nitro...
Moderaator: petrolhead
-
- Postitusi: 215
- Liitunud: 28.06.2008 23:56
- Asukoht: Järvamaa, Albu küla
nitro...
tere! kui palju maksab 1 pudel nitrot ja palju seal sees on ja kas seda peab pensiiniga segama? kui peab segama siis kui palju? Mul on seda vaja HPI Firestorm T10 jaoks.
hpi sprint 2 drift, nissan Z350//MXB-3
tel:53964377
MÜÜN: CD mängija Roadstar-heas korras 550kr, poes maksis 1100kr + akud
tel:53964377
MÜÜN: CD mängija Roadstar-heas korras 550kr, poes maksis 1100kr + akud
Ma ei tea palju pudel nitrot maksab ja mis nitrot sul vaja on ja mis see nitro üldse on, aga su autole sobivat kütust - nitrometaani - saad valmiskujul osta mudelikaupa müüvatest poodidest. Firestormil on väike mootor ja talle sobiks ilmselt hästi 16% nitrometaanisisaldusega kütus, mis maksab 550.- eeki 5 liitrine kanister. Ma küll ei tea kust sa selle auto said, aga kui HPI-st ostsid, siis oleks võinud kohe ühe Tornado kütuse ka ju võtta. Bensiiniga kohe kindlasti midagi segada ei tohi ja bensiin hoia üldse oma firestormist kaugele eemale.
vot sellist asja on sul vaja
http://www.hpi.ee/?lang=est&m1=1&m2=35&tk=31&prod=1
vot sellist asja on sul vaja
http://www.hpi.ee/?lang=est&m1=1&m2=35&tk=31&prod=1
-
- Postitusi: 215
- Liitunud: 28.06.2008 23:56
- Asukoht: Järvamaa, Albu küla
suur tänu R0mm, ma ei ole seda firestormi veel ostnud aga 30.juunil ostan vist, ma tegelt tahaks pena mootoriga aga need maksavad üle 7 tonni? ja kas hpi -poes odavamaid pena mootoriga autosid ka on peale nende kahe 13 ja 14 tonnilisi maastureid?
hpi sprint 2 drift, nissan Z350//MXB-3
tel:53964377
MÜÜN: CD mängija Roadstar-heas korras 550kr, poes maksis 1100kr + akud
tel:53964377
MÜÜN: CD mängija Roadstar-heas korras 550kr, poes maksis 1100kr + akud
Kui juba tähte närima hakkad, siis ole vähemalt faktides korrektne. Nitrometaani ei kalla keegi mudelisse, ikka nitrometaani ja metanoli segu (+igasugu õlid)R0mm kirjutas:Ma ei tea palju pudel nitrot maksab ja mis nitrot sul vaja on ja mis see nitro üldse on, aga su autole sobivat kütust - nitrometaani - saad valmiskujul osta mudelikaupa müüvatest poodidest.
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]
-
- Postitusi: 215
- Liitunud: 28.06.2008 23:56
- Asukoht: Järvamaa, Albu küla
eiei, segu on valmis ikka. Nitrometaan on lihtsalt toimeaine ja nagu üleval mind juba täiendati, siis suurema osa kütusest moodustab hoopis metanool, mis on selline piirituse taoline (kuid mittejoodav ja väga mürgine) vedelik + õlid. Need kõik on müügil olevas kütuses juba sees ja midagi ise ei pea segama.
Bensiiniga sõidavad ainult need bajad jah sealt valikust. Need 7k masinad on ka kõik nitromootoritega ja tarbivad samuti nitrometaanmetanoolõlikütusesegu. Lühidalt kutsume me seda siiski nitroks, kuid ma hakkasin pikemalt seletama ja tähte närima lihtsalt seetõttu, et asja lähemalt tutvustada. Nitro on lihtsalt mõiste keemiast ja sisuliselt viitab see ainele, mis sisaldab lämmastikku-nitrolahusti, nitrovärvid, naerugaas (nitrous oxide), nitrotselluloos jne.
Nitrometaan peaks siis olema lihtsaim (levinuim) lämmastikuühend, mida kasutatakse kütusena kõiksugustes ägedates sisepõlemismootorites, muuhulgas dragrace autodes ja rakettides. Lhtsalt infoks siis. Bensiin on nitrometaani kõrval lahja kraam.
Bensiiniga sõidavad ainult need bajad jah sealt valikust. Need 7k masinad on ka kõik nitromootoritega ja tarbivad samuti nitrometaanmetanoolõlikütusesegu. Lühidalt kutsume me seda siiski nitroks, kuid ma hakkasin pikemalt seletama ja tähte närima lihtsalt seetõttu, et asja lähemalt tutvustada. Nitro on lihtsalt mõiste keemiast ja sisuliselt viitab see ainele, mis sisaldab lämmastikku-nitrolahusti, nitrovärvid, naerugaas (nitrous oxide), nitrotselluloos jne.
Nitrometaan peaks siis olema lihtsaim (levinuim) lämmastikuühend, mida kasutatakse kütusena kõiksugustes ägedates sisepõlemismootorites, muuhulgas dragrace autodes ja rakettides. Lhtsalt infoks siis. Bensiin on nitrometaani kõrval lahja kraam.
-
- Postitusi: 215
- Liitunud: 28.06.2008 23:56
- Asukoht: Järvamaa, Albu küla
Bensiiniga on trimmerid (on ka On-road masinaid mis sõidavad bensiiniga)
http://hpi.ee/?lang=est&m1=1&m2=4&m3=21&tk=7&prod=1
Tglt ei ole nitrokad odavamad kuibensukad.Ubes sama kallid lihtsalt kütus on bensukatel odavam.
http://hpi.ee/?lang=est&m1=1&m2=4&m3=21&tk=7&prod=1
Tglt ei ole nitrokad odavamad kuibensukad.Ubes sama kallid lihtsalt kütus on bensukatel odavam.
[quote]JussPB Kirjutas:Kujutan ette:D
Isa tuli sinu juuurde Poiss, kuule NOSSSSSSi tahad rollerile v? Päris hästi hakkaks liikuma:D Nossi peab ära proovima.. dv ma telllisin juba ära varsti käes:D:D[/quote]
Isa tuli sinu juuurde Poiss, kuule NOSSSSSSi tahad rollerile v? Päris hästi hakkaks liikuma:D Nossi peab ära proovima.. dv ma telllisin juba ära varsti käes:D:D[/quote]
Nii palju kui mina sõitnud olen nii bensukate kui ka nitrokatega, siis tundub bensukas küll palju odavam lõbu olevat, just ülalpidamise asi. Okei, ostes on kallim, aga kui oskad inimese kombel sõita (ärgu keegi nüüd südamesse võtku), siis ei lähe eriti midagi puru ka, lihtsalt kulunud osad vajavad vahepeal väljavahetamist. Nitrokatel on suht tihti vaja mootorit uuendada, et ikka konkurentsis püsiks, siis on vaja kallist kütust, mida kulub päris palju ja see omakorda tähendab seda, et on vaja teha jälle investeering, et osta kütust jne. Ning muidugi ka katkisõidetud jupid.
Anyway, mulle meeldib bensukas rohkem kui nitrokas, vähem kola, rohkem sõiduaega ja väiksemad kulutused.
PS. Kui sõidad nagu loom, siis on targem osta mingi kasutatud nitrokas, millel ohtralt varuosi kaasas. See oleks vast kõige mõtekam sellisel juhul.
Anyway, mulle meeldib bensukas rohkem kui nitrokas, vähem kola, rohkem sõiduaega ja väiksemad kulutused.
PS. Kui sõidad nagu loom, siis on targem osta mingi kasutatud nitrokas, millel ohtralt varuosi kaasas. See oleks vast kõige mõtekam sellisel juhul.
Bensiinil töötavat sisepõlemismootorit alla 20 kuupsentimeetri väga ei tehta. Seetõttu on ka bensiinimootoriga autod 23-26cc mootoriga ning reeglina 10kg kanti. Mootoril "pauku" vähem ja iseloom hoopis teine.
Sa võid ka nitromootori ümber teha bensiinil töötavaks, kuid siis saad sama mootori puhul kordades vähem "pauku" kätte - seetõttu seda ei tehta.
Osta valmis kütust, vala paaki ja sõida.
Sa võid ka nitromootori ümber teha bensiinil töötavaks, kuid siis saad sama mootori puhul kordades vähem "pauku" kätte - seetõttu seda ei tehta.
Osta valmis kütust, vala paaki ja sõida.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
-
- Postitusi: 215
- Liitunud: 28.06.2008 23:56
- Asukoht: Järvamaa, Albu küla
-
- Postitusi: 215
- Liitunud: 28.06.2008 23:56
- Asukoht: Järvamaa, Albu küla
MÜÜK-alateemas müüvad Zebra8811 ja Uljaspea oma Carson 1:5 onroad bensiinimootoriga autosid. Hinnad olid vist mõlemal 5k. Kasutatult võid mõne bensuka 5-8k kätte saada, uuest peast alla 10k vist midagi ei saa.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
-
- Postitusi: 215
- Liitunud: 28.06.2008 23:56
- Asukoht: Järvamaa, Albu küla
-
- Postitusi: 215
- Liitunud: 28.06.2008 23:56
- Asukoht: Järvamaa, Albu küla
Miskipärast ma ootasin seda küsimustjackhammer2 kirjutas:sorry et ma nii palju asju küsin aga kas te teate kust saaks autode kohta eesti keelset detailsemat infot? sooviks infot hpi e firestorm kohta... kiirus pealmine.
Ei, kiirus ei ole peamine. Küsid miks ? Põhjus väga lihtne, nimelt neid hetki on väga vähe, kus sa saad tipp kiirusega kulgeda. Oluliselt tähtsam on kiirendus ja veel tähtsam aeglustus, ehk pidurdus. Kuhugi sinna vahele mahub ära ka veel vedrustus.
Aga kui sulle see tippkiirus ikka möödapääsmatult oluline on, siis HPI andmetel võiks see olla 60 km/h. See muidugi ei tähenda, et selle autoga tallinnast tartusse 3,1 tunniga jõuaks, ei jõua, enne sureb mootor ära
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]
-
- Postitusi: 215
- Liitunud: 28.06.2008 23:56
- Asukoht: Järvamaa, Albu küla
See sõltub väga laias piires. Kui pidevalt gaas põhjas 60 km/h lased, siis hästi pingutades võid 1 paagitäiega ka mootori kotti lasta. Niisama täristades võiks ehk isegi paarkümmend gallonit vastu pidada. Tagasihoidlikima võistlemise korral ja hästi hooldades on üks mootor üks hooaeg (1 aasta).jackhammer2 kirjutas:kohe poest ostes panen käima ja hpi e firestorm 10t võtab niipalju välja?? ou jee!! ma arvasin et mingi 30 võtab kui hasti läheb, aga kui suur on mootori eluiga?
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]
-
- Postitusi: 215
- Liitunud: 28.06.2008 23:56
- Asukoht: Järvamaa, Albu küla
Lohuta ennast sellega, et sina panid puusse juba seal kus nitro teemas elektrikast rääkima hakkasid.jackhammer2 kirjutas:oi nüüd panid küll puusse
ma mõtlesin ju E firestorm - see elektriksa nuh selle kiirust.
Aga kui sind see elektrika kiirus ikka nii koledasti huvitab, siis hakka arvutama. Võta mootori maksimaalsed pöörded, ülekande arv(ud) ja ratta ümbermõõt, ning muutkui rehnuta.
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]
-
- Postitusi: 215
- Liitunud: 28.06.2008 23:56
- Asukoht: Järvamaa, Albu küla