Electric Touring Euroopa MV Hispaanias

Teemad võistluste kohta
Vasta
Arps
Postitusi: 539
Liitunud: 30.10.2006 23:25

Electric Touring Euroopa MV Hispaanias

Postitus Postitas Arps » 31.07.2008 23:20

Pilt
Sõitjatena on siis kohal Olev Pihl ja Priit Luman

Kasutaja avatar
kpihus
Postitusi: 1396
Liitunud: 04.04.2006 09:34
Kontakt:

Postitus Postitas kpihus » 31.07.2008 23:23

Kui sul on vara rohkem, kui pihku mahub .... :D
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]

Arps
Postitusi: 539
Liitunud: 30.10.2006 23:25

Postitus Postitas Arps » 31.07.2008 23:23

Pilt
Pilt
Pilt

motokrosser
Postitusi: 892
Liitunud: 22.09.2005 13:01

Postitus Postitas motokrosser » 31.07.2008 23:34

Rada on küll paras unelm :)

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 01.08.2008 00:14

Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 01.08.2008 00:39

Elagu Eesti oma vedrupea, härg ja kahurikuul.

Jääme sõite jälgima.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 01.08.2008 09:53

Teada-tuntud 10% aeglasem kehtib ka seal onroad EM-il vist... Trennides (mis ei pruugi suurt midagi näidata) on avg osas Olev 2 sekki parimast maas. Viimases trennis best 19.7x aeg, mis on 1.5 sekki kehvem, kui parima avg.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

Kasutaja avatar
asterix
hpi.ee
Postitusi: 1383
Liitunud: 10.06.2005 13:11
Asukoht: Viimsi

Postitus Postitas asterix » 01.08.2008 12:25

Viiman grupp on kõige tugevam ja vaatasin, et kui enamustel oli seal 15-16 ringi siis viimasel grupil lausa 17 ringi.
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 01.08.2008 14:51

esimene eelsõit läbi.

olev: 15 ringi 5:12. trenni parim 5:03
Priit: 15 ringi 5:19. trenni parim 5:12

Kuna mõlemad paitsid sõitvat ilma suuremate kaladeta, siis ilmselt on raja temperatuur tõusnud nii kõrgeks et enam ei pea...
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 01.08.2008 16:21

olev tegi vist midagi õigesti. 16 ringi 5:13 ajaga.

Priit 15 ringi 5:13
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 01.08.2008 16:58

kiire sõidu saladuseks on stabiilselt alla 20 sekundi ringid. Olev ja Priit kurtsid grusiine kes sõidavad 30 sekundi ringe ning eriti sõidukultuurist kuulnud ei ole. Eestlaste esimese sõidu "kehva" tulemuse põhjuseks ei olnud mitte liialt kuum rada nagu arvasin vaid noodsamad grusiinid kes suutsid autod kõveraks sõita, nii et nad ei tahtnud liikuda enam päris sinna kuhu nina suunatud oli. Toimuma pidanud re-seeding treeningutulemuste põhjal jäi neilegi üllatuseks ära (selgitus: Kiiremad pannakse kiiremate ja aeglasemad aeglasematega kokku, et peaks vähem mööduma ja kõigi tulemused paremad oleks), paar nime olevat küll ümber tõstetud, ent see oli ka kogu pidu.

Tänaseks on sõidud sõidetud. Päike on soe, meeleolu on hea ning valmistutakse homseks. Kui internet taaskord mäkra ei mängi siis ilmselt team Estonia saadab õhtul ka omapoolse update olukorrast.

16 ringi on igatahes kõva saavutus ning samas tempos jätkates peaks vähemalt Olev oma senist parimat EM tulemust parandama. Aga sellest on tegelikult juba vara rääkida. Olev andis pühaliku lubaduse ka Priit kuueteistkümne klubisse ehitada, ning Priidu sõnad, et viimane sõit oli esimene, kus ta autoga täielikult rahul oli annavad põhjust seda uskuda.

Pärituult ja pikka emmi, nagu üks tuntud klassik on tabavalt öelnud.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

ollo
Postitusi: 1613
Liitunud: 27.07.2005 14:47
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ollo » 01.08.2008 22:23

oh well, uudised rindelt siis...
meie 7-pealine seltskond (harg, Maia, Aare, Priit, ollo, Liina ja Eliise) on tegelikult juba esmaspaevast siin 30-kraadist suve "nautinud" (ilma jutumarkideta onnestub see pohiliselt ainult vees voi konditsioneeritud keskkonnas), rajal on nyyd 2 paeva kaidud.
Eilne trennipaev laks seadistusi otsides, lopuks sai midagi enamvahem toimivat leitud. Priidul nats kehvemini, aga mina ei oska teda eriti aidata ka. Soidab siis skoodaga...
Lubatud re-seedingut millegiparast ei toimunud, mille tulemusena on meie soidus lisaks minule yks ungarlane ja yks hispaanlane, kes enamvahem sama tempot teevad, ylejaanud on liikuvad takistused rajal. Head nahka sellest tanaseks oodata ei olnud ja nii lakski. Esimeses eelsoidus sain soita vist 2-3 ringi, kui yks aff ennast konkreetselt vastassuunas risti yle raja soitis ja ma talle kympi lajatasin. Soit kyll jatkus, aga auto enam otse ei liikunud ja midagi head sealt ei tulnud. Lisaks soideti mulle paar korda veel ringiga moodumisel kyljelt sisse, korra lendasin selle tottu lausa peasirgele ette, kus onneks sel hetkel kedagi ei olnud. Tulemus oli masendav, aga vahemalt auto toimis. Niikaua kui sirge oli.
Teiseks soiduks sai koverad tykid ara vahetatud ja lubatud endale yks rahulik soit teha. Startisin eelmise ringi tulemuste pohjal 4. voi 5. kohalt ja selleks hetkeks, kui eesolevatest shikaanidest mooda sain (ainult ungarlane oli ees), varises jalg korralikult. Tean ju oma oskust olulisi soite ara munada, tana ei saanud seda endale lubada. Rahulikult sai voetud, liigsete riskideta, yhtki kokkuporget ei teinud (paarist rajapiirde loikamisest pole motet raakida, neid ikka oli), kindel 16 ringi ja senine parim tulemus tehtud. 17 ringi oleks minult ka palju oodata, aga onnestumise ja pisut suurema keskendumise korral mone sekundi saaks veel maha kyll. Eks homne naitab, kas see KS muutub B'ks voi ei... auto on yle kaidud, paar laagrit ara vahetatud ja koik valmis homseks.
Priit on kakelnud kogu aeg mingi lolli ylejuhitavuse (ja grusiiniga), yhes soidus tuli grusiin talle konkreetselt katusest sisse... no mida sa selle peale teha oskad, ma ei tea. Masendav. Grusiinide tasemest niipalju, et ei olnud neil siia tulles ei legaalseid keresid ega isegi slick rehve, legaalsetest rehvidest raakimata. Trennis soitsid nad tana varvimata keredega, voistlussoiduks vist said mingi varvi ka peale. Minu ainus lootus on, et minu soidus olev grusiin homme lihtsalt soitma ei tule... muidu on taiesti lootusetu mingit tulemust soita.
Minu kohad siis tana 109. ja 78. (kokku 92), Priidul 114. ja 115. (121.). Ma pean ennast ilmselt veel monegi sekundi parandama, kui tahan 100 hulka jaada, 5-st 2 laheb arvesse. Homme peaks sellevorra lihtsam olema, et saan ehk otse ungarlase jarel startida ja esimesed shikaanid jaavad olemata.

ollo
Postitusi: 1613
Liitunud: 27.07.2005 14:47
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ollo » 01.08.2008 22:28

Rajast ka veel - rada on lahe, suht lihtsa profiiliga, aga seda raskem on aega voita. Pidamine oli alguses kehvapoolne, aga paraneb pidevalt. Aarekivid ja tokked on kohati vaga jarsud ja korged, nende loikamisest head ei tule. Muidu on koik suht fancy. Korvpallisaalis, kus boksid on, on 33-34 kraadi sooja. Lahe.
Harra Priidu kommentaar (antud korraliku ahvi kombel tagumikku sygades): tanane paev oli krapp. Teine soit oli enamvahem, niikaua kuni grusiin...
Over and out.

ollo
Postitusi: 1613
Liitunud: 27.07.2005 14:47
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ollo » 02.08.2008 13:17

Meil 4 soitu tehtud, kohe saab 4. eelsoiduring labi. Mina munasin tanahommikuses esimeses soidus esimesel ringil sirge lopus ara, olin raadiost pidurit juurde keeranud ja keerasin liiga vara sisse. Tulemuseks katus ja +5 sekundit, siis sai mooda ka moni tagapool startinu ja yhest sellisest moodasaamisega tegelesin kogu ylejaanud soidu. 30 s enne loppu sain lopuks umbes neljandal katsel nii mooda, et ta ei ramminud mind kohe uuesti valja... yhtki stopparit talle muidugi ei jagatud. Hadaga tuli 16 ringi tais.
Teises tanases (ehk siis kokku neljandas) voorus sain puhta soidu, suuremate probleemideta, paar vaikest soiduviga ainult. Tulemus siiani parim 16 5:08, aga sellegagi siin vaga korgele ei hyppa. Peale 3. vooru olin 96., nyyd peaks mone koha ehk tousma.
Viimaseks eelsoiduks keerasin taha kokkujooksu vahemaks, lootuses et saab gaasiga keeramist juurde, sellest on mul koige rohkem puudu. Voib muidugi ka puhta p..se minna, aga tuleb riskida.

Priidu auto laks esimeses soidus kehvemaks, vahetas peale seda eilse setupi tagasi, teises soidus enamvahem toimis, aga mees ei. Sai stoppari kellestki ylesoitmise eest, 16 ringi on ainult soidu taga kinni. Eks paistab, kas viimases onnestub, voi tuleb tal Z-finaali voitu pyydma minna, hetkel kusagil 130 piirimail koigub.

PS. Ungarikeelne klaver (qwertz) sakib :lol: aga on palju parem kui ei midagi.

ollo
Postitusi: 1613
Liitunud: 27.07.2005 14:47
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ollo » 11.08.2008 15:49

Tagantjärele kommentaarid (ehk see kõige targem tarkus):

5. eelsõiduks ei julgenud ma siiski kokkujooksu muuta, kartsin, et läheb liiga libedaks, tegin väikse topdecki muudatuse. Auto oli väga hea, aga mingil erikuradi põhjusel suutsin ma vähemalt ühe korraliku katuse ikka sõidu jooksul teha ja sinna läks hea tulemus. Arvesse läksid mul siis 4. ja 2. vooru tulemused, vastavalt 72 ja 78 punkti, kvalifikatsiooni tulemus 150 punkti ja koht 94.
5. vooru tulemus oli 82, 90. kohale pääsemiseks oleks vaja olnud 145 punkti, ehk viimases voorus 73, selleks oleks piisanud 16 05:11.359, mul oli 16 05:15.115, sh. see krdi 4-sekundine katus... ehk ilma selle katuseta oleksin olnud 90 sees.

Anyway, miinimumprogramm oli täidetud ja tulemus 100 hulgas olemas. Olin siiski suht masendunud oma perfoomantsist ja otsustasin finaalipäevaks uutesse rehvidesse mitte investeerida (finaaliks sai osta 1 jooksu uusi rehve, A-finalistid 3 jooksu).

Startisin siis J-finaalis kohalt 4. Väga s*tt koht ja seda oli sõidus ka tunda. Finaalitrennis proovisin selle kokkujooksumuutuse ära, ei olnud ei palju parem ega kehvem, keerasin tagasi.
Esimeses finaalis munati mind täielikult ära kohe esimesel ringil, sirge lõpus vist. Ja siis teisel ringil tegi üks "sõber" (kellega koos me seal teistest kaugele maha jäime) seda uuesti. Peale seda oli jumala poohui ja lihtsalt kulgesin lõpuni, kiiret polnd kuhugi. Stoppareid muidugi mingitele Ö-finaali tagaotsa sõitjatele ei jagatud.
Teises finaalis oli ka õudselt palju kolistamist, aga vist kõigil... lõpuks olin mingi ime läbi viies, kusjuures kehvema tulemusega kui esimeses sõidus. Rada oli aeglasem ja suur osa affe oli esimese sõidu sõitnud uute rehvidega (minul olid kõigis finaalides 1 eelsõidu sõitnud rehvid, mis olid esimesed paar minutit 0.3-0.5 s ringile aeglasemad).
Kolmandas finaalis oli rada veel aeglasem, alguses samamoodi ämbreid, aga kulgesin ka lõpuks 5. kohale. Kokku oma finaali 7. koht ja lõpuprotokollis siis 97.
Priit oli lõpuks 126., mis pole küll globaalselt imeline saavutus (mitte, et minu oma oleks) aga siiski tema ajaloo parim. Ja ta parandas oma kohta finaalis, seegi positiivne emotsioon.

Võistlusele eelnenud ja järgnenud roadtrip Hispaanias oli ka lahe, tagasi tulles tabas väike šokk teemal "sügis käes" :D

Järgmisel aastal Luksemburgis... Huvilised, hakake trenni tegema ;)

Soomlaste tehtud pilte:
Matias
Kalle
Minu reisipildid ja Liina tehtud videod on veel läbi vaatamata.

Vasta