K: Savage X 4.6 BigBlock kohta

Üldine off-road autode arutelu

Moderaator: petrolhead

jyrka88
Postitusi: 145
Liitunud: 07.12.2005 18:23
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jyrka88 » 03.10.2007 11:55

aga rohkem ma 47T spurre ei näinud, see vist ainuke, ju siis sobib vist?
misasja kuidas see spuri hääletamine veel käib? sellest kuulen nüüd küll esimest korda :?

kütusega see, et kui mul sõber ostab, hanib mulle ka..pole pärast topelt jooksmist. tallinnas jah hea lihtne saada, tartus väga ei leia kuskilt.

Kasutaja avatar
tomkar
hpi.ee
Postitusi: 2917
Liitunud: 10.06.2005 12:51
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tomkar » 03.10.2007 16:02

jyrka88 kirjutas:misasja kuidas see spuri hääletamine veel käib? sellest kuulen nüüd küll esimest korda :?
Spuri häälestamine - sidurikoja hammasratta ja spur-geari hambuvuse "sättimine". Ma arvan, et sellest on hulgaliselt kirjutatud.
Üks esmane ja lihtne ülevaade asjast sulle siin: http://www.hpieurope.com/walk.php?lang=en&id=13
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB

jyrka88
Postitusi: 145
Liitunud: 07.12.2005 18:23
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jyrka88 » 03.10.2007 16:14

ok, sain jälle targemaks.
ma lihtsalt ei teadnud et see ka reguleerimise alla käib. mõtlesin, et lihtsalt keerad külge ja ongi paras vahe hammakate vahel.

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 03.10.2007 16:42

Ka see on 99.9% kasutusjuhendis kirjas. Äkki tomkar saadab sulle kasutusjuhendi vms...
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

Kasutaja avatar
TarMoH
Postitusi: 239
Liitunud: 02.10.2006 19:04
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas TarMoH » 03.10.2007 16:49

jyrka88 kirjutas:
kütusega see, et kui mul sõber ostab, hanib mulle ka..pole pärast topelt jooksmist. tallinnas jah hea lihtne saada, tartus väga ei leia kuskilt.
Tartust leiab ka kütust, tuleb lihtsalt õigete inimeste käest küsida ;)

jyrka88
Postitusi: 145
Liitunud: 07.12.2005 18:23
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jyrka88 » 03.10.2007 18:22


Kasutaja avatar
tomkar
hpi.ee
Postitusi: 2917
Liitunud: 10.06.2005 12:51
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tomkar » 03.10.2007 18:40

jyrka88 kirjutas:oskab keegi sis öelda kas see aku http://www.hpi.ee/pood/product_info.php ... cts_id=263
sobib selle laadijaga http://www.updaterc.com/V2/catalog/imag ... r/6426.jpg
Sobib kuid ei soovita sul osta "rumalat" laadijat - st. mitte_delta_peak laadijat. Delta peak laadijad tunnevad ära kui aku täis ja lükkavad laadimise voolu maha. Antud eksemplar aga seda minu esialgse pilgu järgi ei tee.
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 03.10.2007 18:56

See laadija on jürkal juba olemas. Vaja on ainult sobivat laadimisjuhet selle aku jaoks. Laadija max vool on 0.5A ehk siis selle aku saab täis laadida umbes 5-6 tunniga. (mahtuvus jagatud laadimisvooluga)
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

jyrka88
Postitusi: 145
Liitunud: 07.12.2005 18:23
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jyrka88 » 03.10.2007 19:50

mul see juhe olemas, lihtsalt sobivat akut on vaja.
et see 200 eegune aku siis sobib jah?

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 03.10.2007 21:16

Rääkides veel mootorist, siis kruvisin just oma .27 kuuptolli mootori kokku tagasi. Väntvõll oli ikka nii kinni kui kinni, peksin mootorit vastu lauda oma 50 korda väntvõlli otsa peale. Tagasi ei läinud ka enne, kui olin mootorit pliidil soojendanud ja võlli sügavkülmikus külmutanud - muideks see soojuspaisumise efekt on väga tihti abiks, näiteks ka laagrite kättesaamisel.

Ühesõnaga mootor on päris kohvi, kuigi alles 4 gallonit läbi lasknud. Põhjuseks alla töötemperatuuri ruunamine Lätis 30 mintuti ja ka Eestis mõned korrad. Laagrid on üpris läbi, kolb ja hülss kulunud. Muidu suht ok, kepsul ka väike loks sees. Niiet kokkuvõttes oli igati tark tegu uus samasugune mootor võtta (vana on varuosadeks olemas!), sest uus kolb-hülss ja laagrid oleks uue mootori hinnast umbes 60-70% maksma läinud.

Mustust ja metallipuru tuli pesemise käigus ka välja. Niiet kuskil 1-2 galloni tagant võiks mootorit puhastada küll.

Huvi pärast proovin, kas saan ta veel käima ja kuidas kuumana tööle jääb. Viimasel WinterCupil tänu sellele mootorile kaotasin SMT esikoha üldkokkuvõttes 2 punniga, sest mootor kuumenes üle ja samas ka kuumast peast enam ei käinud hästi. Lucky you, Marius ;)

NB - ei väsi kordamast, et normaalsed (mitte high-end) mootorid mitte-racing kütustega kestavad väljamaa meestel nii 6-8 gallonit väga kenasti ja isegi 10-12 nii, et ei kurdeta.

Kui 3000kr mootor kestab 10 gallonit ja 6000kr mootor lastakse läbi 3 galloniga, siis on vähe päris suur - 300kr/gallon või 2000kr/gallon ehk ligi kümnekordne.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

jyrka88
Postitusi: 145
Liitunud: 07.12.2005 18:23
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jyrka88 » 03.10.2007 21:43

eks selle võistluste ja hobi korras sõitmisega on ikka vaks vahet ka

Kasutaja avatar
eerikkarts
Postitusi: 1005
Liitunud: 24.01.2006 21:59

Postitus Postitas eerikkarts » 03.10.2007 21:54

Mina ka otsustasin Bagi elustada ja .21 8 pordisest mootorist ka juba üle 4 galloni läinud pole otseselt arvutanud.
Mootoriks SH .21 sama sisuliselt mis LRP/GO/XTM ühe tehase mootorid kuid erinevad brandid, jupid on isegi omavahel sobivad.
Ja sai ka mootor molekulideks võetud ja seisukorda kontrollitud ja minu imestuseks nii laagrid kui ka kogu sisu oli IGATI OK! Sisu oli puhas ja mõnusalt õline ja ei olnud mingit roostetäppigi kusagil ja see mootor sõitnud ainult O'Donneli 16% ja 25% kütusel ja kordagi pole AfterRunOili tilgutanud. Nii et kuidas võtta...
Igatahes ma plaanin selle hooajal bagile hääled sisse lüüa ja vaadata kuidas ta kestab.

jyrka88
Postitusi: 145
Liitunud: 07.12.2005 18:23
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jyrka88 » 03.10.2007 22:16

njh siis sul om mootriga vedanud.

aga nüüd jälle küsimus, mis on vahe on neil kahel :?:
http://www.hpi.ee/pood/product_info.php ... cts_id=118

http://www.hpi.ee/pood/product_info.php ... cts_id=388

Kasutaja avatar
eerikkarts
Postitusi: 1005
Liitunud: 24.01.2006 21:59

Postitus Postitas eerikkarts » 03.10.2007 22:35

aga nüüd jälle küsimus, mis on vahe on neil kahel
http://www.hpi.ee/pood/product_info.php ... cts_id=118
Sobib:
RTR Savage 25
Savage 21
Savage SS
RTR Savage 25 Limited Edition (3 Speed)
Savage SS 4.6
Savage 3.5 RTR
Sobib:
Savage X

jyrka88
Postitusi: 145
Liitunud: 07.12.2005 18:23
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jyrka88 » 03.10.2007 22:58

seda ma juba vaatasin jah, aga huvi pärast küsisin et mis nagu neil hammakatel vahet on hambavahe vms?

loogiliselt võtta siis peaks savage x oma minu soovitud mudelile sobima, aga tootekoodi (76937) järgi see teine. imelik tundub

Kasutaja avatar
Zebra1188
Postitusi: 1246
Liitunud: 07.10.2006 10:05
Asukoht: Keila
Kontakt:

Postitus Postitas Zebra1188 » 04.10.2007 07:58

Vahe on kinnitustes :) Kui tahad neid mitte Savage X spure külge orgunnida on vaja võtta ka ülejäänud pulikad, mis teda seal kinni hoiavad tavalised (mitte X omad siis).
HB Cyclone D4
HB Cyclone TC

HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!

Kasutaja avatar
tomkar
hpi.ee
Postitusi: 2917
Liitunud: 10.06.2005 12:51
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tomkar » 04.10.2007 08:48

Lühidalt: alates Savage X 'ist on spur on kahepoolse slipperiga - ülekoormuse olukorras on slipperi kohustus natuke libiseda. Libisemine toimub terasest ja korgist pindade vahel. Kuni Savage X'ini oli selline pind ainult ühel pool spur'i ning X'i tulekuga kahel pool spur'i. Muu kõik sama. masinaid saab ühelt teisele ümber ehitada koos mõnede muude pulikate vahetamisega.
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB

jyrka88
Postitusi: 145
Liitunud: 07.12.2005 18:23
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jyrka88 » 04.10.2007 09:38

jooksis nüüd natuke juhe kokku.
leidsin eile hpieurope lehelt manuali ja sealt vaatasin et koodi järgi sobib see, mitte X oma siis
http://www.hpi.ee/pood/product_info.php ... cts_id=118

ja siit sain nagu teistpidi aru et sobib ikka savage X oma.
kumb sis sobib?

Kasutaja avatar
tomkar
hpi.ee
Postitusi: 2917
Liitunud: 10.06.2005 12:51
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tomkar » 04.10.2007 10:38

jyrka88 kirjutas:jooksis nüüd natuke juhe kokku.
leidsin eile hpieurope lehelt manuali ja sealt vaatasin et koodi järgi sobib see, mitte X oma siis
http://www.hpi.ee/pood/product_info.php ... cts_id=118

ja siit sain nagu teistpidi aru et sobib ikka savage X oma.
kumb sis sobib?
vahet pole ... meil on mõlemaid olemas... ning masin on paari jupi vahetusega ümber tehtav nii, et sobib teine.
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB

jyrka88
Postitusi: 145
Liitunud: 07.12.2005 18:23
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jyrka88 » 04.10.2007 11:32

ümber tegema ikka ei hakka
tomkar, kui mudelid jõuavad siis anna mulle teada ja pane üks sinisekerega auto mulle kinni.

Kasutaja avatar
tomkar
hpi.ee
Postitusi: 2917
Liitunud: 10.06.2005 12:51
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tomkar » 04.10.2007 14:47

jyrka88 kirjutas:ümber tegema ikka ei hakka
tomkar, kui mudelid jõuavad siis anna mulle teada ja pane üks sinisekerega auto mulle kinni.
ok, kuid nii palju kehva infot tean juba praegu et need järgmine nädal ikka ei jõua. Esialgne info oli, et tulevad kuid praeguse seisuga neid shipmendis pole :(
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB

jyrka88
Postitusi: 145
Liitunud: 07.12.2005 18:23
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jyrka88 » 04.10.2007 14:56

sellest on kahju muidugi, aga jõuavad kuna nad siis jõuavad. loodame et kiiresti.
kas sul tuleb ka küünlatoiteid, küünlaid, temp gun ja muud pudi mida alustamisks vaja?

Kasutaja avatar
Zebra1188
Postitusi: 1246
Liitunud: 07.10.2006 10:05
Asukoht: Keila
Kontakt:

Postitus Postitas Zebra1188 » 04.10.2007 17:20

See "pudi" on kohapeal ka olemas :) Hetkel vähemalt.
HB Cyclone D4
HB Cyclone TC

HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 04.10.2007 17:47

Kommentaariks varasemale jutule... kui keegi Mustamäel hetk tagasi põrinat kuulis, siis olin see mina, rõdul, 6-korrusel, ma ei teadnudki, et mootor sellist häält teeb, tavaliselt looduses põristatud, mis summutab hästi :lol:

Kui kepsul loks sees, siis hakkab mootor kolisema?
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

Kasutaja avatar
eerikkarts
Postitusi: 1005
Liitunud: 24.01.2006 21:59

Postitus Postitas eerikkarts » 04.10.2007 18:10

Kui kepsul loks sees, siis hakkab mootor kolisema?
Just nimelt selline metalliline kolin, tühikäigul hästi kuulda

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 10.10.2007 18:17

Ei hakanud uut teemat tegema, sobib ka siia. Kas on minu rumal mõtlemine või teeb seda ka keegi - nimelt silindri pea ja jahutuspea vahele termopasta panemine? Tegu ju metall metalli vastu ühendusega täpselt nagu näiteks arvuti protsessori radikas, kuhu ju keegi pastat panemata ei jäta. Mootorite puhul aga ei tea, et keegi sinna seda paneks... või pannakse?
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

Kasutaja avatar
R0mm
Postitusi: 1804
Liitunud: 05.05.2007 07:04
Asukoht: Tallinn
Been thanked: 1 kord
Kontakt:

Postitus Postitas R0mm » 10.10.2007 19:49

ploki ja jahutuspea vahel on ju metalltihend ja mingit termopastat ma sinna küll ei paneks. Lõpetab sul see asi mootoris ja vaevalt et ta sinna väga hästi sobib ja midagi head teeb

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 10.10.2007 20:21

Headbutton ja cylinder head vahel pole mingit seibi, vähemalt enamik mootoreid on ikka sellise ülesehitusega, et see kus küünal käib ja see ribidega ollus on eraldi. Sinna vahele ma termojuhtivat pastat paningi - olen loll või leidlik ? :roll:
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

Kasutaja avatar
eerikkarts
Postitusi: 1005
Liitunud: 24.01.2006 21:59

Postitus Postitas eerikkarts » 10.10.2007 20:49

Jee ja nüüd su mootor 4c jahedam :D

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 10.10.2007 20:51

Kas nüüd jahedam, kuid miks ka mitte, kui termopasta süstal olemas oli... pealegi ongi ju eesmärk põlemiskambrist sooja ära juhtimine ja see on esimene samm sel teel! Talvel soojeneb ka kiiremini, kui takistustraati soojendamiseks kasutada :lol:

Muideks uus Dynamite Mach 427 mootor oli väga ilus seest ja mingit puru küll ei leidunud, palju ilusat määret.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

jyrka88
Postitusi: 145
Liitunud: 07.12.2005 18:23
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jyrka88 » 17.10.2007 20:03

kas küünlatoidetel on ka mingi vahe?

http://www.motohobi.net/
sealt võtke tooted ja siis lisavarustus. 300.- kogu kupatus
minu arust päris soodne.

Kasutaja avatar
TarMoH
Postitusi: 239
Liitunud: 02.10.2006 19:04
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas TarMoH » 17.10.2007 20:15

See normaalne komplekt :) Algajale täpselt paras - soodne ja sisaldab kõike vajalikku alguseks.

jyrka88
Postitusi: 145
Liitunud: 07.12.2005 18:23
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jyrka88 » 17.10.2007 20:19

seda mõtlesin minagi :)
parim komplekt vast pole aga alguseks käib küll
aga kas küünlatoidetel mingi pinge erinevust pole vms?

Kasutaja avatar
RonM
Postitusi: 423
Liitunud: 11.01.2007 21:39
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RonM » 17.10.2007 20:26

Pinge erinevust ei tohiks olla.
Aga mingeid akusid saab vahetada küll.

jyrka88
Postitusi: 145
Liitunud: 07.12.2005 18:23
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jyrka88 » 17.10.2007 20:29

kas toitele peab ise mingi akupatarei sisse ostma või on olemas mingi?
loodame et pinged on kõigil samad sis

Kasutaja avatar
RonM
Postitusi: 423
Liitunud: 11.01.2007 21:39
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RonM » 17.10.2007 20:56

Ma arvan, et aku on sees.
Kui ei ole siis jookse Kullosse. Sealt ikka leidub.

jyrka88
Postitusi: 145
Liitunud: 07.12.2005 18:23
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jyrka88 » 17.10.2007 21:08

heh
ma arvan et tartus väga kullosse ikka ei jookse :)
on siin kedagi kes on selle komplekti ostnud ja teab midagi rääkida?

Kasutaja avatar
TarMoH
Postitusi: 239
Liitunud: 02.10.2006 19:04
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas TarMoH » 17.10.2007 21:12

mina olen neid oma silmaga umbes 20-30 näinud, keegi pole veel selle kohta midagi halvasti ütlend...

EDIT: näinud, kuidas keegi ostab :P

Kasutaja avatar
asterix
hpi.ee
Postitusi: 1383
Liitunud: 10.06.2005 13:11
Asukoht: Viimsi

Postitus Postitas asterix » 17.10.2007 21:14

Neid küünlatoited on erinevaid, nii akuga ja laadijaga kui ka ilma.
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4

jyrka88
Postitusi: 145
Liitunud: 07.12.2005 18:23
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jyrka88 » 17.10.2007 21:18

aga kas see siis savagele sobib, oskab keegi öelda?

Kasutaja avatar
tomkar
hpi.ee
Postitusi: 2917
Liitunud: 10.06.2005 12:51
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tomkar » 17.10.2007 21:19

Ma usun et sobib kyll...
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB

jyrka88
Postitusi: 145
Liitunud: 07.12.2005 18:23
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jyrka88 » 17.10.2007 21:23

kas sa savagele vajalikku toite pinget tead?
enne ostmist kontrolliks üle, pärast ei sobigi

Kasutaja avatar
tomkar
hpi.ee
Postitusi: 2917
Liitunud: 10.06.2005 12:51
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tomkar » 17.10.2007 21:26

Sobib kyll ma arvan... seal pole midagi mitte sobida...
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB

jyrka88
Postitusi: 145
Liitunud: 07.12.2005 18:23
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jyrka88 » 17.10.2007 21:30

ok
tänud

Kasutaja avatar
R0mm
Postitusi: 1804
Liitunud: 05.05.2007 07:04
Asukoht: Tallinn
Been thanked: 1 kord
Kontakt:

Postitus Postitas R0mm » 18.10.2007 06:59

Küünlatoide on alati ühe purgiga minuteada ja seega 1,2V

jyrka88
Postitusi: 145
Liitunud: 07.12.2005 18:23
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jyrka88 » 18.10.2007 23:42

kas selline jõristamine mootorit ei riku?

Kasutaja avatar
rohupoiss
Postitusi: 74
Liitunud: 17.05.2007 13:40
Asukoht: Viimsi

Postitus Postitas rohupoiss » 18.10.2007 23:47

Ma arvan, et mootorile ei tee see hullu, aga võibolla rikub diffe. Võin ka eksida..

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 19.10.2007 08:13

Mootorit rikub ülekuumenemine ja kulutab väga tugevalt allpool töötemperatuuri töötamine. Kui mootori temperatuur on umbes 90-120 vahel, siis tee mis tahed sellega :wink: Kulub muidugi koguaeg ja kindlam oleks kapi otsas seda hoida või siis üldse HPI Laos ;) Osta auto juba ükskord ära...
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

jyrka88
Postitusi: 145
Liitunud: 07.12.2005 18:23
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jyrka88 » 19.10.2007 10:17

ostaks hea meelega, aga tomkar ütles et jõuavad 2-3 nädala pärast.
vahepeal jõuan veel soomes käia, eks siis pärast seda nii kiiresti kui võimalik.
tahaks räigelt kihutada juba :twisted:

jyrka88
Postitusi: 145
Liitunud: 07.12.2005 18:23
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jyrka88 » 11.11.2007 21:13

nii nüüd on mudel käes, ja juba 4 korda paak ka tühjaks sõidetud :D
väga jõhkra minekuga on, juba vähese gaasiga tõmbab tagarattasse :twisted:
väga positiivne mudel tundub.
..ja aitähh frank40 -le kes natuke ka näpunäiteid jagas.

Vasta