1. leht 1-st

Eesti KV 1 etapp offroad - TRUGGY FINAAL

Postitatud: 05.05.2008 16:51
Postitas akaver
Tere,

tahaks hirmsasti protestida 2008 EKV 1 etapi truggy finaali toimumise. Kottpimedas sõitmine ei ole adekvaatne tegevus.

Minuarust oleks võimalikud järgmised variandid:

1) Sõita finaal uuesti
Järgmise tartu etapi raames, kohe hommikul esimese sõiduna (algusega 8:00)
2) Jagada punktid finaali stardijärjekorra alusel
3) Tühistada kogu sõit

Mida arvavad ülejäänud finalistid?

Postitatud: 05.05.2008 17:08
Postitas Mindstorm
Jõudsin just teise teemasse oma arvamuse lisada.
Lühidalt on minu arvamus see, et selline sõit oli mõtetu.

Mida aga nüüd tagajärgedega teha:
1) Hommikune uuesti sõit tundub pisult loteriina just selles osas, et kui auto seadistuses midagi viltu on siis annab see kohe suht suure tagasilöögi. Tavavõistluse puhul saab autot erinevates ajasõitudes siiski järkjärgult timmida.
2) Mulle sobib (PS... Ma ei tea seni, et kas ma "finaalis" hävisin või võitsin)
3) Kõlab vähe kummaliselt minu jaoks?

Postitatud: 05.05.2008 17:26
Postitas ahti
Buggy finnali lõpp oli juba kahtlane, et pidi jubedalt pingutama, et saaks kuidagigi autoga hakkama!
Nähes, kuidas pimeneb, siis selle tulemusena loobusid Ahti ja Kuldar juba enne Truggy finaali starti minemast, sest olukord läks minutitega hullemaks! Nähes finaalsõitu, sai mu eelaimdus kinnitust. Tegelikult mis nägemisest ma räägin, kui käisin pukis sõitu vaatamas, siis tekkis küsimus - mehed, mida te siin teete??? Seda küll ei saa võistlemiseks nimetada!

Mina isiklikult arvan, et õiglane oleks jätta arvesse poolfinaalide tulemus! Uuesti sõita hommiku kell 8:00 - see kell ei oska rajast ja autost midagi arvata! Tulemuste tühistamine - osad sõitsidki ainult seda klassi - et lihtsalt oli tore päev nende jaoks - kõlab imelikult - kas siis korraldajad maksavad stardiraha tagasi?

Lisaks seadsid korraldajad selle otsusega, et finaal pimead ja autotulede valguses sõita kõik ohtu! Nii pealtvaatajad, kui ka rajamehaanikud!

Postitatud: 05.05.2008 17:30
Postitas Taits
Nr. 2 minupoolt. Ehk stardijärjekorra tulemused.

Postitatud: 05.05.2008 17:36
Postitas Alpro
see situatsioon küll mind ei puuduta aga kahju on igaljuhul!

äkki kaalutlete veel sellist varianti, et sõita järgmise võistluse ajal lihtsalt 2 finaali, üks sõita esimestena ja siis kõik teised finaalid vahele ja siis uuesti truggy, nii saaks vähemalt vältida seda auto halba käitumist, mis mainitud sai!!??

Postitatud: 05.05.2008 17:44
Postitas Mindstorm
Finaali uuesti sõitmine järgmise etapi raames on "ohtlik" järgmise võistluse ajakavas püsimisele.

Ja tõesti, tühistamine tähendaks seda, et kogu kulutatud aeg ja raha (mitte ainult stardimaks vaid ka ööbimised, kohalesõidud ja mudeli kulud) lendaks korstnasse. Loomulikult ei saa öelda, et kogu valge aja jooksul ei saanud sõita ja asja nautida aga teisalt siiski oli tegu KV etapiga kus on olulised tulemused.

Re: Eesti KV 1 etapp offroad - TRUGGY FINAAL

Postitatud: 05.05.2008 18:03
Postitas lauri
akaver kirjutas: Kottpimedas sõitmine ei ole adekvaatne tegevus.
ei ole jah.
akaver kirjutas: 1) Sõita finaal uuesti
Edit: Arvamus muutunud....
akaver kirjutas:Järgmise tartu etapi raames, kohe hommikul esimese sõiduna (algusega 8:00)
Sellisel juhul peaks kindlasti olema võimaldatud vabatreening ja peale vabatreeningut ka väike paus remondiks/seadistamiseks. Muidu jälle ebavõrdne nende suhtes, kes juba reedest kohale tulevad ja terve õhtu trenni teevad. Tekib üks uus tõsine probleem. Kes praegustest 12-st finalistist järgmisele Tartu võistlusele ei saa tulla, see ei saa kahes sõidus tulemust kirja ning võib üldkokkuvõttes hea koha unustada.
akaver kirjutas:2) Jagada punktid finaali stardijärjekorra alusel
ka variant, ausam kui "finaali" tulemus jõusse jätta
akaver kirjutas:3) Tühistada kogu sõit
Kõige halvem variand, sel juhul ka stardiraha tagasi. Kuidas siis kokkuvõttes võitja otsustatakse, kolmest kaks parimat?

Postitatud: 05.05.2008 18:40
Postitas asterix
Kui ma ütleksin, et pooldan poolfinaalide tulemusi siis öeldaks mulle kohe, et arusaadav miks sa seda pooldad kuna olid ju stardis esimene.
Uuesti sõitmine on tõesti kahtlane ajaliselt. Teisalt saavad eelise need kes ennem trenni käivad tegemas ja paremini oskavad oma masinat seadistada. Ma ei oska kahjuks isegi öelda, mille poolt olen.

Postitatud: 05.05.2008 18:57
Postitas JANKO
Jube nõme jah,minul läks just poolfinaal metsa(mootori korduva väljasuremise tõttu), kuigi olin päeva kõige kiirem truggy mees . Startisin finaalis 5 kohalt ja võitsin.Aga noh nagu Olev ütles (ärge vaadake ainult oma isiklikku mätast, kellelegi oli see pimedus ka kindlasti kasulik ja parandas oma kohta finaalis). OK,teeme poolfinaalide tulemuse järgi.

Postitatud: 05.05.2008 19:36
Postitas nRainer
Minul samuti nagu jankol l2ks suri just poolfinaalis mootor pidevalt v2lja. Ise ei oska eriti mingit seisukohta v6tta mille poolt olla. Kui valida siis oleks minumeelest k6ige m6istlikum poolfinaali tulemuste j2rgi punktide jagamine (see on muidugi ainult minu arvamus)

Postitatud: 05.05.2008 20:40
Postitas ollo
Minuarust uuesti sõitmine mingil muul päeval ja muu võistluse sees ei ole eriti pädev variant. See on siis juba hoopis teine päev, teised olud ja teine võistlus, kusjuures kõik selle korra osalejad ei pruugi ju kohalgi olla.

Täielikult tühistamine ei ole kuidagi võimalik, võistlus ju toimus ja sõidetud sai.

Ehk küsimus on minu arvates ainult selles, kas finaali tulemusi arvestada või mitte.

Postitatud: 05.05.2008 20:54
Postitas tony012
ise asjas ei osalenud...


aga kusagil on kirjas (reeglid), et kui adekvaatset finaali ei saa sõita, siis jagatakse punktid, ehk siis tulemus eelsõitude tulemuse järgi...

Postitatud: 06.05.2008 09:03
Postitas M&M
Vahet ei ole kas teha sõit uuesti, tulemused tühistada või jagada kohad mille iganes järgi, ikkagi ei olda sellega rahul!?
Mis nagu imestama paneb on see et küsiti kohtuniku Aare käest "Et mis teeme kas sõidame või ei" kohtuniku vastus oli "SÕIDAME" ja peale seda tormasid peaaegu kõik autosid käivitama, mis tähendab seda et kes sõitis oli sellega päri et sõitma pead sa sellel hetkel pimedas !

Sobiv ütlus selle kohta:
MEES ANNAB SÕNA JA MEES KA VÕTAB SÕNA!

Postitatud: 06.05.2008 09:10
Postitas akaver
M&M kirjutas: Mis nagu imestama paneb on see et küsiti kohtuniku Aare käest "Et mis teeme kas sõidame või ei" kohtuniku vastus oli "SÕIDAME" ja peale seda tormasid peaaegu kõik autosid käivitama, mis tähendab seda et kes sõitis oli sellega päri et sõitma pead sa sellel hetkel pimedas !

Sobiv ütlus selle kohta:
MEES ANNAB SÕNA JA MEES KA VÕTAB SÕNA!
Ei ole nii Marek.
Spordis käib asi ikka sedamoodi, et kõigepealt võistlus ja siis protest. Starti ei jäeta kunagi minemata, kui on vähegi lootust, et midagi välja tuleb. Selgus, et tingimused ei ole siiski vastavad ju alles sõidu käigus...

Postitatud: 06.05.2008 09:38
Postitas M&M
Akaver, mis puudutab sporti ja sellega seonduvat siis selles osas olen sinuga nõus, olen enam kui kindel et kõik teadsid seda ette et sellest ei tule midagi välja ja tegelikult oli meil võimalus tragide finaal ära jätta!
Aga miks siis ei jäetud?

Minul isiklikult on pohlad kuidas see asi lõppeb, aga ega minulegi ei meeldi see et tulemused poolfinaalide järgi kivisse taguma hakatakssse, sest minu tragi suri samuti poolfinaalis kolmel korral !

Postitatud: 06.05.2008 09:47
Postitas eerikkarts
Kõrvaltvaatajana tundub mulle kah et rusikate vehkimisega peale kaklust.
Kui käituda ühtemoodi siis teistele ei sobi ja vastupidi. Ainukesena siis sõidu punktid üldse mitte arvestada truggyst, pole üht ega teist on kuldne kkeskpaik. ärge lööge.. tundub samas tegemist esimese etappiga kus punktid pole nii otsustavad...
Mul üldiselt jummala kama mis otsustatakse kuna mind see ei puuduta aga kõrvaltvaatajana tekib selline tunne.
Nüüdsest me kõik targemad ja kui teame et selline olukord tekib võtame vastavad meetmed kohe vastu. Ja ei taha mainimata siiski jätta et üks päevane võistlus varsti ei päde! See teema kui mitte see suvi siis järgmine muutub väga teravaks, huvilisi tuleb juurde ja kõikide klasside sõitmist puht füüsiliselt ei saa toimuda ühel päeval

Postitatud: 06.05.2008 10:10
Postitas tema
mulle soobib kas esimene või teine variaant (kahjuks täpsem ei saa otsustada). kolmas kindlasti mitte.

Postitatud: 06.05.2008 10:24
Postitas lauri
eerikkarts kirjutas:tundub samas tegemist esimese etappiga kus punktid pole nii otsustavad...
Täpselt sama otsustavad punktid, kui eelviimase või viimase etapi puhul :!:

Edit: Tegelikult rahulduksin ka, kui arvesse läheksid poolfinaali tulemused. Kuigi ka minul oli probleeme seal, startisin pitist, buggy mootoriga ja täiesti paigast ära gaasi-lingiga, kinnitamata summutiga jne.

Edit2: Kuna finaal oli 20-minutine, siis võiks ju automaatselt lugeda FINAAL MITTE-TOIMUNUKS! Reeglitekohast finaali EI sõidetud, sest 30-minutist finaali EI sõidetud.

Postitatud: 06.05.2008 14:25
Postitas Taits
Punktid loevad. Truggy puhul minu jaks suht mitte, aga vahet pole, mis etapil. Sõidetav see finaal ei olnud. Fakt. Mis siin vaielda, kõik ju sulaselges eesti keeles kirjas:
8.2 EFRA Offroad Christmas Tree
8.2.5 Finaali tulemuste põhjal selgitatakse üldvõitja. Kui finaalsõitu ei õnnestu läbi viia,
määratakse lõppjärjestus kvalifikatsioonitulemuste põhjal.
m.o.t.t.

Postitatud: 06.05.2008 15:52
Postitas OnuTom
EI! Ja veelkord EI! Oleme ikka eestlased edasi. Mis MOTT? Mina pole nõus! Kui ikka päevakava järgi asjad ei käinud siis, mis siis et ma oma asjade pärast juba kaheksa ajal ära läksin, nõuan ka buggy ja openi tulemuste tühistamist ja eelsõitude põhjal saadud tulemuste arvestamist!
No uuesti sõita pole ka vastu. Peaasi, et pärast kaklust rusikatega vehkida saaks! Tegemist ju spordiga ikkagi.

Postitatud: 06.05.2008 16:10
Postitas Arps
tegelikult tuleks kõik finaalide tulemuse tühistada peale openi mis ei ole eamk ametlik klass kuna sõideti 20 min. finaale.

mis puutub truggy-se siis aare kutsus kõik truggy mehed enda juurde ja küsis kas sõidame või ei sõida mille peale öeldi fakt, et tema on peakohtunik ja tema otsustab. Aare otsus oli , et sõidame.
Minu kui boksimehe arvates muutis see tulede valgus asja veel hullemaks kuna põhiline valgus oli raja kohal ja valgustas tekkinud tolmu.

Postitatud: 06.05.2008 16:16
Postitas motokrosser
Btw, aga boksitüübid on kunnid :)

Postitatud: 06.05.2008 18:14
Postitas kaval
õige ,trimmeritele ka uus sõit,ma ei näinud seal tolmu sees üldse sõita ja peale selle jäin takkatraavi kaheksandaks :evil: ja sõitsin mitu korda välja ja.....ja .....

Postitatud: 06.05.2008 18:45
Postitas JAN
Ja üleüldse oli rada libe ja päike kõrvetas natuke kohkem kui EFRA reeglites lubatud .Kaval , mina vist jäin kaheksandaks :lol: 8)

Postitatud: 06.05.2008 21:39
Postitas asterix
Kuulge kuulge, akaver küsis hetkel truggy finalistide arvamist. Pole mõtet rääkida rusikatega vehkimisest ja päikesepaistest kui ise ei sõitnud. Las avaldavad arvamust need kes olid truggy finaalis.

Postitatud: 06.05.2008 22:39
Postitas Sinuhobi
asterix kirjutas:Kuulge kuulge, akaver küsis hetkel truggy finalistide arvamist. Pole mõtet rääkida rusikatega vehkimisest ja päikesepaistest kui ise ei sõitnud. Las avaldavad arvamust need kes olid truggy finaalis.
Trimmerdajad võtsid sõna tänu Lauri postitusele ...................

Postitatud: 07.05.2008 07:29
Postitas ollo
Taits kirjutas:Mis siin vaielda, kõik ju sulaselges eesti keeles kirjas:
8.2 EFRA Offroad Christmas Tree
8.2.5 Finaali tulemuste põhjal selgitatakse üldvõitja. Kui finaalsõitu ei õnnestu läbi viia, määratakse lõppjärjestus kvalifikatsioonitulemuste põhjal.
Ööh.... ma läheks nüüd häbeneks natuke, sest see asi on ilmselt minu klaviatuurilt pärit ja siin on sees üks räme loogikaviga. :oops:
Vea põhjus on selles, et see 8.2.5 pärineb elektriklassidest, kus ei ole tõusufinaale ja seega ka madalamate finaalide tulemusi, mida arvestada. Kvalifikatsioon selles mõttes võrdub finaali stardijärjekorraga. Reegli MÕTE on kirjutamise ajal olnud selles, et kui sõitu ei õnnestu läbi viia, siis lõpptulemus = selle sõidu stardijärjekord.

Sõnastuse loogikaviga on selles, et kui ei õnnestu mõistlikult läbi viia viimast finaali, aga on täiesti mõistlikult sõidetud kõik madalamad finaalid enne seda, siis puhtgrammatiliselt tõesti nende madalamate finaalidega EI peaks arvestama.

Elektrireeglites on see sõnastus tegelikult selline:
Kui ühtki finaalsõitu ei õnnestu läbi
viia, määratakse lõppjärjestus kvalifikatsioonitulemuste põhjal.
aga kellegi kuri karvane käsi on nitro reegleid kirjutades selle "ühtki" maha kaksanud, kuna kolmekordseid finaale ju Xmas trees ei sõideta, mõtlemata pikalt selle peale, et võistlus võidakse katkestada ka peale poolfinaale.
Ma isiklikult arvan, et siinkohal võiks mulle andestada mu mõtlematuse (ei ole kerge oma uneajast reegleid kirjutades iga punkti MÕTTEGA kolm korda läbi lugeda ja analüüsida), lähtuda selle reegli tegelikust mõttest ja võtta igati reeglipäraselt ja normaalsetes oludes sõidetud sõidud (ehk poolfinaalid) siiski arvesse.

Postitatud: 07.05.2008 10:01
Postitas M&M
Andeks antud!
Sõit sõidetud olemasolevate reeglite järgi( reegel on ikka reegel)!
Enne järgmist etappi võiks siis viia reeglitesse parandus sisse ja teistele lugemiseks ülesse riputada kui see on kooskõlas ja sünnis tegevus!

Postitatud: 09.05.2008 14:22
Postitas M&M
:?:

Postitatud: 09.05.2008 16:04
Postitas JANKO
TR-8 1:8 truggy
Koht Nimi Kval. koht Ringe Aeg Sõit
1 Antero Haljand 4 34 20m17.456 B/2
2 Andres Käver 5 34 20m26.004 A/2
3 Kuldar Ilus 2 33 19m59.361 B/2
4 Lauri Laidna 6 33 20m22.389 B/2
5 Jaanus Kesküla 1 32 20m14.098 A/2
6 Tarmo Ausing 9 31 20m00.043 A/2
7 Marius Mängel 11 30 20m06.999 A/2
8 Marek Männing 3 30 20m21.812 A/2
9 Jegor Ljahh 7 28 17m46.710 A/2
10 Ahti Järvet 8 28 20m06.581 B/2
11 Artjom Arno 12 27 20m26.067 B/2
12 Taivo Murumäe 10 18 12m02.391 B/2
13 Tarmo Tammearu 13 14 11m04.091 A/2
14 Rainer Ressar 14 13 13m46.062 B/2
15 Silver Koks 15 2 1m46.690 Q1
hmm,siin küll pole Eamk enda väljakirjutatut reeglit jälginud.Kas me ikka sõidame Eamk reeglite järgi? või mis?
Reegel 8.2.5 Finaali tulemuste põhjal selgitatakse üldvõitja. Kui finaalsõitu ei õnnestu läbi viia,
määratakse lõppjärjestus kvalifikatsioonitulemuste põhjal.

Postitatud: 09.05.2008 16:22
Postitas lauri
Ollo ju selgitas (vaata 2-3 teadet ülespoole), et reeglites oli lause-ehituslik näpukas ja põhjendas ka olukorda... Igati loogiline, et reeglite MÕTE on see, et kehtima jääb poolfinaali tulemus.

Postitatud: 09.05.2008 16:35
Postitas RandoM
Vaadake. Kui WinterCupil said trimmerid lahutatud teljevahe järgi siis oli ka MÕTE see, et pisitrimmeriga suurtes sõita ei saaks, aga sarnase näpuka tõttu sai.

Kui reeglis on kirjas kvalifikatsioonitulemus siis kvalifikatsioonitulemus. Edasi tekib muidugi küsimus mis on kvalifikatsioon? Kas eelsõit sest sealt kvalifikatseerutakse poolfinaalidesse või poolfinaal kuna sealt kvalifikatseerutakse finaali?

Postitatud: 09.05.2008 18:51
Postitas ollo
Kui lähtuda puhtalt kirjutatud reeglitest, siis tuleks vist kogu võistlusele vesi peale tõmmata, sest round-by-round kvalifikatsioonisüsteemi ei kasutatud.

Ma olen oma tegemistes lähtunud elementaarsest talupojamõistusest, aga nüüd on head mõtted otsas. Selge, et M&M ja Janko on hetkel need, kellele poolfinaalide arvestamine kõige valusamini näppude pihta lööb. Ülejäänud poolfinaalis kas parandasid või kukkusid max paar punkti.

Midaiganes. Kui mõtlev lähenemine ei sobi, siis mina võin ka teistpidi läheneda ja lähtuda sellest, mis kirja on pandud, ükskõik kui jabur see siis on. Janko ja M&M on oodatud järgmise aasta reegleid kirjutama ja kokku kirjutatud reegleid kogu hooaja vältel kurjade automudelistide ees kaitsma.

Postitatud: 09.05.2008 19:11
Postitas M&M
Kui vesi peale siis vesi peale !
Kui on reegel näpukaga või ilma, kelle asi see on, sõit on sõidetud ja sõideti nende reeglite järgi mis olid kehtivad sellel päeval!
Parandage oma näpukad ära ja laseme järgmisel võistlusel parandatud reeglitega edasi!
Reegeli muutmine tagasiulatuva jõuga on idiootsus see on sama kui teed kodanikule hinnapakkumise ja avastad peale müümist et hind oli puuse, kas küsid kliendilt raha juurde!???
Kui teete midagi siist tehke nii nagu neid asju tehakse ja ärge laske endale mingit jama ajada!

Härra on rääkinud!

Postitatud: 09.05.2008 19:57
Postitas lauri
Teeme nüüd selle hääletuse ära, kui muidu ei saa:
Mina finalistina 2. variandi poolt ehk poolfinaali tulemused kehtivaks.

Kui mingil imekombel peaks eelsõitude tulemused hakkama kehtima jääma, siis hakkan mina nõudma, et eelsõitude tulemuste arvestus tehtaks Round-by-Round põhimõtte järgi, sest see vist oleks kasulik minule (ei viitsi isegi arvutama hakata hetkel) :!: Ja siis võib juba järjekorda võtta, kes veel mida nõudma hakkavad :wink: Tegelikult nõuaks põhimõtte pärast ka trimmerite sõidu tühistamist, kelle eelsõit oli 10-minuti asemel 5-minutit jne

Postitatud: 09.05.2008 20:41
Postitas M&M
Mõelge ja arvustage mida tahate!
Minu point on selles, "KAS REEGLITE MUUTMINE TAGASIULATAVA JÕUGA ON TEIE ARUST NORMAALNE ETTEVÕTMINE"!

Kui aus olla mul on täiesti pohlad kas ma olen esimene või viimane, mina sõidan ikka nii kuis oskan ja ei olegi kavas ennast p...e kukkunud ürituse nimel esile tõsta ja tagaselja irvitada, aga AHVID mõelge edasi mitte tagasi ja tehke nii kuis on sünnis ja õiglane!
Kõik teevad vigu, ning see kes s...i ei tee see ka ei tee vigu!

Ollo, kui vaja võin oma isiklikust uneajast ka reeglite kirjutamisega abiks olla see ei võta minult tükki küljest!

Järmine kord lahendame probleemi JÄÄHOKI MEESKONNA kaasabil! :D

Postitatud: 09.05.2008 21:19
Postitas ollo
Padjaklubi...

Kas nüüd on kõik õnnelikud?
http://www.modelcar.ee/RES/080503/or_ek1.html

Postitatud: 09.05.2008 21:25
Postitas asterix
Aga mille põhjal see tulemus nüüd on truggys? Ma ei saa enam midagi aru.

Postitatud: 09.05.2008 21:27
Postitas JANKO
lauri kirjutas:Teeme nüüd selle hääletuse ära, kui muidu ei saa:
Mina finalistina 2. variandi poolt ehk poolfinaali tulemused kehtivaks.
Lauri,hääletada võid presidendi valimisel aga meil spordis on olemas reglemeteeritud reeglid.
Mis mõttet on võistelda,kui võime siis foorumis võitjate poolt või vastu hääletada.
antud võistlusel sõitsime Eamk reeglite järgi ja punkt.

Postitatud: 09.05.2008 21:29
Postitas kaval
ollo kirjutas:Padjaklubi...

Kas nüüd on kõik õnnelikud?
http://www.modelcar.ee/RES/080503/or_ek1.html
mina ei ole :cry:

Postitatud: 09.05.2008 21:37
Postitas ollo
8.2.5 (MUUDETUD 09.05.2008) Finaali tulemuste põhjal selgitatakse üldvõitja. Kui kõiki finaalsõite ei õnnestu läbi viia, määratakse lõppjärjestus kvalifikatsioonitulemuste ja katkestamise hetkeks sõidetud tõusufinaalide põhjal. Kui võistlus katkestatakse hetkel, kui sõidetud on ainult üks tõusufinaali harudest (pool-, veerand- vms. finaal), siis selle tulemust arvestatakse, teise haru lõpptulemus määratakse stardijärjekorra alusel ja koondtulemustes 1. koha saab A-haru 1. koht, 2. koha B-haru 1. koht 3. koha A-haru 2. koht jne.

Antero: tulemus on Round-by-round kvalifikatsioonijärjekord, nagu peaks EAMK reeglite järgi olema. Arvutus ise on tegelikult umbes selline:

RbR Nimi 1.pts 2.pts 3.pts total
1 Jaanus 7 20 20 40
2 Antero 20 15 17 37
3 Marek 18 18 15 36
4 Kuldar 0 16 18 34
5 Lauri 17 17 14 34
6 Taivo 15 13 11 28
7 Tarmo A 12 14 12 26
8 Marius 14 11 10 25
9 Ahti 16 0 7 23
10 Jegor 10 0 13 23
11 Artjom 11 12 8 23
12 Tarmo T 13 9 6 22
13 Rainer 9 10 9 19
14 Andres 0 0 16 16
15 Silver 8 0 0 8

Postitatud: 09.05.2008 21:56
Postitas kuldar
Kui sellise arvestusega läheb, siis on oluline viga minu tragi eelsõidu tulemuste protokollis.
Ollo vaata tragi esimest eelsõitu, seal on teisekoha mehe nime asemel ainult numbrid ja need on minu tragi tansponderi numbrid. Seega ei ole seal Kuldar ilus ilma ajata vaid teisel kohal.
Kohapeal ajavõtuga tegelev vennike parandas seda käsitsi, infotahvlil.

Postitatud: 09.05.2008 22:11
Postitas asterix
Teisisõnu ei läinud ka arvesse poolfinaalid?

Postitatud: 09.05.2008 22:24
Postitas ollo
Asterix: kui tähte närida, siis reegli sõnastuse järgi ei lähe poolfinaalid arvesse. Närime siis pealegi, vähemalt ei saa keegi mind subjektiivsuses süüdistada. Lolluses (reeglite kokkukirjutamisel) küll, aga selle ma elan üle.

Kuldar: Sul on õigus, nii see on. Sealt tuli sulle 1. vooru 3. koht, aga järjestust see ei muuda.
RbR Nimi 1.pts 2.pts 3.pts total
1 Jaanus 6 20 20 40
2 Antero 20 15 17 37
3 Marek 18 18 15 36
4 Kuldar 17 16 18 35
5 Lauri 16 17 14 33
6 Taivo 14 13 11 27
7 Tarmo A 11 14 12 26
8 Marius 13 11 10 24
9 Ahti 15 0 7 22
10 Jegor 9 0 13 22
11 Artjom 10 12 8 22
12 Tarmo T 12 9 6 21
13 Rainer 8 10 9 19
14 Andres 0 0 16 16
15 Silver 7 0 0 7

Postitatud: 09.05.2008 22:43
Postitas M&M
Kui need punktid tähendavad kvalifikatsioonides saavutatuid kohtasid, siis äkitse peaks Marek´i punktid olema 20,20,18 ?

Postitatud: 09.05.2008 23:29
Postitas ollo
M&M kirjutas:Kui need punktid tähendavad kvalifikatsioonides saavutatuid kohtasid, siis äkitse peaks Marek´i punktid olema 20,20,18 ?
Äkki ikka ei peaks :)
7.2 Round-by-round punktisüsteemis kvalifikatsioon
7.2.1 Igas voorus saavad võistlejad punkte vastavalt selles voorus sõidetud ringidele ja ajale. Igas voorus on kiireimale antav maksimaalne punktisumma võrdne osalejate arvuga + 5 (viis). Teine koht saab maksimum miinus 2 (kaks) punkti. Kolmas koht saab maksimum miinus 3 (kolm) punkti, edasi ühekaupa kuni viimaseni.
Reeglid http://www.modelcar.ee/ veebis on uuendatud, kõikvõimsad kriitikud võivad oma kullipilguga nüüd üle vaadata ja vabal valikul kas a)parandada või b)leida midagi järgmisel korral närimiseks ja jätta see enda teada.

Postitatud: 10.05.2008 07:52
Postitas M&M
Ja nii lihtne ongi! :D