CEN Matrix Arena Brushles konversioon (Uljaspea)

Üldine off-road autode arutelu

Moderaator: petrolhead

Vasta
Kasutaja avatar
eerikkarts
Postitusi: 1005
Liitunud: 24.01.2006 21:59

CEN Matrix Arena Brushles konversioon (Uljaspea)

Postitus Postitas eerikkarts » 03.12.2008 01:04

Võtsin siis BL KIT'i ehitamise kohustuse enda kanda ja rabasin uljaspea tragi kaasa, nädalakene võlumist ta kallal ja see mis välja tuli. :)
Raami pole tehtud ühtegi lisa auku ja kõik on täielikult bolt on
Kuna oli kasutatud hiina suurt mootorit otsustasin teha ka vastava puki, võibolla pisut overkill kuid ei peaks kindluse üle muret tundma
Akuboks sai freesitud 30mm paksusest plastikust küljekaitse sarnaselt.
Mudeli kaal keskendatud rohkem keskossa, mis vast annab hüpetel rohkem kontrolli ta üle.
Ah jaa paneb toitma mudelit 6S lipo 4000mah'i ja MosterMamba regu
Eks näis 13dets saab mudel testsõidu tehtud ja näeb kuidas asi töötab.
BL konversiooni komponendid on demoks ainult kokku pandud seega ärge imestage miks juhtmed paljad ja kardaane pole :)
Võistluskonditsiooni hakkab Guido ise mudelit viima
Üks pilt tehtud töökojas...
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Kasutaja avatar
uljaspea
Postitusi: 701
Liitunud: 04.05.2006 06:53
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas uljaspea » 03.12.2008 08:09

Väga hea töö.
SUURED TÄNUD EERIK
Eks ma siis nädalalõpus hakkan edasi tegema.
13 dets. siis tõesti esimene raja test eks siis paistab kuidas masin rajal käitub. Kui täiesti koos eks siis tulevad ennem ka pildid.

Kasutaja avatar
Mindstorm
Postitusi: 180
Liitunud: 19.06.2006 18:10
Asukoht: Harku

Postitus Postitas Mindstorm » 03.12.2008 08:13

Nagu päris! :) Sa võid juba varsti tootmisega tegelema hakata.
Mugen MBX-5T ProSpec | LRP .28 Spec 3
Mugen EMBX-5T | RC Product Design | NEU 1515 1.5D/F 2700KV | Mamba Monster
Schumaher Mi3.5 | Nosram ISTC+17.5
Align TRex 450SE V2 | GY401+S9257 | HT65MG
Savage X, HPI E-Firestorm
Futaba 3PK | Spectrum DX7 2.4GHz

Kasutaja avatar
eerikkarts
Postitusi: 1005
Liitunud: 24.01.2006 21:59

Postitus Postitas eerikkarts » 03.12.2008 08:44

Kaalust siis nii palju et 6S lipoga, piraka mootoriga, ja "beefy"- mootori pukiga mudeli kaal on 4900grammi.
Mis mu meelest pole halb tulemus. Kui panna mudel liikuma 4S lipol ja peale panna väiksem mootor + kergendada mootori pukki ja akuboksi siis võiks veel 300+ grammi maha saada. Kuid 6S lipo lihtsalt kompenseerib selle kaalu.
Ah jaa korralikku akut oleks vaja sinna 15C 6S liposse suurt usku pole... aga eks näis. Sõidust tulles võib aku päris kuum olla ja pingelang võib olla märkimisväärne.

h6bekuul
Postitusi: 461
Liitunud: 02.07.2007 09:39
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas h6bekuul » 03.12.2008 09:02

palju see tragi stockina kaalub?
kas see plast vedelaks ei muutu aku kuumenedes?
http://www.hot.ee/h6bekuul/
_________________________

Kasutaja avatar
edvin
Postitusi: 612
Liitunud: 05.01.2008 14:10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas edvin » 03.12.2008 09:19

Ma ei usu et Erik kasutas PE-d, see sindrinahk on tõesti juba 80-90 kraadi juures väga pehme. Aga ma ei usu ka et herr uljaspea tahaks sellisel juhul igaks sõiduks endale uut lipot osta...
Reaalsem oleks kasutada näiteks POM-i, mida on hea freesida ja mille puhul on 200 kraadi alles tegija.

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 03.12.2008 09:34

LiPo akut üle 60C ei tohiks kunagi lasta. Ise julgeks kuskil 55C-ni lasta maksimaalselt.

Aga väga edukas näeb välja :!:
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

Kasutaja avatar
eerikkarts
Postitusi: 1005
Liitunud: 24.01.2006 21:59

Postitus Postitas eerikkarts » 03.12.2008 09:42

Kui ausalt täpselt materjali ei tea ja sulama ta hakkab jah kusagil ~200c juures, üritasime proovida vormi teha ja sulatada detaile aga see pole see, vaja press vormi tehnoloogiat kasutada. Seni freesime. Freelsida on tõesti lust materjal allub väga hästi aga maru kleepuv on tänu staatikale. See on huvitav materjalt väga sitke ja suht jäik et ma murda vaja tohtut vaeva, väänata, keerata, tõmmata... vähese väsimusega selline. Sulama box kohe kindlasti ei hakka aku kuumusest, siis peaks aku juba leekides lõpetama.
Aga kui aus olla siis stock kaalu ma ei teagi, eks ta sinna 4kg-4,5kg ole täis RTR'na

ollo
Postitusi: 1613
Liitunud: 27.07.2005 14:47
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ollo » 03.12.2008 10:07

eerikkarts kirjutas:Kuid 6S lipo lihtsalt kompenseerib selle kaalu.
Ma muu kohta ei oska midagi öelda, aga see väide on küll bullshit kuubis. Mitte ükski power ei kompenseeri liigset massi, kui rehvid ja füüsilised mõõtmed (rööbe, teljevahe) ei muutu. Ei hüpetel, kurvides, kiirendamisel ega pidurdamisel.

Kasutaja avatar
eerikkarts
Postitusi: 1005
Liitunud: 24.01.2006 21:59

Postitus Postitas eerikkarts » 03.12.2008 10:21

ollo kirjutas:
eerikkarts kirjutas:Kuid 6S lipo lihtsalt kompenseerib selle kaalu.
Ma muu kohta ei oska midagi öelda, aga see väide on küll bullshit kuubis. Mitte ükski power ei kompenseeri liigset massi, kui rehvid ja füüsilised mõõtmed (rööbe, teljevahe) ei muutu. Ei hüpetel, kurvides, kiirendamisel ega pidurdamisel.
Juhitavust ja pidurdamist, hüppamist ei paranda küll, sellega nõus! Kuid suurenevat tarbimis voolu ja kiirendamise dünaamikat siis selle truggy juures kompenseerib küll kui ülekannet korrigeerida sama lõppkiirusele.

Ülekandest siis nii palju et on arvutatud kusagil lõppkiirusele 70km/h ja see suht arvutuslik seega absoluutseks tõeks pidada pole mõtet

Ja kaalust nii palju et kusagilt foorumist lugesin välja et CEN RTR stock truggy kaal oli 10.6lbs'i mis teeb ~4800grammi ei tea kas täis või tühja baagiga aga nii see on. Eks truggy välimusestvõib oletada jah ega ta vast pole kergete seast.

ollo
Postitusi: 1613
Liitunud: 27.07.2005 14:47
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ollo » 03.12.2008 10:54

eerikkarts kirjutas:
ollo kirjutas:
eerikkarts kirjutas:Kuid 6S lipo lihtsalt kompenseerib selle kaalu.
Ma muu kohta ei oska midagi öelda, aga see väide on küll bullshit kuubis. Mitte ükski power ei kompenseeri liigset massi, kui rehvid ja füüsilised mõõtmed (rööbe, teljevahe) ei muutu. Ei hüpetel, kurvides, kiirendamisel ega pidurdamisel.
Juhitavust ja pidurdamist ei paranda küll kuid suurenevat tarbimis voolu ja kiirendamise dünaamikat kompenseerib küll kui ülekannet korrigeerida sama lõppkiirusele.

Ülekandest siis nii palju et on arvutatud kusagil lõppkiirusele 70km/h ja see suht arvutuslik seega absoluutseks tõeks pidada pole mõtet
Kui sa nüüd veel korraks maha istud ja mõtled, kas offroadis jääb kiirendus põhiliselt rehvide pidamise või mootori võimsuse taha, siis saad ehk ise ka aru, kus sa mööda paned.
Miks on BMW M5'l laiemad rehvid, kui Fiat Puntol?

Power is nothing without control (Pirelli tire Co.) :lol:

h6bekuul
Postitusi: 461
Liitunud: 02.07.2007 09:39
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas h6bekuul » 03.12.2008 11:17

just...ollo võttis sõnad suust. Lihtsalt oleks mina seda öelnud, oleks ma jälle sõimata saanud :)
nii on reeglina offroadis, aga ärgem unustagem, et meil on oluliselt palju ka vaiproadi :) Ehk seda pinda, kus on täitsa arvestatav pidamine. Eriti hüpped ja nende ees olev 1.5m ala. Ning siin tuleb kasuks power. Sest on ju vahe, kas pead läbima selle hüpete rägastiku stepbystep või ühe pika lennuga :)
http://www.hot.ee/h6bekuul/
_________________________

Kasutaja avatar
eerikkarts
Postitusi: 1005
Liitunud: 24.01.2006 21:59

Postitus Postitas eerikkarts » 03.12.2008 11:41

ollo kirjutas: Miks on BMW M5'l laiemad rehvid, kui Fiat Puntol?

Power is nothing without control (Pirelli tire Co.) :lol:
Noh võrdled ka tagumikku sõrmega ;). Jah pidamine on A ja O pole midagi ütelda. Ma nagu vaatasin selle mätta otsast et suurem kaal surub mudeli rattaid rohkem maha, just kiirendamisel. Eks ta selline teoretiseerimine ole. See kaalu võimsuse suhe peaks paigas olema :).

Noh jääme siis Guido pilte ja muljeid ootama :P

Kasutaja avatar
uljaspea
Postitusi: 701
Liitunud: 04.05.2006 06:53
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas uljaspea » 03.12.2008 13:39

Masin ilusti Eerikult tagasi ja ootab pühapäeva siis paistab mis pill sellest tuleb. Siis saab masin esimesed hääled (sahinad) kah sisse.
Ah kui siis rääkida pidamisest ja kiireddamisest siis aga aplun olete kõik oodatud 13.12.2008 Jälgimäele ja seal on näha kuidas asi toimib. Hetkel võime lõputult vaialda ja arutada, et mis masin ikka selles kurvis teeb ja kuidas ta selle hüppe võtab ja kas peale finišit pidama kah saab.
Nagu öeldakse, et oma silm on kuningas :D
Aga veel kord Eerikule suured tänud.

Kasutaja avatar
uljaspea
Postitusi: 701
Liitunud: 04.05.2006 06:53
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas uljaspea » 28.01.2009 13:27

Oo happy day :lol:
Nagu paljud teavad ja paljud ei tea ka oli mul probleem reguga. Nimelt saatsin jaanuari alguses USAsse garantiisse. Täna siis sain regu jälle kätte, saadeti uus regu vastu V.3 Eks siis varsti saab teada kaua see kestab :D
Castle kohta võib ainult head öelda. Saatsin enda vea teate ja täitsin ühe blanketi ja asi lahendatud. Kontakt oli kiire ja hea.
Kahjuks küll veebruaris võistlusele ei tule aga märtsis tulen kindlasti lammutama.

Kasutaja avatar
eerikkarts
Postitusi: 1005
Liitunud: 24.01.2006 21:59

Postitus Postitas eerikkarts » 28.01.2009 14:15

Jee! Ma just mõtlesin sulle helistada uurida kaugel su MMM on.
Castlil on kliendi tugi tasemel! Juba ainuüksi sellepärast tasub nende elektroonikat osta. Hiinlastega jääd oma murega üksi aga Castle julgelt tunnistab vigu ja parandab asju tasuta kui garantii tingimused täidetud.
Ja isegi kui garantii ei kehti sinu süül või mis iganes parandavad või vahetavad nad regu $70 eest igal juhul ära.
Ise jootekolviga surkima minna MMM'le kallale pole mõtet minna, FET'id on maru haruldased ja jootekolviga praktiliselt võimatu joota.
Palju õnne Guido ootame võistlusele

*MMM=MambaMonsterMax

Vasta