Kui palju mõjutab lömmis sumps mootori tööd?

Üldine off-road autode arutelu

Moderaator: petrolhead

Vasta
Kasutaja avatar
edvin
Postitusi: 612
Liitunud: 05.01.2008 14:10
Asukoht: Tallinn

Kui palju mõjutab lömmis sumps mootori tööd?

Postitus Postitas edvin » 03.07.2009 10:02

Sai korra postipidurit proovitud. Hästi pidurdas, ei ole sedasorti pidurdamise effektiivsusele midagi ette heita. Sumpsikene on aga törts deformeerunud, umbes 0,5cm jagu küljelt sisse pekstud. Kui palju sedasorti mõlk mõjutab 2 taktilise nitromootori tööd? Õigemini kui lömmis peab sumps olema, et tajuks mootori töös erinevust?

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 03.07.2009 10:23

Kas sa "vala vett täis ja sügavkülma" tehnoloogiat oled katsetanud mõlgi välja saamiseks? Paksema seinaga summutid ei pidavat hästi kuuletuma, kuid üldiselt väga toimiv nipp.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

h6bekuul
Postitusi: 461
Liitunud: 02.07.2007 09:39
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas h6bekuul » 03.07.2009 10:38

???
et jäätunud veel on selline füüsikaline omadus võtta edvini mudeli nitromootori esialgne sumpa kuju?

:D
http://www.hot.ee/h6bekuul/
_________________________

Kasutaja avatar
edvin
Postitusi: 612
Liitunud: 05.01.2008 14:10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas edvin » 03.07.2009 10:47

jää ruumala on suurem kui veel. Et kui hästi läheb siis pressib mõlgi tiba välja aga kui halvasti siis lööb sumpa lõhki?

h6bekuul
Postitusi: 461
Liitunud: 02.07.2007 09:39
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas h6bekuul » 03.07.2009 10:55

ole nüüd...osta saku lätet...see on nii taibu, et pressib ainult õigest kohast :)

enne pead sa talle muiugi ütlema, kus see õige koht on :P
http://www.hot.ee/h6bekuul/
_________________________

Taits
Postitusi: 591
Liitunud: 12.11.2005 22:01
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Taits » 03.07.2009 11:22

Olen jää asja proovinud. Ei löö lõhki. Ja ei tee ka sumpale eriti midagi. Kui siis natuke pressis välja, aga tõsiselt minimaalselt.
Ja teemasse, siis väikesest mõlgist ei ole kottigi aru saada.
Burn more fuel!

ollo
Postitusi: 1613
Liitunud: 27.07.2005 14:47
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ollo » 03.07.2009 11:29

Eks see "tajumine" sõltub tiba tajude tereavusest ka, aga kõige rohkem sõltub see mõlgi asukohast. Tüüpiline 2-kambriline summuti koosneb primaarkoonusest, sekundaarkoonusest ja sekundaarkoonuse peal paiknevast väljundkambrist. Kolmekambrilistel on väljundkamber veel vaheseinaga kaheks jagatud.
Kui mõlk on pirmaarkoonuses (ehk siis selles, mis on liitekohast leegitoru poole), mõjutab see rohkem. Kui mõlk on teisel pool liitekohta ja ainult välisseinas, on see põhimõtteliselt savi. Kui löök on ka sekundaarkoonuse mõlki löönud, on see sama efektiga mis primaarkoonuse mõlk.
Primaarkoonuse mõlgid saab hea tahtmise korral välja sisselaskeaugu kaudu erinevaid füüsilisi mõjutusvahendeid kasutades, soovitatavalt tömbiotsalisi.
Külmutamismeetod aitab mõlema koonuse ja ka väljundkambri seinte õigeksajamisel, aga võib võtta üsna mitu sulatus-külmutustsüklit, arvestama peab ka, et see venitab summutit igatpidi natuke suuremaks.

Kasutaja avatar
edvin
Postitusi: 612
Liitunud: 05.01.2008 14:10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas edvin » 03.07.2009 11:50

Mõlk on primaarkoonses. Aga mis moodi mõjutab mõlk mootori tööd? Jõudu jääb vähemaks või mis?

ollo
Postitusi: 1613
Liitunud: 27.07.2005 14:47
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ollo » 03.07.2009 13:12

Eks ta muudab toru karakteristikut, kas paremaks või halvemaks, see sõltub juba asjaoludest :lol: Põhimõtteliselt tippvõimsus peaks vähenema, mootoril ei teki nii teravat võimsustippu, aga kasutusomadused ja tippvõimsus on vahel erinevad asjad...

Vasta