Rahvusvaheliste võistluste tulemused?

Teemad võistluste kohta
Vasta
Kasutaja avatar
tomkar
hpi.ee
Postitusi: 2917
Liitunud: 10.06.2005 12:51
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Rahvusvaheliste võistluste tulemused?

Postitus Postitas tomkar » 19.04.2007 10:07

Ahoi,
Üritasin googlega leida mõnda head kohta, kus oleks kokkuvõtlik tabel ajaloo jooksul toimunud rahvusvaheliste suurvõistluste lõpp-tulemustest kuid ei suutnud. EFRA sait oli samuti suht peavalu selles osas.
Ma sooviksin saada ühte korralikku ülevaadet aastate lõikes suurvõistluste tulemustest - kes, millega ja kus võitis. Klassid, mis huvitaksid oleks populaarsemad on ja off road klassid Eestis.
Hea oleks ju kui oleks selge ülevaade, mitte aga, et iga xx kiidab oma yy ja üldpilti ei oma keegi.
Seda oleks vist suht raske teha kuid kui võimalik siis võiksid maailma praegu tuntuimad nimed olla ära märgitud iga võistluse kohta (et ei osalenud näiteks) siis oleks ka selge, miks ameerikas võidavad ühed, jaapanis teised ja euroopas kolmandad ja MM võitjaks tuleb vastava regiooni kunn, kus võistlused peetakse kuna ülejäänud vennad ei läinud kohale lihtsalt. Siis tehakse WC järjest ühes regioonis ja tulemus on jälle teada. Kas tegu on ka kõige parema sõitjaga on iseasi...
Pole selles alas vist veel nii palju raha, et maailma top10-20 saaks vabalt igast võistlusest osa võtta nii nagu mingis wrc's või F1's - seal on võitja kaheldamatult parim (ok, ok teami rahakott mängib ka seal rolli).
Suudab keegi mingigi osa selles infost leida?
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB

Kasutaja avatar
harg
Postitusi: 467
Liitunud: 07.02.2006 20:17

Re: Rahvusvaheliste võistluste tulemused?

Postitus Postitas harg » 19.04.2007 12:20

tomkar kirjutas:Üritasin googlega leida mõnda head kohta, kus oleks kokkuvõtlik tabel ajaloo jooksul toimunud rahvusvaheliste suurvõistluste ...
mylaps.com ??

Just wild quess :D

ollo
Postitusi: 1613
Liitunud: 27.07.2005 14:47
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ollo » 19.04.2007 12:32

vaevalt, et sa sellist asja kusagilt leiad. Vbla saidid tüüpi team-orion, kus race reporte tehakse, aga sealt ka max paari viimase aasta kohta ja kokku pead sa selle pildi ise kleepima.
Anyway on valim ilmselt selleks liiga väike, et mingit paikapidavat statistilist korrelatsiooni teha. Ja huviliste arv liiga väike, et keegi seda kunagi oleks viitsinud ette võtta.

BTW, MMi ei korralda järjest ühes regioonis, see käib alati ringi mööda maailma (stiilis ROAR, EFRA, FAMAR, FEMCA)
Maailma TOP 10-20 saavad täiesti kindlasti ja vabalt osa võtta igast MMist, ainult et MMid on iga 2 aasta tagant. EMile näiteks aga mitte-eurooplasi ei lasta, kuna erinevalt WRCst ja F1st on meil probleem, et võistlejad ei mahu võistlustele ära ja ainsad kontinentidevahelised suurvõistlused MMide vahel on reeglina mingi tootja vm. bisnessi sponsitud promoüritused (tipa LRP Masters, Team Orion Speed Weekend Euroopas).

See, MILLEGA võidetakse, on kusjuures minu arust 98% juhtudest täiesti irrelevantne. Onroaadis vähemalt on rehvipidamismäärdel ilmselt suurem tähtsus kui auto tootjafirmal. Seadistus ja piloot võidavad, tehnika abistab.
Loomulikult peab tehnika viimase peal korras olema, mitte sellest ma ei räägi... aga olles näinud, kuidas 10 erinevatelt tootjatelt pärit autot eri mootorite ja elektroonikaga laksavad rajal täpselt samu ringe ja vahed tulevad ikka ainult sõiduvigadest, ei saa minuarust rääkida mingi rauatüki üleolekust teise rauatüki suhtes, see on BS.

Igast "RB on maailma suurim maailmameister" (sorry Rando) tahavad mulle kindlasti selle peale peksa anda, aga nu, eks ma olen sellisteks olukordadeks valmistunud :D

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 20.04.2007 18:49

Oleviga nõus. Kui mootoriga sõidetakse ikkagi mingite suurvõisltuste finaalides, siis on tal ka potentsiaali võita, ning ainsad erinevused on selles:

a) kui lihtne on sõitjal autoga sümbioosi tekitada (nt. Mugeni offroadi sõitjate alatine mure on väike pöördenurk ja sellest tulenevalt nõudlikum seadistus, kuigi muus osas on auto tipp topp)
b) kas sõitja saab autot igas olukorras usaldada (ehk kas näiteks vedrustusega puusse panekut on üritatud kompenseerida kergemate ja nõrgemate juppide arvelt, mis nõuavad paratamatult veatumat sõitu)
c) meiesugustele: Kui lihtne on juppe saada/mis need jupid maksavad/kas sellega on võimalik mu kehva sõiduoskust kompenseerida...

Ollo: No offence taken, usun, et tead ka ise miks 60% eelmise aasta A-EM'il võistlejaist sõitis RB'ga. Ühel maailma tipp asjal väga kõva marketing, mis muud.

Teemasse: abiks on silmad lahti maailmas ringi vaadata (www.neobuggy.net, www.buggy-sport.info nt offroadi poolelt abiks), uurida erinevate tootjate kodulehti (eks igaüks karjub välja oma saavutatu, sinu asi on see kokku panna). Ühist tabelit, ega muud koondavat infoallikat ilmselt olemas ei ole, lõpptöö jääb siiski sinu teha. Iseasi on see, mis tulemust sa sealt ootad, või milleks see vaev ette võtta.
Ja seda vaatepilti, et maailma esimesel paari-kolmekümnel (pean moment silmas jällegi offroadi poolt) mõnele tiitlivõistlusele minemata jääb rahapuuduse tõttu pole ka mõtet oodata. Viimase MM'i eel (Indoneesia) küll korraldati protestiaktsioone ning mitmedki semi-tippsõitjad jätsid minemata seoses terrorismiohu bla-bla-bla jms'ga.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 20.04.2007 20:12

See rahvusvaheliste võistluste brändide sõda on KARM! Ja mitte ainult raadioteelautode, vaid igasugu spordi puhul! Kasvõi suusa maailma Fisher, Atomic, Matsush (või mis ta oligi) jne. Sama ka näiteks mudellennunduses - Futaba vs JR ja ka mootoritootjad Os vs YS vs elektrikad Hacker vs Plettenber jne jne jne

Sõda on karm ja trendid samasugused, vahetuvad nii paari aastaga :)
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

Vasta