2008 EM võistluste huvilistele
2008 EM võistluste huvilistele
Tere,
2008 EM-võistluste kohad jagatakse novembri alguses EFRA aastakoosolekul. Huvilised võiksid endast mulle teada anda aadressil olev(at)modelcar.ee hiljemalt 20. oktoobriks, peale seda teeme nö. "tellimuse".
Juttu on siis sellistest võistlustest:
Electric Touring EM (DTM-10M), Villareal (Castellķn), Hispaania (Valencia lähedal)
Aeg lahtine, aga tõenäoliselt augusti esimene nädalavahetus.
1:8 Buggy EM B, Lyon, Prantsusmaa, 14-15. juuni (?)
1:8 Buggy EM A, Heraklion, Kreeka, 8-12. juuli (või 2-6.juuli)
Ootan ainult TÕSISTELT huvilistelt, niisama oleks-võiks-paneks-mehed võivad kirjutamata jätta.
EMi reisieelarve oma kogemuse põhjal tuleb 10-15kEEK noka peale, sinna sisse mahuvad enamvähem lennupiletid, hotell, kamba peale võetud autorent ja söögiraha. Mudelikulud (hunnik rehve, kütus/akud, paar uut keret, lagunevad jupid) lisaks sellele.
Mõtteid võib ka siiasamasse postitada. Kui saan targemaks kohtade ja aegade suhtes, annan teada.
2008 EM-võistluste kohad jagatakse novembri alguses EFRA aastakoosolekul. Huvilised võiksid endast mulle teada anda aadressil olev(at)modelcar.ee hiljemalt 20. oktoobriks, peale seda teeme nö. "tellimuse".
Juttu on siis sellistest võistlustest:
Electric Touring EM (DTM-10M), Villareal (Castellķn), Hispaania (Valencia lähedal)
Aeg lahtine, aga tõenäoliselt augusti esimene nädalavahetus.
1:8 Buggy EM B, Lyon, Prantsusmaa, 14-15. juuni (?)
1:8 Buggy EM A, Heraklion, Kreeka, 8-12. juuli (või 2-6.juuli)
Ootan ainult TÕSISTELT huvilistelt, niisama oleks-võiks-paneks-mehed võivad kirjutamata jätta.
EMi reisieelarve oma kogemuse põhjal tuleb 10-15kEEK noka peale, sinna sisse mahuvad enamvähem lennupiletid, hotell, kamba peale võetud autorent ja söögiraha. Mudelikulud (hunnik rehve, kütus/akud, paar uut keret, lagunevad jupid) lisaks sellele.
Mõtteid võib ka siiasamasse postitada. Kui saan targemaks kohtade ja aegade suhtes, annan teada.
Täpsustus offroad EM-ide kohta EFRA sektsioonipealikult:
EM B Lyonis 13-15.6, lennujaama lähedal. Lyoni Tallinnast küll otse ei saa, aga EasyJetiga ühe ümberistumisega peaks saama. Selle aasta elektritouringu EM oli Lyonile suht lähedal, siis sai uuritud asja.
Ehk siis Heraklion asub Kreeta saarel, rada ranna ääres, mis veel tahta ja EM A kuupäev siis just see 8-12. juuli (teisipäevast laupäevani).Carlos Gomez Ambrosio kirjutas:Euro A... GREECE, Heraklion, Crete island, beach side (track, then parking then beach) 2nd week of July (Tuesday to Saturday)
Euro B ... France, Lyon, nearby the airport 2nd weekend of June (fri-Sunday)
EM B Lyonis 13-15.6, lennujaama lähedal. Lyoni Tallinnast küll otse ei saa, aga EasyJetiga ühe ümberistumisega peaks saama. Selle aasta elektritouringu EM oli Lyonile suht lähedal, siis sai uuritud asja.
Kohtade arv selgub EFRA aastakoosolekul (kuhu me praeguse seisuga ilmselt finantsilistel põhjustel jälle ise kohale ei lähe ja seega oma seisukohti ka väga kaitsta ei saa). Arvestama peab, et EFRA liikmeid on umbes 30, kohti EM võistlustel 120-150... me pole ka just tugevaimad ega suurima tegijate arvuga riik (vaadake kaardile ), nii et ega üle 2-3 koha väga unistada ei maksa. Küsida võib muidugi kõike. Touringu EMidele on siiani 2 kohta vabalt saanud.
Mina võin enda poolt Taits´ile soovituskirja ka kirjutada! Ta oli igas elemendis teistes üle, mis siis, et see ülesanne oli uudne tema jaoks. Samas enamus teiste riikide Teammanager´id võiks Taits´ile vanaisa eest olla! Eredam meenutus Philipp´ist(france):lol:Taits kirjutas:Saksa võistlus ajas hamba küll verele Natuke vaja kalkuleerida. Kui ise ei sõida, siis pakuks ennast kindlalt Teammanager Estoniaks küll.
Philipp pidi ju mulle külla ka tulema, aga ju tal siis naine ei lubanud. Teammanageri amet on jah huvitav, eriti kui seda teha esimest korda. Istud seal laua ümber koosolekul. Teised on 3-4 korda vanemad, triiksärgid seljas, lipsud ees, mapi täis pabereid ja raamatuid, pidevalt teevad märkmeid, küsivad tarkasid küsimusi. Mina olin seal lihtne poiss. Üks paberileht ja marker.
Aga seekord ikka oleks sõitija rollis. Tanelile pidime ju pähe tegema
Aga seekord ikka oleks sõitija rollis. Tanelile pidime ju pähe tegema
Burn more fuel!
Kreetal sõidaks küll.
Kui kohti veel saab siis Rando on A euroopakatel sõitjana olemas, finantsilise toetaja leidsin ning mehaanikud on samuti kooskõlastuse andnud.
Hiljaks jäi, aga tahtsin kindel olla et on ikka võimalik minna, enne kui kohta küsima hakkasin.
Kui ei saa siis ei saa. B euroopakad pakuvad küll huvi aga aeg tundub jube kahtlane.
Kui kohti veel saab siis Rando on A euroopakatel sõitjana olemas, finantsilise toetaja leidsin ning mehaanikud on samuti kooskõlastuse andnud.
Hiljaks jäi, aga tahtsin kindel olla et on ikka võimalik minna, enne kui kohta küsima hakkasin.
Kui ei saa siis ei saa. B euroopakad pakuvad küll huvi aga aeg tundub jube kahtlane.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Oleme tänulikud.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Pildid EURO-A rajast:
http://www.radiocontrol.gr/news_imc_eur ... 071107.htm
Some basic datas:
Track size: Medium-fast with different lay outs (average time for a usual lay out is 42 seconds)
Track traction: it becomes very low after very little use, 1-2 qualifying round.
Track surface: it remain smooth even after a whole race.
The track has a couple of middle size jumps, a table , and 3 rhythm small jumps at the moment.
http://www.radiocontrol.gr/news_imc_eur ... 071107.htm
Some basic datas:
Track size: Medium-fast with different lay outs (average time for a usual lay out is 42 seconds)
Track traction: it becomes very low after very little use, 1-2 qualifying round.
Track surface: it remain smooth even after a whole race.
The track has a couple of middle size jumps, a table , and 3 rhythm small jumps at the moment.
akaver
http://shop.akaver.com
http://shop.akaver.com
vot seal oleks tõesti lust ja lillepidu trimmeritega sõita !
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
Meil ei saa ju niukseid radasid teha, sest siis tuleb välja, kes tegelikult sõita oskab ja kes mitte. Praegu on ju lahe, tulemus on alati spordiloto ja "mees metsast" võib ka võita Vähemalt selline mulje on mulle kõrvaltvaataja ja vabakuulajana jäänud.
Aga nu, mis siin vinguda, kui on inimesi, kes tahavad sellist rada, siis on meil vaba maa ja teil on võimalus selline teha. Joriseda, et keegi ei tee midagi, mis teile meeldiks, on suht mõttetu. Ei peagi tegema.
Aga nu, mis siin vinguda, kui on inimesi, kes tahavad sellist rada, siis on meil vaba maa ja teil on võimalus selline teha. Joriseda, et keegi ei tee midagi, mis teile meeldiks, on suht mõttetu. Ei peagi tegema.
Öelge mulle ka millisel võistlusel on mees metsast tulnud ja võitnud? Minuteada on lõpuprotokolli eesotsas olnud seni siiski vaid suhteliselt kogenud ja eesti mõistes tippsõitjad. Ükski mees metsast pole siiani suutnud silma paista. Rada on kõigile ühesugune ja kui rada on kehv, siis ei saa sellest järeldada, et kogu sõit on puhas loto ja eelised on metsameestel. Pigem hoopis vastupidi. Mida hullemas seisus rada, seda enam hakkavad tulemust (paremusepoole) mõjutama meisterlikud sõiduoskused. Loomulikult alati on lihtsam kõiki teisi ja üldse kogu ülejäänud maailma süüdistada, sest pole ju võimalik, et oma võimalikus kehvas tulemuses ise süüdi oled.
See "mees metsast" jutt on otse nende Eesti tippmeeste suust, kui teemaks oli Eesti meistrile EMile koha garanteerimine.R0mm kirjutas:Öelge mulle ka millisel võistlusel on mees metsast tulnud ja võitnud? Minuteada on lõpuprotokolli eesotsas olnud seni siiski vaid suhteliselt kogenud ja eesti mõistes tippsõitjad. Ükski mees metsast pole siiani suutnud silma paista. Rada on kõigile ühesugune ja kui rada on kehv, siis ei saa sellest järeldada, et kogu sõit on puhas loto ja eelised on metsameestel. Pigem hoopis vastupidi. Mida hullemas seisus rada, seda enam hakkavad tulemust (paremusepoole) mõjutama meisterlikud sõiduoskused. Loomulikult alati on lihtsam kõiki teisi ja üldse kogu ülejäänud maailma süüdistada, sest pole ju võimalik, et oma võimalikus kehvas tulemuses ise süüdi oled.
Aga selles, et hullem (st. igal ringil muutuv) rada annab eelise parematele sõidumeestele, ma jään ilmselt elu lõpuni eriarvamusele. Kui suurendada juhuslikkuse mõju, on paratamatu, et teadliku tegevuse mõju lõpptulemusele väheneb.