EK Offroad 4 etapp
EK Offroad 4 etapp
Hei,
Lätlased on ikka lätlased.
Nad on pannud oma ärajäänud etapi asenduse samale päevaga EK4'ga. Äkki nihutaks EK4 nädal aega hiljemaks? Või tõstaks pühapäevale?
RandoM, TRamm? Meil oleks sansud lätist midagi saada, aga ilma kohalolekuta ilmselt mitte.....
akaver
Lätlased on ikka lätlased.
Nad on pannud oma ärajäänud etapi asenduse samale päevaga EK4'ga. Äkki nihutaks EK4 nädal aega hiljemaks? Või tõstaks pühapäevale?
RandoM, TRamm? Meil oleks sansud lätist midagi saada, aga ilma kohalolekuta ilmselt mitte.....
akaver
akaver
http://shop.akaver.com
http://shop.akaver.com
ilmselt sellepärast see lükatud ongi, et mitte eestlastele midagi anda
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
-
- Postitusi: 663
- Liitunud: 30.03.2007 12:47
- Asukoht: helsinki-vantaa-espoo
http://www.hobi.ee/up/failid/EK%202007/ ... emused.pdf
http://www.autopilots.lv/rezults/LC_off ... d_2007.pdf
http://www.autopilots.lv/rezults/LC_off ... d_2007.pdf
akaver
http://shop.akaver.com
http://shop.akaver.com
Minu kui EAMK juhatuse liikme arvamus on, et Eesti Karika etappi ei lükata kuhugi mingi Läti võistluse pärast, kui see kasvõi ühelegi potentsiaalsele võistlejale vastu on (ja seekord tundub, et on).
Kurb küll, aga kellel on Lätist midagi saada, siis paraku tuleb valida, kas sõita Lätis või Eestis, kõike head alati ei saa Lätlaste kuuevarbalisus on taas kord kinnitust leidnud, mitte et keegi selles kunagi kahelnud oleks... aga võibolla polnud neil ka oma võistluse jaoks paremat päeva võtta, suvi on meil ju lühike, mina nende põhjuseid ei tea... võibolla on neil lihtsalt savi.
Kurb küll, aga kellel on Lätist midagi saada, siis paraku tuleb valida, kas sõita Lätis või Eestis, kõike head alati ei saa Lätlaste kuuevarbalisus on taas kord kinnitust leidnud, mitte et keegi selles kunagi kahelnud oleks... aga võibolla polnud neil ka oma võistluse jaoks paremat päeva võtta, suvi on meil ju lühike, mina nende põhjuseid ei tea... võibolla on neil lihtsalt savi.
-
- Postitusi: 663
- Liitunud: 30.03.2007 12:47
- Asukoht: helsinki-vantaa-espoo
Mina uurisin põhjused välja.
See on suvel ärajäänud etapp. Ära jäi lihtsalt sellepärast, et sponsor võttis nõuks puhkama sõita ...
Paremat vaba nädalavahetuse päeva nad ei leidnud, kuna pühapäeval on neil onroad etapp ja osalejad kattuvad ning üks etapp on neil niigi veel vastavalt kalendrile tulemas ja mida lähemale oktoobrile seda suurem risk, et ilmataat sõita ei lase ja sponsor, vaatamata sellele et käru keeras, ka etapist loobuda ei tahtnud ja ...
Ja mul savi palju varbaid! Mina lähen selsinatsel laupäeval igatahes neil üle varvaste sõitma. Muidugi kui seal ilmast tulenevalt miskit toimub.
See on suvel ärajäänud etapp. Ära jäi lihtsalt sellepärast, et sponsor võttis nõuks puhkama sõita ...
Paremat vaba nädalavahetuse päeva nad ei leidnud, kuna pühapäeval on neil onroad etapp ja osalejad kattuvad ning üks etapp on neil niigi veel vastavalt kalendrile tulemas ja mida lähemale oktoobrile seda suurem risk, et ilmataat sõita ei lase ja sponsor, vaatamata sellele et käru keeras, ka etapist loobuda ei tahtnud ja ...
Ja mul savi palju varbaid! Mina lähen selsinatsel laupäeval igatahes neil üle varvaste sõitma. Muidugi kui seal ilmast tulenevalt miskit toimub.
Tulevad vägisi suvised onroadi etapid meelde...ollo kirjutas:Minu kui EAMK juhatuse liikme arvamus on, et Eesti Karika etappi ei lükata kuhugi mingi Läti võistluse pärast, kui see kasvõi ühelegi potentsiaalsele võistlejale vastu on (ja seekord tundub, et on).
Kurb küll, aga kellel on Lätist midagi saada, siis paraku tuleb valida, kas sõita Lätis või Eestis, kõike head alati ei saa Lätlaste kuuevarbalisus on taas kord kinnitust leidnud, mitte et keegi selles kunagi kahelnud oleks... aga võibolla polnud neil ka oma võistluse jaoks paremat päeva võtta, suvi on meil ju lühike, mina nende põhjuseid ei tea... võibolla on neil lihtsalt savi.
Ühese vastuse saamiseks:
Kes on 100% selle vastu, et üritus nihkub ühe päeva edasi, ehk pühapäevale?
Kui esmaspäeva õhtuks kell 20.00 vastuväiteid ei ole siis jääb paika pühapäev, kui on siis laupäev. Kompromissiks hea küll arvab ma. (Vihjeks, karikad said tellitud pühapäevase kuupäevaga, nii igaks petteks)
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Mina olen selle vastu. Ma ei tea kuidas teistega on, aga mina käin esmaspäeviti tööl ja päev otsa mudeit võistelda ei võrdu päevaga pärnu rannas, kuigi ka too on päris väsitav.RandoM kirjutas:Tulevad vägisi suvised onroadi etapid meelde...ollo kirjutas:Minu kui EAMK juhatuse liikme arvamus on, et Eesti Karika etappi ei lükata kuhugi mingi Läti võistluse pärast, kui see kasvõi ühelegi potentsiaalsele võistlejale vastu on (ja seekord tundub, et on).
Kurb küll, aga kellel on Lätist midagi saada, siis paraku tuleb valida, kas sõita Lätis või Eestis, kõike head alati ei saa Lätlaste kuuevarbalisus on taas kord kinnitust leidnud, mitte et keegi selles kunagi kahelnud oleks... aga võibolla polnud neil ka oma võistluse jaoks paremat päeva võtta, suvi on meil ju lühike, mina nende põhjuseid ei tea... võibolla on neil lihtsalt savi.
Ühese vastuse saamiseks:
Kes on 100% selle vastu, et üritus nihkub ühe päeva edasi, ehk pühapäevale?
Kui esmaspäeva õhtuks kell 20.00 vastuväiteid ei ole siis jääb paika pühapäev, kui on siis laupäev. Kompromissiks hea küll arvab ma. (Vihjeks, karikad said tellitud pühapäevase kuupäevaga, nii igaks petteks)
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]
Kohe kindlasti ei õnnestu pühapäeval võistelda .. Esmaspäeval hommikul kell 5 lennukile peale pühapäevast võistlust ja tagasi sõitu ei ole just kõige meeldivam tunne.
HB Cyclone D4
HB Cyclone TC
HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!
HB Cyclone TC
HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!
Kui kalendris on kaheksas siis peaks võistlus ka sel päeval toimuma, aga arvestades meie vanade tegijate osalemise tähtsust Lätis, jätkame pühapäval siis Eestis. Järgmised nädalavahetused on küll ammuilma ette ära planeeritud.
Viimati muutis ziim999, 01.09.2007 05:48, muudetud 3 korda kokku.
Ja Mulgi ründekolmik läheb ka seda kaema, kuidas Lätieestlane neid nahutab ning möödaminnes võtame baggyd ka kaasa, et ehk õnnestub kuuevarbalistele lõpuks koht kätte näidata!OnuTom kirjutas: Mina lähen selsinatsel laupäeval igatahes neil üle varvaste sõitma. Muidugi kui seal ilmast tulenevalt miskit toimub.
Alati oleme nõus baggy nimel kaks järiestikku päeva võistlema, aga tundub, et eestlaste kombekohaselt hakatakse selles suhtes jonni ajama, kui vaja kuupäeva liigutada Ehk järeldus, kui toimuvad kaks võistlust ühel päeval, siis mulgi ründekolmik on sellel ajal Lätis!
Ei oska tõesti targutada , arvestatud on siiski laupäevase päevaga , nagu Ollo vastas ei nihutata võistluste kalendrit....... milleks see arutelu ? Jäägu igale mehele otsustada kus ta rohkem kihutada tahab . Mis puutub Lätakatesse ja võistluste kattuvusse , siis tundub tõesti , nagu oleks nimelt ajad kokku aetud , et mitte meiega arvestada , seda enam , et nemad ju meid ei ole jupp aega külastanud ( lugenud ei ole aga tundub , et neil on varbaid veel rohkem kui kuus ) .
Natukene mõtteainet:
Kuna onud Leviehitusest on huvitatud, et Eestlased ka Lätis natukene puhastustööd teeksid siis omapoolse mõjutusvahendina panevad nad auhinnad välja ainult juhul, kui võistlus toimub pühapäeval.
Mina isiklikult ei tea mida teha. Eestis on vaja esikoha säilitamiseks kindlasti sõita, Läti keeraks seal mitte esinemine seisu täiesti metsa. Sama seis on Trimmeri Tõnul ning küll mitte esikohtade, ent siiski kohtade peale Toomasel, Jaanusel, Kuldaril, Ahtil, Tartu Pingviinil ja paljudel teistel.
Vaadates kui paljud lätti plaanivad minna ning kui vähesed pühapäeval puuduksid (kui puuduksid?) siis korralduseelarvele mõeldes tundub pühapäev üha loogilisem samm olevat... Samuti vaadates ilma viimasel ajal hakkab vaikselt mõte liikuma sinna suunda kas Tartus ikka on võimalik sõita, net see selgub ilmselt alles võisltuste eelõhtul.
Tom - Selles mõttes on tegu jonni ajamisega, et on seletatud milleks see liigutamine vajalik oleks, kuidas lätlased on idioodid ning kuidas maailm võiks olla parem koht kui võistlus nihkuks ühe päeva edasi, asjaosalistele (ńeile kel on probleem, või kes probleemi mõistavad) võivad teiste põhjendused tõesti imelikud tunduda.
Kuna onud Leviehitusest on huvitatud, et Eestlased ka Lätis natukene puhastustööd teeksid siis omapoolse mõjutusvahendina panevad nad auhinnad välja ainult juhul, kui võistlus toimub pühapäeval.
Mina isiklikult ei tea mida teha. Eestis on vaja esikoha säilitamiseks kindlasti sõita, Läti keeraks seal mitte esinemine seisu täiesti metsa. Sama seis on Trimmeri Tõnul ning küll mitte esikohtade, ent siiski kohtade peale Toomasel, Jaanusel, Kuldaril, Ahtil, Tartu Pingviinil ja paljudel teistel.
Vaadates kui paljud lätti plaanivad minna ning kui vähesed pühapäeval puuduksid (kui puuduksid?) siis korralduseelarvele mõeldes tundub pühapäev üha loogilisem samm olevat... Samuti vaadates ilma viimasel ajal hakkab vaikselt mõte liikuma sinna suunda kas Tartus ikka on võimalik sõita, net see selgub ilmselt alles võisltuste eelõhtul.
Tom - Selles mõttes on tegu jonni ajamisega, et on seletatud milleks see liigutamine vajalik oleks, kuidas lätlased on idioodid ning kuidas maailm võiks olla parem koht kui võistlus nihkuks ühe päeva edasi, asjaosalistele (ńeile kel on probleem, või kes probleemi mõistavad) võivad teiste põhjendused tõesti imelikud tunduda.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Kuulge, otsustage ära ja pange lukku.
rando, käi (helista) edetabeli ülemise otsa mehed läbi, saa konsensus ja langeta otsus.
see kõikumine on veel hullem.
mina isiklikult olen nõus/rahul pühapäevale tõstmisega.
ps.
Vaatsin kiirelt tabelisse, kellel on asi oluline:
bagi
rando-janko-taivo
truggy
janko-käver-antero-marius-anti-marti-guido-tarmo-janis-rando
1:6
ambus
mt
kolmas koht on muidugi täiesti lahtine...
rando, käi (helista) edetabeli ülemise otsa mehed läbi, saa konsensus ja langeta otsus.
see kõikumine on veel hullem.
mina isiklikult olen nõus/rahul pühapäevale tõstmisega.
ps.
Vaatsin kiirelt tabelisse, kellel on asi oluline:
bagi
rando-janko-taivo
truggy
janko-käver-antero-marius-anti-marti-guido-tarmo-janis-rando
1:6
ambus
mt
kolmas koht on muidugi täiesti lahtine...
akaver
http://shop.akaver.com
http://shop.akaver.com
arvestades tavapäraseid võistlusi ei saa Tartust enne 18.00 tagasi liikuma hakata.
Ise olen alati arvanud, et Põhapäev on puhkepäev mida saab veeta koos perega ja, et Esmaspäeval oled ka puhanuna Tööpostil.
Aga jahh enamus võistlejate eliit ei oma peresid seega neil ju poogen !
Ise olen alati arvanud, et Põhapäev on puhkepäev mida saab veeta koos perega ja, et Esmaspäeval oled ka puhanuna Tööpostil.
Aga jahh enamus võistlejate eliit ei oma peresid seega neil ju poogen !
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
Erki, kas sulle ei tundu et see autoliisingute, majalaenude jms teema on juba natukene vanaks jäänud?Sinuhobi kirjutas: Aga jahh enamus võistlejate eliit ei oma peresid seega neil ju poogen !
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Võttes mind kui eraisikut pole mul õnneks ühtegi laenu ega majaliisingut !
RandoM kirjutas:Erki, kas sulle ei tundu et see autoliisingute, majalaenude jms teema on juba natukene vanaks jäänud?Sinuhobi kirjutas: Aga jahh enamus võistlejate eliit ei oma peresid seega neil ju poogen !
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
http://www.hobi.eediugu kirjutas:millal siis toimub.....palux nyyd ruttu ja kindlat vastust...koos EAMK kommentaaridega
Selle etapi nihutamine on see aasta raadioautomudelistidel juba viies muutus 2007 kinnitatud kalenderplaanis. Kindlasti ei saa ka lubada, et tegu on viimase korraga kui olude sunnil kalenderplaan muutub.Kloss kirjutas:Loodame , et praegune nihutamine on haruldane üksikjuhtum. Kogu elu on valikute tegemine ja mõnikord on valikud võimaluste / olude tõttu igal juhul kehvad. St. alati on võimalus valida, kuhu võistlema minna. Hooaja alguses kinnitatud võistlusplaani muutmine ei ole kena...
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Kuule Rando, äkki lõpetad selle omategevuse? Teed nii, et sulle sobiks mitte teistega arvestades. Las valivad siis kuhu sõitma lähevad aga mitte ei tee kalendrit ümber. Nagu ka Olev ütles, pole see mingi põhjendus!
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
Oleks ühtlasi võinud ka vastuse panna küsimusele....Herkki kirjutas:http://www.hobi.eediugu kirjutas:millal siis toimub.....palux nyyd ruttu ja kindlat vastust...koos EAMK kommentaaridega
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB
Tegelt pläma jätta... Korraldaja on oma otsuse teinud ja peab sellega elama. See võib meeldida või mitte kuid minu arvates ei saa sellistes asjades olla "demokraatiat" (nii saab ainult läti võistluse, kus finaalis pekki kukkunud sõitjad hääletavad finaali uuesti teha).
Ainuke keha, kes minu arvates saab õigustatult asja vaidlustada on EAMK kui "korralduse tellija".
Inimeste arvamused ei loe sest kõigi arvamustega ei saa arvestada ning ainult osade inimeste arvamustega arvestamine on alus ebaausaks võistluseks. Võistluste korraldus peab olema selgelt eraldatud üksikute võistlejate arvamusest (sest muidu saame jälle läti ).
Ainuke keha, kes minu arvates saab õigustatult asja vaidlustada on EAMK kui "korralduse tellija".
Inimeste arvamused ei loe sest kõigi arvamustega ei saa arvestada ning ainult osade inimeste arvamustega arvestamine on alus ebaausaks võistluseks. Võistluste korraldus peab olema selgelt eraldatud üksikute võistlejate arvamusest (sest muidu saame jälle läti ).
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB
On võimalik rahuldada kõiki inimesi mõnda aega või mõnda inimest kogu aeg, aga mitte kõiki inimesi kogu aeg...
Tglt oleks kõige kavalam olnud lätlastele kohe öelda, et "me teeme siis oma etapi pühapäeval", lätlased oleks selle peale leidnud ka kindlasti vähemalt 3 head põhjust, miks oma etapp pühapäevale tõsta ja me oleks salaja saanud oma etapi rahulikult laupäeval ära pidada, nagu alguses plaanitud, lätlastele muidugi ei oleks vaja olnud sellest rääkida
Nüüd on paraku p..ses ja ühtegi head lahendust, mis kõiki rahuldaks, ei ole. Kuna nii peakorraldaja, sponsorid, kui ka suur osa esiotsa võistlejatest on Lätis, siis mina ISIKLIKULT pean kõige mõistlikumaks varianti, et see võistlus peetakse pühapäeval ära, sest valel päeval peetud võistlus on parem, kui pidamata jäänud võistlus. Sellestsamast lihtsast asjast lähtusime ka suviste onroadi võistluste tõstmisel pühapäevale algselt plaanitud laupäeva asemel, laupäeval ei oleks meil lihtsalt olnud kohta võistluste korraldamiseks.
See, et pühapäev on paha päev võistluste pidamiseks, kuna esmaspäev on tööpäev ja vaja lips ette panna või hommikul lennukile/laevale/kohvile minna või midagi ja kedagi ja blabla, on MTAK (Minu Tagasihoidliku Arvamuse Kohaselt) mõttetu kiun tühjalt kohalt. Kõik talvised onroadivõistlused on aastaid peetud pühapäeval, ei ole kellelgi sellepärast töö tegemata jäänud. 2 päeva tagasi sõitsin peale pühapäevast võistlust 6,5 tundi autoga Vilniusest Tallinna, sain magama kell 2 öösel ja suutsin sellele vaatamata oma esmaspäevahommikuse presentatsiooni kella 8:30-9:30 vahel valmis visata ja kell 10 ette kanda ilma suurema kätevärinata. Kui hääl poleks leedukate peale karjumisest pisut ära olnud, poleks keegi arugi saanud, et midagi imelik on. Ega see mänguautovõistlusest taastumine nüüd nii keeruline protsess ka pole, jooge tegevuse kõrvale mineraalvett, sööge korralikult, jätke võistlusjärgsele õllesaali"banketile" minemata ja elate üle küll. Just another day @ the office.
Mõistan inimesi, kellel on pühapäevaks midagi muud plaanitud. Sellest on kahju, kui nad oma plaane muuta ei saa ja selle tõttu tulemata peavad jääma, see ei tee kindlasti kellelegi rõõmu.
Life sucks, and then you die... see ei käi nüüd küll viimatikirjeldatud inimeste kohta, vaid üleüldiselt, nii on.
-olev-
sügavalt isikliku arvamusega
Tglt oleks kõige kavalam olnud lätlastele kohe öelda, et "me teeme siis oma etapi pühapäeval", lätlased oleks selle peale leidnud ka kindlasti vähemalt 3 head põhjust, miks oma etapp pühapäevale tõsta ja me oleks salaja saanud oma etapi rahulikult laupäeval ära pidada, nagu alguses plaanitud, lätlastele muidugi ei oleks vaja olnud sellest rääkida
Nüüd on paraku p..ses ja ühtegi head lahendust, mis kõiki rahuldaks, ei ole. Kuna nii peakorraldaja, sponsorid, kui ka suur osa esiotsa võistlejatest on Lätis, siis mina ISIKLIKULT pean kõige mõistlikumaks varianti, et see võistlus peetakse pühapäeval ära, sest valel päeval peetud võistlus on parem, kui pidamata jäänud võistlus. Sellestsamast lihtsast asjast lähtusime ka suviste onroadi võistluste tõstmisel pühapäevale algselt plaanitud laupäeva asemel, laupäeval ei oleks meil lihtsalt olnud kohta võistluste korraldamiseks.
See, et pühapäev on paha päev võistluste pidamiseks, kuna esmaspäev on tööpäev ja vaja lips ette panna või hommikul lennukile/laevale/kohvile minna või midagi ja kedagi ja blabla, on MTAK (Minu Tagasihoidliku Arvamuse Kohaselt) mõttetu kiun tühjalt kohalt. Kõik talvised onroadivõistlused on aastaid peetud pühapäeval, ei ole kellelgi sellepärast töö tegemata jäänud. 2 päeva tagasi sõitsin peale pühapäevast võistlust 6,5 tundi autoga Vilniusest Tallinna, sain magama kell 2 öösel ja suutsin sellele vaatamata oma esmaspäevahommikuse presentatsiooni kella 8:30-9:30 vahel valmis visata ja kell 10 ette kanda ilma suurema kätevärinata. Kui hääl poleks leedukate peale karjumisest pisut ära olnud, poleks keegi arugi saanud, et midagi imelik on. Ega see mänguautovõistlusest taastumine nüüd nii keeruline protsess ka pole, jooge tegevuse kõrvale mineraalvett, sööge korralikult, jätke võistlusjärgsele õllesaali"banketile" minemata ja elate üle küll. Just another day @ the office.
Mõistan inimesi, kellel on pühapäevaks midagi muud plaanitud. Sellest on kahju, kui nad oma plaane muuta ei saa ja selle tõttu tulemata peavad jääma, see ei tee kindlasti kellelegi rõõmu.
Life sucks, and then you die... see ei käi nüüd küll viimatikirjeldatud inimeste kohta, vaid üleüldiselt, nii on.
-olev-
sügavalt isikliku arvamusega
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
Hopsti poisid - tüdrukud!
Kas vaim ja masinad on valmis homseks tõsiseks tagaajamiseks?
Huvitav on see, et ka isegi enne võistlust on siin teemas olukord nii passiivne, et nagu homne pühapäev on nagu iga teine pühapäev ikka
Või kõik teevad tasa ja salaja oma masinatele viimast lihvi, pingutavad igat kui viimset kruvi ja turgutavad vitamiinidega oma keha ja vaimu...
Aga ärgu keegi võtku seda nüüd nii tõsiselt, tegin pisut huumorit eelpool öelduga
Minuga on selline lugu, et peale pikki vaagimisi otsustasin loobuda viimasest karikasarja etapist tervislikel põhjustel.
Masin on terve ja sai veel tänagi mootorile viimane lihv tehtud, et käib kui bemmi mootor aga jah, sõita veel kannataks, kui mille pärast loobun, on see lõige raskem ülesanne võistlemise juures - olla rajamehaanik. Seekord valin tervisetaastumise kasuks.
Aga kõigile teile, võistlejatele ja muudele asjapulkadele, soovin nagu ikka kordaminekuid ja ootuste täitumisi!
Tehke ikka palju pilte ja videosid, mida saaks pärast vaadata
Rainar
MT-8S
Kas vaim ja masinad on valmis homseks tõsiseks tagaajamiseks?
Huvitav on see, et ka isegi enne võistlust on siin teemas olukord nii passiivne, et nagu homne pühapäev on nagu iga teine pühapäev ikka
Või kõik teevad tasa ja salaja oma masinatele viimast lihvi, pingutavad igat kui viimset kruvi ja turgutavad vitamiinidega oma keha ja vaimu...
Aga ärgu keegi võtku seda nüüd nii tõsiselt, tegin pisut huumorit eelpool öelduga
Minuga on selline lugu, et peale pikki vaagimisi otsustasin loobuda viimasest karikasarja etapist tervislikel põhjustel.
Masin on terve ja sai veel tänagi mootorile viimane lihv tehtud, et käib kui bemmi mootor aga jah, sõita veel kannataks, kui mille pärast loobun, on see lõige raskem ülesanne võistlemise juures - olla rajamehaanik. Seekord valin tervisetaastumise kasuks.
Aga kõigile teile, võistlejatele ja muudele asjapulkadele, soovin nagu ikka kordaminekuid ja ootuste täitumisi!
Tehke ikka palju pilte ja videosid, mida saaks pärast vaadata
Rainar
MT-8S
http://nagi.ee/profile/Rixy
Standard Monstertruck 1:8 TeamLosi LST2 with Radio JR XS-6 Synthesized FM 40MHz system
Standard Monstertruck 1:8 TeamLosi LST2 with Radio JR XS-6 Synthesized FM 40MHz system
No, eks see foorumi elu ongi selline, et noored ajavad enamus juttu siin, siis on paar suuremat, kes kutsuvad neid korrale ja kõik
Muidu, täna käis Tartus juba suht mõnus treening, muidugi, enamik treenijatest olid 1/6 mehed, aga see selleks. Samuti olid ju paljud Lätis, kus kuuldavasti saadi isegi mingid korralikud tulemused kirja
Aga tulge homme kõik kohale. Rada on mõnus ja kiiiiiiiire !!!! Eks te homme näete
Muidu, täna käis Tartus juba suht mõnus treening, muidugi, enamik treenijatest olid 1/6 mehed, aga see selleks. Samuti olid ju paljud Lätis, kus kuuldavasti saadi isegi mingid korralikud tulemused kirja
Aga tulge homme kõik kohale. Rada on mõnus ja kiiiiiiiire !!!! Eks te homme näete
Päev oli kena ja ilm ka selline parasjagu mitte soe ja mitte külm.
Rada Tolmas mis krt ja pidamisega tükk tegu aga kokkuvõttes oli lahe ja isegi 12 trimmerit vuras seal ringi.
See siis hea poole pealt !
Nüüd tõmbaks kiunu üles mis puudutab korraldusliku poolt :
Esimeseks punktiks ikkagi see, et juba algselt varem paika pandud võistlusgraafiku edasilükkamine Läti võistluse pärast on vale ............... inimesed teevad plaane juba pikemelt ette ja nagu näha jäi ka osadel tänu sellele ka võistlused ära.
Teiseks jääb arusaamatuks põhjus miks tavapäraste eelsõitude järjekorda pidi muutma Finaali sõitudel ehk siis miks 1:6 Trimmerid kõige viimasteks tõsteti kuigi nad eelsõitudel olid esimesed kes alustasid.
Olin vastavalt sellele teinud oma plaanid ja ajagraafiku, et jõuda koju haigete laste juurde ja seega jäi minul finaal sõitmata.
Küsides mitmeid kordi Kodanik Rando Merelt mis on põhjuseks vastati irvitava näoga, et MIKS MITTE ja MIKS MITTE ning antud vestlusesse sekkusid veel mitmed Rando poolehoidjad.
Vahepeal sain mingi segase vastuse, et finaalsõitude järjestuse ümbertõstmise taga on üksainus kodanik kelle nime Kodanik Mere ei nõustunud avalikustama ja kui jättes meelde ka erinevaid fraase nagu KES MAKSAB SEE TELLIB KA MUUSIKA võin vaid järeldada, et tegu mingisuguse sponsoriga tänu kellele kuuesed ringi tõsteti.
Tekkinud inetu sõnavahetuse oleks saanud ka ära hoida kui Kodanik Mere oleks vaevunud selgitusi jagama mida ta aga kahjuks ei teinud.
Vabandan kõigi väiksemate laste ja nende vanemate ees kes antud vaidluse vahetus läheduses viibisid ja kelle laste sõnavara võis ehk täieneda nii mõnegi uue sõnaga.
Juhin EAMK tähelepanu sellele, et igasugused võistlused ja üritused peavad alati olema paika pandud reeglitega ning mille muutmine peaks olema kooskõlastatud nii EAMK juhtkonna kui ka sõitjatega.
Rada Tolmas mis krt ja pidamisega tükk tegu aga kokkuvõttes oli lahe ja isegi 12 trimmerit vuras seal ringi.
See siis hea poole pealt !
Nüüd tõmbaks kiunu üles mis puudutab korraldusliku poolt :
Esimeseks punktiks ikkagi see, et juba algselt varem paika pandud võistlusgraafiku edasilükkamine Läti võistluse pärast on vale ............... inimesed teevad plaane juba pikemelt ette ja nagu näha jäi ka osadel tänu sellele ka võistlused ära.
Teiseks jääb arusaamatuks põhjus miks tavapäraste eelsõitude järjekorda pidi muutma Finaali sõitudel ehk siis miks 1:6 Trimmerid kõige viimasteks tõsteti kuigi nad eelsõitudel olid esimesed kes alustasid.
Olin vastavalt sellele teinud oma plaanid ja ajagraafiku, et jõuda koju haigete laste juurde ja seega jäi minul finaal sõitmata.
Küsides mitmeid kordi Kodanik Rando Merelt mis on põhjuseks vastati irvitava näoga, et MIKS MITTE ja MIKS MITTE ning antud vestlusesse sekkusid veel mitmed Rando poolehoidjad.
Vahepeal sain mingi segase vastuse, et finaalsõitude järjestuse ümbertõstmise taga on üksainus kodanik kelle nime Kodanik Mere ei nõustunud avalikustama ja kui jättes meelde ka erinevaid fraase nagu KES MAKSAB SEE TELLIB KA MUUSIKA võin vaid järeldada, et tegu mingisuguse sponsoriga tänu kellele kuuesed ringi tõsteti.
Tekkinud inetu sõnavahetuse oleks saanud ka ära hoida kui Kodanik Mere oleks vaevunud selgitusi jagama mida ta aga kahjuks ei teinud.
Vabandan kõigi väiksemate laste ja nende vanemate ees kes antud vaidluse vahetus läheduses viibisid ja kelle laste sõnavara võis ehk täieneda nii mõnegi uue sõnaga.
Juhin EAMK tähelepanu sellele, et igasugused võistlused ja üritused peavad alati olema paika pandud reeglitega ning mille muutmine peaks olema kooskõlastatud nii EAMK juhtkonna kui ka sõitjatega.
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
Seekordset võistlust ei tea kommentaarida, kuna ei osalenud. Aga eelmisel etapil roogojal oli 1:6 finaali viimaseks tõstmise põhjus see, et peale 1:6 finaali ei jäöä rajast suurt midagi järgi, aga kuna ka bagid tahaksid inimväärselt sõita, siis ongi ainus võimalus 1:6 tõsta viimaseks. kuna bagid (nii) suurt kahju rajale ei tee, et 1:6 seal sõita ei saaks, vastupidi on kyll olukord kurvem.
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]
Kommenteeriks ka siis, et see ümberpaigutamine oli tõesti nõme, sest kokku arvestades, pidid trimmerimehed kuskil 4,5h tühja passima, et saaks oma sõidu ära teha.
Aga sõidust seda, et finaal oli äge, muidugi, enamik võistlejaid katkestas, kuid ikkagi ( finishilipu said 4 autot). Tulemuseks oli siis trimmerites:
1. Tõnu Tooming
2. Tarmo Hanimägi
3. Siim Kikka
4. Toomas Kärner
5. Jaan Kikka
Kahjuks rohkem ei mäleta, seega, ärge ennast puudutatuna tundke, kes nimekirjast välja jäid
Muidugi, tolm ei ole selle ala juures just fun. suht rõve
Aga sõidust seda, et finaal oli äge, muidugi, enamik võistlejaid katkestas, kuid ikkagi ( finishilipu said 4 autot). Tulemuseks oli siis trimmerites:
1. Tõnu Tooming
2. Tarmo Hanimägi
3. Siim Kikka
4. Toomas Kärner
5. Jaan Kikka
Kahjuks rohkem ei mäleta, seega, ärge ennast puudutatuna tundke, kes nimekirjast välja jäid
Muidugi, tolm ei ole selle ala juures just fun. suht rõve