Vilnius Cup onroad (nitro ja stock elekter), 2.9.2007
Vilnius Cup onroad (nitro ja stock elekter), 2.9.2007
Sõpradelt Leedus on tulnud selline info:
2007-09-02 Car Club "TR" and Lithuanian RCCA invite You to take part in R/C onroad car race "Vilnius Cup 2007".
Track opens at 8:00
Free practices 8:00-11:00 (nitro & electro separately)
Final registration & fees 8:00-11:00
Drivers briefing 11:00
Qualification rounds
Q1 11:15
Q2 12:15
Q3 13:15
Lunch break 14:15 - 15:00
Final rounds
F1 15:00
F2 16:00
F3 17:00
Registration form http://www.tr-klubas.com/registracija_start.php
Track picture to follow.
We hope that there will be possibility to provide couple of hours of free training in the evening of 09.01 (depends on track building).
Ehk siis kodanikud organiseerivad ühe kena asfaldivõistluse, praktiliselt Vilniuse kesklinnas. Lubatud on korralikke auhindu ja ilusat ilma.
Eelregistreerimine (link mõned read ülevalpool) kuni 24. augustini 15 EUR, makstakse kohapeal.
Rajaala ~50x25m, sirge 5m lai, muu rajaosa vähemalt 3,5m lai.
Rada ehitatakse laupäeval ja kui jõutakse valmis, saaab L õhtul veel ka vabatrenni teha.
Mina olen huviline minema, kedagi veel?
2007-09-02 Car Club "TR" and Lithuanian RCCA invite You to take part in R/C onroad car race "Vilnius Cup 2007".
Track opens at 8:00
Free practices 8:00-11:00 (nitro & electro separately)
Final registration & fees 8:00-11:00
Drivers briefing 11:00
Qualification rounds
Q1 11:15
Q2 12:15
Q3 13:15
Lunch break 14:15 - 15:00
Final rounds
F1 15:00
F2 16:00
F3 17:00
Registration form http://www.tr-klubas.com/registracija_start.php
Track picture to follow.
We hope that there will be possibility to provide couple of hours of free training in the evening of 09.01 (depends on track building).
Ehk siis kodanikud organiseerivad ühe kena asfaldivõistluse, praktiliselt Vilniuse kesklinnas. Lubatud on korralikke auhindu ja ilusat ilma.
Eelregistreerimine (link mõned read ülevalpool) kuni 24. augustini 15 EUR, makstakse kohapeal.
Rajaala ~50x25m, sirge 5m lai, muu rajaosa vähemalt 3,5m lai.
Rada ehitatakse laupäeval ja kui jõutakse valmis, saaab L õhtul veel ka vabatrenni teha.
Mina olen huviline minema, kedagi veel?
Rando võib ballastiks ja mehaanikuks kaasa tulla.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Pilt plaanitud rajast:
http://www.modelcar.ee/files/11869919661--vt_planas.pdf (2.3MB)
Nagu eile sai võistlustel räägitud, on huvilisi päris mitu. Palun registreerige ennast ära (link mu esimeses postis) ja andke mulle teada, kes soovib hotellibroneeringut. Hotelli orienteeruv hind on ca 40 eurot kahese toa eest. Bronnid tahaks ASAP ära teha, ehk hiljemalt HOMME, teisipäeval, 14.8, seega paluks homme hommikul kella 9:00'ks mulle teada anda hotellisoovijate nimed, kas siiasamasse, PS-i, emailile või 5122917 SMSiga (kõnedele ma vastan, kuulan jutu ära ja tavaliselt unustan kohe peale kõne lõppu). Loodetavasti on veel kohti...
Transpordi osas oleks mõistlik koopereeruda, üksi on väga igav 600 km otsi laksata ja kulude jagamine ei tule ka kahjuks... Ise plaanin minna Tallinnast L hommikul 8-9 paiku, jõuab ehk õhtul mõne proovi ka veel teha. Tagasi P kohe peale ürituse lõppu.
http://www.modelcar.ee/files/11869919661--vt_planas.pdf (2.3MB)
Nagu eile sai võistlustel räägitud, on huvilisi päris mitu. Palun registreerige ennast ära (link mu esimeses postis) ja andke mulle teada, kes soovib hotellibroneeringut. Hotelli orienteeruv hind on ca 40 eurot kahese toa eest. Bronnid tahaks ASAP ära teha, ehk hiljemalt HOMME, teisipäeval, 14.8, seega paluks homme hommikul kella 9:00'ks mulle teada anda hotellisoovijate nimed, kas siiasamasse, PS-i, emailile või 5122917 SMSiga (kõnedele ma vastan, kuulan jutu ära ja tavaliselt unustan kohe peale kõne lõppu). Loodetavasti on veel kohti...
Transpordi osas oleks mõistlik koopereeruda, üksi on väga igav 600 km otsi laksata ja kulude jagamine ei tule ka kahjuks... Ise plaanin minna Tallinnast L hommikul 8-9 paiku, jõuab ehk õhtul mõne proovi ka veel teha. Tagasi P kohe peale ürituse lõppu.
Re: Vilnius Cup onroad (nitro ja stock elekter), 2.9.2007
Härg 3 isikus, koos sooviga hotelli saadaollo kirjutas:Mina olen huviline minema, kedagi veel?
- JazZ
- Fast Hobbies
- Postitusi: 1104
- Liitunud: 10.06.2005 13:23
- Asukoht: Pärnu
- Has thanked: 9 korda
- Been thanked: 1 kord
- Kontakt:
Ma ühineksin ka 3 isikus hotelli.
Aega millal Pärnust liikuma hakkan ei oska ennustada kuna Pärnus on kool mis pole otsustanud veel millal esimese klassi esimene koolipäev on :|
Aega millal Pärnust liikuma hakkan ei oska ennustada kuna Pärnus on kool mis pole otsustanud veel millal esimese klassi esimene koolipäev on :|
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Rando ballasti ei ole hetkeseisuga eriti kuhugi panna, aga ega sa tankimata ei jää, ma arvan... meil selline delegatsioon, et anna abi
Hotellist on kinnitus saadud, hind on 55 Lt/nokk, eesti rahas ~250 eegut. Toad on "shared facilities" ehk WC ja duid koridori peal. Privaatvarustusega tube on ka saadaval, hind on 10 LT/nokk (45 EEK) kõrgem, kui keegi soovib sellist, andku mulle teada ja teeme bronni ümber.
Delegatsioon hetkeseisus ja hotellitubade kaupa:
Triple: Härg*3
Double: ollo + kuul
Double: Kauna*2
Double: Karro*2
Double: Jazz*2
Double: Indrek + Jazzi mehaanik
Double: Onutom*2
Double: Onutom*2
Kes veel reganud pole, siis toimetage see ka ära. Las need leedukeelsed linnukesed seal olla, pohlad neist.
Sõitjaid peaks minu andmetel olema vähemalt 6 nitrot ja 4 stocki (kui Mihkel stocki ka sõidab)
Minek: Tallinnast läheb 2 autot, minuga tuleb Priit ja Kauna*2, Härg läheb oma perega. Jazz läheb kolmekesi Pärnust ja siis, kui haridussüsteem lubab, ülejäänud seltskond (OnuTomi punt, Indrek ja Karrod) ilmselt Tartust, ma oletan, te ehk saate ka omavahel majandatud.
Hotellist on kinnitus saadud, hind on 55 Lt/nokk, eesti rahas ~250 eegut. Toad on "shared facilities" ehk WC ja duid koridori peal. Privaatvarustusega tube on ka saadaval, hind on 10 LT/nokk (45 EEK) kõrgem, kui keegi soovib sellist, andku mulle teada ja teeme bronni ümber.
Delegatsioon hetkeseisus ja hotellitubade kaupa:
Triple: Härg*3
Double: ollo + kuul
Double: Kauna*2
Double: Karro*2
Double: Jazz*2
Double: Indrek + Jazzi mehaanik
Double: Onutom*2
Double: Onutom*2
Kes veel reganud pole, siis toimetage see ka ära. Las need leedukeelsed linnukesed seal olla, pohlad neist.
Sõitjaid peaks minu andmetel olema vähemalt 6 nitrot ja 4 stocki (kui Mihkel stocki ka sõidab)
Minek: Tallinnast läheb 2 autot, minuga tuleb Priit ja Kauna*2, Härg läheb oma perega. Jazz läheb kolmekesi Pärnust ja siis, kui haridussüsteem lubab, ülejäänud seltskond (OnuTomi punt, Indrek ja Karrod) ilmselt Tartust, ma oletan, te ehk saate ka omavahel majandatud.
- JazZ
- Fast Hobbies
- Postitusi: 1104
- Liitunud: 10.06.2005 13:23
- Asukoht: Pärnu
- Has thanked: 9 korda
- Been thanked: 1 kord
- Kontakt:
Haridussüsteem otsustas, et mina hakkan Pärnust liikuma laupäeval kella 14 ja 15 vahel.
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
- JazZ
- Fast Hobbies
- Postitusi: 1104
- Liitunud: 10.06.2005 13:23
- Asukoht: Pärnu
- Has thanked: 9 korda
- Been thanked: 1 kord
- Kontakt:
Sitad (vabandust), nagu ikka :)
Hetkel isegi näitab et vihma võimalus on ainult 20%, sooja lubatakse kuni 17°. Kui see vaid oleks nii...
Hetkel isegi näitab et vihma võimalus on ainult 20%, sooja lubatakse kuni 17°. Kui see vaid oleks nii...
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
igaljuhul üks üsna täpne koht http://www.windguru.cz/int/index.php näitab, et laupäeva õhtul sajab 1 mm/3h ja öösel sajab 2 mm/3h ja pühapäeval ei saja. Pilvisus pühapäeval 76%, kell 15.00 maks soojakraad 18 kraadi, tuul kuni 5 m/s.
Well, eks see sõltub pisut millist ennustust uskuda, aga sitt suusailm igal juhul:
http://www.accuweather.com/world-foreca ... c=1&fday=4
http://www.gismeteo.ru/towns5/26730.htm
http://www.wunderground.com/cgi-bin/fin ... ry=vilnius
Elukogemus ütleb, et päris kuiva nahaga me suure tõenäosusega ei pääse, samas väga hullu ka ei ole, accuweatheri ennustatav 0,5mm vihma päeva kohta on tühiasi.
Mina kodus spetsiaalset vihmaettevalmistust ei tee, aga igaks juhuks tulevad kaasa sellised asjad, soovitan teistelegi:
-paar õhupalli vastuvõtja pakkimiseks (selle pakin küll kodus ära, aga kunagi ei tea, millal vaja nt. kvartsi vahetada), väikeseid kaablikrõpse ja silikooni, moment-liimi, mudelisavi vm sarnast õhupalli sulgemiseks
-kummirehvid (spets vihmarehv on mudugi parim, aga igasugune kummist rehv on märjaga ilmselt parem kui foam). Võtan oma rehvid kõik kaasa, kui kellelgi vaja peaks olema.
-fooliumi silindripea katmiseks vihmas, et mootor liiga maha ei jahtuks. Samuti tuleb mingi variant valmis mõelda, kuidas takistada vee jõudmist õhufiltrisse (õhku on vihmaga kõige parem võtta läbi silindripea, ehk silindripea ja õhufilter/ins-box mässitakse koos fooliumisse. Lahtise õhufiltri korral on sellele kindlasti vaja mingi kate välja mõelda, mudu on vesi kohe mootoris ja see hästi ei põle. Offroadikogemustega meestel on kindlasti sellelt kohalt paremad teadmised
-spoolist difri ehitamiseks vajalikud hammakad, vihmaga või üldse väga libedaga on differ ees tegija
-vedelad difriõlid (10k/20k/30k), libedaga on mu 30K taga selgelt palju
Kohapeal on aega vajadusel ehitada küll, kui sajab siis pole nagunii pointi hommikul esimesi sõite/trenne sõita.
A üldiselt olen siiski sellelt kohalt paadunud optimist ja loodan, et suurem osa võistlust õnnestub kuivaga pidada.
http://www.accuweather.com/world-foreca ... c=1&fday=4
http://www.gismeteo.ru/towns5/26730.htm
http://www.wunderground.com/cgi-bin/fin ... ry=vilnius
Elukogemus ütleb, et päris kuiva nahaga me suure tõenäosusega ei pääse, samas väga hullu ka ei ole, accuweatheri ennustatav 0,5mm vihma päeva kohta on tühiasi.
Mina kodus spetsiaalset vihmaettevalmistust ei tee, aga igaks juhuks tulevad kaasa sellised asjad, soovitan teistelegi:
-paar õhupalli vastuvõtja pakkimiseks (selle pakin küll kodus ära, aga kunagi ei tea, millal vaja nt. kvartsi vahetada), väikeseid kaablikrõpse ja silikooni, moment-liimi, mudelisavi vm sarnast õhupalli sulgemiseks
-kummirehvid (spets vihmarehv on mudugi parim, aga igasugune kummist rehv on märjaga ilmselt parem kui foam). Võtan oma rehvid kõik kaasa, kui kellelgi vaja peaks olema.
-fooliumi silindripea katmiseks vihmas, et mootor liiga maha ei jahtuks. Samuti tuleb mingi variant valmis mõelda, kuidas takistada vee jõudmist õhufiltrisse (õhku on vihmaga kõige parem võtta läbi silindripea, ehk silindripea ja õhufilter/ins-box mässitakse koos fooliumisse. Lahtise õhufiltri korral on sellele kindlasti vaja mingi kate välja mõelda, mudu on vesi kohe mootoris ja see hästi ei põle. Offroadikogemustega meestel on kindlasti sellelt kohalt paremad teadmised
-spoolist difri ehitamiseks vajalikud hammakad, vihmaga või üldse väga libedaga on differ ees tegija
-vedelad difriõlid (10k/20k/30k), libedaga on mu 30K taga selgelt palju
Kohapeal on aega vajadusel ehitada küll, kui sajab siis pole nagunii pointi hommikul esimesi sõite/trenne sõita.
A üldiselt olen siiski sellelt kohalt paadunud optimist ja loodan, et suurem osa võistlust õnnestub kuivaga pidada.
Praegu on ilmaennustustes selgelt paranemist näha, pühapäevaks ei lubata hetkel vihma (mis muidugi ei tähenda, et seda ei tule
Laupäeval küll sajab, nii et trenn on kahtluse all, aga noh, trenn ongi nõrkadele.
Kohapealse varustatuse osas on selgunud niipalju, et istumiseks on pikad pingid, nii et kui keegi mugavusi tahab, siis oma tool kaasa. Lauad ja elekter on olemas, katus ka pea kohal.
Laupäeval küll sajab, nii et trenn on kahtluse all, aga noh, trenn ongi nõrkadele.
Kohapealse varustatuse osas on selgunud niipalju, et istumiseks on pikad pingid, nii et kui keegi mugavusi tahab, siis oma tool kaasa. Lauad ja elekter on olemas, katus ka pea kohal.
Kodanikud on esitanud õigustatud küsimusi asukoha kohta.
Võistlus toimub Forum Palace juures, aadressiks on antud VILNIUS Upės gt. (ehk siis Upe tänav) (GPS: N 54.69670; E 25.26515). Mingi website on http://www.forumpalace.lt/, mis ilmselt on seesama asi, aga seal ei räägita ka asukohast suurt miskit.
Hotell on Paupio Namai http://hotel.paupio.lt/, aadress: Paupio 31a, 11341, Vilnius.
Mina hakkan Tallinnast liikuma 9 ajal omikul, Riias ilmselt väike lõuna ja siis laseks Vilnasse, vaataks võistluspaiga üle ja siis hotelli. Või vastupidi, sõltub nats kellaajast ja ilmast ilmselt.
Edit: sry, räägitakse küll Forumi asukohast, veebis "Mus rasite" ja sealt "emelapis" annab kaardi ja asukohaks ütleb Konstitucijos pr. 26. See Upes gatve on sealsamas, ilmselt siis nende vahel ta on.
Võistlus toimub Forum Palace juures, aadressiks on antud VILNIUS Upės gt. (ehk siis Upe tänav) (GPS: N 54.69670; E 25.26515). Mingi website on http://www.forumpalace.lt/, mis ilmselt on seesama asi, aga seal ei räägita ka asukohast suurt miskit.
Hotell on Paupio Namai http://hotel.paupio.lt/, aadress: Paupio 31a, 11341, Vilnius.
Mina hakkan Tallinnast liikuma 9 ajal omikul, Riias ilmselt väike lõuna ja siis laseks Vilnasse, vaataks võistluspaiga üle ja siis hotelli. Või vastupidi, sõltub nats kellaajast ja ilmast ilmselt.
Edit: sry, räägitakse küll Forumi asukohast, veebis "Mus rasite" ja sealt "emelapis" annab kaardi ja asukohaks ütleb Konstitucijos pr. 26. See Upes gatve on sealsamas, ilmselt siis nende vahel ta on.
- JazZ
- Fast Hobbies
- Postitusi: 1104
- Liitunud: 10.06.2005 13:23
- Asukoht: Pärnu
- Has thanked: 9 korda
- Been thanked: 1 kord
- Kontakt:
Hotell peaks olema N 54.67785; E 25.30220
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
- JazZ
- Fast Hobbies
- Postitusi: 1104
- Liitunud: 10.06.2005 13:23
- Asukoht: Pärnu
- Has thanked: 9 korda
- Been thanked: 1 kord
- Kontakt:
Tulemus nägi välja siis selline :)
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Nonii, reisilt tagasi ja vaikselt hakkab aju ka üles ärkama... peale võistlust 6,5 tundi roolis olla ja 2 ajal magama saada pole vanainimesele ikka kerge. Battery joomine peale Häädemeestet polnd ka hea mõte, koju jõudes ei tahtnud kuidagi uni tulla... selle eest on praegu seda rohkem kui küll.
Nitros oli eestlasi 6, võistlejaid kokku rajal vist 14 või 15. 4 parimat, kes otse finaali said, olid Olev, Janis Orlovskis (Läti), Mindaugas Ambrasas (Leedu) ja Indrek, ülejäänud pidid üritama läbi poolfinaalide.
Ebaõnn tabas poolfinaalis Härjaonu, tal läks tagarihm ja rihmaratas, muidu oli ka ikka edasisaamist küsijate hulgas, kuigi suure tõenäosusega oleks väljajääjateks sel juhul olnud keegi teine eestlastest
Nitro finaalis tegime suht puhta töö:
1. Olev 121 ringi
2. Mindaugas Ambrasas (Leedu) 114
3. Indrek 104
4. Ranno 101
5. OnuTom 93
6.Valentinas Pumputis (Leedu) 91
7. Janis Klimenkovs (Läti) 85
8. Mihkel 73
9. Janis Orlovskis (Läti) 12
10. Robertas Daskevicius DNS
Indrek, Mindaugas ja Janis Klimenkovs sõitsid väga täpselt ühte auku ringe (kõigil 14,4xx sekundit parim finaalis), aga Janis ja Indrek olid erinevate muredega hädas. Indreku auto suri 2 korda välja (esimesel korral aitasin mina pisut tema katusele keeramisel kaasa ) ja ei tahtnud tühjade starteriakude pärast kuidagi käima minna, kokku kaotas ta nende jamadega 155 sekundit ehk laias laastus 10 ringi + veel pisut. Väike arvutus näitab, et ilma nende jamadeta oleks ta vabalt võinud teist kohta küsida... eks elu õpetab ja järgmisel korral on starteriakud täis. Klimenkovsil olid ka mingid jamad ja viimast 5 minutit ta ei sõitnud.
Janis Orlovskis (kvalifikatsiooni teine) proovis betooni kõvadust (oma sõnul mingi rajal vingerdava aeglasema auto süül) juba üsna alguses. Betoon ei andnud järele ja sinna sõit lõppes.
Rada oli sõidetav, suht OK pidamisega ja madala rehvikuluga, aga piirded olid karmid, kõik suunaeraldajad olid kõnnitee äärekividest, mille külge oli "pehmenduseks" kaablikrõpsudega tõmmatud 50mm kanalisatsioonitorud. Distsiplineeris küll kummaliselt... aga omalgi oli päeval paar hinge kinni võtvat situatsiooni ja mitte väga omal süül- korra eelsõitudes, kui sirge alguses auto lihtsalt hakkas oma elu elama ja rahva hulka lendas (olles teel sinna kohtunud betoonist äärekiviga ja lõhkunud tagarehvi), teine "appiii!!!" situatsioon oli 4 kiirema finaalitrenni ajal, kui Mindaugasest peasirgel möödumisel tema auto mulle konkreetselt külge keeras, minu oma selle peale kenasti lendu tõusis ja tiibade puudumise tõttu väga valusasti maandus... aga õnneks terveks jäi, muidu oleks finaali starti jõudmine paarkümmend minutit hiljem väga kahtlane olnud. Mindaugas ise ütles, et tal oli häire (kasutab Spectrumit), võibolla oli ka, sest hädasid oli vähemalt kvartsiinimestel mitmetel, ilmselt juhtimispukiks olnud kontserdilava metallkonstruktsioonide tõttu, mis otstes lausa rada varjasid, kuna pilootide koht oli lava esiservast kõva meetri tagapool. Mul olid tõsised häired eelsõitudes (praktiliselt igal ringil, sõltuvalt mu asukohast pukil kas sirge alguses või lõpus, valisin häirete saamiseks alguse, kuna see tundus turvalisem, kiirused väiksemad , peale kvartsivahetust kolmandas eelsõidus ja finaalitrennis oli justkui OK, aga finaali 25. minutil tulid nad tagasi... õnneks päris lendu enam ei läinud.
Stockis oli kohal 13 autot, meilt Aare, Ingo, Tanel ja Priit. Mihklil oli auto kaasas, aga otsustas mitte sõita, 2 klassi ei jõua eriti hästi.
Priit muidugi, hea mees, tuli rohkem vist mulle mehaanikuks ja lootis möödaminnes stock klassi mütsiga kinni lüüa, aga ütleme nii, at 3 aastat vana mootoriga stockis ikka väga kaugele ei purjeta. Mõnes kurvis võid ju mööda saada, aga järgmisel sirgel tullakse konkreetselt tagant sisse Selle nahka ka suurem osa finaale vist läks, kuigi ta andis endast oma parima. Häired ei tulnud heale tulemusele samuti abiks.
Ingol nägi hommikul asi päris nutune välja, trennis lõhkus esisilla ja vajalikku vidinat polnud kelellgi võtta. Mul oli oma elektriauto just igaks juhuks kaasas, aga 5 purgi põhjaga, 6 purgi põhja olin ähmis peaga kodo jätnud (d'oh). Lahendus oli siiski olemas Mihkli auto näol ja kui Ingo oli oma esialgsest okist üle saanud, leppis ta siiski võõra autoga võistlemise mõttega 1200km tühisõidu asemel ... väikseid probleeme neil oli akude sobivuse jms. pisiasjadega, aga lõpptulemus oli vaeva väärt, Ingo võitis viimase finaali ja oli eestlastest parimana teine.
Tanel ja Aare kulgesid ka rahulikult ja kindlalt mööda rada, aga kiirusest & stabiilsusest päris ei piisanud parimatele vastu saamiseks.
Stocki tulemused (ei pruugi olla 100% täpsed, maitia kuidas nad neid kokku arvutasid, Tanelil, Priidul ja Aarel olid 2 parima finaali kohapunktid võrdsed):
1. Tomas Riuka (LT)
2. Ingo
3. Donatas Katiliauskas (LT)
4. Priit?
5. Aare?
6. Tanel?
7.-10. igast leedukaid
Mis põhiline, ilm oli megailus (kuigi öösel oli külm) ja hooaja lõpetamiseks igati meeldejääv üritus, vaatamata korraldajate mõningasele segadusele ja meid vallanud infopuudusele võistluste edasise käigu kohta. Aga nu, andkem neile andeks, rajaehitusega olid nad kõvasti vaeva näinud ja see oli neile esimene sellises mahus üritus korraldada, ju nad ennast parandavad. Loodan, et nad minu kiunumise ja õpetamatikkumise peale väga ei pahandanud ja asja ikka järgmisel aastal uuesti teevad
Igatahes ei ole minus vähimatki kahetsust, et ma Vilniuse asemel Soome MV viimasele etapile vihma sadamist vaatama ei läinud.
Lõppmuljet ei suuda rikkuda ka Leedu parlamendi geniaalne otsus kuulutada 1. spetember "kuivaks", mille tõttu laupäeval isegi restoranist õhtusöögi kõrvale õlut ei olnud võimalik saada... hea seltskond korvas selle pisikese puudujäägi sajaga.
Nitros oli eestlasi 6, võistlejaid kokku rajal vist 14 või 15. 4 parimat, kes otse finaali said, olid Olev, Janis Orlovskis (Läti), Mindaugas Ambrasas (Leedu) ja Indrek, ülejäänud pidid üritama läbi poolfinaalide.
Ebaõnn tabas poolfinaalis Härjaonu, tal läks tagarihm ja rihmaratas, muidu oli ka ikka edasisaamist küsijate hulgas, kuigi suure tõenäosusega oleks väljajääjateks sel juhul olnud keegi teine eestlastest
Nitro finaalis tegime suht puhta töö:
1. Olev 121 ringi
2. Mindaugas Ambrasas (Leedu) 114
3. Indrek 104
4. Ranno 101
5. OnuTom 93
6.Valentinas Pumputis (Leedu) 91
7. Janis Klimenkovs (Läti) 85
8. Mihkel 73
9. Janis Orlovskis (Läti) 12
10. Robertas Daskevicius DNS
Indrek, Mindaugas ja Janis Klimenkovs sõitsid väga täpselt ühte auku ringe (kõigil 14,4xx sekundit parim finaalis), aga Janis ja Indrek olid erinevate muredega hädas. Indreku auto suri 2 korda välja (esimesel korral aitasin mina pisut tema katusele keeramisel kaasa ) ja ei tahtnud tühjade starteriakude pärast kuidagi käima minna, kokku kaotas ta nende jamadega 155 sekundit ehk laias laastus 10 ringi + veel pisut. Väike arvutus näitab, et ilma nende jamadeta oleks ta vabalt võinud teist kohta küsida... eks elu õpetab ja järgmisel korral on starteriakud täis. Klimenkovsil olid ka mingid jamad ja viimast 5 minutit ta ei sõitnud.
Janis Orlovskis (kvalifikatsiooni teine) proovis betooni kõvadust (oma sõnul mingi rajal vingerdava aeglasema auto süül) juba üsna alguses. Betoon ei andnud järele ja sinna sõit lõppes.
Rada oli sõidetav, suht OK pidamisega ja madala rehvikuluga, aga piirded olid karmid, kõik suunaeraldajad olid kõnnitee äärekividest, mille külge oli "pehmenduseks" kaablikrõpsudega tõmmatud 50mm kanalisatsioonitorud. Distsiplineeris küll kummaliselt... aga omalgi oli päeval paar hinge kinni võtvat situatsiooni ja mitte väga omal süül- korra eelsõitudes, kui sirge alguses auto lihtsalt hakkas oma elu elama ja rahva hulka lendas (olles teel sinna kohtunud betoonist äärekiviga ja lõhkunud tagarehvi), teine "appiii!!!" situatsioon oli 4 kiirema finaalitrenni ajal, kui Mindaugasest peasirgel möödumisel tema auto mulle konkreetselt külge keeras, minu oma selle peale kenasti lendu tõusis ja tiibade puudumise tõttu väga valusasti maandus... aga õnneks terveks jäi, muidu oleks finaali starti jõudmine paarkümmend minutit hiljem väga kahtlane olnud. Mindaugas ise ütles, et tal oli häire (kasutab Spectrumit), võibolla oli ka, sest hädasid oli vähemalt kvartsiinimestel mitmetel, ilmselt juhtimispukiks olnud kontserdilava metallkonstruktsioonide tõttu, mis otstes lausa rada varjasid, kuna pilootide koht oli lava esiservast kõva meetri tagapool. Mul olid tõsised häired eelsõitudes (praktiliselt igal ringil, sõltuvalt mu asukohast pukil kas sirge alguses või lõpus, valisin häirete saamiseks alguse, kuna see tundus turvalisem, kiirused väiksemad , peale kvartsivahetust kolmandas eelsõidus ja finaalitrennis oli justkui OK, aga finaali 25. minutil tulid nad tagasi... õnneks päris lendu enam ei läinud.
Stockis oli kohal 13 autot, meilt Aare, Ingo, Tanel ja Priit. Mihklil oli auto kaasas, aga otsustas mitte sõita, 2 klassi ei jõua eriti hästi.
Priit muidugi, hea mees, tuli rohkem vist mulle mehaanikuks ja lootis möödaminnes stock klassi mütsiga kinni lüüa, aga ütleme nii, at 3 aastat vana mootoriga stockis ikka väga kaugele ei purjeta. Mõnes kurvis võid ju mööda saada, aga järgmisel sirgel tullakse konkreetselt tagant sisse Selle nahka ka suurem osa finaale vist läks, kuigi ta andis endast oma parima. Häired ei tulnud heale tulemusele samuti abiks.
Ingol nägi hommikul asi päris nutune välja, trennis lõhkus esisilla ja vajalikku vidinat polnud kelellgi võtta. Mul oli oma elektriauto just igaks juhuks kaasas, aga 5 purgi põhjaga, 6 purgi põhja olin ähmis peaga kodo jätnud (d'oh). Lahendus oli siiski olemas Mihkli auto näol ja kui Ingo oli oma esialgsest okist üle saanud, leppis ta siiski võõra autoga võistlemise mõttega 1200km tühisõidu asemel ... väikseid probleeme neil oli akude sobivuse jms. pisiasjadega, aga lõpptulemus oli vaeva väärt, Ingo võitis viimase finaali ja oli eestlastest parimana teine.
Tanel ja Aare kulgesid ka rahulikult ja kindlalt mööda rada, aga kiirusest & stabiilsusest päris ei piisanud parimatele vastu saamiseks.
Stocki tulemused (ei pruugi olla 100% täpsed, maitia kuidas nad neid kokku arvutasid, Tanelil, Priidul ja Aarel olid 2 parima finaali kohapunktid võrdsed):
1. Tomas Riuka (LT)
2. Ingo
3. Donatas Katiliauskas (LT)
4. Priit?
5. Aare?
6. Tanel?
7.-10. igast leedukaid
Mis põhiline, ilm oli megailus (kuigi öösel oli külm) ja hooaja lõpetamiseks igati meeldejääv üritus, vaatamata korraldajate mõningasele segadusele ja meid vallanud infopuudusele võistluste edasise käigu kohta. Aga nu, andkem neile andeks, rajaehitusega olid nad kõvasti vaeva näinud ja see oli neile esimene sellises mahus üritus korraldada, ju nad ennast parandavad. Loodan, et nad minu kiunumise ja õpetamatikkumise peale väga ei pahandanud ja asja ikka järgmisel aastal uuesti teevad
Igatahes ei ole minus vähimatki kahetsust, et ma Vilniuse asemel Soome MV viimasele etapile vihma sadamist vaatama ei läinud.
Lõppmuljet ei suuda rikkuda ka Leedu parlamendi geniaalne otsus kuulutada 1. spetember "kuivaks", mille tõttu laupäeval isegi restoranist õhtusöögi kõrvale õlut ei olnud võimalik saada... hea seltskond korvas selle pisikese puudujäägi sajaga.
Mõned kohalike tehtud pildid:
http://kiskis.omnitel.net/galerija/2007-09-02-RC
Priit minu autot tankimas:
http://kiskis.omnitel.net/galerija/2007 ... C/DSC_9417
Janis Orlovskise võimalused kadusid siin:
http://kiskis.omnitel.net/galerija/2007 ... C/DSC_9483
Võitjad (Indrek, Ingo, Olev, Mindaugas, Tomas, Donatas):
http://kiskis.omnitel.net/galerija/2007 ... C/DSC_9588
Tulemused:
http://rc-cars.lt/index.php?option=com_ ... &Itemid=42
(punktide kokkulugemine, nagu näha, erineb pisut minu omast, aga mis seal's ikka)
http://kiskis.omnitel.net/galerija/2007-09-02-RC
Priit minu autot tankimas:
http://kiskis.omnitel.net/galerija/2007 ... C/DSC_9417
Janis Orlovskise võimalused kadusid siin:
http://kiskis.omnitel.net/galerija/2007 ... C/DSC_9483
Võitjad (Indrek, Ingo, Olev, Mindaugas, Tomas, Donatas):
http://kiskis.omnitel.net/galerija/2007 ... C/DSC_9588
Tulemused:
http://rc-cars.lt/index.php?option=com_ ... &Itemid=42
(punktide kokkulugemine, nagu näha, erineb pisut minu omast, aga mis seal's ikka)
- JazZ
- Fast Hobbies
- Postitusi: 1104
- Liitunud: 10.06.2005 13:23
- Asukoht: Pärnu
- Has thanked: 9 korda
- Been thanked: 1 kord
- Kontakt:
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu