VRC (Virtual RC) võistlused
-
- Postitusi: 20
- Liitunud: 01.07.2008 22:31
Nii arvasin minagi kunagi
Kui kedagi kotib... Oslo sedaani replay koos mõne 13.9 ringiga Palju kolistamist on ka, aga see oli mu esimene test selle seadistusega, ehk annate andeks
Setup ka.
Kui kedagi kotib... Oslo sedaani replay koos mõne 13.9 ringiga Palju kolistamist on ka, aga see oli mu esimene test selle seadistusega, ehk annate andeks
Setup ka.
- JazZ
- Fast Hobbies
- Postitusi: 1104
- Liitunud: 10.06.2005 13:23
- Asukoht: Pärnu
- Has thanked: 9 korda
- Been thanked: 1 kord
- Kontakt:
Tundub et ollo'lt tuleb Eesti esimene top3 koht, täiesti müstika aja on ta sõitnud igal juhul :)
Üritasin mis ma üritasin aga seda ma järgi ei teinud. Ja see ollo setup mulle ei sobinud, sellega olin veel aeglasem kui enda aretusega. Ainuke asi, et pidurit võtsin enda seadel veel vähemaks (spikerdasin ollo setupilt) ja kohe tuli ka 22 ringi...
Üritasin mis ma üritasin aga seda ma järgi ei teinud. Ja see ollo setup mulle ei sobinud, sellega olin veel aeglasem kui enda aretusega. Ainuke asi, et pidurit võtsin enda seadel veel vähemaks (spikerdasin ollo setupilt) ja kohe tuli ka 22 ringi...
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Jah, müüb. Lubatud tarneaeg 25. november 2008. Saavad olema saadaval kõigis huvi näidanud hobipoodides.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
- JazZ
- Fast Hobbies
- Postitusi: 1104
- Liitunud: 10.06.2005 13:23
- Asukoht: Pärnu
- Has thanked: 9 korda
- Been thanked: 1 kord
- Kontakt:
Tore. Ja hind on saladus?
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Pean tunnistama et endiselt olen hädas selle raja ja autoga. Setupil praktiliselt pidurid puudvad. Minu jaoks tähendab see seda et kurvid lähevad väga laiaks või hoog tuleb väga vara maha võtta. Pidureid ka ei saa juurde keerata, iga vähegi pööratud ratastega pidurdus lõppeb siis spinniga. Help!ollo kirjutas:Melzo Serpent 960 setup ja replay
Anti - pidureid peabki vähe olema ja pidurdama tulebki vara hakata. Kui see aabitsatõde selge, siis edasi on lihtne
Ma vahepeal proovisin korra ka Melzot sõita, tegin uue setupi, sedakorda Kyosho Evolvale. Uus replay.
Melzo rajal sõitmine:
-sirgelõpu lai 180 kurv: saab sõltuvalt setupist ja trajektoorist lasta ka täisgaasil, aga targem on sissekeeramisel korraks pisut gaasi järele anda ja võtta täpselt. Pidurdada ei ole kindlasti vaja, pmtl ei ole vaja ka täiesti maha lasta.
-järgmised 2 180 kraadist võtta täpselt (=pidurdada suhteliselt vara, vaata mu replayst, kus mina gaasi maha võtan)
-vasak-parem shikaani keskel (2 kurvi vahel) ainult õrnalt ja korraks gaasi, pidurdada enne mõlemat kurvi.
-enne järgmist paremkurvi samuti mitte liialdada gaasiga, kurv võtta täpselt (võib kurvipiirde pealt ka nats lõigata). Pidurit ei ole vaja.
-vasak 90 kraadi võtta suht suure kiirusega, kurvipiiret saab hästi lõigata, gaasi ainult korraks järgi anda (kui üldse). Kindlasti mitte pidurdada.
-vasak nõelasilm täpselt ja vaikselt (=pidurdada vara, üsna kohe peale eelmist kurvi)
-kerge (sisemarkerita) paremkurv gaasiga läbi, enne lauget 180't korraks järele anda ja lauge 180 läbida kerge gaasida, täpselt mööda kurvipiiret (kõige parem selle peal). Kurvist väljudes gaasi, aga laiaks ei tohi lasta, siis ei tule järgmine kurv välja.
-enne ajavõtukurvi pidurdada aegsasti sisse, võtta kurv täpselt ja hiline apex, et oleks hea sirgele eelnevasse laugesse kurvi kiirendada.
-sirgele eelnev kurv sõltuvalt trajektoorist ja seadistusest täisgaasil või kergelt gaasi järele andes.
Kõige keerulisem on Melzos raja keskmine osa (nõelasilm, sellele eelnev kurv, samuti esimene väike shikaan). Sirgele eelnev ja järgnev kurv tuleb muidugi ka täpselt ja kiiresti sõita.
Ma vahepeal proovisin korra ka Melzot sõita, tegin uue setupi, sedakorda Kyosho Evolvale. Uus replay.
Melzo rajal sõitmine:
-sirgelõpu lai 180 kurv: saab sõltuvalt setupist ja trajektoorist lasta ka täisgaasil, aga targem on sissekeeramisel korraks pisut gaasi järele anda ja võtta täpselt. Pidurdada ei ole kindlasti vaja, pmtl ei ole vaja ka täiesti maha lasta.
-järgmised 2 180 kraadist võtta täpselt (=pidurdada suhteliselt vara, vaata mu replayst, kus mina gaasi maha võtan)
-vasak-parem shikaani keskel (2 kurvi vahel) ainult õrnalt ja korraks gaasi, pidurdada enne mõlemat kurvi.
-enne järgmist paremkurvi samuti mitte liialdada gaasiga, kurv võtta täpselt (võib kurvipiirde pealt ka nats lõigata). Pidurit ei ole vaja.
-vasak 90 kraadi võtta suht suure kiirusega, kurvipiiret saab hästi lõigata, gaasi ainult korraks järgi anda (kui üldse). Kindlasti mitte pidurdada.
-vasak nõelasilm täpselt ja vaikselt (=pidurdada vara, üsna kohe peale eelmist kurvi)
-kerge (sisemarkerita) paremkurv gaasiga läbi, enne lauget 180't korraks järele anda ja lauge 180 läbida kerge gaasida, täpselt mööda kurvipiiret (kõige parem selle peal). Kurvist väljudes gaasi, aga laiaks ei tohi lasta, siis ei tule järgmine kurv välja.
-enne ajavõtukurvi pidurdada aegsasti sisse, võtta kurv täpselt ja hiline apex, et oleks hea sirgele eelnevasse laugesse kurvi kiirendada.
-sirgele eelnev kurv sõltuvalt trajektoorist ja seadistusest täisgaasil või kergelt gaasi järele andes.
Kõige keerulisem on Melzos raja keskmine osa (nõelasilm, sellele eelnev kurv, samuti esimene väike shikaan). Sirgele eelnev ja järgnev kurv tuleb muidugi ka täpselt ja kiiresti sõita.
Päris huvitav, kuidas eile tehtud sõidud täna tulemust annavad. Lased vahepeal seedida ja järgmisel päeval sõidad rahulikult ja kiiremini. Igatahes hakkan enne päris võistlusi ka eelmisel päeval VRC-ga harjutama Teeks ehk ühe kiire VEAMK võistluse enne pühapäeva?
Vaikselt hakkab Oslo välja tulema, kuigi best lap Olevist ja Rannost ikkagi 0.25s kehvem. Aga kui ring üleni õnnestuks, pole 14.0 midagi võimatut. Finaalsõitudes muidugi ikka juhtub. Ühes sõidus unustad F-raskuse panna ja elu parimas finaalsõidus +3s ja +6s (topelt-tankimine) ringid.
Ranno, palju sa pakkusid, et SmartPropo "aglasemaks teeb" võrreldes USB-junniga ? 0.25s ?
Vaikselt hakkab Oslo välja tulema, kuigi best lap Olevist ja Rannost ikkagi 0.25s kehvem. Aga kui ring üleni õnnestuks, pole 14.0 midagi võimatut. Finaalsõitudes muidugi ikka juhtub. Ühes sõidus unustad F-raskuse panna ja elu parimas finaalsõidus +3s ja +6s (topelt-tankimine) ringid.
Ranno, palju sa pakkusid, et SmartPropo "aglasemaks teeb" võrreldes USB-junniga ? 0.25s ?
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
- JazZ
- Fast Hobbies
- Postitusi: 1104
- Liitunud: 10.06.2005 13:23
- Asukoht: Pärnu
- Has thanked: 9 korda
- Been thanked: 1 kord
- Kontakt:
Krt ollo tegi mulle Oslo finaalis 0,9 sekundiga ära. Oleks siis lasknud mul sünnipäeva puhul võita, aga ei :P Positiivse küljepealt on vist 2 eestlast top viies päris hea tulemus.
Ma võin teha selle võistluse sinna, öelge mis rajal ja millega. Ise ma tõenäoliselt eriline sõitja ei ole, hea kui ma pühapäevaks kaineks saan :P
Muide minu meelest ei ole üldse hea mõte irl võistlusele eelneval päeval VRC'd sõita.
Lauri: mina pakkusin et see usb junn tegi mind keskmiselt 0,1 kuni 0,2 sekundit kiiremaks.
ollo: Sa oled Sao Paulo rajal mingi ime setupi välja mõelnud? Ma olen nagu masendavalt kaugel Sinust... 0,5 sekundit ringile pähe saada, mul on nagu natuke häbi :)
Ma võin teha selle võistluse sinna, öelge mis rajal ja millega. Ise ma tõenäoliselt eriline sõitja ei ole, hea kui ma pühapäevaks kaineks saan :P
Muide minu meelest ei ole üldse hea mõte irl võistlusele eelneval päeval VRC'd sõita.
Lauri: mina pakkusin et see usb junn tegi mind keskmiselt 0,1 kuni 0,2 sekundit kiiremaks.
ollo: Sa oled Sao Paulo rajal mingi ime setupi välja mõelnud? Ma olen nagu masendavalt kaugel Sinust... 0,5 sekundit ringile pähe saada, mul on nagu natuke häbi :)
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Ohjah, ei tulnud mul eile top 3 kohta, kuigi oleks võinud... pidin hommikul sõitma, kuna ma polnd kindel, mis ajal õhtul koju jõuan ja mis seisukorras. Selles mõttes õige otsus, et jõudsin törts peale 23, laipväsinud ja parasjagu meeldivalt vipsis
Ühesõnaga, sõitsin hommikul 8-9 vahel, silmad poolkinni. Esimene sõit (mis lõpuks parimaks jäi) tuli enamvähem, aga pisut aeglane. Teine oli muidu palju parem, aga f@king arvuti tegi seda, mida ta mul aegajalt teeb ja kaotas nii sekundiks USB kontrolleriga sideme. Paraku kehvas kohas, tulemuseks üks 17.7s ring, ilma selleta oleks lõpptulemus olnud 5:01.x ja korralik teine koht, kuigi lisaks oli veel vähemalt kaks 15+ ringi, nii et 43 ringi oleks suuremate vigadeta täiesti tehtav. Kolmandat sõitu ei suutnud enam sõita, silmad ei seisnud lahti... munasin üsna alguses ära ja jätsin pooleli.
SaoPaulo rajal proovisin jah uut setupi. Õigemini proovisin vana sportscari setupi, millega seal kunagi 16.1 sõitsin... mõtlesin, et see ei saa ju sedaaniga ka lootusetult aeglane olla. Ei olnudki. Nats näppisin sidurit ja pidurit, jõudsin lõpuks sellise seadistuseni.
Ühesõnaga, sõitsin hommikul 8-9 vahel, silmad poolkinni. Esimene sõit (mis lõpuks parimaks jäi) tuli enamvähem, aga pisut aeglane. Teine oli muidu palju parem, aga f@king arvuti tegi seda, mida ta mul aegajalt teeb ja kaotas nii sekundiks USB kontrolleriga sideme. Paraku kehvas kohas, tulemuseks üks 17.7s ring, ilma selleta oleks lõpptulemus olnud 5:01.x ja korralik teine koht, kuigi lisaks oli veel vähemalt kaks 15+ ringi, nii et 43 ringi oleks suuremate vigadeta täiesti tehtav. Kolmandat sõitu ei suutnud enam sõita, silmad ei seisnud lahti... munasin üsna alguses ära ja jätsin pooleli.
SaoPaulo rajal proovisin jah uut setupi. Õigemini proovisin vana sportscari setupi, millega seal kunagi 16.1 sõitsin... mõtlesin, et see ei saa ju sedaaniga ka lootusetult aeglane olla. Ei olnudki. Nats näppisin sidurit ja pidurit, jõudsin lõpuks sellise seadistuseni.
Kui mina veel koolis käisin siis olid aabitsas kukepildid. Mis selles sinu aabitsas veel kirjas on ja kust seda soetada saaks?ollo kirjutas:Anti - pidureid peabki vähe olema ja pidurdama tulebki vara hakata. Kui see aabitsatõde selge, siis edasi on lihtne
Kas sa reaalses elus sõidad ka nii vähese piduriga?
Reaalses elus on mul ka pidur nii maha keeratud, et rattaid blokki ei võtaks. Mul ei ole paraku nii pädevat pidurikontrolli näpus, et ma rohkemaga suudaks kiiresti sõita.
One-way esisillaga (nagu 1:8 ) tegelikult eriti ei saa pidurdada (vähemalt touringuga mitte, ma 1:8't ei ole korraliku autoga kunagi sõitnud), mina olen onewayga kasutanud rohkem drag-brake'i ja pidurit sõidu ajal mitte näppinud. Tüüpiliselt kasutatakse one-wayga lühiajalisi pidurdusimpulsse ja/või raadiost keeratud ABSi.
One-way esisillaga (nagu 1:8 ) tegelikult eriti ei saa pidurdada (vähemalt touringuga mitte, ma 1:8't ei ole korraliku autoga kunagi sõitnud), mina olen onewayga kasutanud rohkem drag-brake'i ja pidurit sõidu ajal mitte näppinud. Tüüpiliselt kasutatakse one-wayga lühiajalisi pidurdusimpulsse ja/või raadiost keeratud ABSi.
- JazZ
- Fast Hobbies
- Postitusi: 1104
- Liitunud: 10.06.2005 13:23
- Asukoht: Pärnu
- Has thanked: 9 korda
- Been thanked: 1 kord
- Kontakt:
Niih, eilne minu sõit Sao Paulos oli lahe nagu te isegi näha võite :D
Mõtlesin et proovin ka dopingut kasutada, aga võtsin üledoosi ja hästi see küll ei mõjunud :P
Okei, tegelt ma suutsin lihtsalt ära unustada et sõitma peab ja õhtul sünnipäevalt tulles alles meenus, sõita oli huvitav, isegi sirged tundusid kõverad :D Aga hoolimata sellest pääsesin ma finaali, ma loodan et ma täna peale tööd sõitmata ei unusta.
Ehk jõuab ollo ime setupi ka proovida, kuigi tema Oslo setupiga ma küll kiirem ei olnud kui enda omaga.
Mõtlesin et proovin ka dopingut kasutada, aga võtsin üledoosi ja hästi see küll ei mõjunud :P
Okei, tegelt ma suutsin lihtsalt ära unustada et sõitma peab ja õhtul sünnipäevalt tulles alles meenus, sõita oli huvitav, isegi sirged tundusid kõverad :D Aga hoolimata sellest pääsesin ma finaali, ma loodan et ma täna peale tööd sõitmata ei unusta.
Ehk jõuab ollo ime setupi ka proovida, kuigi tema Oslo setupiga ma küll kiirem ei olnud kui enda omaga.
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Siis on gasisõrme vaja pisut arendada, muud miskit Vähemalt gaasi poolel võiks tal olla mõned asendid juures, piduri osas on ka mul suured raskused nende juurdetekitamisega.antia kirjutas:Ma proovisin ka oma saamatust drag-brakega lahendada aga see tekitas üldise kiiruse kao probleemi sest mu gaasisõrm tahab vägisi vaid kahte asendit tunnistada. Ja vahest mulle tundub et parem/kiirem on kui auto veereb kurvis vabalt. Või on see tunne ekslik?
Drag-brake, kui seda kasutada, peaks olema minimaalne, parasjagu nii palju, et gaasi maha lastes auto keerama saab. Vabalt veeremine on kurvi keskel kindlasti parem, aga üldiselt ma vabalt veeremist väga palju ei kasuta. Teravates kurvides käib pidur-keeramine-gaas üsna kiirelt, pikemates laugetes kurvides kasutan vabalt veeremise asemel pigem väikest gaasi, et mitte kiirust kaotada ja kui nina õiges suunas näitab, siis täisgaas.
Oluline on muidugi ka see, kui kiirelt gaas peale tõmmata. See sõltub konkreetsest kurvist, auto seadistusest, üldisest pidamisest jne. Liiga kiire tallamine viskab kas tagaotsa liputama, veab kurvi lõpu laiaks või sirgele tulles kaotab lihtsalt pidamist, kui rattad tühja käivad. Kui oma gaasitunnetus ei ole piisavalt hea, siis tuleb sidurit pehmemaks teha - clutch gapi ja preloadi vähendada.
Ma olen ka üritanud mõned korrad, kuid siis loobunud... no brake or full brake Aga kas maailma tipud näiteks kasutavad ka "poolt pidurit" vms? Ehket kas tasuks üritada selles suunas?ollo kirjutas:Vähemalt gaasi poolel võiks tal olla mõned asendid juures, piduri osas on ka mul suured raskused nende juurdetekitamisega.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Ma ei ole seda piduri kasutust tippsõitjatel väga jälginud... Soomes Vantaa etapil kevadel tegelikult vaatasin, kuidas mod touringu võitja seal sõitis... tema pidurdas "pulsiga", st. enne igat pidurdamist vajavat kurvi andis 2-3 kiiret & teravat pidurilaksu. Samas auto oli tal ikkagi nii seadistatud, et blokki see ei võtnud.
Piduri täpsema doseerimisega on 2 jama - esiteks on normaalsetel inimestel piduri ja gaasi käigusuhe 30/70, st. piduri käik on üle 2 korra lühem. Teiseks ei ole inimese sõrm kohandunud "lahtilaskmise" liigutust nii täpselt teostama, kui haaramist. Tulemus ongi see, et lihtsam on on/off piduriga sõita ja pulseerida, kui üritada täpsust taga ajada.
Mis ei tähenda, et selliseid kodanikke olemas ei ole, kes sellega hakkama saavad. Kangidega puldiga on see muide ka oluliselt lihtsam, nagu meie lennukogemusega inimesed ilmselt isegi teavad.
Piduri täpsema doseerimisega on 2 jama - esiteks on normaalsetel inimestel piduri ja gaasi käigusuhe 30/70, st. piduri käik on üle 2 korra lühem. Teiseks ei ole inimese sõrm kohandunud "lahtilaskmise" liigutust nii täpselt teostama, kui haaramist. Tulemus ongi see, et lihtsam on on/off piduriga sõita ja pulseerida, kui üritada täpsust taga ajada.
Mis ei tähenda, et selliseid kodanikke olemas ei ole, kes sellega hakkama saavad. Kangidega puldiga on see muide ka oluliselt lihtsam, nagu meie lennukogemusega inimesed ilmselt isegi teavad.
- JazZ
- Fast Hobbies
- Postitusi: 1104
- Liitunud: 10.06.2005 13:23
- Asukoht: Pärnu
- Has thanked: 9 korda
- Been thanked: 1 kord
- Kontakt:
No kuidas teil Messina harjutamine läheb, esmaspäeval hakkab juba sõit ju?
Ma olen mõned tiirud teinud, siiani parim ring on 15.532
Parim 5 minuti tulemus on 19 ringi 5:02 kopikatega...
Sõitnud olen sama setupiga millega Oslo rajalgi.
Ma olen mõned tiirud teinud, siiani parim ring on 15.532
Parim 5 minuti tulemus on 19 ringi 5:02 kopikatega...
Sõitnud olen sama setupiga millega Oslo rajalgi.
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Kehvasti läheb Messinaga. Rada tundub tore, aga 1:10 sedaaniga sõit seal pole mitte minu jaoks. Pidamist pole, kiirust pole, auto ei keera, sada häda Kokkuvõtlikult võib öelda, et ei oska sõita seda rada lihtsalt. Kurb on see, et ei kipu eriti paremaks ka minema...
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Ma saan 15.4 ringi ka kätte, aga tulemust ikka ei tule... ei saa seda sirgelõpukurvi 20 korda järjest kaladeta võetud Sõitsin siis vahepeal Oslo weeklyt, see tuli vähemalt paremini välja.
Edit: ära tegin Ma ei saa aru, miks mul keset ööd kõige paremini välja tuleb
Leidsin lõpuks ühe setupi, millega oli võimalik stabiilselt sõita, seekord küll mitte enda oma, vaid Laurent Delisle'lt pärit. Nagu trammiga.
Setup
20lap replay
Edit: ära tegin Ma ei saa aru, miks mul keset ööd kõige paremini välja tuleb
Leidsin lõpuks ühe setupi, millega oli võimalik stabiilselt sõita, seekord küll mitte enda oma, vaid Laurent Delisle'lt pärit. Nagu trammiga.
Setup
20lap replay
- JazZ
- Fast Hobbies
- Postitusi: 1104
- Liitunud: 10.06.2005 13:23
- Asukoht: Pärnu
- Has thanked: 9 korda
- Been thanked: 1 kord
- Kontakt:
Njah, ollo on tegija :) Ma saan ka 15.4 ringe, parim oli vist 15.412, aga jah, kasu on sellest 0. Mis kõige hullem, Lauri hakkab ka järgi jõudma juba :P
Ollo Oslo tulemuse kohta pole midagi muud öelda kui väga kõva! Kui lõpp järjestus ka selline jääb... Mulle see lõputu arv proovimis kordi ei meeldi, ma jääkski proovima ja see poleks mu tervisele kasulik. Aga ma veel mõtlen, äkki teen ka mõned ringid ja Eesti saab mõned punktid rohkem.
12 detsember algab 2008 WORLD CHAMPIONSHIP 1:10 SEDAN ja see on kõigile tasuta! Nii et harjutage! Kellel veel adapterit pole, siis VRC lehelt saab nüüd tellida VRC-3 USB ADAPTOR'i ja hind on vaid 25 dollarit (sisaldab transporti).
Ollo Oslo tulemuse kohta pole midagi muud öelda kui väga kõva! Kui lõpp järjestus ka selline jääb... Mulle see lõputu arv proovimis kordi ei meeldi, ma jääkski proovima ja see poleks mu tervisele kasulik. Aga ma veel mõtlen, äkki teen ka mõned ringid ja Eesti saab mõned punktid rohkem.
12 detsember algab 2008 WORLD CHAMPIONSHIP 1:10 SEDAN ja see on kõigile tasuta! Nii et harjutage! Kellel veel adapterit pole, siis VRC lehelt saab nüüd tellida VRC-3 USB ADAPTOR'i ja hind on vaid 25 dollarit (sisaldab transporti).
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Kartke... ma ju kasutan veel endiselt "hädikäppi" pakkuvat SmartPropo't
Olevi Oslo nr 1 koht on muidugi tore Cheatis raudselt...
Olevi Oslo nr 1 koht on muidugi tore Cheatis raudselt...
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
No mitte ei õnnestu oma tempos Oslos 5-minutit ilma kaladeta ära sõita, et ka 22-ringi klubisse saada. Aga väga mõnus on sportscariga Oslot sõitaküll, võrreldes sedaani ja Messimaga.
Olevi Oslo parima ja halvima ringi vahe 0.380s ning parima ja keskmise vahe 0.142s - see pole normaalne
VRC sõitjaid hetkel Eestis ainult 3tk? Kus teised on... USB-adapteri saab jah 25$-ga koju kätte ehk about 300kr ja tegu UUE versiooniga sellest.
Olevi Oslo parima ja halvima ringi vahe 0.380s ning parima ja keskmise vahe 0.142s - see pole normaalne
VRC sõitjaid hetkel Eestis ainult 3tk? Kus teised on... USB-adapteri saab jah 25$-ga koju kätte ehk about 300kr ja tegu UUE versiooniga sellest.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
- JazZ
- Fast Hobbies
- Postitusi: 1104
- Liitunud: 10.06.2005 13:23
- Asukoht: Pärnu
- Has thanked: 9 korda
- Been thanked: 1 kord
- Kontakt:
Ma ennustan et selleks ajaks kui Sina 22 ringi klubisse saad on ollo juba 23 ringi klubis :Plauri kirjutas:No mitte ei õnnestu oma tempos Oslos 5-minutit ilma kaladeta ära sõita, et ka 22-ringi klubisse saada.
Kusjuures ma just avastasin, ollo 22 Laps 5:01.645 on best result ever! Vaatasin tükk aega ekraani et kas see on ikka võimalik. Aga on, ma teeks ollo'le õlled välja kui ta nii kaugel poleks... Väga kõva!
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
- JazZ
- Fast Hobbies
- Postitusi: 1104
- Liitunud: 10.06.2005 13:23
- Asukoht: Pärnu
- Has thanked: 9 korda
- Been thanked: 1 kord
- Kontakt:
Kusjuures ei ole :( A mul on originaali ja ma kohe võtan ühe Sinu terviseks :Pollo kirjutas:Jazz, kas sul on mu läti õlled veel suvest saati külmkapis, et nii kraps välja tegema oled :D
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Hetkel Oslo võistluse lõpp käsil. Winkler üritab meeleheitlikult kellelegi Pihlile ära teha Vahekord hetkel selline:
1. Olev Pihl (EE) 22 Laps 5:01.645 (10/99)
2. Michael Winkler (DE) 22 Laps 5:01.874 (27/99)
Suutis 5:01.959 parandada 5:01.874 peale, kuid ei enamat... 35minti jäänud sõita.
1. Olev Pihl (EE) 22 Laps 5:01.645 (10/99)
2. Michael Winkler (DE) 22 Laps 5:01.874 (27/99)
Suutis 5:01.959 parandada 5:01.874 peale, kuid ei enamat... 35minti jäänud sõita.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Jess!!! Ära tuli, minu ja kogu eesti rahva esimene VRC võit
Paraku mitte enam best ever ajaga, sest Peter Jovanovic suutis täna Daily Challenges paugutada sekundi kiirema aja, 22 5:00.643, parim ring seejuures ka 5 sajandikku kiirem kui mul. Arvestades, et võistlusel oli 3 AI autot, millest tuli mööda sõita 2 korda ja Dailys on 6 AI autot, millest tuleb mööduda 3-4 korda (AI'd Club modes), on Peteri sõit täielik müstika ka minu jaoks. Aga nu, Peter on ka maailmaklassi sõitja, erinevalt minust. Tüüp on 3 aastat järjest Austraalia meister nitro touringus, 2006 MMi 3. koht (Austraalias peetud MM), 2008 MMi (Portugalis) 19. koht. Ma tõesti ei tunne väga häbi, et selline mees minust kiirem on
Paraku mitte enam best ever ajaga, sest Peter Jovanovic suutis täna Daily Challenges paugutada sekundi kiirema aja, 22 5:00.643, parim ring seejuures ka 5 sajandikku kiirem kui mul. Arvestades, et võistlusel oli 3 AI autot, millest tuli mööda sõita 2 korda ja Dailys on 6 AI autot, millest tuleb mööduda 3-4 korda (AI'd Club modes), on Peteri sõit täielik müstika ka minu jaoks. Aga nu, Peter on ka maailmaklassi sõitja, erinevalt minust. Tüüp on 3 aastat järjest Austraalia meister nitro touringus, 2006 MMi 3. koht (Austraalias peetud MM), 2008 MMi (Portugalis) 19. koht. Ma tõesti ei tunne väga häbi, et selline mees minust kiirem on
- JazZ
- Fast Hobbies
- Postitusi: 1104
- Liitunud: 10.06.2005 13:23
- Asukoht: Pärnu
- Has thanked: 9 korda
- Been thanked: 1 kord
- Kontakt:
Tubli ollo ja edu edaspidiseks! Väga kõva tulemus.
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
- JazZ
- Fast Hobbies
- Postitusi: 1104
- Liitunud: 10.06.2005 13:23
- Asukoht: Pärnu
- Has thanked: 9 korda
- Been thanked: 1 kord
- Kontakt:
Vaevalt küll, Antia.
12 detsember algab 2008 WORLD CHAMPIONSHIP 1:10 SEDAN
Vabandage väga, aga miks ainult 3 eestlast ennast kirja pannud on?
12 detsember algab 2008 WORLD CHAMPIONSHIP 1:10 SEDAN
Vabandage väga, aga miks ainult 3 eestlast ennast kirja pannud on?
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Sest enam ei pea võistlustele eelregistreeruma
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
- JazZ
- Fast Hobbies
- Postitusi: 1104
- Liitunud: 10.06.2005 13:23
- Asukoht: Pärnu
- Has thanked: 9 korda
- Been thanked: 1 kord
- Kontakt:
Ei vabanda välja.lauri kirjutas:Sest enam ei pea võistlustele eelregistreeruma :roll:
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Ranno, miks ma ei näe sind Oslo 1:8 sõitjate nimekirjas
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
- JazZ
- Fast Hobbies
- Postitusi: 1104
- Liitunud: 10.06.2005 13:23
- Asukoht: Pärnu
- Has thanked: 9 korda
- Been thanked: 1 kord
- Kontakt:
Ma olen vastanud sellele küsimusele juba, ma ei oska sõita selle asjaga.lauri kirjutas:Ranno, miks ma ei näe sind Oslo 1:8 sõitjate nimekirjas :wink:
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Täna hakkas siis järjekordne FREE OSLO MID-WEEKLY 1:10 SEDAN!
Aega sõita veel 6 päeva ja 6 tundi. 10-minutit sõit ja kokku 99 katset.ollo kirjutas:Setup ka.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
- JazZ
- Fast Hobbies
- Postitusi: 1104
- Liitunud: 10.06.2005 13:23
- Asukoht: Pärnu
- Has thanked: 9 korda
- Been thanked: 1 kord
- Kontakt:
Täna algas 2008 WORLD CHAMPIONSHIP 1:10 SEDAN!
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
- JazZ
- Fast Hobbies
- Postitusi: 1104
- Liitunud: 10.06.2005 13:23
- Asukoht: Pärnu
- Has thanked: 9 korda
- Been thanked: 1 kord
- Kontakt:
Mina ja Luxembourg ei sobi endiselt kokku. Kui ma mingi ime läbi suudan nii sõita et suuremaid kalasid ei tule, siis lõpeb ikka asi seal maal kus AI'dest mööda tuleb saada, no lihtsalt ei saa...
Oslo selle eest tuli päris hästi välja. Ja hetke järjestust on ka päris ilus vaadata :)
2. Ranno Luuk (EE) 42 Laps 10:05.013 (1/99)
3. Olev Pihl (EE) 42 Laps 10:09.440 (1/99)
4. Lauri Laidna (EE) 41 Laps 10:05.004 (20/99)
Oslo selle eest tuli päris hästi välja. Ja hetke järjestust on ka päris ilus vaadata :)
2. Ranno Luuk (EE) 42 Laps 10:05.013 (1/99)
3. Olev Pihl (EE) 42 Laps 10:09.440 (1/99)
4. Lauri Laidna (EE) 41 Laps 10:05.004 (20/99)
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Ma pean endale tõsiselt näkku vaatama, sest Oslo ei kipu ega kõpu enam paremini välja tulema. Ilma kaladeta saaks 42-ringi kah kirja, kuid that's about it. Mingid trajektoorid on valed lihtsalt...
Aga Oslo sedaani list on hetkel täitsa huvitav jah Vähem huvitav on see, et eestlasi ainult 3tk seal on.
Aga Oslo sedaani list on hetkel täitsa huvitav jah Vähem huvitav on see, et eestlasi ainult 3tk seal on.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Eestlastega on see teema, et ma lihtsalt ei suuda aru saada miks mul ei õnnestu isegi koba pale saada sarnast ringiaega nagu teil. Kui ma võtan rahulikult siis jääb 0.5-1 sek puudu kui ma rabelen ja üritan - ikka jääb puudu... Masendus tuleb täiega peale... Reaalses olukorra õnneks nii masendav veel ei ole
See kuramuse VRC laseb kiiresti sõita ainult ühe ja väga valitud trajektooril... Midagi on mäda... Loomulikult minu oskustega
See kuramuse VRC laseb kiiresti sõita ainult ühe ja väga valitud trajektooril... Midagi on mäda... Loomulikult minu oskustega
Mugen MBX-5T ProSpec | LRP .28 Spec 3
Mugen EMBX-5T | RC Product Design | NEU 1515 1.5D/F 2700KV | Mamba Monster
Schumaher Mi3.5 | Nosram ISTC+17.5
Align TRex 450SE V2 | GY401+S9257 | HT65MG
Savage X, HPI E-Firestorm
Futaba 3PK | Spectrum DX7 2.4GHz
Mugen EMBX-5T | RC Product Design | NEU 1515 1.5D/F 2700KV | Mamba Monster
Schumaher Mi3.5 | Nosram ISTC+17.5
Align TRex 450SE V2 | GY401+S9257 | HT65MG
Savage X, HPI E-Firestorm
Futaba 3PK | Spectrum DX7 2.4GHz
Nujah, mina hankisin VRC omale Randolt umbes aasta tagasi ja ikkagi olen olevrannost kuskil 0.2s ringile aeglasem... 0.5-1s peale mõnekuust sõitmist pole üldse paha. Hetkel olen nii kaugele jõudnud, et vahest haruharva õnnestub mõni ring enamvähem ässade tempo kanti sõita. See on siis peale ühte aastat.
RÄIGELT aitab erinevatel radadel sõitmine ja ka erinevates klassides. Sõida vahepeal mõned päevad 1:8 ja siis jälle 1:10 sedaani ning saad kohe tulemust paremaks. Harjud 1:8 kiirusega ära ja siis 1:10 on nagu munemine
Eks see VRC ole nagu kitarri mäng. Alguses on kõik mööda ja siis hakkab tasapisi paremaks minema. Aga sellest, kuidas Santana mängib, ikkagi aru ei saa
RÄIGELT aitab erinevatel radadel sõitmine ja ka erinevates klassides. Sõida vahepeal mõned päevad 1:8 ja siis jälle 1:10 sedaani ning saad kohe tulemust paremaks. Harjud 1:8 kiirusega ära ja siis 1:10 on nagu munemine
Eks see VRC ole nagu kitarri mäng. Alguses on kõik mööda ja siis hakkab tasapisi paremaks minema. Aga sellest, kuidas Santana mängib, ikkagi aru ei saa
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Mindstorm: reaalselt saabki kiiresti sõita täpselt mööda ühte trajektoori. Sellest ka tema nimetus "ideaaltrajektoor"
Aga reaalselt peale mõnekuist sõitmist 0.5s maas olla ei ole üldse paha. Mina hakkasin aktiivsemalt VRC'd sõitma oktoobris 2007. Esimesel võistlusel kaotasin parimas ringiajas kvalifikatsiooni võitjale 0.7 sekundit, kvalifikatsioonitulemuses täpselt ringi ja koht 48. Praegugi kaotan üsna tihti parimas ringis 0,5s või rohkemgi, aga stabiilsus on oluliselt paranenud, mis on ka tulemustes pisut näha.
Lauril on selles osas õigus, et eri radade ja eri klasside sõitmine aitab. Vahetamise hetkel on küll imelik, eriti hull on kui paralleelselt käib mitu eri võistlust eri radadel ja eri klassides, aga lõpptulemusena arendab ühte väga olulist asja - uue rajaga ja teistmoodi käituva autoga harjumist. Rajaga harjumine on tegelikus elus veel vaata, et kõige olulisem faktor, trennivõimalust on ju tavaliselt vaid mõned sõidud, siis tuleb kohe minna ja paugutada. Kui suudad seda kohe teha, on see suur eelis. Mina ei suuda, tavaliselt ka EMil tekib alles lõpuks selline tunne, et nüüd võiks sõitma hakata. Sellepärast on ka Soomes asfaldil raske kohalikele vastu saada, et nad affid käivad seal vahel harjutamas
Aga reaalselt peale mõnekuist sõitmist 0.5s maas olla ei ole üldse paha. Mina hakkasin aktiivsemalt VRC'd sõitma oktoobris 2007. Esimesel võistlusel kaotasin parimas ringiajas kvalifikatsiooni võitjale 0.7 sekundit, kvalifikatsioonitulemuses täpselt ringi ja koht 48. Praegugi kaotan üsna tihti parimas ringis 0,5s või rohkemgi, aga stabiilsus on oluliselt paranenud, mis on ka tulemustes pisut näha.
Lauril on selles osas õigus, et eri radade ja eri klasside sõitmine aitab. Vahetamise hetkel on küll imelik, eriti hull on kui paralleelselt käib mitu eri võistlust eri radadel ja eri klassides, aga lõpptulemusena arendab ühte väga olulist asja - uue rajaga ja teistmoodi käituva autoga harjumist. Rajaga harjumine on tegelikus elus veel vaata, et kõige olulisem faktor, trennivõimalust on ju tavaliselt vaid mõned sõidud, siis tuleb kohe minna ja paugutada. Kui suudad seda kohe teha, on see suur eelis. Mina ei suuda, tavaliselt ka EMil tekib alles lõpuks selline tunne, et nüüd võiks sõitma hakata. Sellepärast on ka Soomes asfaldil raske kohalikele vastu saada, et nad affid käivad seal vahel harjutamas
- JazZ
- Fast Hobbies
- Postitusi: 1104
- Liitunud: 10.06.2005 13:23
- Asukoht: Pärnu
- Has thanked: 9 korda
- Been thanked: 1 kord
- Kontakt:
Njah, minu parim ring Luxembourgis on praeguseks 15.108 See on AINULT 0,1 sekundit aeglasem kui näiteks Völker'il, aga kasu on sellest ikka 0. Kui välja tuleb, siis ma suudan isegi sõita järjest 15.3-15.4 ringe, aga asi lõpeb seal maal kus nendest jobudest mööda tuleb saada. Ja üldiselt on see rada ka selline, et teatud kohtades mega väike viga tähendab juba katust...
Lauri: Sa ei saa olla Olevist 0.2 sekundit ringile aeglasem, mina olen, nii et ära trügi vahele :P
Mindstorm: Ma tean mida Sa tunned :D Me kõik oleme olnud seal ja muu ei aita kui sõitmine... a see tunne jääb ikka alles, ma tahaks veel kiirem olla :P
Lauri: Sa ei saa olla Olevist 0.2 sekundit ringile aeglasem, mina olen, nii et ära trügi vahele :P
Mindstorm: Ma tean mida Sa tunned :D Me kõik oleme olnud seal ja muu ei aita kui sõitmine... a see tunne jääb ikka alles, ma tahaks veel kiirem olla :P
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Luxemburgis on jobudest möödasaamiseks paar head kohta, kus see enamasti õnnestub suurepäraselt. Kõige parem on boksi sissesõidu 180 vasak kurv, seal annab neile hästi sisse pidurdada. Sellele eelnev 180 parem (enne shikaani) on ka hea, seal nad lähevad enamasti laiaks. Sirgele tulles ja sirgel saab ka, aga mujal ma väga ei üritagi, liiga suur risk on pihta saada. Mul seal neist möödumisega polegi nii suuri probleeme, aga kala kipub ikka sisse tulema, see proplem jääb