1. leht 1-st

1:10 elektritouringu Euroopa sise-MV Soomes 25-28.2

Postitatud: 25.02.2010 14:27
Postitas ollo
Selline asi siis juhtumas on. Eestit esindamas Olev Pihl ja Priit Luman, Olev istub hetkel laevas teel sinnapoole, Priit on juba kohal ja vist 2 sõitugi teinud.

Üritus on kuuldavasti juba alanud nurinaga selle üle, et rada on täpselt samasugune, nagu oli warmupil ja kodanikud, kes warmupil ei käinud, ei ole selle üle õnnelikud. Meie käisime, meil savi. Lähemal ajal (peale teist vabatrennide ringi) otsustatakse, mis asjast saab. Üks võimalus on, et sõidetakse sama rada teistpidi, mis ka just väga nunnu ei ole, see rada ei ole väga selle mõttega tehtud.

Ürituse ametlik koduleht:
http://rc10.fi/indooreuros2010/

Postitatud: 25.02.2010 14:52
Postitas Alpro
aga hoian pöialt!

karvu laagritesse ja suitsu regusse!

Postitatud: 25.02.2010 14:57
Postitas lauri
Pikka õhulendu :wink:

Postitatud: 25.02.2010 15:21
Postitas ollo
Uudised rajalt räägivad, et rada siiski ei muudeta, sõidetakse sama rada ja samapidi, kui warmupil. Ei teagi nüüd, kas see on hea või halb asi, ei olnud mulle isiklikult kõige meeldivam rada... vägisi tahtsid taldrikud pidevalt valel ajal üle tee jalutada. Aga eks näeb, heal juhul jõuan tänaseks viimaseks sõiduks kohale... või siis jään parajasti 5 minutit hiljaks.

Postitatud: 25.02.2010 17:48
Postitas RandoM
hoidke kõva!

Postitatud: 25.02.2010 18:24
Postitas ollo
Tänaseks sõidud siis läbi... ma jõudsin niimoodi starti, et tulistasin kiirteed 140'ga, enamvähem jooksu pealt viskasin jope maha, pult kotist välja ja puki otsa. Rehvid olid määritud tund varem laevalt mahapääsu oodates :lol:
Mingit tulemust muidugi ei tulnud, aga vähemalt sain korra rajal ära käia. Team manager meeting veel tulemas, eks paistab kas tahavad ümber ka grupeerida midagi või kedagi.

Postitatud: 26.02.2010 15:50
Postitas motokrosser
Priit ring ja palju kiirem kui Ollo, aga siiski suht taga.
Priidul 21 ringi ja 5.04, kiiretematel 24 ringi ja 5.03 ajaks.

Postitatud: 26.02.2010 16:56
Postitas Arps

Postitatud: 26.02.2010 20:53
Postitas ollo
Esimene võistluspäev nüüdseks seljataga.

Positiivne oli see, et võistlejate vähesuse tõttu tehti ajakava ümber ja täna oli planeeritud kahe trenni asemel koguni neli. Samuti eelsõite on planeeritud 5 asemel 6, millest 2 sõideti täna ja 4 homme. Mitte, et sellest väga palju abi oleks, masendavalt aeglased oleme me mõlemad ikka...
Trennis ei saanudki mina oma asju korralikult liikuma, st. tundub et tegelikult ei ole autos viga, aga mina lihtsalt ei oska sõita. Rada on kitsas ja auto peab keerama jubedalt palju, mis minu roolikasutuse juures (mu roolil on 3 asendit - vasakul, paremal ja keskel) tekitab ületamatuid konflikte üle tee jooksvate taldrikutega. Nad alati ei jõua. Milles ei ole iseenesest midagi uut.
Kvalifikatsioonideks keerasin siis auto 4x rahulikumaks, mis lasi vähemalt enamvähem stabiilselt sõita, kuigi aeglaseid kurve on täiesti lootusetu kiirelt läbida.
1. eelsõidus Priit tegi enamvähem hea alguse, oli pikalt 23 ringi graafikus, aga kusagil keskel läks asi käest ja lõpptulemus pole suurem asi. Mina sõitsin väga ettevaatlikult ja kindla peale, ilma suurte kaladeta, aga paraku liiga aeglaselt ja 22 ringi 5:00 oli lagi.
2. eelsõidus Priit jäi miskipärast raja äärde, elekter kadus autost vist ära või midagi. Peale sõitu tuli veel disklaff ka, auto oli peale mootorivahetust 3g alakaalus. Minu sõit algas enamvähem hästi, aga mingil ilusal hetkel otsustas jälle taldrik üle tee jalutada ja lendasin esiotsaga rajapiirdepalki, peale mida auto enam ei toiminud. Sõitsin küll lõpuni, aga tulemust ei tulnud, hilisem ülevaatus tuvastas katkise esimese käändtelje, puruks oli selle alumise poldi kinnituskoht ja polt ise kadunud teadmata suunas.

Homme hommikul on enne nelja eelsõitu kavas veel üks trenn, ma proovin seal jälle väikest seademuutust, aga tegelikult on probleem minu peas ja kätes, mitte autos... kahjuks. Mingil arusaamatul moel suudavad tipud sõita parimaks ringiks 12.0-12.3 ja enamus "tavalisi inimesi" 12.6-12.8, kui meie mõlema lagi on 2 päeva peale olnud 13.0.

Tänase päeva lõpuks siis mina 64 osaleja hulgas 46 ja Priit 59... kui homme paremaks ei lähe, siis tundub koht 50 sees juba hea tulemus, 40 sisse saamiseks peaks vähemalt 5 minutiga vähemalt 10 sekundit kiiremini suutma sõita (23 ringi ja väiksed sekundid), kui mitte enamat... minu parima eelsõidutulemuse (22 5:00.9) ja päeva parima (25 5:08.5) vahel on umbes 26-29 sekundit, seda on ilmselgelt liiga palju.

Postitatud: 27.02.2010 16:05
Postitas ollo
Kolm kvalifikatsiooni on täna siis sõidetud ja miski ei ole läinud nii, nagu vaja oleks olnud. Mina olen katsetanud mida iganes imelisi asju, aga ükskõik mida ma oma autoga teen, parim ring on 13.2-13.3 ja sõit ise on 5 minutit selget piina. Ei saa aru, milles viga on, nagu poleks kunagi sõita osanud. Enesetunne on ka kehv, hull väsimus peal, ma loodan et pole Priidult head kõhuviirust saanud või midagi, tal eilsest saati imelik olla.
Selle võistluse võib maha kanda ja minu ilmselt ka... tõenäoliselt ma niipea ühelegi EMile ei kipu enam, mul pole siin ikka mitte midagi teha. Iga minut küsin endalt, miks ma siin olen. Õnneks saab see kõik homme läbi.

Postitatud: 27.02.2010 20:03
Postitas tony012
Pikk mees, aga lipp nii madalal... tundub, nagu peaks red bulliga timmima väheke...

Aga eks suurvõistlustel ju nii ongi, et kõvad sõitjad seal teised kaa... ;)

Aga uskuge mind, kõik need siinsed lugejad on igal juhul Teie poolt ja loodavad, et Teil ikka hästi läheks... Ja keegi meist ei julge onroadi EM-st veel midagi mõelda...

Postitatud: 28.02.2010 10:34
Postitas wolla
Unistada ju EM ist ikka võib(see ei ole veel maksu alla pandud)aga eks püüdke see viimane päev veel üle elada,alati võib minna paremaks sest kehvemaks lihtsalt enam kuskile minna ei ole,,,,,:))Jõudu,jaksu teile sellel raskel teel,,,,,:)))

Re: 1:10 elektritouringu Euroopa sise-MV Soomes 25-28.2

Postitatud: 28.02.2010 17:33
Postitas ollo
"Kangelased" nüüd laevas ja hakkavad kohe eesti poole sõitma. Tänane päev läks just nii p..sse kui eelmiste põhjal arvata oligi :lol:
Finaali trennis siis sain ma ühest kaikast kena paugu ja hullu õhulennu, mille tulemusena raami nurk sai kannatada, kogu auto oli kenasti kõver ja aku lendas oma teed. No pole hullu, 1.5 tunniga tsekkisin kõik üle, auto oli jälle sirge ja ilus.
Esimese finaali stardis autot maha pannes selgus, et edasiliikumisel tuleb autost koledat häält. Selge. Spur. Seda ma loomulikult ei kontrollinud... ja mida oli karta, seda oli ka kahetseda, poole ringiga lõppes minu finaal. 10. koht.
Teine finaal, spur sai vahetatud. Liikusin enamvähem omas taktis kusagil paki keskel, üks nats aeglasem soomlane mu ees, kui talle tagant otsasõidu vältimiseks tegin ise kala ja harjutasin lendamist. Peale seda auto spinnis nagu tahtis, tulin rajalt maha. 10. koht, mis hiljem peale ühe tüübi disklaffi muutus 9-ndaks. Katkestamise süüdlaseks paljastus hiljem vasak tagaamort, mis alumisest munakast lihtviisil lahti hüppas. Sellega oli päev põhimõtteliselt tehtud.
Kolmas finaal, läksin lihtsalt kulgema... esimesel ringil sattusime mõlemad Priiduga mingi madalalt lendava konkurendi tehtud hunnikusse, jäime mõlemad konkreetselt katusele ja sellega seoses ka viimasteks. Kulgesin siis seal edasi, kui avastasin ühel hetkel endalegi üllatuseks ennast kusagilt 4-5 kohalt. Priit tegi veel kalu ja sai ka stoppari, jõudis mingi 3-4 minuti peal mulle järgi, olles küll ringiga maas, aga ei hakanud mööda trügima, kuigi oli reaalselt kiirem. Nii ma selle 5. koha sealt finaalist saingi.

Minu kohad finaalides siis 10-9-5, Priidul 6-8-7, mis kokkuvõttes andis Priidule 58. ja mulle 59. koha. Viimaseks meie finaalis jäi tüüp, kes suutis 2. ja 3. finaalis DSQ saada (sama tüüp, kellele otsasõidu vältimiseks ma teises finaalis ennast ära lõhkusin), ehk kellelgi oli veel kehvem päev kui meil. Nõrk lohutus iseenesest.