Onroad I etapi järelkajad
Suured tänud veel kord kõigile, kes ürituse õnnestumisel nõu & jõuga abiks olid:
* Pärnu ARK (võistluspaiga kasutamine)
* Andres Käver (käru laenutus, materjalid ja palju häid mõtteid)
* Kuldar Ilus (karikad)
* Eke Nurm & team (telk, puhurid ja suur töö platsi puhastamisel)
* Ranno Luuk & team (elektrivarustus ja ilusa ilma tellimine)
* Hobbybox team (putukate võidusõit, minu jaoks üllatavalt äge ka suurel rajal)
* Tõnu Paat (ajavõtt)
* Jaanus Karro (kompressor)
* Priit Luman (2 pirukat, mis jäidki mu ainsaks söögiks sel päeval)
* Kõik, kes päeva jooksul olid nõus minu eest rajal mehaanikud olema (Bruno, Mihkel, Priit, ... keegi vist veel)
* Kõik inimesed, kes aitasid rada maha panna ja üles korjata, teid oli meeldivalt palju.
Ürituse plusspoolele võib minu isiklikust seisukohast kanda lisaks ülalnimetatud inimestele veel:
+ hea ilma.
+ enamvähem koos püsinud raja.
+ pidamise, minu arust oli väga viis nii elektri kui nitro jaoks.
+ kõva konkurentsi, vähemalt neis klassides, mida mina sõitsin või rajal tõstsin, teisi ei jõudnud eriti jälgida.
Miinused:
- tühi kõht. Üritan järgmisel korral orgunnida mingi pizzagrupika vms.
- katki läinud cocapudel, mille tulemusena ma juba asjade autost mahatõstmise järel sokkidest juusteni cocaga koos olin ja mõned mu ümber viibinud inimesed ka.
- krooniline ajapuudus. Mitte ühtegi seadistusemuudatust päeva jooksul ei saanud teha, sest selleks polnud lihtsalt aega. Tunni jooksul 2 klassi sõita ja 2 korda mehaanikuks käia ei jäta just väga palju vaba aega. Õnneks leidus kõige kiirematel hetkedel asendajaid. Paluks rohkem võistlejaid, et eelsõiduringid pikemad oleks
- eelmise päeva offroadivõistlus. Ma olin juba hommikul laip valmis, õhtust rääkimata (koju jõudsin 2330 ajal)... ma arvan, et see mõjus negatiivselt ka osalejate arvule, 2 päeva järjest on päris väsitav.
- mitmed lagunenud autod. Rajal oli paar õnnetut kohta, kuhu oli ennast lihtne ära lõhkuda. Üritame järgmisel korral paremini... aga üldiselt ma siiski pooldan seda, et kui rada ja auto väga suurel kiirusel kokku põrkavad, siis eelistatult ei lähe kumbki katki või äärmisel juhul läheb katki auto ja mitte rada. Rada saab siiski eilsete kogemuste põhjal autodele turvalisemaks teha ja järgmisel korral teemegi.
- hommikused segadused ajakavaga. Suures osas tingitud minu eelmise päeva offroadivõistluse tõttu tegemata jäänud tööst ja niigi südaööni veninud ettevalmistusest, eks ma parandan ennast ka selles osas ja (eelmisel päeval) enam offroadi ei sõida. Ka eelregistreerimise teeme järgmisest korrast kohustuslikuks (st. kohapeal regamise lihtsalt ja konkreetselt kallimaks).
- oma auto äratapmine nitro finaalis. Sõitsin vastu rajapiiret nii, et summuti tuli mootori küljest lahti ja kas selle käigus või tagasi pannes või teisel korral, kui ma täpselt samas kohas täpselt sama triki tegin (ega loll ju ei õpi enda vigadestki) sai summuti tihend vigastada ja tükk tihendit lendas vabalt summuti sees ringi. Loomulikult tahtis ta lennata sinna, kuhu kõik teisedki lendasid, ehk summutist välja. Õnnetuseks tekkis tal Puhhi & meepoti efekt, ei mahtunud. Nii ma siis sõitsin finaali lõpus paar ringi korraga, kuni tüüp jälle augu ette lendas, Priit ta boksis augu eest jälle kruvikaga ära ajas ja jälle paar ringi sõita sai. Oma viga, ei oleks pidanud kihutama, aga Ranno oli nii kiire, et muud ei jäänud üle.
Miinuseid sai nüüd küll rohkem ja pikemaid kui plusse, aga kokkuvõttes oli tegelikult lahe päev ja ma tulen kindlasti järgmisele etapile ka
* Pärnu ARK (võistluspaiga kasutamine)
* Andres Käver (käru laenutus, materjalid ja palju häid mõtteid)
* Kuldar Ilus (karikad)
* Eke Nurm & team (telk, puhurid ja suur töö platsi puhastamisel)
* Ranno Luuk & team (elektrivarustus ja ilusa ilma tellimine)
* Hobbybox team (putukate võidusõit, minu jaoks üllatavalt äge ka suurel rajal)
* Tõnu Paat (ajavõtt)
* Jaanus Karro (kompressor)
* Priit Luman (2 pirukat, mis jäidki mu ainsaks söögiks sel päeval)
* Kõik, kes päeva jooksul olid nõus minu eest rajal mehaanikud olema (Bruno, Mihkel, Priit, ... keegi vist veel)
* Kõik inimesed, kes aitasid rada maha panna ja üles korjata, teid oli meeldivalt palju.
Ürituse plusspoolele võib minu isiklikust seisukohast kanda lisaks ülalnimetatud inimestele veel:
+ hea ilma.
+ enamvähem koos püsinud raja.
+ pidamise, minu arust oli väga viis nii elektri kui nitro jaoks.
+ kõva konkurentsi, vähemalt neis klassides, mida mina sõitsin või rajal tõstsin, teisi ei jõudnud eriti jälgida.
Miinused:
- tühi kõht. Üritan järgmisel korral orgunnida mingi pizzagrupika vms.
- katki läinud cocapudel, mille tulemusena ma juba asjade autost mahatõstmise järel sokkidest juusteni cocaga koos olin ja mõned mu ümber viibinud inimesed ka.
- krooniline ajapuudus. Mitte ühtegi seadistusemuudatust päeva jooksul ei saanud teha, sest selleks polnud lihtsalt aega. Tunni jooksul 2 klassi sõita ja 2 korda mehaanikuks käia ei jäta just väga palju vaba aega. Õnneks leidus kõige kiirematel hetkedel asendajaid. Paluks rohkem võistlejaid, et eelsõiduringid pikemad oleks
- eelmise päeva offroadivõistlus. Ma olin juba hommikul laip valmis, õhtust rääkimata (koju jõudsin 2330 ajal)... ma arvan, et see mõjus negatiivselt ka osalejate arvule, 2 päeva järjest on päris väsitav.
- mitmed lagunenud autod. Rajal oli paar õnnetut kohta, kuhu oli ennast lihtne ära lõhkuda. Üritame järgmisel korral paremini... aga üldiselt ma siiski pooldan seda, et kui rada ja auto väga suurel kiirusel kokku põrkavad, siis eelistatult ei lähe kumbki katki või äärmisel juhul läheb katki auto ja mitte rada. Rada saab siiski eilsete kogemuste põhjal autodele turvalisemaks teha ja järgmisel korral teemegi.
- hommikused segadused ajakavaga. Suures osas tingitud minu eelmise päeva offroadivõistluse tõttu tegemata jäänud tööst ja niigi südaööni veninud ettevalmistusest, eks ma parandan ennast ka selles osas ja (eelmisel päeval) enam offroadi ei sõida. Ka eelregistreerimise teeme järgmisest korrast kohustuslikuks (st. kohapeal regamise lihtsalt ja konkreetselt kallimaks).
- oma auto äratapmine nitro finaalis. Sõitsin vastu rajapiiret nii, et summuti tuli mootori küljest lahti ja kas selle käigus või tagasi pannes või teisel korral, kui ma täpselt samas kohas täpselt sama triki tegin (ega loll ju ei õpi enda vigadestki) sai summuti tihend vigastada ja tükk tihendit lendas vabalt summuti sees ringi. Loomulikult tahtis ta lennata sinna, kuhu kõik teisedki lendasid, ehk summutist välja. Õnnetuseks tekkis tal Puhhi & meepoti efekt, ei mahtunud. Nii ma siis sõitsin finaali lõpus paar ringi korraga, kuni tüüp jälle augu ette lendas, Priit ta boksis augu eest jälle kruvikaga ära ajas ja jälle paar ringi sõita sai. Oma viga, ei oleks pidanud kihutama, aga Ranno oli nii kiire, et muud ei jäänud üle.
Miinuseid sai nüüd küll rohkem ja pikemaid kui plusse, aga kokkuvõttes oli tegelikult lahe päev ja ma tulen kindlasti järgmisele etapile ka
+ Ilm oli 5+ (Täname Rannot ja tiimi)
+ Rada oli 5+ (ehkki pean möönma, et sirge oli meie jaoks selgelt liiga pikk, või õigemini stock ülekanne oli nii pika sirge jaoks liiga aeglane. Aga võibolla see tegigi asja veel huvitavamaks)
+ Tempokas korraldus
ja viimane pluss on see, et ühtegi negatiivset kommentaari ei olegi. Kõik oli nii kuis peab ja paremgi veel. Tänan kõiki asjaosalisi meeldiva ürituse eest ning EAMK lahkel loal tuleksime ka järgmisel korral väikestega sõitma.
+ Rada oli 5+ (ehkki pean möönma, et sirge oli meie jaoks selgelt liiga pikk, või õigemini stock ülekanne oli nii pika sirge jaoks liiga aeglane. Aga võibolla see tegigi asja veel huvitavamaks)
+ Tempokas korraldus
ja viimane pluss on see, et ühtegi negatiivset kommentaari ei olegi. Kõik oli nii kuis peab ja paremgi veel. Tänan kõiki asjaosalisi meeldiva ürituse eest ning EAMK lahkel loal tuleksime ka järgmisel korral väikestega sõitma.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Well, selle sirge pikkuse kohta ma tegelikult küsisin (vist enne sinu kohalejõudmist) putukaklubilt, et kas teeme väiksele openile lühema sirge. Reaktsioon oli konkreetselt selline, et "mees, mõtle ka, mis hullu juttu sa ajad, mis mõttes lühema" Ja nii ta jäigi. Aga liikusid ju küll, kuigi jah, eks aeglaste autode puhul teevad pikad sirged sõidust rohkem mootorite ja akude võidusõidu. Paraku on raske teha head rada, mis oleks huvitav 1:18'le painutada, aga mõistlikult läbitav ka 1:5 või 1:8/1:10 nitroga.
- JazZ
- Fast Hobbies
- Postitusi: 1104
- Liitunud: 10.06.2005 13:23
- Asukoht: Pärnu
- Has thanked: 9 korda
- Been thanked: 1 kord
- Kontakt:
Lahe üritus oli ja oma tulemusega olen ma mega rahul, vahest veab ka natuke :)
Vaatasin videot ja mul õnnestus oma summuti samasse kohta ribadeks sõita kuhu ollo'lgi. Mul lahkus õnneks ainult summuti ots, mis sõitmist ei takistanud, kuid tegi jubedat häält. Siinkohal vabandaks kõigi ees kes seda pininat taluma pidid seal raja ääres :)
Kui siin juba tänamiseks läks, siis mina tänaks ollo't tehnilise toe eest, kõiki "aeglasemaid" kes väga viisakalt meid mööda lasid kui me ollo'ga jagelesime seal teise poolikfinaali alguses ja kõiki toreda seltskonna eest!
VRC'st on palju kasu olnud ja Mugen + LRP on tegijad :P
Vaatasin videot ja mul õnnestus oma summuti samasse kohta ribadeks sõita kuhu ollo'lgi. Mul lahkus õnneks ainult summuti ots, mis sõitmist ei takistanud, kuid tegi jubedat häält. Siinkohal vabandaks kõigi ees kes seda pininat taluma pidid seal raja ääres :)
Kui siin juba tänamiseks läks, siis mina tänaks ollo't tehnilise toe eest, kõiki "aeglasemaid" kes väga viisakalt meid mööda lasid kui me ollo'ga jagelesime seal teise poolikfinaali alguses ja kõiki toreda seltskonna eest!
VRC'st on palju kasu olnud ja Mugen + LRP on tegijad :P
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Kui "Putukad" järgmisel korral ka punti võetakse siis mina teeks ettepaneku ülekande muutmise ning mootori jahutuse vabaks teha. Selle tarbeks tellin ka suuremaid pinione. Aga et ülekande valikut keerulisemaks teha võiksime tuleval etapil sõita 7 või 8 minutilisi sõite, juhul kui see ajagraafikusse mahub.
(Selgituseks teistele: Selleks etapiks leppisime omavahel kokku, et kõik sõidavad täiesti stock autodega, ehk ühtegi seadistust me keegi ei muutnud)
(Selgituseks teistele: Selleks etapiks leppisime omavahel kokku, et kõik sõidavad täiesti stock autodega, ehk ühtegi seadistust me keegi ei muutnud)
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Putukaklubi on kahtlemata teretulnud ka järgmistel kordadel, nagu ka kõik teised, kes tahavad sõita mööda rada, kus augud tee peale ette ei hüppa
Sõitude pikendamise suhtes ma nii positiivne ei oleks, minuarust on maailma tobedaim asi see, kui tuleb mingeid akusäästmisemänge mängida ja pooled autod kustuvad enne lõpujoont... see ei ole enam lahe. Pealegi on mini-open siiski praeguste reeglite järgi avatud igasugustele pisikestele elektrikatele ja kõigile ei pruugi see 7-8 minutit olla jõu(loe:akude)kohane.
Üks teadaanne ka: leidsin rajalt ühe "koeraluu" tüüpi kardaani. Kui keegi tunneb, et ta on sellest ilma jäänud, palun minuga ühendust võtta.
Sõitude pikendamise suhtes ma nii positiivne ei oleks, minuarust on maailma tobedaim asi see, kui tuleb mingeid akusäästmisemänge mängida ja pooled autod kustuvad enne lõpujoont... see ei ole enam lahe. Pealegi on mini-open siiski praeguste reeglite järgi avatud igasugustele pisikestele elektrikatele ja kõigile ei pruugi see 7-8 minutit olla jõu(loe:akude)kohane.
Üks teadaanne ka: leidsin rajalt ühe "koeraluu" tüüpi kardaani. Kui keegi tunneb, et ta on sellest ilma jäänud, palun minuga ühendust võtta.
Kui on väike ja plastikust siis kuulub ilmselt "putukaklubi" monsterimehele.ollo kirjutas: Üks teadaanne ka: leidsin rajalt ühe "koeraluu" tüüpi kardaani. Kui keegi tunneb, et ta on sellest ilma jäänud, palun minuga ühendust võtta.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
- JazZ
- Fast Hobbies
- Postitusi: 1104
- Liitunud: 10.06.2005 13:23
- Asukoht: Pärnu
- Has thanked: 9 korda
- Been thanked: 1 kord
- Kontakt:
Jup, keegi hea inimene kes mul asju aitas kokku korjata on selle minu kasti visanud.
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
OK thanks, siis ma vähemalt tean, kus ta on. Kiiret mul tema tagasisaamisega pole.
Eile maadlesin oma rehvitreipingiga, mis arusaamatutel asjaoludel Pärnus töölepingu üles ütles (etteandeautomaatika ei toiminud). Süüdlaseks osutus etteandelüliti sisse lennanud kummimolekul, mis oli ennast kenasti kontaktide vahele sättinud ja takistas lülitist elektrivoolu läbiminekut. Kergendus. Summutist sain ka kurja juure (tihenditüki) kätte, nii et Mugen on Soome minekuks valmis
Eile maadlesin oma rehvitreipingiga, mis arusaamatutel asjaoludel Pärnus töölepingu üles ütles (etteandeautomaatika ei toiminud). Süüdlaseks osutus etteandelüliti sisse lennanud kummimolekul, mis oli ennast kenasti kontaktide vahele sättinud ja takistas lülitist elektrivoolu läbiminekut. Kergendus. Summutist sain ka kurja juure (tihenditüki) kätte, nii et Mugen on Soome minekuks valmis
- JazZ
- Fast Hobbies
- Postitusi: 1104
- Liitunud: 10.06.2005 13:23
- Asukoht: Pärnu
- Has thanked: 9 korda
- Been thanked: 1 kord
- Kontakt:
Kas tulemusi oleks võimalik ka millalgi saada? Tahaks oma ringiaegasid vaadata.
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Toored tulemustefailid:
http://www.modelcar.ee/files/Suvi1.zip
Ma ei tea, millal ma nende mudimiseni jõuan, ilmselt mitte enne järgmist nädalat.
http://www.modelcar.ee/files/Suvi1.zip
Ma ei tea, millal ma nende mudimiseni jõuan, ilmselt mitte enne järgmist nädalat.
ei pea, see ju open!! aga kuna kõik mehed olid samade autodeaga siis neil olid teatud omavahelised kokkulepped nagu näiteks üks ja konkreetne mis väitis seda, et auto peab olema selline, millisena ta karbist välja tuli, ei rehve, akusid, ülekandeid ega muud jama vahetada ei tohtinud
FG EVO 07 _ MCD RR V4 Competition _ Asso 12R5 _ Asso RC18R "4wd 1/12" _ Mini Z MR02 F. F50 Stock _ VRC
Get connected: 527 2779
Get connected: 527 2779
Ikka võib. Järgmiseks korraks otsustasime omavahel et ülekande laseme vabaks. Eesmärk oleks 1:18 mudeleid promoda kui ökorallasid mitte kui kiireid liiklemisvahendeid, aga kui soovite siis võime ka vastupidi teha
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Võrdsete masinatega võidusõit on minumeelest väga õige teema. Eriti, kui olen kuulnud palju MiniZ jms autode arendamiseks on klotsi kulutatud. On ju ka 1:1 maailmas palju selliseid piiratud klasse või näiteks Soomes Historic vms vist on selline, et peale võistlust pead olema valmis oma masina mingi ettemääratud üpris väikese summa eest maha müüma, kui leidub ostjaid. Tavaliselt on ostjaid kümme korda rohkem kui autosid ja loositakse, kes selle saab! Nii areneb ala ja tuleb ka paremini välja sõiduoskus just nö harrastajate klassis.
Kui rendiautosid saaks, siis bronniks esialgselt endale ühe putuka ära 29. juuniks.
Kui rendiautosid saaks, siis bronniks esialgselt endale ühe putuka ära 29. juuniks.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
- Grim Reaper
- Postitusi: 1209
- Liitunud: 02.12.2006 00:45
jutt siis arvatavasti minu suust välja kukkunud kui nüüd minevikus kokku arvutada palju ma kahe mini-z peale pappi olen välja köhinud + kolmas samamõõtmeline siis oleks mul toas hetkel kokku 3 bajat ja HUNNIK varuosasid aga eks raha ole asendatav aga kogemused mitte.Eriti, kui olen kuulnud palju MiniZ jms autode arendamiseks on klotsi kulutatud.
Baltic champion 2015 Large scale 2WD
KONTAKT:555 628 95
KONTAKT:555 628 95
on sellest esimesest võistlusest pilte ka ?
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd