EFRA Euro A 2010 Portugalis
EFRA Euro A 2010 Portugalis
Alanud on Euroopa suurim ja vägevaim võistlus 1/8 nitrobagidele! Euro 2010 on saanud oma esinduse ka Eestist. Jälgime lisaks suurtele tegijatele kindlasti ka nende etteastet suure huviga. Esimene treeningpäev on juba seljataga, käimas teine.
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu
https://www.claypitrc.eu
Re: EFRA Euro A 2010 Portugalis
2 päeva treeningsõite seljataga. Eilsele vabatreeningule järgnes täna ajavõtuga treening. Neobuggyst lingin siia ühe ilusa pildi ka siis Mootorite osas on mõnus tasakaal RB ja Novarossi (gooooo Nova) vahel. Ja näe Losi autod on ka kuidagi suutnud end etteotsa sõita Võistlus on veel noor, juhtuda võib kõike ja kindlasti juhtub ka.
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu
https://www.claypitrc.eu
Re: EFRA Euro A 2010 Portugalis
Treeningute üldedetabel lõppeb 37 kohaga ära hetkel veel.
- Manused
-
- Moosivaras.jpg (226.55 KiB) Vaadatud 6778 korda
Re: EFRA Euro A 2010 Portugalis
Jonasel vist mingi kast jalge all... normaalsed kuplid nii kõrgel ei kõigu...
Associated RC10 B74.1
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Re: EFRA Euro A 2010 Portugalis
hehe, JQ teab ka eestlastest rääkida
" onclick="window.open(this.href);return false;
ja eestlased teavad JQ uuest masinast rääkida?
" onclick="window.open(this.href);return false;
ja eestlased teavad JQ uuest masinast rääkida?
[Tartu Vaim]| [Palju Toredaid Mõtteid]
Re: EFRA Euro A 2010 Portugalis
ziim999 kirjutas:hehe, JQ teab ka eestlastest rääkida
" onclick="window.open(this.href);return false;
ja eestlased teavad JQ uuest masinast rääkida?
deeem, ikka terve video pidi ära vaatama ennem kui eestlastest juttu tuli
kes see kõige vihasem seal on?
jõudu ja kiirust teile mehed!
FG EVO 07 _ MCD RR V4 Competition _ Asso 12R5 _ Asso RC18R "4wd 1/12" _ Mini Z MR02 F. F50 Stock _ VRC
Get connected: 527 2779
Get connected: 527 2779
Re: EFRA Euro A 2010 Portugalis
1 quali ring tehtud: http://www.myrcm.ch/pt/acdbeiroes/20100 ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Lauri 106
Käver 109
Joonas 119
Live video: http://www.livestream.com/ttrclive?utm_ ... t=ttrclive" onclick="window.open(this.href);return false;
Lauri 106
Käver 109
Joonas 119
Live video: http://www.livestream.com/ttrclive?utm_ ... t=ttrclive" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: EFRA Euro A 2010 Portugalis
Peale tänast viimast kvalifikatsiooniraundi on meie mehed paigutunud järgmiselt:
124. Lauri
125. Andres
...
139. Jonas
Kõik nad on kvalides sõitnud 7 ringi, esiotsa mehed 8 ringi.
Üldjärjestus saadaval siin:
http://www.myrcm.ch/pt/acdbeiroes/20100 ... nking.html" onclick="window.open(this.href);return false;
124. Lauri
125. Andres
...
139. Jonas
Kõik nad on kvalides sõitnud 7 ringi, esiotsa mehed 8 ringi.
Üldjärjestus saadaval siin:
http://www.myrcm.ch/pt/acdbeiroes/20100 ... nking.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu
https://www.claypitrc.eu
Re: EFRA Euro A 2010 Portugalis
1/128 Final - B
Pos Nr Pilot Nr Driver Rnd Absoluttime Besttime Mediumtime
5 10 97 G097-Jonas NAHKOR 19 15:17.588 42.608 48.294
Pos Nr Pilot Nr Driver Rnd Absoluttime Besttime Mediumtime
5 10 97 G097-Jonas NAHKOR 19 15:17.588 42.608 48.294
Re: EFRA Euro A 2010 Portugalis
Siin siis meie meeste lõppkohad:
108 EST015 G097-Jonas NAHKOR EE 19 15:17.588 1 1/128 Final - B Dry
127 EST013 G096-Lauri LAIDNA EE 19 15:45.181 1 1/256 Final - B Dry
137 EST007 G095-Andres KÄVER EE 19 15:39.728 1 1/512 Final - A Dry
Tundus, et Jonas tegi head sõitu võrreldes eelnevate päevadega ja finaalides tõusis 2x ja 3-ndast tõusust jäi nati puudu, kui täpne olla siis 3,793 seki. Teisedon pirdunud oma finaalidega . . .
108 EST015 G097-Jonas NAHKOR EE 19 15:17.588 1 1/128 Final - B Dry
127 EST013 G096-Lauri LAIDNA EE 19 15:45.181 1 1/256 Final - B Dry
137 EST007 G095-Andres KÄVER EE 19 15:39.728 1 1/512 Final - A Dry
Tundus, et Jonas tegi head sõitu võrreldes eelnevate päevadega ja finaalides tõusis 2x ja 3-ndast tõusust jäi nati puudu, kui täpne olla siis 3,793 seki. Teisedon pirdunud oma finaalidega . . .
Re: EFRA Euro A 2010 Portugalis
Õnneks on Jonas tõestanud, et on väga hea rewiwe kirjutaja (Losi bagi kohta), äkki kirjutab selle korra kohta kaa pika ja huvitava loo...
Õnneks on Lauri enamasti fotokaga liikvel omade tegemisi jälgimas ja ka pärast tugev kokkuvõtte kirjutaja... Ehk saame asjadest aimu, et kuidas ja mis...
Ilmselt oli see Andres, kes JQ kõrval istus ja teab paljastada vingeid saladusi JQ produkti kohta, mida me peame sama suures saladuses, kui seda, et paar aastat tagasi soome vormeliäss "meie" mudelirajal pisitsikliga kihutamas käis...
A las mehed siis praegu veel limpsivad jäätist ja puhkavad...
Õnneks on Lauri enamasti fotokaga liikvel omade tegemisi jälgimas ja ka pärast tugev kokkuvõtte kirjutaja... Ehk saame asjadest aimu, et kuidas ja mis...
Ilmselt oli see Andres, kes JQ kõrval istus ja teab paljastada vingeid saladusi JQ produkti kohta, mida me peame sama suures saladuses, kui seda, et paar aastat tagasi soome vormeliäss "meie" mudelirajal pisitsikliga kihutamas käis...
A las mehed siis praegu veel limpsivad jäätist ja puhkavad...
Associated RC10 B74.1
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Re: EFRA Euro A 2010 Portugalis
Kodus tagasi. Tunda on, et tõime Hispaania päikese endaga kaasa
Jonas võttis end lõpuks kokku ja tegi tõusufinaalides väga tubli sõitu. Trennid ja kvalifikatsioonid saab kanda Väga vähe jäi puudu, et ka laupäeva edasi saada ehk lausa kolm korda tõusta. Minu tõusufinaal oli raske - auto polnud "see" ja piinlesin kõvasi. Sõidu alguses sain kohe 8. kohalt 3. kuid siis sõideti mulle umbes 5x tagant sisse. Kõik see häiris sõitu ja viis sõidurütmi ära. Ega ma ka üleliia kiire polnud, kuid sellest finaalist oleks võinud siiski tõusta, palju puudu ei jäänud, suutsin mitu ebavajalikku katust ka teha. Käveri tõusufinaali algus oli hullumaja, väga palju pusasid ja siis veel vabatahtlikult ka mõned korrad katusel ja esimesed neli olidki läinud. Lõpuks jäi 5 sekki tõusukohast puudu (poole sõidu peal oli see 20s).
Mina olin see, kes JQ kõrval istus ehk ... linna popim tool. Nagu ära läksin oma laua tagant, nii oli keegi minu tooli hõivanud ja JQ-ga tema autost juttu puhumas Muud ei saa öelda, kui et auto on tal olemas ja täitsa aus
Enda tulemusega rahul pole. Eesmärk oli 100 hulka tulla, mis hea õnnestumise korral oleks võinud ka realiseeruda. Hetke tulemus on siiski ebaõnnestumine, kuid üldine kogemus ja mulje väga positiivne. Üldiselt jälle sammuke edasi siiski ja kuhjaga tarkust-kogemust juures.
Jonas võttis end lõpuks kokku ja tegi tõusufinaalides väga tubli sõitu. Trennid ja kvalifikatsioonid saab kanda Väga vähe jäi puudu, et ka laupäeva edasi saada ehk lausa kolm korda tõusta. Minu tõusufinaal oli raske - auto polnud "see" ja piinlesin kõvasi. Sõidu alguses sain kohe 8. kohalt 3. kuid siis sõideti mulle umbes 5x tagant sisse. Kõik see häiris sõitu ja viis sõidurütmi ära. Ega ma ka üleliia kiire polnud, kuid sellest finaalist oleks võinud siiski tõusta, palju puudu ei jäänud, suutsin mitu ebavajalikku katust ka teha. Käveri tõusufinaali algus oli hullumaja, väga palju pusasid ja siis veel vabatahtlikult ka mõned korrad katusel ja esimesed neli olidki läinud. Lõpuks jäi 5 sekki tõusukohast puudu (poole sõidu peal oli see 20s).
Mina olin see, kes JQ kõrval istus ehk ... linna popim tool. Nagu ära läksin oma laua tagant, nii oli keegi minu tooli hõivanud ja JQ-ga tema autost juttu puhumas Muud ei saa öelda, kui et auto on tal olemas ja täitsa aus
Enda tulemusega rahul pole. Eesmärk oli 100 hulka tulla, mis hea õnnestumise korral oleks võinud ka realiseeruda. Hetke tulemus on siiski ebaõnnestumine, kuid üldine kogemus ja mulje väga positiivne. Üldiselt jälle sammuke edasi siiski ja kuhjaga tarkust-kogemust juures.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Re: EFRA Euro A 2010 Portugalis
Mis ma sõidu kohta öelda oskan.
Jonas rajal: Kuali keerasin ise metsa, närveldasin või seadistasin auto kuhugi metsa. Lõpuks sain aru, et tuleb leppida mingi medium pidamisega, kuna rada koosnes suures osas täiesti siledast nö. parklabetoonist ja paljudes kohtades oli saladuseks "slow hands-fast hands". Esimene finaal oli kätevärinal läbitud üsna koleda sõiduga enda kohta. Aga kuna sealt end läbi sai võideldud oli suurem närv möödas, kuna kõige suurem feilimine oli nüüd seljataga. Järgmises finaalis sain palju rahulikuma sõiduga oma hoo üles ja võis rahule jääda kõigega, teine koht ja kõik. 1/128 finaalis 10 stardikohalt sai kohe peale starti kolmandaks tõustud. Seda kohta hoidsin vist mingit lühikest aega, või +-1 koht. Siis tegin 2 viga, millega kukkusin kuskile 8 koha ümbrusesse, pakk oli tõeliselt tihe. Sealt kohalt hakkasin tegema enda kohta tõeliselt kiiret sõitu, silmailu lausa - vähemalt endale tundus ja ringiajad tõestasid seda. Iga järgneva ringiga tõusin esikohapakile poole kuni ühe sekundi võrra järgi ehk kahandasin umbes 10 sekundilise vahe 4 sekundiliseks. Kuid nagu Edvin juba kommenteeris, siis sellest jäi väheks. Spordis see nii on, see oli minu tase ja mingite "oleks"ite kaela asja ei aja, kõik jäi enda seadistamise või sõidu taha kinni, Eesti tasemel tegin esikohasõitu. Eurodebüüdi võib aga väga õnnestunuks lugeda, kuna kogemusi tuli sealt kaasa tõesti väga palju, eriti sõidutehnika alalt.
Kiidame Sponsorit ja kaasaelajaid!
Jonas rajal: Kuali keerasin ise metsa, närveldasin või seadistasin auto kuhugi metsa. Lõpuks sain aru, et tuleb leppida mingi medium pidamisega, kuna rada koosnes suures osas täiesti siledast nö. parklabetoonist ja paljudes kohtades oli saladuseks "slow hands-fast hands". Esimene finaal oli kätevärinal läbitud üsna koleda sõiduga enda kohta. Aga kuna sealt end läbi sai võideldud oli suurem närv möödas, kuna kõige suurem feilimine oli nüüd seljataga. Järgmises finaalis sain palju rahulikuma sõiduga oma hoo üles ja võis rahule jääda kõigega, teine koht ja kõik. 1/128 finaalis 10 stardikohalt sai kohe peale starti kolmandaks tõustud. Seda kohta hoidsin vist mingit lühikest aega, või +-1 koht. Siis tegin 2 viga, millega kukkusin kuskile 8 koha ümbrusesse, pakk oli tõeliselt tihe. Sealt kohalt hakkasin tegema enda kohta tõeliselt kiiret sõitu, silmailu lausa - vähemalt endale tundus ja ringiajad tõestasid seda. Iga järgneva ringiga tõusin esikohapakile poole kuni ühe sekundi võrra järgi ehk kahandasin umbes 10 sekundilise vahe 4 sekundiliseks. Kuid nagu Edvin juba kommenteeris, siis sellest jäi väheks. Spordis see nii on, see oli minu tase ja mingite "oleks"ite kaela asja ei aja, kõik jäi enda seadistamise või sõidu taha kinni, Eesti tasemel tegin esikohasõitu. Eurodebüüdi võib aga väga õnnestunuks lugeda, kuna kogemusi tuli sealt kaasa tõesti väga palju, eriti sõidutehnika alalt.
Kiidame Sponsorit ja kaasaelajaid!
Jonas Nahkor
Team Xray
Team Xray