1/10 elektribagide saatusest kodumaal
Moderaator: petrolhead
1/10 elektribagide saatusest kodumaal
Tere rahvas!
Alljärgnevat teksti võiks lugeda inimesed, kellel südames vähekenegi vaimustust ka elektrimudelite, täpsemalt elektribagide vastu.
Väike eellugu kõigepealt. Kui mina kunagi hakkasin mudelismiga tegelema, sõideti minu teada Eestis elektri onroadi, nitro onroadi ja siis 2WD ja 4WD 1/10 skaalas elektribagidega. Just elektribagide teema erutas mind kõige rohkem ning oma esimese õppelaenu eest sai ostetud selline suurepärane mudel nagu Tamiya Dirt Thrasher. Sellepärast suurepärane, et see oli lihtsa ehitusega ja kerge kokku panna ning hooldada. Ning sel oli suurepärane kasutusjuhend. See oli siis esimene rc mudel millega sõitsin. Muide, Tamiya müüb seda bagi siiamaani. Alguses oli sellel isegi mehhaaniline kiirusregulaator, mis tõsi küll, sai hiljem ikka elektroonilise vastu vahetatud. Kuna tollel ajal olid elektribagid igal pool ilmas vägagi populaarsed (räägin tollest ajast, kuigi kes mind tunneb teab et see väga ammu olla ei saanud), soetasin endale mingi aeg hiljem Team Losi XX Bryan Kinwald Ed. bagi. Kuigi Tamiya oli omamoodi armsaks saanud, siis Losi bagi kokku pannes ja hiljem sellega sõites mõistsin miks Tamiyatega maailmatasemel ei võisteldud Uskumatult kvaliteetsed ja vastupidavad materjalid ning bagi väga hea juhitavus ja vabajooks. Sellel bagil oli mul juba LRP kiirusregulaator ja modifitseetud mootor, mis kokkuvõttes andsid väga hea mineku ja ka sõiduaja.
Kahjuks ei jõudnud ma ära oodata kuna ma bagiga võistelda saan. Vahepeal pidasin mudelismist pausi ja nüüd tagasi tulles ei räägi elektriatest enam keegi. nitrobagid ja monsterid on vähemalt eestis kõvasti populaarsust kogunud ja elektrimees võib oma lõbuks sõita või siis vabaklassis. Kes on näinud head elektrikat sõitmas, teab et sellega on ka väga kiiresti võimalik ringe läbida.
Et jutuga pointini jõuda, siis tahaksin, et eestis oleks kunagi võimalik sõita 1/10 elektribagide klassis. Piiride ja vete taga sõidetakse nii 2WD kassi kui 4WD klassi. Kui eestis midagi üldse käima lükata, siis peaks mõtlema kummas klassis sõitma/võistlema hakatakse. Usun, et huvilisi on (vähemalt esialgu) liiga vähe, et võistelda nii 2wd kui 4wd klassis. Võibolla siis tooks välja mõned eelised ja puudused mõlemas klassis. 2wd bagid on alustajale ehk veidi raskemini juhitavad ja kuna Eesti kliima on teada, siis teatud ilma ja rajakatte korral võib juhtuda, et bagi üldse ei suuda kaherattaveo abil eriti liikuda. Samas on 2wd bagid päris palju odavamad soetada ja ka hooldada. Peale selle on nad üldse ühed omaette lahedad konnad kui neid sõitmas või võislemas näha. 4wd bagid on kergemini juhitavad, samas on nad tunduvalt kallimad ja eriti odavamate mudelite puhul saab sama elektroonikaga 2wd bagiga rohkem ühe akutäiega sõita sel lihtsal põhjusel, et veeretakistus on 4wd-l suurem.
Ei saa jälle mainimata jätta, et elame Eestis. Seega tuleks 2wd ja 4wd vahel otsustamisel arvestada mudelite ja varuosade kättesaadavusega. Siin räägivad faktid hetkel natukene 4wd kasuks, kuna Hobikeskus müüb Kyosho mudeleid ja Kyoshol on kaks 4wd elektrikat.
Iseenesest võiks ju 2wd ja 4wd koos ka sõita, kuna nende lubatud miinimumkaalud oleks niikuinii erinavad. Pealegi saaks 4wd-dele ette näha näiteks 2-3 keerdu lahjemad mootorid. Kui hästi nende koossõitmine toimiks ja kas see oleks enam nii põnev, on juba teie otsustada.
Saan aru, et 1/16 ja 1/18 mudelid on ehk hoopis elektrisõprade tulevik, aga vähemalt olen proovinud Jutu kirjutasin kokku sellepärast, et saada mingit tagasisidet. Kas ja palju on huvilisi? Paljudel bagi olemas? Paljud käiks isegi võistlemas? Kas on kedagi kes elektrika muretseks kui selline võistlusklass hästi toimima hakkaks. Kuna ise olen tartlane, siis oleks hea teada ka kohalikest midagi.
PS: Loodan, et nitroaustajad asja maha ei hakkaks tegema kui neil endil huvi puudub. Las siis pigem räägivad need kel väike huvi on.
Indukas
Alljärgnevat teksti võiks lugeda inimesed, kellel südames vähekenegi vaimustust ka elektrimudelite, täpsemalt elektribagide vastu.
Väike eellugu kõigepealt. Kui mina kunagi hakkasin mudelismiga tegelema, sõideti minu teada Eestis elektri onroadi, nitro onroadi ja siis 2WD ja 4WD 1/10 skaalas elektribagidega. Just elektribagide teema erutas mind kõige rohkem ning oma esimese õppelaenu eest sai ostetud selline suurepärane mudel nagu Tamiya Dirt Thrasher. Sellepärast suurepärane, et see oli lihtsa ehitusega ja kerge kokku panna ning hooldada. Ning sel oli suurepärane kasutusjuhend. See oli siis esimene rc mudel millega sõitsin. Muide, Tamiya müüb seda bagi siiamaani. Alguses oli sellel isegi mehhaaniline kiirusregulaator, mis tõsi küll, sai hiljem ikka elektroonilise vastu vahetatud. Kuna tollel ajal olid elektribagid igal pool ilmas vägagi populaarsed (räägin tollest ajast, kuigi kes mind tunneb teab et see väga ammu olla ei saanud), soetasin endale mingi aeg hiljem Team Losi XX Bryan Kinwald Ed. bagi. Kuigi Tamiya oli omamoodi armsaks saanud, siis Losi bagi kokku pannes ja hiljem sellega sõites mõistsin miks Tamiyatega maailmatasemel ei võisteldud Uskumatult kvaliteetsed ja vastupidavad materjalid ning bagi väga hea juhitavus ja vabajooks. Sellel bagil oli mul juba LRP kiirusregulaator ja modifitseetud mootor, mis kokkuvõttes andsid väga hea mineku ja ka sõiduaja.
Kahjuks ei jõudnud ma ära oodata kuna ma bagiga võistelda saan. Vahepeal pidasin mudelismist pausi ja nüüd tagasi tulles ei räägi elektriatest enam keegi. nitrobagid ja monsterid on vähemalt eestis kõvasti populaarsust kogunud ja elektrimees võib oma lõbuks sõita või siis vabaklassis. Kes on näinud head elektrikat sõitmas, teab et sellega on ka väga kiiresti võimalik ringe läbida.
Et jutuga pointini jõuda, siis tahaksin, et eestis oleks kunagi võimalik sõita 1/10 elektribagide klassis. Piiride ja vete taga sõidetakse nii 2WD kassi kui 4WD klassi. Kui eestis midagi üldse käima lükata, siis peaks mõtlema kummas klassis sõitma/võistlema hakatakse. Usun, et huvilisi on (vähemalt esialgu) liiga vähe, et võistelda nii 2wd kui 4wd klassis. Võibolla siis tooks välja mõned eelised ja puudused mõlemas klassis. 2wd bagid on alustajale ehk veidi raskemini juhitavad ja kuna Eesti kliima on teada, siis teatud ilma ja rajakatte korral võib juhtuda, et bagi üldse ei suuda kaherattaveo abil eriti liikuda. Samas on 2wd bagid päris palju odavamad soetada ja ka hooldada. Peale selle on nad üldse ühed omaette lahedad konnad kui neid sõitmas või võislemas näha. 4wd bagid on kergemini juhitavad, samas on nad tunduvalt kallimad ja eriti odavamate mudelite puhul saab sama elektroonikaga 2wd bagiga rohkem ühe akutäiega sõita sel lihtsal põhjusel, et veeretakistus on 4wd-l suurem.
Ei saa jälle mainimata jätta, et elame Eestis. Seega tuleks 2wd ja 4wd vahel otsustamisel arvestada mudelite ja varuosade kättesaadavusega. Siin räägivad faktid hetkel natukene 4wd kasuks, kuna Hobikeskus müüb Kyosho mudeleid ja Kyoshol on kaks 4wd elektrikat.
Iseenesest võiks ju 2wd ja 4wd koos ka sõita, kuna nende lubatud miinimumkaalud oleks niikuinii erinavad. Pealegi saaks 4wd-dele ette näha näiteks 2-3 keerdu lahjemad mootorid. Kui hästi nende koossõitmine toimiks ja kas see oleks enam nii põnev, on juba teie otsustada.
Saan aru, et 1/16 ja 1/18 mudelid on ehk hoopis elektrisõprade tulevik, aga vähemalt olen proovinud Jutu kirjutasin kokku sellepärast, et saada mingit tagasisidet. Kas ja palju on huvilisi? Paljudel bagi olemas? Paljud käiks isegi võistlemas? Kas on kedagi kes elektrika muretseks kui selline võistlusklass hästi toimima hakkaks. Kuna ise olen tartlane, siis oleks hea teada ka kohalikest midagi.
PS: Loodan, et nitroaustajad asja maha ei hakkaks tegema kui neil endil huvi puudub. Las siis pigem räägivad need kel väike huvi on.
Indukas
Jaa, elektribagid jäävad ka minu mudelismi algusaasatesse.
Bruno lubas kolmapeäva õhtul elektrikaga tulla, ent sellest ei tulnud midagi välja.
Probleem ongi selles et elektrikaid ei ole 99% tänastest sõitjatest kunagi liiklemas näinud, st pean silmas tõelisei - võistlemiseks ettenähtud - elektribagisid.
Bruno lubas kolmapeäva õhtul elektrikaga tulla, ent sellest ei tulnud midagi välja.
Probleem ongi selles et elektrikaid ei ole 99% tänastest sõitjatest kunagi liiklemas näinud, st pean silmas tõelisei - võistlemiseks ettenähtud - elektribagisid.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
-
- Postitusi: 892
- Liitunud: 22.09.2005 13:01
Olen just alustamas ja asun ostma Kyosho elektribagit (mini-inferno ST) ostan selle hobikeskusest.
Tegelt on endal olemas ka Kyosho TR15 nitromootoriga aga see on väga vale auto alustamiseks. Praegu seisab ta garaazis ja üritan teda aeg ajalt tööle saada aga midagi on väga valesti, peale selle, et starter on nüüd ka katki.
Tegelt on endal olemas ka Kyosho TR15 nitromootoriga aga see on väga vale auto alustamiseks. Praegu seisab ta garaazis ja üritan teda aeg ajalt tööle saada aga midagi on väga valesti, peale selle, et starter on nüüd ka katki.
-
- Postitusi: 516
- Liitunud: 25.04.2006 16:43
- Asukoht: Kuressaare, Tallinn
-
- Hobikeskus
- Postitusi: 91
- Liitunud: 30.06.2006 22:46
- Asukoht: Pärnu mnt 186, Tallinn
- Kontakt:
Saan aru, et see sinu TR15 on netist tellitud - too meile paneme nõela paika. Tegelikult peaks Kyosho 1:10 Inferno TR15 üsna lollikindel auto olema - ilmselt on seal mõni veike aps selle nõelaga. Soovitan ka algaja kütust QwicFire 10, mis teeb käivitamise lihtsaks ja ei ole nõela sätete suhtes kapriisne.olerex kirjutas:Olen just alustamas ja asun ostma Kyosho elektribagit (mini-inferno ST) ostan selle hobikeskusest.
Tegelt on endal olemas ka Kyosho TR15 nitromootoriga aga see on väga vale auto alustamiseks. Praegu seisab ta garaazis ja üritan teda aeg ajalt tööle saada aga midagi on väga valesti, peale selle, et starter on nüüd ka katki.
T
-
- Hobikeskus
- Postitusi: 91
- Liitunud: 30.06.2006 22:46
- Asukoht: Pärnu mnt 186, Tallinn
- Kontakt:
Nüüd el. bagidestindukas kirjutas:proovime ikka nii teha, et räägime teemast.. mini inferno on 1/16 klassi mudel, nendele on siin ka eraldi teema pühendatud.. tahaks ikkagi 1/10 elektribagide kohta seonduvat juttu..
Mul tikuvad samad mõtted pähe. See oleks hea välja pakkuda koolidele - las teevad poistele kooli hoovi el. bagide raja. Ei riiva kellegi kõrva ja on muidu pop - viskad seljakotti peale tunde ja vopsti... kooli kõrvale rajale.
Võtangi esmaspäeval Laagri kooli huvialajuhiga ühendust - vot.
Kas on teada mõni el.bagide Grand Old Man kes veel omal jalal suudab kakerdada ja oskab kogemusi jagada ??
Ok, see oli vist nali, aga kui keegi tahaks selles ettevõtmises (Laagri kooli pehmeks rääkimine ja EL bagide raja organiseerimine), siis andke teada.
MUIDE - samal teemal võtsin jutu üles ka HobiFoorumis. Vt. : http://hobikeskus.ee/hobifoorum/viewtopic.php?t=13 ja seda enne kui lugesin seda teemat siin. Asjalik oleks kui alustaks ala reanimeerimist sellest, et kõik kellel on alles 1:10 el. bagid annavad sellest meie foorumis teada näiteks.
Asi on tahtmises ja inimressursis. Nitrobagidele tehtud (ja nende poolt segipööratud) rajal 1:10 elektrikaga sõitmise võib suhteliselt ära unustada, sellest tuleb offroad trial, mitte võidusõit. Tulenevalt >5 kordsest võimsusevahest on nõudmised rajale neil "pisut" erinevad.
Elektrikate rada peab olema väiksem, kui nitrode oma, samas suurusjärgu võrra siledam. Lihtsalt kõrrepõllu mahaniitmine ei päde. Tööd on palju, keegi peab seda ka tegema, see ei ole ühekordne aktsioon.
Elektrikate rada peab olema väiksem, kui nitrode oma, samas suurusjärgu võrra siledam. Lihtsalt kõrrepõllu mahaniitmine ei päde. Tööd on palju, keegi peab seda ka tegema, see ei ole ühekordne aktsioon.
mnjah.. oleneb.. vähemalt vana tartu raja peal õnnestub mul isegi 2wd bagiga hoogsalt liigelda.. ja õnneks ei tingi 5 kordne võimsuse vahe 5 korda aeglasemaid ringiaegu..
kui tahta 1:8 rajal sõita, võib ju näiteks stadium truckidega sõita, need tiba kõrgemad, samas ka kiired.. või siis E-maxxi laadsed asjad.. kui järgi mõelda, siis kogu mõte ei olegi tegelikult niivõrd elektribagidega võistlemises, vaid elektrikaga võistlemises..
elektrikal on lihtsalt omad võlud ja alustajale oleks see odavam ja lihtsam variant.. pealegi on ju meil nüüd brushless tehnoloogia..
kui tahta 1:8 rajal sõita, võib ju näiteks stadium truckidega sõita, need tiba kõrgemad, samas ka kiired.. või siis E-maxxi laadsed asjad.. kui järgi mõelda, siis kogu mõte ei olegi tegelikult niivõrd elektribagidega võistlemises, vaid elektrikaga võistlemises..
elektrikal on lihtsalt omad võlud ja alustajale oleks see odavam ja lihtsam variant.. pealegi on ju meil nüüd brushless tehnoloogia..
Jagan kodanik Induka arvamust
ning julgen soojalt algajaile ja muidu raha säästlikele ning muudele raha säästlikele või toas sõitmist harrastavatele soovitada.
ning Novaki 4.5 mootor teeb minutis 61 000 rpm-i mis peaks rahuldama ka
kõige nõudlikuima kiiruse friigi. Ja samas on ei saa mainimatta jätta et
rc rockcrawlerid on kõik eranditult elektri mootoritega
aga teema juurde tagasi tulles otsustain ka endale just hiljuti hankida 1/10
tamiya el buggy et lihtsalt väärtusikemaid mudeleid kauem elus hoida
ning julgen soojalt algajaile ja muidu raha säästlikele ning muudele raha säästlikele või toas sõitmist harrastavatele soovitada.
ning Novaki 4.5 mootor teeb minutis 61 000 rpm-i mis peaks rahuldama ka
kõige nõudlikuima kiiruse friigi. Ja samas on ei saa mainimatta jätta et
rc rockcrawlerid on kõik eranditult elektri mootoritega
aga teema juurde tagasi tulles otsustain ka endale just hiljuti hankida 1/10
tamiya el buggy et lihtsalt väärtusikemaid mudeleid kauem elus hoida
Kivironimine, skaala mudelid, võistlused ja ise ehitamine = crawl.ee
-
- Hobikeskus
- Postitusi: 91
- Liitunud: 30.06.2006 22:46
- Asukoht: Pärnu mnt 186, Tallinn
- Kontakt:
-
- Hobikeskus
- Postitusi: 91
- Liitunud: 30.06.2006 22:46
- Asukoht: Pärnu mnt 186, Tallinn
- Kontakt:
see võiks vast olla peaasjalikult 1:10 el bagidele, AGA kui see osutub võimalikuks siis võiks silmas pidada, et ka 1:16 ja 1:18 el bagid ja tragid saaksid sõita - see võiks olla selline FUN rada noortele kus saaks ka mõne kohaliku tähtsusega võistluse ära pidada ...indukas kirjutas:kas see peaks olema 1/10 bagide rada? võin proovida..
ma paneksin selle raja - kui näidise - internetti üles ja räägiksin pehmeks võimalikult palju koole, et nad selle raja ära teeksid
ette tänades Tõnu
Olen vaadanud, et välismaal on pea-aegu et 1:10 mõõdus mudelid kõige populaarsemad... kas eksin?! 1:10 on ju põhimõtteliselt ka odavam.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Kas võistlustasemel 1:10 elektrikas nitrost odavam on julgen SÜGAVALT kahelda.
Alustamiseks ilmselt on, ent arvesta et esimese mudeli puhul tuleb RTR hinnale lsiaks elektrika puhul veel suhteliselt kallim laadija ja akud...
Suuda siis otsustada. aga troo 1:10 taguveoliseid nitro trucke tahaks küll sõitmas näha/ise proovida...
Alustamiseks ilmselt on, ent arvesta et esimese mudeli puhul tuleb RTR hinnale lsiaks elektrika puhul veel suhteliselt kallim laadija ja akud...
Suuda siis otsustada. aga troo 1:10 taguveoliseid nitro trucke tahaks küll sõitmas näha/ise proovida...
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
-
- Hobikeskus
- Postitusi: 91
- Liitunud: 30.06.2006 22:46
- Asukoht: Pärnu mnt 186, Tallinn
- Kontakt:
Half Eight - ehk "poolik" Inferno on äärmiselt fun asi mehed - õliamordid standardvarustuses, nelivedu - brushless vahele ja ükski 1:8 nitro ei saa enam järgi ..
Mahub täpselt diplomaadikohvrisse ja teeb umbes samasugust häält nagu kassipoeg - urrrr
Nii mõnegi firma tagahoovis on juba väike MiniInferno rada muide, kus on lõunapausi ajal sagimist näha.
Kui seda el bagide rada teha, siis ei peaks neid autosid ära unustama.
T
Mahub täpselt diplomaadikohvrisse ja teeb umbes samasugust häält nagu kassipoeg - urrrr
Nii mõnegi firma tagahoovis on juba väike MiniInferno rada muide, kus on lõunapausi ajal sagimist näha.
Kui seda el bagide rada teha, siis ei peaks neid autosid ära unustama.
T
Ära väga SÜGAVALT kahtle
Ńitro puhul on ju ka vaja küünlatoite ja raadioakude jaoks laadijat. Laadija mis laeb elektrika sõiduakusid ei ole küll märkimisväärselt kallim.
Ja ühe galloni kütuse raha eest saab juba täitsa normaalse sõiduaku osta. Ja mis sa arvad kummaga rohkem sõita saab?
Ükskõik kuidas arvutada, on elektrikas odavam usun. Nitroka puhul on performance ja feeling muidgi natuke teised, aga küsimus ei ole praegu üldse selles..
Ńitro puhul on ju ka vaja küünlatoite ja raadioakude jaoks laadijat. Laadija mis laeb elektrika sõiduakusid ei ole küll märkimisväärselt kallim.
Ja ühe galloni kütuse raha eest saab juba täitsa normaalse sõiduaku osta. Ja mis sa arvad kummaga rohkem sõita saab?
Ükskõik kuidas arvutada, on elektrikas odavam usun. Nitroka puhul on performance ja feeling muidgi natuke teised, aga küsimus ei ole praegu üldse selles..
Korraliku display-ga deltapeak täis/tühjaks laadija (laeb ka 1 purki küünlatoite jaoks) saab alla tonniga - Ultramat 12. Sellise laadijaga ei pea ka erilisi teadmisi akudest olema, teeb ise 95% ära ja välistab ka vale polarisatsiooniga ühendamise, ülelaadimise jms.
Sõiduaku saab umbes alates 300-st kuni paari tuhandeni Akuga sõites tuleb ühe sõidu keskmine hind energia suhtes nii 3-5 krooni (aku väsib vaikselt), metanooliga sõites vast umbes 20-30 krooni...
Ise olen täielik elektrimootoriga sõitmise/ledamise pooldaja Aga samas üks ei välista teist ja mõlemal on omad eelised.
Sõiduaku saab umbes alates 300-st kuni paari tuhandeni Akuga sõites tuleb ühe sõidu keskmine hind energia suhtes nii 3-5 krooni (aku väsib vaikselt), metanooliga sõites vast umbes 20-30 krooni...
Ise olen täielik elektrimootoriga sõitmise/ledamise pooldaja Aga samas üks ei välista teist ja mõlemal on omad eelised.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
vastab täiesti tõele: Toweris enamus tamiya 1/10 buggysid alates 79.-$lauri kirjutas:Olen vaadanud, et välismaal on pea-aegu et 1:10 mõõdus mudelid kõige populaarsemad... kas eksin?! 1:10 on ju põhimõtteliselt ka odavam.
kuni 150.-$ seega uus mudel eestis alla 2000.-eek. e-bayst saab muidugi
veel odavamalt ning mõne kasutatu alla 1500.-eek koos kõige vajalikuga.
Kivironimine, skaala mudelid, võistlused ja ise ehitamine = crawl.ee
märksin ka ära et alustamiseks ilmselt on, aga kõrgel tasemel võisteldes? Kui sa 1500 kroonsie akuga sõidad 10 võistlussõitu?
Mulle ka elektrikad meeldivad. vaiksed/puhtad ja lihtsamad, lihtsalt ma siiralt ei usu et ta odavam on.
Mulle ka elektrikad meeldivad. vaiksed/puhtad ja lihtsamad, lihtsalt ma siiralt ei usu et ta odavam on.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
nii kõrgel tasemel elektrioffroadi sõitjaid vaevalt eestis lähiajal olema hakkab, et mõne millivoldi vahe akupinges rolli hakkab mängima ja 10 korda sõitnud akuga enam võistelda ei saaks..
usun, et vaielda võiks lõputult tahan lihtsalt jõuda sinna oma jutuga, et elektrikate austajail võiks vähemalt mingiga võimalus olla peale omalõbuks sõitmise vahest ka mõõtu võtta..
Muide ootab minulgi kodus peale elektrika 1/8 nitrokas mootorit ja elektroonikat, nii et ma ei aja lihtsalt OMA rida ja jonni..
usun, et vaielda võiks lõputult tahan lihtsalt jõuda sinna oma jutuga, et elektrikate austajail võiks vähemalt mingiga võimalus olla peale omalõbuks sõitmise vahest ka mõõtu võtta..
Muide ootab minulgi kodus peale elektrika 1/8 nitrokas mootorit ja elektroonikat, nii et ma ei aja lihtsalt OMA rida ja jonni..
Selle vana teema võiks üles soojendada:
Sai endalgi virtuaalsesse ostukorvi laotud korralik 1/10 el bagi.
Praeguse seisuga on väljas korralikult külmetanud. Kas ei kannataks teha rada kinnisele veekogule jää peale? Hea ja suhteliselt tasane struktuur ja pidev driftimine pealekauba?
Tõenäoliselt loksub auto siiapoole nädal-paar. Selle aja peale peaks ehk korralik jää peal olema.
Sai endalgi virtuaalsesse ostukorvi laotud korralik 1/10 el bagi.
Praeguse seisuga on väljas korralikult külmetanud. Kas ei kannataks teha rada kinnisele veekogule jää peale? Hea ja suhteliselt tasane struktuur ja pidev driftimine pealekauba?
Tõenäoliselt loksub auto siiapoole nädal-paar. Selle aja peale peaks ehk korralik jää peal olema.
Mina ka vaadata, aga kus?
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
vihjasin sellele lauseleOlen sinust täpselt kaks nädalat ees ... veekogu olemas ja ---rada sees---
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Kui kellelgi on plaan alustada 1/10 elektribuggyga võistlemist ja tahab odavas hinnaklassis Kyosho Laserile alternatiivi leida siis... Tamiya Durga.
Selles hinnaklassis suletud rihmülekannet mujalt ei leia.
Öeldakse olevat ülipädeva TRF 501 plastikust kloon
150 USD
http://www.rcmart.com
Selles hinnaklassis suletud rihmülekannet mujalt ei leia.
Öeldakse olevat ülipädeva TRF 501 plastikust kloon
150 USD
http://www.rcmart.com
Mitte, et ma Tamiya Durgast midagi teaks, aga suletud rihm on vahel paras PITA. Eriti, kui seda rihma näiteks vaja kiiresti vahetada on
Aga kui keegi plaanib VÕISTLEMIST alustada autoga, millele varuosi saab KingoKongost, siis palju õnne. Vähemalt teise auto hinna eest tuleb juppe kohe heaga kaasa osta. Väga nüri on võistlust pooleli jätta sellepärast, et mingi elemetaarne jublakas lendas õhku ja uut ei ole. Igasugu eksootika ostmine võiks olla siiski nende teema, kes täpselt teavad, mida tahavad ja on nõus selle eest maksma. Algajatele soovitaks vaadata midagi sellist, millele tükke ka kohapealt saab. Bagidest tunduvad Kyosho ja HotBodies hetkel olema ainsad mõistlikud valikud.
Aga kui keegi plaanib VÕISTLEMIST alustada autoga, millele varuosi saab KingoKongost, siis palju õnne. Vähemalt teise auto hinna eest tuleb juppe kohe heaga kaasa osta. Väga nüri on võistlust pooleli jätta sellepärast, et mingi elemetaarne jublakas lendas õhku ja uut ei ole. Igasugu eksootika ostmine võiks olla siiski nende teema, kes täpselt teavad, mida tahavad ja on nõus selle eest maksma. Algajatele soovitaks vaadata midagi sellist, millele tükke ka kohapealt saab. Bagidest tunduvad Kyosho ja HotBodies hetkel olema ainsad mõistlikud valikud.
schumi on oma baginduse ja bagi jupinduse tootmise täielikult?
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
See talv esimene jääraja test juba tehtud rajal siis
Tamiya baja champ ja Tamiya Dark Impact - mõlemil masinal ettenägelikult veekindlad ESC'd peal ja hetkel 27t mootorid -
aga tundub et sellest täiesti piisab kui kvaliteet akusid kasutada.
Põhjus miks Tamiyat eelistan on väga lihtne - mulle meeldib jupid nädalaga kätte saada oma postkastist,
meeldib juppide suur valik ja meeldib vähe raha maksta
Tamiya baja champ ja Tamiya Dark Impact - mõlemil masinal ettenägelikult veekindlad ESC'd peal ja hetkel 27t mootorid -
aga tundub et sellest täiesti piisab kui kvaliteet akusid kasutada.
Põhjus miks Tamiyat eelistan on väga lihtne - mulle meeldib jupid nädalaga kätte saada oma postkastist,
meeldib juppide suur valik ja meeldib vähe raha maksta
Kivironimine, skaala mudelid, võistlused ja ise ehitamine = crawl.ee
Hot Bodies'e poolelt võin vastu rindu taguda (ja vastu HPI eesti rindu). Tugi HB Cyclone D4'le on väga eeskujulik, kõik jupid mida iganes võiks vaja minna on kohapeal olemas. Ja siis just nimelt "kohapeal" - igal võistlusel kohapeal.
Aga jah, HB on kallim mudel, tegemist siiski 100% võistlusmasinaga - full carbon.
Aga jah, HB on kallim mudel, tegemist siiski 100% võistlusmasinaga - full carbon.
akaver
http://shop.akaver.com
http://shop.akaver.com
Kyosho poolelt võin samuti eeskujulikku varusoatuge kinnitada. Jupid on võistlustel kohapeal olemas (tõsi küll tuttuue doonorauto peal, mitte ilusti kilesse pakendatult) ja 11-19'ni nädala sees ja väiksemas ajavahemikus nädalavahetustel Hobikeskusest saada. + nende hinnad on vähemalt minule harjumuspärasest korduvalt odavamad. Kaks komplekti diffri hammakaid näiteks (põhiline kulumaterjal ülemotoriseeritud mudelite puhul) maksavad ainult nõksu üle 100 krooni.
Kas Daniel tuleb pühapäeval Sauele näitama, kui rajavõimelised tamiyad on?
Kas Daniel tuleb pühapäeval Sauele näitama, kui rajavõimelised tamiyad on?
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Aga äkki Daniel tuleb kohale ja näitab mudelit elusuuruses?
Ebay'st saab muidugi suvalisi asju suvalisi hinnaga. Usun, et leiaksid kindlasti ka Kyosho või HotBodiesi diffreid sarnase hinnaga. + Ebay häda on selles, et seal on küll palju asju aga ta ei asu lähes kunagi saue kooli võimlas või Järve tallis oma varuosalaoga.
PS: Juhuks kui keegi aru ei saa, siis tegelikult ei ürita ma järjekordset "mul on parem kui sul" teemat tekitada vaid arutleda heade ja halbade üle.
Ebay'st saab muidugi suvalisi asju suvalisi hinnaga. Usun, et leiaksid kindlasti ka Kyosho või HotBodiesi diffreid sarnase hinnaga. + Ebay häda on selles, et seal on küll palju asju aga ta ei asu lähes kunagi saue kooli võimlas või Järve tallis oma varuosalaoga.
PS: Juhuks kui keegi aru ei saa, siis tegelikult ei ürita ma järjekordset "mul on parem kui sul" teemat tekitada vaid arutleda heade ja halbade üle.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Just-just... tegelikult on VÄGA HARIV lugeda ja näha pilte erinevatest mudelitest, leiutistest ja tarkustest. Eestlased on kuidagi kitsid selles osas või siis kiputakse seda kohe eputamiseks tembeldama Eerik on oma 1:8 brushless truggy kohta veidi infot ja pilte jaganud, kuid that's about it...
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
See et neid pole siin foorumis ei tähenda et neid pole olemaslauri kirjutas:Eestlased on kuidagi kitsid selles osas või siis kiputakse seda kohe eputamiseks tembeldama Eerik on oma 1:8 brushless truggy kohta veidi infot ja pilte jaganud, kuid that's about it...
BL.Revo
BL.E-maxx
Aga tagasi tulles el. buggyde juurde - siis minu nägemuses on brushless buggy suht mõtetu. Nagu kartide võidusõit on kyll sport aga ta eiole NASCAR
el-buggydel on mõtet ainult siis kui nad on kõik võrdsed - näiteks brushed 19t või lausa 27t stock.
Kivironimine, skaala mudelid, võistlused ja ise ehitamine = crawl.ee
-
- Postitusi: 892
- Liitunud: 22.09.2005 13:01
-
- Postitusi: 892
- Liitunud: 22.09.2005 13:01
Ära seda tee....motokrosser kirjutas:Kuidas praegu asi edeneb?
Hetkel plaan lazerile kolmejapoolene brushless peale ajada
urr
upp
3.5 on offroadis igast asendis liiga palju. isegi saalis vaibal vahtudega sõites.
Ja kindlasti on seda liiga palju Lazeri jaoks, difrid ei kesta... RandoM võib sellest pajatada üht-koma teist.
aga saali offroad jätkub samas vaimus ja samade reeglitega.
akaver
http://shop.akaver.com
http://shop.akaver.com
-
- Postitusi: 892
- Liitunud: 22.09.2005 13:01
Seesama rando kolmepoolene on lähiaja jooksul minu peos.akaver kirjutas:Ära seda tee....motokrosser kirjutas:Kuidas praegu asi edeneb?
Hetkel plaan lazerile kolmejapoolene brushless peale ajada
urr
upp
3.5 on offroadis igast asendis liiga palju. isegi saalis vaibal vahtudega sõites.
Ja kindlasti on seda liiga palju Lazeri jaoks, difrid ei kesta... RandoM võib sellest pajatada üht-koma teist.
aga saali offroad jätkub samas vaimus ja samade reeglitega.
Viimati muutis motokrosser, 13.09.2008 19:08, muudetud 2 korda kokku.
-
- Postitusi: 892
- Liitunud: 22.09.2005 13:01
alternatiiviks oleks olnud midagi sellist http://www.kyosho.de/?page=shop/flypage ... tlang=deu# EHk midagi 27keeruse harjadega mootori sarnast.Hind oleks olnud nii kolmepoolesel kui sellel viimasel komplektil sama.