1. leht 2-st

Abi sõiduki soetamisel hädasti tarvis...

Postitatud: 20.08.2009 22:44
Postitas krusu70
Tervist

Alustaks oma esimest postitust kohe suure abipalvega. Muidugi loodetavasti sai ehk ka õigesse kohta teema tehtud.

Nimelt sooviks üht Offroad masinat, mis võiks rahuldada need tingimused:

*kiire (~75km/h ?)
*kvaliteetne
*heade varuosade saadavusega
*NITRO mootoriga kindlasti :!:
*4WD
*hea välimusega kere
*Eelistaks 1/8, kui ei siis 1/10
*UUS :!:

Välja võiks käia nii 7800.- sellest 7000.- peaks vast masinale piisama (rohkem hetkel vist välja ei võlu) 800.- eest vast saab muud vajalikud tarvikud nagu kütus + muud vajalikud asjad.

Võiks vast RTR olla...
PS! mudelit näen enda valdustes esimest korda kui ta postiga kohale peaks jõudma :)

Ei pea olema Eestist saadaval (varuosad peavad küll... kalli postiga ei raatsi küll tellida. v.a upgrade tükke võib küll tellida). EU siseselt oleks siiski hea.

Veel midagi mis jäi mainimata?

Laohinnaga pakkumisi võib MSNi ja mailile ikka teha, nendest ära ei ütle :D

huh.... jäi mainimata. Buggysid mitte soovitada, nood ei käi minu meele järgi :?

Postitatud: 21.08.2009 07:23
Postitas R0mm
Nii.

1. Nitro offroad ja 75 kmh ei käi ilmselt kokku. Kõik jälle muidugi sõltub, aga ilmselt siiski nii kiiret RTR mudelit sa ei leia.
2. Kui bagi ei meeldi, siis Truggy vaja, rohkem variante väga pole.
3. 7k eest uut võistlusmasinat ei saa. See summa kataks rolleri ostukulu (ilma mootori ja elektroonikata veermik)

Postitatud: 21.08.2009 07:31
Postitas JazZ
Esiteks peab ütlema, et nii hästi pole siin veel keegi vist osanud küsida. Aga üks küsimus mul siiski oleks teema algatajale, mis Sa sellega teha plaanid? Tahad Sa autot millega saaks ka võistlustel sõita või ainult niisama fun'imiseks?

Niisama fun'imiseks sobib minu meelest monster kõige paremini ja HPI Savage X peaks kõik Su nõudmised täitma.

Postitatud: 21.08.2009 07:56
Postitas tony012
Truggy RTR versioone ju peaks nagu olema saadaval, ehkki need jah u 10000... LOSI RTR peaks tulema lausa pädeva 2,4 raadioga ja starterboxiga koos... Asso u sama hind, mingi "tagant" käivitussüsteem kaa kaasas... Need oleks ilmselt mõlemad kohe sõidu/võistlusvalmis autod...

Ülejäänutega pead vist arvestama ka mingi käivitussüsteemi ostmisele... või siis jah, nöörstarter...

Postitatud: 21.08.2009 10:22
Postitas krusu70
Alguses vast proovimiseks... hiljem eks näis mis saab :)

Pakuti vahepeal ka revo 3.3, selle peale vast hetkel peatuma jäängi.
Savage X masinaid vaatasin ka. Üldiselt peaks mainima, et üsna kirju on see masinate kogukond siin...

Muidu kütet kusagilt odavamalt ei saa? ma mõtlen, et ehk müüakse lahtiselt ja suuremates kogustes. Plekk kanistreid eriti koju koguda ei sooviks...

Postitatud: 21.08.2009 10:27
Postitas lauri
krusu70 kirjutas:Muidu kütet kusagilt odavamalt ei saa? ma mõtlen, et ehk müüakse lahtiselt ja suuremates kogustes. Plekk kanistreid eriti koju koguda ei sooviks...
Eks tühjad kanistrid saad ära visata ju. Kuhu sa seda kütust lahtiselt ostes paigutaksid :roll: Eks see hind enamvähem 100kr/L ole.

Oled selles juba veendunud, et Revo varuosade saadavus on hea? Mina julgeks kahelda...

Postitatud: 21.08.2009 10:44
Postitas krusu70
Sinuhobi's tundub varuosid jaguma ?

Kütuse paigutus pole probleem olnudki :)

Postitatud: 21.08.2009 11:12
Postitas tony012
Sinuhobist on kõik need asjad tellitavad...

Ja mudeli valimisel arvesta, et kui Sa 2 kuu pärast avastad, et üksinda majataga tiirutamine igav on ja tahaks võistlema tulla, siis sellel mudelil võiks nagu võistlusklass kaa olla... Revo on väga hea monster... aga võistlema peaksid heal juhul tragidega või siis 1:8 elektrikatega...

Postitatud: 21.08.2009 11:24
Postitas krusu70
tony012 kirjutas:Sinuhobist on kõik need asjad tellitavad...

Ja mudeli valimisel arvesta, et kui Sa 2 kuu pärast avastad, et üksinda majataga tiirutamine igav on ja tahaks võistlema tulla, siis sellel mudelil võiks nagu võistlusklass kaa olla... Revo on väga hea monster... aga võistlema peaksid heal juhul tragidega või siis 1:8 elektrikatega...
kas too mitte polegi 1:8 Nitro Truggy võistlusklassis?


Muidugi probleemiks on siiski kütte saadavus... kuna ükski postiasutus ei taha neid mitte kuidagi saata, siis kas kusagilt Ida/Lääne - Virumaalt ka kütet võimalik saada on?

Postitatud: 21.08.2009 11:38
Postitas Taits
Sellisesse hinnaklassi jääb näiteks selline massin:
Thunder Tiger S18 nimeks. RTR. Ei sõida küll päris 75 km/h ja kere välimus on selline maitse asi. Kui meeldib, siis see on kohapeal olemas. 8 amordiga, laagerdatud, metall hammasratastega servo, kerge aluminium raam, 2-käiguline käigukast, paak 105cc, jne. Hind tuleks teie valitud piiridesse.
Pilt
Pilt
Pilt

Selline on ka:
Thunder Tiger EK-4 nimeks. Kohapeal olemas. Väheke suurem ja väheke vihasem näeb välja. Samuti päris 75km/h ei sõida. Natuke jääb puudu. Muidu ilma puldita, kuid saaksime ka puldi peale panna. Hind jääks sinu piiridesse.
Pilt

Aitab soojendusest ja räägime nüüd päris autodest :D

Team Associated RC8T nimeks. Kohapeal olemas. RTR. Olen kindel, et pigistame sealt 75km/h. Mitte küll sellisel kujul nagu ta karbist võetuna on, aga piisab ülekande vahetamisest. Rotostart on kaasas, 3 kanaliga pult, 16mm Big Bore amordid, metall ratastega servo, jne jne. Ütleme nii, et võibki rääkima jääda. Kvaliteedi ja varuosade saadavuse ja muud punktid täidame, ainuke asi on see, et paraku läheb see teie hinna vahemikust välja.
Pilt

Siis oleks pakkuda ka Team Associated SC8. Kohal olemas. RTR. Samuti päris 75km/h karbist võetuna ei sõida, aga väheke modifitseerimist ja saab selel kiiruse kätte küll. Suht sama varustus peal, mis RC8T. Hind väljub samuti piiridest.
Pilt
Pilt

Need on asjad, mis on kohapeal olemas. Terve rida on veel Thunder Tiger ja Team Associated mudeleid, mida on võimalik tellida. Kui pakub miski muu huvi, mida ma ei pakkunud siis kas PS või küsimused, mured, soovid mailile: info@hobbybox.ee

Postitatud: 21.08.2009 11:50
Postitas tony012
Revo on monster... Praegu kehtivate reeglite järgi ei võiks truggyl nagu käigukasti olla... ja üleüldse on ta kõrgem ja ka lühem/kitsam, kui tänapäevased truggyd...

Kütust vast pakuvad meil kõik mudelipoed, helista neile ja äkki saadavad Sulle kankukese....
krusu70 kirjutas:
tony012 kirjutas:Sinuhobist on kõik need asjad tellitavad...

Ja mudeli valimisel arvesta, et kui Sa 2 kuu pärast avastad, et üksinda majataga tiirutamine igav on ja tahaks võistlema tulla, siis sellel mudelil võiks nagu võistlusklass kaa olla... Revo on väga hea monster... aga võistlema peaksid heal juhul tragidega või siis 1:8 elektrikatega...
kas too mitte polegi 1:8 Nitro Truggy võistlusklassis?


Muidugi probleemiks on siiski kütte saadavus... kuna ükski postiasutus ei taha neid mitte kuidagi saata, siis kas kusagilt Ida/Lääne - Virumaalt ka kütet võimalik saada on?

Postitatud: 22.08.2009 16:33
Postitas Vana Kala
Niisama fun'imiseks sobib minu meelest monster kõige paremini ja HPI Savage X peaks kõik Su nõudmised täitma.
Marvan ka, et Savage X sobib kõige paremini nendeks asjadeks, mis sa nimetasid. Kiirus tuleb sinna 70ne kanti ära (kuigi parkimisplatsil täisgaasiga sihitult tiirutamine viskab sul ruttu üle), varuosad on ka laialdaselt saadaval ja seejuures suht odavad. Oluline on ka see, et Savage jupid on väga unifitseeritud (esi/tagu/vasak/parem õõtshoob on üks ja sama jupp jne) ja see on ülihea omadus minuarust, eriti kui autoga palju hüpata jms lõhkumist teha, pead kuni 4x vähem juppe kaasas vedama/ostma.

Postitatud: 29.08.2009 18:05
Postitas krusu70
Nii ... Kui nüüd kõik ilusti, hästi ja korralikult sujub, siis kasutaja veltsi poolt pakutud uus Traxxas revo 3.3 #5308 peaks varsti käes olema :P

Keegi ütleks kust saada tavalist 7,2v aku laadijat? (nagu need mobla akude laadijad välja näevad) või ehk keegi pakub odavalt?

Kui masinalt eemaldada käigukast (loe: teha ühekäiguliseks) ja võimsam mootor peale panna siis siinkandis mõni selline võistlusklass ka on?

Postitatud: 29.08.2009 22:01
Postitas R0mm
Täiesti mõttetu masin võistlemiseks. Väga vale valik selleks otstarbeks. Aga muidu põhimõtteliselt open klassis võid sellega paarutada. Vist. Tragis ideepoolest saaks ehk ka, aga päris tragidega jällegi nagu eriti ei võistle. Ühesõnaga astusid sajaga ämbrisse võistlemise seisukohalt :D No offence Traxxase fännid :wink:

Postitatud: 29.08.2009 22:45
Postitas krusu70
Mnjah eks siis vaatab võistlemiseks paremaid aegu :)
Aga jah kahju, et MT klass ei levi siis :(

Postitatud: 29.08.2009 22:46
Postitas Grim Reaper
Eks inimesed õpivad ikka oma vigadest ja rahakoti arvelt :D

Aretada võid ikka midagi aga kas sa endalt hiljem küsima ei hakka, et kui ma oleks hoopis selle võtnud ?? Revoga peaks sa ainult openis sõita saama.

Postitatud: 29.08.2009 22:55
Postitas krusu70
Erilist kahjumit nagunii pole... Kui võistelda siis korralikult ja selleks otstarbeks mõeldud masinaga. Lähiajal nagunii selle peale mõelda ei saa... kütus on kallis ja kulub treenimiseks palju.

Sellist asja hetkel/lähiajal rahakott ei võimalda. Küll aga funnida saaks ikka :)

Postitatud: 29.08.2009 23:01
Postitas Grim Reaper
Võistluselt võistlusele käimine ongi ainuke parim trenn mis saada on.Või siis maksad 100.- ja saad päev otsa laitses põristada rahulikult.

Postitatud: 29.08.2009 23:43
Postitas krusu70
Ega jah... pooleli see asi ei jää. Vähemalt mitte siis kui algus on tehtud.
Kui kindel sissetulek olemas, siis on lood paremad ja vaataks alles seljuhul tuleviku suunas...

Ega noh. Meeldiks ikkagi MT klassis sõita. Buggyd pole minu rida :roll:
Truggy ehk siis Buggy ja MT n.ö ristsugutis?

Postitatud: 30.08.2009 09:39
Postitas R0mm
Kust sa tead mis on sinu rida kui sa üldse ühtegi varem proovinud pole. Millegipärast on enamus siin aru saanud, et Monster siiski ei "toida" ja enamus sõidab just bagiga, vähem tragiga ja mitte keegi ei võistle monsteriga. Monsterite klass kaotati juba 2 aastat tagasi ära, sest saadi aru, et see pole ikka see õige asi. Kõige lõpuks veel pole see revo õige monster isegi. Ei teagi mis ta on, selline kummaline olend. Eelarve oli sul päris hea, selle rahaga oleks mõne korraliku kasutatud võistlusmudeli saanud ja ehk isegi uue mootori peale. Aga eks me kõik oleme alguses lollusi teinud ja monstereid fännanud. :) Tsill

Postitatud: 30.08.2009 10:54
Postitas krusu70
Revo tundub pooleldi MT ja pooleldi Truggy :)
Ega truggyde vastu midagi pole, seal klassis võiks küll sõita.
Aga siiski seab kool ja raha hetkel piirid, võistlemisest ei tuleks nii või naa midagi välja.

Raha võis ju olla, kuid kasutatud mudelit ostma vast ei hakka. Palju huvitavam on piirid ise leida, kui see et keegi teeb selle töö ise ära.

Postitatud: 30.08.2009 13:34
Postitas Vana Kala
R0mm kirjutas:Kust sa tead mis on sinu rida kui sa üldse ühtegi varem proovinud pole. Millegipärast on enamus siin aru saanud, et Monster siiski ei "toida" ja enamus sõidab just bagiga, vähem tragiga ja mitte keegi ei võistle monsteriga. Monsterite klass kaotati juba 2 aastat tagasi ära, sest saadi aru, et see pole ikka see õige asi. Kõige lõpuks veel pole see revo õige monster isegi. Ei teagi mis ta on, selline kummaline olend. Eelarve oli sul päris hea, selle rahaga oleks mõne korraliku kasutatud võistlusmudeli saanud ja ehk isegi uue mootori peale. Aga eks me kõik oleme alguses lollusi teinud ja monstereid fännanud. :) Tsill

Mina fännan siiamaani...kuigi mul on truggy ka olemas. :)

Postitatud: 30.08.2009 14:39
Postitas krusu70
Mis sellel MT'l siis nii häda on, et kõik üle kolisid?

Postitatud: 16.09.2009 19:35
Postitas krusu70
auto käes 8)

Postitatud: 16.09.2009 20:17
Postitas R0mm
Mis siis lõpuks valituks sai?

Postitatud: 16.09.2009 20:28
Postitas krusu70
Revo 3.3 #5308 :D

Postitatud: 16.09.2009 20:45
Postitas R0mm
Näed, eespool isegi kirjas, ei süvenend asjasse kuigi ma seal tublisti sõna võtnud.

Postitatud: 19.09.2009 20:48
Postitas krusu70
Fanni oli kuni sissesõidu lõpuni :) Ehk siis liitun klubiga "Kui sa sõidad, siis sa lõhud" :twisted:

Pmst kaotused: 1/3 antennist, 2 Upper arm-i :evil:

Keegi soovitab millest uued esi upper arm-id panna?

Postitatud: 19.09.2009 21:18
Postitas R0mm
Eks ikka samad mis enne, aga lihtsalt katsu vältida olukorda, milles sa nad enne ära lõhkusid. Paraku ma ei tea milline see upper arm revol on.. tal see vedrustus nii kummaline :D

Postitatud: 19.09.2009 21:20
Postitas olerex
Plastmassist! Ära hakka alutuuninguga tegelema, kui tegelikult ka raha ega aega põhjalikult jamada pole (kehtib jõudude jäävuse seadus, ehk siis katki läheb järgmine nõrgim jupp ahelas). Pluss: esimesel autol suudad sa siiski veel juppe katki saada, hakkad saama verd, valu ja pisaraid, aga see ei tähenda, et auto ise vastupidav pole ning vaja upgradema hakata.

Postitatud: 19.09.2009 23:07
Postitas krusu70
http://global.ebay.com/2Pcs_Aluminum_Al ... 50120/item

Siuksed oleks tegelt meeltmööda. Ma lihtsalt kardan et need plastik olevused jäävadki katki minema... Pmst et ei teeks algul täielikku armide alu vastu vahetamist vaid esimesed 2 ülemist.

Et oleks veidike edenemist siis plaaniks vahetada niimoodi katki läinud osad upgrade tükkide vastu.

Aga muidu elamus oli võimas :twisted:

Postitatud: 20.09.2009 07:37
Postitas madda
Vaheta siis parem kõik kohe esimese korraga, sest muidu hakkavad nad sul painduma või annab kohe midagi uut järgi. Ja kui tuleb talv, siis alu jupid ja külm on väga halb kombo. Aga eks igaüks enda vigadest õpib. Mõnel on tõesti hea meel enda alu juppide üle 8) Kuidas sa need plastmassist üldse katki tegid ?

Postitatud: 20.09.2009 07:50
Postitas tony012
Ma olen näinud lähedalt ühe Revo arengut... ja need tükid saab katki siis, kui täiega äärekivisse või vastu posti kimada...

Aga alu juppe ei ole sinna kindlasti mõtet panna...

Revol tuleb vahetada amordiotsad; need võid küll metallide vastu vahetada... Ja noh, järgmisena annab ilmselt "saba" see käivitussüsteem... ülejäänud asjad, mis katki lähevad on need, mis sa ise katki sõidad...

Postitatud: 20.09.2009 11:17
Postitas olerex
krusu70 kirjutas:http://global.ebay.com/2Pcs_Aluminum_Al ... 50120/item

Siuksed oleks tegelt meeltmööda. Ma lihtsalt kardan et need plastik olevused jäävadki katki minema... Pmst et ei teeks algul täielikku armide alu vastu vahetamist vaid esimesed 2 ülemist.

Et oleks veidike edenemist siis plaaniks vahetada niimoodi katki läinud osad upgrade tükkide vastu.

Aga muidu elamus oli võimas :twisted:
Mina ei nimetaks alu juppide vastu vahetamist edenemiseks, vaid peavaluks. Tee nii nagu Tõnis/tony012 ütles, ta teab, mida räägib.

Postitatud: 20.09.2009 18:20
Postitas krusu70
madda kirjutas:Vaheta siis parem kõik kohe esimese korraga, sest muidu hakkavad nad sul painduma või annab kohe midagi uut järgi. Ja kui tuleb talv, siis alu jupid ja külm on väga halb kombo. Aga eks igaüks enda vigadest õpib. Mõnel on tõesti hea meel enda alu juppide üle 8) Kuidas sa need plastmassist üldse katki tegid ?
Enda pilgu järgi ütleks, et need plastmass armid on suht rabedast plastist... Seega vast külm neile ka hea pole. Katki ma ei teagi kuidas läksid, lihtsalt järsku avastasin, et masin enam ei keera - ning lähimal ülevaatusel selgus, et 1 arm oli pooleks ja 1-l 1 kinnitus murdunud.

Huvi pärast küsin, et miks te neid alu juppe kui tuld kardate?

Postitatud: 20.09.2009 18:51
Postitas madda
krusu70 kirjutas:
Huvi pärast küsin, et miks te neid alu juppe kui tuld kardate?

Kogemused, kogemused 8) Lihtsalt hoiatame :D kui tahad lükka aga pappi nende alla kuidas jaksad 8)

Postitatud: 20.09.2009 19:02
Postitas krusu70
Ja millised need halvad kogemused detailselt välja näevad :D Ärge salatsege :D

Postitatud: 20.09.2009 19:15
Postitas Grim Reaper
Vaata .... aluga on see teema, et kui paned need jupid alust mis sul pidevalt katki lähevad (ehk nõrgem lüli) siis hakkab kusagilt midagi ikka järgi andma.Alu on bligi pärast rohkem.Kusagil peab olema nõrk lüli süsteemis mis järgi annaks.

Kogemused ?? Kohe toon näite.Selle suve on-road etapp .... kolmas kui ma ei eksi.Peale finishi ületamist libisesin puki ees olevasse piirdesse ja tulemuseks oli oi oi kui kõver auto.Oleks mul olnud näiteks plastik õõtsad, oleks mul auto sirge olnud ja poleks probleemi vahetada.Kõveraid võlle on tore õõtsast kätte saada :lol:

Postitatud: 20.09.2009 19:35
Postitas olerex
Grim ja mina ütlesime kõik, mis tarvis. Kokkuvõttes.
1. Ta raisk ei paindu, vaid läheb kõveraks
2. Ta ei aita kokkuvõttes mitte midagi, kuna kui ei lähe katki õõts, läheb järgmine nõrk lüli.
3. Ta on mõtetult palju kallim ning raskem.

Postitatud: 20.09.2009 19:40
Postitas krusu70
Ok, võistlustel selle masinaga nagunii ei käi, juppide kättesaadavusega ja hindadega pole vast ka idas head lood.

Mul odavam neid sirgeks väänata kui uued muretseda. Eks siis tekivad ka kogemused selle masinaga :D (loe: saan ka oma vitsad kätte)

Pmst olgu see selleks, nimelt 1 probleem on veel. Nimelt soovitatud on kasutada kuni 20% nitrot, mul aga sees 25%. Minek oli alguses kehv - keerasin vist isegi 1 pöörde High speed needle-t päripäeva (vaesemaks), no sain siis mineku enam vähem aga masin sureb vahepeal ikka välja. Laser termokat mul pole, seega eriti vaeseks ei julge ka keerata - idles eriti ei suitse aga minekul ikka suitseb ilusti. Aga vahepeal sureb masin ikka välja :roll: Ja sureb välja täiesti juhuslikult (ei tugevamal pidurtamisel, gaasi põhja vajutamisel hetkega jne)

Postitatud: 20.09.2009 19:49
Postitas männikmees
Grim Reaper kirjutas:Vaata .... aluga on see teema, et kui paned need jupid alust mis sul pidevalt katki lähevad (ehk nõrgem lüli) siis hakkab kusagilt midagi ikka järgi andma.Alu on bligi pärast rohkem.Kusagil peab olema nõrk lüli süsteemis mis järgi annaks.

Kogemused ?? Kohe toon näite.Selle suve on-road etapp .... kolmas kui ma ei eksi.Peale finishi ületamist libisesin puki ees olevasse piirdesse ja tulemuseks oli oi oi kui kõver auto.Oleks mul olnud näiteks plastik õõtsad, oleks mul auto sirge olnud ja poleks probleemi vahetada.Kõveraid võlle on tore õõtsast kätte saada :lol:
selge see et järgi annab nõrgimlüli aga alu-det. pole bling-bling vaid kindlasti tugevamad kui plastik. mul on ka positiivset kogemust ca 2 aastat (minu kogemus 1:6 mõõtkava bagi)

grim sa ju ei tea kas sa oleks üldse finishini jõudnud ja keret kõveraks väänanud kui sul poleks alu-õõtsasid :wink: . võib-olla oleks võistlus lõppenud juba peale paari kehva kurvi võtmist (fakte pole lihtsalt oletused) :wink:

Postitatud: 20.09.2009 20:15
Postitas Grim Reaper
Vaata on-roadis on kiirused ja pidamine hoopis teine teema :D Nõustun mingis mõttes ka Priiduga, et alu on tugevam ja ei paindu nagu plastik aga iga kõvem laks on kohe $$tsing-tsing$$ ja mitte odav... plus see mässamine kõverate tükkidega :lol: Ise kasutan ülemisi plastik munakaid ja see on nõrk lüli minujaoks (järgmisks suveks alu munakad) aga aluga suudan lõpuni sõita.Off-roadis tundub alu suht mõttetu kuna auto saab nii kui nii pidevalt peksa ja kriimustada ning tavaliselt annab järgi järgmine nõrk lüli.

Minuteada ei kasuta ükski truggy ega buggy sõitja meil alu õõtsasid.

Ja omast kogemusest võin öelda, et ega see alu sirgeks peksmine pole lõbus eriti kui ta on kumer oma kujult :)

Eks ta ise tea mida teeb.Kuulab või ei kuula aga hiljem saab aru, et oma vitsad peksavad kõige valusamalt :D

EDIT: kas sissesõidu oled ikka ära teinud ??

Postitatud: 20.09.2009 20:22
Postitas krusu70
Sissesõit on tehtud :)

Postitatud: 20.09.2009 20:36
Postitas tony012
Heh... alu õõtsad...

Ehk siis kasutavad trimmerimehed... 1:8 mõõtkavas ma ei tea ühtegi autot, mis kasutaks alu õõtsasi... Sul pole neid vaja, päriselt kaa... plast õõtsad painduvad rohkem, aga lähevad nö õigesse asendisse tagasi... alu läheb kõveraks ja jääb kõveraks... ja usu... sa õpid paremini ja loogilisemalt sõitma... ja need silladetailid ei lähe nii palju sul enam katki...

Postitatud: 22.09.2009 10:06
Postitas Loom
Krusu, ma vaatan, küsib ilusti nõu ja puha, aga teeb ikka nii nagu ise heaks
arvab. Valis auto, mille jupid kallid, mille käivitussüsteem nigel, aga mis
näeb eriti bling ja uber lahe välja.
Versus näiteks savage x 4,6, mis on võrreldes Revoga
palju pommikindlam, millele on peaaegu alati kõik varuosad kohapeal olemas.
Nüüd küsis nõu alu-õõtsade kohta ja peaaegu ühest suust tuli, et see on
halb valik, aga Krusu vastab ikka: "Ma ikka tellin need alumiiniumist asjad endale".

Kui sa nüüd siis kolmanda asja kohta nõu küsid, ehk võtad kuulda 8) ?


Kuna siin juba nõu andmiseks läks, siis annan ka soovitused omalt poolt.

1. Korista sõiduplats enne sõitu.
Kui sõidad kuskil platsil, vaata et seal ühtegi telliskivi või mätast ei ole,
sest minu puhul on siiani kehtinud Murphy seadus - ma leian ALATI selle
ühe kivi või torujupi autoga üles ja siis... siis peab poodi minema.

2. Sõida *pisut* rahulikumalt kui tahaksid.
Ma olen täheldanud, et kui liiga hulljulgeks minna, on küll päris lahe näha kuidas auto
näiteks 8 meetri kõrguse õhulennu teeb, aga pärast peab
kukrut kergendama ja siis tagantjärele mõeldes see 8-meetrine lend enam
nii lahe ei tundugi. Loomulikult kui pappi on ropult, siis seda punkti arvestama
ei pea.

3. Antenn püsti!
Kuna oma monstriga oli alatihti see jama, et aegajalt asi ikka üle kuudi käis, toppisingi
lõpuks antenni kere alla. Noh, et antenn katki ei läheks.
Töötas suurepäraselt kuni ühel hetkel levist välja läks ja täisgaasiga vastu puud sõitis.
Vedas roppu moodi,sest tabas täpselt keskele. Tagajärjeks oli pisut kõverad kereplaadid, mis
paari haamrilöögiga endisesse hiilgusesse taastatud said.
Lahendus: asetasin antenni ümber ühe paksu termokahaneva düüsi. (Oomipood.ee näiteks)
Hästi tugev, hoiab antenni korralikult kikkis ja mured on lahendatud!


4. Akud täis!
Ei pea vist seletama, et kui aku näiteks siis, kui gaas põhjas, tühjaks
otsustab saada, ei takista miski autot plehku panemast.

*** aga see tony soovitus on õige, et ajapikku õpid lihtsalt paremini ja
loogilisemalt sõitma. Siis jääb auto aina pikemalt terveks : ) ***

Postitatud: 22.09.2009 16:40
Postitas krusu70
Loom kirjutas:Krusu, ma vaatan, küsib ilusti nõu ja puha, aga teeb ikka nii nagu ise heaks ...
Neti reviewde põhjal oli revo selgelt üle kui savage X. Pmst seda võrreldi juba XLiga. Varuosade saadavusega pole probleeme nii või naa. Käivitussüteemi annab alati lihtsalt vahetada - pmst see lüke ei maksa midagi. Peale selle et näeb hea välja on tegelt tegu super hea autoga. Pealegi tegu 2008a mudeliga mis on palju uuemate lahendustega kui ntx mõni varasem mudel. Ma saan aru, et plast õõtsad vb annavad tõesti eelise võistlemisel kuid võistelda selle masinaga nagunii ei saa (Ega see esimestel aastatel plaanis üldse polnudki). Seega läheb masin kindlasti tuunimisele nii välimuselt kui vastupidavuselt ja võimsuselt.

Muidugi ma tänan soovituste eest :) (y)

Aga noh, mis kõige enam arendavad - eks ikka kogemused, olgu need siis nii hea või halvad.

Kui juba armid jutuks läksid siis veel on soovitatud RPM arme. Seega mida nendest arvata?

Postitatud: 23.09.2009 13:51
Postitas olerex
krusu70 kirjutas:
Loom kirjutas:Krusu, ma vaatan, küsib ilusti nõu ja puha, aga teeb ikka nii nagu ise heaks ...
Neti reviewde põhjal oli revo selgelt üle kui savage X. Pmst seda võrreldi juba XLiga. Varuosade saadavusega pole probleeme nii või naa. Käivitussüteemi annab alati lihtsalt vahetada - pmst see lüke ei maksa midagi. Peale selle et näeb hea välja on tegelt tegu super hea autoga. Pealegi tegu 2008a mudeliga mis on palju uuemate lahendustega kui ntx mõni varasem mudel. Ma saan aru, et plast õõtsad vb annavad tõesti eelise võistlemisel kuid võistelda selle masinaga nagunii ei saa (Ega see esimestel aastatel plaanis üldse polnudki). Seega läheb masin kindlasti tuunimisele nii välimuselt kui vastupidavuselt ja võimsuselt.

Muidugi ma tänan soovituste eest :) (y)

Aga noh, mis kõige enam arendavad - eks ikka kogemused, olgu need siis nii hea või halvad.

Kui juba armid jutuks läksid siis veel on soovitatud RPM arme. Seega mida nendest arvata?
...Ja raiub oma rida ikka edasi. Eriti räigelt propaganda ohvriks langenud, võta muidugi mingi suvalise ajakirja juttu puhta tõena. Siinsed tegelased (võibolla, et isegi väga targad tegelased!!!) on sulle korduvalt rääkinud, mis on hea ja miks, aga sa ei kuula. Anna minna oma monstrituuninguga, päris autot temast siiski ei saa.

Postitatud: 23.09.2009 14:00
Postitas R0mm
Õpitakse ikka läbi enda kogemuste. Tõsi muidugi, et alumiinium on mõttetu ja kallis, aga ikkagi tuleb see tarkus läbi enese kogemuste. Mina olen ka mini infernot aluga tuunind, mis sellest, et ma isegi plastikut ei suutnud katki saada, aga blingivajadus oli suur. Mini inferno on ammuilma ajalugu, aga komplekt kalli raha eest soetatud aluõõtsasid on siiani kodus vedlemas, ei taha neid keegi, kasu pold neist midagi, kuusakoskisse ka ei ole mõtet viia, saadavad sendid ei kata isegi transpordikulu.

Postitatud: 23.09.2009 19:43
Postitas Loom
Tuleb välja, et leidub kohti, kus rahaga ikkagi midagi peale ei ole hakata ja
köetakse sellega kasvõi kaminat.

Ma ei oska öelda mis otsast too Revo Savagest "parem" on (kurvides ehk?)
aga vastupidavuse kohapealt tean kindlasti Savaget soovitada.
(Ei tööta HPI's ega midagi, lihtsalt kogemused sellega on head)

Mis mootori võimsusesse puutub, ma ei kujuta ette miks ma peaksin sinna
midagi võimsamat külge kruvima, tihtipeale on probleem just selles, et
jõudu on kohati liiga palju. Kui ikka teise käiguga juba tagarattasse kisub,
ei oska küll rohkem jõudu tahta. Jälle pluss Savagele.

Peugeot 306 sõitis savage esiosast üle. Konkreetselt SÕITIS ÜLE. Rattaga!
Kogemata muidugi. Ja... enda suureks imestuseks oli kõik toimiv. Veljest
tuli väike tükk välja ja kere sai pisut sugeda aga peale selle oli kõik ok.


Kui sa räägid, et käivitussüsteem läheb vahetamisele, siis imestan ausaltöeldes miks sa seda teed.
Traxxasel on jõhkralt mugav käivitussüsteem - ei mingit küünlatoidet, nööri
ega rotostartereid. Iseasi kui vastupidav see on...
krusu70 kirjutas:Seega läheb masin kindlasti tuunimisele nii välimuselt
kui vastupidavuselt ja võimsuselt.
Tundub, et sai siiski soetatud masin, mis sinu vajadustele ei vastanud.
Kas tagantjärgi mõeldes ei olnud kõik teised tarkade onude poolt pakutud
alternatiivid paremad? Nii et vitsad peksavad juba praegu.

Mis ma öelda tahan, ära siis küsi asjatundjate nõu, kui sul nende
soovitustest täitsa savi on. See on aja raiskamine.

Aga esimese asjana vaheta ära õhufilter, kui mootori elueast hoolid.
See stock seal peal on nalja pärast pandud sinna.

Postitatud: 23.09.2009 19:51
Postitas krusu70
Omg ärge siis kurjaks saage. Oot ma ei saa nüüd enam aru miks on revo upgrademine mõttetu (näiteks big block peale, + alu sock capid mis siin eespool juba soovitati jne) ? Ok sain jah aru, et alu õõtsad ei sobi - seepärast uurisin ka edasi kas ehk on mõttet midagi muud panna. Seega soovitati hoopis RPM õõtse mis on vist mingist purunematust elastsest plastikust, ning mis on eluaegse garantiiga.

Teiseks ei vaata ma mingeid ajakirjade reviewsid... kogenud arvutikasutajana arvatavasti oskan leida korralikud reviewed (Kui aus olla siis vahin enne igat kallimat ostu erinevaid reviewsid)

Ma ei saa aru mehed, kas ma suutsin juba kedagi solvata või mis?
See eelmine post kusagil kunagi ei olnud mõeldud, et vot ma nüüd kindlasti ostan need alu õõtsad ära - vabandan kui ei väljendunud selgelt.

Seega jätkaks ehk rahulikku teema aretust edasi?

Pealegi ei ole mul revo vastu mitte midagi... Praegu täiega rahul. See et need kuradi õõtsad puruks läksid - õudne asi (algajate värk nagunii)