Kuidas maanduda?

Üldine off-road autode arutelu

Moderaator: petrolhead

Vasta
Saabu
Postitusi: 325
Liitunud: 30.07.2008 14:49
Asukoht: Tartu / Raadi

Kuidas maanduda?

Postitus Postitas Saabu » 17.02.2009 17:59

Sai maja ette väike rada tehtud ja autot veidi lõhutud. Tegin siis ühe suure hüpega mis on nii et tuled suure kiiruse pealt ja peale hüpet pead kohe pidurdama et kurvi jõuda. Nüüd aga üks probleem: alati enne maandumist hakkab auto saltosid viskama või õhus spinne tegema. Aga kuidas niimoodi maanduda et saaks normaalselt kas esirataste või neljaratta peale maanduda. Ja kas ees peaksid olema pehmemad või jäigemad vedrud. Peale selle on rajal 4 väikest hüpekat.
Team Associated RC18MT Brushless / Hot Bodies Cyclone D4

Kasutaja avatar
Faasan
Postitusi: 288
Liitunud: 14.01.2009 18:30
Asukoht: Sealt pruuni maja juurest paremale.

Postitus Postitas Faasan » 17.02.2009 18:16

Peaks mängima näiteks gaasi ja piduriga, et kui nina hakkab alla vajuma annad gaasi kuid kui nina hakkab tõusma ja auto backflipi tegema siis pidurda. (õhus muidugi). Vedrustuse kohapealt nii palju, et keegi vist isegi siin foorumis teadis rääkida, et parem oleks jäik vedrustus.
Kyosho MP777/GRP

Kasutaja avatar
madda
Postitusi: 126
Liitunud: 02.08.2008 22:37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas madda » 17.02.2009 18:36

Siin on väga hea video mis õpetab: !
Esirataste asemel maandu tagaratastele või neljale rattale siis.
NOS---Naksitroll On Saarlane
FBI---Female body inspector
Olgu õnnistatud n00bid, sest nemad pärivad interneti.
Müüa: LRP laadija ! Küsi PS !

Kasutaja avatar
hp999
Postitusi: 87
Liitunud: 11.09.2008 16:52
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hp999 » 17.02.2009 18:54

Sa pressid gaasi liiga palju. :) Pidur-tombab nina alla,gaas-tostab nina ulesse. :wink:

Saabu
Postitusi: 325
Liitunud: 30.07.2008 14:49
Asukoht: Tartu / Raadi

Postitus Postitas Saabu » 18.02.2009 19:47

Nonii täna käisin sõitmas ja selgus et vajutasin alles hüpeka lõpus gaasi. Nii nüüd läksin juba hüppesse täie gaasiga ja õhus tõmbasin umbes poole peale. Nii sain maanduda üpriski neljale rattale.
Team Associated RC18MT Brushless / Hot Bodies Cyclone D4

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 18.02.2009 20:58

madda kirjutas:Siin on väga hea video mis õpetab: !
Esirataste asemel maandu tagaratastele või neljale rattale siis.
Hmm :)
Korrektne maandumine on ikkagi esirattad enne ja gaas peal, vähemalt siis kui on vähegi nõlva või horisontaalset pinda, millele maanduda. Selliselt peab vedrustus kõige vähem tööd tegema, ning ülespõrkamisoht on minimaalne. Kõige vääram moodus maandumiseks on tagaratastele ( eriti pidur peal).
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

AGVX
Postitusi: 79
Liitunud: 05.09.2008 10:44
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas AGVX » 18.02.2009 21:21

RandoM kirjutas:
madda kirjutas:Siin on väga hea video mis õpetab: !
Esirataste asemel maandu tagaratastele või neljale rattale siis.
Hmm :)
Korrektne maandumine on ikkagi esirattad enne ja gaas peal, vähemalt siis kui on vähegi nõlva või horisontaalset pinda, millele maanduda. Selliselt peab vedrustus kõige vähem tööd tegema, ning ülespõrkamisoht on minimaalne. Kõige vääram moodus maandumiseks on tagaratastele ( eriti pidur peal).
Oleneb ilmselt auto seadest(amordid etc). Sinu kirjeldatud viisil maandudes löppesid hypped katuse peal.--esiotsa löi uuesti maast lahti, kohe oli tagurattad maas ja kuna gaas peal, tömbas noka yle=katus. Parim viis maandumiseks minul vähemalt oli kas neljale rattale vöi äärmisel juhul tagarattad natuke ennem ja gaas oli vaba. Töele ei pretendeeri, kuna tihend oli kah suht vilets :P
Thunder Tiger ST-1
Team Associated RC18R

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 18.02.2009 22:04

Oma silm on kuningas:



Vaata ka truggy võistluste videoid. Isiklikult meeldib väga, kuidas truggy lendab ja kuidas seda õhus juhtida saab ning maanduda. Buggy ei saa "ägeduses" ligilähedalegi...
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

Kasutaja avatar
Faasan
Postitusi: 288
Liitunud: 14.01.2009 18:30
Asukoht: Sealt pruuni maja juurest paremale.

Postitus Postitas Faasan » 19.02.2009 17:37

väheke offtopic: Nendes sõitudes on juba ühes finaalis sama palju osavõtjaid kui meil terves klassis või siis juba tervel võistlusel kokku :)
Kyosho MP777/GRP

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 19.02.2009 17:47

Eks oleks natuke naljakas ka kui MM'il, või maailma suurimal indoor võistlusel oleks vähem osalejaid kui meil :)
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

Siim09
Postitusi: 31
Liitunud: 11.12.2008 21:05

Postitus Postitas Siim09 » 23.07.2009 11:34

Aga kas baja 5b-ga saab samamoodi õhus reguleerida seda maandumist?

Kasutaja avatar
Grim Reaper
Postitusi: 1209
Liitunud: 02.12.2006 00:45

Postitus Postitas Grim Reaper » 23.07.2009 12:12

Aga kas baja 5b-ga saab samamoodi õhus reguleerida seda maandumist?
Ei saa.Bajaga tuleb hoopis teistmoodi hüpata.Hüppesse läed gaas peal ja nii kui nõlvast eemaldud gaas lahti.Kui läed gaas maas hüppesse on tulemuseks katus kuna taguosa on niivõrd raske ja nina kerge.Palju oleneb ka rambi kaldest ning KIIRUS millega hüppesse minnakse on VÄGA oluline.Liiga kiire=katus , liiga aeglane=katus , paraja kiirus(per#e tunde järgi)=ratastel
Baltic champion 2015 Large scale 2WD
KONTAKT:555 628 95

Siim09
Postitusi: 31
Liitunud: 11.12.2008 21:05

Postitus Postitas Siim09 » 23.07.2009 18:14

Grim Reaper kirjutas:
Aga kas baja 5b-ga saab samamoodi õhus reguleerida seda maandumist?
Ei saa.Bajaga tuleb hoopis teistmoodi hüpata.Hüppesse läed gaas peal ja nii kui nõlvast eemaldud gaas lahti.Kui läed gaas maas hüppesse on tulemuseks katus kuna taguosa on niivõrd raske ja nina kerge.Palju oleneb ka rambi kaldest ning KIIRUS millega hüppesse minnakse on VÄGA oluline.Liiga kiire=katus , liiga aeglane=katus , paraja kiirus(per#e tunde järgi)=ratastel
Peab siis millagi proovima 8)

Vasta