Mootor seest roostes

Üldine off-road autode arutelu

Moderaator: petrolhead

Vasta
olerex
Postitusi: 659
Liitunud: 17.09.2006 13:53

Mootor seest roostes

Postitus Postitas olerex » 04.07.2008 22:36

Tere, mure järgmine. Tegin oma mootori lahti ja vastu vaatas roostes väntvõll. Tegu GRP mootoriga millest on läbi aetud vaid gallon kütet. Mida teha? :shock:
Pilt
Jonas Nahkor

Team Xray

Kasutaja avatar
Harrix
Postitusi: 168
Liitunud: 03.12.2007 16:04

Postitus Postitas Harrix » 04.07.2008 22:43

võta mootor tükiteks ja puhasta ära. Mul oli ka mootor mingi kaks kuud seisnud, tööle ei läinud, tegin lahti puhastasin ära kõik OK.
[quote]JussPB Kirjutas:Kujutan ette:D
Isa tuli sinu juuurde Poiss, kuule NOSSSSSSi tahad rollerile v? Päris hästi hakkaks liikuma:D Nossi peab ära proovima.. dv ma telllisin juba ära varsti käes:D:D[/quote]

olerex
Postitusi: 659
Liitunud: 17.09.2006 13:53

Postitus Postitas olerex » 04.07.2008 23:00

Siiski, mis seda põhjustab? Mootor pole seisnud rohkem kui nädal.
Jonas Nahkor

Team Xray

Kasutaja avatar
Zebra1188
Postitusi: 1246
Liitunud: 07.10.2006 10:05
Asukoht: Keila
Kontakt:

Postitus Postitas Zebra1188 » 04.07.2008 23:14

Mis kütusega sõidad? ..
HB Cyclone D4
HB Cyclone TC

HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!

Kasutaja avatar
R0mm
Postitusi: 1804
Liitunud: 05.05.2007 07:04
Asukoht: Tallinn
Been thanked: 1 kord
Kontakt:

Postitus Postitas R0mm » 05.07.2008 05:10

Mecca. Kuna viimasel ajal meil siin Eestis õhuniiskus suur olnud, siis ilmselt piisab väga vähesest ajast, et mootorisse piisavalt niiskust koguneks, et rooste tekiks. Täitsa tavaline asi kui mootorit peale sõitu mitte hooldada. Pakun, et rooste vastu aitab näiteks petrooleumis leotamine ja lisaks veel 100 erinevat roostesurmavedelikku olemas, millega "rebane" vändalt minema peletada. Edaspidi on ka soovitav peale sõitmist mootor vastavate õlidega sisse määrida, mis ei lase roosteplekke ligi.

Kasutaja avatar
Grim Reaper
Postitusi: 1209
Liitunud: 02.12.2006 00:45

Postitus Postitas Grim Reaper » 05.07.2008 06:46

millega "rebane" vändalt minema peletada.
kuulsid kaval ??? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ära seisa teiste väntade peal
Baltic champion 2015 Large scale 2WD
KONTAKT:555 628 95

Kasutaja avatar
Alpro
Postitusi: 667
Liitunud: 25.02.2008 00:22
Asukoht: Capital

Postitus Postitas Alpro » 05.07.2008 10:17

ja ka jutt ei käi ikka oksüdeerumisest, roostest on veel asi ikka kaugel ju!? :?
FG EVO 07 _ MCD RR V4 Competition _ Asso 12R5 _ Asso RC18R "4wd 1/12" _ Mini Z MR02 F. F50 Stock _ VRC
Get connected: 527 2779

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 05.07.2008 10:32

See, milline väntvõll välja näeb on kõki-mõki selle kõrval kas ja kuidas laagrid töötavad. kontrollisid?
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

olerex
Postitusi: 659
Liitunud: 17.09.2006 13:53

Postitus Postitas olerex » 06.07.2008 14:14

Laagrid korras, vänt kah puhas nüüd. Vaatab mis edasi saab. Kas mootorit kuivalt võib kokku panna või võiks mingit määret vahele panna?
Jonas Nahkor

Team Xray

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 06.07.2008 15:51

Mootoriõli (sõiduauto) oleks ehk hea variant. Tähtis, et see määre mida sisse paned ei reageeriks o-tihenditega. Mitmed AfterRunÕlid ja minuteada isegi WD40 kipuvad o-tihendeid "paisutama" ehk rikkuma. Seetõttu ei tasuks neid näiteks karpa kaudu sisse tilgutada või lasta sinna, kus on o-tihendeid.

Kuivalt mootorit ringi ajada kindlasti ei tohiks. Kui muud pole, siis enne käivitamist lase kütust otse silindrisse. Muidu ajad ju täiesti kuiva mootorit ringi enne kui kütus läbi karpa kohale jõuab.

Aga et mootor rooste ei läheks siis:
- alati peale sõitu lase mootoril tühjaks töötada.
- ühenda lahti kütusevoolik, blokeeri karpa kütuse sissesöödu koht näiteks silikoonvoolikuga, kuhu otsa 3mm kruvi torgatud
- käivita mootorit mõned sekundid koos küünlatoitega, et viimanegi tilk kütusest ära põleks
- motorsprayga pihusta küünla ümbrus sodist puhtaks, eemalda küünal
- kasuta after run õli tilgutades seda küünla august
- kruvi küünal tagasi (jäta veidi lahti)
- lase mootorit starterboxil ringi käia, et after run õli igalepoole vahele läheks.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

olerex
Postitusi: 659
Liitunud: 17.09.2006 13:53

Postitus Postitas olerex » 06.07.2008 16:32

Suured tänud nõuannete eest!
Jonas Nahkor

Team Xray

ollo
Postitusi: 1613
Liitunud: 27.07.2005 14:47
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ollo » 06.07.2008 16:33

Muidu nõus Lauriga, ainult et ma seda karpa august sisseajamist küll ei kardaks. Kuhu tal sealt ikka minna on, läheb vända august sisse ja vända & karteri vahele ka, pole seal kusagil mingeid tihendid, mille pärast põdeda. Küünlaaugust sisse lastud after-run ei jõua "seedetrakti" algusossa kuidagi, alla karterissegi vähe. Minu rutiin on umbes selline:
-paak tühjaks ja starterit, kuni enam ei käivitu. Liiga pikalt pole vaja üritada, sest mootor on sellel hetkel KUIV(=kehva õlitusega). Seda üritan teha kohe peale päeva viimast sõitu, sooja mootoriga.
-küünla ja õhufiltri ümbrus puhtaks, filter ja küünal maha
-mõlemast august sorts after-run õli sisse (kasutan Tornadot, aga misiganes õli on parem kui mitte midagi)
-lasen mootori korraks starteriga ringi, siibrit hoian sel ajal lahti, küünlaaugu kohal puhas majapidamispaberitükk )muidu tuleb sealt huvitavaid asju vastu vahtimist). Väga tolmuses keskkonnas võibolla ei ole karpaaugu lahtihoidmine hea mõte.
-küünlaaugust veel paar tilka õli sisse, küünal peale ja veel korraks starterit.
-küünal peale tagasi, mootor maha, puhtaks ja kenasti järgmist korda ootama. See maha ja puhtaks osa toimub mõnikord pisut hiljem, aga juhtub ka, et jääb hoopis vahele :)

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 06.07.2008 16:40

Offroadis üritan võimalikult harva õhufiltrit maha võtta, sest see piirkond on kõige raskemini puhastatav ja tõenäosus sodi sisenemiseks mootorisse kõige suurem. Kui õhufiltrit vahetan, ka siis õhufiltri kinnitust mootori küljest ei eemalda, vaid panen lihtsalt uue filtri oma kohale.

Lihtsalt minu 2 senti, aga kurvad kogemused õpetavad... kui kogemata prahti karpasse sisse ajad, siis see välja pesta on paras jant. Võta gaasihoovastik lahti, karpa maha jne...
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

ollo
Postitusi: 1613
Liitunud: 27.07.2005 14:47
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ollo » 06.07.2008 20:11

ma kasutan gravitatsiooni abi, alati kui õhufiltri maha võtan, teen seda pea alaspidi, st. keeran autol põhja taeva poole. Lihtne asi, aga vähendab august sissejooksva prahi hulka oluliselt :) Ka offroadi autoga olen samamoodi käitunud need mõned korrad, mis ma sõitnud olen.

jackhammer2
Postitusi: 215
Liitunud: 28.06.2008 23:56
Asukoht: Järvamaa, Albu küla

kütus

Postitus Postitas jackhammer2 » 26.07.2008 13:08

kas kellelgi on HPi firestorm T10? Kui on siis ma tahaks väga teade kui suur on selle auto paagi maht, kui palju maksab umbes selle paagitäis kütust (see nitroga) ja kui kaua saab ühe paagitäiega järjest sõita? Ma oleks nende vastuste eest VÄGA TÄNULIK!
hpi sprint 2 drift, nissan Z350//MXB-3
tel:53964377
MÜÜN: CD mängija Roadstar-heas korras 550kr, poes maksis 1100kr + akud

Kasutaja avatar
R0mm
Postitusi: 1804
Liitunud: 05.05.2007 07:04
Asukoht: Tallinn
Been thanked: 1 kord
Kontakt:

Postitus Postitas R0mm » 26.07.2008 15:36

paagi suurust ei tea, kuid arvan, et võib olla umbes 100 ml, mis tähendab, et paagitäie kütuse hind on 11.- eeki (110.- eeki liiter) ja sõita saad nii umbes 10 mintsa ja siis pead uued 11.- eeku paaki tankima. niiet valik on sinu, kas pudel õlut või paagitäis nitrometaani :D

jackhammer2
Postitusi: 215
Liitunud: 28.06.2008 23:56
Asukoht: Järvamaa, Albu küla

Postitus Postitas jackhammer2 » 26.07.2008 15:57

ma võtaks nitrot ma 16 lol=) aga kas seda nitrometaani penaga ei tule lahustada?? ja kust seda osta saab?
hpi sprint 2 drift, nissan Z350//MXB-3
tel:53964377
MÜÜN: CD mängija Roadstar-heas korras 550kr, poes maksis 1100kr + akud

Kasutaja avatar
TarMoH
Postitusi: 239
Liitunud: 02.10.2006 19:04
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas TarMoH » 26.07.2008 16:00

Tallinnas on mudelipoode küllalt ( Hobbybox, Kullo, Hobikeskus jne). Sealt kuskilt ikka leiad.. ja ei lahustata millegagi ;)

jackhammer2
Postitusi: 215
Liitunud: 28.06.2008 23:56
Asukoht: Järvamaa, Albu küla

Postitus Postitas jackhammer2 » 26.07.2008 16:06

tänan! kas keegi teab mis päeviti ja mis kellani on hobipood lahti(tallinnas)
hpi sprint 2 drift, nissan Z350//MXB-3
tel:53964377
MÜÜN: CD mängija Roadstar-heas korras 550kr, poes maksis 1100kr + akud

olerex
Postitusi: 659
Liitunud: 17.09.2006 13:53

Postitus Postitas olerex » 26.07.2008 19:10

Vaata ise natuke ringi, mis sa arvad et keegi hakkab sulle numbreid kirjutama? kasuta kasvõi googlet
Jonas Nahkor

Team Xray

Vasta