Suvi 2010 Läti offroad...

Teemad võistluste kohta
Vasta
Kasutaja avatar
tony012
Postitusi: 786
Liitunud: 29.12.2006 12:22

Suvi 2010 Läti offroad...

Postitus Postitas tony012 » 01.05.2010 23:25

Koguks siis siia järjest Läti 2010 suviste offroad ja miks mitte ka onroad võistlustega seotud asjad...

Eelmine nädvah alustati seal siis õueoffroadiga... Eestlasi oli kohal soliidselt...

Tulemuste kohalt võitsid (domineerisid) eestlased muidugi 1:8 elektri klassi, kus Kuldar, Indrek ja Lauri suutsid edestada väikese Ankravsi rünnakud...

1:8 nitrobagi klassis kujunes nagu ikka; eestlased olid kiired jne... aga sattusid peaaegu kõik ka ühte ja samasse poolfinaali, kus siis teineteisele armu andmata jagati finaalikohti... Teises poolfinaalis õnnestus Margus Hanverel küll kõikidest lätlastest kiirem olla, aga sekkus lätlasest tehnikajumal, kes ei lugenud Margusel paari ringi... Ehk siis kukkus 3. positsioonile...
Finaalis oli kõva ragistamine, kus mõned meie mehed tegid autod katki ja kellel muidu hakkas liiga hästi minema, selle suretasid mehaanikud välja... jne... Üldiselt õnnestus Lauril välja ökonoomitada 2. koht, ehk siis tankis 1 kord vähem, kui teised...

Tragis osales Jüri Ressar, keda toetas boxist tema noor mehaanik Rainer... ja saavutas kokkuvõttes kenasti 6. koha...
Ise sõitsin kaa... Aga noore mudelistina saan nüüd panna kõrva taha tarkusetera, et kui plastmassist detailil on pragu sees, siis ta on natuke nõrgem, kui terve tükk oleks ja see tuleks enne otsustavaid sõite ära vahetada...
Tragi sõitjana meeldis mulle see, et rajal oli koguni 10 tragi ja selle klassi hääbumist seal veel niipea karta ei ole... Rajal oli 3 päris uut autot (2 xMugen MBX6T ja Losi 8ightT 2.0), ostetud siis ikka tõsise võistlemise plaaniga ja ka paar eelmisel aastal soetatud asju (veel 1 Losi)... Ja rajale olid aetud ka vanad autod uues kuues (Ankravsi MBX5 ja isegi Zigurds oma fossiiliga)...

Trimmerid sõitsid kaa, neidki oli palju, vist isegi üle kümne, aga kuna selles klassis eestlasi osalemas ei olnud, siis me neile liiga palju tähelepanu ei pööranud...

Tulemustest saab täpsema lätikeelse ülevaate aadressilt rcinfo.lv ... ;) sealt oskab vast igaüks juba edasi deshifreerida... ;)

Üritusest on paarsada pildikest laetud aadressile: http://nagi.ee/photos/tony012/sets/262567/" onclick="window.open(this.href);return false;

Ja järgmine Läti offroad on juba 15. mail...

T.L
Associated RC10 B74.1
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro

motokrosser
Postitusi: 892
Liitunud: 22.09.2005 13:01

Re: Suvi 2010 Läti offroad...

Postitus Postitas motokrosser » 02.05.2010 12:32

Pisikesed elektrikad ei sõida?

Kasutaja avatar
tony012
Postitusi: 786
Liitunud: 29.12.2006 12:22

Re: Suvi 2010 Läti offroad...

Postitus Postitas tony012 » 02.05.2010 17:44

ei
Associated RC10 B74.1
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro

Arps
Postitusi: 539
Liitunud: 30.10.2006 23:25

Re: Suvi 2010 Läti offroad...

Postitus Postitas Arps » 02.05.2010 20:59

Lätlaste kalender:
# 24.04.2010 – 1 posms Kangarnieki – Siguldas novads, Allažu pagasts, Mazie Kangarnieki
# 15.05.2010 – 2 posms Turaida - Siguldas novads, Turaida
# 05.06.2010 – 3 posms Saldus - Saldus rajona, Saldus pagasta ''Tiruļos''
# 17.07.2010 – 4 posms Turaida - Siguldas novads, Turaida
# 07.08.2010 – 5 posms Saldus - Saldus rajona, Saldus pagasta ''Tiruļos''
# 04.09.2009 – 6 posms Kangarnieki - Siguldas novads, Allažu pagasts, Mazie Kangarnieki
Turaida raja asukoht
Kangernieki raja asukoht
Saldus RC raja asukoht

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Re: Suvi 2010 Läti offroad...

Postitus Postitas lauri » 07.05.2010 16:00

Iseloomulik pilt Kangarnieki rajalt (lätlaste pildigalerii)
Pilt

Nii hullul rajal pole varem sõitnud. Ideaaltrajektoor oli sisuliselt läbimatu, tuli sõita väljast või seest... Aga ainult Lätis on võimalik poolfinaali esimesel ringil avastada, et taga-amordi ülemised mutrid jäid kinni panemata, joosta töölaua juurde, tuua mutrid, kruvida kinni ja edasi sõita nii, et lõpuks kindel finaalikoht käes 8) Aga aukus raja kogemust jälle juures - kuidas sõita, hooldada ja milliseks vedrustust ajada. Truggy'd kulgesid sellel rajal kusjuures väga kenasti!
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

meph
Postitusi: 433
Liitunud: 08.01.2008 10:05
Asukoht: Tallinn

Re: Suvi 2010 Läti offroad...

Postitus Postitas meph » 12.05.2010 14:16

Nii... kuna praeguse seisuga olen ma lätti offroodima minemas nädalavahetusel, tunnen huvi selle vastu, et kas keegi minu autosse kopereeruda soovib.

meph
Postitusi: 433
Liitunud: 08.01.2008 10:05
Asukoht: Tallinn

Re: Suvi 2010 Läti offroad...

Postitus Postitas meph » 13.05.2010 12:13

mephi mobiil on praeguseks täidetud trimmeritega ja vabu kohti enam pole.

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Re: Suvi 2010 Läti offroad...

Postitus Postitas lauri » 07.06.2010 00:49

III etapp Salduse väikesel ja nunnul (kopirait Kuldar) rajal

Tallinna suunalt olid kohal Käver, Jonas ja mina ning Lõuna-Eestist Tõnu, Ahti, Kuldar ja Robin koos toetajatega. Leedust olid kohale sõitnud Paceviciused. Meie jõudsime rajale reedel umbes 21 ajal, kui oli juba hämar ja külm, trenni teha kahjuks ei jõudnudki. Lõuna-Eesti rahvas olla reedel ka mõnusalt trenni teinud. Kogu asi asus kuskil Pära-Lätis Salduse külje all põllu taga paremat kätt, Tallinnast ligi 400km kaugusel.

Esimesest pilgust oli selge, et rada on väga tore ja hubane - kalded, kõrguste erinevused ja mitmed hüpped ning rütmikad. Kõik see asus üpris väikesel maa-alal, kuid rada oli pikk, iga ruutmeeter oli hästi kasutatud. Rajaomanikud niitsid ja trimmerdasid hilisel õhtutunnilgi veel muru ning ehitasid rada, tundus olevat tore pere-ettevõtmine. Pinnaseks - muld.

Ööbimiseks olid meil kaasas madratsid, telgid, magamiskotid ja -alused, kuid õnneks oli Tõnu välja uurinud, et kohe raja kõrval metsatuka taga asub hotell. Tegu oli hoopiski ühe suure majaga, kus saunad, köögid ja muu taoline olemas kuni 15 inimesele ja see kõik meie 4 päralt 150kr/nägu, meeldiv.

Laupäev oli lätis väga ilus ehk t-särgi ilm alates hommikust peale. Päike paistis ja oli pea-aegu tuulevaikne kogu päeva. Hommikul saime 2-3 korda 10-minutit trenni teha ja siis algasid eelsõidud. Eelsõidtude lõpuks oli buggy klassis konkurents väga tihe, 6 kiiremat 3.5s sees. Tegelikult ei suutnud keegi puhast sõitu teha, ehk siis umbes 5-7 sekundit parem tulemus olnuks kergelt saavutatav. Jonas võttis end viimaseks eelsõiduks kokku ja paugutas napilt TQ tulemuse. Kvalifikatsiooni tulemused.

Poolfinaalid buggy klassis väga põnevust ei pakkunud. Edasi said mõlemast sõidust 6 parimat ehk oli rohkem vormistamise küsimus. Robinil suri vist mootor mõned korrad ja sinna finaalikoht läks. Käver suri ka korda 2-3 kuid lõpuks siiski 6. koht ja finaali nii nagu kõik teised eestlased.

Finaali eel võttis Käver tehnilise 10-minutit ja rada oli avatud. Kõik oli tore, kuni 3 minutit enne uut starti. Pitis olles kontrollisin veel mootori seadeid, kui järsku mootor suri. Sidur oli töölepingu üles öelnud - tore. Jooksin töölaua juurde sidurit vahetama, et vähemalt trenni teha saaks, selleks me ju Lätti läinud olimegi. Töölaudade juures kohtasin ka Käverit, kelle gaasiservo oli enne starti üles öelnud. Seekord siis nii, hea et Lätis ;) Käver läks pitti appi teisi tankima, mina jäin sidurit vahetama. Sõidu 9. minutil jõudsin starti ja võtsin seda, mis võtta andis - sõitsin, katsetasin erinevaid trajektoore, hüppeid jms. Kuna kaotada polnud midagi, siis tankimine 7m30s asemel 10min. Mootor suri peale finishijoont peasirge lõpus, vot see on täpsus :lol: Kogu sõidu oli esikolmik Jonas, Dainis, Mindaugas erinevates variatsioonides. Mindaugas oli neist kolmest kõige aeglasem ja Jonas kõige kiirem. Dainis suutis kõige stabiilsemalt oma sõitu teha. Umbes minut enne lõppu oli Dainis esimene ja Jonas teine, kui Dainis otsustas oma auto katusele keerata ja surra, umbes 2-3 kurvi enne finishijoont. See tähendas talle -1 ringi ja kokkuvõttes teine koht. Võitis Jonas (finaali kiireim ring), Mindaugas kolmas, lõpptulemustes kõik samal ringil.

Open Elektri-klassis tihedat konkurentsi polnud, kuid Tõnu tegi siiski head stabiilset sõitu ja võitis kindlalt.

Large Scale'iski polnud Tõnule konkurentsi terve päeva. Finaalis oli esimese paari ringiga vahe teise ees juba meeletu. Eks nii juhtub, kui ringiaegades ÜLE 5sek kiirem oled kui keegi teine. Lõpuks 7 ringiline võit järgneva ees. Lõpptulemused

Ehk siis võit Eestisse igas klassis, kus osaleti. Kahjuks polnud ühtegi eestlast sõitmas Truggy klassis, läti keeles Open.

Pildikesed siin
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

Vasta