HPI Baja Võistlus Hispaanias
HPI Baja Võistlus Hispaanias
Siia siis igasugune info, mis võiks huvitavat lugemist pakkuda laiemale seltskonnale.
Masin on nüüd koos.
Kaks päeva on molekulide lakkumist olnud. Täna sai natuke tutikat mootorit sisse töödatud. Kuna kohapealne varuosade varustatus pole kindel siis sai kaasa pakitus paras hulk kola (1,5 baja saaks vast kokku). Kahjuks pole päris kõiki asju mida sooviks jällegi olema. Katsun korraldada logistikat selliselt, et üks varuosa tellimus saadetakse meile HPI töötajatega otse Hispaaniasse kuid see on juba väga kahtlane.
Mingi hetk panen ka pilte sellest kuidas masina ehitamine käis. Ütleme nii, et terve suuretoa vaip oli fairiga ilusti pestud pulikaid täis asetatud ja nii 2 päeva seal järjest asju masina külge hoolikalt keeratud. 3cm kulunud varuosade kontsade paki paksus ütleb kah vist nii mõndagi . Mitte, et asjad katki oleks kõik olnud kuid kui hakkasid mõtlema nii: krt kui see läheb siis tuleb kõik see mees pika näoga tagasi - siis vahetasid ära.
Plaan on minna Esmaspäeval peale tööd umbes (esialgse teisipäeva asemel) kuna mõtlesime, et mis me ikka passime ja ootame mineku alustamist.
Homme siis vajab veel mingi logistika päeva jooksul ajamist, kere värvimist (kuigi seda saab ka kuskil hotellis teha), kola pakimist ja siis punuma.
Reisi seltskonnaks on siis (foormu nimedega):
Tomkar
uljaspea
"uljaspea naine"
Zebra1188
Alpro
Parmaat
GrimReaper
Masin on nüüd koos.
Kaks päeva on molekulide lakkumist olnud. Täna sai natuke tutikat mootorit sisse töödatud. Kuna kohapealne varuosade varustatus pole kindel siis sai kaasa pakitus paras hulk kola (1,5 baja saaks vast kokku). Kahjuks pole päris kõiki asju mida sooviks jällegi olema. Katsun korraldada logistikat selliselt, et üks varuosa tellimus saadetakse meile HPI töötajatega otse Hispaaniasse kuid see on juba väga kahtlane.
Mingi hetk panen ka pilte sellest kuidas masina ehitamine käis. Ütleme nii, et terve suuretoa vaip oli fairiga ilusti pestud pulikaid täis asetatud ja nii 2 päeva seal järjest asju masina külge hoolikalt keeratud. 3cm kulunud varuosade kontsade paki paksus ütleb kah vist nii mõndagi . Mitte, et asjad katki oleks kõik olnud kuid kui hakkasid mõtlema nii: krt kui see läheb siis tuleb kõik see mees pika näoga tagasi - siis vahetasid ära.
Plaan on minna Esmaspäeval peale tööd umbes (esialgse teisipäeva asemel) kuna mõtlesime, et mis me ikka passime ja ootame mineku alustamist.
Homme siis vajab veel mingi logistika päeva jooksul ajamist, kere värvimist (kuigi seda saab ka kuskil hotellis teha), kola pakimist ja siis punuma.
Reisi seltskonnaks on siis (foormu nimedega):
Tomkar
uljaspea
"uljaspea naine"
Zebra1188
Alpro
Parmaat
GrimReaper
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB
Edu teile Hispaaniamaale. Ma tean küll, et te olete kõik väga targad inimesed, aga kas seda mõtet ei tekkinud, et teine auto enamvähem komplektsena kaasa võtta? st. mingite suuremate sõlmedena, stiilis komplektne tagasild, komplektne esisild, mootor koos siduri ja pulikatega jne... või on see keelatud mingi reegliga?
Ma küll pole ühtegi Baja elus lahti-kokku pannud, aga võibolla oleks nii kiirem tükke vahetada, kui hakata nt. kogu autot pulkadeks kiskuma, et purunenud diffi vahetada vms. Komplektsed sillad saaks juba seadesse ka panna.
Mu raja-Mugeni kogu tagaotsa vahetus koos käigukastiga on näiteks 10 kruvi lahti-kinni, esiotsas mõni rohkem.
Ma küll pole ühtegi Baja elus lahti-kokku pannud, aga võibolla oleks nii kiirem tükke vahetada, kui hakata nt. kogu autot pulkadeks kiskuma, et purunenud diffi vahetada vms. Komplektsed sillad saaks juba seadesse ka panna.
Mu raja-Mugeni kogu tagaotsa vahetus koos käigukastiga on näiteks 10 kruvi lahti-kinni, esiotsas mõni rohkem.
Vahepeal on palju hosteleid ja ööbimisi nii, et see saab olema mitte Tallinn - Barcelona otseliinh6bekuul kirjutas:muig@bussiga sinna ja tagasi
edu teile ja pika kannatust!
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
asterix kirjutas:Vahepeal on palju hosteleid, räimenägusid ja ööbimisi nii, et see saab olema mitte Tallinn - Barcelona otseliinh6bekuul kirjutas:muig@bussiga sinna ja tagasi
edu teile ja pika kannatust!
rusikareegel: üle 500km päevas bussi tagaistmel = valmisräim!
aga eks te siis lükkate ümber mu väite, kui tagasi olete
http://www.hot.ee/h6bekuul/
_________________________
_________________________
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
On seal mingit vahet? OK, on küll, mikrobussis on veel vähem ruumi ja veel ebamugavamad istmed...eerikkarts kirjutas:Minuteada sõit ei ole liinibussiga vaid tavalise mikrobussiga-tavaparasest autost rohkema istme arvuga sõiduvahendrusikareegel: üle 500km päevas bussi tagaistmel = valmisräim!
Me sõitsime hiljuti seitsmekesi 9-kohalise VW Transporteriga Hispaanias ~2000 km, pikemaid sõidupäevi oli vist 6, ehk 300-400 km päevas. No ei olnud maailma kõige mugavam sõit, ei olnud Mingi sellise aparaadiga HispaaniasSE ja tagasi sõitmiseks peab minu arvates sündinud masohhist olema. Aga võibolla ma olen lihtsalt vanaks, laisaks ja mugavaks jäänud.
Et keegi mind valesti ei mõistaks, siis ma ei tahaks seda ka tavalise sõiduautoga sõita... mulle küll meeldib autoga sõita ja 5000-6000 km tiire mööda Euroopat on tehtud mitmeid, aga Hispaania kuulub nende kohtade hulka, kuhu olen pidanud targemaks lennata (et siis kohapeal autoga 6000 km tiir teha).
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
Eile suhtlesin. Olid saksa ja prantsuse piiri lähistel. Täna õhtuks plaanisid Hispaaniasse kohale jõuda. Meeleolu oli hea, keegi isegi ei nurisenud bussisõidu üle (küll nad jõuavad ). Hoiame ühendust.
Allan, ära muretse, su naise eest hoolitsetakse hästi
Allan, ära muretse, su naise eest hoolitsetakse hästi
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Barcelona on vahva .. ilusad naised v2ga nappides riietes ja m6nus meeleolu saatmas siiani. Bussi yle pole veel p6hjust muud nuriseda, kui ainult v2he j6uetu
Homme siis V6istluspaigale ja eks varsti ka m6ned pildid saab siia pistetud hetke olujkorrast.
Homme siis V6istluspaigale ja eks varsti ka m6ned pildid saab siia pistetud hetke olujkorrast.
HB Cyclone D4
HB Cyclone TC
HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!
HB Cyclone TC
HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!
Zebra - kui teil igav hakkab, siis mõnusad biitid on Barcelonas näiteks Barceloneta nimeline (asub Passeig Maritim de Barcelona ääres) ja Barcast nats lääne poole El Prat de Llobregat rand (asub barca lennujaama ja mere vahel). El Pratis on superlux lained ka, ma luban, et te ei tahagi sealt välja tulla Ja naistel on rannas veel vähem riideid seljas, kui linnas
KINDLASTI käige ära Montjuic'i maagilist purskkaevu ja kontserti vaatamas, show toimub neljapäevast pühapäevani 2130-2330. Tasuta üritus, rahvast on palju, aga asi on vaatamist väärt.
Ollo Reisibüroo
KINDLASTI käige ära Montjuic'i maagilist purskkaevu ja kontserti vaatamas, show toimub neljapäevast pühapäevani 2130-2330. Tasuta üritus, rahvast on palju, aga asi on vaatamist väärt.
Ollo Reisibüroo
Nüüd siis kenasti rada testitud ja proovitud.. Ei leidnud küll täna korralikku setti, aga mõtteid on, mida ja kuidas teha paremaks.
Rada on selline a´la Tartu raja sarnane aga VEEL libedam ja tolmusem.
Meeskondi tuli lõpuks kokku ainult 16 (20) asemel.
Eks siis homme kell 10:00 kohaliku aja järgi hakkab kvalifikatsioon
ja 12:00 12H sõit
Teeme oma parima, et tuua Eestile mõni parem koht
Hotell on MEGA! ASukoht oli kuidagi "salajane" aga väikse "Wi-Fi" otsimis reisi tagajärjel sai vaadatud netist ka selle täpne kordinaat.
Vahepeal läheb asualt siin meelest ära, mille pärast me siia tulime ja ei kujutaks ettegi mingi puldi taga masinat juhtimas, kui me saame teha KÕIKE neid lahedaid asju siis soojal maal
35 kraadi kenasti varjust.. aga palju vett ja päevituskreemi teeb asja natuke paremaks.
Kui Guido ka netti julgeb tulla saab ehk ka pilte
Aga nüüd lähme vaatame kohalikku ööelu ka natuke
Homme (ülehomme uued uudised vast)
Rada on selline a´la Tartu raja sarnane aga VEEL libedam ja tolmusem.
Meeskondi tuli lõpuks kokku ainult 16 (20) asemel.
Eks siis homme kell 10:00 kohaliku aja järgi hakkab kvalifikatsioon
ja 12:00 12H sõit
Teeme oma parima, et tuua Eestile mõni parem koht
Hotell on MEGA! ASukoht oli kuidagi "salajane" aga väikse "Wi-Fi" otsimis reisi tagajärjel sai vaadatud netist ka selle täpne kordinaat.
Vahepeal läheb asualt siin meelest ära, mille pärast me siia tulime ja ei kujutaks ettegi mingi puldi taga masinat juhtimas, kui me saame teha KÕIKE neid lahedaid asju siis soojal maal
35 kraadi kenasti varjust.. aga palju vett ja päevituskreemi teeb asja natuke paremaks.
Kui Guido ka netti julgeb tulla saab ehk ka pilte
Aga nüüd lähme vaatame kohalikku ööelu ka natuke
Homme (ülehomme uued uudised vast)
HB Cyclone D4
HB Cyclone TC
HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!
HB Cyclone TC
HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!
Nagu Zebra juba ütles, et oleme kohal ja rada proovitud. Rada on raske ja masina seadistus sakib (mulla rada in my ***). Homne päev näitab kõik, et kui kõvad poisid me siis oleme.
Panin siis mõned pildid kah üles http://www.saksman.pri.ee/mudelism/baja_reis/index.html olen suht laisk fotograaf.
Tomkaril on pilte tehtud.
Panin siis mõned pildid kah üles http://www.saksman.pri.ee/mudelism/baja_reis/index.html olen suht laisk fotograaf.
Tomkaril on pilte tehtud.
OK. Võtan omalt poolt ka sõna kui Guido naisena ja ainukese "emasena" irw kogu seltskonnas. Väga bro seltskond väike nagistamine käib alati asja juurde. Igatahes kõigi kuttidega olen nõus "luurele" minema. Meie seltskonna naistele, teil on oma hobi väärt mehed. Kallistage neid kõvasti kui tuleme. VÄSIMUS! OUT!!
No nii võistlus läbi ja tulemuseks 4 koht. Me siin oleme igati rahul.
Stardi koht oli 7 aga peale esimest tundi läks mootor laiali. Vahetatud sai veel amordid, sidurivedru, rehve, vastuvõtja ja vist midagi veel aga ei tule praegu meelde. Suurim üllatus oli, et mitte ühtegi õõtsa.
Ja nüüd siis magama ja homme hakkab tagasisõit
Stardi koht oli 7 aga peale esimest tundi läks mootor laiali. Vahetatud sai veel amordid, sidurivedru, rehve, vastuvõtja ja vist midagi veel aga ei tule praegu meelde. Suurim üllatus oli, et mitte ühtegi õõtsa.
Ja nüüd siis magama ja homme hakkab tagasisõit
pole sugugi paha tulemus, ootame siis pikemat kokkuvõtet kui tagasi olete
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
Einoh... tõsiselt kõva sõna! Ootame huviga võistlusreisi kokkuvõted hpi.ee uudiste sektsioonist Parim rahvusvaheline tulemus rc-automudelismis ?
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
- Grim Reaper
- Postitusi: 1209
- Liitunud: 02.12.2006 00:45
amorte ei länud meil õnneks ühtegi.lihtsalt kahtlustasime et on tühjaks saanud ja igaksjuhuks vahetasime ära.ja need punased katted ostsin enda amortidele millest 1 sai alla krutitud ja teine amort oli Raidi oma.Nagu näha läksid tagumised amordid, sõidu lõpus pandud punased
Baltic champion 2015 Large scale 2WD
KONTAKT:555 628 95
KONTAKT:555 628 95
Minu pildid kah siis ja paar videot:
http://hpi.ee/gallery/main.php/v/yritused/BEF2008/ (upivad veel...)
Meie masinat saab silmitseda, täiesti puhastamata kujul otse rajalt, täna õhtul ka kontoris.
http://hpi.ee/gallery/main.php/v/yritused/BEF2008/ (upivad veel...)
Meie masinat saab silmitseda, täiesti puhastamata kujul otse rajalt, täna õhtul ka kontoris.
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB
Nõuame Live Webcast'i HPI kontorist
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Mõned pildid ka ühelt Islandi fotograafilt : http://www.flickr.com/photos/gudfinnur/ ... 079437273/
HB Cyclone D4
HB Cyclone TC
HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!
HB Cyclone TC
HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!
Kahjuks juba läbilauri kirjutas:Nõuame Live Webcast'i HPI kontorist
Nüd jõudsime siis esimest korda ka masinat uurida, et kuidas ja mis kulunud on.
Õõtsad: esimestest on ikka ull sõda üle käinud aga nagu ka juba välja toodi - üksgi ei purunenud; tagumised on samuti omajagu peksa saanud.
Spur ja pinion: nagu uued (kasutusel oli 17T HD pinion koos jahutusega ning jahutusega koda).
Ühest veovõllist paistis diffri poolne pin vist välja jooksnud - midagi oli iga tahes kummikut kõvasti seal venitamas, lahti ei kiskunud.
Midagi väga rohkem ei paistnud kulund olevat, eks lammutamisel leiab.
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB
Mis selle esimese mootori surma taga oli? Uus mootor ja andis kohe otsad või läksite "põõlkõva" mootoriga 12h sõitma?
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Mootori surma põhjus on suht teadmata.. aga ei tahtnud ta enam mitte korralikult käi ja liikuda. Tegu oli tutika mootoriga otse karbist ja vist mingi pool paaki käiatud.
Peale seda sai peale pistetud ka täiesti tutuikas mootor, mis oli saanud 1 paagi jagu kohapeal käiamist natuke rohkema õlisisaldusega kütusega.
Peale selle peale pistmist ei olnud rohkem mingeid probleeme suremistega (v.a õhufiltri mattumine mudakihi alla ja kütuse l
ppemine paagist ) ... Kui vaid "oleks ja poleks" kohe algul selle mootoriga peale läinud (nagu Meil kõigil algul oli teada) siis ... kes teab, mis "oleks" võinud juhtuda Aga point on ikkagi selles, et "Fuely" mingi seeria mootorid imevad ja teised on tip-top püssid.
Peale seda sai peale pistetud ka täiesti tutuikas mootor, mis oli saanud 1 paagi jagu kohapeal käiamist natuke rohkema õlisisaldusega kütusega.
Peale selle peale pistmist ei olnud rohkem mingeid probleeme suremistega (v.a õhufiltri mattumine mudakihi alla ja kütuse l
ppemine paagist ) ... Kui vaid "oleks ja poleks" kohe algul selle mootoriga peale läinud (nagu Meil kõigil algul oli teada) siis ... kes teab, mis "oleks" võinud juhtuda Aga point on ikkagi selles, et "Fuely" mingi seeria mootorid imevad ja teised on tip-top püssid.
HB Cyclone D4
HB Cyclone TC
HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!
HB Cyclone TC
HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!
A mis need mootori reeglid teil olid? Võisite ka mingi hüper-super-ägeda 23-26cc mootoriga peale minna, kui olnuks võtta?
Kui muidu soovitatakse 1:50 õli panna, siis ma olen koguaeg mõelnud, miks mitte näiteks kasvõi 1:33 või isegi 1:25 õli kütusesse panna, et kõik paremini kestaks? Mootori võimsuses peaks kadu ju minimaalne olema...
Kui muidu soovitatakse 1:50 õli panna, siis ma olen koguaeg mõelnud, miks mitte näiteks kasvõi 1:33 või isegi 1:25 õli kütusesse panna, et kõik paremini kestaks? Mootori võimsuses peaks kadu ju minimaalne olema...
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Siin siis kõik pildid mida tegin või siis kes minu kaameraga tegi (kokku mingi üle 500) http://www.saksman.pri.ee/mudelism/baja ... index.html
Keegi võiks kirjutada natuke pikema jutu kah meie seiklustest, kahjuks ise ei jõua.
Keegi võiks kirjutada natuke pikema jutu kah meie seiklustest, kahjuks ise ei jõua.
Ma ei muretseks kuna:uljaspea kirjutas:Väike täpsustus, meie aja järgi 19.55
Kui kellegil on võimalus lindistada siis oleks küll tore.
Frank mailis kirjutas:Also, every team and distributor will get a DVD of the programme, which you can copy to give out to team members.
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB
Samas vahe ringides esimesteni kasvas... nemad sõitsid veel kiiremini (keskmiselt - ja/või omasid vähem probleeme)kpihus kirjutas:Saan ma graafikut vaadates õigesti aru, et meie tiim tegi kõige parema sõidu, kuna viimaselt kohalt neljandaks ronimine nõuab kiiremat sõitu, kui pool viimane pool ajast esikohal püsimine ?
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB
HPI ametlik ülevaade... mõnel pildil ka meie kangelased
http://www.hpieurope.com/feature.php?id=4&lang=en
http://www.hpieurope.com/feature.php?id=4&lang=en
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Mhmm, tundub, et tuleb järgmiseks aastaks masin ära osta ja harjutama hakatalauri kirjutas:HPI ametlik ülevaade... mõnel pildil ka meie kangelased
http://www.hpieurope.com/feature.php?id=4&lang=en
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]