EP 1/10 buggy võistlused - hinges või ajalugu!?!?

Teemad võistluste kohta
Kasutaja avatar
Indrek_s
Postitusi: 252
Liitunud: 05.10.2006 08:43
Asukoht: Tallinn

EP 1/10 buggy võistlused - hinges või ajalugu!?!?

Postitus Postitas Indrek_s » 07.03.2007 14:36

Et pikka juttu mitte ajada, küsin kohe otse ära.
Kas ja kui palju on huvilisi, lükkamaks käima 1/10 electric buggy CUP`i suve alguses?
Kui paljudel on buggy olemas? Ka kui paljud oleks huvitatud ostma(ühistellimusena näiteks)?
Endale olen kevadel ostmas Tamiya DF03-e
Pilt

Ehk et kas on entusiaste ja huvilisi et see väärikas võistlusklass vaikselt käima lükata?

Indrek

Kasutaja avatar
asterix
hpi.ee
Postitusi: 1383
Liitunud: 10.06.2005 13:11
Asukoht: Viimsi

Postitus Postitas asterix » 07.03.2007 15:18

Idee pole üldse paha. Nimelt on antud sari jälle surmast ülesse ärkamas terves maailmas. Palju tootjad on tulnud välja uute mudelitega.
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4

CSracing
Postitusi: 115
Liitunud: 01.11.2006 21:59
Asukoht: Rae Vald, Harjumaa

Postitus Postitas CSracing » 07.03.2007 17:00

Ma arvan, et kui võistlusi hakkaks tekkima, siis ajaks raha kokku küll.

Kasutaja avatar
Indrek_s
Postitusi: 252
Liitunud: 05.10.2006 08:43
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_s » 07.03.2007 17:39

CSracing kirjutas:Ma arvan, et kui võistlusi hakkaks tekkima, siis ajaks raha kokku küll.
..kui oleks võistlejaid, oleks ka võistlusi... :wink:

RCmardis on ülaltoodud buggy(millega võisteldakse väga edukalt mikidemaal) hind 115 USD e 1350 eek

Kasutaja avatar
OnuTom
RC-EST
Postitusi: 583
Liitunud: 15.08.2005 16:24
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas OnuTom » 08.03.2007 00:00

Idee on kiiduväärt!
Tartus on üks tagaveoline Losi ja oodata on siia veel ka neliveolist ...
Tundub, et asjast hakkab asja saama!

antia
Postitusi: 1114
Liitunud: 29.07.2005 14:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas antia » 08.03.2007 09:01

Indrek_s kirjutas:RCmardis on ülaltoodud buggy(millega võisteldakse väga edukalt mikidemaal) hind 115 USD e 1350 eek
Lihtsalt arvutasin et kas hind on tõesti nii ilus kui paistab...:
+ transa + maksud riigile + esc + odava otsa saatja&vastuvõtja + akud läheb asi maksma umbes 6500-7000 EEK. Üks korralik kiirlaadija maksab veel ~1500 EEK lisa.
Hinnaklass umbes samasse auku nitrokatega.
Viimati muutis antia, 08.03.2007 09:03, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
asterix
hpi.ee
Postitusi: 1383
Liitunud: 10.06.2005 13:11
Asukoht: Viimsi

Postitus Postitas asterix » 08.03.2007 09:03

Kindlasti läheb kallimaks. Ma ei ole küll täpselt kursis aga ka neil peaks olema nii stock kui ka modified klassid. Modified siis veel kallim kindlasti.
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 08.03.2007 09:09

Teema on huvitav ainult koos brushlessi ja lipodega :)
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

Kasutaja avatar
eerikkarts
Postitusi: 1005
Liitunud: 24.01.2006 21:59

Postitus Postitas eerikkarts » 08.03.2007 09:17

Mul muidu 1/8 truggy elektriline konversioon päevakorras, loodan aprill/ mai valmis saada. Praegust on asi LiPo'de taga. Tõsi küll ei mahu teie klassi samas ikkagi elektriline :)

Daniel
Postitusi: 168
Liitunud: 08.01.2006 15:05
Asukoht: Garage
Kontakt:

Postitus Postitas Daniel » 08.03.2007 09:55

antia kirjutas: Lihtsalt arvutasin et kas hind on tõesti nii ilus kui paistab...:
+ transa + maksud riigile + esc + odava otsa saatja&vastuvõtja + akud läheb asi maksma umbes 6500-7000 EEK. Üks korralik kiirlaadija maksab veel ~1500 EEK lisa.
Hinnaklass umbes samasse auku nitrokatega.
3000.-eeku eest saab kindlasti kokku sõitva buggy ! 6000.-eek eest saab juba brushless buggy. Alati ei pea alustama high end asjadega - et kõik titaan, alumiinium ja 2,4Ghz . Elektrikatega pahatihti unustatakse ära et esimese elektrika hankimine on kõige kallim - sest iga järgnev tuleb juba: akude, akulaadija, saatja võrra odavam - ehk siis iga järgnev uus elektrikas tuleb juba 1500 - 3000.- eek eest. vaja ainult ESC-d ja RX-i.
Seega mitte kuskilt otsast samasse auku nitrokaga - ning lisaks puudub vajadus edaspidi kytust, õlisid, kyynlaid jne. osta.

teemasse aga - kui võislus klassi teete võin kah nalja tegema tulla
( lihtsalt kihutamine on igav ) eriti veel kui reeglid lubavad ainult stock 27t mootorit.
minu liikur:
Pilt
Viimati muutis Daniel, 30.10.2007 11:00, muudetud 1 kord kokku.
Kivironimine, skaala mudelid, võistlused ja ise ehitamine = crawl.ee

antia
Postitusi: 1114
Liitunud: 29.07.2005 14:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas antia » 08.03.2007 10:04

Daniel kirjutas:3000.-eeku eest saab kindlasti kokku sõitva buggy ! 6000.-eek eest saab juba brushless buggy. Alati ei pea alustama high end asjadega - et kõik titaan, alumiinium ja 2,4Ghz .
omaarust ma ei arvutanud high end:
auto 1380, transa 480, maksud 430, ESC 800, akud 3 kompl 2100, raadio 1100= 6290.
Kuidas selle 3000-ga saaks?

Kasutaja avatar
kpihus
Postitusi: 1396
Liitunud: 04.04.2006 09:34
Kontakt:

Postitus Postitas kpihus » 08.03.2007 10:11

Daniel kirjutas:
antia kirjutas: Lihtsalt arvutasin et kas hind on tõesti nii ilus kui paistab...:
+ transa + maksud riigile + esc + odava otsa saatja&vastuvõtja + akud läheb asi maksma umbes 6500-7000 EEK. Üks korralik kiirlaadija maksab veel ~1500 EEK lisa.
Hinnaklass umbes samasse auku nitrokatega.
3000.-eeku eest saab kindlasti kokku sõitva buggy ! 6000.-eek eest saab juba brushless buggy. Alati ei pea alustama high end asjadega - et kõik titaan, alumiinium ja 2,4Ghz . Elektrikatega pahatihti unustatakse ära et esimese elektrika hankimine on kõige kallim - sest iga järgnev tuleb juba: akude, akulaadija, saatja võrra odavam - ehk siis iga järgnev uus elektrikas tuleb juba 1500 - 3000.- eek eest. vaja ainult ESC-d ja RX-i.
Seega mitte kuskilt otsast samasse auku nitrokaga - ning lisaks puudub vajadus edaspidi kytust, õlisid, kyynlaid jne. osta.
Noh akusid nyyd kyll järgmise elektrika jaoks hoida ei saa, kui asjaga võistelda tahetakse. Akud ka "kuluvad" Targad mehed on rääkinud, et tõsise elektrika võistlemise puhul (onroad) kulub aastas akude peale sama suurusjärk, kui nitrokatel kütuse peale. Oma kogemust ei ole, vahendan agentuuri "Naised saunas" teadaandeid.
antia kirjutas:
Daniel kirjutas:3000.-eeku eest saab kindlasti kokku sõitva buggy ! 6000.-eek eest saab juba brushless buggy. Alati ei pea alustama high end asjadega - et kõik titaan, alumiinium ja 2,4Ghz .
omaarust ma ei arvutanud high end:
auto 1380, transa 480, maksud 430, ESC 800, akud 3 kompl 2100, raadio 1100= 6290.
Kuidas selle 3000-ga saaks?
Ikka saab, aga sellest ei saa avalikult kõva häälega rääkida ;)
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]

Kasutaja avatar
Indrek_s
Postitusi: 252
Liitunud: 05.10.2006 08:43
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_s » 08.03.2007 10:33

Rahu rahu,
ma katsun väheke selgust tuua, nii hindade, kui ka kõige muu koha pealt.
Minupoolt eelnevalt toodud buggy on Tamiya nii öelda mid hinnaklassi auto. Tõesti ma jätsin meelega märkimata transa ja tollimaksud, kuna need varieeruvad ja nendega saab pisut mängida.
Alustada saab ka odavamalt. Eks igaüks kindlasti tuhlab oma lemmiktootja kataloogides, kuid Tamiya pakub DF02 šašiid Rcmardis koos ESC-ga
Pilt
Hinnaks on 96 USD
Lisaks vaja siis akud, laadija, puldikomplekt(koos vastuvõtja ja servodega) ja saabki rajale. Põhimõtteliselt on võimalik 200USD + transa ja maksud rajale saada.
EP onroadi mehed saavad puhta odavalt läbi ajada.

mootorid.
kuna esialgu on mehi vähe, ei saaks mitmeid klasse kohaldada.
Küll aga võiks brushlessi koha pealt piirangu seadma...ehk nö prostock klass. Mootor võiks olla max 4300kv, mis peaks tootjate väidete kohaselt olema ekvivalentne 27turn mootoriga (ilmselt siis lõppkiiruse osas). Lipo akud saab rahulikult vabaks lasta, kuid auto miinimum kaal jääks kehtima.

Ühesõnaga oleks mõistlik huvilistega seda teemat arutada, kui asjal mingigi jume on. Hetkel on kõik idee tasandil ja see on toorem, kui valge klaari õunad juuli kuus.

Indrek

matu
Postitusi: 106
Liitunud: 19.10.2006 19:26

Postitus Postitas matu » 08.03.2007 16:08

Hobikeskuses on RTR 4wd 1:10 bagi kyosho zaboon umbes 3200krooni plus akud ja laadija(kõige odavam, lihtsam variant)
On ka kallimaid ja paremaid KITe

Kasutaja avatar
indukas
Postitusi: 151
Liitunud: 04.09.2006 18:12
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas indukas » 08.03.2007 22:52

Mnjah..
kunagi sai siin asja vahe agiteeritud: http://foorum.hpi.ee/viewtopic.php?t=1178
Aga. Ideepoolest peaks olema kaks klassi. 27 stock ja piiramata klass. 27 stock sobib hsti kokku nende "odavate" bagidega. Sellel on mitu põhjust. esiteks on odavatel bagidel originaalhammasrattad ja diffrid sellised, et modimootoriga sõitmine lheb vga kulukaks hammakate tihke vahetamise tõttu. Teiseks on nüüdselajal paljudel RTR elektribagidel kaasas kiirusregulaator, mis üldjuhul alla 17 keeruseid mootoreid ei armasta. Kolmandaks saaks stock klassis võrreldes teiste klassidega tõesti odavalt sõita.
Kel materjaalset ja kogemusi rohkem, saaksid sõita modiklassis.

olen võibolla vanamoodne oma nooruse juures, aga lipo akudest ei ole veel lugu pidama hakanud. pealegi inimesed arvestage sellega, et lipo on oioi kui palju kergem nicd või nimh akust. Kuna enamus bagidel ei asu aku ikkagi pris kaalutsentris, siis võib igaüks oma jrelduse teha..

aga olgu kiidetud kõik kes selle klassi eestis kima lükkavad!

indukas

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 08.03.2007 22:58

LiPo eeliseks räägib odavus ja lihtsus.
Lipoga ei pea mõtlema kuidas teda laadida, kas teda laadida ja kas ta ikka annab veel seda särtsu välja (õigemini viimast peab aga oluliselt hiljem). LiPo võistlustel kasutatav eluiga on ka oi-oi kui palju pikem.

Miinimumkaal on loomulikult seatud tavaakude järgi, st liposid peab lihtsalt kaalu ajama.

Rando @ Lipo änd brushlessi poolt klubi.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

Kasutaja avatar
kpihus
Postitusi: 1396
Liitunud: 04.04.2006 09:34
Kontakt:

Postitus Postitas kpihus » 08.03.2007 23:01

RandoM kirjutas: Lipoga ei pea mõtlema kuidas teda laadida,
siin sa kahjuks eksid, just lipoga pead mõtlema KUIDAS teda laadida, et näppe ära ei kõrvetaks. Nikkel akuga on suht savi, pista aga särts järgi ja kyll ta täis läheb.
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 08.03.2007 23:05

kpihus kirjutas:
RandoM kirjutas: Lipoga ei pea mõtlema kuidas teda laadida,
siin sa kahjuks eksid, just lipoga pead mõtlema KUIDAS teda laadida, et näppe ära ei kõrvetaks. Nikkel akuga on suht savi, pista aga särts järgi ja kyll ta täis läheb.
Lipo - tarbid korralikku laadijat ja vsjo is okei.
NiCD/NiMH - mõtle välja kuidas teda laadida nii et saada sealt kätte kogu pauk ja seda võimalikult kaua. Tsüklid iga mõne seismise nädala järelt, jahutusajad jms jama. Võeh, ei viitsi mõeldagi :)

Samas, võibolal pole onroadi vennad piisavalt liposid tarbinud et erinevaid nippe hakata leiutama.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 09.03.2007 08:18

RandoM kirjutas:LiPo eeliseks räägib odavus ja lihtsus. Lipoga ei pea mõtlema kuidas teda laadida, kas teda laadida ja kas ta ikka annab veel seda särtsu välja (õigemini viimast peab aga oluliselt hiljem). LiPo võistlustel kasutatav eluiga on ka oi-oi kui palju pikem.
Oi-oi, nüüd läks küll mööda :cry: ... kahjuks pole hetkel aega pikemalt kirjutada... Rando, sa võrdeld tipp-tasemel moditud ja töödeldud NiMH akusid ja LiPosid! Tavaliste NiMH akude puhul on raudselt nende kasutamine lihtsam, lollikindlam ja ohutum! Kui LiPo-desse nii kergekäeliselt suhtuda, siis varsti on pakk plahvatanud ning hullumal juhul ka mudel või midagi muud maha põlenud... Ja LiPo-d kahjuks kaotavad 50-90% oma mahtuvusest esimese 50 tsükliga - jah kahjuks nii see on (suurte voolude puhul)!

LiPo - kallim, laadimiseks vaja ka balanceri, laadimisaeg üle 1h, kestab halvemini lööke ja raputust, tuleohtli! Kergem (parem mahtuvuse/massi suhe), suurema mahtuvusega
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

Kasutaja avatar
kpihus
Postitusi: 1396
Liitunud: 04.04.2006 09:34
Kontakt:

Postitus Postitas kpihus » 09.03.2007 09:23

lauri kirjutas:
RandoM kirjutas:LiPo eeliseks räägib odavus ja lihtsus. Lipoga ei pea mõtlema kuidas teda laadida, kas teda laadida ja kas ta ikka annab veel seda särtsu välja (õigemini viimast peab aga oluliselt hiljem). LiPo võistlustel kasutatav eluiga on ka oi-oi kui palju pikem.
Oi-oi, nüüd läks küll mööda :cry: ... kahjuks pole hetkel aega pikemalt kirjutada... Rando, sa võrdeld tipp-tasemel moditud ja töödeldud NiMH akusid ja LiPosid! Tavaliste NiMH akude puhul on raudselt nende kasutamine lihtsam, lollikindlam ja ohutum! Kui LiPo-desse nii kergekäeliselt suhtuda, siis varsti on pakk plahvatanud ning hullumal juhul ka mudel või midagi muud maha põlenud... Ja LiPo-d kahjuks kaotavad 50-90% oma mahtuvusest esimese 50 tsükliga - jah kahjuks nii see on (suurte voolude puhul)!

LiPo - kallim, laadimiseks vaja ka balanceri, laadimisaeg üle 1h, kestab halvemini lööke ja raputust, tuleohtli! Kergem (parem mahtuvuse/massi suhe), suurema mahtuvusega
P.S Lipo ei sure mitte laadimis kordadega, vadi ajaga. Kui lipot hoida kapis 2 aastat ja selle aja jooksul laadida ainult korra, on ta ikka surnud :s
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]

Kasutaja avatar
eerikkarts
Postitusi: 1005
Liitunud: 24.01.2006 21:59

Postitus Postitas eerikkarts » 09.03.2007 10:02

Mina jällegi räägin et tsüklid mängivad rolli!
Eriti siis kui aku töötab oma võimete piiril!
Teadavasti Lipo aku ei armasta kuumust ja iga piiril tsükkel tekitab temas reaktsioone mille tulemusena eraldub soojus!
Lipo'de kohta räägitakse kui akut laetakse mitte üle 1C ja tühjendatakase mitte üle tehase andmete 10/15/20c mis tavaliselt on siis keskelt läbi kestavad nad ca 200-300 tsüklit nii räägib tehas! Ja aku eluiga on keskelt läbi 3a. Selle aja jooksul on lubatud kuni 20% aku mahtuvuse vähenemine!
Akut saab säilitada jahedas kohas ka 3a hoides ta laengut 3.6V ja mitte alla 3.4V.
LiPo'd on väga kapriised! Kui tühjendad akud üle lubatud piiri mis keskmiselt on 2.7V Jookseb aku kokku ei võta laengut sisse, mõned on akusi ellu äratanud kuid siis pole enam see mis varem oli.
Samuti nad väga tundlikud ülelaadimisele kuna LiPo'del pole nö Delta Peaki siis võtavad nad laengut sisse seni kuni nö lõhkevad. Reaal elus nad siiski nii lihtsalt juba ei lõhke uuemad lipod on suts ohutumad kuid siiski. Ülelaetud lipo läheb puhvi. See on esimene märge et aku ainest on eraldunud gaas mis on plahvatusohtlik! Sattudes gaas õhukätte tekib reaktsioon kus libo võib leegi sisse võtta!
Teadavasti jadamisi ühendatud lipod tahavad balanseerimist kuna meie mitte ideaalses maailmas pole ideaalselt ühesuguseid liposi ja selle tulemusena kindlasti üks purkidest hakkab maha jääma. See tähendab et nõrgem purk tühjeneb üle lubatud piiri ja ei laeta täis, omakorda tugevamad lipod laetakse pidevalt üle, seal ka aku sureb varem. Mida rohkem akusi jadamisi seda aktuaalsem on balanseerimise vajadus. Räägitakse et 2 jadamisi lipod mõtekas balanseerida iga 5-6 tsükli tagant 6 jadamisi juba igal laadimisel!

Nii et Rando väide et LiPo akud on lihtsad käsitlemises ei ole õige. Nad vajavad kordades ettevaatlikumat käitlemist kui NiCd ja NiMh akud. LiPo'd ei andesta vigu!

Kasutaja avatar
Indrek_s
Postitusi: 252
Liitunud: 05.10.2006 08:43
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_s » 09.03.2007 15:31

Autosi saab iseenesest osta uuena saksa eBayst. hind on sutsu kallim, ja eurodes, samas transa on üliodav (paljudel puhkudel üldse "kostenlos")
ja mingeid makse kellelegi maksma ei pea.

Arps
Postitusi: 539
Liitunud: 30.10.2006 23:25

Postitus Postitas Arps » 22.03.2007 11:31

http://www.sportwerksrc.com/Products/De ... nt=ravenst hea rtr versioon hea odava hinna eest juba korraliku 17 v 19 keeruga mootoriga
Viimati muutis Arps, 22.03.2007 14:39, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
OnuTom
RC-EST
Postitusi: 583
Liitunud: 15.08.2005 16:24
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas OnuTom » 22.03.2007 11:58

Arps kirjutas:http://www.sportwerksrc.com/Products/De ... nt=ravenst hea rtr versioon hea odava hinna eest juba korraliku mootori ja 3 käigulie kastiga
Ei ole kolm käiku! On kolme hammasrattaga ülekanne.

Aga asjast! Palju siis eestis selliseid 1/10 mõõdus kulgureid veel oleks, millega ka maastikurajale viitsiks keegi sõitma tulla? Sai just muretsetud Losi xxx-4 G+, proovida veel ei ole õnnestunud, kuna peale aluse pole veel midagi käes. Aga suvel tahaks kangesti kellegagi võidu sõita!

Kasutaja avatar
indukas
Postitusi: 151
Liitunud: 04.09.2006 18:12
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas indukas » 24.03.2007 12:19

ühte meest sa peaks juba teadma :D

Kasutaja avatar
Sinuhobi
Sinuhobi
Postitusi: 1455
Liitunud: 29.01.2006 00:51
Asukoht: Saue
Kontakt:

Postitus Postitas Sinuhobi » 24.03.2007 17:34

1:10 sebin endalegi Traxxas Bandit
sellega hea kodus hoovis ajaviiteks sõita
Pilt


Hind umbes : RTR 3100.00
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd

matu
Postitusi: 106
Liitunud: 19.10.2006 19:26

Postitus Postitas matu » 24.03.2007 19:33

Kullost?

CSracing
Postitusi: 115
Liitunud: 01.11.2006 21:59
Asukoht: Rae Vald, Harjumaa

Postitus Postitas CSracing » 24.03.2007 19:51

Sinuhobi kirjutas:1:10 sebin endalegi Traxxas Bandit
sellega hea kodus hoovis ajaviiteks sõita
Pilt


Hind umbes : RTR 3100.00
Ja kui aias künka otsa põrutad, mis siis saab? Sellele on nii vähe varuosasid ju. Elektrimootoriga Rustlerile ja Stampedele pole näiteks ühte ainukest juppi ka. Vaevalt, et Banditiga asi teist moodi on.

Sebi näiteks Kyosho Lazer ZX-5E, palju kindlam varjant.

Kasutaja avatar
Sinuhobi
Sinuhobi
Postitusi: 1455
Liitunud: 29.01.2006 00:51
Asukoht: Saue
Kontakt:

Postitus Postitas Sinuhobi » 24.03.2007 20:08

Nagu ka eelnevalt kirjutasin ostan Hitec ja Multiplex asju Saksast ja sealses laos 90% Traxxas ka olemas ja kui midagi puudu siis tarne orj 2 nädalat.
Varuosad ei ole kunagi olnud minu ettevõttel murepunktiks.
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd

motokrosser
Postitusi: 892
Liitunud: 22.09.2005 13:01

Postitus Postitas motokrosser » 24.03.2007 20:32

Mehed te ajate mulle kah elektribagi isu peale.

Kasutaja avatar
OnuTom
RC-EST
Postitusi: 583
Liitunud: 15.08.2005 16:24
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas OnuTom » 25.03.2007 22:15

Algus on hea! 2 on Tartust ja Erki ka samahästi kui "Tartu mees". Ega tal närv seal aias kaua vastu ei pea ...
Ja kui mskit juba liigutatakse, küll tuleb ka liikujaid.

JAN
Postitusi: 661
Liitunud: 22.07.2005 19:58
Asukoht: TARTU

Postitus Postitas JAN » 25.03.2007 22:38

Imelik oleks jälgida vaikuses kuidas autod sõidavad , kõrv puhkaks . 8)

Kasutaja avatar
Sinuhobi
Sinuhobi
Postitusi: 1455
Liitunud: 29.01.2006 00:51
Asukoht: Saue
Kontakt:

Postitus Postitas Sinuhobi » 25.03.2007 22:46

Ei tea jahh peaks vist endale teise peakorteri hoopis Tartu rajama.
OnuTom kirjutas:Algus on hea! 2 on Tartust ja Erki ka samahästi kui "Tartu mees". Ega tal närv seal aias kaua vastu ei pea ...
Ja kui mskit juba liigutatakse, küll tuleb ka liikujaid.
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd

frank40
Postitusi: 474
Liitunud: 20.06.2005 21:59
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas frank40 » 25.03.2007 22:56

Kmhhhh, mul hakkasid millegipärast näpud sügelema!

Arvake ära miks? :(

Kumba siis valida, kas 4WD või 2 WD? Igaks asjaks peab ju valmis olema! FR
+37256150139

Kasutaja avatar
Sinuhobi
Sinuhobi
Postitusi: 1455
Liitunud: 29.01.2006 00:51
Asukoht: Saue
Kontakt:

Postitus Postitas Sinuhobi » 25.03.2007 22:58

Bandit sobib mulle eriti see nimi ja 2wd esialgu ka sest minu suur sõber ju sama !
frank40 kirjutas: Kumba siis valida, kas 4WD või 2 WD? Igaks asjaks peab ju valmis olema! FR
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd

motokrosser
Postitusi: 892
Liitunud: 22.09.2005 13:01

Postitus Postitas motokrosser » 26.03.2007 20:37

Mis tu bandit maksab?

matu
Postitusi: 106
Liitunud: 19.10.2006 19:26

Postitus Postitas matu » 26.03.2007 20:57

see on see uuem bandit?

Kasutaja avatar
Sinuhobi
Sinuhobi
Postitusi: 1455
Liitunud: 29.01.2006 00:51
Asukoht: Saue
Kontakt:

Postitus Postitas Sinuhobi » 27.03.2007 06:55

Ütleme nii et kolmega saab kätte !
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd

CSracing
Postitusi: 115
Liitunud: 01.11.2006 21:59
Asukoht: Rae Vald, Harjumaa

Postitus Postitas CSracing » 04.07.2007 14:28

Kas oleks siis osavõtjaid, kui teeks mõne sellise võistluse? Või on see klass siiski ajalugu?

h6bekuul
Postitusi: 461
Liitunud: 02.07.2007 09:39
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas h6bekuul » 10.07.2007 11:23


Kasutaja avatar
R0mm
Postitusi: 1804
Liitunud: 05.05.2007 07:04
Asukoht: Tallinn
Been thanked: 1 kord
Kontakt:

Postitus Postitas R0mm » 10.07.2007 11:43

siin vist käib jutt rohkem elektrilistest tagaveoga bagidest, aga no käib nitrokas ka küll.

Kasutaja avatar
OnuTom
RC-EST
Postitusi: 583
Liitunud: 15.08.2005 16:24
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas OnuTom » 10.07.2007 11:44

see sul ju nitrokas, mitte elektri (EP) buggy

h6bekuul
Postitusi: 461
Liitunud: 02.07.2007 09:39
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas h6bekuul » 01.08.2007 19:26

no korras...ajati siit liivakastist minema :(
http://www.hot.ee/h6bekuul/
_________________________

mushu 123
Postitusi: 28
Liitunud: 04.01.2008 18:27
Asukoht: Tartumaa

Postitus Postitas mushu 123 » 08.01.2008 18:20

Enda siis pool teist aastat vana EL buggy siukene Tamiya Super Fighter G


Pilt

Ainult natukene tuunitud ise värvitud kere ja uus team Orioni mootor 17x2 keermega.

Kui saab asi kunagi toimuma siis oleks kah huviline.Njah kuigi ma arvan et selle autoga just kaugele ei jõua.See mul nagu vaheldus Inferno sport 3
FG Baja Buggy,Tamiya Super Fighter G

devildraco
Postitusi: 32
Liitunud: 28.01.2008 15:56

Postitus Postitas devildraco » 08.02.2008 22:21

Mina tuleks ka kui mul mingeid probleeme ei oleks.

ollo
Postitusi: 1613
Liitunud: 27.07.2005 14:47
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ollo » 09.02.2008 22:17

A mis probleeme on? Elektribagidele on sisevõistlusi peetud sügisest saadik koos onroadivõistlustega. Järgmine sisevõistlus on 24.2 Saue Gümnaasiumis.
Sisuliselt ainus tingimus on, et rehvid peavad olema foamid või slikid, nubludega peale ei lasta, rajakatte tervise huvides. Kellel vaja, siis foamrehve saab minuteada kodanik akaveri käest.

rallikas
Postitusi: 670
Liitunud: 01.06.2006 16:37

Postitus Postitas rallikas » 19.02.2008 20:19

Varsti olen ka TL-01 bagi omanik. Praegu ainult hunnik varuosasid.
On ka tundmatu tragi.

sandman1111
Postitusi: 20
Liitunud: 01.07.2008 22:31

Postitus Postitas sandman1111 » 28.10.2008 19:21

No kus need kõik sõitjad on? Ise tahaks ka sõitma hakata, aga sauel oli seekord ju aint 4 sõitjat!? Kas siis tõesti huvi ei ole?

Kasutaja avatar
edvin
Postitusi: 612
Liitunud: 05.01.2008 14:10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas edvin » 28.10.2008 19:49

sandman1111 kirjutas:No kus need kõik sõitjad on? Ise tahaks ka sõitma hakata, aga sauel oli seekord ju aint 4 sõitjat!? Kas siis tõesti huvi ei ole?
Kus Sa siis olid?

Saue rada oli kahtlemata intrigeeriv, vihm pähe ei saja, tuul ei puhu, mega pidamine, hüpped jne jne.
Aga need 4 autot olid ehmatamapanevad. Kivikõvad vedrud ja amordid, foamid all ja istusid maadligi nagu onroadikad. Aga mis põhiline, piloodid kuradid oskasid sõita häirivalt kiiresti!

sandman1111
Postitusi: 20
Liitunud: 01.07.2008 22:31

Postitus Postitas sandman1111 » 28.10.2008 20:53

Ei oma bagi, otahaks ehitada endale midagi kokku, kui seal aint oleks veits rohkem inimesi sõitmas.

Vasta