Abi sõiduki soetamisel hädasti tarvis...
Moderaator: petrolhead
Abi sõiduki soetamisel hädasti tarvis...
Tervist
Alustaks oma esimest postitust kohe suure abipalvega. Muidugi loodetavasti sai ehk ka õigesse kohta teema tehtud.
Nimelt sooviks üht Offroad masinat, mis võiks rahuldada need tingimused:
*kiire (~75km/h ?)
*kvaliteetne
*heade varuosade saadavusega
*NITRO mootoriga kindlasti
*4WD
*hea välimusega kere
*Eelistaks 1/8, kui ei siis 1/10
*UUS
Välja võiks käia nii 7800.- sellest 7000.- peaks vast masinale piisama (rohkem hetkel vist välja ei võlu) 800.- eest vast saab muud vajalikud tarvikud nagu kütus + muud vajalikud asjad.
Võiks vast RTR olla...
PS! mudelit näen enda valdustes esimest korda kui ta postiga kohale peaks jõudma
Ei pea olema Eestist saadaval (varuosad peavad küll... kalli postiga ei raatsi küll tellida. v.a upgrade tükke võib küll tellida). EU siseselt oleks siiski hea.
Veel midagi mis jäi mainimata?
Laohinnaga pakkumisi võib MSNi ja mailile ikka teha, nendest ära ei ütle
huh.... jäi mainimata. Buggysid mitte soovitada, nood ei käi minu meele järgi
Alustaks oma esimest postitust kohe suure abipalvega. Muidugi loodetavasti sai ehk ka õigesse kohta teema tehtud.
Nimelt sooviks üht Offroad masinat, mis võiks rahuldada need tingimused:
*kiire (~75km/h ?)
*kvaliteetne
*heade varuosade saadavusega
*NITRO mootoriga kindlasti
*4WD
*hea välimusega kere
*Eelistaks 1/8, kui ei siis 1/10
*UUS
Välja võiks käia nii 7800.- sellest 7000.- peaks vast masinale piisama (rohkem hetkel vist välja ei võlu) 800.- eest vast saab muud vajalikud tarvikud nagu kütus + muud vajalikud asjad.
Võiks vast RTR olla...
PS! mudelit näen enda valdustes esimest korda kui ta postiga kohale peaks jõudma
Ei pea olema Eestist saadaval (varuosad peavad küll... kalli postiga ei raatsi küll tellida. v.a upgrade tükke võib küll tellida). EU siseselt oleks siiski hea.
Veel midagi mis jäi mainimata?
Laohinnaga pakkumisi võib MSNi ja mailile ikka teha, nendest ära ei ütle
huh.... jäi mainimata. Buggysid mitte soovitada, nood ei käi minu meele järgi
Nii.
1. Nitro offroad ja 75 kmh ei käi ilmselt kokku. Kõik jälle muidugi sõltub, aga ilmselt siiski nii kiiret RTR mudelit sa ei leia.
2. Kui bagi ei meeldi, siis Truggy vaja, rohkem variante väga pole.
3. 7k eest uut võistlusmasinat ei saa. See summa kataks rolleri ostukulu (ilma mootori ja elektroonikata veermik)
1. Nitro offroad ja 75 kmh ei käi ilmselt kokku. Kõik jälle muidugi sõltub, aga ilmselt siiski nii kiiret RTR mudelit sa ei leia.
2. Kui bagi ei meeldi, siis Truggy vaja, rohkem variante väga pole.
3. 7k eest uut võistlusmasinat ei saa. See summa kataks rolleri ostukulu (ilma mootori ja elektroonikata veermik)
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu
https://www.claypitrc.eu
- JazZ
- Fast Hobbies
- Postitusi: 1104
- Liitunud: 10.06.2005 13:23
- Asukoht: Pärnu
- Has thanked: 9 korda
- Been thanked: 1 kord
- Kontakt:
Esiteks peab ütlema, et nii hästi pole siin veel keegi vist osanud küsida. Aga üks küsimus mul siiski oleks teema algatajale, mis Sa sellega teha plaanid? Tahad Sa autot millega saaks ka võistlustel sõita või ainult niisama fun'imiseks?
Niisama fun'imiseks sobib minu meelest monster kõige paremini ja HPI Savage X peaks kõik Su nõudmised täitma.
Niisama fun'imiseks sobib minu meelest monster kõige paremini ja HPI Savage X peaks kõik Su nõudmised täitma.
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Truggy RTR versioone ju peaks nagu olema saadaval, ehkki need jah u 10000... LOSI RTR peaks tulema lausa pädeva 2,4 raadioga ja starterboxiga koos... Asso u sama hind, mingi "tagant" käivitussüsteem kaa kaasas... Need oleks ilmselt mõlemad kohe sõidu/võistlusvalmis autod...
Ülejäänutega pead vist arvestama ka mingi käivitussüsteemi ostmisele... või siis jah, nöörstarter...
Ülejäänutega pead vist arvestama ka mingi käivitussüsteemi ostmisele... või siis jah, nöörstarter...
Associated RC10 B74.1
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Alguses vast proovimiseks... hiljem eks näis mis saab
Pakuti vahepeal ka revo 3.3, selle peale vast hetkel peatuma jäängi.
Savage X masinaid vaatasin ka. Üldiselt peaks mainima, et üsna kirju on see masinate kogukond siin...
Muidu kütet kusagilt odavamalt ei saa? ma mõtlen, et ehk müüakse lahtiselt ja suuremates kogustes. Plekk kanistreid eriti koju koguda ei sooviks...
Pakuti vahepeal ka revo 3.3, selle peale vast hetkel peatuma jäängi.
Savage X masinaid vaatasin ka. Üldiselt peaks mainima, et üsna kirju on see masinate kogukond siin...
Muidu kütet kusagilt odavamalt ei saa? ma mõtlen, et ehk müüakse lahtiselt ja suuremates kogustes. Plekk kanistreid eriti koju koguda ei sooviks...
Eks tühjad kanistrid saad ära visata ju. Kuhu sa seda kütust lahtiselt ostes paigutaksid Eks see hind enamvähem 100kr/L ole.krusu70 kirjutas:Muidu kütet kusagilt odavamalt ei saa? ma mõtlen, et ehk müüakse lahtiselt ja suuremates kogustes. Plekk kanistreid eriti koju koguda ei sooviks...
Oled selles juba veendunud, et Revo varuosade saadavus on hea? Mina julgeks kahelda...
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Sinuhobist on kõik need asjad tellitavad...
Ja mudeli valimisel arvesta, et kui Sa 2 kuu pärast avastad, et üksinda majataga tiirutamine igav on ja tahaks võistlema tulla, siis sellel mudelil võiks nagu võistlusklass kaa olla... Revo on väga hea monster... aga võistlema peaksid heal juhul tragidega või siis 1:8 elektrikatega...
Ja mudeli valimisel arvesta, et kui Sa 2 kuu pärast avastad, et üksinda majataga tiirutamine igav on ja tahaks võistlema tulla, siis sellel mudelil võiks nagu võistlusklass kaa olla... Revo on väga hea monster... aga võistlema peaksid heal juhul tragidega või siis 1:8 elektrikatega...
Associated RC10 B74.1
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
kas too mitte polegi 1:8 Nitro Truggy võistlusklassis?tony012 kirjutas:Sinuhobist on kõik need asjad tellitavad...
Ja mudeli valimisel arvesta, et kui Sa 2 kuu pärast avastad, et üksinda majataga tiirutamine igav on ja tahaks võistlema tulla, siis sellel mudelil võiks nagu võistlusklass kaa olla... Revo on väga hea monster... aga võistlema peaksid heal juhul tragidega või siis 1:8 elektrikatega...
Muidugi probleemiks on siiski kütte saadavus... kuna ükski postiasutus ei taha neid mitte kuidagi saata, siis kas kusagilt Ida/Lääne - Virumaalt ka kütet võimalik saada on?
Sellisesse hinnaklassi jääb näiteks selline massin:
Thunder Tiger S18 nimeks. RTR. Ei sõida küll päris 75 km/h ja kere välimus on selline maitse asi. Kui meeldib, siis see on kohapeal olemas. 8 amordiga, laagerdatud, metall hammasratastega servo, kerge aluminium raam, 2-käiguline käigukast, paak 105cc, jne. Hind tuleks teie valitud piiridesse.
Selline on ka:
Thunder Tiger EK-4 nimeks. Kohapeal olemas. Väheke suurem ja väheke vihasem näeb välja. Samuti päris 75km/h ei sõida. Natuke jääb puudu. Muidu ilma puldita, kuid saaksime ka puldi peale panna. Hind jääks sinu piiridesse.
Aitab soojendusest ja räägime nüüd päris autodest
Team Associated RC8T nimeks. Kohapeal olemas. RTR. Olen kindel, et pigistame sealt 75km/h. Mitte küll sellisel kujul nagu ta karbist võetuna on, aga piisab ülekande vahetamisest. Rotostart on kaasas, 3 kanaliga pult, 16mm Big Bore amordid, metall ratastega servo, jne jne. Ütleme nii, et võibki rääkima jääda. Kvaliteedi ja varuosade saadavuse ja muud punktid täidame, ainuke asi on see, et paraku läheb see teie hinna vahemikust välja.
Siis oleks pakkuda ka Team Associated SC8. Kohal olemas. RTR. Samuti päris 75km/h karbist võetuna ei sõida, aga väheke modifitseerimist ja saab selel kiiruse kätte küll. Suht sama varustus peal, mis RC8T. Hind väljub samuti piiridest.
Need on asjad, mis on kohapeal olemas. Terve rida on veel Thunder Tiger ja Team Associated mudeleid, mida on võimalik tellida. Kui pakub miski muu huvi, mida ma ei pakkunud siis kas PS või küsimused, mured, soovid mailile: info@hobbybox.ee
Thunder Tiger S18 nimeks. RTR. Ei sõida küll päris 75 km/h ja kere välimus on selline maitse asi. Kui meeldib, siis see on kohapeal olemas. 8 amordiga, laagerdatud, metall hammasratastega servo, kerge aluminium raam, 2-käiguline käigukast, paak 105cc, jne. Hind tuleks teie valitud piiridesse.
Selline on ka:
Thunder Tiger EK-4 nimeks. Kohapeal olemas. Väheke suurem ja väheke vihasem näeb välja. Samuti päris 75km/h ei sõida. Natuke jääb puudu. Muidu ilma puldita, kuid saaksime ka puldi peale panna. Hind jääks sinu piiridesse.
Aitab soojendusest ja räägime nüüd päris autodest
Team Associated RC8T nimeks. Kohapeal olemas. RTR. Olen kindel, et pigistame sealt 75km/h. Mitte küll sellisel kujul nagu ta karbist võetuna on, aga piisab ülekande vahetamisest. Rotostart on kaasas, 3 kanaliga pult, 16mm Big Bore amordid, metall ratastega servo, jne jne. Ütleme nii, et võibki rääkima jääda. Kvaliteedi ja varuosade saadavuse ja muud punktid täidame, ainuke asi on see, et paraku läheb see teie hinna vahemikust välja.
Siis oleks pakkuda ka Team Associated SC8. Kohal olemas. RTR. Samuti päris 75km/h karbist võetuna ei sõida, aga väheke modifitseerimist ja saab selel kiiruse kätte küll. Suht sama varustus peal, mis RC8T. Hind väljub samuti piiridest.
Need on asjad, mis on kohapeal olemas. Terve rida on veel Thunder Tiger ja Team Associated mudeleid, mida on võimalik tellida. Kui pakub miski muu huvi, mida ma ei pakkunud siis kas PS või küsimused, mured, soovid mailile: info@hobbybox.ee
Burn more fuel!
Revo on monster... Praegu kehtivate reeglite järgi ei võiks truggyl nagu käigukasti olla... ja üleüldse on ta kõrgem ja ka lühem/kitsam, kui tänapäevased truggyd...
Kütust vast pakuvad meil kõik mudelipoed, helista neile ja äkki saadavad Sulle kankukese....
Kütust vast pakuvad meil kõik mudelipoed, helista neile ja äkki saadavad Sulle kankukese....
krusu70 kirjutas:kas too mitte polegi 1:8 Nitro Truggy võistlusklassis?tony012 kirjutas:Sinuhobist on kõik need asjad tellitavad...
Ja mudeli valimisel arvesta, et kui Sa 2 kuu pärast avastad, et üksinda majataga tiirutamine igav on ja tahaks võistlema tulla, siis sellel mudelil võiks nagu võistlusklass kaa olla... Revo on väga hea monster... aga võistlema peaksid heal juhul tragidega või siis 1:8 elektrikatega...
Muidugi probleemiks on siiski kütte saadavus... kuna ükski postiasutus ei taha neid mitte kuidagi saata, siis kas kusagilt Ida/Lääne - Virumaalt ka kütet võimalik saada on?
Associated RC10 B74.1
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Marvan ka, et Savage X sobib kõige paremini nendeks asjadeks, mis sa nimetasid. Kiirus tuleb sinna 70ne kanti ära (kuigi parkimisplatsil täisgaasiga sihitult tiirutamine viskab sul ruttu üle), varuosad on ka laialdaselt saadaval ja seejuures suht odavad. Oluline on ka see, et Savage jupid on väga unifitseeritud (esi/tagu/vasak/parem õõtshoob on üks ja sama jupp jne) ja see on ülihea omadus minuarust, eriti kui autoga palju hüpata jms lõhkumist teha, pead kuni 4x vähem juppe kaasas vedama/ostma.Niisama fun'imiseks sobib minu meelest monster kõige paremini ja HPI Savage X peaks kõik Su nõudmised täitma.
HPI Savage w LRP.28
Hobao Hyper 8,5 Pro .30 Sirio Over-Powered-Edition
LRP S10 Blast2 TC
Pühapäevasõitja
Hobao Hyper 8,5 Pro .30 Sirio Over-Powered-Edition
LRP S10 Blast2 TC
Pühapäevasõitja
Nii ... Kui nüüd kõik ilusti, hästi ja korralikult sujub, siis kasutaja veltsi poolt pakutud uus Traxxas revo 3.3 #5308 peaks varsti käes olema
Keegi ütleks kust saada tavalist 7,2v aku laadijat? (nagu need mobla akude laadijad välja näevad) või ehk keegi pakub odavalt?
Kui masinalt eemaldada käigukast (loe: teha ühekäiguliseks) ja võimsam mootor peale panna siis siinkandis mõni selline võistlusklass ka on?
Keegi ütleks kust saada tavalist 7,2v aku laadijat? (nagu need mobla akude laadijad välja näevad) või ehk keegi pakub odavalt?
Kui masinalt eemaldada käigukast (loe: teha ühekäiguliseks) ja võimsam mootor peale panna siis siinkandis mõni selline võistlusklass ka on?
Täiesti mõttetu masin võistlemiseks. Väga vale valik selleks otstarbeks. Aga muidu põhimõtteliselt open klassis võid sellega paarutada. Vist. Tragis ideepoolest saaks ehk ka, aga päris tragidega jällegi nagu eriti ei võistle. Ühesõnaga astusid sajaga ämbrisse võistlemise seisukohalt No offence Traxxase fännid
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu
https://www.claypitrc.eu
- Grim Reaper
- Postitusi: 1209
- Liitunud: 02.12.2006 00:45
- Grim Reaper
- Postitusi: 1209
- Liitunud: 02.12.2006 00:45
Kust sa tead mis on sinu rida kui sa üldse ühtegi varem proovinud pole. Millegipärast on enamus siin aru saanud, et Monster siiski ei "toida" ja enamus sõidab just bagiga, vähem tragiga ja mitte keegi ei võistle monsteriga. Monsterite klass kaotati juba 2 aastat tagasi ära, sest saadi aru, et see pole ikka see õige asi. Kõige lõpuks veel pole see revo õige monster isegi. Ei teagi mis ta on, selline kummaline olend. Eelarve oli sul päris hea, selle rahaga oleks mõne korraliku kasutatud võistlusmudeli saanud ja ehk isegi uue mootori peale. Aga eks me kõik oleme alguses lollusi teinud ja monstereid fännanud. Tsill
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu
https://www.claypitrc.eu
Revo tundub pooleldi MT ja pooleldi Truggy
Ega truggyde vastu midagi pole, seal klassis võiks küll sõita.
Aga siiski seab kool ja raha hetkel piirid, võistlemisest ei tuleks nii või naa midagi välja.
Raha võis ju olla, kuid kasutatud mudelit ostma vast ei hakka. Palju huvitavam on piirid ise leida, kui see et keegi teeb selle töö ise ära.
Ega truggyde vastu midagi pole, seal klassis võiks küll sõita.
Aga siiski seab kool ja raha hetkel piirid, võistlemisest ei tuleks nii või naa midagi välja.
Raha võis ju olla, kuid kasutatud mudelit ostma vast ei hakka. Palju huvitavam on piirid ise leida, kui see et keegi teeb selle töö ise ära.
R0mm kirjutas:Kust sa tead mis on sinu rida kui sa üldse ühtegi varem proovinud pole. Millegipärast on enamus siin aru saanud, et Monster siiski ei "toida" ja enamus sõidab just bagiga, vähem tragiga ja mitte keegi ei võistle monsteriga. Monsterite klass kaotati juba 2 aastat tagasi ära, sest saadi aru, et see pole ikka see õige asi. Kõige lõpuks veel pole see revo õige monster isegi. Ei teagi mis ta on, selline kummaline olend. Eelarve oli sul päris hea, selle rahaga oleks mõne korraliku kasutatud võistlusmudeli saanud ja ehk isegi uue mootori peale. Aga eks me kõik oleme alguses lollusi teinud ja monstereid fännanud. Tsill
Mina fännan siiamaani...kuigi mul on truggy ka olemas.
HPI Savage w LRP.28
Hobao Hyper 8,5 Pro .30 Sirio Over-Powered-Edition
LRP S10 Blast2 TC
Pühapäevasõitja
Hobao Hyper 8,5 Pro .30 Sirio Over-Powered-Edition
LRP S10 Blast2 TC
Pühapäevasõitja
Mis siis lõpuks valituks sai?
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu
https://www.claypitrc.eu
Näed, eespool isegi kirjas, ei süvenend asjasse kuigi ma seal tublisti sõna võtnud.
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu
https://www.claypitrc.eu
Eks ikka samad mis enne, aga lihtsalt katsu vältida olukorda, milles sa nad enne ära lõhkusid. Paraku ma ei tea milline see upper arm revol on.. tal see vedrustus nii kummaline
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu
https://www.claypitrc.eu
Plastmassist! Ära hakka alutuuninguga tegelema, kui tegelikult ka raha ega aega põhjalikult jamada pole (kehtib jõudude jäävuse seadus, ehk siis katki läheb järgmine nõrgim jupp ahelas). Pluss: esimesel autol suudad sa siiski veel juppe katki saada, hakkad saama verd, valu ja pisaraid, aga see ei tähenda, et auto ise vastupidav pole ning vaja upgradema hakata.
Jonas Nahkor
Team Xray
Team Xray
http://global.ebay.com/2Pcs_Aluminum_Al ... 50120/item
Siuksed oleks tegelt meeltmööda. Ma lihtsalt kardan et need plastik olevused jäävadki katki minema... Pmst et ei teeks algul täielikku armide alu vastu vahetamist vaid esimesed 2 ülemist.
Et oleks veidike edenemist siis plaaniks vahetada niimoodi katki läinud osad upgrade tükkide vastu.
Aga muidu elamus oli võimas
Siuksed oleks tegelt meeltmööda. Ma lihtsalt kardan et need plastik olevused jäävadki katki minema... Pmst et ei teeks algul täielikku armide alu vastu vahetamist vaid esimesed 2 ülemist.
Et oleks veidike edenemist siis plaaniks vahetada niimoodi katki läinud osad upgrade tükkide vastu.
Aga muidu elamus oli võimas
Vaheta siis parem kõik kohe esimese korraga, sest muidu hakkavad nad sul painduma või annab kohe midagi uut järgi. Ja kui tuleb talv, siis alu jupid ja külm on väga halb kombo. Aga eks igaüks enda vigadest õpib. Mõnel on tõesti hea meel enda alu juppide üle Kuidas sa need plastmassist üldse katki tegid ?
NOS---Naksitroll On Saarlane
FBI---Female body inspector
Olgu õnnistatud n00bid, sest nemad pärivad interneti.
Müüa: LRP laadija ! Küsi PS !
FBI---Female body inspector
Olgu õnnistatud n00bid, sest nemad pärivad interneti.
Müüa: LRP laadija ! Küsi PS !
Ma olen näinud lähedalt ühe Revo arengut... ja need tükid saab katki siis, kui täiega äärekivisse või vastu posti kimada...
Aga alu juppe ei ole sinna kindlasti mõtet panna...
Revol tuleb vahetada amordiotsad; need võid küll metallide vastu vahetada... Ja noh, järgmisena annab ilmselt "saba" see käivitussüsteem... ülejäänud asjad, mis katki lähevad on need, mis sa ise katki sõidad...
Aga alu juppe ei ole sinna kindlasti mõtet panna...
Revol tuleb vahetada amordiotsad; need võid küll metallide vastu vahetada... Ja noh, järgmisena annab ilmselt "saba" see käivitussüsteem... ülejäänud asjad, mis katki lähevad on need, mis sa ise katki sõidad...
Associated RC10 B74.1
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Mina ei nimetaks alu juppide vastu vahetamist edenemiseks, vaid peavaluks. Tee nii nagu Tõnis/tony012 ütles, ta teab, mida räägib.krusu70 kirjutas:http://global.ebay.com/2Pcs_Aluminum_Al ... 50120/item
Siuksed oleks tegelt meeltmööda. Ma lihtsalt kardan et need plastik olevused jäävadki katki minema... Pmst et ei teeks algul täielikku armide alu vastu vahetamist vaid esimesed 2 ülemist.
Et oleks veidike edenemist siis plaaniks vahetada niimoodi katki läinud osad upgrade tükkide vastu.
Aga muidu elamus oli võimas
Jonas Nahkor
Team Xray
Team Xray
Enda pilgu järgi ütleks, et need plastmass armid on suht rabedast plastist... Seega vast külm neile ka hea pole. Katki ma ei teagi kuidas läksid, lihtsalt järsku avastasin, et masin enam ei keera - ning lähimal ülevaatusel selgus, et 1 arm oli pooleks ja 1-l 1 kinnitus murdunud.madda kirjutas:Vaheta siis parem kõik kohe esimese korraga, sest muidu hakkavad nad sul painduma või annab kohe midagi uut järgi. Ja kui tuleb talv, siis alu jupid ja külm on väga halb kombo. Aga eks igaüks enda vigadest õpib. Mõnel on tõesti hea meel enda alu juppide üle Kuidas sa need plastmassist üldse katki tegid ?
Huvi pärast küsin, et miks te neid alu juppe kui tuld kardate?
krusu70 kirjutas:
Huvi pärast küsin, et miks te neid alu juppe kui tuld kardate?
Kogemused, kogemused Lihtsalt hoiatame kui tahad lükka aga pappi nende alla kuidas jaksad
NOS---Naksitroll On Saarlane
FBI---Female body inspector
Olgu õnnistatud n00bid, sest nemad pärivad interneti.
Müüa: LRP laadija ! Küsi PS !
FBI---Female body inspector
Olgu õnnistatud n00bid, sest nemad pärivad interneti.
Müüa: LRP laadija ! Küsi PS !
- Grim Reaper
- Postitusi: 1209
- Liitunud: 02.12.2006 00:45
Vaata .... aluga on see teema, et kui paned need jupid alust mis sul pidevalt katki lähevad (ehk nõrgem lüli) siis hakkab kusagilt midagi ikka järgi andma.Alu on bligi pärast rohkem.Kusagil peab olema nõrk lüli süsteemis mis järgi annaks.
Kogemused ?? Kohe toon näite.Selle suve on-road etapp .... kolmas kui ma ei eksi.Peale finishi ületamist libisesin puki ees olevasse piirdesse ja tulemuseks oli oi oi kui kõver auto.Oleks mul olnud näiteks plastik õõtsad, oleks mul auto sirge olnud ja poleks probleemi vahetada.Kõveraid võlle on tore õõtsast kätte saada
Kogemused ?? Kohe toon näite.Selle suve on-road etapp .... kolmas kui ma ei eksi.Peale finishi ületamist libisesin puki ees olevasse piirdesse ja tulemuseks oli oi oi kui kõver auto.Oleks mul olnud näiteks plastik õõtsad, oleks mul auto sirge olnud ja poleks probleemi vahetada.Kõveraid võlle on tore õõtsast kätte saada
Baltic champion 2015 Large scale 2WD
KONTAKT:555 628 95
KONTAKT:555 628 95
Ok, võistlustel selle masinaga nagunii ei käi, juppide kättesaadavusega ja hindadega pole vast ka idas head lood.
Mul odavam neid sirgeks väänata kui uued muretseda. Eks siis tekivad ka kogemused selle masinaga (loe: saan ka oma vitsad kätte)
Pmst olgu see selleks, nimelt 1 probleem on veel. Nimelt soovitatud on kasutada kuni 20% nitrot, mul aga sees 25%. Minek oli alguses kehv - keerasin vist isegi 1 pöörde High speed needle-t päripäeva (vaesemaks), no sain siis mineku enam vähem aga masin sureb vahepeal ikka välja. Laser termokat mul pole, seega eriti vaeseks ei julge ka keerata - idles eriti ei suitse aga minekul ikka suitseb ilusti. Aga vahepeal sureb masin ikka välja Ja sureb välja täiesti juhuslikult (ei tugevamal pidurtamisel, gaasi põhja vajutamisel hetkega jne)
Mul odavam neid sirgeks väänata kui uued muretseda. Eks siis tekivad ka kogemused selle masinaga (loe: saan ka oma vitsad kätte)
Pmst olgu see selleks, nimelt 1 probleem on veel. Nimelt soovitatud on kasutada kuni 20% nitrot, mul aga sees 25%. Minek oli alguses kehv - keerasin vist isegi 1 pöörde High speed needle-t päripäeva (vaesemaks), no sain siis mineku enam vähem aga masin sureb vahepeal ikka välja. Laser termokat mul pole, seega eriti vaeseks ei julge ka keerata - idles eriti ei suitse aga minekul ikka suitseb ilusti. Aga vahepeal sureb masin ikka välja Ja sureb välja täiesti juhuslikult (ei tugevamal pidurtamisel, gaasi põhja vajutamisel hetkega jne)
-
- Postitusi: 663
- Liitunud: 30.03.2007 12:47
- Asukoht: helsinki-vantaa-espoo
selge see et järgi annab nõrgimlüli aga alu-det. pole bling-bling vaid kindlasti tugevamad kui plastik. mul on ka positiivset kogemust ca 2 aastat (minu kogemus 1:6 mõõtkava bagi)Grim Reaper kirjutas:Vaata .... aluga on see teema, et kui paned need jupid alust mis sul pidevalt katki lähevad (ehk nõrgem lüli) siis hakkab kusagilt midagi ikka järgi andma.Alu on bligi pärast rohkem.Kusagil peab olema nõrk lüli süsteemis mis järgi annaks.
Kogemused ?? Kohe toon näite.Selle suve on-road etapp .... kolmas kui ma ei eksi.Peale finishi ületamist libisesin puki ees olevasse piirdesse ja tulemuseks oli oi oi kui kõver auto.Oleks mul olnud näiteks plastik õõtsad, oleks mul auto sirge olnud ja poleks probleemi vahetada.Kõveraid võlle on tore õõtsast kätte saada
grim sa ju ei tea kas sa oleks üldse finishini jõudnud ja keret kõveraks väänanud kui sul poleks alu-õõtsasid . võib-olla oleks võistlus lõppenud juba peale paari kehva kurvi võtmist (fakte pole lihtsalt oletused)
ilma mudelita Targutaja
- Grim Reaper
- Postitusi: 1209
- Liitunud: 02.12.2006 00:45
Vaata on-roadis on kiirused ja pidamine hoopis teine teema Nõustun mingis mõttes ka Priiduga, et alu on tugevam ja ei paindu nagu plastik aga iga kõvem laks on kohe $$tsing-tsing$$ ja mitte odav... plus see mässamine kõverate tükkidega Ise kasutan ülemisi plastik munakaid ja see on nõrk lüli minujaoks (järgmisks suveks alu munakad) aga aluga suudan lõpuni sõita.Off-roadis tundub alu suht mõttetu kuna auto saab nii kui nii pidevalt peksa ja kriimustada ning tavaliselt annab järgi järgmine nõrk lüli.
Minuteada ei kasuta ükski truggy ega buggy sõitja meil alu õõtsasid.
Ja omast kogemusest võin öelda, et ega see alu sirgeks peksmine pole lõbus eriti kui ta on kumer oma kujult
Eks ta ise tea mida teeb.Kuulab või ei kuula aga hiljem saab aru, et oma vitsad peksavad kõige valusamalt
EDIT: kas sissesõidu oled ikka ära teinud ??
Minuteada ei kasuta ükski truggy ega buggy sõitja meil alu õõtsasid.
Ja omast kogemusest võin öelda, et ega see alu sirgeks peksmine pole lõbus eriti kui ta on kumer oma kujult
Eks ta ise tea mida teeb.Kuulab või ei kuula aga hiljem saab aru, et oma vitsad peksavad kõige valusamalt
EDIT: kas sissesõidu oled ikka ära teinud ??
Baltic champion 2015 Large scale 2WD
KONTAKT:555 628 95
KONTAKT:555 628 95
Heh... alu õõtsad...
Ehk siis kasutavad trimmerimehed... 1:8 mõõtkavas ma ei tea ühtegi autot, mis kasutaks alu õõtsasi... Sul pole neid vaja, päriselt kaa... plast õõtsad painduvad rohkem, aga lähevad nö õigesse asendisse tagasi... alu läheb kõveraks ja jääb kõveraks... ja usu... sa õpid paremini ja loogilisemalt sõitma... ja need silladetailid ei lähe nii palju sul enam katki...
Ehk siis kasutavad trimmerimehed... 1:8 mõõtkavas ma ei tea ühtegi autot, mis kasutaks alu õõtsasi... Sul pole neid vaja, päriselt kaa... plast õõtsad painduvad rohkem, aga lähevad nö õigesse asendisse tagasi... alu läheb kõveraks ja jääb kõveraks... ja usu... sa õpid paremini ja loogilisemalt sõitma... ja need silladetailid ei lähe nii palju sul enam katki...
Associated RC10 B74.1
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Krusu, ma vaatan, küsib ilusti nõu ja puha, aga teeb ikka nii nagu ise heaks
arvab. Valis auto, mille jupid kallid, mille käivitussüsteem nigel, aga mis
näeb eriti bling ja uber lahe välja.
Versus näiteks savage x 4,6, mis on võrreldes Revoga
palju pommikindlam, millele on peaaegu alati kõik varuosad kohapeal olemas.
Nüüd küsis nõu alu-õõtsade kohta ja peaaegu ühest suust tuli, et see on
halb valik, aga Krusu vastab ikka: "Ma ikka tellin need alumiiniumist asjad endale".
Kui sa nüüd siis kolmanda asja kohta nõu küsid, ehk võtad kuulda ?
Kuna siin juba nõu andmiseks läks, siis annan ka soovitused omalt poolt.
1. Korista sõiduplats enne sõitu.
Kui sõidad kuskil platsil, vaata et seal ühtegi telliskivi või mätast ei ole,
sest minu puhul on siiani kehtinud Murphy seadus - ma leian ALATI selle
ühe kivi või torujupi autoga üles ja siis... siis peab poodi minema.
2. Sõida *pisut* rahulikumalt kui tahaksid.
Ma olen täheldanud, et kui liiga hulljulgeks minna, on küll päris lahe näha kuidas auto
näiteks 8 meetri kõrguse õhulennu teeb, aga pärast peab
kukrut kergendama ja siis tagantjärele mõeldes see 8-meetrine lend enam
nii lahe ei tundugi. Loomulikult kui pappi on ropult, siis seda punkti arvestama
ei pea.
3. Antenn püsti!
Kuna oma monstriga oli alatihti see jama, et aegajalt asi ikka üle kuudi käis, toppisingi
lõpuks antenni kere alla. Noh, et antenn katki ei läheks.
Töötas suurepäraselt kuni ühel hetkel levist välja läks ja täisgaasiga vastu puud sõitis.
Vedas roppu moodi,sest tabas täpselt keskele. Tagajärjeks oli pisut kõverad kereplaadid, mis
paari haamrilöögiga endisesse hiilgusesse taastatud said.
Lahendus: asetasin antenni ümber ühe paksu termokahaneva düüsi. (Oomipood.ee näiteks)
Hästi tugev, hoiab antenni korralikult kikkis ja mured on lahendatud!
4. Akud täis!
Ei pea vist seletama, et kui aku näiteks siis, kui gaas põhjas, tühjaks
otsustab saada, ei takista miski autot plehku panemast.
*** aga see tony soovitus on õige, et ajapikku õpid lihtsalt paremini ja
loogilisemalt sõitma. Siis jääb auto aina pikemalt terveks : ) ***
arvab. Valis auto, mille jupid kallid, mille käivitussüsteem nigel, aga mis
näeb eriti bling ja uber lahe välja.
Versus näiteks savage x 4,6, mis on võrreldes Revoga
palju pommikindlam, millele on peaaegu alati kõik varuosad kohapeal olemas.
Nüüd küsis nõu alu-õõtsade kohta ja peaaegu ühest suust tuli, et see on
halb valik, aga Krusu vastab ikka: "Ma ikka tellin need alumiiniumist asjad endale".
Kui sa nüüd siis kolmanda asja kohta nõu küsid, ehk võtad kuulda ?
Kuna siin juba nõu andmiseks läks, siis annan ka soovitused omalt poolt.
1. Korista sõiduplats enne sõitu.
Kui sõidad kuskil platsil, vaata et seal ühtegi telliskivi või mätast ei ole,
sest minu puhul on siiani kehtinud Murphy seadus - ma leian ALATI selle
ühe kivi või torujupi autoga üles ja siis... siis peab poodi minema.
2. Sõida *pisut* rahulikumalt kui tahaksid.
Ma olen täheldanud, et kui liiga hulljulgeks minna, on küll päris lahe näha kuidas auto
näiteks 8 meetri kõrguse õhulennu teeb, aga pärast peab
kukrut kergendama ja siis tagantjärele mõeldes see 8-meetrine lend enam
nii lahe ei tundugi. Loomulikult kui pappi on ropult, siis seda punkti arvestama
ei pea.
3. Antenn püsti!
Kuna oma monstriga oli alatihti see jama, et aegajalt asi ikka üle kuudi käis, toppisingi
lõpuks antenni kere alla. Noh, et antenn katki ei läheks.
Töötas suurepäraselt kuni ühel hetkel levist välja läks ja täisgaasiga vastu puud sõitis.
Vedas roppu moodi,sest tabas täpselt keskele. Tagajärjeks oli pisut kõverad kereplaadid, mis
paari haamrilöögiga endisesse hiilgusesse taastatud said.
Lahendus: asetasin antenni ümber ühe paksu termokahaneva düüsi. (Oomipood.ee näiteks)
Hästi tugev, hoiab antenni korralikult kikkis ja mured on lahendatud!
4. Akud täis!
Ei pea vist seletama, et kui aku näiteks siis, kui gaas põhjas, tühjaks
otsustab saada, ei takista miski autot plehku panemast.
*** aga see tony soovitus on õige, et ajapikku õpid lihtsalt paremini ja
loogilisemalt sõitma. Siis jääb auto aina pikemalt terveks : ) ***
Savage X 4,6
Neti reviewde põhjal oli revo selgelt üle kui savage X. Pmst seda võrreldi juba XLiga. Varuosade saadavusega pole probleeme nii või naa. Käivitussüteemi annab alati lihtsalt vahetada - pmst see lüke ei maksa midagi. Peale selle et näeb hea välja on tegelt tegu super hea autoga. Pealegi tegu 2008a mudeliga mis on palju uuemate lahendustega kui ntx mõni varasem mudel. Ma saan aru, et plast õõtsad vb annavad tõesti eelise võistlemisel kuid võistelda selle masinaga nagunii ei saa (Ega see esimestel aastatel plaanis üldse polnudki). Seega läheb masin kindlasti tuunimisele nii välimuselt kui vastupidavuselt ja võimsuselt.Loom kirjutas:Krusu, ma vaatan, küsib ilusti nõu ja puha, aga teeb ikka nii nagu ise heaks ...
Muidugi ma tänan soovituste eest (y)
Aga noh, mis kõige enam arendavad - eks ikka kogemused, olgu need siis nii hea või halvad.
Kui juba armid jutuks läksid siis veel on soovitatud RPM arme. Seega mida nendest arvata?
...Ja raiub oma rida ikka edasi. Eriti räigelt propaganda ohvriks langenud, võta muidugi mingi suvalise ajakirja juttu puhta tõena. Siinsed tegelased (võibolla, et isegi väga targad tegelased!!!) on sulle korduvalt rääkinud, mis on hea ja miks, aga sa ei kuula. Anna minna oma monstrituuninguga, päris autot temast siiski ei saa.krusu70 kirjutas:Neti reviewde põhjal oli revo selgelt üle kui savage X. Pmst seda võrreldi juba XLiga. Varuosade saadavusega pole probleeme nii või naa. Käivitussüteemi annab alati lihtsalt vahetada - pmst see lüke ei maksa midagi. Peale selle et näeb hea välja on tegelt tegu super hea autoga. Pealegi tegu 2008a mudeliga mis on palju uuemate lahendustega kui ntx mõni varasem mudel. Ma saan aru, et plast õõtsad vb annavad tõesti eelise võistlemisel kuid võistelda selle masinaga nagunii ei saa (Ega see esimestel aastatel plaanis üldse polnudki). Seega läheb masin kindlasti tuunimisele nii välimuselt kui vastupidavuselt ja võimsuselt.Loom kirjutas:Krusu, ma vaatan, küsib ilusti nõu ja puha, aga teeb ikka nii nagu ise heaks ...
Muidugi ma tänan soovituste eest (y)
Aga noh, mis kõige enam arendavad - eks ikka kogemused, olgu need siis nii hea või halvad.
Kui juba armid jutuks läksid siis veel on soovitatud RPM arme. Seega mida nendest arvata?
Jonas Nahkor
Team Xray
Team Xray
Õpitakse ikka läbi enda kogemuste. Tõsi muidugi, et alumiinium on mõttetu ja kallis, aga ikkagi tuleb see tarkus läbi enese kogemuste. Mina olen ka mini infernot aluga tuunind, mis sellest, et ma isegi plastikut ei suutnud katki saada, aga blingivajadus oli suur. Mini inferno on ammuilma ajalugu, aga komplekt kalli raha eest soetatud aluõõtsasid on siiani kodus vedlemas, ei taha neid keegi, kasu pold neist midagi, kuusakoskisse ka ei ole mõtet viia, saadavad sendid ei kata isegi transpordikulu.
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu
https://www.claypitrc.eu
Tuleb välja, et leidub kohti, kus rahaga ikkagi midagi peale ei ole hakata ja
köetakse sellega kasvõi kaminat.
Ma ei oska öelda mis otsast too Revo Savagest "parem" on (kurvides ehk?)
aga vastupidavuse kohapealt tean kindlasti Savaget soovitada.
(Ei tööta HPI's ega midagi, lihtsalt kogemused sellega on head)
Mis mootori võimsusesse puutub, ma ei kujuta ette miks ma peaksin sinna
midagi võimsamat külge kruvima, tihtipeale on probleem just selles, et
jõudu on kohati liiga palju. Kui ikka teise käiguga juba tagarattasse kisub,
ei oska küll rohkem jõudu tahta. Jälle pluss Savagele.
Peugeot 306 sõitis savage esiosast üle. Konkreetselt SÕITIS ÜLE. Rattaga!
Kogemata muidugi. Ja... enda suureks imestuseks oli kõik toimiv. Veljest
tuli väike tükk välja ja kere sai pisut sugeda aga peale selle oli kõik ok.
Kui sa räägid, et käivitussüsteem läheb vahetamisele, siis imestan ausaltöeldes miks sa seda teed.
Traxxasel on jõhkralt mugav käivitussüsteem - ei mingit küünlatoidet, nööri
ega rotostartereid. Iseasi kui vastupidav see on...
Kas tagantjärgi mõeldes ei olnud kõik teised tarkade onude poolt pakutud
alternatiivid paremad? Nii et vitsad peksavad juba praegu.
Mis ma öelda tahan, ära siis küsi asjatundjate nõu, kui sul nende
soovitustest täitsa savi on. See on aja raiskamine.
Aga esimese asjana vaheta ära õhufilter, kui mootori elueast hoolid.
See stock seal peal on nalja pärast pandud sinna.
köetakse sellega kasvõi kaminat.
Ma ei oska öelda mis otsast too Revo Savagest "parem" on (kurvides ehk?)
aga vastupidavuse kohapealt tean kindlasti Savaget soovitada.
(Ei tööta HPI's ega midagi, lihtsalt kogemused sellega on head)
Mis mootori võimsusesse puutub, ma ei kujuta ette miks ma peaksin sinna
midagi võimsamat külge kruvima, tihtipeale on probleem just selles, et
jõudu on kohati liiga palju. Kui ikka teise käiguga juba tagarattasse kisub,
ei oska küll rohkem jõudu tahta. Jälle pluss Savagele.
Peugeot 306 sõitis savage esiosast üle. Konkreetselt SÕITIS ÜLE. Rattaga!
Kogemata muidugi. Ja... enda suureks imestuseks oli kõik toimiv. Veljest
tuli väike tükk välja ja kere sai pisut sugeda aga peale selle oli kõik ok.
Kui sa räägid, et käivitussüsteem läheb vahetamisele, siis imestan ausaltöeldes miks sa seda teed.
Traxxasel on jõhkralt mugav käivitussüsteem - ei mingit küünlatoidet, nööri
ega rotostartereid. Iseasi kui vastupidav see on...
Tundub, et sai siiski soetatud masin, mis sinu vajadustele ei vastanud.krusu70 kirjutas:Seega läheb masin kindlasti tuunimisele nii välimuselt
kui vastupidavuselt ja võimsuselt.
Kas tagantjärgi mõeldes ei olnud kõik teised tarkade onude poolt pakutud
alternatiivid paremad? Nii et vitsad peksavad juba praegu.
Mis ma öelda tahan, ära siis küsi asjatundjate nõu, kui sul nende
soovitustest täitsa savi on. See on aja raiskamine.
Aga esimese asjana vaheta ära õhufilter, kui mootori elueast hoolid.
See stock seal peal on nalja pärast pandud sinna.
Viimati muutis Loom, 23.09.2009 19:53, muudetud 1 kord kokku.
Savage X 4,6
Omg ärge siis kurjaks saage. Oot ma ei saa nüüd enam aru miks on revo upgrademine mõttetu (näiteks big block peale, + alu sock capid mis siin eespool juba soovitati jne) ? Ok sain jah aru, et alu õõtsad ei sobi - seepärast uurisin ka edasi kas ehk on mõttet midagi muud panna. Seega soovitati hoopis RPM õõtse mis on vist mingist purunematust elastsest plastikust, ning mis on eluaegse garantiiga.
Teiseks ei vaata ma mingeid ajakirjade reviewsid... kogenud arvutikasutajana arvatavasti oskan leida korralikud reviewed (Kui aus olla siis vahin enne igat kallimat ostu erinevaid reviewsid)
Ma ei saa aru mehed, kas ma suutsin juba kedagi solvata või mis?
See eelmine post kusagil kunagi ei olnud mõeldud, et vot ma nüüd kindlasti ostan need alu õõtsad ära - vabandan kui ei väljendunud selgelt.
Seega jätkaks ehk rahulikku teema aretust edasi?
Pealegi ei ole mul revo vastu mitte midagi... Praegu täiega rahul. See et need kuradi õõtsad puruks läksid - õudne asi (algajate värk nagunii)
Teiseks ei vaata ma mingeid ajakirjade reviewsid... kogenud arvutikasutajana arvatavasti oskan leida korralikud reviewed (Kui aus olla siis vahin enne igat kallimat ostu erinevaid reviewsid)
Ma ei saa aru mehed, kas ma suutsin juba kedagi solvata või mis?
See eelmine post kusagil kunagi ei olnud mõeldud, et vot ma nüüd kindlasti ostan need alu õõtsad ära - vabandan kui ei väljendunud selgelt.
Seega jätkaks ehk rahulikku teema aretust edasi?
Pealegi ei ole mul revo vastu mitte midagi... Praegu täiega rahul. See et need kuradi õõtsad puruks läksid - õudne asi (algajate värk nagunii)