1. leht 1-st

Brama 10B

Postitatud: 21.05.2009 20:04
Postitas intz
Kõik kes teavad antud auto kohta täiendavat infot, siis palun kirjutage siia.
Kas stock masinal on veel miinusied peale overnight laadija ja 2000mAh aku? Ühesõnaga kõik info plusside ja miinustega on oodatud.

Milliseid osasid peaks juurde ostma ,et masinast korralik sõiduriist tuleks?

Ärge pakkuge teisi stock masinaid, et nitrokas parem ja värki. Ning ei taha ka kasutatud autode müügikuulutusi. Kui on soovi teise masina info järele, siis teeb teise teema.

Tean ,et antud masina kohta on natuke räägitud. Aga tahaks ainult ühele autole pühendatud teemat.
Sõber soovib Bramat HPI poest osta ja tahtis ise postituse teha, aga uue kasutaja registreerimisel peab moderaatori aktiveerimist ootama.

Re: Brama 10B

Postitatud: 21.05.2009 20:26
Postitas Siiim
intz kirjutas:Kõik kes teavad antud auto kohta täiendavat infot, siis palun kirjutage siia.
Kas stock masinal on veel miinusied peale overnight laadija ja 2000mAh aku? Ühesõnaga kõik info plusside ja miinustega on oodatud.

Milliseid osasid peaks juurde ostma ,et masinast korralik sõiduriist tuleks?

Ärge pakkuge teisi stock masinaid, et nitrokas parem ja värki. Ning ei taha ka kasutatud autode müügikuulutusi. Kui on soovi teise masina info järele, siis teeb teise teema.

Tean ,et antud masina kohta on natuke räägitud. Aga tahaks ainult ühele autole pühendatud teemat.
Sõber soovib Bramat HPI poest osta ja tahtis ise postituse teha, aga uue kasutaja registreerimisel peab moderaatori aktiveerimist ootama.
ütleme nii, et võistlusteks ei kõlba aga aias kasse taga ajamiseks on väga hea, ehk siis funnimiseks. Kui aga sõber soovib võistlusmudelit, ei ole see auto siiski sobilik. Auto on RTR see tähendab et on ainult vaja saatjasse patareisid ja saad sõitma hakata!

Postitatud: 21.05.2009 20:32
Postitas Faasan
Ega iga mudel on hea senikaua, kuni teda kasutatakse selleks, milleks ta mõeldud on :wink: Kuid esimene asi mis silma hakkab, on ristpea kruvid. Ning selle overnight laadija saaba alati parema vastu vahetada.

Postitatud: 21.05.2009 21:12
Postitas nRainer
Faasan : Selle kohta ütleksin mina, et mina sõitsin ka "ristpea kruvidega" autoga mille nimi on Kyosho Lazer ZX-5 väga edukalt ennast TOP 3-e.

Postitatud: 21.05.2009 21:15
Postitas murakas
ma ei saa aru mis nendel ristpeakruvidel viga on ?

Postitatud: 21.05.2009 21:23
Postitas Faasan
nRainer kirjutas:Faasan : Selle kohta ütleksin mina, et mina sõitsin ka "ristpea kruvidega" autoga mille nimi on Kyosho Lazer ZX-5 väga edukalt ennast TOP 3-e.
Ega ma nüüd ei väidagi, et ristpead hoogu kuidagi moodi aeglasemaks muudab. Lihtsalt mugavuse küsimus. Ise ma kohe kuidagi, mittemingisuguse valemi järgi ei loe oma eelmisest postist välja, et ma oleks kirjutanud a'la, et ristpead muudavad auto aeglasemaks.

Lalala

Postitatud: 21.05.2009 21:35
Postitas intz
Rahu poisid, vaidlused vaidlusteks :D Rohkem infot, vähem loba :roll:

Postitatud: 21.05.2009 22:08
Postitas J.
sirvisin ajaviiteks välismaiseid foorumeid. ei kiideta eriti. enamus on kohe mootori nobedama vastu välja vahetanud.. siis aga hakkavad ülekande osad lagunema.. jnejne. google väga hea abimees.

Postitatud: 22.05.2009 11:05
Postitas emulov
Tervitust, olen siis poole kohaga ostja kellest intz rääkis. Kui masinale osta lisaks 15T firebolt mootor ja vastav esc, vahetada pinioni/spuri et masinat kiiremaks saada ning osta suurem aku näiteks Hyperpack 4600 7,2V 6-Cell Stickpack. Kas siis oleks juba masinast kasu?

Postitatud: 22.05.2009 11:20
Postitas JazZ
Pole mina näinud RC masinat millest kasu oleks :)
Aga ma usun et Brama sõidab ka originaal varustusega täitsa edukalt.
Kõik sõltub muidugi selles mis Su eesmärk on? Võistlus masin see ei ole, aga niisama sõitmiseks kõlbab küll.

Postitatud: 22.05.2009 11:28
Postitas emulov
JazZ kirjutas:Võistlus masin see ei ole, aga niisama sõitmiseks kõlbab küll.
Kui küll ta sobib? Igalpool kirjas ,et 25km/h... suht aeglane minu jaoks.
On võimalik siis ,et 15T mootoriga ja suurema pinioniga pigistab 50km/h välja :twisted: ?Rohkem nagu ostakski fannimiseks. Võibolla saan ka paar sõpra nõusse kes off-road masina ostaks, oleks koos huvitav omavahel "võistelda".

Postitatud: 22.05.2009 12:33
Postitas madda
Kui ostad mootori, siis osta brushless. Aga kui sa tahad 50 km/h sisse saada siis osta kindlalt midagi turskemat, sest selline auto pole selleks mõeldud. Kui sa ostad veel 4600 mah aku ja korraliku laadija läheb see mõtetult kalliks!


Minuarust kõik need asjad mis sa peale tahad panna on liiga suured!

Postitatud: 22.05.2009 12:38
Postitas R0mm
See ülekannete värk tegelikult pole nii lihtne midagi, et paned suurema ja ongi tore, kiirus 100. Reeglina asi hoopis sedapidi, et mida kiirem mootor on kasutusel, seda VÄIKSEMAT pinionit pead kasutama ja ülekannet aeglasemaks tegema, et mootorit ära ei tapaks. Mudeli kiirus loomulikult lõppkokkuvõttes siiski kasvab, aga ei saa kasutada suvaliselt suuremaid pinione nagu ise heaks arvad. Paned seal paari hambaga mööda ja elektroonika hakkab üle kuumenema, sest koormus saab mootorile liiga suur. Pead lihtsalt arvestama, et ostes väga odava asja, ei saagi temalt palju tahta. Nagu siin üks kodanik juba mainis, siis need odavamad asjad on ehitatud nii, et nad ei kannatagi väga palju suuremaid võimsusi kui see mis neile juba külge on kruvitud...ülekandeosad ei pea lihtsalt vastu. Sellest tulenevalt on sul 2 varianti- maksad vähe-saad vähe või maksad rohkem ja saad ka rohkem. Kui ei raatsi kohe mänguasja eest palju välja käia, siis ongi ainult üks variant järgi-maksad vähe ja saad vastavalt sellele. Kui meeldima hakkab, siis maksad veelkord ja siis juba rohkem ja seda parema asja eest. Kui ei hakka meeldima, siis võid õnne tänada, et kohe 8-10k väga hea asja peale ei kulutanud. Selline lugu siis.

okei

Postitatud: 22.05.2009 12:53
Postitas emulov
Kuna kõik tulenev info on negatiivne kas siis tasuks osta äkki selline auto?

Postitatud: 22.05.2009 13:32
Postitas madda
See on põhimõtteliselt sama.

Postitatud: 22.05.2009 13:41
Postitas T6nuT
Asjad on täiesti erinevad...
Tagaveolist on päris keeruline tee peal otse hoida eriti veel kui seal on mõnusalt kiire mootor peal.

Postitatud: 22.05.2009 13:58
Postitas R0mm
Mina isiklikult 2WD mudelit ei kardaks. Muidugi pole vale, et teda on natuke raskem teel hoida, kuid seda vaid siis kui sõidetav pind on väga lahtine ja kasutusel on valed rehvid. Samuti kui ta on liiga overpowered. Kui on hea pidamisega rada ja sobivad rehvid, siis seisab ka 2 wd väga edukalt rajal kinni nagu rööbastel. Paraku tuleb tõdeda, et meil siin eestis selliseid radu justkui eriti pole.

Postitatud: 22.05.2009 14:01
Postitas olerex
murakas kirjutas:ma ei saa aru mis nendel ristpeakruvidel viga on ?
Kuuskant kruvikale ei pea keerates peale suruma, kui ristpea kruvikale aga korralikult survet ei avalda, keerad üle ju kruvi pea. Seda kandi pinda on kah muidugi vähem.
Ühesõnaga, keeruline on nende ristpeadega, eriti siis kui nad on keermeliimiga metalli sees või mujal kus vaja kõvasti keerata.

Postitatud: 22.05.2009 14:34
Postitas GTR 3.0
Äkki sobib e-firestorm, millel on juba peal 15T mootor?

...

Postitatud: 22.05.2009 14:39
Postitas intz
Info ainult Brama ja Phoenix BX kohta :) mitte firestormi eks?

Postitatud: 22.05.2009 14:43
Postitas GTR 3.0
Lihtsalt püüdsin aidata...

Re: okei

Postitatud: 22.05.2009 17:26
Postitas JazZ
emulov kirjutas:Kuna kõik tulenev info on negatiivne kas siis tasuks osta äkki selline auto?
Minu meelest pole vahet millise "mitte võistlus auto" kohta siin foorumis küsida, kõik on saast. Nii et ära väga südamesse võta. Siin kõik nii tegijad lihtsalt. ;)

Postitatud: 22.05.2009 17:30
Postitas lauri
Soovitan HPI Cyber 10B kohta uurida. Enamvähem sinu hinnaklassiga masin. Suur pluss on see, et saad kasutada Cyclone D4 juppe, mida reaalselt ka Eestis kohal peaks olema. Sisuliselt pekski tegemist olema lihtsustatud D4-jaga, millele mahub peale "stick-aku" - jälle üks suur pluss.

See oleks imho kõige odavam mudel, millega kannataks võistma ka minna. Saad vaikselt Cyclone D4 juppe ka külge kruvida ja upgrade'ida.

http://www.hpiracing.com/kitinfo/100702/

Postitatud: 23.05.2009 10:45
Postitas Toomased
Mina julgen kyll Phoenix BX soovitada.Lihtsalt sõitmiseks väga lõbus auto.Võistlema ei ole me temaga veel jõudnud,aga kindlasti on plaanis sellel suvel ära katsetada.Kiirust on tal küll ja teel püsib ka.Ära vahetasin kohe puksid laagrite vastu ja esimesed amordid.Differentsiaali kinnituskruvid tuleks panna pikemad ja mutter otsa,neil on kalduvus raskel rajal ise lahti kruvida.Sellises komplektsuses peaks ta olema päris võistlusvõimeline.Nagu ütles yks tark mees siin foorumis,et iga autoga on võimalik hästi sõita,kui oskad :lol: Lühidalt,kuu aja kasutamise järel võin öelda,et selle raha eest on siin autot kyll ja rohkem :D
P.S Katki olen suutnud saada ainult esimese amorditorni.Ja seda ka oma lollusest.

Postitatud: 06.11.2009 20:06
Postitas *marten*
Endal on phoenix st liigub hästi kui panna peale laagrid,hea teha rallit ja niisama funnida.top speed on kuskil 40-50 kandis.Püsib hästi teel. Muidu niisama hea auto.esimeseks autoks sobib hästi.

Postitatud: 06.11.2009 20:54
Postitas äge marten
minul on phoenix st
liigub täiega, aga mul ka teine elektroonika peal nt 9.5t mootor ja regu.

Postitatud: 06.11.2009 20:56
Postitas R0mm
Ah ära seleta, sul on ju õõtsad pooleks kõik :)

Postitatud: 06.11.2009 20:58
Postitas äge marten
no jah aga liigub täiega :lol:
ja tglt mul ainult 1 katki :D

Re: Brama 10B

Postitatud: 14.03.2010 17:51
Postitas lauri111
paliu see sisse võtab :?:

Re: Brama 10B

Postitatud: 14.03.2010 18:21
Postitas R0mm
Sisse ei tea palju võtab, aga välja mingi 29 km/h :wink:

Re: Brama 10B

Postitatud: 14.03.2010 18:39
Postitas tennu
lauri111 kirjutas:paliu see sisse võtab :?:
Ega nüüd kiirus ka nii palju ei loe ,loeb ka sõiduoskus . :wink:

Re: Brama 10B

Postitatud: 25.03.2010 11:50
Postitas lauri111
Varsti sellel üks omanik juures.

Re: Brama 10B

Postitatud: 25.03.2010 12:20
Postitas R0mm
Millel on üks omanik juures?

Re: Brama 10B

Postitatud: 27.03.2010 23:48
Postitas lauri111
Brama 10B

Re: Brama 10B

Postitatud: 05.04.2010 20:39
Postitas lauri111
muide sellel on 4vedu8)