1:8 buggy EM-B, Gland(Šveits)

Teemad võistluste kohta
Vasta
Kasutaja avatar
ziim999
Postitusi: 365
Liitunud: 23.02.2007 16:08
Kontakt:

1:8 buggy EM-B, Gland(Šveits)

Postitus Postitas ziim999 » 12.06.2009 08:21

http://neobuggy.smugmug.com/gallery/852 ... EfWc-XL-LB mõningaid pilte algavast võistlus paigast
[Tartu Vaim]| [Palju Toredaid Mõtteid]

Kasutaja avatar
edvin
Postitusi: 612
Liitunud: 05.01.2008 14:10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas edvin » 12.06.2009 09:16

Juhe jooksis kokku, ei suuda üles leida kus tulemusi näidatakse?

Näiteks ühel pildil näha olnud estõunia käekäik oleks väga huvitav.

Saabu
Postitusi: 325
Liitunud: 30.07.2008 14:49
Asukoht: Tartu / Raadi

Postitus Postitas Saabu » 12.06.2009 09:30

Edvin: algavast võistlus paigast.

Ilus rada
Team Associated RC18MT Brushless / Hot Bodies Cyclone D4

olerex
Postitusi: 659
Liitunud: 17.09.2006 13:53

Postitus Postitas olerex » 12.06.2009 12:07

Etsil on vist eilsest pea paks:P.
Jonas Nahkor

Team Xray

Kasutaja avatar
R0mm
Postitusi: 1804
Liitunud: 05.05.2007 07:04
Asukoht: Tallinn
Been thanked: 1 kord
Kontakt:

Postitus Postitas R0mm » 12.06.2009 12:25

Arvatavasti mõtles ta ikka seda, et kust jooksvalt sõitude aegu saab vaadata. mingi selline koht oli täitsa olemas, aga kas ka selle võistluse puhul võimalik?
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu

Kasutaja avatar
R0mm
Postitusi: 1804
Liitunud: 05.05.2007 07:04
Asukoht: Tallinn
Been thanked: 1 kord
Kontakt:

Postitus Postitas R0mm » 12.06.2009 17:57

Tulemusi saab jälgida ilmselt ühe võimalusena siit:
http://www.myrcm.ch/ch/srcca/12062009_5 ... index.html

Hetkel paistab et sõidetud on 3 ringi treeningut...
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu

Kasutaja avatar
Faasan
Postitusi: 288
Liitunud: 14.01.2009 18:30
Asukoht: Sealt pruuni maja juurest paremale.

Postitus Postitas Faasan » 12.06.2009 21:58

Oli igav ja üritan kasulik olla :wink:

46 Murumäe Taivo
106 Sildver Siim
109 Ilus Kuldar
124 Laidna Lauri
130 Järvet Ahti
133 Käver Andres
Kyosho MP777/GRP

Kasutaja avatar
edvin
Postitusi: 612
Liitunud: 05.01.2008 14:10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas edvin » 14.06.2009 10:06

Keegi Murumäe Taits käis hommikuvõimlemist tegemas:
http://www.myrcm.ch/ch/srcca/12062009_5 ... 56_r1.html

motokrosser
Postitusi: 892
Liitunud: 22.09.2005 13:01

Postitus Postitas motokrosser » 14.06.2009 11:28

Sweet.
Parim kesmine aeg.

edit: Ja vist päeva parim aeg.

ollo
Postitusi: 1613
Liitunud: 27.07.2005 14:47
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ollo » 15.06.2009 09:13

Paistab, et Taits sai vähemalt kõvasti finaale sõita, 256+128+64+32 :lol: Ülikõva tõus, ilmselgelt oli kvalifikatsioonis midagi väga halvasti läinud, et ta algselt nii madalal oli.
Taitsi 1/128 tulemusega oleks edasi saanud ka 1/32'st, 1/16'st, 1/8'st ja isegi 1/4'st... kas rada läks niipalju kehvemaks ja aeglasemaks või milles asi?

Asjaosaliste kommentaare pliiz...

Kasutaja avatar
Märten
Postitusi: 324
Liitunud: 11.09.2005 12:49

Postitus Postitas Märten » 15.06.2009 19:15

ollo kirjutas:Ülikõva tõus, ilmselgelt oli kvalifikatsioonis midagi väga halvasti läinud, et ta algselt nii madalal oli.
Ilmselt mootori probleemid. Vaatasin finaalide päeva piltidelt et tal oli Reedy asemel RB mootor mudeli peale sattunud.
Märten
Hobimaailm

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 16.06.2009 19:50

Nonii... 36h tagasisõitu seljataga (3h unega) ja nüüd 11h magatud ehk olemine enamvähem inimlik jälle.

Võistlustel käisime siis akaver+1, Siim ja mina autoga. Ahti-Kuldar-Taivo lennukiga. ~2700km ehk 32-36h sõitu 7-kohalise autoga ei olnudki tegelikult väga tappev. Poola oli nõme, Saksa ja Šveitsi kiirteed superluks. Sinna sõites oli vahepeal selline vihm, et kojamehed ei jõudnud oma tööd ära teha. Õnneks pidas ilmateade 100%-liselt paika ja kohale jõudes enam ei sadanud.

Eestist startisime teisipäeval 19.30 ja kohale jõudsime neljapäeva varahommikul 04 paiku. Kiirelt vaatasime F1 "hotelli" üle ja suundusime Prantsusmaale. Õhtul tutvusime ka võistluspaigaga, tegime poodidele tiiru peale ja siis hotelli välja puhkama.

Neljapäeval jõudsime rajale vist juba kuskil 6-7 paiku. See oli igati hea mõte, sest korraldajad veel magasid ja sai autoga bokside juurde sõita ja stuffi maha tõsta. Asjad lahti pakitud ja hakkasime autosid kruvima :wink: Ahti-Kuldar-Taivo saabusid ka varsti. Läks lahti rajaga tutvumine. Taevas sisuliselt pilvitu ja +30 kraadi sooja päikese käes. Kiirelt oli selge, et 5-minutit oma tempos ja veatult sõita on väga keeruline, minu puhul see ei õnnestunudki. Helesinine "pesulaud" oli äge takistus, selle sõidu sain kiirelt selgeks ning ka seadistus sobis - auto hüples kenasti üle selle. Peasirge alguses olev kaldsein/liivakast oli keerukam. Kiire rada ja kõrge õhutemperatuur +30 kraadi tähendas, et mootorid töötasid harjumatult rikkalt ja tossu tuli mõnuga. Normaalseades mootoriga jagus kütust maksimaalselt 8-9 minutiks. Ka oli harjumatu see, et muru peatas auto kiirelt kinni, peasirge lõpus sisuliselt pidurdada polnudki vaja ja sellest hoolimata suutsin pidevalt kurvi liiga vara sisse keerata. Kiirelt sai sõita sellise autoga, mis kurvis kergelt külglibisema hakkas ja millega sai varakult gaasiga kurvist väljuda. Reedel oli rada sile, seadistuse tõttu tracktion-roll probleem polnud, pigem tuli võidelda üle- või alajuhitavusega.

Laupäevaks oli "oma tempo" enamvähem selge ja sai üritatud 5-minutit puhtalt ära sõita. Välja kukkus nagu alati :roll: Ikka tuli mõni rumal viga lihtsas kohas, keerukad kohad õnnestusid hästi. Lõpuks sai sõidetud üks enamvähem sõit ja üks kehvem enamvähem sõit (2 katust). Quali koht minu puhul 98 ehk siis napilt-napilt oleks kvalifitseerunud 1/64 finaali, kuid sain hoopis 1. stardikoha 1/128 finaali. Pole veel täpsemalt vaadanud, kuid see vahe oli tõenäoliselt mõni sekund, et oleks 1/64 otse pääsenud. Laupäeval sai ka auto seadistust veidi muudetud, sest sile ja hea pidamisega mururada muutus järjest rohkem roogojalikuks ehk kiired kurvid läksid auku. Kahjuks seadistus paremaks küll ei läinud, pigem vastupidi. Taivo ei saanud läbi Reedy mootoriga, mis suutis vist igas sõidus surra. Kuldari ja Ahti Hobao tuli vist pea igast sõidust tagasi katkisena :? Kohapeal olnud Hobao support-mees imeti varuosadest tühjaks :wink:

Pühapäeval algasid tõusufinaalid. Kõigepealt Siimu 1/256 sõit. Kahjuks just siis, kui tõusukoht oli pea-aegu käes, suri mootor paar korda ja sinna see läkski. Ilma suremiseta oleks 4. ehk viimane tõusukoht olnud käega katsutavas kauguses.

Järgmiseks oli Ahti-Kuldari-Taivo-Käveri 1/256 tõusufinaal. Mehhaniseerisime koos leedukatega. Kuldar ja Ahti surid vist kohe alguses ja lõpuks lagunes ka Kuldari sidur (?). Taivo võttis kindla võidu. Käver sõitis pikalt 5. koha lähistel.

1/128 finaaliks olid alles jäänud Taivo ja mina. Startsisin 1. kohalt ja Taivo vist 9. kohalt. Soojenduse ajal tundus, et auto veab kiirendusel veidi viltu. Kahjuks ei saanudki täpselt aru, kas ja mis seda võis põhjustada. Start õnnestus ilusti, kuid siis läks üks kurv pikaks ja kukkusin 3-4 kohta. Pea-sirge alguses oleva kaldseina juures oli kenake kobar koos. Seinast hooga üles ei saanud, rajakohtunik asetas mind kaldteele, kust üles ei saanud (libe) ja mootor suri. Sellega oligi minu võistlus siuliselt läbi. Diagnoos - liiga madalale reguleeritud tühikäigu kruvi. Järgmisel katsel suri mootor uuesti samas kohas, siis sai boksis tühikäigu pöördeid juurde kruvitud ja mootor töötas edasi nii nagu peab. Esimese ringi aeg 3+ minutit. Kuna kautada polnud midagi, siis otsustasime teha ühe tankimise, kuigi polnud aimugi, kaua ühe paagiga sõita saab. Kütus sai otsa täpselt 2-3 sekundit peale finishi ületamist 8) Taivo võttis jälle kindla võidu.

Lõppkokkuvõttes tegi Taivo hea võistluse. Kolm korda tõusta pole tõepoolest nalja-asi. Ilma sureva mootorita laupäevasel quali päeval oleks võinud tulemus tunduvalt parem olla. Ülejäänud eestlased ei saavutanud oma tulemust. Tegelikult on see 50+ koha kant väga-väga tihe. Kui oma taset veidikenegi parandada ning normaalne tulemus ära sõita, pole 50. koha kant üldse võimatu. Finaali poisid on ikka väga kiired ja stabiilsed.

3-päevane võistlus oli kokkuvõttes tore, ilm hea ja soe. Sileda muruplatsi peale oli ehitatud korralik rada ja enamvähem kõik toimis toredalt. Söök-jook oli hea ja kallis 8) Xray 808 on hea auto, soovitan, EM-il saab tasuta nänni ka 8). Autol pole 3 võistluse jooksul ükski asi katki läinud, ainult tihend vajab treenimist :wink: Futaba BLS ja OS V-Spec oskan ka soovitada, ei ole vaja tehnika pärast muretseda, saab oma sõidu parandamisele keskenduda.

Pühapäeval, siis kui enda sõidud läbi, sai ka mõned klõpsud fotokaga tehtud, peamiselt Taitsi sõidust ja autost. Seega ei midagi erilist...
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

Taits
Postitusi: 591
Liitunud: 12.11.2005 22:01
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Taits » 17.06.2009 12:33

Mina siis ka rahulikult omas voodis pikalt maganud. Väga mõnus. Võistlus siis seks korraks läbi. Läks kuidas läks, kellel paremini, kellel kehvemini, aga jälle üks kogemustepagas juures. Mõtted paberil ja järgmiseks aastaks jälle targem, mis teisiti teha.
Nagu Lauri ütles, siis meie olime lennukimehed. Enne võistlust kena puhkus Austria mägedes. Väga ilus ja mõnus. Neljapäeval vaatasime raja üle. Õhtuks oli mõtteainet, et mis ja kuidas. Reedel algas siis võistlus pihta. Kõik oli võõras ja uus. Samas minu jaoks oli reede väga hea päev. Kõik laabus ja toimis. Sirgel muidugi mindi minust sirgjooneliselt mööda. No kui tippkiirust vähe, siis sidurikellale hammas juurde. Õhtul sai siis putitatud, et laupäeval korralikult paugutama hakata. Kuid läks hoopis vastupidi. Mootor ei käinud ja kui käis siis tossas ja kärises. Keerad koomale, soojenduse käib vingelt, siis paar minutit sõitu ja sureb. Vahetasin küünalt, vahetasin sumpsi. Siis veel otsustas üks sidurivedru katki minna. Panin reedese sidurikella tagasi, aga ikka ei miskit. Laupäev must päev ja vaatasin nüüd järgi, et kukkusin sel päeval 74 kohta. :evil: Ei olnud just parim tunne. Kuid see tunne pani tegutsema. Ilma mõtlemata mootorivahetus. Enne finaalipäeva muidugi teine mootor peale panna on omaette teema. Kuid ebaõnnestumistest oli siiber. Panin siis oma aasta vana RB peale, uus sidur, ja see vana hea reedene sidurikell. Kuna kliima seal hoopis teine, mis Eestis, siis tuli pill käima ajada ja parklas mõned kiiremad teha. Nõelad said paika ja olime finaalideks valmis. Esimese finaali võitsin võimsalt. Hea tunne oli sees ja kastõesti pidin ma isegi sirge lõpus kergelt pidurdama :lol: Isegi kui keegi hakkas jalgu jääma, kõlas kõlaritest :"Car nr... fast car behind you." Ja minule tehti tee vabaks. Seda oli väga mõnus tunda 8) Kui isegi keegi hakkas kaklema:" Car nr ... this is leader." Kõik toimis. Tõusin siis Lauriga samasse finaali. Neli esimest saavad edasi, oma finaali võitsin, siis stardikohaks oli 9. Esimese ringi hunnikuid suutsin vältida ja olingi saavutanud liidrikoha. Nüüd oli hammas verel ja kõik toimis. Selleks ajaks oli mul seljataga siis 40 minutit võidusõitu + soojendused. Jälle stardikohaks 9. Mida finaal edasi seda tihedamaks konkurents läks. Kuid sisimas teadsin, et isegi siit on võimalik edasi trügida. Vahepeal olin vist isegi kolmas, peale viimast tankimist oli viiendaga vahe 20 sekundi kanti. Nüüd ei tohtinud viga teha. Ja otsustasingi lõpuni kulgeda. Paarist katusest oleks piisanud ja edasipääs oleks küsimärgi all. Kindlapeale rahulik sõit. Ja saingi edasi. Taaskord 20 minutit pausi ja jälle sõitma. Finaalipäeva tempo on raju. Kõik asi peab kiirelt käima. Sai tagumisi amorte vähe timmitud, ja ega seal suurt muuks aega polnudki. Niikui amordid külge sain tuligi rajale minna. Selleks ajaks oli rada juba üsna aukus ja mis seal parata hakkas ka väsimus tekkima, või tont teab mis asi. Ühesõnaga sõit hakkas lonkama. Vigu hakkas sisse tulema. Ja sinna mu sõit jäigi. Oleks laupäev paremini läonud oleks pühapäeval hulka kergem, aga selline see motosport juba on. Kõvasti sai sõita väga lühikese aja jooksul. Pühapäeval siis 80 minutit võidusõitu :roll: Lõppkokkuvõttes siis 79. koht. Ise jäin rahule. Laupäeval oli kül lselline tunne, et kuulge kerime aja tagasi ja teeme nii, et see päeva algab uuesti. Sellist 74 kohta kukkumist just iga päev tunda ei saa ja ei soovita seda mitte isegi oma kõige kurjemale vaenlasele :D
Nüüd tuleb Eesti meistrikad ära võita, et järgmine aasta ikka sõitjana kaasa minna, mitte mehaanikuna :lol:
Burn more fuel!

Taits
Postitusi: 591
Liitunud: 12.11.2005 22:01
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Taits » 19.06.2009 20:09

Lisan üksikud pildid.

Meie ennevõistlust puhkus Austrias. Sel hetkel polnud meil õrna aimugi, mis meid ees ootab.
Pilt

Alguses on suud naerul ja samm on kerge.
Pilt

Ahhtiiiiiiii!
Pilt

Ja õnnelikult tipus.
Pilt

Aga kassa näe, keegi on veel tulemas!
Pilt

Kohal.
Pilt

Selline vaade avanes meile võistluspäevade hommikul ja õhtul.
Pilt

Asjalikud näod.
Pilt

Esimese päeva lõpp. Hiljem segaduse tõttu veidi muutus. Aga ikkagi, pole paha! 8)
Pilt

Siis oli tükk tühja maad ja teised :P
Pilt

Siim ja Hamilton ja teised.
Pilt

Väga hästi. Milleks kõigeks ta võimeline on.
Pilt

Aga vat minul oli au olla poolfinaalis rajal.
Pilt

Kõik läbi. Saab vesti viimaks seljast ja enam ei pea selga panema.
Pilt

Pagan, mööda! Väga sportlik käitumine.
Pilt

Minu tulevane :roll: Väga ebaviisakas muidugi minust, et ta nüüd peab kummardama vesti järele. Aga no on ilus. Ja missest, et ta käest 3 sekundiga pähe sain. Sel korral.
Pilt

Mehed, Tallinn pole enam kaugel.
Pilt
Burn more fuel!

Vasta