K: Savage X 4.6 BigBlock kohta
Moderaator: petrolhead
aga rohkem ma 47T spurre ei näinud, see vist ainuke, ju siis sobib vist?
misasja kuidas see spuri hääletamine veel käib? sellest kuulen nüüd küll esimest korda
kütusega see, et kui mul sõber ostab, hanib mulle ka..pole pärast topelt jooksmist. tallinnas jah hea lihtne saada, tartus väga ei leia kuskilt.
misasja kuidas see spuri hääletamine veel käib? sellest kuulen nüüd küll esimest korda
kütusega see, et kui mul sõber ostab, hanib mulle ka..pole pärast topelt jooksmist. tallinnas jah hea lihtne saada, tartus väga ei leia kuskilt.
Spuri häälestamine - sidurikoja hammasratta ja spur-geari hambuvuse "sättimine". Ma arvan, et sellest on hulgaliselt kirjutatud.jyrka88 kirjutas:misasja kuidas see spuri hääletamine veel käib? sellest kuulen nüüd küll esimest korda
Üks esmane ja lihtne ülevaade asjast sulle siin: http://www.hpieurope.com/walk.php?lang=en&id=13
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB
Ka see on 99.9% kasutusjuhendis kirjas. Äkki tomkar saadab sulle kasutusjuhendi vms...
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
oskab keegi sis öelda kas see aku http://www.hpi.ee/pood/product_info.php ... cts_id=263
sobib selle laadijaga http://www.updaterc.com/V2/catalog/imag ... r/6426.jpg
sobib selle laadijaga http://www.updaterc.com/V2/catalog/imag ... r/6426.jpg
Sobib kuid ei soovita sul osta "rumalat" laadijat - st. mitte_delta_peak laadijat. Delta peak laadijad tunnevad ära kui aku täis ja lükkavad laadimise voolu maha. Antud eksemplar aga seda minu esialgse pilgu järgi ei tee.jyrka88 kirjutas:oskab keegi sis öelda kas see aku http://www.hpi.ee/pood/product_info.php ... cts_id=263
sobib selle laadijaga http://www.updaterc.com/V2/catalog/imag ... r/6426.jpg
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB
See laadija on jürkal juba olemas. Vaja on ainult sobivat laadimisjuhet selle aku jaoks. Laadija max vool on 0.5A ehk siis selle aku saab täis laadida umbes 5-6 tunniga. (mahtuvus jagatud laadimisvooluga)
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Rääkides veel mootorist, siis kruvisin just oma .27 kuuptolli mootori kokku tagasi. Väntvõll oli ikka nii kinni kui kinni, peksin mootorit vastu lauda oma 50 korda väntvõlli otsa peale. Tagasi ei läinud ka enne, kui olin mootorit pliidil soojendanud ja võlli sügavkülmikus külmutanud - muideks see soojuspaisumise efekt on väga tihti abiks, näiteks ka laagrite kättesaamisel.
Ühesõnaga mootor on päris kohvi, kuigi alles 4 gallonit läbi lasknud. Põhjuseks alla töötemperatuuri ruunamine Lätis 30 mintuti ja ka Eestis mõned korrad. Laagrid on üpris läbi, kolb ja hülss kulunud. Muidu suht ok, kepsul ka väike loks sees. Niiet kokkuvõttes oli igati tark tegu uus samasugune mootor võtta (vana on varuosadeks olemas!), sest uus kolb-hülss ja laagrid oleks uue mootori hinnast umbes 60-70% maksma läinud.
Mustust ja metallipuru tuli pesemise käigus ka välja. Niiet kuskil 1-2 galloni tagant võiks mootorit puhastada küll.
Huvi pärast proovin, kas saan ta veel käima ja kuidas kuumana tööle jääb. Viimasel WinterCupil tänu sellele mootorile kaotasin SMT esikoha üldkokkuvõttes 2 punniga, sest mootor kuumenes üle ja samas ka kuumast peast enam ei käinud hästi. Lucky you, Marius
NB - ei väsi kordamast, et normaalsed (mitte high-end) mootorid mitte-racing kütustega kestavad väljamaa meestel nii 6-8 gallonit väga kenasti ja isegi 10-12 nii, et ei kurdeta.
Kui 3000kr mootor kestab 10 gallonit ja 6000kr mootor lastakse läbi 3 galloniga, siis on vähe päris suur - 300kr/gallon või 2000kr/gallon ehk ligi kümnekordne.
Ühesõnaga mootor on päris kohvi, kuigi alles 4 gallonit läbi lasknud. Põhjuseks alla töötemperatuuri ruunamine Lätis 30 mintuti ja ka Eestis mõned korrad. Laagrid on üpris läbi, kolb ja hülss kulunud. Muidu suht ok, kepsul ka väike loks sees. Niiet kokkuvõttes oli igati tark tegu uus samasugune mootor võtta (vana on varuosadeks olemas!), sest uus kolb-hülss ja laagrid oleks uue mootori hinnast umbes 60-70% maksma läinud.
Mustust ja metallipuru tuli pesemise käigus ka välja. Niiet kuskil 1-2 galloni tagant võiks mootorit puhastada küll.
Huvi pärast proovin, kas saan ta veel käima ja kuidas kuumana tööle jääb. Viimasel WinterCupil tänu sellele mootorile kaotasin SMT esikoha üldkokkuvõttes 2 punniga, sest mootor kuumenes üle ja samas ka kuumast peast enam ei käinud hästi. Lucky you, Marius
NB - ei väsi kordamast, et normaalsed (mitte high-end) mootorid mitte-racing kütustega kestavad väljamaa meestel nii 6-8 gallonit väga kenasti ja isegi 10-12 nii, et ei kurdeta.
Kui 3000kr mootor kestab 10 gallonit ja 6000kr mootor lastakse läbi 3 galloniga, siis on vähe päris suur - 300kr/gallon või 2000kr/gallon ehk ligi kümnekordne.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
Mina ka otsustasin Bagi elustada ja .21 8 pordisest mootorist ka juba üle 4 galloni läinud pole otseselt arvutanud.
Mootoriks SH .21 sama sisuliselt mis LRP/GO/XTM ühe tehase mootorid kuid erinevad brandid, jupid on isegi omavahel sobivad.
Ja sai ka mootor molekulideks võetud ja seisukorda kontrollitud ja minu imestuseks nii laagrid kui ka kogu sisu oli IGATI OK! Sisu oli puhas ja mõnusalt õline ja ei olnud mingit roostetäppigi kusagil ja see mootor sõitnud ainult O'Donneli 16% ja 25% kütusel ja kordagi pole AfterRunOili tilgutanud. Nii et kuidas võtta...
Igatahes ma plaanin selle hooajal bagile hääled sisse lüüa ja vaadata kuidas ta kestab.
Mootoriks SH .21 sama sisuliselt mis LRP/GO/XTM ühe tehase mootorid kuid erinevad brandid, jupid on isegi omavahel sobivad.
Ja sai ka mootor molekulideks võetud ja seisukorda kontrollitud ja minu imestuseks nii laagrid kui ka kogu sisu oli IGATI OK! Sisu oli puhas ja mõnusalt õline ja ei olnud mingit roostetäppigi kusagil ja see mootor sõitnud ainult O'Donneli 16% ja 25% kütusel ja kordagi pole AfterRunOili tilgutanud. Nii et kuidas võtta...
Igatahes ma plaanin selle hooajal bagile hääled sisse lüüa ja vaadata kuidas ta kestab.
njh siis sul om mootriga vedanud.
aga nüüd jälle küsimus, mis on vahe on neil kahel
http://www.hpi.ee/pood/product_info.php ... cts_id=118
http://www.hpi.ee/pood/product_info.php ... cts_id=388
aga nüüd jälle küsimus, mis on vahe on neil kahel
http://www.hpi.ee/pood/product_info.php ... cts_id=118
http://www.hpi.ee/pood/product_info.php ... cts_id=388
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
Sobib:aga nüüd jälle küsimus, mis on vahe on neil kahel
http://www.hpi.ee/pood/product_info.php ... cts_id=118
RTR Savage 25
Savage 21
Savage SS
RTR Savage 25 Limited Edition (3 Speed)
Savage SS 4.6
Savage 3.5 RTR
Sobib:
Savage X
Vahe on kinnitustes Kui tahad neid mitte Savage X spure külge orgunnida on vaja võtta ka ülejäänud pulikad, mis teda seal kinni hoiavad tavalised (mitte X omad siis).
HB Cyclone D4
HB Cyclone TC
HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!
HB Cyclone TC
HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!
Lühidalt: alates Savage X 'ist on spur on kahepoolse slipperiga - ülekoormuse olukorras on slipperi kohustus natuke libiseda. Libisemine toimub terasest ja korgist pindade vahel. Kuni Savage X'ini oli selline pind ainult ühel pool spur'i ning X'i tulekuga kahel pool spur'i. Muu kõik sama. masinaid saab ühelt teisele ümber ehitada koos mõnede muude pulikate vahetamisega.
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB
jooksis nüüd natuke juhe kokku.
leidsin eile hpieurope lehelt manuali ja sealt vaatasin et koodi järgi sobib see, mitte X oma siis
http://www.hpi.ee/pood/product_info.php ... cts_id=118
ja siit sain nagu teistpidi aru et sobib ikka savage X oma.
kumb sis sobib?
leidsin eile hpieurope lehelt manuali ja sealt vaatasin et koodi järgi sobib see, mitte X oma siis
http://www.hpi.ee/pood/product_info.php ... cts_id=118
ja siit sain nagu teistpidi aru et sobib ikka savage X oma.
kumb sis sobib?
vahet pole ... meil on mõlemaid olemas... ning masin on paari jupi vahetusega ümber tehtav nii, et sobib teine.jyrka88 kirjutas:jooksis nüüd natuke juhe kokku.
leidsin eile hpieurope lehelt manuali ja sealt vaatasin et koodi järgi sobib see, mitte X oma siis
http://www.hpi.ee/pood/product_info.php ... cts_id=118
ja siit sain nagu teistpidi aru et sobib ikka savage X oma.
kumb sis sobib?
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB
ok, kuid nii palju kehva infot tean juba praegu et need järgmine nädal ikka ei jõua. Esialgne info oli, et tulevad kuid praeguse seisuga neid shipmendis polejyrka88 kirjutas:ümber tegema ikka ei hakka
tomkar, kui mudelid jõuavad siis anna mulle teada ja pane üks sinisekerega auto mulle kinni.
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB
Kommentaariks varasemale jutule... kui keegi Mustamäel hetk tagasi põrinat kuulis, siis olin see mina, rõdul, 6-korrusel, ma ei teadnudki, et mootor sellist häält teeb, tavaliselt looduses põristatud, mis summutab hästi
Kui kepsul loks sees, siis hakkab mootor kolisema?
Kui kepsul loks sees, siis hakkab mootor kolisema?
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
Ei hakanud uut teemat tegema, sobib ka siia. Kas on minu rumal mõtlemine või teeb seda ka keegi - nimelt silindri pea ja jahutuspea vahele termopasta panemine? Tegu ju metall metalli vastu ühendusega täpselt nagu näiteks arvuti protsessori radikas, kuhu ju keegi pastat panemata ei jäta. Mootorite puhul aga ei tea, et keegi sinna seda paneks... või pannakse?
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Headbutton ja cylinder head vahel pole mingit seibi, vähemalt enamik mootoreid on ikka sellise ülesehitusega, et see kus küünal käib ja see ribidega ollus on eraldi. Sinna vahele ma termojuhtivat pastat paningi - olen loll või leidlik ?
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Kas nüüd jahedam, kuid miks ka mitte, kui termopasta süstal olemas oli... pealegi ongi ju eesmärk põlemiskambrist sooja ära juhtimine ja see on esimene samm sel teel! Talvel soojeneb ka kiiremini, kui takistustraati soojendamiseks kasutada
Muideks uus Dynamite Mach 427 mootor oli väga ilus seest ja mingit puru küll ei leidunud, palju ilusat määret.
Muideks uus Dynamite Mach 427 mootor oli väga ilus seest ja mingit puru küll ei leidunud, palju ilusat määret.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
kas küünlatoidetel on ka mingi vahe?
http://www.motohobi.net/
sealt võtke tooted ja siis lisavarustus. 300.- kogu kupatus
minu arust päris soodne.
http://www.motohobi.net/
sealt võtke tooted ja siis lisavarustus. 300.- kogu kupatus
minu arust päris soodne.
Mootorit rikub ülekuumenemine ja kulutab väga tugevalt allpool töötemperatuuri töötamine. Kui mootori temperatuur on umbes 90-120 vahel, siis tee mis tahed sellega Kulub muidugi koguaeg ja kindlam oleks kapi otsas seda hoida või siis üldse HPI Laos Osta auto juba ükskord ära...
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]