EMV 2008 - Registreerimine
Eelsõitudes ei leidnud ma üldse head seadistust oma truggyle. Finaaliks tegin täiesti uue setupi mis seekord tasus end ära. Jällegi vaevlesin oma aku probleemiga. Finaalis kestis 2300 lipo vaid 40 minutit. Ollo kiire akuvahetus mis on tal juba väga käpas ja rajale tagasi, tänud Olevile . Arvatavasti on üks servodest mis võib olla vigane ja sööb metsikult akut.
Viimane seitse minutit oli ikka väga pingeline. Oli -1 ring Kuldariga ja lõpuks siis suutsin 1.9sek eduga võtta kolmanda koha
Korraldus väga hea
Viimane seitse minutit oli ikka väga pingeline. Oli -1 ring Kuldariga ja lõpuks siis suutsin 1.9sek eduga võtta kolmanda koha
Korraldus väga hea
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
Üritus Tartus oli mega hea aga eelmise õhtu-öö alko ei olnud eriti hommikuks kehast lahkunud ja oli suht kudenud olek terve võistlus päeva
Suured tänud korraldajatele ja konkurentidele. Tahaks ära märkida, et sõitmine on läinud viisakamaks ehk siis rahvas sai aru kui tagant tuli kiirem ja lasti ilusti mõõda.
Kahjuks jah ei olnud mul see kord õnne ja üks amordi kinnitus ütles enda töölepingu finaalis esikohalt üles aga nagu me kõik teame on see mootorsport ja selliseid asju juhtub ikka.
Aga augustis proovin uuesti. Nii, et hoidke alt
Sai siis mõned pildid ka tehtud http://www.saksman.pri.ee/mudelism/tart ... index.html
Ja siin siis meie mestrid
Suured tänud korraldajatele ja konkurentidele. Tahaks ära märkida, et sõitmine on läinud viisakamaks ehk siis rahvas sai aru kui tagant tuli kiirem ja lasti ilusti mõõda.
Kahjuks jah ei olnud mul see kord õnne ja üks amordi kinnitus ütles enda töölepingu finaalis esikohalt üles aga nagu me kõik teame on see mootorsport ja selliseid asju juhtub ikka.
Aga augustis proovin uuesti. Nii, et hoidke alt
Sai siis mõned pildid ka tehtud http://www.saksman.pri.ee/mudelism/tart ... index.html
Ja siin siis meie mestrid
Taits: 5+, natuke rohkem külma närvi ja nii ta ära tulebki. Kuigi sa tunnistasid ka ise, kuidas ma liikusin rajal kiiremini, ei suutnud ma alati läikivat (või peaks ma ütlema mudast) poolt üleval hoida.
Mille üle ma isiklikult õnnelik olen:
Mu kohviveski käib ikka veel, isegi katkise summutiga (mis on nipukatega küljekaitsme külge tõmmatud). Ta on muidugi viimasel ajal nii tubli olnud, et otsustasin teda uue küünla ja õhufiltriga premeerida enne finaali algust. Aga ilmselt peaks selle nüüd tema kuulsusetuks lõpuks kuulutama ning järgmise WS7'e hankima.
Asso 1. ja 2. koht, viie ringise eduga... Bring on the truggy!!! (Ja Jaanus (Ülemus Jaanus, mitte Kesküla) - TEHTUD)
Einar oli Olevist kiirem
VP Pro rehvid mille testpartii rootsist napilt paar päeva enne võistlust saabus pidas hästi ning kulus aeglaselt, ning kuulduste järgi saavad olema odavad
Eriti äge oli kuulata boksimeeskonda viimasel paaril-kolmel minutil kui mina ja Taivo lihtsalt sõitsime ning alt loobiti teisi sõitjaid kividega, et nad teed annaks.
Täname:
Taitsi - ägeda võistluse eest
Brunot - kes ütles mulle, et vihma sajab
Rainerit ja Arpot - kes hoolimata mu rehvidest üles tulnud mudarahest, ning alati mitte kõige õnnestunumast lähenemiskiiruse valikust mind jubekärmelt ära tankisid.
Ron Mamersit - kes oli mu eest rajamehaanik
Andrest, Toomast, ja kõiki teisi keda ma rajal ära ei tundnud - kes mind ja Taivot väga viisakalt mööda lasid.
Täname ka kõiki teisi keda unustasin tänada, aga kes on tänu väärt
Mille üle ma isiklikult õnnelik olen:
Mu kohviveski käib ikka veel, isegi katkise summutiga (mis on nipukatega küljekaitsme külge tõmmatud). Ta on muidugi viimasel ajal nii tubli olnud, et otsustasin teda uue küünla ja õhufiltriga premeerida enne finaali algust. Aga ilmselt peaks selle nüüd tema kuulsusetuks lõpuks kuulutama ning järgmise WS7'e hankima.
Asso 1. ja 2. koht, viie ringise eduga... Bring on the truggy!!! (Ja Jaanus (Ülemus Jaanus, mitte Kesküla) - TEHTUD)
Einar oli Olevist kiirem
VP Pro rehvid mille testpartii rootsist napilt paar päeva enne võistlust saabus pidas hästi ning kulus aeglaselt, ning kuulduste järgi saavad olema odavad
Eriti äge oli kuulata boksimeeskonda viimasel paaril-kolmel minutil kui mina ja Taivo lihtsalt sõitsime ning alt loobiti teisi sõitjaid kividega, et nad teed annaks.
Täname:
Taitsi - ägeda võistluse eest
Brunot - kes ütles mulle, et vihma sajab
Rainerit ja Arpot - kes hoolimata mu rehvidest üles tulnud mudarahest, ning alati mitte kõige õnnestunumast lähenemiskiiruse valikust mind jubekärmelt ära tankisid.
Ron Mamersit - kes oli mu eest rajamehaanik
Andrest, Toomast, ja kõiki teisi keda ma rajal ära ei tundnud - kes mind ja Taivot väga viisakalt mööda lasid.
Täname ka kõiki teisi keda unustasin tänada, aga kes on tänu väärt
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
- nRainer
- Postitusi: 430
- Liitunud: 21.02.2008 21:15
- Asukoht: Tallinn
- Has thanked: 3 korda
- Been thanked: 4 korda
Ülikõva oli vahelduva ilamaga sõita aga jama oli see, et õhufilter lendas minema ja gaasiservo üks juhe tuli lahti.
Tänud:
Rando - andis nõu finaalis sõidustiili muutmises ja aitas poolfinaalis tankida mind
Joonas - aitas tankida finaalis
Täname ka kõiki teisi keda ma unustasin tänada aga kes on tänu väärt.
Tänud:
Rando - andis nõu finaalis sõidustiili muutmises ja aitas poolfinaalis tankida mind
Joonas - aitas tankida finaalis
Täname ka kõiki teisi keda ma unustasin tänada aga kes on tänu väärt.
Viimati muutis nRainer, 13.07.2008 23:37, muudetud 2 korda kokku.
Mina terve võistlusega loomulikult väga rahul, finalist ja puha . Aga kõige suuremad tänud lähevad onu Märtenile kes terve finaali mind tankis ja parandas, muidugi tänan ka kõiki neid kes mulle rajamehaanikuks olid või muul moel aitasid. Ilm oli kokkuvõttes siiski enamjaolt kuiv ning sõitmist ei takistanud ainult et auto on nüüd juba sitane
Jonas Nahkor
Team Xray
Team Xray
Eips,
Üritus Luigel oli mega lahe. Kõik oli hästi organiseeritud.Kõik oli väga lahe ja tore.Minu poolsed õnnitlused kõigile sõitjatele/võitjatele.
Täname kõiki, kes aitasid mind:
Martti - kes pani mu auto kokku
Käver - kelle juures ma olin eelnevad kolm päeva ja kes aitas mind sissesõidul,seadistamisel jne.
Antero - kes seadistas mu mootorit, kes üldse aitas mind.
Rainer - kes vahetas mu mootori
Lauri- kes oli Käveri juures mul pinginaaber ja jälle kui mul midagi kahesilma vahelejäi siis tuli mulle appi.
Olev - kes mu autot tankis.
Täname ka kõiki teisi keda ma unustasin tänada aga kes on tänu väärt
Üritus Luigel oli mega lahe. Kõik oli hästi organiseeritud.Kõik oli väga lahe ja tore.Minu poolsed õnnitlused kõigile sõitjatele/võitjatele.
Täname kõiki, kes aitasid mind:
Martti - kes pani mu auto kokku
Käver - kelle juures ma olin eelnevad kolm päeva ja kes aitas mind sissesõidul,seadistamisel jne.
Antero - kes seadistas mu mootorit, kes üldse aitas mind.
Rainer - kes vahetas mu mootori
Lauri- kes oli Käveri juures mul pinginaaber ja jälle kui mul midagi kahesilma vahelejäi siis tuli mulle appi.
Olev - kes mu autot tankis.
Täname ka kõiki teisi keda ma unustasin tänada aga kes on tänu väärt
Thanks to akaver kui Luige ürituse peakorraldaja, oli igati õnnestunud võistlus.
Isiklik tulemus läks pisut võssa, mootor oli hull kütuseröövel ja vahetasin semifinaaliks karpa düüsi 8,5 pealt 7,5-le, aga ju ta siis ei saanud hästi paika keeratud, et 2 korda sõidu jooksul ära suri. Vedrustuse keerasin ka 3. eelsõiduks puusse, ehk muutsin esiamorti pehmemaks, tagumikutunde järgi oli raskem sõita, aga nii ringiaeg kui kogutulemus paranesid, ma seekord usaldasin kella ja mitte oma tagumikutunnet, jätsin poolfinaaliks sama seade ja see maksis kätte. Tulemus oli see, et esiots püsis kenasti maas, aga tagumine tahtis igast hüppest ja august meetri kõrgusele üles põrgata. Arvestades, et vahepeal olid truggy semid ja esimene bagi semi rada korralikult üles kündnud, ei olnud nii just liiga lihtne sõita... ilma esimese väljasuremiseta oleks veel finaaligi saanud, aga see tund aega piina jäi õnneks olemata. Ei ole minu ala need konnahüpped
Vähemalt on nüüdseks tõestatud, et LRP bagi on vastupidav, 3 võistlust minu lammutamist ja ei ühtegi purunenud juppi. Üritamise puuduses mind süüdistada just ei saa
Truggy finaal oli terav, Jaanus ja Lauri läksid vaikselt eest ära, Ron ja Antero sabas. Kahjuks pidi Lauri siduri hävinemise tõttu sõidu pooleli jätma, Anterol vahetasin X minutit enne lõppu taas kord pardaakut ja nii sai Roniga 2-3 kohale kangutamisest Kuldari püüdmise operatsioon, mis lõpuks napilt õnnestus. Tuleb tunnistada, et möödumismanööver Kuldarist ei olnud tegelikult väga ilus, autod puutusid kokku ja selle tulemusena jäi Kuldari auto sisekurvi kinni... kui mina oleks olnud kohtunik, oleks Antero selle triki eest stoppari saanud ja tulemus oleks tõenäoliselt olnud vastupidine.
Bagi finaali ma väga ei jälginud, aga nii palju kui ma käisin tulemust vaatamas, oli kogu aeg Taivo ~10 sekundit Randol eest ära... lõpuks siis vist 7 sekundit. Räägitakse küll, et vahepeal oli Rando ka ees olnud, aga katuse peal väga kiiresti edasi ei saa, selles ma veendusin ka oma poolfinaalis.
Tänud meeldiva seltskonna ja abi eest lähevad siitpoolt Anterole, Ron & Rait Mamersile, hr. Tom "minust-veel-pikem" Valdtile, Laurile & Helenile.
Erilist äramärkimist väärivad minu arvates:
-Taivo "mees sõjaväest" Murumäe: tuli korraks linna peale ja võitis möödaminnes Eesti Meistritiitli.
-Jaanus Kesküla: Janko ja truggy käivad küll umbes niisama hästi koos kui pannkook ja maasikamoos.
-Ron Mamers: kõik on näinud, kui kiirelt ta Savagega sõitis, aga elu esimesel truggyvõistlusel niimoodi paugutada... no ma ei oleks uskunud.
-Siim Sildver: suur rõõm näha, et kiireid noori bagisõitjaid on peale kasvamas.
-Einar Viira: kiituskiri mulle ärategemise eest
-Lauri "nii kiire, et sidur ei kesta" Laidna: Jankole ainsana reaalse truggykonkurentsi pakkumise eest. Kahju, et sõit finaalis lühikeseks jäi...
Kohtumiseni rajal... onroadirajal. Ma enam ei julge öelda, et ma kunagi enam offroadi ei sõida, aga üks Beethoveni pikk paus tuleb nüüd küll kindlasti.
Isiklik tulemus läks pisut võssa, mootor oli hull kütuseröövel ja vahetasin semifinaaliks karpa düüsi 8,5 pealt 7,5-le, aga ju ta siis ei saanud hästi paika keeratud, et 2 korda sõidu jooksul ära suri. Vedrustuse keerasin ka 3. eelsõiduks puusse, ehk muutsin esiamorti pehmemaks, tagumikutunde järgi oli raskem sõita, aga nii ringiaeg kui kogutulemus paranesid, ma seekord usaldasin kella ja mitte oma tagumikutunnet, jätsin poolfinaaliks sama seade ja see maksis kätte. Tulemus oli see, et esiots püsis kenasti maas, aga tagumine tahtis igast hüppest ja august meetri kõrgusele üles põrgata. Arvestades, et vahepeal olid truggy semid ja esimene bagi semi rada korralikult üles kündnud, ei olnud nii just liiga lihtne sõita... ilma esimese väljasuremiseta oleks veel finaaligi saanud, aga see tund aega piina jäi õnneks olemata. Ei ole minu ala need konnahüpped
Vähemalt on nüüdseks tõestatud, et LRP bagi on vastupidav, 3 võistlust minu lammutamist ja ei ühtegi purunenud juppi. Üritamise puuduses mind süüdistada just ei saa
Truggy finaal oli terav, Jaanus ja Lauri läksid vaikselt eest ära, Ron ja Antero sabas. Kahjuks pidi Lauri siduri hävinemise tõttu sõidu pooleli jätma, Anterol vahetasin X minutit enne lõppu taas kord pardaakut ja nii sai Roniga 2-3 kohale kangutamisest Kuldari püüdmise operatsioon, mis lõpuks napilt õnnestus. Tuleb tunnistada, et möödumismanööver Kuldarist ei olnud tegelikult väga ilus, autod puutusid kokku ja selle tulemusena jäi Kuldari auto sisekurvi kinni... kui mina oleks olnud kohtunik, oleks Antero selle triki eest stoppari saanud ja tulemus oleks tõenäoliselt olnud vastupidine.
Bagi finaali ma väga ei jälginud, aga nii palju kui ma käisin tulemust vaatamas, oli kogu aeg Taivo ~10 sekundit Randol eest ära... lõpuks siis vist 7 sekundit. Räägitakse küll, et vahepeal oli Rando ka ees olnud, aga katuse peal väga kiiresti edasi ei saa, selles ma veendusin ka oma poolfinaalis.
Tänud meeldiva seltskonna ja abi eest lähevad siitpoolt Anterole, Ron & Rait Mamersile, hr. Tom "minust-veel-pikem" Valdtile, Laurile & Helenile.
Erilist äramärkimist väärivad minu arvates:
-Taivo "mees sõjaväest" Murumäe: tuli korraks linna peale ja võitis möödaminnes Eesti Meistritiitli.
-Jaanus Kesküla: Janko ja truggy käivad küll umbes niisama hästi koos kui pannkook ja maasikamoos.
-Ron Mamers: kõik on näinud, kui kiirelt ta Savagega sõitis, aga elu esimesel truggyvõistlusel niimoodi paugutada... no ma ei oleks uskunud.
-Siim Sildver: suur rõõm näha, et kiireid noori bagisõitjaid on peale kasvamas.
-Einar Viira: kiituskiri mulle ärategemise eest
-Lauri "nii kiire, et sidur ei kesta" Laidna: Jankole ainsana reaalse truggykonkurentsi pakkumise eest. Kahju, et sõit finaalis lühikeseks jäi...
Kohtumiseni rajal... onroadirajal. Ma enam ei julge öelda, et ma kunagi enam offroadi ei sõida, aga üks Beethoveni pikk paus tuleb nüüd küll kindlasti.
Mul endal jäi see küll pingelises situatsioonis vist "nägemata" aga kui see nii oli, siis jah ma olen nõus et nii ei sõideta.ollo kirjutas:Anterol vahetasin X minutit enne lõppu taas kord pardaakut ja nii sai Roniga 2-3 kohale kangutamisest Kuldari püüdmise operatsioon, mis lõpuks napilt õnnestus. Tuleb tunnistada, et möödumismanööver Kuldarist ei olnud tegelikult väga ilus, autod puutusid kokku ja selle tulemusena jäi Kuldari auto sisekurvi kinni... kui mina oleks olnud kohtunik, oleks Antero selle triki eest stoppari saanud ja tulemus oleks tõenäoliselt olnud vastupidine.
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
Kui juba tänamiseks läks, siis täname meiegi!
-Andres Käver - hea rada, tip-top korraldus, korralik lõunasöök, technical help *aplaus!
-Eerik Karlov - Abistas enne buggy finaali autot kokku klopsida, ca 10 min enne finaali oli suhteliselt kahtlane, kas üldse sõitma jõuan.. *suured tänud!
-Jörgi paps - Aitas samuti finaali eelset parandustööd teostada, olid Jörgiga mõlemad rajamehaanikutena abis. *äitäh!
-Mait Murumäe - Finaalis tankis koos Mihkliga, tubli töö *täname!
-Kindlasti jäid mõned kahe silma vahele..
Sildver Racing Š
-Andres Käver - hea rada, tip-top korraldus, korralik lõunasöök, technical help *aplaus!
-Eerik Karlov - Abistas enne buggy finaali autot kokku klopsida, ca 10 min enne finaali oli suhteliselt kahtlane, kas üldse sõitma jõuan.. *suured tänud!
-Jörgi paps - Aitas samuti finaali eelset parandustööd teostada, olid Jörgiga mõlemad rajamehaanikutena abis. *äitäh!
-Mait Murumäe - Finaalis tankis koos Mihkliga, tubli töö *täname!
-Kindlasti jäid mõned kahe silma vahele..
Sildver Racing Š
Viimati muutis ziim999, 14.07.2008 15:08, muudetud 2 korda kokku.
[Tartu Vaim]| [Palju Toredaid Mõtteid]
Ma tänan siis ka !!!
Kuigi Openi sõidud on nii lühikesed aga ikkagi
Mait Murumäe- kes oli rajamehaanik
Jörg -kes pani auto käima ja viis rajale
Lauri- kes pakkus peavarju telgiga ja andis head nõu.
Järgmine kord loodan juba truggy klassis sõita!!!
Xray XT8-ga
Kuigi Openi sõidud on nii lühikesed aga ikkagi
Mait Murumäe- kes oli rajamehaanik
Jörg -kes pani auto käima ja viis rajale
Lauri- kes pakkus peavarju telgiga ja andis head nõu.
Järgmine kord loodan juba truggy klassis sõita!!!
Xray XT8-ga
[quote]JussPB Kirjutas:Kujutan ette:D
Isa tuli sinu juuurde Poiss, kuule NOSSSSSSi tahad rollerile v? Päris hästi hakkaks liikuma:D Nossi peab ära proovima.. dv ma telllisin juba ära varsti käes:D:D[/quote]
Isa tuli sinu juuurde Poiss, kuule NOSSSSSSi tahad rollerile v? Päris hästi hakkaks liikuma:D Nossi peab ära proovima.. dv ma telllisin juba ära varsti käes:D:D[/quote]
See minu XT8 siduri koolemine oli üks kahtlane teema. Seni ei saa ma täpselt aru, mis seda põhjustas. Pole küll lähemalt jõudnud uurida, kuid:
- vedrud terved (sõitnud alla 1h)
- alu klotsid terved (sõitnud alla 1h)
- sidurikell enamvähem ok (sõitnud alla 1h)
- pinnid, mille otsas vedrud ja klotsid olid hoorattast välja lennanud kohe mitu millimeetrit
- kuullaagrid täiesti ribadeks (sõitnud alla 1h)
- clutchbell ja kuullaagrid räigelt üle kuumenenud, värvi järgi näha
- lõpuks ka sidurikella ja spurri hambad ära söödud, kuna proovisin kokku pekstud - peksin pinnid flywheeli sisse tagasi ja panin asja kokku
Sama lugu olla ka Tõnisel juhunud ja ehk isegi kellelgi veel? Kas võib põhjustajaks olla see, et hooratta seest tuli üks pinn välja ja hakkas clutchbelli vastu hõõruma. See põhjustas meeletut kuumust, mis põhjustas laagrite lagunemise ja lõpuks ka teiste pinnide hoorattast väljatulemise?
Karta on, et ma sain siis selle poolkõva hooratta... millega Xray-l kunagi probleeme oli, et pinnid välja tulid Tuleviku jaoks tarkus. Ei tohi ühtegi juppi laost osta, millega kunagi probleeme olnud on. Tuleb lihtsalt seda juppi/tootjat võimalusel vältida Ja see võimalus oli mul olemas, osta OS mootoriga kaasa kohe ka spetsiaalne hooratas.
XT8-ga veel üks probleem oli nii minul kui Eerikul see, et difri crown gear-id hävinesid. Minul läks keskkardaani küljes olev crown gear lausa pooleks (olla räige pauk käinud, teadis lähedalolev rajamehhaanik rääkida) ning lisaks veel ka 2 hammast suurelt crownilt kaasa võtnud. Sain meistrikatel umbes 2x nii palju endast olenematuid tehnilisi muresid ühe päevaga, kui kogu varasema Xrayga sõitmise ajal kokku Aga nii see juba läheb... õnneks pole see aasta tänaseni kumbki mootor kordagi sõidu ajal välja surnud
... ja Xray buggy ei lagune isegi siis, kui täishooga hüppest vastu männi tüve paned. Herkki hüppas eest ära, muidu oleks olnud pehmem pauk Buggy finaalis üritasin ka Tõnisele pihta saada, kuid ka tema taipas pea eest ära tõmmata ja viipas seejärel (sõbralikult) käega...
Aga au ja kiitus buggy kolmele esimesele, nad olid tõesti kiired ning vahe tuli peamiselt katuste arvelt. Taivol suutsin mitu korda umbes pool ringi kuni ringi jalus või sabas püsida, kuni tegin suurema või väiksema vea või viskas raja pinnasesse tekkinud auk tagumiku autol püsti. Vähemalt minu masinate puhul peab sõidustiil küll täielikult erinev olema truggy vs buggy puhul. Truggyga annad täiega ja lendad rajal. Buggyga hoiad koguaeg kiirust tagasi, et auto ratastel püsiks, sellega ma kuidagi hakkama ei saanud ja sealt see vahe kärisebki...
Kripeldama jäi endiselt see, et hoiatusi ja stop-and-go karistusi ei suudetud adekvaatselt jagada. See paneb paratamatult ennast ka, kuigi ei tahaks, veidi jõhkramalt sõitma...
- vedrud terved (sõitnud alla 1h)
- alu klotsid terved (sõitnud alla 1h)
- sidurikell enamvähem ok (sõitnud alla 1h)
- pinnid, mille otsas vedrud ja klotsid olid hoorattast välja lennanud kohe mitu millimeetrit
- kuullaagrid täiesti ribadeks (sõitnud alla 1h)
- clutchbell ja kuullaagrid räigelt üle kuumenenud, värvi järgi näha
- lõpuks ka sidurikella ja spurri hambad ära söödud, kuna proovisin kokku pekstud - peksin pinnid flywheeli sisse tagasi ja panin asja kokku
Sama lugu olla ka Tõnisel juhunud ja ehk isegi kellelgi veel? Kas võib põhjustajaks olla see, et hooratta seest tuli üks pinn välja ja hakkas clutchbelli vastu hõõruma. See põhjustas meeletut kuumust, mis põhjustas laagrite lagunemise ja lõpuks ka teiste pinnide hoorattast väljatulemise?
Karta on, et ma sain siis selle poolkõva hooratta... millega Xray-l kunagi probleeme oli, et pinnid välja tulid Tuleviku jaoks tarkus. Ei tohi ühtegi juppi laost osta, millega kunagi probleeme olnud on. Tuleb lihtsalt seda juppi/tootjat võimalusel vältida Ja see võimalus oli mul olemas, osta OS mootoriga kaasa kohe ka spetsiaalne hooratas.
XT8-ga veel üks probleem oli nii minul kui Eerikul see, et difri crown gear-id hävinesid. Minul läks keskkardaani küljes olev crown gear lausa pooleks (olla räige pauk käinud, teadis lähedalolev rajamehhaanik rääkida) ning lisaks veel ka 2 hammast suurelt crownilt kaasa võtnud. Sain meistrikatel umbes 2x nii palju endast olenematuid tehnilisi muresid ühe päevaga, kui kogu varasema Xrayga sõitmise ajal kokku Aga nii see juba läheb... õnneks pole see aasta tänaseni kumbki mootor kordagi sõidu ajal välja surnud
... ja Xray buggy ei lagune isegi siis, kui täishooga hüppest vastu männi tüve paned. Herkki hüppas eest ära, muidu oleks olnud pehmem pauk Buggy finaalis üritasin ka Tõnisele pihta saada, kuid ka tema taipas pea eest ära tõmmata ja viipas seejärel (sõbralikult) käega...
Aga au ja kiitus buggy kolmele esimesele, nad olid tõesti kiired ning vahe tuli peamiselt katuste arvelt. Taivol suutsin mitu korda umbes pool ringi kuni ringi jalus või sabas püsida, kuni tegin suurema või väiksema vea või viskas raja pinnasesse tekkinud auk tagumiku autol püsti. Vähemalt minu masinate puhul peab sõidustiil küll täielikult erinev olema truggy vs buggy puhul. Truggyga annad täiega ja lendad rajal. Buggyga hoiad koguaeg kiirust tagasi, et auto ratastel püsiks, sellega ma kuidagi hakkama ei saanud ja sealt see vahe kärisebki...
Kripeldama jäi endiselt see, et hoiatusi ja stop-and-go karistusi ei suudetud adekvaatselt jagada. See paneb paratamatult ennast ka, kuigi ei tahaks, veidi jõhkramalt sõitma...
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]