Grim Reaper kirjutas:äge marten kirjutas:saabu on mulle rääkinud, et hpi mõõdab kiiruseid alla mäge
ja mis see kiirus nii põnev on? sõidumõnuks ei pea auto kiire olema!?
Keegi rääkis ka mulle kuidas Asso oma mudelite kiiruseid mõõdab, et siis iga asso mudel on nii kiire kui kiiresti ta kusagilt alla lendab
Kiirus on talle vist sellepärast tähtis, et saaks sõprade ees kekata ... DAA
Ostab kiire mudeli .... paarutab sellega edasi tagasi paar tundi siis viskab üle. Tuleb võistlustele (kui julgeb) ja avastab, et RTR (võrdväärse hinnaga kui mingi kasutatud võistlusmudeliga) ei olegi nii pommikindel nagu arvas (aga teisi kuulda ikka ei võtnud).
Point siis oli selles, et ei ole oluline kui KIIRE su mudel on vaid kõik oleneb seadest ja enamus ajast ikkagi juhist endast.
Ma ei saa aru, mis siin foorumis kõigil RTR komplektide vastu on??? Iga otsus/küsimus algajale tegelikult ideaalselt sobiva rtr mudeli kohta tehakse koheselt maha. Kõik ei taha võistlema tulla, vähemalt mitte kohe, saage aru sellest
. Tänu ready-to-run asjadele on mudelism üldse (mingil määral) populaarne maailmas. Parkimisplatsil tiirutajaid ja neid kellel T-maxx vms hitt-toode garaazis istub on kordades rohkem kui võistlejaid, kes terved nädalavahetused raja ääres istuvad ja raha autodesse loobivad.
Las alustab just valmiskomplektiga ja kui asi huvitama hakkab, siis jõuab ka võistlusautoni.
Auto lõppkiirusest niipalju, et 30-40km/h mudeliga on tõesti jube igav parklas sõita...(4x igavam kui 60kmh mudeliga ja 8-10x igavam kui 80kmh jne
)