Tagaveolisega ei hakka kindlasti mitte teepervi nühkima. Pigem on probleemiks keset teed külg ees sõitmine. St. eks see tagaveoline 1/10 vajab võimsama mootori puhul tõesti vaoshoitumat gaasivajutust. Aga ka kahe silla veoga 1/10 kipub lahtisema pinna puhul üsna lihtsalt käest ära minema, ei aita ette pandud tagarehvid ega kiirema ülekandega esisild. St. aitab küll aga mitte nii et kohe üldse ei keera külge ette. 4wd on kindlasti nii maapeal kui õhus lennates paremini juhitav aga see vahe ei ole nagu öö ja päev.
Lazeril on olemas värske RTR brushless mootoriga versioon. St. brushless mootor on juba sünnist saati peal, vaja ainult muretseda korralik aku mis suudaks piisavalt ampreid välja anda.
http://www.kyosho.de/?page=shop/flypage ... etlang=deu
See peaks olema nüüdseks juba saadaval, iseasi kas ka Eestisse on ametlikult müüki lastud. Lazer on mu meelest täiesti pädev auto. Kui tahad absoluutset püssi, siis vanale tavalisele komplektile lisandub kuni 2000 krooni eest tugevdusi (näiteks tagumised metallist outdrived ja poolteljed). Standard brushless komplektis oli juba midagi muudetud aga pikas perspektiivis mitte piisavalt. SP versioon on täiesti ilma elektroonikata väga karm relv, kõik vähegi vajalikud tugevdused on juba tehtud, lisaks on veel muudetud õõtsasid, amorditorne jne. et parandada auto niigi head juhitavust.
Aga esimeseks elektrikaks on tagaveoline 1/10 bagi või tragi väga hea. Aku kestvus on tänu väiksemale veeratakistusele ja ülekande kadudele ca 2x pikem. Kuluvaid juppe on kordades vähem jne. Eisaamittevaikiolla, R0mmil on hetkel väga huvitav ja ulatuslike seadistamisvõimalustega tagaveoline üleliia.