uljaspea kirjutas:
Nii, et 4000.- on ilmselgelt liialdus.
/---/
Pakun sulle, hind võib tulla kuskil 4000 - 6000krooni
Say no more...
Täiesti korraliku nitromootori saab kätte 1500 - 1700 kooniga -kruti külge ja tuld!
Ma mõistan, et kui nitro lihtsalt ei meeldi siis see selleks....
Aga kui jutt käib sellest, et 100x kauem kulub seadistamiseks kui sõitmiseks, siis
ei oska ma muud öelda kui
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
.
Elektrikaga kulub sul 100x rohkem aega laadimiseks kui sõitmiseks
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Mis vahet sel on?
Ma olen enda mootorit põhjalikult seadistanud peale sissetöötamist 1 korra,
talvel ühte nõela veerand pööret keeranud
ja nüüd sooja ilmaga teispidi keeranud. Täpselt sama mootor, savage x 4.6.
Minu jaoks on see "nitromootorit peab koguaeg seadistama" millegi pärast võõras.
Kas mul on siis mingi imemootor või?
Olen ka ise mõelnud, et võib-olla peaks mingi elektrika ostma, aga samas kui ma isegi oma rotostardi
akut pean ette laadima, siis kaob igasugune elektrika isu ära. Sittagi need akud offoadis vastu ei pea,
nende laadimine võtab liiga kaua aega, mis röövib ka spontaanse sõiduisu ära. Lahendus oleks võib-olla
mingi LiPo,aga sinna käib juba teine regu ja nii aku kui regu hind on "kukuperseli." Lisaks osta sinna veel
lipo laadija ka.
Nitrol lased paagi 10 sekundiga täis ja kütad edasi. Kütus on kallim kui elekter, aga nuspensit on vähem.
Servo akud peavad kaua vastu ja puldi akud veel kauem.
Kui vahepeal mootori välja suretad, siis soe mootor läheb pmst raputades ka käima.
Just sayin...