Güügeldasin ja ei leidnud.
Pildil on näha amordikinnituse 3 võimalust.
Oskab keegi selgitada, kuidas mõjutab amordi nurk auto käitumist?
Käega katsudes jäikusel vahet ei tee...
Küsimus: Mida muudab amordi nurk?
Moderaator: petrolhead
Savagel mitte midagi... Been there, done that.
Aga Marguse postitatud link on väärt lugemine. (Kiidame Olevit)
Aga Marguse postitatud link on väärt lugemine. (Kiidame Olevit)
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Tänud!
Jah, RandoM'il tundub õigus olevat, savage on nii jurakas-pirakas,et paar kraadi ei muuda midagi. Onroad masina puhul vist tähtsam.
Väljavõte ka juhendist tuleviku tarbeks.
Ülemine amordikinnituspunkt
Rohkem pikali - Progressiivsem, sujuvam tunnetus.
Rohkem külgsuunalist pidamist.
Kui kõik amordid on pikali, muudab see auto väga kergelt juhitavaks, tundub nagu oleks rohkem pidamist, kuid see ei ole alati kiire...
Rohkem püsti - Otsesem, vahetum tunnetus.
Vähem külgsuunalist pidamist.
Jah, RandoM'il tundub õigus olevat, savage on nii jurakas-pirakas,et paar kraadi ei muuda midagi. Onroad masina puhul vist tähtsam.
Väljavõte ka juhendist tuleviku tarbeks.
Ülemine amordikinnituspunkt
Rohkem pikali - Progressiivsem, sujuvam tunnetus.
Rohkem külgsuunalist pidamist.
Kui kõik amordid on pikali, muudab see auto väga kergelt juhitavaks, tundub nagu oleks rohkem pidamist, kuid see ei ole alati kiire...
Rohkem püsti - Otsesem, vahetum tunnetus.
Vähem külgsuunalist pidamist.
Savage X 4,6