Suvised onroad võistlusreisid (lähi)välismaal
Ei saa mitte niisama lätti puhkama minna, vaid peab ikka võistlema ka... Toredate inimeste abiga on lätis lubatud mootor õhtuks olemas, võistlustele regatud ka
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Nähtud/käidud/tehtud.
Olev ja Rannoo kindlustasid 1:10 nitros esimese ja kolmanda koha
Einar ja Rando kindlustasid 1:18 klassis esimese ja teise koha.
Mis seal salata, isiklikult jäi rõvedat moodi kripeldama see, et Nitro treeningu lõpuks sõitis auto kui vana kurat, ma jagasin ka enamvähem ära kumbale poole ma rooli kangutama pean ning stradikoht Olevi ja Ranno järel ei olnud üldse mitte paha. Aga päevad/stardid ei ole vennad ja ma sain taaskord tõdeda, et ükski 2,4ghz süsteem vist mingit õnne küll kellegi õuele ei too. Ja eriti nördind olen ma endas, sest ma tegelikult võtsin oma 40mhz süsteemi kaasa, kuna ma teadsin, et see satana spektrum ei ole toimiv lahendus ja ma pidin ta kindlasti ära vahetama. Aga umbes 100 kraadi sooja, lõõmav päike, väikesed sõitude vahed ja kaks võisltusklassi viisid need mõtted peast. Olevile 5+ igakülgse abistamise eest. Rannole ka 5+ siduri keeramise eest ja öösel pärnus rehviremodi leidmise eest. Arpole 5+ tankimise eest (Muideks, kui teile tundub, et Arps on liialt aktiivne, siis võite ta ilma mütsita päikese kätte praadima jätta. marurahulikuks muutub kohe (ooteaeg maksimaalselt 1 tund)
Kullavaramusse:
"Mägra peer" on jumalast normaalne õlu (ja otsas...)
Arpo = flegma
Herkki = ka flegma
Rando = tolkam kelle pemmi rehvid on katki, aku tühi, spektrumis resiiver ei tööta ja muud taolist
Nitro onroad on sitaks äge.
Ranno: "Mugen on see nitro, mis toimib." Rando: "Ma tean, aga see ei tähenda, et ma seda tahaksin."
Einar: "Näedsasiis, ma võin võita küll, mu tehnika peab lihtsalt 5 korda parem olema kui teistel..."
Herkki pomises läbi une, et Mäger on kõige ägedam.
Olev: "Arpol näiteks on savi, kus ja mida ta joob..."
Olev: "Kana lätikeeles või? See on vista." Teised kooris: " Windõus vää?" Olev: "Jah, 56 tükki."
Nele: "Mina ei haise - ma olen puhas."
Olev ja Rannoo kindlustasid 1:10 nitros esimese ja kolmanda koha
Einar ja Rando kindlustasid 1:18 klassis esimese ja teise koha.
Mis seal salata, isiklikult jäi rõvedat moodi kripeldama see, et Nitro treeningu lõpuks sõitis auto kui vana kurat, ma jagasin ka enamvähem ära kumbale poole ma rooli kangutama pean ning stradikoht Olevi ja Ranno järel ei olnud üldse mitte paha. Aga päevad/stardid ei ole vennad ja ma sain taaskord tõdeda, et ükski 2,4ghz süsteem vist mingit õnne küll kellegi õuele ei too. Ja eriti nördind olen ma endas, sest ma tegelikult võtsin oma 40mhz süsteemi kaasa, kuna ma teadsin, et see satana spektrum ei ole toimiv lahendus ja ma pidin ta kindlasti ära vahetama. Aga umbes 100 kraadi sooja, lõõmav päike, väikesed sõitude vahed ja kaks võisltusklassi viisid need mõtted peast. Olevile 5+ igakülgse abistamise eest. Rannole ka 5+ siduri keeramise eest ja öösel pärnus rehviremodi leidmise eest. Arpole 5+ tankimise eest (Muideks, kui teile tundub, et Arps on liialt aktiivne, siis võite ta ilma mütsita päikese kätte praadima jätta. marurahulikuks muutub kohe (ooteaeg maksimaalselt 1 tund)
Kullavaramusse:
"Mägra peer" on jumalast normaalne õlu (ja otsas...)
Arpo = flegma
Herkki = ka flegma
Rando = tolkam kelle pemmi rehvid on katki, aku tühi, spektrumis resiiver ei tööta ja muud taolist
Nitro onroad on sitaks äge.
Ranno: "Mugen on see nitro, mis toimib." Rando: "Ma tean, aga see ei tähenda, et ma seda tahaksin."
Einar: "Näedsasiis, ma võin võita küll, mu tehnika peab lihtsalt 5 korda parem olema kui teistel..."
Herkki pomises läbi une, et Mäger on kõige ägedam.
Olev: "Arpol näiteks on savi, kus ja mida ta joob..."
Olev: "Kana lätikeeles või? See on vista." Teised kooris: " Windõus vää?" Olev: "Jah, 56 tükki."
Nele: "Mina ei haise - ma olen puhas."
Viimati muutis RandoM, 27.07.2008 11:43, muudetud 1 kord kokku.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
- JazZ
- Fast Hobbies
- Postitusi: 1104
- Liitunud: 10.06.2005 13:23
- Asukoht: Pärnu
- Has thanked: 9 korda
- Been thanked: 1 kord
- Kontakt:
Njah, käidud jah. Oli jälle lahe :)
Palju lahedam oleks olnud kui poleks igasse sõitu hiljaks jäänud, aga positiivne on see et stock sai proovitud. Ja peab tunnistama, et see oli päris huvitav, palju huvitavam kui kõrvalt vaadates. Tulemusi pole veel üleval, nii et ma ei teagi mitmendaks ma jäin.
Mis nitrosse puutub, siis see finaal oli huvitav :) Teiselt kohalt startides õnnestus lätlastel mind esimesel ringil kohe viimaseks organiseerida ja mul õnnestus sellelt viimaselt kohalt ennast veel kolmandaks sõita. Tänaks Laurit tankimise eest.
Et siis 16 august samas kohas?
Palju lahedam oleks olnud kui poleks igasse sõitu hiljaks jäänud, aga positiivne on see et stock sai proovitud. Ja peab tunnistama, et see oli päris huvitav, palju huvitavam kui kõrvalt vaadates. Tulemusi pole veel üleval, nii et ma ei teagi mitmendaks ma jäin.
Mis nitrosse puutub, siis see finaal oli huvitav :) Teiselt kohalt startides õnnestus lätlastel mind esimesel ringil kohe viimaseks organiseerida ja mul õnnestus sellelt viimaselt kohalt ennast veel kolmandaks sõita. Tänaks Laurit tankimise eest.
Et siis 16 august samas kohas?
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Olev: "We would like to order 6 pieces (pizza)"
Läti pizzarestorani geeni uss: "We don't sell pieces"
Ilm oli super, rada oli väga must, liivane. Aga rada nägi välja nagu päris, maha joonistatud piirjooned ja puha. Mina kogesin umbes 2-3 võistluse jagu ebaõnne ja oma rumalust. Ning autot ei saanud ka kõige parema tahtmise ja ülekande muutmise järel liikuma. Mõned läti stocki sõitjad on vähe imelikud, ühes sõidus sõideti mulle sirge peal tagant 4-5 korda sisse, kah omamoodi kogemus
Nitros ei ole Olevile konkurenti, Ranno oleks vast teiseks ka saanud, kui poleks ühtegi suuremat kala teinud.
LRP/Nosrmai AI regu ei soovitaks ka konkurendile Nosram kleepsuga regu peal suurelt EVIL kirjas - seda ta ongi
Läti pizzarestorani geeni uss: "We don't sell pieces"
Ilm oli super, rada oli väga must, liivane. Aga rada nägi välja nagu päris, maha joonistatud piirjooned ja puha. Mina kogesin umbes 2-3 võistluse jagu ebaõnne ja oma rumalust. Ning autot ei saanud ka kõige parema tahtmise ja ülekande muutmise järel liikuma. Mõned läti stocki sõitjad on vähe imelikud, ühes sõidus sõideti mulle sirge peal tagant 4-5 korda sisse, kah omamoodi kogemus
Nitros ei ole Olevile konkurenti, Ranno oleks vast teiseks ka saanud, kui poleks ühtegi suuremat kala teinud.
LRP/Nosrmai AI regu ei soovitaks ka konkurendile Nosram kleepsuga regu peal suurelt EVIL kirjas - seda ta ongi
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Käidud jah, igati lahe oli, thanks kogu seltskonnale, special thanks Herkkile ja Arpole finaalis tankimise eest, oli superlux.
Mina pääsesin suurematest jamadest, auto toimis, mootor toimis, sõitja ka enamvähem. Paar peast kinnihoidmise kohta päeva jooksul ikka oli, ühe ilgelt suure pauguga sain summutist jagu ja auto ka ei toiminud enam, õnneks oli tegu vaid munakast välja hüpanud tagumise ülemise lingiga.
Kodutee talinasse läbi Pärnu ja Tartu oli muidugi extra lahe, lõpetasin nii kell 2 öösel, olles eelmisel ööl ~3-4 tundi maganud, peale seda 22 tundi üleval olnud, sellest 11 roolis ja viimased 6.5 järjest. Viimased 50km olid miskipärast sigarasked, aga koju me jõudsime.
Pärnu-Tartu teed ei soovita kellelegi, üks "kaeva siin" märk teise järel ainult ja kõige lõpuks veel mingi täielik ümbersõit Elva kaudu. Ägä... nooooot!
Mina pääsesin suurematest jamadest, auto toimis, mootor toimis, sõitja ka enamvähem. Paar peast kinnihoidmise kohta päeva jooksul ikka oli, ühe ilgelt suure pauguga sain summutist jagu ja auto ka ei toiminud enam, õnneks oli tegu vaid munakast välja hüpanud tagumise ülemise lingiga.
Kodutee talinasse läbi Pärnu ja Tartu oli muidugi extra lahe, lõpetasin nii kell 2 öösel, olles eelmisel ööl ~3-4 tundi maganud, peale seda 22 tundi üleval olnud, sellest 11 roolis ja viimased 6.5 järjest. Viimased 50km olid miskipärast sigarasked, aga koju me jõudsime.
Pärnu-Tartu teed ei soovita kellelegi, üks "kaeva siin" märk teise järel ainult ja kõige lõpuks veel mingi täielik ümbersõit Elva kaudu. Ägä... nooooot!
Meie autokonnal polnudki siis nii hull... chillisime Jurmalas ja Riias ringi veel umbes 01-ni. Kahjuks oli Jurmalas mingi täiesti ajuvabalt ülerahvastatud üritus, eelmistel aastatel sellist massi pole küll kohanud, kõik teeääred terves linnas autosd täis pargitud. Niiet lõpuks mõistlikku ööbimiskohta ei leidnudki (uksel lausa sildid - NO ROOMS FREE) ja otsustasime Tallinnasse tagasi sõita... kella 05-st kodus
Ahjaa... Riia on üks huvitav Linn, suure L-tähega Linn, mitte mingi tallinn... öösel kella 00-01 ajal käib ka kuskil kõrval-kõrval-põik-kõrval tänavas selline elu, et vaata ja imesta, sai päris naljakates kohtades ringi sõidetud ja elu uuritud.
Ahjaa... Riia on üks huvitav Linn, suure L-tähega Linn, mitte mingi tallinn... öösel kella 00-01 ajal käib ka kuskil kõrval-kõrval-põik-kõrval tänavas selline elu, et vaata ja imesta, sai päris naljakates kohtades ringi sõidetud ja elu uuritud.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Lauri, mis sel regul siis häda oli? .. ise olen sunnitud kasutama põhimõtteliselt sama regu.. ainult, et LRP kleepsudega ja "Pro" versiooni sellest..
HB Cyclone D4
HB Cyclone TC
HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!
HB Cyclone TC
HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!
regul pole häda midagi. Regu ise on häda.
Mul on üks brushed versioon, algus on uimane, muud nagu polegi. Taguveolisel offroadil pole sellest ka hullu, aglajale isegi hea, aga kujutan ette, et onroadi sõites võib tõeline õudukas olla.
Mul on üks brushed versioon, algus on uimane, muud nagu polegi. Taguveolisel offroadil pole sellest ka hullu, aglajale isegi hea, aga kujutan ette, et onroadi sõites võib tõeline õudukas olla.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Kõigepealt oli häda selles, et sõitsin väga aeglase ülekandega. Kui lõpuks ülekande paika sain (võitjal isegi veel kiirem), oli Ranno kiirendustel ikka sama mootoriga räigelt parem (ülekanne enamvähem sama), tippkiirus suhtkoht võrdne. Kust selline vahe tulla saab? Aku (tõenäoliselt mitte), mootor (tõenäoliselt mitte, sama mis Rannol) või regu (tõneäoliselt).
AI regu võib tõesti siia või sinna sobida, kuid kuna ta maksab üle poole Sphere TC hinnast, oleks ikkagi kaval kohe parim regu võtta, millega saab ükskõik millist mootorit kasutada. Maksaks AI regu Sphere TC hinnast neljandiku, julgeks seda ehk kellelegi isegi soovitada Tore on ka AI regu reverse rezhiim, kaks korda pani auto minu teadmata minema, kuna olen boksis olles harjunud just-in-case veidikene pidurit peal hoidma (nitrost harjumus) AI regu headust näitab ka see, et tegu vist sisuliselt ainsa reguga, mille manuali pole võimalik kuskil hankida, kõikide teiste regude manualid LRP kodukal olemas. Arvasin,et AI regul polegi manuali, nii tark värk, aga ollo olevat näinud seda siiski.
Aga päev oli tore, sai kuhjaga kogemusi. Tegelikult suutsin ise piisavalt kalasid teha, et see auto kiirus polnudki nii tähtis. Kui unustad esiteks mootori kruvid kinni pingutamast ja hiljem veel pinioni kruvi ka ning siis eraldub veel aku auto küljest, ei olegi vaja enam head tulemust soovida
Selgeks sai ka see, et kui sõidad stocki ja piiratud mootoriga (Lätis 13.5T) siis peab sul igal juhul olema parim 13.5T mootor, mida hankida annab. Odava seeria mootor ei kära piisavalt kahjuks.
Saan pildid kah üles (pooled on praagid, põhjus teadmata):
http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... oad_2008_5
AI regu võib tõesti siia või sinna sobida, kuid kuna ta maksab üle poole Sphere TC hinnast, oleks ikkagi kaval kohe parim regu võtta, millega saab ükskõik millist mootorit kasutada. Maksaks AI regu Sphere TC hinnast neljandiku, julgeks seda ehk kellelegi isegi soovitada Tore on ka AI regu reverse rezhiim, kaks korda pani auto minu teadmata minema, kuna olen boksis olles harjunud just-in-case veidikene pidurit peal hoidma (nitrost harjumus) AI regu headust näitab ka see, et tegu vist sisuliselt ainsa reguga, mille manuali pole võimalik kuskil hankida, kõikide teiste regude manualid LRP kodukal olemas. Arvasin,et AI regul polegi manuali, nii tark värk, aga ollo olevat näinud seda siiski.
Aga päev oli tore, sai kuhjaga kogemusi. Tegelikult suutsin ise piisavalt kalasid teha, et see auto kiirus polnudki nii tähtis. Kui unustad esiteks mootori kruvid kinni pingutamast ja hiljem veel pinioni kruvi ka ning siis eraldub veel aku auto küljest, ei olegi vaja enam head tulemust soovida
Selgeks sai ka see, et kui sõidad stocki ja piiratud mootoriga (Lätis 13.5T) siis peab sul igal juhul olema parim 13.5T mootor, mida hankida annab. Odava seeria mootor ei kära piisavalt kahjuks.
Saan pildid kah üles (pooled on praagid, põhjus teadmata):
http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... oad_2008_5
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Et siis mis?
Öö vastu Pärnu võistlust võib vist motelli Pärnus ära bronnida, siis Riiast hea tulla, ei pea Tallinna kaheks tunniks maanduma.
RandoM @ alustab läbirääkimisi härjaga...
Ja Viira tuuning Inc. pidavat mulle juba turboputuka projekti ette valmistama, et järgmisel korral 14 sek ringiaega sõita...
Öö vastu Pärnu võistlust võib vist motelli Pärnus ära bronnida, siis Riiast hea tulla, ei pea Tallinna kaheks tunniks maanduma.
RandoM @ alustab läbirääkimisi härjaga...
Ja Viira tuuning Inc. pidavat mulle juba turboputuka projekti ette valmistama, et järgmisel korral 14 sek ringiaega sõita...
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
- JazZ
- Fast Hobbies
- Postitusi: 1104
- Liitunud: 10.06.2005 13:23
- Asukoht: Pärnu
- Has thanked: 9 korda
- Been thanked: 1 kord
- Kontakt:
Oleneb mis eesmärk on. Võiduks läheb kindlasti parimat tehnikat ja sõidu oskust ka vaja (igas klassis). Top kolme oleks olnud reaalne jõuda ka sellega mis meil oli. Ma sõitsin teises finaalis teisel kohal (kahest sirgel silmnähtavalt kiiremast autost ees pool) kuni üks ringiga saaja mind lihtsalt mööda ei lasknud ja kui ma üritasin siis mulle meelega küljelt sisse sõitis. Ülejäänud finaalid ma kalasin ise kohe esimesel ringil ära, põhjuseks pakun seda et ma sõitsin kahes klassis erineva puldiga, mis lisas autode käitumise erinevusele veel oma osa.lauri kirjutas:Selgeks sai ka see, et kui sõidad stocki ja piiratud mootoriga (Lätis 13.5T) siis peab sul igal juhul olema parim 13.5T mootor, mida hankida annab. Odava seeria mootor ei kära piisavalt kahjuks.
Muide tulemused on üleval: http://www.mylaps.com/results/showevent.jsp?id=335352
Kui keegi hea inimene oskab ja viitsib siis võiks minu stocki tulemuse kokku arvutada, ma ei ole siiani täpselt aru saanud kuidas elektri klassides neid kohti jagatakse.
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Vähemalt Eestis arvutatakse elektri finaalide tulemusi nii: esimene koht 1p, teine koht 2p jne. Võidab see, kellel vähem punkte. Kolmest finaalist kaks parimat läheb arvesse ehk kui saad 4p+3p+1p = 4p (4p ehk halvim tulemus maha).
Kiiruga vaadates:
Rolis 1+1+1 = 2
Urbonas 2+2+2 = 4
Puslys 3+5+3 = 6
Ranno - 5+5+3 = 8
Steins 4+4+4 = 8
Paskevicus 8+6+6 = 12
Aron 6+7+9 = 13
Kiiruga vaadates:
Rolis 1+1+1 = 2
Urbonas 2+2+2 = 4
Puslys 3+5+3 = 6
Ranno - 5+5+3 = 8
Steins 4+4+4 = 8
Paskevicus 8+6+6 = 12
Aron 6+7+9 = 13
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
- JazZ
- Fast Hobbies
- Postitusi: 1104
- Liitunud: 10.06.2005 13:23
- Asukoht: Pärnu
- Has thanked: 9 korda
- Been thanked: 1 kord
- Kontakt:
Läti kiireim sõitis minu andmetel Speed Passion 13.5T mootoriga. A ma julgeks arvata et NOSRAM STORM Evolution 13.5T või LRP Vector X11 13.5 T Brushless Stock Spec oleks veel kabedam (vähemalt nende tehniliste andmete põhjal mis mul õnnestus netist leida).Tõnu2 kirjutas:No rääkige siis nüüd välja milline see parim stocki mootor on?
Meie sõitsime NOSRAM Dragon Brushless Sports Modified 13.5T mootoritega.
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Just... see Nosram peaks võrduma LRP odava seeria mootoriga LRP Eraser Brushless Motor 13.5T
Kiireimal ehk Rolisel oli tõesti SpeedPassion 13.5T, mitmel oli veel Novak 13.5T kah. Üks variant on veel, Team Orion Vortex Brushless 2008 Stock 13.5, ei tea kas keegi seda kasutas ning puudub ka hetkel info, mis ta täpsemalt on.
Veidi inffi sel teemal - http://www.rctech.net/forum/showthread.php?t=223479
13.5T ja 13.5T vahe LRP näite najal
LRP Vector X-11 Stock Spec 13.5T (LRP50840)
23.040RPM, 201W, eff 93%
Eraser Stock Spec 13.5T (LRP50470)
20,880RPM, 160W, 89%
Kiireimal ehk Rolisel oli tõesti SpeedPassion 13.5T, mitmel oli veel Novak 13.5T kah. Üks variant on veel, Team Orion Vortex Brushless 2008 Stock 13.5, ei tea kas keegi seda kasutas ning puudub ka hetkel info, mis ta täpsemalt on.
Veidi inffi sel teemal - http://www.rctech.net/forum/showthread.php?t=223479
13.5T ja 13.5T vahe LRP näite najal
LRP Vector X-11 Stock Spec 13.5T (LRP50840)
23.040RPM, 201W, eff 93%
Eraser Stock Spec 13.5T (LRP50470)
20,880RPM, 160W, 89%
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Kuni mootor pole margi järgi piiratud, siis leidsin tõenäoliselt kõige asjalikumad ehk võimsamad 13.5T ja 17.5T mootorid:
http://www.hackerbrushless.de/images/Ca ... B%2041.pdf
Hacker 13.5T - 290W (LRP Eraser Stock Spec 13.5T 160W ehk pea-aegu poole nõrgem)
Hacker 15.5T - 255W
Hacker on tõeliselt kõva ja aastaid tegutsenud firma. Lennunduses maailmameister, euroopameister ja mida iganes - täielik tipp.
Avalikustan ka salarelva hetkel Eestis Stock võistluste võitmiseks:
http://www.aero-model.com/motordetails. ... tyle=17.5T
Salarelv hetkel Lätis Stock võistluste võitmiseks (või Eestis 5-cell kasutamisel):
http://www.aero-model.com/motordetails. ... tyle=13.5T
Kõik Hacker E40 seeria mootorid ka Roar Approved:
http://www.roarracing.com/approvals/brushlessmotors.php
< teema offtopicuks läinud, äkki moded hakivad kuskilt pooleks >
http://www.hackerbrushless.de/images/Ca ... B%2041.pdf
Hacker 13.5T - 290W (LRP Eraser Stock Spec 13.5T 160W ehk pea-aegu poole nõrgem)
Hacker 15.5T - 255W
Hacker on tõeliselt kõva ja aastaid tegutsenud firma. Lennunduses maailmameister, euroopameister ja mida iganes - täielik tipp.
Avalikustan ka salarelva hetkel Eestis Stock võistluste võitmiseks:
http://www.aero-model.com/motordetails. ... tyle=17.5T
Salarelv hetkel Lätis Stock võistluste võitmiseks (või Eestis 5-cell kasutamisel):
http://www.aero-model.com/motordetails. ... tyle=13.5T
Kõik Hacker E40 seeria mootorid ka Roar Approved:
http://www.roarracing.com/approvals/brushlessmotors.php
< teema offtopicuks läinud, äkki moded hakivad kuskilt pooleks >
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Ka läti jaoks on regamine alanud.
http://www.rcinfo.lv/?id=reg&f=list_entries&r_id=68
http://www.rcinfo.lv/?id=reg&f=list_entries&r_id=68
Viimati muutis Arps, 11.08.2008 14:52, muudetud 1 kord kokku.
- JazZ
- Fast Hobbies
- Postitusi: 1104
- Liitunud: 10.06.2005 13:23
- Asukoht: Pärnu
- Has thanked: 9 korda
- Been thanked: 1 kord
- Kontakt:
Plaan minna 16 august jälle Riiga sõitma.
On veel minejaid?
http://www.rcinfo.lv/?id=reg&f=add_entry&r_id=68
Nagu ma sealt aru saan siis registreeruda saab 15 augustil kella 23:59.
EDIT: Arps jõudis ette.
On veel minejaid?
http://www.rcinfo.lv/?id=reg&f=add_entry&r_id=68
Nagu ma sealt aru saan siis registreeruda saab 15 augustil kella 23:59.
EDIT: Arps jõudis ette.
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
- JazZ
- Fast Hobbies
- Postitusi: 1104
- Liitunud: 10.06.2005 13:23
- Asukoht: Pärnu
- Has thanked: 9 korda
- Been thanked: 1 kord
- Kontakt:
Eesti meister? Mis alal? Kes?Arps kirjutas:Lätiga on selles suhtes hästi et Eesti meister on ka kohapeal :D
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
- JazZ
- Fast Hobbies
- Postitusi: 1104
- Liitunud: 10.06.2005 13:23
- Asukoht: Pärnu
- Has thanked: 9 korda
- Been thanked: 1 kord
- Kontakt:
Ahsee, no seda asja me veel vaatame seal (kui mu mootor ja pinionid ikka kohale jõuavad selleks ajaks) :PArps kirjutas:Krisjanis Rolis stockis ju Eesti meister :lol:
Ja kui kõik läheb nii nagu peab siis tuleb läti nitro meister meiega õhtul koju tagasi :P
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
- JazZ
- Fast Hobbies
- Postitusi: 1104
- Liitunud: 10.06.2005 13:23
- Asukoht: Pärnu
- Has thanked: 9 korda
- Been thanked: 1 kord
- Kontakt:
Lätis jälle käidud ja ütleme et ei läinud päris nii hästi kui oleks võinud minna :) Kalasin ise kõik finaali stardid ära, + olid mõned tehnilised kalad veel. Vaatasin praegu parimaid ringiaegu ja selgus et auto poolest oleks olnud reaalne isegi palju parem tulemus, parim ring oli ainult 0,2 sekundit aeglasem kui Rolis'el, teised olid kõik aeglasemad minust.
Aga eks proovime Leedus uuesti :)
Aga eks proovime Leedus uuesti :)
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
ollo ja Tõnu käisid siis sel nädalavahetusel ka Soomes Kouvolas, Tõnul oli lausa 2 SM etappi, mul üksainus. Eile läks Tõnu auto B-finaalis katki, tulemuseks 11. koht vist, täna oli tal üldse ebaõnne päev... vist 2 servot, kõik poldid lahti, mis peaks kinni olema, autost irduvad rattad ja midaiganes probleeme. Kvalifikatsioonis ei lõpetanud ta ühtegi sõitu, C-finaalis juhtis pikalt, aga irdunud ratas (mille ollo kiirelt tagasi kruvis) kukutas ta kolmandaks. Edasi B-finaali siiski sai, aga seal tuli ka midagi jälle lahti, mis peaks kinni olema.
Minu tänane võistlus oli vahelduva eduga. Kohale jõudsin eile õhtul ja peale 1:5 võistlust sain pisut ka trenni teha, katsetada erinevaid seadeid. Kouvola rada on 1:10 jaoks väga kiire, palju sirgeid ja gaasiga läbitavaid kurve, tõeline "mootorirada". Samas rajapind on 20+ aastat vana, kohati laines ja ebatasane. Omast arust sain auto eile enamvähem rahuldavalt toimima, õhtul hotellis vahetasin veel amordiõlid ka pehmemaks, mida trennis teha ei jõudnud.
Hommikuses ajavõtuga trennis olin suht rahul, kui 18.6 ringiaja kirja sain, ajad olid ka üsna stabiilsed. Parim selles trennivoorus oli 17.8, mõtlesin, et sealt on nüüd hea jätkata Teises trenni voorus küll parandasin kümnendiku, aga teised parandasid kolm kümnendikku...
3 eelsõitu läksid ka enamvähem ühte auku, esimeses lõppes küll eelviimases kurvis kütus (15 ringi 4:47, 15. koht), järgmised olid 16 5:03 ja 16 5:01, aga kvalifikatsioonis 15. koht, kõige kiiremale kaotus ikkagi 20 sekundit 5 minutile ja 10. kohast lahutas ka ~7 sekundit. Parim ring samuti 2-3 kümnendikku aeglasem, kui 10 piirimail olevatel tüüpidel.
Sel hetkel oli minu peas selles osas selgus, et selle 12 võistlust sõitnud mootoriga mul sellel rajal finaali asja pole. Võtsin riski ja vahetasin mootori... jõudsin auto õigeks ajaks kokku ja puha, aga õigesti häälde seda mootorit paraku soojenduse ajal ei saanud ja nii ma seal kulgesingi, alamotoriseerituna, iga paari ringi tagant seadistuspeatusi tehes (siinkohal pean tänama Tony Raikast, kes aitas Tõnul boksis mu mootorit keerata, aga isegi tema elukogemusest jäi seekord väheks). Lisaks pidi mu hooldemeeskond sõidu ajal ka käigukastis 2. käigu kella vahetama (K-factory lightweight jupp, never again...), õnneks oli mul rajaboksis olemas ja vahetus käis suht kiirelt. Anyway, mis p..s, see p..s, lõpuks kaotasin kõigile, kes vähegi sõitsid, olin oma semis 6. ja kokkuvõttes vist 18. või midagi.
Tagantjärele tarkus (see kõige targem) ütleb küll sedasama, mis Tony ütles juba enne, et tema sõidaks oma vana mootoriga... vähemalt teab, mis see teeb. Mingi X lootus oleks ju olnud ka sellega edasi saada, aga mitte eriti suur... koht lõpptulemusena oleks kindlasti parem olnud.
Soome suvehooaeg selleks korraks läbi, järgmisel aastal uue hooga ja siis tahaks ikka finaali ka saada talvel on aega mõelda, mis tehnikaga järgmist aastat alustada (=sponsorid, võtke järjekorda )
Minu tänane võistlus oli vahelduva eduga. Kohale jõudsin eile õhtul ja peale 1:5 võistlust sain pisut ka trenni teha, katsetada erinevaid seadeid. Kouvola rada on 1:10 jaoks väga kiire, palju sirgeid ja gaasiga läbitavaid kurve, tõeline "mootorirada". Samas rajapind on 20+ aastat vana, kohati laines ja ebatasane. Omast arust sain auto eile enamvähem rahuldavalt toimima, õhtul hotellis vahetasin veel amordiõlid ka pehmemaks, mida trennis teha ei jõudnud.
Hommikuses ajavõtuga trennis olin suht rahul, kui 18.6 ringiaja kirja sain, ajad olid ka üsna stabiilsed. Parim selles trennivoorus oli 17.8, mõtlesin, et sealt on nüüd hea jätkata Teises trenni voorus küll parandasin kümnendiku, aga teised parandasid kolm kümnendikku...
3 eelsõitu läksid ka enamvähem ühte auku, esimeses lõppes küll eelviimases kurvis kütus (15 ringi 4:47, 15. koht), järgmised olid 16 5:03 ja 16 5:01, aga kvalifikatsioonis 15. koht, kõige kiiremale kaotus ikkagi 20 sekundit 5 minutile ja 10. kohast lahutas ka ~7 sekundit. Parim ring samuti 2-3 kümnendikku aeglasem, kui 10 piirimail olevatel tüüpidel.
Sel hetkel oli minu peas selles osas selgus, et selle 12 võistlust sõitnud mootoriga mul sellel rajal finaali asja pole. Võtsin riski ja vahetasin mootori... jõudsin auto õigeks ajaks kokku ja puha, aga õigesti häälde seda mootorit paraku soojenduse ajal ei saanud ja nii ma seal kulgesingi, alamotoriseerituna, iga paari ringi tagant seadistuspeatusi tehes (siinkohal pean tänama Tony Raikast, kes aitas Tõnul boksis mu mootorit keerata, aga isegi tema elukogemusest jäi seekord väheks). Lisaks pidi mu hooldemeeskond sõidu ajal ka käigukastis 2. käigu kella vahetama (K-factory lightweight jupp, never again...), õnneks oli mul rajaboksis olemas ja vahetus käis suht kiirelt. Anyway, mis p..s, see p..s, lõpuks kaotasin kõigile, kes vähegi sõitsid, olin oma semis 6. ja kokkuvõttes vist 18. või midagi.
Tagantjärele tarkus (see kõige targem) ütleb küll sedasama, mis Tony ütles juba enne, et tema sõidaks oma vana mootoriga... vähemalt teab, mis see teeb. Mingi X lootus oleks ju olnud ka sellega edasi saada, aga mitte eriti suur... koht lõpptulemusena oleks kindlasti parem olnud.
Soome suvehooaeg selleks korraks läbi, järgmisel aastal uue hooga ja siis tahaks ikka finaali ka saada talvel on aega mõelda, mis tehnikaga järgmist aastat alustada (=sponsorid, võtke järjekorda )