Ütleme nii, et imesid Hiinast väga palju ei ole tulnud, aga:
1. Esimese asjana saad jagu kindlasti summutist, millele tegelikult eelneb tagatiiva kaotus. Tõenäoliselt murdub ära tagatiiva kinnitus ja see lööb omakorda sumpsi püti mõlki ja halvemal juhul murdub ära tuletoru kinnitus silindri juurest flantsi ühendusest.
2. Servod mis on peal, tõenäoliselt kestavad natuke aega ja siis on sinine suits või vaikus. (Tavaliselt nii on RTRidega) Kuigi neile kirjutatakse näitajaid a la 20 kg jne, siis on tegemist tavaliselt väga aeglaste liigutajatega ehk kiiresti sõitmine on sisuliselt välistatud.
3. Muude elementide osas on raske midagi öelda kui ei ole ise lõhkuda saanud. Kindlasti saab haiget silindripea-küünal-piip. Selline turvapuur on väga fleksibiilne
ehk siis paindub läbi ja kindlasti ei kaitse mootori pead piisavalt.
Minu teooroad ja märkused põhinevad peamiselt eeldusele, et sa üritad masinaga kiiresti sõita ja kõiki võita ning selle käigus ikka juhtub katuseid ja muid piruette. Muus osas on palju plastikut ja sellest tulenevalt on auto üsna vedel. Tõenäoliselt on ka plastik pehmemat sorti, mis on mõneti hea, et ei murdu asjad kohe katki vaid hoopis venivad ära.
Kindlasti võiks uurida-otsida teavet selel isendi detailide sobivust teiste tootjate detailidega. Diferentsiaalide korpused ja amordid tunduvad kuidagi haledad, aga pildilt on raske öelda, kas tunne on petlik.
Sarnane toode:
http://cs-shop.de/CS-1/5-4WD-2-Stroke-B ... -24GHz-RTR
Testitud toode:
http://cs-shop.de/CS-1/5-4WD-2-Stroke-M ... cm-24GHz_2
Testitud toote suuremad mured ja hädad:
Purunenud tagatiiva kinnitus, sellest purunes sumps (asendatud väikese sumpsiga) , metallist ülekande hammasrattad kaotasid osa hambaid (asendatud plastist hammakatega), purunesid külgmised originaal diffriväljundid järjest muudkui läksid (asendatud uutega ja peale seda kestavad), ja tegelikult servod surid suht kohe alguses, pealmine plastist raam on saanud kannatada. Aga muidu tuleb öelda, et kõva pill ja kui need (pisi-)vead välja arvata, siis on kestnud üllatavalt hästi.
Tervitades
Hannes