem on riik valmis oma õlga sellele alale alla panema.
Viimati muutis tomkar, 15.11.2007 09:50, muudetud 2 korda kokku.
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB
Siin ja edaspidi mudelist = automudelist
Aktiivsus pole ainumane ja primaarne kriteerium, pigem see et palju meid siis ikkagi on. Ponderi hankinu on suure tõenäosusega aktiivne mudelist, kuid kõhklejaid/kahtlejaid on hulgim.
OK! Pekske nüüd mind ja avaldage oma arvamist.
PS! Ehk peaks sellest tegema omaette jutulõime? JA siis EAMK teemalised postitused siit sinna kolima?
tomkar kirjutas:Seoses EAMK tibude lugemisega riikliku toetuste arve pidamise tarvis oleks äärmiselt kasulik omada täpset nimekirja aktiivsetest mudelistidest.
Aktiivsus pole ainumane ja primaarne kriteerium, pigem see et palju meid siis ikkagi on. Ponderi hankinu on suure tõenäosusega aktiivne mudelist, kuid kõhklejaid/kahtlejaid on hulgim.
Tundus kõige kiirem ja täpsem viis aktiivsete mudelistide nimekiri kokku saada.tomkar kirjutas:Minu poole pöörduti palvega, et ma annaks transpondri ostnud isikute nimekirja, et selle näol saada hea ülevaade aktiivsetest raadiomudelistidest, keda EAMK varem võibolla ei teadnud (off-roaderite hulgas on neid päris palju).
Pigem nii et kas "kitseke toihib ikka teid üle lugeda"! Tegelikult on mulle enadle veel hetkel selgusetu kas ja kui oluline on selle nime juures isikukood (ilmselt ainus isikut üheselt tuvastav identifikaator), ehk olete seejuures nii lahked ja avalikustate ka oma isikukoodi, või vähemalt sünniaja.tomkar kirjutas:Kuna ilma osapooltelt luba küsimata ei tohi kolmandatele osapooltele tehingu teinute andmeid avaldada siis küsingi teie luba avaldada ostjate päris nimed (foorumi omad on avalikult näha juba).
PS! Rikkaks selle riigi toetusega ei saa, pigem on mõni algaja noormudelist see kellel sellest kasu tuleb (stardi/osavõtumaksu dotatsiooni näol näiteks). Võimalik on ka saada toetatuks maailma suurvõistlustlustele minekul.tomkar kirjutas:Taustast veel niipalju: riigi jaoks on igati positiivne kui mudelismiga tegelevate isikute arv kasvab. See näitab, et isikud tegelevad arendavate tegevustega pigem kui nõela otsa minekuga ja mida rohkem inimesi tegeleb arendava tegevusega seda rohkem on riik valmis oma õlga sellele alale alla panema.
OK! Pekske nüüd mind ja avaldage oma arvamist.
PS! Ehk peaks sellest tegema omaette jutulõime? JA siis EAMK teemalised postitused siit sinna kolima?
Kui toetus läheb ühise eesmärgi nimel milleks võib ehk isegi olla algajate abistamine, mujale võistlustele minemise abi või isegi olemasolevate radade arendamine, siis mis selle vastu olla ikka saab sest rikkaks ei saa ju keegi ja vaesemaks ju ka ei jää.
Sellest teavitamine oleks aga vist küll mõttekam läbi kõikide olemasolevate foorumite mis jõuaks kindlasti kõikidele kasutajatele ja ära märkida just et need kes autot juba omavad olgu see siis nitro, bens või elektrikas.
Isikukoodi aga avalikult läbi foorumi anda küll ei tahaks see peaks ikka privaatsemalt käima.
Selle toetuse kasutamine peaks olema nagu läbinähtavam ka sest selle kohta annavad ju panuse kõik pisemad ja suuremad klubid kes mudelismiga tegelevad ja miks ka mitte seda siis jagada ja nii saavad kõik klubikesed ennast arendada mitte üksi EAMK sest kui aus olla pole minul õrna aimugi mis selle rahaga täpsemalt tehakse ja kuhu läheb aga küll tahaks teada
Sellest teavitamine oleks aga vist küll mõttekam läbi kõikide olemasolevate foorumite mis jõuaks kindlasti kõikidele kasutajatele ja ära märkida just et need kes autot juba omavad olgu see siis nitro, bens või elektrikas.
Isikukoodi aga avalikult läbi foorumi anda küll ei tahaks see peaks ikka privaatsemalt käima.
Selle toetuse kasutamine peaks olema nagu läbinähtavam ka sest selle kohta annavad ju panuse kõik pisemad ja suuremad klubid kes mudelismiga tegelevad ja miks ka mitte seda siis jagada ja nii saavad kõik klubikesed ennast arendada mitte üksi EAMK sest kui aus olla pole minul õrna aimugi mis selle rahaga täpsemalt tehakse ja kuhu läheb aga küll tahaks teada
Viimati muutis Sinuhobi, 17.04.2007 15:12, muudetud 3 korda kokku.
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
Mina isiklikult ei näe, kuidas on riigile kasulik teada, et see isik (selle isikukoodiga) omab automudelit.
Mina kui aktiivne mudelist võin enda isikukoodi kellelegi privasse kirjutada kui vaja, aga ärge nüüd pilli lõhki ka puhuge palun.
Kas riik hakkab varsti nõudma ka isikukoodi juhul kui:
mul on kodus pesumasin
ma sõidan diisel autoga
mulle meeldib kirjutada sinise pastakaga
?
------------------------------
Ei midagi isiklikku, mõtlen lihtsalt kõva häälega. Õilsa eesmärgi nimel olen alati valmis abistama nii kuis jaksan, saan ja oskan.
Mina kui aktiivne mudelist võin enda isikukoodi kellelegi privasse kirjutada kui vaja, aga ärge nüüd pilli lõhki ka puhuge palun.
Kas riik hakkab varsti nõudma ka isikukoodi juhul kui:
mul on kodus pesumasin
ma sõidan diisel autoga
mulle meeldib kirjutada sinise pastakaga
?
------------------------------
Ei midagi isiklikku, mõtlen lihtsalt kõva häälega. Õilsa eesmärgi nimel olen alati valmis abistama nii kuis jaksan, saan ja oskan.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Lugesin täna mingil määral varem Harg'i poolt viidatud EFRA reeglistikku. EFRA liige on EAMK. EAMK täidab oma liikmekohustusi tasudes aastamakse sinna, rahvusvaheliste võistlejate litsentse jms.. EAMK on samuti ka katusorganisatsiooniks, kellega on nõus riik otse suhtlema (mitte ainult nõus vaid selleks ta ongi, et oleks keegi).
Asjad, millest on off-roaderid eemal olnud: klubi liikmetasud jne, millede eest EAMK tagaks selle, et parimad saavad üldse välismaale võistlema minna. Samuti ka seda, et EFRA üldse tunnistaks kedagi "Eesti meistriks" - kui võistlus pole korraldatud EAMK "volitusel ja teadmisel" siis on tegu pigem Miss Estoniaga kui ametliku meistriga.
Mulle endale oli samuti jäänud tegelikult varem mulje, et see EFRA on mingi väga kauge teema ja EAMK on on-roaderite org. Tegelikult aga see nii pole. Selleks, et osa võtta EC või WC'st peab sul olema EAMK poolt väljastatud, EFRA'le EAMK poolt tasutud litsents. EAMK peab olema tasunud oma liikmemaksud (EFRA'le) jne ...
Selleks, et saada kõvemaks ühiselt on tarvis organisatsiooni, mis nöörid omavahel kokku seob - selleks on EAMK. Asjaolu, et off-road on asjast üsna kaugelt mööda käinud on minu teada lihtsalt sellest, et EAMK tegi olulise "hinna-alanduse", et ala saaks rahulikult kasvada. Praegu käima läinud ürituse eesmärk on enne kõike võimalus off-roaderitel (ja ka kõigilt teistel automudelistidel) aidata EAMK'd oma panusega pannes ennast kirja kui antud hobiga tegeleva inimesena. Mida suurem on see antud alaga tegelevate isikute ring seda rohkem toetab riik EAMK'd omalt poolt.
Kuna ma pole siiani saanud ühtegi vastu arvamust siis ma annan EAMK'le Transpondrite soetajate nimekirja. Kui ei soovi oma nime avaldamist EAMK'le siis anna sellest PS'ga teada!!!
Kõik, kes ei soetanud transpondrit kuid siiski toetaksid EAMK'd sellega, et annavad teada enda olemasolust: palun tehke seda mailitsi tomkar(ät)hpi.ee. Hea oleks kui paneksite maili sisuks oma täieliku pärisnime ja võimaluse korral ka isikukoodi (siis on EAMK poolt riigile antavad andmed kontrollitavad). Viimast võiksid vastutulelikut pondri soetajad samuti teha.
Asjad, millest on off-roaderid eemal olnud: klubi liikmetasud jne, millede eest EAMK tagaks selle, et parimad saavad üldse välismaale võistlema minna. Samuti ka seda, et EFRA üldse tunnistaks kedagi "Eesti meistriks" - kui võistlus pole korraldatud EAMK "volitusel ja teadmisel" siis on tegu pigem Miss Estoniaga kui ametliku meistriga.
Mulle endale oli samuti jäänud tegelikult varem mulje, et see EFRA on mingi väga kauge teema ja EAMK on on-roaderite org. Tegelikult aga see nii pole. Selleks, et osa võtta EC või WC'st peab sul olema EAMK poolt väljastatud, EFRA'le EAMK poolt tasutud litsents. EAMK peab olema tasunud oma liikmemaksud (EFRA'le) jne ...
Selleks, et saada kõvemaks ühiselt on tarvis organisatsiooni, mis nöörid omavahel kokku seob - selleks on EAMK. Asjaolu, et off-road on asjast üsna kaugelt mööda käinud on minu teada lihtsalt sellest, et EAMK tegi olulise "hinna-alanduse", et ala saaks rahulikult kasvada. Praegu käima läinud ürituse eesmärk on enne kõike võimalus off-roaderitel (ja ka kõigilt teistel automudelistidel) aidata EAMK'd oma panusega pannes ennast kirja kui antud hobiga tegeleva inimesena. Mida suurem on see antud alaga tegelevate isikute ring seda rohkem toetab riik EAMK'd omalt poolt.
Kuna ma pole siiani saanud ühtegi vastu arvamust siis ma annan EAMK'le Transpondrite soetajate nimekirja. Kui ei soovi oma nime avaldamist EAMK'le siis anna sellest PS'ga teada!!!
Kõik, kes ei soetanud transpondrit kuid siiski toetaksid EAMK'd sellega, et annavad teada enda olemasolust: palun tehke seda mailitsi tomkar(ät)hpi.ee. Hea oleks kui paneksite maili sisuks oma täieliku pärisnime ja võimaluse korral ka isikukoodi (siis on EAMK poolt riigile antavad andmed kontrollitavad). Viimast võiksid vastutulelikut pondri soetajad samuti teha.
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB
Selles pole halba midagi.JAN kirjutas:Aru ei mõista Harg , milleks see pikk ja sisutihe nokkiv jutt , aga UBA ju ei näe olevat . Veel ei mõista , mis selles halba on kui EAMK tahab meid rivvi panna ja üle lugeda .
UBA on aga selles et AS EW tsinovnikud lähtuvad statistikast. Statistiliselt on EAMK (Eesti Automudelispordi Klubi) hingekirjas ca 140 klubiliiget. Kui nüüd mingil imelikul põhjusel AS EW tsinovnikud tuvastavad et "vaat mis tore on toetusi jagada" siis nad neid toetusi justniumelt jagavadki statistiliste andmete järgi ning kui "päid" on vähe siis on ka toetust vähe, simpel.
Teadupärast eelnimetatud AS EW esindajad tahavad väga täpselt teada kuhu toetusraha läks/läheb ja niisma nad pappi ei loobi (va. juhul kui papiloopija juhtumisi ise toetuse saaja teise käega pole).Sinuhobi kirjutas:Selle toetuse kasutamine peaks olema nagu läbinähtavam ka sest selle kohta annavad ju panuse kõik pisemad ja suuremad klubid kes mudelismiga tegelevad ja miks ka mitte seda siis jagada Smile ja nii saavad kõik klubikesed ennast arendada mitte üksi EAMK sest kui aus olla pole minul õrna aimugi mis selle rahaga täpsemalt tehakse ja kuhu läheb aga küll tahaks teada
Lihtsalt ärritunud kodanike maapeale tagasitoomiseks, seda pappi pole kahjuks isegi mitte niipalju et saata EM või MM minev noorvõistleja 100% EAMK kuludega spordikomandeeringusse.
Kahjuks on riigil suhteliselt savi mida, kus ja kuidas sa omad, eeldusel et kõik see omatav on saadud seaduslikul teel ning riik oma obroki sealjuures kätte saanud.RandoM kirjutas:Mina isiklikult ei näe, kuidas on riigile kasulik teada, et see isik (selle isikukoodiga) omab automudelit.
Küll on aga riigil kasulik teada et mudelimusega tegeleb xxx kodanikku, ning kui riigil on toetusraha laiali jagada siis ta peaks sellega arvestama et need xxx kodanikku tahavad ka toetamist, mitte ainult "Tõupuhta Planktonilihakarja Pidajate Ühing", keda juhib kõvahäälne "krunniga vanamutt".
Läbinähtavuse jms. koha pealt on küsimus olemuselt õigustatud.
Minuteada pole mitte kedagi EAMK liikmetest, kui klubiliikmetest klubi aruande aastakoosolekult minema aetud. Sellelsamal aastakoosolekul kinnitatakse eelmise perioodi (antud juhul aasta) finantsaruanne, mille kohta on klubiliikmetel alati olnud võimalus omi täpsustavaid küsimusi esitada ja samas ka vastuseid saada.
MItte klubiikmed ... , nujah sorry vaan.
tomkar on jõudnud vahepeal nii mõnegi poindi ära seletada.
PS! Mina olen avatud ja ootel, kas pasunasse või niisama pläkutamiseks...
peale seda pikka arutust...ja kõige selle raskestisõnastatud asja lugemist)(harg)...ja eile võistlustel oma isikukoodi edastamist tekkis kysimus...MIS MUUTUB???...ja kas yldse miskit muutub...on keegi yldse uurinud kui palju meie valitsus on yldse mudlismile raha eraldanud...kui palju selllest rahast...midame loodame saada...läheb on-roadi...ja palju jääb off-roadi???
mul ei ole miskit selle vastu...lausa hea meel on...et kuulutaxe yhte suurde organisatsiooni...samas...ple nagu kuskilt otseselt kuulnud...kes ntx on off-roadi poolelt mõni vastutav isik...ja nagu ajalugu näitab...mida suurem on organisatsioon...seda aeglasemalt liiguvad igasugu olulised asjad...ning seda kiiremini kipub see organisatsioon lagunema ning lahkhelisid tekitama...
mul ei ole miskit selle vastu...lausa hea meel on...et kuulutaxe yhte suurde organisatsiooni...samas...ple nagu kuskilt otseselt kuulnud...kes ntx on off-roadi poolelt mõni vastutav isik...ja nagu ajalugu näitab...mida suurem on organisatsioon...seda aeglasemalt liiguvad igasugu olulised asjad...ning seda kiiremini kipub see organisatsioon lagunema ning lahkhelisid tekitama...
Murphy seadus skeptitsismi kohta: "Kui eestlasel on võimalik skeptiline olla, siis ta seda ka on."diugu kirjutas:peale seda pikka arutust...ja kõige selle raskestisõnastatud asja lugemist)(harg)...ja eile võistlustel oma isikukoodi edastamist tekkis kysimus...MIS MUUTUB???...ja kas yldse miskit muutub...on keegi yldse uurinud kui palju meie valitsus on yldse mudlismile raha eraldanud...kui palju selllest rahast...midame loodame saada...läheb on-roadi...ja palju jääb off-roadi???
mul ei ole miskit selle vastu...lausa hea meel on...et kuulutaxe yhte suurde organisatsiooni...samas...ple nagu kuskilt otseselt kuulnud...kes ntx on off-roadi poolelt mõni vastutav isik...ja nagu ajalugu näitab...mida suurem on organisatsioon...seda aeglasemalt liiguvad igasugu olulised asjad...ning seda kiiremini kipub see organisatsioon lagunema ning lahkhelisid tekitama...
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]
diugu & Co. skeptitsismile vastuseks - spordirahade eraldused on otseses seoses tegelejate hulgaga, nii et selles mõttes on iga inimene oluline. Kui sa küsid, mida offroad konkreetselt saanud on, siis näiteks on offroadivõistluste korraldajad seni saanud tasuta kasutada EAMK ajavõtusüsteemi (uut AMBrc'd paraku enam mitte, kuna selle eest tuli välja anda arvestatav kopikas raha, mille EAMK ostuhetkel laenas cashflow probleemide tõttu sõbralikelt eraisikutelt ja see tuleb tagasi maksta). Samuti on kogu offroadiseltskond saanud paraja portsu EAMK aktivistide (sh. minu isiklikku) tööd, mille eest muide ei maksta kellelegi sentigi. Ka offroaderitel on teist aastat võimalus osaleda Euroopa Meistrivõistlustel, ka see (EFRA liikmelisus & shit) maksab raha, see raha on tulnud küll riigilt, kuid ega ta riigiltki lihtsalt selle eest ei tule, et diugu tupli poiss on ja omale automudeli ostis. Samuti on offroaderid saanud aasta lõpus Eesti tiitlivõistluste karikad, mis jällegi on tulnud EAMK eelarvest.
On minu arvates igati normaalne, et me suudame riigile näidata alaga tegelejate tegelikku hulka, vastavalt sellele kasvab ka respect ja loodetavasti sissevoolav cash. EAMK ei kuluta oma sissetulekuid juhatuse liikmete restoranilõunatele ("kohtumised valijatega") ega muu BSi peale, kõik on läinud ja läheb ka edaspidi ala arendamiseks. Aastaaruande materjalid on saadaval kõigile EAMK liikmetele, konkreetsete küsimustega võib alati pöörduda nt. minu poole, ma praegu öösel ei jaksa rohkem sel teemal jahuda.
Ahjaa, et "kes on offroadi poolelt vastutav isik". Offroadi arendamise juures on lisaks minule ja kodanik harg'ile (ehk härjale) olnud RandoM, tomkar & antero, Jaan & Tom Tartust, Erkki, Anti, Jouni, Jaanus... the list goes on. Konkreetselt ja lõplikult vastutan hetkel EAMK nimel siiski mina, kuid suure töö tegijaid on olnud palju. Kui sul, diugu (või kellelgi teisel), on häid mõtteid ja vaba aega, millega teil pole midagi targemat peale hakata, kui tasuta tööd teha, siis seda nimekirja võib igal ajal täiendada, töö hulk on lõputu.
On minu arvates igati normaalne, et me suudame riigile näidata alaga tegelejate tegelikku hulka, vastavalt sellele kasvab ka respect ja loodetavasti sissevoolav cash. EAMK ei kuluta oma sissetulekuid juhatuse liikmete restoranilõunatele ("kohtumised valijatega") ega muu BSi peale, kõik on läinud ja läheb ka edaspidi ala arendamiseks. Aastaaruande materjalid on saadaval kõigile EAMK liikmetele, konkreetsete küsimustega võib alati pöörduda nt. minu poole, ma praegu öösel ei jaksa rohkem sel teemal jahuda.
Ahjaa, et "kes on offroadi poolelt vastutav isik". Offroadi arendamise juures on lisaks minule ja kodanik harg'ile (ehk härjale) olnud RandoM, tomkar & antero, Jaan & Tom Tartust, Erkki, Anti, Jouni, Jaanus... the list goes on. Konkreetselt ja lõplikult vastutan hetkel EAMK nimel siiski mina, kuid suure töö tegijaid on olnud palju. Kui sul, diugu (või kellelgi teisel), on häid mõtteid ja vaba aega, millega teil pole midagi targemat peale hakata, kui tasuta tööd teha, siis seda nimekirja võib igal ajal täiendada, töö hulk on lõputu.
Rahvaloenduse status update ja litsentsidest...
Nii kodanikud, 12.05.2007 ürituse järel "tegelejate" listi üle vaadates pean tõdema et listis on 94 kodaniku nimed, kellest 30 vajavad andmete täpsustamist.
Ma olen täiesti kindel et hingega (raadiomudelismi)asja juures on tegelikult inimesi rohkemgi (issid-emmed-õed-vennad ning muud toredad kaasaelajad ehk [fännklubi], mittesõitvad mehhaanikud jne.), khmm, saaks need ka kirja, oleks hea.
Teoreetiliselt oleme klubis (EAMK - Eesti Automudelispordi Klubi) arutanud klubui liikmemaksu teemat ning vähemalt aastal 2007 otsustanud et klubi liikmemaksu kui sellist me ära ei kaota, vaid liikmemaksu määr on 0.-EEK liikme kohta, kuni järgmise klubi aruande aastakoosoleku toimumise ja otsustamiseni.
Samuti otsustasime et kehtestame hoopis litsentsitasu [ainult neile kes (võidu)sõidavad] aastas 100.- EEK ja/või 50.- EEK (isikule kes lunastatud litsentsi aastal on noorem kui 18 aastat)
Lunastatud litsents ei piira sõitmist erinevates klassides.
PS! Palun aktiivsemalt ennast rahvaloendaja (st. minu) juures kirja panna.
Et avalikult pole eriti ilus nime ja isikukoodi koos lehvitada siis palun kasutage PersonaalSõnumi teenust siinsamas foorumis või otsekontakti.
Ettepanekud ja tagasiside oodatud.
Ma olen täiesti kindel et hingega (raadiomudelismi)asja juures on tegelikult inimesi rohkemgi (issid-emmed-õed-vennad ning muud toredad kaasaelajad ehk [fännklubi], mittesõitvad mehhaanikud jne.), khmm, saaks need ka kirja, oleks hea.
Teoreetiliselt oleme klubis (EAMK - Eesti Automudelispordi Klubi) arutanud klubui liikmemaksu teemat ning vähemalt aastal 2007 otsustanud et klubi liikmemaksu kui sellist me ära ei kaota, vaid liikmemaksu määr on 0.-EEK liikme kohta, kuni järgmise klubi aruande aastakoosoleku toimumise ja otsustamiseni.
Samuti otsustasime et kehtestame hoopis litsentsitasu [ainult neile kes (võidu)sõidavad] aastas 100.- EEK ja/või 50.- EEK (isikule kes lunastatud litsentsi aastal on noorem kui 18 aastat)
Lunastatud litsents ei piira sõitmist erinevates klassides.
PS! Palun aktiivsemalt ennast rahvaloendaja (st. minu) juures kirja panna.
Et avalikult pole eriti ilus nime ja isikukoodi koos lehvitada siis palun kasutage PersonaalSõnumi teenust siinsamas foorumis või otsekontakti.
Ettepanekud ja tagasiside oodatud.
Ollo, Harg -
nüüd on litsentse vaja.
Lätis enam muidu sõita punktidele ei saa.
Sobib kas
a) läti kohalik litsents - summa oli vist kokku 27 tugrikut (liitu astumine+aastamaks+litsents)
b) eesti kohalik litsents (võib olla ka virtuaalne, st lihtsalt nimekiri)
c) efra, kellel on
läti siis läinud seda rada, et mudelism on automotospordi alaliidu osa, nagu soomeski.
Millal ja kuidas saaks meil litsentsid käima? Või vähemalt lätti paberigi toota, nagu meil oleks litsentsid olemas?
nüüd on litsentse vaja.
Lätis enam muidu sõita punktidele ei saa.
Sobib kas
a) läti kohalik litsents - summa oli vist kokku 27 tugrikut (liitu astumine+aastamaks+litsents)
b) eesti kohalik litsents (võib olla ka virtuaalne, st lihtsalt nimekiri)
c) efra, kellel on
läti siis läinud seda rada, et mudelism on automotospordi alaliidu osa, nagu soomeski.
Millal ja kuidas saaks meil litsentsid käima? Või vähemalt lätti paberigi toota, nagu meil oleks litsentsid olemas?
akaver
http://shop.akaver.com
http://shop.akaver.com
skeptitsism sellex nagu ta on...kysimus minu jaox on lihtsalt selles...et kõik on normaalne...mida rohkem on meid seal nimekirjas seda suurem on tõenäosus...et me saame mingit toetust...kui kui palju on see toetus...ja mida me suudame selle toetusega ära teha...ehitada uusi radu..."sponsoreerida" välismaale võistlema minejaid....remontida olemasolevaid radu??? on nagu keegi ka juba mõelnud selle peale....sest ma arvan et enamikule off-roadi sõitjatele on roogoja(kui enamiku võistluste toimumiskoht) juba lõpuni pähe kulunud....samas muidugi võtab see kõik aega, et tekix uusi kohti...
ehk siis...mis hakkab nyyd edasi toimuma...kui me järgmise aasta riigieelarvest oleme mingi summa juba kätte saanud?
ehk siis...mis hakkab nyyd edasi toimuma...kui me järgmise aasta riigieelarvest oleme mingi summa juba kätte saanud?
tuleb lihtsalt osa võtta EAMK aastakoosolekust, siis on ka pilt selge mis sellega tehakse. Ollo juba mainis, kuhu see raha läheb.diugu kirjutas:skeptitsism sellex nagu ta on...kysimus minu jaox on lihtsalt selles...et kõik on normaalne...mida rohkem on meid seal nimekirjas seda suurem on tõenäosus...et me saame mingit toetust...kui kui palju on see toetus...ja mida me suudame selle toetusega ära teha...ehitada uusi radu..."sponsoreerida" välismaale võistlema minejaid....remontida olemasolevaid radu??? on nagu keegi ka juba mõelnud selle peale....sest ma arvan et enamikule off-roadi sõitjatele on roogoja(kui enamiku võistluste toimumiskoht) juba lõpuni pähe kulunud....samas muidugi võtab see kõik aega, et tekix uusi kohti...
ehk siis...mis hakkab nyyd edasi toimuma...kui me järgmise aasta riigieelarvest oleme mingi summa juba kätte saanud?
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
Siinkohal paneb härg pada, Eestis ei ole automudelistid EAL (ehk siis Autospordi Liidu) all, vaid EOK (ehk siis Olümpiakomitee) liige läbi Tehnikaspordiliidu, mis on EAL-iga sarnane liit.harg kirjutas:Mitte ainult nagu Soomes, vaid ka nagu meil.akaver kirjutas:läti siis läinud seda rada, et mudelism on automotospordi alaliidu osa, nagu soomeski.
Aga litsentsid teeme, järgmine võitlus on ??? Selleks ajaks on olemas.
Kunagi aegade alguses oli ka sellest EALiga juttu, et nende all elada, aga õnneks ei tulnud sellest midagi. Me oleks lihtsalt ära surnud sinna suurde masinavärki ja tõenäoliselt ei oleks siiani näinud pooltki sellest rahast, mis me praegu riigilt saame (ja niigi on seda vähe).
BTW, enamus EAMK toetusi on saadud tegelikult tänu meie kiirusmudelistide aktiivsusele riigigia suhtlemisel ja nende tulemustele, sealt tiksub maailmarekordeid, Euroopa- ja Maailmameistritiitleid jms väärtusi ikka igal aastal ühtlase joana.
Küsige nt. lennumudelistidelt, kes kuuluvad Eesti Lennuspordi Föderatsiooni alla, kuidas neil riigi toetusega lood on... tulemused justkui on, aga raha ei ole. Suures organisatsioonis olemise ja ilmselt osalt ka asjaajajate vähese initsiatiivi tulemus.
Nii üldiselt ja populaarteaduslikult, riigi toetus on laias laastus jagatud kolmeks: rahvusvaheliste organisatsioonide liikmemaksud (RC osas siis EFRA liikmemaks, mida sel aastal oli ligi 13kEEK), toetus spordiprogrammi läbiviimiseks (ehk Eesti tiitlivõistluste auhinnad, EM/MM võistlustele sõitjate toetamine jms, 2007 on RC sektsioonil see summa 7200 EEK) ja noortespordi toetus (ehk noortevõistluste korraldamine, noortele litsentsitasude/osavõtumaksude jms soodustuste tegemine, noorte võistlusreiside kompenseerimine jms, 2007 summa 7600 EEK). Ehk me ei räägi miljonitest ega isegi mitte sadadest tuhandetest, samas on eelnevatel aastatel ka ametlik tegijate arv olnud väike.diugu kirjutas:skeptitsism sellex nagu ta on...kysimus minu jaox on lihtsalt selles...et kõik on normaalne...mida rohkem on meid seal nimekirjas seda suurem on tõenäosus...et me saame mingit toetust...kui kui palju on see toetus...ja mida me suudame selle toetusega ära teha...ehitada uusi radu..."sponsoreerida" välismaale võistlema minejaid....remontida olemasolevaid radu??? on nagu keegi ka juba mõelnud selle peale....sest ma arvan et enamikule off-roadi sõitjatele on roogoja(kui enamiku võistluste toimumiskoht) juba lõpuni pähe kulunud....samas muidugi võtab see kõik aega, et tekix uusi kohti...
ehk siis...mis hakkab nyyd edasi toimuma...kui me järgmise aasta riigieelarvest oleme mingi summa juba kätte saanud?
Riigi toetus EI ole ette nähtud materiaalse baasi arendamiseks (ehk radade ehitus, ajavõtusüsteemide ost jms. kola tuleb finantseerida muudest allikatest). Selle jaoks on rajaomanikel alati võimalik kirjutada projekte, mille alusel taodelda raha erinevatest fondidest, sponsoritelt jms. Seda võib teha ka EAMK nime all, kui rajaomanikul puudub sobiv juriidiline keha.
Litsensindusest veel üks väga lihtne ja praktiline näide.
Lätlased läksid sellest aastast samuti litsensile üle ja igal võistlejal läti karika sarjas peab olema litsents, et saada tulemust. Ühekordse võistluse oma maksab 3 LAT'i ja aasta oma oli vist 27,50...
Samas lätlased tunnistavad oma naaberriikide ja loomulikult EFRA litsentse ja nende omanikel pole tarvis midagi maksta.
See oli see, millest mina oma osaliste venekeele teadmistega aru sain.
Antud võistlusel saadi nendega kokkulepe, et meil kõigil on litsensid olemas/tegemisel ja me pennigi maksma nende eest ei pidanud kuid tagant järgi me peame oma litsentsid neile ette näitama.
Sellest lähtuvalt - kuidas meie litsensindus on arenenud? Lätlastel olid ilusad plastik-kaardid, pildiga ja puha....
Lätlased läksid sellest aastast samuti litsensile üle ja igal võistlejal läti karika sarjas peab olema litsents, et saada tulemust. Ühekordse võistluse oma maksab 3 LAT'i ja aasta oma oli vist 27,50...
Samas lätlased tunnistavad oma naaberriikide ja loomulikult EFRA litsentse ja nende omanikel pole tarvis midagi maksta.
See oli see, millest mina oma osaliste venekeele teadmistega aru sain.
Antud võistlusel saadi nendega kokkulepe, et meil kõigil on litsensid olemas/tegemisel ja me pennigi maksma nende eest ei pidanud kuid tagant järgi me peame oma litsentsid neile ette näitama.
Sellest lähtuvalt - kuidas meie litsensindus on arenenud? Lätlastel olid ilusad plastik-kaardid, pildiga ja puha....
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB
see plastik kaart mida näidati oli EFRA litsents...tomkar kirjutas:Litsensindusest veel üks väga lihtne ja praktiline näide.
Lätlased läksid sellest aastast samuti litsensile üle ja igal võistlejal läti karika sarjas peab olema litsents, et saada tulemust. Ühekordse võistluse oma maksab 3 LAT'i ja aasta oma oli vist 27,50...
Samas lätlased tunnistavad oma naaberriikide ja loomulikult EFRA litsentse ja nende omanikel pole tarvis midagi maksta.
See oli see, millest mina oma osaliste venekeele teadmistega aru sain.
Antud võistlusel saadi nendega kokkulepe, et meil kõigil on litsensid olemas/tegemisel ja me pennigi maksma nende eest ei pidanud kuid tagant järgi me peame oma litsentsid neile ette näitama.
Sellest lähtuvalt - kuidas meie litsensindus on arenenud? Lätlastel olid ilusad plastik-kaardid, pildiga ja puha....
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Tulemas, tulemas, omaniku pilti küll peal pole kuid muidu on nagu õige asi ikka.tomkar kirjutas:....järgi me peame oma litsentsid neile ette näitama.
Sellest lähtuvalt - kuidas meie litsensindus on arenenud? Lätlastel olid ilusad plastik-kaardid, pildiga ja puha....
Täpsemalt kuidas ja millal litsentsi kätte saab siis kui asi sealmaal, ehk võibolla juba selle nädala lõpus midagi esitleda.