Soovitage off-road kit'i
Moderaator: petrolhead
Soovitage off-road kit'i
Endal praegu e-savage olemas ning sellele brushless peale kruvitud. Masin ei pea sellele kahjuks vastu ning sooviks kogu elektroonika vastupidavamale masinale ümber tõsta. Brushlessi ostmisel sai viga tehtud ja törts liiga võimas ostetud. Nimelt kohapealt täisgaasiga pole mõtet üldse ära minna, sest see lõppeb tagurpidi saltoga :p . Tegin ise wheelie bar'igi, see küll parandas asja, aga ikkagi on mootor liiga võimas originaal juppidele. Ka sellise 20km/h hoo pealt võtab vabalt nina õhku ja katusele. Max kiirus küündib kuskil 70+km/h kanti. Plastikust spur gear on kaks korda ära sulanud, tõsi esimesel korral oli sidur natuke pingutamata. Viimati läks ka üks veovõll. Samuti sain jagu ka tagadifri korpusest, see sulas ka ära. Ning sinna lisaks amorditornid ja muu nipet näpet.
Olemas on 3000kV brushless, 100A ESC, 2,4GHz saatja-vastuvõtja, 2x 2s2p 5200mah LiPo'd ning 4x CEN Genesis amordid. On kellegil mingeid ideid, millisele masinale see combo peale võiks sobida? Oluline on, et masin oleks vähemalt 1/10 või suurem ning võimalikult palju metallist ülekande ja veermiku juppe.
Olemas on 3000kV brushless, 100A ESC, 2,4GHz saatja-vastuvõtja, 2x 2s2p 5200mah LiPo'd ning 4x CEN Genesis amordid. On kellegil mingeid ideid, millisele masinale see combo peale võiks sobida? Oluline on, et masin oleks vähemalt 1/10 või suurem ning võimalikult palju metallist ülekande ja veermiku juppe.
X-Ray XT8 brushless
Re: Soovitage off-road kit'i
Ilmselt sobib Sulle peaaegu iga 1:8 mõõtkavas siin foorumis pakutav bagi või tragi KIT...
1:10 ei sobi kindlasti ja soovitavalt vali selline tootja, kes oma müügimehega eestis esindatud on...
1:10 ei sobi kindlasti ja soovitavalt vali selline tootja, kes oma müügimehega eestis esindatud on...
Associated RC10 B74.1
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Re: Soovitage off-road kit'i
Väike vihje sellele kes tolle üüratu kiirusega mootori ja regu tootnud on ja mis on konkreetne tootenimetus neid iseloomustab. 3000kV mootorit 1/8 skaalale pole justkui varem kuskil näinud. Kiireim mamba "kõigest" 2650kV
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu
https://www.claypitrc.eu
Re: Soovitage off-road kit'i
Eks need Hobbykingi mootorid sellised ole. Täpsemalt siis sellised asjad:
HK-100A/8993 Hobby King Brushless Car ESC 100A w/ Reverse (Upgrade version) variations
KD36-60-08L/6674 KD36-60-08L 3000kv Brushless Inrunner variations
See, et müügiesindaja ka kohapeal olemas on, ei oma tähtsust, sest Eestist pole laokaubana kõike tarvikuid ikkagi saada. Kogetud Kyosho ja HPI toodangu põhjal. Ikka tuleb tellida lombi tagant ja saab ka odavamalt kätte. Reeglina saab lombi tagant tellides sama raha eest 2 tükki.
Sooviks siiski natuke täpsemat soovitust või on kellegil kogemusi mõne hea 1/8 masinaga, mis kenasti vastu peab. Teab keegi mõnda head välismaist foorumit, kust asjakohast infot saab.
HK-100A/8993 Hobby King Brushless Car ESC 100A w/ Reverse (Upgrade version) variations
KD36-60-08L/6674 KD36-60-08L 3000kv Brushless Inrunner variations
See, et müügiesindaja ka kohapeal olemas on, ei oma tähtsust, sest Eestist pole laokaubana kõike tarvikuid ikkagi saada. Kogetud Kyosho ja HPI toodangu põhjal. Ikka tuleb tellida lombi tagant ja saab ka odavamalt kätte. Reeglina saab lombi tagant tellides sama raha eest 2 tükki.
Sooviks siiski natuke täpsemat soovitust või on kellegil kogemusi mõne hea 1/8 masinaga, mis kenasti vastu peab. Teab keegi mõnda head välismaist foorumit, kust asjakohast infot saab.
X-Ray XT8 brushless
Re: Soovitage off-road kit'i
Xray on see mis sa vajad. Olen ise sõitnud juba peaaegu kaks aastat Xray XB808 bagiga elektri klassi. See bagi kannatb selle mootori võimsuse ja ka kõige hullumeelsemad hüpped ära.
https://ketecor.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; kardinad, rulood ja markiisid!
Re: Soovitage off-road kit'i
Lugupeetud kodanik,
kui sa vähegi vaatad foorumis ringi siis on siin olnud nii arutelusid kas tellida asju lombi või metsa tagant ja mis autod on ikka autod ja mis kvalifitseeruvad mänguasjade klassi.
Väita, et ikkagi on parem tellida lombi tagant siis palun väga, kuid siiski tahaks vaadata sellise lombitaguse tellija võistluspäeva, läheb osa katki, pakin asjad kokku ja sõidan asju tellima lombitagusest maast. hinnavõit tõesti on aga mina näen siiski positiivset mõju eesti mudelismile kui iga ostuga natukese toetan kohalikke tegijaid.
ning loomulikult ära unusta praak tooteid - seda ikka juhtub teinekord! Näide elust: just soetasin endale uue masina, karbist välja võttes sain aru, et üks ammortidest lekib, sain koheselt teada, et kõik 4 vahetatakse tasuta välja. täiesti normaalne onju, aga vot kui ma ise oleks tellinud auto siis oleks mulle see tasuta vahetus läinud ikkagi vähemalt ühe suuna postikulu maksma.
nüüd siis kommentaarist küsimuse juurde,
kui sa tahad võistlema hakata siis vaata mida inimesed tarbivad, loe eelnevaid sarnaseid teemasid sest vastasel juhul on 4 postituse pärast sinu küsimus uuesti: "einoh, mis siis on see parim ja kiireim ja vastupidavaim auto?"
minu isiklik analüüs hakkaks vast 3 tootja vaatlemisest: Asso, X-Ray ja Losi (ilma eelistusjärjekorrata )
sa küsid miks need autod? vot just seepärastmida varem mainisin, nende kõigi 3-ga sõidetakse ja võidetakse ning nende esindajad on eestis olemas. Sedaenam, et veel tulevad võistlustele oma ladudega kaasa (kui ikka asjad on vanaviisi poisid?)
kui sa vähegi vaatad foorumis ringi siis on siin olnud nii arutelusid kas tellida asju lombi või metsa tagant ja mis autod on ikka autod ja mis kvalifitseeruvad mänguasjade klassi.
Väita, et ikkagi on parem tellida lombi tagant siis palun väga, kuid siiski tahaks vaadata sellise lombitaguse tellija võistluspäeva, läheb osa katki, pakin asjad kokku ja sõidan asju tellima lombitagusest maast. hinnavõit tõesti on aga mina näen siiski positiivset mõju eesti mudelismile kui iga ostuga natukese toetan kohalikke tegijaid.
ning loomulikult ära unusta praak tooteid - seda ikka juhtub teinekord! Näide elust: just soetasin endale uue masina, karbist välja võttes sain aru, et üks ammortidest lekib, sain koheselt teada, et kõik 4 vahetatakse tasuta välja. täiesti normaalne onju, aga vot kui ma ise oleks tellinud auto siis oleks mulle see tasuta vahetus läinud ikkagi vähemalt ühe suuna postikulu maksma.
nüüd siis kommentaarist küsimuse juurde,
kui sa tahad võistlema hakata siis vaata mida inimesed tarbivad, loe eelnevaid sarnaseid teemasid sest vastasel juhul on 4 postituse pärast sinu küsimus uuesti: "einoh, mis siis on see parim ja kiireim ja vastupidavaim auto?"
minu isiklik analüüs hakkaks vast 3 tootja vaatlemisest: Asso, X-Ray ja Losi (ilma eelistusjärjekorrata )
sa küsid miks need autod? vot just seepärastmida varem mainisin, nende kõigi 3-ga sõidetakse ja võidetakse ning nende esindajad on eestis olemas. Sedaenam, et veel tulevad võistlustele oma ladudega kaasa (kui ikka asjad on vanaviisi poisid?)
FG EVO 07 _ MCD RR V4 Competition _ Asso 12R5 _ Asso RC18R "4wd 1/12" _ Mini Z MR02 F. F50 Stock _ VRC
Get connected: 527 2779
Get connected: 527 2779
Re: Soovitage off-road kit'i
No mina soovitaksin Assot. Sama kõva kui X-Ray ja oli Tõnu järel Wintercupil teine Ja Allanil on õigus,varuosad käivad võistlustel kaasas.Mõtlesime nats Kustiga,aga ei suutnud meenutada ühtegi korda kui võistluse oleks pidanud pooleli jätma mõne jupi puudumise pärast.Ja sinu 3000kv mootori kannatab ka vabalt ära.Soovi korral on soodsalt pakkuda conversion kit,mille abil saad Assole elektrimootori ja akud peale monteerida.
yokomo b-max 2, team associated b4.1, team associated rc8
Re: Soovitage off-road kit'i
minul seisab ja tolmab üx xray xt 8 truggy mootori ja elektroonikatta sassii koos kahe kerega,see peaks sobima küll
allar 562 91 000
Savage25sl/LRP ; Venom VMX-450,
ULL ON RÄÄKINUD !!!
Savage25sl/LRP ; Venom VMX-450,
ULL ON RÄÄKINUD !!!
Re: Soovitage off-road kit'i
Sellega olen nõus, et peaks ka kohalikku majandust turgutama ja samuti nõus garantiiga. Kuigi endal kogemused olemas, et saadetakse tasuta uus jupp koju ja vana võin endale jätta . Tõesti jään vastuse võlgu xray, asso, losi varuosade teemadel, kuid nagu varem mainisin, siis teiste tootjate asju pole enamust Eestist saanud ja seda isegi sel põhjusel, et pole kunagi plaanis isegi tellida . Siis ei jäänudki muud üle, kui lombi tagant... kaob minu arust mõte, kui viiest asjast kaks saan laokaubana, üks on 4 nädalat tellimise taga ning ülejäänud kahte pole isegi mitte võimalik esindaja kaudu saada (jutt on nüüd konkreetselt HPI'st). Siis ei jää muud varianti üle ja järgmistel kordadel ei hakka isegi mitte vaatama HPI esindaja kodukalt vajalikku juppi. Ja mis näiteks HPI puhul peamine - aftermarket juppe pole Eestis üldse saada, neid lihtsalt peab mujalt tellima. Võib-olla xray, losi, asso puhul pole aftermarket üldse vajalik, sest originaal on ju nii hea, aga seda ma praegu ei tea.Alpro kirjutas:Lugupeetud kodanik,
kui sa vähegi vaatad foorumis ringi siis on siin olnud nii arutelusid kas tellida asju lombi või metsa tagant ja mis autod on ikka autod ja mis kvalifitseeruvad mänguasjade klassi.
Väita, et ikkagi on parem tellida lombi tagant siis palun väga, kuid siiski tahaks vaadata sellise lombitaguse tellija võistluspäeva, läheb osa katki, pakin asjad kokku ja sõidan asju tellima lombitagusest maast. hinnavõit tõesti on aga mina näen siiski positiivset mõju eesti mudelismile kui iga ostuga natukese toetan kohalikke tegijaid.
ning loomulikult ära unusta praak tooteid - seda ikka juhtub teinekord! Näide elust: just soetasin endale uue masina, karbist välja võttes sain aru, et üks ammortidest lekib, sain koheselt teada, et kõik 4 vahetatakse tasuta välja. täiesti normaalne onju, aga vot kui ma ise oleks tellinud auto siis oleks mulle see tasuta vahetus läinud ikkagi vähemalt ühe suuna postikulu maksma.
nüüd siis kommentaarist küsimuse juurde,
kui sa tahad võistlema hakata siis vaata mida inimesed tarbivad, loe eelnevaid sarnaseid teemasid sest vastasel juhul on 4 postituse pärast sinu küsimus uuesti: "einoh, mis siis on see parim ja kiireim ja vastupidavaim auto?"
minu isiklik analüüs hakkaks vast 3 tootja vaatlemisest: Asso, X-Ray ja Losi (ilma eelistusjärjekorrata )
sa küsid miks need autod? vot just seepärastmida varem mainisin, nende kõigi 3-ga sõidetakse ja võidetakse ning nende esindajad on eestis olemas. Sedaenam, et veel tulevad võistlustele oma ladudega kaasa (kui ikka asjad on vanaviisi poisid?)
Mis puudutab xray ja losi mudeleid ja varuosa saadavust, siis ei oska sel teemal kaasa rääkida. Nende kvaliteedi ja vastupidavuse osas olen küll positiivseid kommentaare kuulnud. Vaatan siis lähemalt nende toodangut ning kasutajal "Kaval" kogub üks säärane isend tolmu. Äkki lähebki kaubaks.
X-Ray XT8 brushless
Re: Soovitage off-road kit'i
vb läheb minu tragi ka müüki, siis soovitaks seda ka, Mugen veerev ja mina pole vist ühtegi juppi suutnud katki sõita, kui siis ainult mõned.
Aga muidu soovitaksin samuti kas Asso, Xray või Losi mudelit, kuna need on ja nendega võidetakse
Aga muidu soovitaksin samuti kas Asso, Xray või Losi mudelit, kuna need on ja nendega võidetakse
TiitRacingInc.
Klikka lingil!
_________________________
Radadel:
XRAY T2 / Gens Ace 17.5T
XRAY T3 / Tekin 4.5T
MCD RaceRunner V4 / Zenoah 26cc
Õhus:
Blade mCX
Veebis:
VRC PRO
Klikka lingil!
_________________________
Radadel:
XRAY T2 / Gens Ace 17.5T
XRAY T3 / Tekin 4.5T
MCD RaceRunner V4 / Zenoah 26cc
Õhus:
Blade mCX
Veebis:
VRC PRO
Re: Soovitage off-road kit'i
Selle masina:
http://album.ee/node/23040205/50236239" onclick="window.open(this.href);return false;
saaks ilma mootorita, reguta, akuta ja ilma elektroonikata, hinnaga 3000.-
Tegemist siis Xray XT8 truggy'ga.
Kaasa saab 3 keret ja 1 jooksu rattaid.
http://album.ee/node/23040205/50236239" onclick="window.open(this.href);return false;
saaks ilma mootorita, reguta, akuta ja ilma elektroonikata, hinnaga 3000.-
Tegemist siis Xray XT8 truggy'ga.
Kaasa saab 3 keret ja 1 jooksu rattaid.
Re: Soovitage off-road kit'i
Elektrikatest on Eestis veel ametlikult esindatud, ja saadaval, ISHIMA.
http://www.ishimaracing.com/html/rave_e1_0r.html" onclick="window.open(this.href);return false;
RAVE E1.0R on vist siiani (parandage, kui eksin) ainsana "0"-st peale projekteeritud elektrikaks. Eelpoolnimetatud on ikka enamasti elektri "konversioonid". Ainsana aga on sellel autol ka pidurid servoga lahendatud, muidugi võib kasutada pidurdamiseks ka mootorit.
Lagunemise/vastupidavuse kohta ei oska ka miskit halba öelda. Baltic Cupil pidas vastu küll, kui välja arvata rooliotsa "lastehaigus" ja muud mured mis "tihendit" ja elekktroonikat puudutavad. Sõiduomadustest võiks e mainida, et tänu mitte just palju kasutatavale amortide asetusele oli raja muhkliku osa läbimine meeldivalt sujuv.
Ka varuosad on enamuses juba reaalselt Eestis olemas.
Väike vabandus ka huviliste ees: e-poes ( http://www.rc-est.ee" onclick="window.open(this.href);return false; ) veel kahjuks välja pandud ei ole (loodame et peagi jõuame)
KIT hind: 5410.- EEK/345.-EUR
KIT sisaldab: "molekulidest" kokkupandavat veermiku, värvimata kere, velgedele liimimata Medial Pro Adheris II rehve koos sisudega, MOD1 11T pinion (5mm võlliga mootorile), kuuskantvõtmed kokkupanekuks ja 17mm veljevõti.
Lisaks vaja: 1/8 sobilik mootor 5mm võlliga, kiiruseregulaator (programeeritav, piduriservo kasutamiseks on vaja regulaatorist mootoripidur "0" keerata), 2 kõvakestaga 2S LiPo akut, 2 standartsuurusega servot (või 1 servo, kui kasutada mootoripidurid), raadio vastuvõtja ja saatja, akulaadija, värvi kere värvimiseks, silikoonõli amortidele/difritele, keermeliimi, ... ning aega, et sellest kõigest auto kokku panna.
http://www.ishimaracing.com/html/rave_e1_0r.html" onclick="window.open(this.href);return false;
RAVE E1.0R on vist siiani (parandage, kui eksin) ainsana "0"-st peale projekteeritud elektrikaks. Eelpoolnimetatud on ikka enamasti elektri "konversioonid". Ainsana aga on sellel autol ka pidurid servoga lahendatud, muidugi võib kasutada pidurdamiseks ka mootorit.
Lagunemise/vastupidavuse kohta ei oska ka miskit halba öelda. Baltic Cupil pidas vastu küll, kui välja arvata rooliotsa "lastehaigus" ja muud mured mis "tihendit" ja elekktroonikat puudutavad. Sõiduomadustest võiks e mainida, et tänu mitte just palju kasutatavale amortide asetusele oli raja muhkliku osa läbimine meeldivalt sujuv.
Ka varuosad on enamuses juba reaalselt Eestis olemas.
Väike vabandus ka huviliste ees: e-poes ( http://www.rc-est.ee" onclick="window.open(this.href);return false; ) veel kahjuks välja pandud ei ole (loodame et peagi jõuame)
KIT hind: 5410.- EEK/345.-EUR
KIT sisaldab: "molekulidest" kokkupandavat veermiku, värvimata kere, velgedele liimimata Medial Pro Adheris II rehve koos sisudega, MOD1 11T pinion (5mm võlliga mootorile), kuuskantvõtmed kokkupanekuks ja 17mm veljevõti.
Lisaks vaja: 1/8 sobilik mootor 5mm võlliga, kiiruseregulaator (programeeritav, piduriservo kasutamiseks on vaja regulaatorist mootoripidur "0" keerata), 2 kõvakestaga 2S LiPo akut, 2 standartsuurusega servot (või 1 servo, kui kasutada mootoripidurid), raadio vastuvõtja ja saatja, akulaadija, värvi kere värvimiseks, silikoonõli amortidele/difritele, keermeliimi, ... ning aega, et sellest kõigest auto kokku panna.
RC-EST