1. leht 2-st

E-firestorm

Postitatud: 04.06.2008 15:11
Postitas jooks5
kas keegi oskaks öelda E-firestormi head ja vead ,kui kiire umbes on ning kas algajale sobib? :D

Postitatud: 04.06.2008 15:44
Postitas RandoM
ma küll ei tea palju neid müüdud on, aga vähemalt kolm tükki on Asso T4 esisillale ümber ehitatud.

Postitatud: 04.06.2008 18:26
Postitas leho57
minul üks on, ja sõbral ka. peaks mainima, et päris vastupidav loom. 2wd teeb muidugi asja keeruliseks kui näiteks brushless mootori kunagi tulevikus tahad peale panna. keeruliseks selles mõttes, et auto käsitlemist lahtise pinnasega teel on vaja päris käppa harjutada - aga see ju põnev ongi, kas pole?!

vigadest niipalju, et stockil keera üle kindlasti mootori kinnituse kruvid ja ESC kinnitusele mõtle midagi kõvemat asemele, sest praegune variant tahab oma pesast välja hüpata pidevalt. muidu on igati asjalik putukas.

Rando, mida sa pead silmas asso esisillale ümberehitamise all? kogu esisilla krempel on lihtsalt asso vidinatega asendatud? mis on selle eelis (peale selle, et juppe on vast hobbyboxist kiirem moodus kätte saada, kui HPI'st)

Re: E-firestorm

Postitatud: 04.06.2008 19:51
Postitas kpihus
jooks5 kirjutas:...,kui kiire umbes on ....:D
Mind hakkab juba hirmsasti huvitama, mis värk neil rohelistel selle kiirusega on ? Kas keegi on seda teemat uurinud ?

Postitatud: 04.06.2008 21:19
Postitas leho57
eks ikka ole huvitav teada ju kui kiirest masin sõidab kui enamik inimeste arusaam raadioteel juhitavatest mudelitest (loe autodest) on NIKKO mänguasjad millega saab toas vaibal liikuda ja muid sääraseid nippe teha umbes 5-10 km/h kiirusel.

aga ma ütlen sulle, ära muretse. kui sa varem sõitnud pole siis e-firestorm näiteks on enam kui küllalt sulle off-roadi jaoks.

Postitatud: 04.06.2008 23:02
Postitas RandoM
leho57 kirjutas:Rando, mida sa pead silmas asso esisillale ümberehitamise all? kogu esisilla krempel on lihtsalt asso vidinatega asendatud? mis on selle eelis (peale selle, et juppe on vast hobbyboxist kiirem moodus kätte saada, kui HPI'st)
Just nii.

Postitatud: 05.06.2008 15:00
Postitas jooks5
seda minagi, olen youtubest nati seda masinat uurind aga kas E-firestormil on see värk ka ,et saab õhus valida kas teeb front või back-flippi ja kui näed et masin hakkab katusele maanduma saab õhus ringi keerata?

Postitatud: 05.06.2008 15:05
Postitas Harrix
see ei ole mingi asi vaid gaasiga mängimine. Kui tahad eet auto kalduks taha siis annad gaasi ja kui tahad et kalduks ette siis lased pidurit.

Postitatud: 05.06.2008 15:36
Postitas antia
jooks5 kirjutas:aga kas E-firestormil on see värk ka ,et saab õhus valida kas teeb front või back-flippi
ei saa, kuna tegu on tagaveolisega ja kergete ratastega siis ta väga ei kipu gaasile/pidurile reageerima.

Postitatud: 05.06.2008 15:39
Postitas eerikkarts
Tagaveoline ei ole just aldis õhus trajektori korrigeerima. Mingil määral küll kuid siiski...
Sest mudeli strateegiline kaal on keskendatud taha, mootor, aku.

4 veolistega kus kaal on keskel on lihtsam seda teha pealegi mängus on 4 ratta inerts tagaveolise 2 ratta vastu

Postitatud: 05.06.2008 15:42
Postitas Märten
3.5 mootoriga on :wink: 8)

Postitatud: 05.06.2008 15:52
Postitas Harrix
a jah ei pand tähele et tegu on tagaveolisega.

Postitatud: 05.06.2008 16:14
Postitas ollo
eerikkarts kirjutas:Tagaveoline ei ole just aldis õhus trajektori korrigeerima. Mingil määral küll kuid siiski...
Sest mudeli strateegiline kaal on keskendatud taha, mootor, aku.

4 veolistega kus kaal on keskel on lihtsam seda teha pealegi mängus on 4 ratta inerts tagaveolise 2 ratta vastu
Umm... tagaveolisel teeb taha koondatud kaal õhus korrigeerimise just lihtsamaks. Vahe ongi selles, et kui neljaveoline tahab ennast õhus keerata ümber keskkoha, siis tagaveoline tahab keerata ümber tagasilla, kuna korrigeerivate jõudude rakendumispunkt on ainult tagasilla kohal.
Aga jah, keerulisem on see 2wd'ga igal juhul, seda eelkõige vedavate rataste väiksema massi tõttu vs. muu auto mass ja muud pöörlevad massid (esirattad), mitte selle pärast, et kaal on taha koondatud.

Postitatud: 06.06.2008 15:27
Postitas jooks5
back flippi peaks küll kergem olema teha sest enne hüppet teed väikse ,,wheely" moodi asja ja natuke saltost juba tehtud! :D

Postitatud: 20.07.2008 17:55
Postitas Wakim
Tere kõigile.
Ma taas uurin masinad. Kes mind mäletab, kes mitte.

Uurisin seda samust E-firestormi. On ta üldse sõidetav auto? hind pole teab mis ulmeline võrreldes mõned aastat tagasi kui Savage sai osta.
Enam nitroga ei viitsi jännata, terve hunnik kola pidi alati kaasas olema kui kuhugi sai minna. Selleks siis vaatan elektrikaid. Videodest vaadates liigub küll üli hästi.

Natuke jäi arusaamatuks kas siis sellele autole on vaja stick pack aku laadijat?

Äitah.

Postitatud: 20.07.2008 22:52
Postitas TarMoH
Osta parem bensukas, kola veel vähem kui elektrikaga aint auto suurem ;)

Postitatud: 21.07.2008 00:51
Postitas leho57
hmm. no ma ei kurdaks väga auto liikuvuses. aga kui soovi on võid minu oma ära osta.

stockile on siis juurde pandud 5700kv brushless sidewinder comboga (kaasas veel juhe arvutiga ühendamiseks ja erinevate seadete muutmiseks), kere on väljanägemiselt täielik juust, kuigi täidab oma eesmärki nii nagu peab, uus on valmimas kergest klaasriidest ja custom värvitud jne :D proovi mõtte noh. juppe olen osasid vahetanud ja käputäie saad kaasa ka - veermikku ja nii.
tagumised rehvid on ka suht siledad.

ma ei ütleks, et kola palju on, paar tööriista ja vajalikud varuosad. võibolla siis see aku laadimine on ainuke lisavidin, mida bensukal pole. aga sellel igast muud jama, startbox vms ja kütusepudel ja mida veel...:twisted:

muidu väga heas korras ja no väga sõitnud pole sellega. nimelt aega ei jää kahjuks.

kaasa saad 3600mah aku (täits korralik veel), laadija koos toitekaga, varuosasid, spets varuosakarbi, manuali, originaalmootori ja ESC.

alustuseks paneks hinnaks 4500.-

mul on sätitud praegu mingi 40% peale max võimsusest ja no suht haige pill on :D kuigi mul rehvid ka suht siledad (nagu eespool mainitud).

T.

aajaa, näe tegin video ka siin mingine hetk:
- minu oma siis see kollane.

Postitatud: 21.07.2008 09:57
Postitas kpihus
leho57 kirjutas:
ma ei ütleks, et kola palju on, paar tööriista ja vajalikud varuosad. võibolla siis see aku laadimine on ainuke lisavidin, mida bensukal pole. aga sellel igast muud jama, startbox vms ja kütusepudel ja mida veel...:twisted:
Bensukatel pole startboksi, aga see eest peab olema palju närvi ja tugevad lihased.

Postitatud: 21.07.2008 10:47
Postitas Wakim
Kas muidu on siis uutel laadija kaasas või ei?

Postitatud: 21.07.2008 18:12
Postitas rallikas
Kaasas pole laadijat,akut ja saatja akusid/patareisid.

Postitatud: 21.07.2008 23:08
Postitas leho57
ma pean ära mainima, et stock mootoriga väsib su auto suht kiirelt ära, vähemalt minuomal jäi mingi paari nädalaga mulje, et enam ei ole päris nii nagu alguses. ma ei tee seda enda auto reklaamimiseks aga nii ta kahjuks oli

Postitatud: 27.07.2008 14:34
Postitas jackhammer2
kas see autot ei lõhu kui auto võtab taga ratastele(kiirendusel). kas see midagi autol ei lõhu? kui kiire see e firestorm on?

Postitatud: 28.07.2008 22:02
Postitas leho57
wheeliede tegemine? ei ta lõhu midagi, tal vastavad pamperid olemas selleks kui peaks "üle" hakkama viskama :D

nagu eelpool mainitud, stock mootoriga täitsa väle aga BL upgrade ka ära teed siis on jõudu ja kiirust rohkem kui käsitleda oskad.

Postitatud: 29.07.2008 10:54
Postitas jackhammer2
kas keegi oskaks mull head mootorit soovitada. hpi e firestrmile, selline mootor mis ikka taga ratastele auto võtaks :P super oleks kui see mootor hpi.ee-s müüa on
tänud!

Postitatud: 29.07.2008 13:03
Postitas kpihus
jackhammer2 kirjutas:kas keegi oskaks mull head mootorit soovitada. hpi e firestrmile, selline mootor mis ikka taga ratastele auto võtaks :P super oleks kui see mootor hpi.ee-s müüa on
tänud!
tagaratastel sõitmine ei olene ainult mootori margist. Suur osa on ka mootori ja vedrustuse seadistuset ja rehvidest. Vist oli sedasi, et mida jäigem vedrustus seda lihtsamalt tõmmas nokka.

Postitatud: 29.07.2008 15:50
Postitas jackhammer2
ok :? aga kas mootorit keegi soovitada ei oska?

Postitatud: 29.07.2008 17:23
Postitas rallikas
Tagaratastel sõitmine mõtetu, kuna siis pole võimalik autot juhtida.

Postitatud: 29.07.2008 17:52
Postitas leho57
võta www.b-p-p.com ja sealt vali näiteks 1\10 skaalale sidewinder või mamba max combo. mõlemad toidavad su auto nii ära, et kole kohe.

Postitatud: 30.07.2008 20:18
Postitas jackhammer2
kle leho57 kas see adress mis sa saatsid kas see asub üldse eestis ja kuidas ma need kätte saaksin sii?

Postitatud: 30.07.2008 21:46
Postitas edvin
Asub usas, kauba saab kätte postkontorist, maksta saab krediitkaardiga (ja vist ka paypal-iga).

Postitatud: 31.07.2008 06:37
Postitas jackhammer2
ok. et kui tellin siis see läheb ju ilgelt maksma see siia toomine usast? 300kr+?

Postitatud: 31.07.2008 08:07
Postitas lauri
Elu ongi kallis... väljaspoolt EU-d (ehk USAst, Aasiast jne) tellides tuleb üle 22€ maksev saadetis (22€ sisse läheb ka saatmiskulu) tollis deklareerida ja maksta maksud. Kui pakk tuleb läbi Eesti Posti (reeglina nii see läheb), siis deklareeritakse pakk sinu eest, see liigutus võtab Eesti Posti tollideklarantidel umbes 3-5 tööpäeva ehk ühe nädala.

Kui kalliks läheb vidina tellimine USA-st (või HongKongist või Taiwanist või Jaapanist...)

Variant üks:
15+7.50 (saatmine) = 22.50$ maksad PayPal'i või krediitkaardiga USA netipoele ja nemad panevad paki teele. Paki saad postkastist kätte, kui see on väike või Eesti Posti postkontorist, kui see on suurem. Kokku läks maksma umbes 225 krooni. KM-i ei lisandunud, sest kogu paki väärtus oli alla 22€ ehk seda ei pidanud deklareerima (säästsid ka selle 100kr Eesti Posti tollideklarantidele)

Variant kaks:
45+10.50 (saatmine) = 55.50$ maksad PayPal'i või krediitkaardiga USA netipoele ja nemad panevad paki teele.
100kr maksad Eesti Posti tollideklarantide aeglase töö eest, kuna nad deklareerisid su paki ära.
55.50$ x dollarikurss x 1.18 = umbes 622kr (kogu paki hinnale lisandus KM). Paki saad postkastist kätte Eesti Posti postkontorist. Kokku läks maksma 722 krooni.

Lisaks võib lisanduda kaitsetoll, mis sõltub kauba lähteriigist ja kauba liigist. Tavaliselt mudelikaupade puhul see on 0%, kuid mõne muu kauba puhul umbes kuni 10%.

Postitatud: 31.07.2008 08:12
Postitas eerikkarts
jackhammer2 kirjutas:ok. et kui tellin siis see läheb ju ilgelt maksma see siia toomine usast? 300kr+?
BPP saadab kauba eestisse deklareerides pakile et on garantii korras vahettav kaup ja pääseb läbi tolli ilma maksudetta.
Ja kui lisanduks siis see 300 eek'i pole teab mis raha mille üle numbrit teha...

Postitatud: 31.07.2008 09:48
Postitas leho57
täpselt. mina sain ka oma paki niimoodi sealt kätte. aga võtsin veel express mail service'i, et oleks trackitav pakk ja kiirelt kohale jõuaks. maksin mingi 150 eeki rohkem vist postitasu. kokku läks jah umbes ca 1700 eeki koos saatmisega...

Postitatud: 31.07.2008 10:28
Postitas edvin
B-p-p puhul tasub kindlasti võtta ainult träkitav transa - isiklikud kogemused.
Kaubal on ilma eraldi tasuta ka kindlustus olemas, see osutub kasulikuks kui kaup läheb postis kaduma, nagu minul.

Postitatud: 31.07.2008 11:20
Postitas jackhammer2
jh eks see elu ole karm :? jama on igaljuhul parasjagu... see on jamps et eestis neid müüa pole :cry: kas või seal samas hpi-poest viimsis!

Postitatud: 31.07.2008 11:23
Postitas leho57
no see pole hpi kaup ju ka. iseenesest sa võid lasta tellida hpi'l tehase brushless firestormi regu ja mootori aga usun, et hind läheb samasse kanti. ja sul ei ole niipalju modimisvõimalusi.

Postitatud: 31.07.2008 13:10
Postitas lauri
Minul oleks kahju, kui kogu selle jutu lõpetuseks jackhammer2 ei osta ühtegi autot... tavaliselt nii kipub minema. Niiet vut-vut Viimsisse e-firestorem'i ostma ja siis küll saab teda edasi arendama hakata ;)

Postitatud: 31.07.2008 13:12
Postitas leho57
täpselt

Postitatud: 31.07.2008 13:19
Postitas RandoM
Tegelikult kuuluvad korralikud brushless süsteemid taaskord poest saadaolevate kaupade nimistusse. Ei pea maa ambasid meerikamaalt tellima. Võib, aga ei pea.

Postitatud: 31.07.2008 15:27
Postitas jackhammer2
lauri...sul täitsa õigus ma hakkan just viimsisse minema! ma ei tea kas ma veel 100%selle ostan aga midagi ostan!! :lol: Mis see modimisvõimalusi tähendab? tuunimisvõimalused?? :D

Postitatud: 31.07.2008 15:32
Postitas leho57
no ma ei tea kuidas tehase BL'l on aga tollel mis soovitasin saad juhtme kaasa osta, läppariga ühendada ja seal kõiksugu kiiruse ja pidurduse ja muid kõveraid sättida ja jah nö tuunida :D

Postitatud: 31.07.2008 15:51
Postitas RandoM
Ilma sensorita mootor. Mis see kõverate muutmine seal küll annab, kui kõik mida sa teed toimub niikuinii minimaalselt 0,1 sekundit viitega? Sõidutunnetusest või millestki selle lähedasest nii ok naa rääkida ei saa. Odav on, ei vaidle vastu ja hängimiseks igati viks ja viisakas, aga raja kiireks läbimiseks ei saa midagi vääramat kui sensorless brushless mudelile peale keerata ning kes on näiteks eeriku 1:8 mudeliga proovinud rada sõita saab aru millest räägin. lihtsalt minu kaks senti.

Postitatud: 31.07.2008 16:24
Postitas leho57
no ma ei tea, mingit delay'd ma küll ei tunneta ega probleemi pole, et läheks aega kohaltminekuga vms

Postitatud: 31.07.2008 16:51
Postitas RandoM
vabandage mu väljendust aga:
Kui ikka pole naist saanud siis tundub onaneerimine ka jumalaga äge tegevus.

Postitatud: 31.07.2008 16:53
Postitas leho57
tohoh, asi kisub päris tuliseks vist :D

Postitatud: 31.07.2008 17:21
Postitas eerikkarts
Rando kui sa võtad nö mõõdupuuks mu auto siis raja peal see "naine" ei olnud just parimas vormis kuna minul olid tõsised raskused selle ohjamisega ja katsetasin erinevaid häälestusi sealjuures ka stardi viidet ja ka gaasi kõverat ja peal oli ka HALB mootor. Ainukesena kust seda viidet polnud oli vast seal Harrix'i rajal.
Ma võin ka selle regu keerata "Hardcore hooraks" siis ei ole seal küll mingit viidet. Seda saan ma mingi aeg teha kui ühel rajal kokku trehvame!

Postitatud: 31.07.2008 17:49
Postitas RandoM
jah, võib. kõike võib. aga sensorit sa külge keerata ei saa... Ja ilma sensorita brushless on nagu ... hmm ... nagu ilma sensorita brushless.

Postitatud: 31.07.2008 19:15
Postitas eerikkarts
Nagu sa tead sensori brushlesid ei ole nii efektiivse kui sensorita! Ainus eelis mis neil on mootori sujuv start ja mootoriga juhtimise soft on lihtne.
Uute sensorless regud suudavad ka ilma sensorita sujuvalt mootorit startida, mille hulka kuuluvad mõned regud nagu Quark ja Castle Creation. Quarki loetakse etaloniks

Postitatud: 31.07.2008 22:51
Postitas jackhammer2
ma pean nüüd on roadi foorumisse minema bye! teiega oli hea rääkida. ma ostsin hoopis RTR SPRINT 2 DRIFT WITH NISSAN 350Z