Kyosho - Inferno ST - TRUGGY READYSET

Üldine off-road autode arutelu

Moderaator: petrolhead

Vasta
Kasutaja avatar
MarkoM
Postitusi: 13
Liitunud: 23.08.2006 06:45
Asukoht: Tallinn

Kyosho - Inferno ST - TRUGGY READYSET

Postitus Postitas MarkoM » 28.08.2006 08:18

Tere,

http://www.kyosho.co.jp/web/products/ca ... _st-e.html

Sai siis selline komplekt ostetud! Esimese käivitamisega sai kurja vaeva nähtud (tehase seded ei toiminud nagu), kaks paagitäit kohapeal tiksuda lastud ja siis proovima. Niipea kui väheke rohkem gaasi sai vajutatud suri mootor välja. Miks?
Siis sai timmitud ja proovitud kuni hakkas ka gaasi taluma, hirmsasti suitsu! Siis juhtus väike õnnetus :(
Õnnestus kiiresti vajalikud jupid hankida ja masin liikuma saada aga niipea kui starteri küünlapealt ära võtsin suri mootor välja! Juhend ütleb, et küünal katki. Sai ostetud Kullost kaks uut (standardid), ruttu koju ja proovima! Avastasin, et ühel oli keere palju pikem ja seda masinasse ei proovinud, teisega sain masina suht kiiresti käima, sain peaaegu paagitäie sõita, mootor suri välja (ei mäleta mis täpselt juhtus) ja pärast seda enam käima ei saanud :( Kas võib jälle küünal läbi olla?
Kütuseks O´Donnel 16% http://www.odonnellracing.com/
Tahaks seaded paika saada ja väheke kimada ilma, et koguaeg kruvikeerajaga masina kallal olla!
Samas olekd mul heameel saada asjatundjatega kokku, et kuulata mis häält Teie masinate mootorid teevad, tühikäigul ja täis gaasiga!
Kes, kuhu ja millal on sõitma minemas? Tuleksin oma masinaga sinna ja küsiks nõu!
Ootan targemate nõuandeid ja soovitusi!

Marko

Kasutaja avatar
kpihus
Postitusi: 1396
Liitunud: 04.04.2006 09:34
Kontakt:

Postitus Postitas kpihus » 28.08.2006 08:27

pmst kui kaasi andes välja sureb, siis võib olla ka segu liiga rikas ja masin on lihtsalt täis tõmmanud, selliseb puhul aitab, kui korra saad vaikselt meelitades gaasi põhja, siis lykkab lõõrid puhtaks.

Aga kyynalt saad testida sedasi, et võtad kyynla maha, pistad toite otsa ja vaatad, kas hakkab hõõguma, korras kyynal peab ilusti helepunaselt hõõguma hakkama.

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 28.08.2006 09:25

Kindlasti aitab sind ka see, kelle käest auto ostsid!

Kütuses 99% asi ei ole, küünalt kontrolli nagu eelmises postituses soovitatud. Mootorit timmi siis, kui see on oma töötemperatuuri saavutanud, muidu jäädki timmima, kui teed seda külma mootoriga.

Kui sa mootorit käima ei saa, siis kontrolli:
a.) kas küünlatoide paneb küünla hõõguma hele-hele punaselt (oraanzhilt)
b.) kas küünal on vähemalt A3 või kuumem
c.) ega küünala vahelt ei "mullita", kui sinna paar tilka kütust valad ja mootorit ringi ajad - siis tihenda küünalt!
d.) kas mootorisse kütus jõuab
siis...
e.) vaata kas kõik mootori kruvid on korralikult kinni ja mootor kuskilt läbi ei lase (ei "mullita")

Kas sul mootor üldse ei luba või natukene ikkagi käivitub ka?
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

Kasutaja avatar
MarkoM
Postitusi: 13
Liitunud: 23.08.2006 06:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas MarkoM » 28.08.2006 10:02

Kindlasti aitab sind ka see, kelle käest auto ostsid! - Kajhuks pole parim abimees hetkel!
a) Sain ka selle esimese komplektis oleva küünla hõõguma. Kuigi küünla keskel olev pikk jublakas ringi käis.
b) standard küünlad peaksid olema praegu, üks on kindlasti nr. 3
c) ei mullita, vahepeal aga ajas mootori ja sumpa vahelt välja, keerasin sumpsi kõvemini kinni ja nüüd ei tule ka sealt midagi.
d) tundub, et kütuses probleem ei ole, ise mõtlesin, et äkki saab liiga palju peale, sumpsist voolab kallutades päris palju välja, rohkem nagu õli kui kütet
e) olen kõik kruvid üle käinud kuhu lihtsalt ligi olen pääsenud - päris lahti pole masinat lammutanud!

Tundub ka, et starteri tõmbamine on suht raske, natuke küünalt lahti keerata läheb tirimine oluliselt kergemaks aga siis hakkab kütet kohe välja sealt viskama.

See, et sooja mootoriga timmida on hea teada, siiani olen suht külmalt timminud! Oleks super ka mõnda teist sarnast autot kuulata, et saada aimu kuidas ta siis tühikäigul ja täisgaasiga töötab!

Kasutaja avatar
asterix
hpi.ee
Postitusi: 1383
Liitunud: 10.06.2005 13:11
Asukoht: Viimsi

Postitus Postitas asterix » 28.08.2006 10:15

Miks sa siis abi ei saa?
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4

Kasutaja avatar
MarkoM
Postitusi: 13
Liitunud: 23.08.2006 06:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas MarkoM » 28.08.2006 10:21

Ei ole piisavalt teadmisi selles vallas!
Ma ei taha nimesid nimetada aga kui vaatate auto marki siis on selge kust neid osta saab! Uus värk peaks väheke aega andma, loodetavasti õpivad kiirest!

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 28.08.2006 10:25

No seda ma kartsingi... vaadates auto marki!

Kas üldse käima ei lähe või lubab??? Loe läbi mootori kohta info manualist või otsi eraldi mootori manual... seal tavaliselt kõik piisavalt hästi kirjas, et veale abi leida!

Kui mootor ei taha hästi ringi käia (starteri tõmbamine raske) siis võib ta kütet täis olla... keera kütte pealejooks kinni, vala mootor tühjaks, aja ringi kuni käib kergelt (küte välja mootorist!)... ja alusta protsessiga algusest... starterist tõmmates peaks kütus mootorisse jõudma ja kui juba käivitub, siis jookseb ise peale.

NB! MOOTORIT EI TOHI liiga rikka seguga sisse töötada, kuna siis ei saavuta ta töötemperatuuri ja kulub...
Viimati muutis lauri, 28.08.2006 10:34, muudetud 2 korda kokku.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

Kasutaja avatar
kpihus
Postitusi: 1396
Liitunud: 04.04.2006 09:34
Kontakt:

Postitus Postitas kpihus » 28.08.2006 10:29

MarkoM kirjutas:
Tundub ka, et starteri tõmbamine on suht raske, natuke küünalt lahti keerata läheb tirimine oluliselt kergemaks aga siis hakkab kütet kohe välja sealt viskama.
See tähendab seda, et segu on liiiiiiiiga rikas, rämedalt palju saab peale. Võta auto manuaal lahti ja keera kõik kruvid tagasi thease seadesse, siis proovi uuesti. Kui käima saad, siis aja mootor soojaks ja hakka vaikselt timmima. Kui auto on kaua kohapeal tiksunud (30 sek ja rohkem) siis ei tohi järsult gaasi põhja vajutada, sest siis on mootor raudselt täis tõmmanud. Siis hakka vaikselt gaasiga meelitama, kuni pöörded põhja saad.

antia
Postitusi: 1114
Liitunud: 29.07.2005 14:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas antia » 28.08.2006 10:37

tule kolmapäeval Roogojale seal saab koos seda asja vaadata.

http://foorum.hpi.ee/viewtopic.php?t=883

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 28.08.2006 11:09

Võid ka täna tulla. olen seal kuni ilm ok on. Sinupoolt kruvikeeraja, minult know-how. Ilusa Tüdruku juures plaaniks olla umbes 13.30
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

Kasutaja avatar
MarkoM
Postitusi: 13
Liitunud: 23.08.2006 06:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas MarkoM » 28.08.2006 11:22

Tänan sind aga nii kiiresti ei suuda reageerida ja 13.30 oled juba Ilusa Tüdruku juures! Ei tahaks kiilu vahele lööma hakata :)

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 28.08.2006 11:26

Lubage ma selgitan.

Ilusa Tüdruku putka asub Tallinn-Tartu mnt 27. kilomeetril (peale neljarealise lõppu kohe esimesel kurvil). Ilusa Tüdruku juures kohvitamine enne Roogojale minekut on aegade algusest pärit traditsioon, ning selle asemel et öelda mis kell rajal oleme ütleme tavaliselt millal kohvile jõuame.

Seega. 13.30 üritan Ilusa Tüdruku juures olla, ning kui kohv joodud siis edasi Roogojale, ning olen seal kuni ilm lubab.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

Kasutaja avatar
MarkoM
Postitusi: 13
Liitunud: 23.08.2006 06:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas MarkoM » 28.08.2006 11:31

:oops: See asi ei ole jah varem foorumist sima hakanud!
Aga äkki tänu minule on nüüd selle "Ilusa Tüdruku" asi ka kõigile selge!

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 28.08.2006 11:40

Karta on et loota võib.

Kas ma võin sind mingi hetk sinna oodata? Kui sa tulema (ei) peaks siis helista ette 5526421.

Rando
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

Kasutaja avatar
MarkoM
Postitusi: 13
Liitunud: 23.08.2006 06:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas MarkoM » 29.08.2006 06:53

Sai siis Roogojal ära käidud ja rada proovitud.
Suured, suured tänud Randole!
Teistele alustajatele tahaks öelda, et kui ostate auto endale, leppige asjatundjatega kokku ja nad aitavad masina liikuma!
Minu masinal midagi viga ei olnud lihtsalt ma ei teadnud, ei osanud, ei julgenud!
Kahjuks ei jätkunud rõõmu väga kauaks sest õhufilter oli millalgi kaduma läinud ja nüüd on mootor maas, lahti võetud ja puhastuses! Tänan jälle Randot!

Marko

Kasutaja avatar
tomkar
hpi.ee
Postitusi: 2917
Liitunud: 10.06.2005 12:51
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tomkar » 29.08.2006 07:01

Õhufiltreid on ennegi kadunud ja mootoritest saanud liivaveskid :P
Loodame, et saab korda.
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 29.08.2006 12:51

Marko, tänud sulle. Uus aparaat on vinge :)
rando@hobi.ee
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

Kasutaja avatar
MarkoM
Postitusi: 13
Liitunud: 23.08.2006 06:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas MarkoM » 30.08.2006 07:21

Sai siis mootor uuesti peale ja sõitma! Tänud Randole!
Kaks paagitäit sõidetud ja küünal õhtal.
Siit ka küsimused:
Kui kaua Teil küünlad kestavad?
Mis on peamised põhjused, et küünlad läbi põlevad?
Kuidas vältida?
Mis firma küünlaid soovitate?

Kasutaja avatar
kpihus
Postitusi: 1396
Liitunud: 04.04.2006 09:34
Kontakt:

Postitus Postitas kpihus » 30.08.2006 07:45

MarkoM kirjutas:Sai siis mootor uuesti peale ja sõitma! Tänud Randole!
Kaks paagitäit sõidetud ja küünal õhtal.
Siit ka küsimused:
Kui kaua Teil küünlad kestavad?
Mis on peamised põhjused, et küünlad läbi põlevad?
Kuidas vältida?
Mis firma küünlaid soovitate?
kyynla läbipõlemisel saab olla neli põhjust:

1) liiga lahja segu ja seeläbi kuum mootor (IMHO kõige sagedasem põhjus)
2) kehva kvaliteediga kyynal
3) liiga vana küünal
4) Juhuslikkuse koondumine

Minu peavad ikka väga mitu paagitäit ja kasutan peamiselt HPI omasid.

antia
Postitusi: 1114
Liitunud: 29.07.2005 14:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas antia » 30.08.2006 08:01

siin on ka natuke küünaldest:
http://foorum.hpi.ee/viewtopic.php?t=88 ... %FC%FCnlad

pärast seda kui loobusin Robbe küünalde ostmisest, hakkas leiva jaoks ka raha jääma ;)
Viimati muutis antia, 01.09.2006 14:50, muudetud 2 korda kokku.

Hobikeskus
Hobikeskus
Postitusi: 91
Liitunud: 30.06.2006 22:46
Asukoht: Pärnu mnt 186, Tallinn
Kontakt:

Abi hobikeskusest

Postitus Postitas Hobikeskus » 01.09.2006 14:43

mnjah ...

kuna Marko võttis vaevaks mainida, et KYOSHO müüja ei anna abi (mille eest muidugi tuhat tänu), siis tõe huvides väike selgitus-seisukoht ka Hobikeskuse poolt :

2 korda on Marko meilt abi palunud ja mõlemal korral oleme aidanud - esimene kord aitasime mootori käima peale ostmist ja hiljem andsime esisilla otse riiulist uue auto alt - jäi mulje, et see abi oli hetkel oluline

see, et me EI OSKA abi anda on selge spekulatsioon - minul isiklikult on ette näidata kiirus-mudellennukite Eesti meistrikate II koha medal - see sai välja pigistatud vene kompressioon mootorist

... "räägi inimestega"

Tõnu

mty
Postitusi: 232
Liitunud: 30.07.2005 01:09
Asukoht: tallinn, lasna

Postitus Postitas mty » 01.09.2006 17:21

kpihus kirjutas:Minu peavad ikka väga mitu paagitäit
hmmm...mul esimene kyynal l2ks sisses6itmisel, teisega s6idan siiamaani...kokku yle galloni juba...

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Re: Abi hobikeskusest

Postitus Postitas lauri » 01.09.2006 20:58

Hobikeskus kirjutas:minul isiklikult on ette näidata kiirus-mudellennukite Eesti meistrikate II koha medal - see sai välja pigistatud vene kompressioon mootorist

Tõnu
Lihtsalt huvi pärast... et kas ohimudelid?
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

Kasutaja avatar
MarkoM
Postitusi: 13
Liitunud: 23.08.2006 06:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas MarkoM » 01.09.2006 22:41

Tõnu!!!

Tõnu kirjutas:"hiljem andsime esisilla otse riiulist uue auto alt - jäi mulje, et see abi oli hetkel oluline"
hiljem andsime - müüsite!
See, et sa juppe müüd on ju normaalne?
Sinu poolne tugi on jätkuvalt oluline! Kindlasti tahan ka tulevikus juppe!
Või olen ma tähtis ainult siis kui autot ostan???
See on ju selge, et mõned inimesed teavad asjadest rohkem mõned vähem, Rando aitas mind sain masina taas liikuma. See on oluline! Foorumis läks mööda 4 päeva enne kui sellele teemale peale sattusid. Ma sooviks kiiremini abi saada kui u. 10k alla pandud ja masin seisab! Ega ma mingi miljonär pole, et võiks homme järgmisest poest uue osta ja sind
per**e saata!
Ootan sinu kõnesid, e-maile, sõnumeid, postitusi foorumis tarkade nõuannetega!

Ikka sinu klient,
Marko

PS! Pisut napsune ka, pojal täna esimene koolipäev!!!

Hobikeskus
Hobikeskus
Postitusi: 91
Liitunud: 30.06.2006 22:46
Asukoht: Pärnu mnt 186, Tallinn
Kontakt:

Re: Abi hobikeskusest

Postitus Postitas Hobikeskus » 02.09.2006 20:37

Lihtsalt huvi pärast... et kas ohimudelid?[/quote]

jah ohikatega

Vasta