Taani võistlus
Taani võistlus
Mõningad eestlase otsustasid oma asjad kokku pakkida ja võistluskogemusi Taanist otsida! Oleme sõitnud üle mere laevaga, autoga üle silla ja ka mere alt ning oleme kohale jõudnud Hillerød´i Võistlused algamas homme ja kestavad pühapäevani!
Võistluskogemuste otsijateks:
Ahti
Kuldar
Janko
Akaver
Võistlusi saab jälgida http://www.xraychallenge.com/
Võistluskogemuste otsijateks:
Ahti
Kuldar
Janko
Akaver
Võistlusi saab jälgida http://www.xraychallenge.com/
Esimene päev läbi! Eesti team sai kogeda nii õnne kui ka ebaõnne!
Sõideti 2 ringi vabatreeninguid (ala 10 minutit) ning esimene ring ka kvalifikatsioonisõit - homme jätkuvad 4 kvalifikatsiooniringi ning peale seda pannakse finaalide pingerida paika.
Rada: kuiv savi, suht kiire, tehniline, teravate tagasipööretega, heade hüpetega (paarishüpped), kohati paigaldatud ka rajale vaip!
Meie saavutused:
Buggy - esimese päeva lõpuks on kõige ees eestlastest: Kuldar(koht 51), järgneb Janko, kelle järgneb Ahti (koht 88 ) ning pingerea lõpetab Akaver. Tehnilised probleemid vaevasid Ahtit ja Akaveri - mootori ja elektoonika!
Truggy - esimes päeva lõpuks on kõige ees eestlastest: Janko (esikümnes ning finaalikoha pretendent), järgneb Akaver (teises kümnes) ning lõpetab Kuldar (kolmandas kümnes) - kuna transponder ei lugenud 2 ringi!
Järeldus: Taani raja ning lisaks möödunud Tsehhi raja profiili ja pinnakattega võrreldes kannatab kriitikat eesti radadest Tartu off-raod mudelirada, kui sinna mõned (kuni viis) hüpetekompleksid "juurde mõelda"!
Ei jõua ära oodata järgmist nädalavahetust, et tutvuda uue profiiliga tartu mudelirajal
Ja nüüd ära puhkama, kuna homne päev algab vara 8:00
Sõideti 2 ringi vabatreeninguid (ala 10 minutit) ning esimene ring ka kvalifikatsioonisõit - homme jätkuvad 4 kvalifikatsiooniringi ning peale seda pannakse finaalide pingerida paika.
Rada: kuiv savi, suht kiire, tehniline, teravate tagasipööretega, heade hüpetega (paarishüpped), kohati paigaldatud ka rajale vaip!
Meie saavutused:
Buggy - esimese päeva lõpuks on kõige ees eestlastest: Kuldar(koht 51), järgneb Janko, kelle järgneb Ahti (koht 88 ) ning pingerea lõpetab Akaver. Tehnilised probleemid vaevasid Ahtit ja Akaveri - mootori ja elektoonika!
Truggy - esimes päeva lõpuks on kõige ees eestlastest: Janko (esikümnes ning finaalikoha pretendent), järgneb Akaver (teises kümnes) ning lõpetab Kuldar (kolmandas kümnes) - kuna transponder ei lugenud 2 ringi!
Järeldus: Taani raja ning lisaks möödunud Tsehhi raja profiili ja pinnakattega võrreldes kannatab kriitikat eesti radadest Tartu off-raod mudelirada, kui sinna mõned (kuni viis) hüpetekompleksid "juurde mõelda"!
Ei jõua ära oodata järgmist nädalavahetust, et tutvuda uue profiiliga tartu mudelirajal
Ja nüüd ära puhkama, kuna homne päev algab vara 8:00
Peale finaale lõpptulemused:
Baggy:
Janko 52 koht
Kuldar 67 koht
Ahti 76 koht
Akaver 91 koht
Kõik peale Janko said tõusufinaalidest edasi.
Akaveril mootor suri korra, Kuldar hüppas rooliservo katki, Ahtil tihendi probleemid!
Truggy:
Kõige paremini läks Kuldaril - koht 15, Akaveril mootoriprobleemid, Jankol tulid mootorikruvid lahti ning kohad nati kehvemad! Finaalikohad olid suht reaalsed!
Võitis mõlemad sõidud minulegi üllatuseks Hobao buggy ja truggy, mida juhtis Christoffer Svensson (SWE)
Lõpuks ka tulemused netis olemas http://www.xraychallenge.com/BBK2008//m ... eindex.htm
Võimalusel tulen siia tagasi, sest rada on euroopa omasuguste seas kiireim ja tehniliseim Ainuke miinus on see, et coca-cola on kallim, kui õlu
Baggy:
Janko 52 koht
Kuldar 67 koht
Ahti 76 koht
Akaver 91 koht
Kõik peale Janko said tõusufinaalidest edasi.
Akaveril mootor suri korra, Kuldar hüppas rooliservo katki, Ahtil tihendi probleemid!
Truggy:
Kõige paremini läks Kuldaril - koht 15, Akaveril mootoriprobleemid, Jankol tulid mootorikruvid lahti ning kohad nati kehvemad! Finaalikohad olid suht reaalsed!
Võitis mõlemad sõidud minulegi üllatuseks Hobao buggy ja truggy, mida juhtis Christoffer Svensson (SWE)
Lõpuks ka tulemused netis olemas http://www.xraychallenge.com/BBK2008//m ... eindex.htm
Võimalusel tulen siia tagasi, sest rada on euroopa omasuguste seas kiireim ja tehniliseim Ainuke miinus on see, et coca-cola on kallim, kui õlu
http://www.teamxray.com/teamxray/news/n ... goria=1478
irw @ "Even drivers from Estonia made the trip so the starting field was very varied." Võibolla seetõttu varied, et Janko ja akaver olid seal ühispildil ainsatena mingite kahtlaste Proline pusadega, teistel kõigil tiimisärk.. või siis tekitasid neoon-värvi autod slovakkialastes küsimusi
irw @ "Even drivers from Estonia made the trip so the starting field was very varied." Võibolla seetõttu varied, et Janko ja akaver olid seal ühispildil ainsatena mingite kahtlaste Proline pusadega, teistel kõigil tiimisärk.. või siis tekitasid neoon-värvi autod slovakkialastes küsimusi
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]