EP 1/10 buggy võistlused - hinges või ajalugu!?!?
EP 1/10 buggy võistlused - hinges või ajalugu!?!?
Et pikka juttu mitte ajada, küsin kohe otse ära.
Kas ja kui palju on huvilisi, lükkamaks käima 1/10 electric buggy CUP`i suve alguses?
Kui paljudel on buggy olemas? Ka kui paljud oleks huvitatud ostma(ühistellimusena näiteks)?
Endale olen kevadel ostmas Tamiya DF03-e
Ehk et kas on entusiaste ja huvilisi et see väärikas võistlusklass vaikselt käima lükata?
Indrek
Kas ja kui palju on huvilisi, lükkamaks käima 1/10 electric buggy CUP`i suve alguses?
Kui paljudel on buggy olemas? Ka kui paljud oleks huvitatud ostma(ühistellimusena näiteks)?
Endale olen kevadel ostmas Tamiya DF03-e
Ehk et kas on entusiaste ja huvilisi et see väärikas võistlusklass vaikselt käima lükata?
Indrek
Idee pole üldse paha. Nimelt on antud sari jälle surmast ülesse ärkamas terves maailmas. Palju tootjad on tulnud välja uute mudelitega.
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
Lihtsalt arvutasin et kas hind on tõesti nii ilus kui paistab...:Indrek_s kirjutas:RCmardis on ülaltoodud buggy(millega võisteldakse väga edukalt mikidemaal) hind 115 USD e 1350 eek
+ transa + maksud riigile + esc + odava otsa saatja&vastuvõtja + akud läheb asi maksma umbes 6500-7000 EEK. Üks korralik kiirlaadija maksab veel ~1500 EEK lisa.
Hinnaklass umbes samasse auku nitrokatega.
Viimati muutis antia, 08.03.2007 09:03, muudetud 1 kord kokku.
Kindlasti läheb kallimaks. Ma ei ole küll täpselt kursis aga ka neil peaks olema nii stock kui ka modified klassid. Modified siis veel kallim kindlasti.
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
Teema on huvitav ainult koos brushlessi ja lipodega
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
3000.-eeku eest saab kindlasti kokku sõitva buggy ! 6000.-eek eest saab juba brushless buggy. Alati ei pea alustama high end asjadega - et kõik titaan, alumiinium ja 2,4Ghz . Elektrikatega pahatihti unustatakse ära et esimese elektrika hankimine on kõige kallim - sest iga järgnev tuleb juba: akude, akulaadija, saatja võrra odavam - ehk siis iga järgnev uus elektrikas tuleb juba 1500 - 3000.- eek eest. vaja ainult ESC-d ja RX-i.antia kirjutas: Lihtsalt arvutasin et kas hind on tõesti nii ilus kui paistab...:
+ transa + maksud riigile + esc + odava otsa saatja&vastuvõtja + akud läheb asi maksma umbes 6500-7000 EEK. Üks korralik kiirlaadija maksab veel ~1500 EEK lisa.
Hinnaklass umbes samasse auku nitrokatega.
Seega mitte kuskilt otsast samasse auku nitrokaga - ning lisaks puudub vajadus edaspidi kytust, õlisid, kyynlaid jne. osta.
teemasse aga - kui võislus klassi teete võin kah nalja tegema tulla
( lihtsalt kihutamine on igav ) eriti veel kui reeglid lubavad ainult stock 27t mootorit.
minu liikur:
Viimati muutis Daniel, 30.10.2007 11:00, muudetud 1 kord kokku.
Kivironimine, skaala mudelid, võistlused ja ise ehitamine = crawl.ee
omaarust ma ei arvutanud high end:Daniel kirjutas:3000.-eeku eest saab kindlasti kokku sõitva buggy ! 6000.-eek eest saab juba brushless buggy. Alati ei pea alustama high end asjadega - et kõik titaan, alumiinium ja 2,4Ghz .
auto 1380, transa 480, maksud 430, ESC 800, akud 3 kompl 2100, raadio 1100= 6290.
Kuidas selle 3000-ga saaks?
Noh akusid nyyd kyll järgmise elektrika jaoks hoida ei saa, kui asjaga võistelda tahetakse. Akud ka "kuluvad" Targad mehed on rääkinud, et tõsise elektrika võistlemise puhul (onroad) kulub aastas akude peale sama suurusjärk, kui nitrokatel kütuse peale. Oma kogemust ei ole, vahendan agentuuri "Naised saunas" teadaandeid.Daniel kirjutas:3000.-eeku eest saab kindlasti kokku sõitva buggy ! 6000.-eek eest saab juba brushless buggy. Alati ei pea alustama high end asjadega - et kõik titaan, alumiinium ja 2,4Ghz . Elektrikatega pahatihti unustatakse ära et esimese elektrika hankimine on kõige kallim - sest iga järgnev tuleb juba: akude, akulaadija, saatja võrra odavam - ehk siis iga järgnev uus elektrikas tuleb juba 1500 - 3000.- eek eest. vaja ainult ESC-d ja RX-i.antia kirjutas: Lihtsalt arvutasin et kas hind on tõesti nii ilus kui paistab...:
+ transa + maksud riigile + esc + odava otsa saatja&vastuvõtja + akud läheb asi maksma umbes 6500-7000 EEK. Üks korralik kiirlaadija maksab veel ~1500 EEK lisa.
Hinnaklass umbes samasse auku nitrokatega.
Seega mitte kuskilt otsast samasse auku nitrokaga - ning lisaks puudub vajadus edaspidi kytust, õlisid, kyynlaid jne. osta.
Ikka saab, aga sellest ei saa avalikult kõva häälega rääkidaantia kirjutas:omaarust ma ei arvutanud high end:Daniel kirjutas:3000.-eeku eest saab kindlasti kokku sõitva buggy ! 6000.-eek eest saab juba brushless buggy. Alati ei pea alustama high end asjadega - et kõik titaan, alumiinium ja 2,4Ghz .
auto 1380, transa 480, maksud 430, ESC 800, akud 3 kompl 2100, raadio 1100= 6290.
Kuidas selle 3000-ga saaks?
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]
Rahu rahu,
ma katsun väheke selgust tuua, nii hindade, kui ka kõige muu koha pealt.
Minupoolt eelnevalt toodud buggy on Tamiya nii öelda mid hinnaklassi auto. Tõesti ma jätsin meelega märkimata transa ja tollimaksud, kuna need varieeruvad ja nendega saab pisut mängida.
Alustada saab ka odavamalt. Eks igaüks kindlasti tuhlab oma lemmiktootja kataloogides, kuid Tamiya pakub DF02 aiid Rcmardis koos ESC-ga
Hinnaks on 96 USD
Lisaks vaja siis akud, laadija, puldikomplekt(koos vastuvõtja ja servodega) ja saabki rajale. Põhimõtteliselt on võimalik 200USD + transa ja maksud rajale saada.
EP onroadi mehed saavad puhta odavalt läbi ajada.
mootorid.
kuna esialgu on mehi vähe, ei saaks mitmeid klasse kohaldada.
Küll aga võiks brushlessi koha pealt piirangu seadma...ehk nö prostock klass. Mootor võiks olla max 4300kv, mis peaks tootjate väidete kohaselt olema ekvivalentne 27turn mootoriga (ilmselt siis lõppkiiruse osas). Lipo akud saab rahulikult vabaks lasta, kuid auto miinimum kaal jääks kehtima.
Ühesõnaga oleks mõistlik huvilistega seda teemat arutada, kui asjal mingigi jume on. Hetkel on kõik idee tasandil ja see on toorem, kui valge klaari õunad juuli kuus.
Indrek
ma katsun väheke selgust tuua, nii hindade, kui ka kõige muu koha pealt.
Minupoolt eelnevalt toodud buggy on Tamiya nii öelda mid hinnaklassi auto. Tõesti ma jätsin meelega märkimata transa ja tollimaksud, kuna need varieeruvad ja nendega saab pisut mängida.
Alustada saab ka odavamalt. Eks igaüks kindlasti tuhlab oma lemmiktootja kataloogides, kuid Tamiya pakub DF02 aiid Rcmardis koos ESC-ga
Hinnaks on 96 USD
Lisaks vaja siis akud, laadija, puldikomplekt(koos vastuvõtja ja servodega) ja saabki rajale. Põhimõtteliselt on võimalik 200USD + transa ja maksud rajale saada.
EP onroadi mehed saavad puhta odavalt läbi ajada.
mootorid.
kuna esialgu on mehi vähe, ei saaks mitmeid klasse kohaldada.
Küll aga võiks brushlessi koha pealt piirangu seadma...ehk nö prostock klass. Mootor võiks olla max 4300kv, mis peaks tootjate väidete kohaselt olema ekvivalentne 27turn mootoriga (ilmselt siis lõppkiiruse osas). Lipo akud saab rahulikult vabaks lasta, kuid auto miinimum kaal jääks kehtima.
Ühesõnaga oleks mõistlik huvilistega seda teemat arutada, kui asjal mingigi jume on. Hetkel on kõik idee tasandil ja see on toorem, kui valge klaari õunad juuli kuus.
Indrek
Mnjah..
kunagi sai siin asja vahe agiteeritud: http://foorum.hpi.ee/viewtopic.php?t=1178
Aga. Ideepoolest peaks olema kaks klassi. 27 stock ja piiramata klass. 27 stock sobib hsti kokku nende "odavate" bagidega. Sellel on mitu põhjust. esiteks on odavatel bagidel originaalhammasrattad ja diffrid sellised, et modimootoriga sõitmine lheb vga kulukaks hammakate tihke vahetamise tõttu. Teiseks on nüüdselajal paljudel RTR elektribagidel kaasas kiirusregulaator, mis üldjuhul alla 17 keeruseid mootoreid ei armasta. Kolmandaks saaks stock klassis võrreldes teiste klassidega tõesti odavalt sõita.
Kel materjaalset ja kogemusi rohkem, saaksid sõita modiklassis.
olen võibolla vanamoodne oma nooruse juures, aga lipo akudest ei ole veel lugu pidama hakanud. pealegi inimesed arvestage sellega, et lipo on oioi kui palju kergem nicd või nimh akust. Kuna enamus bagidel ei asu aku ikkagi pris kaalutsentris, siis võib igaüks oma jrelduse teha..
aga olgu kiidetud kõik kes selle klassi eestis kima lükkavad!
indukas
kunagi sai siin asja vahe agiteeritud: http://foorum.hpi.ee/viewtopic.php?t=1178
Aga. Ideepoolest peaks olema kaks klassi. 27 stock ja piiramata klass. 27 stock sobib hsti kokku nende "odavate" bagidega. Sellel on mitu põhjust. esiteks on odavatel bagidel originaalhammasrattad ja diffrid sellised, et modimootoriga sõitmine lheb vga kulukaks hammakate tihke vahetamise tõttu. Teiseks on nüüdselajal paljudel RTR elektribagidel kaasas kiirusregulaator, mis üldjuhul alla 17 keeruseid mootoreid ei armasta. Kolmandaks saaks stock klassis võrreldes teiste klassidega tõesti odavalt sõita.
Kel materjaalset ja kogemusi rohkem, saaksid sõita modiklassis.
olen võibolla vanamoodne oma nooruse juures, aga lipo akudest ei ole veel lugu pidama hakanud. pealegi inimesed arvestage sellega, et lipo on oioi kui palju kergem nicd või nimh akust. Kuna enamus bagidel ei asu aku ikkagi pris kaalutsentris, siis võib igaüks oma jrelduse teha..
aga olgu kiidetud kõik kes selle klassi eestis kima lükkavad!
indukas
LiPo eeliseks räägib odavus ja lihtsus.
Lipoga ei pea mõtlema kuidas teda laadida, kas teda laadida ja kas ta ikka annab veel seda särtsu välja (õigemini viimast peab aga oluliselt hiljem). LiPo võistlustel kasutatav eluiga on ka oi-oi kui palju pikem.
Miinimumkaal on loomulikult seatud tavaakude järgi, st liposid peab lihtsalt kaalu ajama.
Rando @ Lipo änd brushlessi poolt klubi.
Lipoga ei pea mõtlema kuidas teda laadida, kas teda laadida ja kas ta ikka annab veel seda särtsu välja (õigemini viimast peab aga oluliselt hiljem). LiPo võistlustel kasutatav eluiga on ka oi-oi kui palju pikem.
Miinimumkaal on loomulikult seatud tavaakude järgi, st liposid peab lihtsalt kaalu ajama.
Rando @ Lipo änd brushlessi poolt klubi.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
siin sa kahjuks eksid, just lipoga pead mõtlema KUIDAS teda laadida, et näppe ära ei kõrvetaks. Nikkel akuga on suht savi, pista aga särts järgi ja kyll ta täis läheb.RandoM kirjutas: Lipoga ei pea mõtlema kuidas teda laadida,
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]
Lipo - tarbid korralikku laadijat ja vsjo is okei.kpihus kirjutas:siin sa kahjuks eksid, just lipoga pead mõtlema KUIDAS teda laadida, et näppe ära ei kõrvetaks. Nikkel akuga on suht savi, pista aga särts järgi ja kyll ta täis läheb.RandoM kirjutas: Lipoga ei pea mõtlema kuidas teda laadida,
NiCD/NiMH - mõtle välja kuidas teda laadida nii et saada sealt kätte kogu pauk ja seda võimalikult kaua. Tsüklid iga mõne seismise nädala järelt, jahutusajad jms jama. Võeh, ei viitsi mõeldagi
Samas, võibolal pole onroadi vennad piisavalt liposid tarbinud et erinevaid nippe hakata leiutama.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Oi-oi, nüüd läks küll mööda ... kahjuks pole hetkel aega pikemalt kirjutada... Rando, sa võrdeld tipp-tasemel moditud ja töödeldud NiMH akusid ja LiPosid! Tavaliste NiMH akude puhul on raudselt nende kasutamine lihtsam, lollikindlam ja ohutum! Kui LiPo-desse nii kergekäeliselt suhtuda, siis varsti on pakk plahvatanud ning hullumal juhul ka mudel või midagi muud maha põlenud... Ja LiPo-d kahjuks kaotavad 50-90% oma mahtuvusest esimese 50 tsükliga - jah kahjuks nii see on (suurte voolude puhul)!RandoM kirjutas:LiPo eeliseks räägib odavus ja lihtsus. Lipoga ei pea mõtlema kuidas teda laadida, kas teda laadida ja kas ta ikka annab veel seda särtsu välja (õigemini viimast peab aga oluliselt hiljem). LiPo võistlustel kasutatav eluiga on ka oi-oi kui palju pikem.
LiPo - kallim, laadimiseks vaja ka balanceri, laadimisaeg üle 1h, kestab halvemini lööke ja raputust, tuleohtli! Kergem (parem mahtuvuse/massi suhe), suurema mahtuvusega
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
P.S Lipo ei sure mitte laadimis kordadega, vadi ajaga. Kui lipot hoida kapis 2 aastat ja selle aja jooksul laadida ainult korra, on ta ikka surnud :slauri kirjutas:Oi-oi, nüüd läks küll mööda ... kahjuks pole hetkel aega pikemalt kirjutada... Rando, sa võrdeld tipp-tasemel moditud ja töödeldud NiMH akusid ja LiPosid! Tavaliste NiMH akude puhul on raudselt nende kasutamine lihtsam, lollikindlam ja ohutum! Kui LiPo-desse nii kergekäeliselt suhtuda, siis varsti on pakk plahvatanud ning hullumal juhul ka mudel või midagi muud maha põlenud... Ja LiPo-d kahjuks kaotavad 50-90% oma mahtuvusest esimese 50 tsükliga - jah kahjuks nii see on (suurte voolude puhul)!RandoM kirjutas:LiPo eeliseks räägib odavus ja lihtsus. Lipoga ei pea mõtlema kuidas teda laadida, kas teda laadida ja kas ta ikka annab veel seda särtsu välja (õigemini viimast peab aga oluliselt hiljem). LiPo võistlustel kasutatav eluiga on ka oi-oi kui palju pikem.
LiPo - kallim, laadimiseks vaja ka balanceri, laadimisaeg üle 1h, kestab halvemini lööke ja raputust, tuleohtli! Kergem (parem mahtuvuse/massi suhe), suurema mahtuvusega
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
Mina jällegi räägin et tsüklid mängivad rolli!
Eriti siis kui aku töötab oma võimete piiril!
Teadavasti Lipo aku ei armasta kuumust ja iga piiril tsükkel tekitab temas reaktsioone mille tulemusena eraldub soojus!
Lipo'de kohta räägitakse kui akut laetakse mitte üle 1C ja tühjendatakase mitte üle tehase andmete 10/15/20c mis tavaliselt on siis keskelt läbi kestavad nad ca 200-300 tsüklit nii räägib tehas! Ja aku eluiga on keskelt läbi 3a. Selle aja jooksul on lubatud kuni 20% aku mahtuvuse vähenemine!
Akut saab säilitada jahedas kohas ka 3a hoides ta laengut 3.6V ja mitte alla 3.4V.
LiPo'd on väga kapriised! Kui tühjendad akud üle lubatud piiri mis keskmiselt on 2.7V Jookseb aku kokku ei võta laengut sisse, mõned on akusi ellu äratanud kuid siis pole enam see mis varem oli.
Samuti nad väga tundlikud ülelaadimisele kuna LiPo'del pole nö Delta Peaki siis võtavad nad laengut sisse seni kuni nö lõhkevad. Reaal elus nad siiski nii lihtsalt juba ei lõhke uuemad lipod on suts ohutumad kuid siiski. Ülelaetud lipo läheb puhvi. See on esimene märge et aku ainest on eraldunud gaas mis on plahvatusohtlik! Sattudes gaas õhukätte tekib reaktsioon kus libo võib leegi sisse võtta!
Teadavasti jadamisi ühendatud lipod tahavad balanseerimist kuna meie mitte ideaalses maailmas pole ideaalselt ühesuguseid liposi ja selle tulemusena kindlasti üks purkidest hakkab maha jääma. See tähendab et nõrgem purk tühjeneb üle lubatud piiri ja ei laeta täis, omakorda tugevamad lipod laetakse pidevalt üle, seal ka aku sureb varem. Mida rohkem akusi jadamisi seda aktuaalsem on balanseerimise vajadus. Räägitakse et 2 jadamisi lipod mõtekas balanseerida iga 5-6 tsükli tagant 6 jadamisi juba igal laadimisel!
Nii et Rando väide et LiPo akud on lihtsad käsitlemises ei ole õige. Nad vajavad kordades ettevaatlikumat käitlemist kui NiCd ja NiMh akud. LiPo'd ei andesta vigu!
Eriti siis kui aku töötab oma võimete piiril!
Teadavasti Lipo aku ei armasta kuumust ja iga piiril tsükkel tekitab temas reaktsioone mille tulemusena eraldub soojus!
Lipo'de kohta räägitakse kui akut laetakse mitte üle 1C ja tühjendatakase mitte üle tehase andmete 10/15/20c mis tavaliselt on siis keskelt läbi kestavad nad ca 200-300 tsüklit nii räägib tehas! Ja aku eluiga on keskelt läbi 3a. Selle aja jooksul on lubatud kuni 20% aku mahtuvuse vähenemine!
Akut saab säilitada jahedas kohas ka 3a hoides ta laengut 3.6V ja mitte alla 3.4V.
LiPo'd on väga kapriised! Kui tühjendad akud üle lubatud piiri mis keskmiselt on 2.7V Jookseb aku kokku ei võta laengut sisse, mõned on akusi ellu äratanud kuid siis pole enam see mis varem oli.
Samuti nad väga tundlikud ülelaadimisele kuna LiPo'del pole nö Delta Peaki siis võtavad nad laengut sisse seni kuni nö lõhkevad. Reaal elus nad siiski nii lihtsalt juba ei lõhke uuemad lipod on suts ohutumad kuid siiski. Ülelaetud lipo läheb puhvi. See on esimene märge et aku ainest on eraldunud gaas mis on plahvatusohtlik! Sattudes gaas õhukätte tekib reaktsioon kus libo võib leegi sisse võtta!
Teadavasti jadamisi ühendatud lipod tahavad balanseerimist kuna meie mitte ideaalses maailmas pole ideaalselt ühesuguseid liposi ja selle tulemusena kindlasti üks purkidest hakkab maha jääma. See tähendab et nõrgem purk tühjeneb üle lubatud piiri ja ei laeta täis, omakorda tugevamad lipod laetakse pidevalt üle, seal ka aku sureb varem. Mida rohkem akusi jadamisi seda aktuaalsem on balanseerimise vajadus. Räägitakse et 2 jadamisi lipod mõtekas balanseerida iga 5-6 tsükli tagant 6 jadamisi juba igal laadimisel!
Nii et Rando väide et LiPo akud on lihtsad käsitlemises ei ole õige. Nad vajavad kordades ettevaatlikumat käitlemist kui NiCd ja NiMh akud. LiPo'd ei andesta vigu!
http://www.sportwerksrc.com/Products/De ... nt=ravenst hea rtr versioon hea odava hinna eest juba korraliku 17 v 19 keeruga mootoriga
Viimati muutis Arps, 22.03.2007 14:39, muudetud 1 kord kokku.
Ei ole kolm käiku! On kolme hammasrattaga ülekanne.Arps kirjutas:http://www.sportwerksrc.com/Products/De ... nt=ravenst hea rtr versioon hea odava hinna eest juba korraliku mootori ja 3 käigulie kastiga
Aga asjast! Palju siis eestis selliseid 1/10 mõõdus kulgureid veel oleks, millega ka maastikurajale viitsiks keegi sõitma tulla? Sai just muretsetud Losi xxx-4 G+, proovida veel ei ole õnnestunud, kuna peale aluse pole veel midagi käes. Aga suvel tahaks kangesti kellegagi võidu sõita!
1:10 sebin endalegi Traxxas Bandit
sellega hea kodus hoovis ajaviiteks sõita
Hind umbes : RTR 3100.00
sellega hea kodus hoovis ajaviiteks sõita
Hind umbes : RTR 3100.00
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
Ja kui aias künka otsa põrutad, mis siis saab? Sellele on nii vähe varuosasid ju. Elektrimootoriga Rustlerile ja Stampedele pole näiteks ühte ainukest juppi ka. Vaevalt, et Banditiga asi teist moodi on.Sinuhobi kirjutas:1:10 sebin endalegi Traxxas Bandit
sellega hea kodus hoovis ajaviiteks sõita
Hind umbes : RTR 3100.00
Sebi näiteks Kyosho Lazer ZX-5E, palju kindlam varjant.
Nagu ka eelnevalt kirjutasin ostan Hitec ja Multiplex asju Saksast ja sealses laos 90% Traxxas ka olemas ja kui midagi puudu siis tarne orj 2 nädalat.
Varuosad ei ole kunagi olnud minu ettevõttel murepunktiks.
Varuosad ei ole kunagi olnud minu ettevõttel murepunktiks.
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
-
- Postitusi: 892
- Liitunud: 22.09.2005 13:01
Ei tea jahh peaks vist endale teise peakorteri hoopis Tartu rajama.
OnuTom kirjutas:Algus on hea! 2 on Tartust ja Erki ka samahästi kui "Tartu mees". Ega tal närv seal aias kaua vastu ei pea ...
Ja kui mskit juba liigutatakse, küll tuleb ka liikujaid.
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
Bandit sobib mulle eriti see nimi ja 2wd esialgu ka sest minu suur sõber ju sama !
frank40 kirjutas: Kumba siis valida, kas 4WD või 2 WD? Igaks asjaks peab ju valmis olema! FR
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
Ütleme nii et kolmega saab kätte !
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
Enda siis pool teist aastat vana EL buggy siukene Tamiya Super Fighter G
Ainult natukene tuunitud ise värvitud kere ja uus team Orioni mootor 17x2 keermega.
Kui saab asi kunagi toimuma siis oleks kah huviline.Njah kuigi ma arvan et selle autoga just kaugele ei jõua.See mul nagu vaheldus Inferno sport 3
Ainult natukene tuunitud ise värvitud kere ja uus team Orioni mootor 17x2 keermega.
Kui saab asi kunagi toimuma siis oleks kah huviline.Njah kuigi ma arvan et selle autoga just kaugele ei jõua.See mul nagu vaheldus Inferno sport 3
FG Baja Buggy,Tamiya Super Fighter G
-
- Postitusi: 32
- Liitunud: 28.01.2008 15:56
A mis probleeme on? Elektribagidele on sisevõistlusi peetud sügisest saadik koos onroadivõistlustega. Järgmine sisevõistlus on 24.2 Saue Gümnaasiumis.
Sisuliselt ainus tingimus on, et rehvid peavad olema foamid või slikid, nubludega peale ei lasta, rajakatte tervise huvides. Kellel vaja, siis foamrehve saab minuteada kodanik akaveri käest.
Sisuliselt ainus tingimus on, et rehvid peavad olema foamid või slikid, nubludega peale ei lasta, rajakatte tervise huvides. Kellel vaja, siis foamrehve saab minuteada kodanik akaveri käest.
-
- Postitusi: 20
- Liitunud: 01.07.2008 22:31
Kus Sa siis olid?sandman1111 kirjutas:No kus need kõik sõitjad on? Ise tahaks ka sõitma hakata, aga sauel oli seekord ju aint 4 sõitjat!? Kas siis tõesti huvi ei ole?
Saue rada oli kahtlemata intrigeeriv, vihm pähe ei saja, tuul ei puhu, mega pidamine, hüpped jne jne.
Aga need 4 autot olid ehmatamapanevad. Kivikõvad vedrud ja amordid, foamid all ja istusid maadligi nagu onroadikad. Aga mis põhiline, piloodid kuradid oskasid sõita häirivalt kiiresti!
-
- Postitusi: 20
- Liitunud: 01.07.2008 22:31